No siis jos ei oo hirveesti tolee subuu ja ottais nii valveunia mahdollisesti esiintyisi enemmän ja se on iha jees, mutta farmakologisesti tuskin mitenkään "buustii" bupree.. Sit ku on taas toleranssi kasvanu nii niitä valveunia saa ettiä kissojen ja koirien kanssa.sirkkasorkka wrote:Boostaako ketipinor subun vaikutuksia? Kuulin vähän huhua, että boostaisivat..
Buprenorfiini (mm. Subutex)
-
Metku
- Kameleontti
Re: Buprenorfiini (mm. Subutex)
In the land of the blind, one-eyed man is the king
-
FlyingH
Luulis että tolla kombolla tipahtaa aika helposti niin menee subuolot hukkaan.
-
Touchet
- Moderator
Keskushermostovaikutteisia antihistamiinejahan käytetään nuokkuja boostaamaan. Ketiapiini on kaiken muun ohessa myös histamiini-1-reseptorin antagonisti, joten periaatteessa siitä voi olla jotain iloakin. Toisaalta ketiapiini blokkaa myös dopamiinireseptoreja, jonka olettaisin jonkin verran vähentävän opioidien miellyttävyyttä.
Itse käyttäisin (ja olen käyttänytkin) nuokkuboostina apteekista tiskin alta saatavilla olevaa matkapahoinvointilääkettä Postafenia (vaikuttava aine meklotsiini) tai MARSUJA eli Marzineja (vaikuttava aine syklitsiini).
Itse käyttäisin (ja olen käyttänytkin) nuokkuboostina apteekista tiskin alta saatavilla olevaa matkapahoinvointilääkettä Postafenia (vaikuttava aine meklotsiini) tai MARSUJA eli Marzineja (vaikuttava aine syklitsiini).
"Jos ihmismieli on ihmeellisin asia mitä maa päällään kantaa, pyrkimys tutkia narkoottisten ja stimuloivien aineiden psykofysiologisen vaikutuksen syvyyksiä saa tämän ihmeen vaikuttamaan vieläkin suuremmalta."
— Professori Louis Lewin, 1924
-
mentalhell
- Kameleontti
mentalhell wrote:Mulla ei parin vuoden jarrujen käytön jälkeen tule, mtn pahointia, Outoa kylllä Tramal 200 mg:sia olen syöny jonkun 5-6 päivää nniin ne pistää notkuttaa! WTF! Annokset 600-9++ g
Voi jessus soikoon..... Tais notkut johtua siitä et tein kuolemaa tuota kirjottaessa tietämättäni. Ne tramalit missää oo potkinu. Kuumettaki oli 41 astetta, luojan kiitos päädyin sairaalaan viime tipoilla. Nyt vasta huomasin millasta sontaa oon kirjotellu tänne.
-
trollol
- Kameleontti
Yksi mieto alkoholijuoma ja runsaat sauhut sekä vihreää että tupakkaa aiheuttivat ensimmäiset oksennukseni texistä.
Tosin..otin kahden millin vedot eli suurimman kerta-annoksen, mitä oon ottanut.. Noh, olipahan sen arvoiset olot ainakin
Tosin..otin kahden millin vedot eli suurimman kerta-annoksen, mitä oon ottanut.. Noh, olipahan sen arvoiset olot ainakin
Pillereitä jos otan monta on elämä kuin unta
-
Feya
- OD
Itse oon oksentanut tasan yhden kerran bupresta. Silloin sitä tuli ulos kyllä aika kiitettävästi ja jopa nenän kautta. Otin lähes tolettomana pari milliä texiä LSD:n päälle (ja mahdollisesti myös pilveä, en oikein muista). Laattaamisen lisäksi oloni muuttui fyysisesti muutenkin todella huonoksi, värisin kylmissäni ja heikotti.trollol wrote:Yksi mieto alkoholijuoma ja runsaat sauhut sekä vihreää että tupakkaa aiheuttivat ensimmäiset oksennukseni texistä.
Sen jälkeen bupresta on tullut korkeintaan mietoa pahoinvointia ja sitäkin erittäin harvoin, vaikka oon ottanut kohtuu suuria määriä subua, bentsoja ja alkoholia yhdessä. Toleranssi vaikttaa asiaan varmaan paljon.
-
xPetu
- Psykonautti
Joudun kyllä allerkijoittamaan tämän subtanssin kipulääke ominaisuuden. Todella mukava ja pitkä kestoinen.
