Juu, tuohon lisätään vielä että on joko liian kylmä. Liian kuuma.Vortex wrote:Vallan hyvin tiedän piftkäänkö ne kestävät... Alkuun helpohkoa, mukamas.. sitten viikko jollloin ei psyyke kestä pienentäkään vastoinkäymistä ilman täyshepulia. Ikävä kyllä.Timp3 wrote:Riippuu tietenki aineesta ja kuinka kauvan on käyttäny.. Subuviekkarit voi pahimmillaan kestää jopa kuukauden, mutta ei kyllä ole hengenvaaralliset + masennus joka voi kestää vielä todella pitkään käytön lopettamisen jälkeen.Touchet wrote: Opioidivieroitusoireet kestää enimmilläänkin muutaman päivän, eivätkä oireet kaikesta vittumaisuudestaan huolimatta ole hengenvaarallisia
Omakohtaisia kokemuksia ei ole bentsokoukusta, mutta mitä muilta oon kuullu ni todella vittumaiset ja lamaannuttavat reflat.
Kum oletat ollevasi voitolla, siis alle ton viikon sisällä, alkaa demonnien tajunnanraiskaus... Et koskaan löydä asentoa missä ola,ei yhtään kivutonta kohtaa kropassa, wc...tietänette...
Rupka...mitä se on... joitko mitään... en pyystu. Miksi jjokainen nivelwni yuntuu räjähtävän yms...
VaVasta vajaa kymppi takana...
Oksennus lentää joka asiasta.
Nukut sitten peiton alla vaatteet päällä pipo päässä...
Ja sit tosissaan tuo että hermot sanoo naps todella helposti.
Itellä meni puol vuotta että siihen tottu olemaan ilman subua.
Oiskohan tossa pari kolme kuukautta menny kun huomas yks aamu herätessä että on terve.
Ja tuo masennus itelläni kesti rapian vuoden.
Nyt alkanu tulemaan tunteet takasin ja tässä aktiivikäytön lopetin reilu kaks vuotta sitten noin 8 vuotta päivittäin käytettyäni.
Jos ei supua nii sitte metadonia. Jos ei supua eikä metadonia nii morfiinii sitte. Jos ei supua,ei metistä, ei morfiinia niin oxycont pelastaa.
Jos ei edellä mainittuja niin sitte piti käydä hakemassa unikkoo ja keitellä teetä. Ja siitä muistelen että pahimmat reflat oon saanu aikaan.
Nupputeetä kunnon putki nii huh huh mitkä olot on tullu. Mutta aina oon palannu siihe supuun kaikesta huolimatta.
Nykyään vaa osaa kontrolloida ton käytön että harvoin vetelen. Ja kokonaisen vuoden olin vetämättä. Vuuhuu...
Mitähä tuota ois menny vuoden sisällä.. Nappi kerran kuussa jos sitäkään?? Jotai sellasta taikka justiisa harvemmin.
Ei huvittais enää toista kertaa vetää tuota kylmän kalkkunan katkasuhoitoo.
Koska minkää sortin vierotuksessa en oo koskaan ollu enkä tuu toivottavasti olemaankaan.