muitakin artisteja ?? sinun lisäksikö ????frapathea wrote:Laitan vielä tännekin, kun tuolla esiintyy muitakin artisteja:
Sinne <3
Konsertit, keikat, tapahtumat jne.
-
Harold
- Kameleontti
Re: Konsertit, keikat, tapahtumat jne.
hyvästi jää, et koskaan minua täällä enää nää
-
Neste
- OD
If the doors of perception were cleansed every thing would appear to man as it is, infinite -William Blake
-
Harold
- Kameleontti
hyvästi jää, et koskaan minua täällä enää nää
-
veepeli
eilen notkea rotta, tänää kaverin bändi, huomena solstafir+hexvessel.. pari viikkoa sit agalloch, huhu.. kova putki!
-
Uke
- LD50
Aikajärjestyksessä keikkoi / festareit mihi ainaki ite oon osallistumassa 98% tod. näk.
Renegade Festival

Ihan uskomaton lineup Suomen tapahtumaks jotenka ehkäpä pakko osallistua ja nähhä. Tässä mittakaavassa niin harvoin näkee Bassoa Suomessa
Defqon 1

Ei kauheeta kiinnostusta oo ollu ikinä nopeempaan musaa, mut sattu tuolt nyt aika monta tuttuu nimee silmää ja kaverilössi lähös ni ehkä pakko testaa tääki.
Summer Sound
..ja tässä mittakaavassa electroa, housea, trancea, techiä.. mmm... Messukeskus räjäytetään kolmeks päiväks. Huippuu! Toivon et tulee menestymää, koska tää alkaa pärjää lineupillaan ja koollaan jo ulkomaisille vastaaville tapahtumille.
Kesä alkaa näyttämää iha hyvälle.
Renegade Festival

Ihan uskomaton lineup Suomen tapahtumaks jotenka ehkäpä pakko osallistua ja nähhä. Tässä mittakaavassa niin harvoin näkee Bassoa Suomessa
Defqon 1

Ei kauheeta kiinnostusta oo ollu ikinä nopeempaan musaa, mut sattu tuolt nyt aika monta tuttuu nimee silmää ja kaverilössi lähös ni ehkä pakko testaa tääki.
Summer Sound
..ja tässä mittakaavassa electroa, housea, trancea, techiä.. mmm... Messukeskus räjäytetään kolmeks päiväks. Huippuu! Toivon et tulee menestymää, koska tää alkaa pärjää lineupillaan ja koollaan jo ulkomaisille vastaaville tapahtumille.
Kesä alkaa näyttämää iha hyvälle.

''Ihmiset ovat tismalleen kuin kukat: tarvitsemme aurinkoa ja hoivaa ja sen sellaista, mutta kasvamme paremmin kun päälle nakkaa pussin paskaa.''
PLUR Peace, Love, Unity, Respect.
-
Neste
- OD
Junkkatarjonnan osalta olis kyllä kiinnostanu erittäin paljon, mutta kun kestää vain aamu neljään niin ei siedä maksaa moista hintaa ja ihan periaatteen vuoksi en haluaisi tukea mitään filthi artisteja. Perhos karnivaaliin siis ennemminUke wrote:Ihan uskomaton lineup Suomen tapahtumaks jotenka ehkäpä pakko osallistua ja nähhä. Tässä mittakaavassa niin harvoin näkee Bassoa Suomessa
If the doors of perception were cleansed every thing would appear to man as it is, infinite -William Blake
-
Voima
- Lepakko
Earth ja Om oli kyll kovia. Ei vaa voinu polttaa pajarii ku järjestyksenvalvojat tuli takavarikoimaa ku kaveri oli vessas rullaa jointtiiJussi wrote:Om oli kyl siistii.. Tänään Earth!
Astun ulos asunnosta, kastan jalat kuraloskaan, taas uusi päivä mikä ei tuu takas koskaan.
-
Enfini
- Psykonautti
Tietääkö Tamperelaiset mitä meininkii vappuna on? Viime vuonna oli kuitenkin Vapaa Nekala. Yo-Talolla on kuulemma Juju 5e, paremman puutteessa.
-
peijjoona
- Psykonautti
Voima mitä vittua:D eihän järkkäreille nyt pidä hyviä polttoja antaa, mieluummin vaikka vittuun kys.olevasta läävästä ja kämpille hiisailemaan. Nyt siat saivat hyvät iltasavut:/
-
wRRa
- Moderator
Uke, määäpäs näin sut tuolla Renegadessa. Olin taustatanssailemas
Mut oli nii hirvee kiire koko aika etten ehtiny sit tulla nykii hihast.
"The Emperor... wants to conquer outer space. Yoda... wants to explore inner space, and that is the fundamental difference between the good and the bad side of the force."
-
Uke
- LD50
tiiäkkö mul kävi mieles et ootko laval mut ei mun huonolla näöllä nii pitkälle nähnywRRa wrote:Uke, määäpäs näin sut tuolla Renegadessa. Olin taustatanssailemasMut oli nii hirvee kiire koko aika etten ehtiny sit tulla nykii hihast.