-
rissu
- Karvakuono
En nyt tiedä onko oikea paikka postata, mutta subu + piri + ketamiini + alko combolla ei kannata ainakaa reivaamaan lähteä
. Pari bisseä ja olis ollu ihan sama olla kotonakin kun olotilat vei voiton. Paha sanoa, mutta luulen myös ketamiinin lamaavan aika tehokkaasti subu + alkon kanssa hengitystä joten suosittelen äärimmäistä varovaisuutta moisella combolla!
-
mentalhell
- Kameleontti
ketamiini ei tietääkseni aiheuta hengityslamaa tai lisää sitä, oli dose tai kombo mikä vaan. En ole täysin varma, muistan lukeneeni näin.
-
Kottonmouth
Joo, eiköhän tuo hengityslama ollut suurimmalta osin alkoholin ja bupren yhteisvaikutusta.
-
SadPanda
- LD50
Kyl bupre lamaa hengitystä esim mxe:n kanssa tosi pahasti. ja toisinpäin.
[17:14] <bong_aqua> oot kyllä kohtuukäytön ruumiillistuma
-
mentalhell
- Kameleontti
Bupre lamaa hengitystä ja alkoholi, mutta ketamiini ei lamaa.
Nyt kaivoin esille suomen kielisestä wikipediasta tietoa ketamiinista: "Ketamiini on käyttökelpoinen esimerkiksi kenttäolosuhteissa, sillä se ei aiheuta hengityslamaa."
MXEstä en tiedä, arvuuttelisin silti että bupret ja alkot on paljon pahempia lamaajia ainakin, tämä on kumminkin vain arvailua mutta tuo ketamiini ei tosiaan aiheuta hengityslamaa ollenkaan.
Nyt kaivoin esille suomen kielisestä wikipediasta tietoa ketamiinista: "Ketamiini on käyttökelpoinen esimerkiksi kenttäolosuhteissa, sillä se ei aiheuta hengityslamaa."
MXEstä en tiedä, arvuuttelisin silti että bupret ja alkot on paljon pahempia lamaajia ainakin, tämä on kumminkin vain arvailua mutta tuo ketamiini ei tosiaan aiheuta hengityslamaa ollenkaan.
-
rissu
- Karvakuono
Niin kyllähän tää ketamiini aika hyvin puuduttaa ton kurkun ja muutenkin nielun ja sitäkautta aiheuttaa ainakin sellaista " tunnetta ". Varsinkin ketamiinin valuma on todella puuduttavan tuntuista ja bupren ja tiesminkä kanssa yhdistettynä tuntuu euforisoiva paine rinnassa. Voi olla ettei se varsinaista hengityslaman vaaraa aiheuta kuitenkaan ja mainitaan vielä ettei se ollut lainkaan ahdistavaa tai muuta. Nautin kyllä oloista paljonkin. Olin myös aika soosseissa tuota kirjoittaessani, pahoittelut 
-
Tiberius
- Lepakko
nytten kun ollut tälleen satunnaiskäyttö linjalla enempi niin saa taas pupresta jotakin irtikin...tammikuussa meni 8mg/kerta ja silloin aloin laskee että vaikka saisin nuita subuja kuinka halvalla ni kalliiks tulee,kitkuttanut nyt väkipakolla tolet alas.tosin en mitään notkuja usko ikinä saavani puprella mut se on kivaa kun on hyvä olo.
-=€ukataforia eis pathoS=-
-
C0H0
Ite testaillut buprea nyt viis kertaa elamani aikana, eika ole mun juttu ollenkaan. En tykkaa muutenkaan naista voimakkaista opioideista, liian voimakkaat olot, en tykkaa nuokkua ja addiktiopotentiaali pelottaa. Kodeiini, tramadoli ja kratomi on just hyvia sen vuoksi, kun ne harvemmin laittaa puoliuneen, vaan sellasta rentoa meinikia vaan, eika noista niin ikavat olot tule mita vahvemmista jos sattuukkin kayttamaan vahan pitempaan.
-
porter
Mulla joku 1,5mg xonen pala kastui pikkasen, muutama pisara vettä. Heitin palan kuitin sisään, kun en huomannu et kastu hiukan. No se on nyt ihan littana, uskaltaako tota filtteröiden käyttää i.v?
Irkissä oli vaihtelevia mielipiteitä. Mutta olishan se esim kiva kuulla et tietääkö esim touchet? kauppakuitin myrkyistä
... taidanpa kuumotella turhia. MUN AAAMUVEDOT hahaha

Irkissä oli vaihtelevia mielipiteitä. Mutta olishan se esim kiva kuulla et tietääkö esim touchet? kauppakuitin myrkyistä
-
SadPanda
- LD50
vtuttaa tää xone, prkleeen naloxini, eikö tosiaan kukaan ole kehitellyt tai ole tiedossa mitään menetelmää millä saisi naloxinin eroteltua subuxonesta pois? blokkailee tosiaan niin paljo toivottuja vaikutuksia 
[17:14] <bong_aqua> oot kyllä kohtuukäytön ruumiillistuma
-
Touchet
- Moderator
No onhan se ihan mahdollista, että siitä kuitista on liuennut hormonitoiminnan paskovaa bisfenoli A:ta tai allergisoivaa kobolttia, mutta tuskin kovinkaan merkittäviä määriä. Saattaa myös olla, että siinä on alkanut kehkeytymään bakteerikasvustoa, mutta tuskin sillä on mitään merkitystä nistien käsissä pyörineitä lääkeaineita suonensisäisesti käyttävälle muutenkaan.porter wrote:Mulla joku 1,5mg xonen pala kastui pikkasen, muutama pisara vettä. Heitin palan kuitin sisään, kun en huomannu et kastu hiukan. No se on nyt ihan littana, uskaltaako tota filtteröiden käyttää i.v?
Irkissä oli vaihtelevia mielipiteitä. Mutta olishan se esim kiva kuulla et tietääkö esim touchet? kauppakuitin myrkyistä... taidanpa kuumotella turhia. MUN AAAMUVEDOT hahaha
![]()
Teho tuskin on ihan hetkessä heikennyt, vaikka buprenorfiinin säilyvyys onkin huomattavan huono.
"Jos ihmismieli on ihmeellisin asia mitä maa päällään kantaa, pyrkimys tutkia narkoottisten ja stimuloivien aineiden psykofysiologisen vaikutuksen syvyyksiä saa tämän ihmeen vaikuttamaan vieläkin suuremmalta."
-
porter
Nyt on tuikattu i.v tuo loppu 1,5-2mg mistä kyllä osa jäi liian suureen filsuun, no jäipä paskaakin paljon. Nesteestä tuli aika kirkasta ja koliseekin ihan ok
, ei horkkia tullut ainakaan. Eikä kirvellyt tai mitään.
-
ville5
- Tuppisuu
Ei tollasta paskaa kannata vetää. Mut joo mä nyt paraskin puhuja vedin monta vuotta ilman filsuu ja saatto olla palat taskunkin pohjalla ilman kelmua yms.. Kyllä niitä horkkia on koettu, että kannattaa tosiaan välttää. Välillö ne on niin pienet, että vähän vaan huono olo. Välillä taas tärisee 40asteen kuumeessa peiton alla.porter wrote:Nyt on tuikattu i.v tuo loppu 1,5-2mg mistä kyllä osa jäi liian suureen filsuun, no jäipä paskaakin paljon. Nesteestä tuli aika kirkasta ja koliseekin ihan ok, ei horkkia tullut ainakaan. Eikä kirvellyt tai mitään.
-
Petri6
- OD
Onko tästä jotain faktatietoakin olemassa? Opioidit kuitenkin yleisesti ottaen ovat aika stabiileja ja itse en ainakaan ole useankaan kuukauden säilyttämisen pois pakkauksesta suljetussa lääkepurkissa huomannut heikentävän tehoja.Touchet wrote:Teho tuskin on ihan hetkessä heikennyt, vaikka buprenorfiinin säilyvyys onkin huomattavan huono.
"Yksi vaarallisimmista huumeiden käyttötavoista on niiden poliittinen käyttö." -Nils Christie & Kettil Bruun
-
mentalhell
- Kameleontti
Eikös Subutex tableteissa oo vaan 1 vuosi päiväystä?
Ainaki aina ku subuja ostelin ni niis oli päiväystä jälellä yleensä n. puol vuotta. Enimmillään päiväystä oli ehkä 8kk ja vähimmillään 1 - 2 kk. Uskoisin että kun ne on kuljetettu Ranskasta, Belgiasta tms. Suomeen niin luulisi että se päiväys on vaan vuoden. Muuten ne napit olis aina ihan törkeen vanhoja.
Eikös lääkkeillä yleensä ole 5 vuoden päiväys? Siis se yleisin päiväys on 5 vuotta kaikis bentsois jne.