''Ihmiset ovat tismalleen kuin kukat: tarvitsemme aurinkoa ja hoivaa ja sen sellaista, mutta kasvamme paremmin kun päälle nakkaa pussin paskaa.''
PLUR Peace, Love, Unity, Respect.
-
testeri420
- OD
Ozric Tentacles tavastialla... 25.5 muistaakseni
En kadu mitään mitä olen tehnyt. Kadun vain sitä mitä en ole vielä kerennyt tekemään.
onlydeadfishgo with the flow..
"The water bong is so smooth that you dont realize how high youre getting, until its too late..." -Bubbles
Music is a saint.
onlydeadfishgo with the flow..
"The water bong is so smooth that you dont realize how high youre getting, until its too late..." -Bubbles
Music is a saint.
-
Muru
- Psykonautti
http://www.hytky.org/xi-serpentis-05-05-2012/
Tonne tänään, harmi että kaveri peru tulonsa joten täytyy sittenkin saapua yksin.
Tonne tänään, harmi että kaveri peru tulonsa joten täytyy sittenkin saapua yksin.
Non, je ne regrette rien.
-
Jussi
- Apteekki
Earthin keikalla hais budi kylVoima wrote:Earth ja Om oli kyll kovia. Ei vaa voinu polttaa pajarii ku järjestyksenvalvojat tuli takavarikoimaa ku kaveri oli vessas rullaa jointtiiJussi wrote:Om oli kyl siistii.. Tänään Earth!
Kun matkalle kerran on lähdetty, ei paluuta takaisin enää ole.
-
hahaviv
- Lepakko
Alpparissa ois perjantaina taas meininkiä:
http://www.facebook.com/events/375378675837880/
JYVÄSKYLÄLÄISET huom! lauantaina paukkuu:
http://www.facebook.com/events/411333952217798/
http://www.facebook.com/events/375378675837880/
JYVÄSKYLÄLÄISET huom! lauantaina paukkuu:
http://www.facebook.com/events/411333952217798/
theres not enough love, you gotta make love, remake love, co create love, cremate love, reincarnate love, gotta make love,
just make love
just make love
-
haltia
- Psykonautti
http://www.existence-festival.com
Onkos joku muu menossa tuonne? Ei oo vielä hirveesti infoa päivitelty. Itse menossa myös Metsäfestiwaaleille. Ja jos joku tietää jotain muitakin isompia psyketapahtumia niin vois linkkailla niitä!
Onkos joku muu menossa tuonne? Ei oo vielä hirveesti infoa päivitelty. Itse menossa myös Metsäfestiwaaleille. Ja jos joku tietää jotain muitakin isompia psyketapahtumia niin vois linkkailla niitä!
-
majesteetti
- Psykonautti
Kajaanissa (mitä vittua?) ois oikeesti stygee 15.6.2012. Siel tulijoita oottelee kilowatti UV:tä ja hirveenä kankaita ja sit toki tiukkaa stygee. Meikä soittelee siel ainaki Suomisaundia ja sitten Pavel Svimbaki heittää keikkaa ja sitten pari lokaalia deejiitä. Tamp tamp tulkaa ja vetäkää mua hihasta, mutta älkää pyytäkö soittaa petri nygårdia.
Ensviikolla ois flaikkuaki, mut en sitä ny tähä hätään mistään saa
http://www.facebook.com/events/443781732317271/
liput vaivasen femman
Ensviikolla ois flaikkuaki, mut en sitä ny tähä hätään mistään saa
http://www.facebook.com/events/443781732317271/
liput vaivasen femman
Mitä mä oon tänne joskus höpöjä kirjotellut.
-
SadPanda
- LD50
Metsäfestiwaaleile vois tänävuona koittaa selevitä
viimevuonna jäi vaan puheeks 