Mut bupre valmisteitten päiväys on mun arveluitten mukaan vaan 1 vuosi. Ainakin Subutexin, en ole täysin varma. Tästä voisi päätellä että bupre ei ole erityisen hyvin säilyvä. Ja tämä selittäisi myös sen miks kaikki väittää Temgesiccejä voimakkaammaks ku Subutex. (Temgesicit on Suomen apteekista ja Subutexit Ranskan/Belgian yms. seudulta, se kuljetus varmasti syö tehoja kun sillon ei varmasti säilytysolosuhteet ole optimaaliset. Saavat lämpöä varmasti liikaa kuljetuksessa Suomeen.)
Ja muistelen kyllä että joskus subunapit Suomessa oli osa tehottomampia kuin toiset, Temgesicit on kyllä ollut tehokkaita aina. Ja subut on joskus muutenkin ollut semmosia taskunpohja subuja jotka murenee omituisesti yms. ja tehot tuntuu hieman laskeneen. Nämä tiedot on niiltä ajoilta kun käytin subbarii.
Harmi kun en ole säilyttänyt Norspan yms. paketteja, mistä voisin nyt katsoa ton päiväys homman, tietäis varmaks. Löytyyhän se netistäkin varmasti kyllä.
Ainaki aina ku subuja ostelin ni niis oli päiväystä jälellä yleensä n. puol vuotta. Enimmillään päiväystä oli ehkä 8kk ja vähimmillään 1 - 2 kk. Uskoisin että kun ne on kuljetettu Ranskasta, Belgiasta tms. Suomeen niin luulisi että se päiväys on vaan vuoden. Muuten ne napit olis aina ihan törkeen vanhoja.
Eikös lääkkeillä yleensä ole 5 vuoden päiväys? Siis se yleisin päiväys on 5 vuotta kaikis bentsois jne.
Mut bupre valmisteitten päiväys on mun arveluitten mukaan vaan 1 vuosi. Ainakin Subutexin, en ole täysin varma. Tästä voisi päätellä että bupre ei ole erityisen hyvin säilyvä. Ja tämä selittäisi myös sen miks kaikki väittää Temgesiccejä voimakkaammaks ku Subutex. (Temgesicit on Suomen apteekista ja Subutexit Ranskan/Belgian yms. seudulta, se kuljetus varmasti syö tehoja kun sillon ei varmasti säilytysolosuhteet ole optimaaliset. Saavat lämpöä varmasti liikaa kuljetuksessa Suomeen.)
Ja muistelen kyllä että joskus subunapit Suomessa oli osa tehottomampia kuin toiset, Temgesicit on kyllä ollut tehokkaita aina. Ja subut on joskus muutenkin ollut semmosia taskunpohja subuja jotka murenee omituisesti yms. ja tehot tuntuu hieman laskeneen. Nämä tiedot on niiltä ajoilta kun käytin subbarii.
Harmi kun en ole säilyttänyt Norspan yms. paketteja, mistä voisin nyt katsoa ton päiväys homman, tietäis varmaks. Löytyyhän se netistäkin varmasti kyllä.
-
paarmasisti
- Apteekki
^Norspaneilla kestoaika 2 vuotta. Temgesiceissä 1 vuosi. Suboxoneissa 3 vuotta. Subutexissä 1 vuosi. (Pharmaca Fennica & Fimea)
Kunpa auringon päivät päällämme ei päättyisi koskaan.
-
sirkkasorkka
- Psykonautti
Boostaavatko aminohapot subua, tai sen kestoa?
-
Infitialis
- Apteekki
Gamma-aminovoihappo tuottaa ainakin osittain vastaavia ja päällekkäisiä vaikutuksia.sirkkasorkka wrote:Boostaavatko aminohapot subua, tai sen kestoa?
Parhaat karstat on pohjalla.
-
mentalhell
- Kameleontti
Joo, tuota arvelinkin että Subutexillä on vuosi vaan. Mutta miksi ihmeessä Suboxonella on 3x pidempi päiväys? Sehän on samanlainen resoritabu, erona vaan se 2 mg naloksoni per 8 mg nappi, tai 0,5 mg niissä 2 mg Suboxoneissa.OnnenVarjot wrote:^Norspaneilla kestoaika 2 vuotta. Temgesiceissä 1 vuosi. Suboxoneissa 3 vuotta. Subutexissä 1 vuosi. (Pharmaca Fennica & Fimea)
Miksi Suboxone säilyisi paremmin? Uskon kyllä tuon olevan totta, mutta ihmettelen että samanlaiset valmisteet lähestulkoon ja toinen säilyy jostain syystä 3x kauemmin.
Kerta teemut ja subutexit on 1 vuosi, kuten epäilin. Laastarit on ihan erilaisia valmisteita, joten sen voi laskea sen piikkiin.