[17:14] <bong_aqua> oot kyllä kohtuukäytön ruumiillistuma
-
LeFairylette
- OD
tänään kävin metsäfestiwaali lippusen ostamassa
hei,mä oon oikeesti menossa sinne.
"Sä oot likanen narkkari! Yhteiskunnan pohjasakkaa!!
-
SadPanda
- LD50
No sillähän se varmistuis että lähtis.ettei rahat menis hukkaan. niin toisaalta kumminki sama ostaa portiltaKansku wrote:tänään kävin metsäfestiwaali lippusen ostamassahei,mä oon oikeesti menossa sinne.
[17:14] <bong_aqua> oot kyllä kohtuukäytön ruumiillistuma
-
peijjoona
- Psykonautti
Iha tiukkaa saundii Majesteetilla. Pisti kivasti tanssijalkaa vipattaa näin perjantain nousuissa.
-
haltia
- Psykonautti
Paitsi nythän sen saisi halvemmallaSadPanda wrote:No sillähän se varmistuis että lähtis.ettei rahat menis hukkaan. niin toisaalta kumminki sama ostaa portiltaKansku wrote:tänään kävin metsäfestiwaali lippusen ostamassahei,mä oon oikeesti menossa sinne.
-
wRRa
- Moderator
Metsäfestareille jos ei oo rahaa mennä nii kandee kans kysellä voiks tulla tekee duunii
Ite varmaa menos sinne jotai tulikeikkaa vetää nii ei varmaa lippui tarvi ostaa.
Tänää Alppipuisto any1?
Tänää Alppipuisto any1?
"The Emperor... wants to conquer outer space. Yoda... wants to explore inner space, and that is the fundamental difference between the good and the bad side of the force."
-
Otorongo
- Kameleontti
Hyvin todennäköisesti kyllä, koska sinne on vain lyhyt kävelymatka.wRRa wrote:Tänää Alppipuisto any1?
Taajuuden noustessa huippuun, kaikki mitä aistin, tiivistyi voimakkaan kuohuvasti yhdeksi pisteeksi, joka räjähti auki uskomattomaksi mandalamaiseksi kukaksi.
Mitään muuta ei enää ollut. Vain kaikkeus kauneimmillaan kukassa.
Mitään muuta ei enää ollut. Vain kaikkeus kauneimmillaan kukassa.
-
avantGarde
- Lepakko
Ozric Tentacles @Tavastia tänään!!
Vaulttilaisia holleilla?
Vaulttilaisia holleilla?
-
LeFairylette
- OD
Vaulttilaisia menossa viikonloppuna vantaalle Rentofesteille?? 
"Sä oot likanen narkkari! Yhteiskunnan pohjasakkaa!!
-
Jenkem
Mä ja kaveri poltettiin ainakin budisavut siinä ihan röökipaikalla ongelmitta, ja mexeä vedettiin lainit pöntön kanneltaJussi wrote:Earthin keikalla hais budi kylVoima wrote:Earth ja Om oli kyll kovia. Ei vaa voinu polttaa pajarii ku järjestyksenvalvojat tuli takavarikoimaa ku kaveri oli vessas rullaa jointtiiJussi wrote:Om oli kyl siistii.. Tänään Earth!Tänään Sleep
-
Metku
- Kameleontti
metsäfestareille liput varattu 
In the land of the blind, one-eyed man is the king
-
farout
- Psykonautti
Liput / Rannekkeen voi saada kyl hyvin työn teollaki tuol. 
Mind Explorer
-
Metku
- Kameleontti
totta ja olisin varmaan mennytkin ellei olisi tämä varusmiespalvelus vielä kesken, tosin jos kävisi ihan oikeissa töissä niin ei se 60-80€ ole paljon siitä palkasta pois kuin sit tekisi vapaaehtois työtä, tosin kylhän tällästä tapahtumaa tukisi ilomielin vapaaehtoisesti.
Mut näitä odotellessa..
Mut näitä odotellessa..
In the land of the blind, one-eyed man is the king