Luulisi Suboxonen säilyvyyden olevan sama kuin Temgesicin ja Subutexin? Mikähän tuossa on syynä.
-
Petri6
- OD
No tuollaiset päiväykset nyt eivät kerro yhtään mitään mistään, lääkkeisiin nyt vaan pitää joku päiväys lätkäistä. Esimerkiksi Opamoxissa se on näköjään 5 vuotta, mutta silti lähes 25 vuotta sitten vanhentuneet Oxepamit eivät olleet merkittävästi menettäneet tehoaan mielestäni.
"Yksi vaarallisimmista huumeiden käyttötavoista on niiden poliittinen käyttö." -Nils Christie & Kettil Bruun
-
Touchet
- Moderator
Okei. Muistan lukeneeni, että se säilyy todella huonosti (kuten muutkin sillatut oripaviinijohdannaiset), mutta en nyt satu löytämään lähdettä väitteelle. Reckitt Benckiser kuitenkin antaa hyllyajaksi vain yhden vuoden ja varoittaa pakkauksesta poistamisen vähentävän tehokkuutta.Petri6 wrote:Onko tästä jotain faktatietoakin olemassa? Opioidit kuitenkin yleisesti ottaen ovat aika stabiileja ja itse en ainakaan ole useankaan kuukauden säilyttämisen pois pakkauksesta suljetussa lääkepurkissa huomannut heikentävän tehoja.Touchet wrote:Teho tuskin on ihan hetkessä heikennyt, vaikka buprenorfiinin säilyvyys onkin huomattavan huono.
Mulla oli puolikas 8 milligramman Subutex lääkekaapissa odottamassa melkein vuoden päivät - ja heitin sen lopulta pois siinä uskossa, että se on mennyt pilalle. :D
-
mentalhell
- Kameleontti
Kyllähä monesti on tullut ostettua varmasti vanhentuneita Subutexejä, tällöin ei ole olleet kyllä levyissä. Myyjän nilkit myyvät sitten ilman listaa vanhentuneet.
Kai ne subut silti toimii ihan ok, jos ei oo säilytetty missään auringossa ja kuumuudessa.
Jotkut subut tuntu narkkiaikoina olevan kyl tehottomampia ja ne oli aina just niitä listattomia subuja, lähes aina kyl sai listassa ellei ostanu jotai puolikasta tai neljäsosaa ku sitä rahaa ei kauheesti ollu aina ja subbarit täällä maksaa semitörkeesti.. tällöinki listasta ne otettiin ennen myyntiä.
Kai ne subut silti toimii ihan ok, jos ei oo säilytetty missään auringossa ja kuumuudessa.
Jotkut subut tuntu narkkiaikoina olevan kyl tehottomampia ja ne oli aina just niitä listattomia subuja, lähes aina kyl sai listassa ellei ostanu jotai puolikasta tai neljäsosaa ku sitä rahaa ei kauheesti ollu aina ja subbarit täällä maksaa semitörkeesti.. tällöinki listasta ne otettiin ennen myyntiä.
-
BisseRotta
- Karvakuono
Käykö kellekkään muulle niin että, kun alkaa vetää tätä ilman toleja niin 2-3 vuorokauden päästä, tälle ei oo mitään viihdekäyttöä(sellaisenaan) alkaa vaa väsyttää ja tulee kyl nukuttua vaikka olis kuinka pirteä(ilman kemikaaleja). Annos on ollu n. 2mg/vrk ja oon koittanu myös annoksen nostamista mut sillon on vaa ollu vaikeempi pysyy hereillä ja tulee nukuttuu pidempää. Mulla ei siis oo mitään mielenkiintoa käyttää tätä ees yli 2vrk ihan mielenkiinnosta kyselen, koska joskus käytin tätä kuukausia 5-10mg/vrk, eikä sillon käynyt noin ja ei kiinnostais lopettaa tätä enää kun sen on jo pari kertaa tehny, se on muuten yllättävän helppoa tramalilla, mutta sitä tramalii kannattaa varata aika helvetisti ja mielummin pitkävaikutteista, eka tietysti pitää bubrea tiputtaa jos sitä menee vaik kasi päiväs. esim. vauhdin kanssa tää kyl sopii viihteilyyn tuon muutaman vuorokauden päästäkin. Oon ihan tyytyväinen ku toi tolleen vaikuttaa, koska näit pyörii täs käsissä ihan älyttömän halvalla, ettei vaa alkais vetää taas.