Huomenta. Tässä heräsi uuteen aamuun pevekkivedoilla..

Onhan tääpitkästä aikaa mukavaa. Tämä erä on kellertävämpää, eikä nini tahmeaa. Joku 25mg oli ittelle hyvä startti..sitte boostaillu miten sattuu mut ekakerta hillitsin itteni niin että en vetänyt täysin kokoajan ja ole nyt psykooseissa... =P
Hirvittää kattoa tuota mun parasta ystävää (nainen) joka tuijottaa tuota mun rasiaa missä mulla on pv pussukka erittäin surulilsen näkösenä.. Tiedän tuon olon tiedän tuon tunteen täysin.. Sanoin hänelle kyllä että saat pyytää multa ja ottaa itekkin. Nytten se sitten tuijottaa tyhjyyteen ja mietin että sanosko että ota ota vai mitä tässä tekis. Noh antaa jokaisen tehä tie omat johtopäätökset.
Nyt on ollu sen verran hyvää seuraa että ei ole ollut minkäänlaisia psykoosioireita ja ehkä tosiaan oon oppinu vähä annosteleen tuota paremmin etten ihan joka tunti ota. Muistin tän vie kyllä ihan totally kokonaan ninku. Eilen laitoin kaverille vedot että siitä saa kahet hyvät. noooh sehä oli et vitttu mitä paskaa ja oli menny vessaan jo väaäämään niit. Nooh menin kattomaan sinne niin siellä se yritti pistää.
sit hokasin etten laittanukyltuommoseen klikkiin sitä, noh hain sit olohuoneesta sen oiken klikin ja sitte sanoin et kokeile puolilla että elä tapa ittees, noooh se sit otti ja puuskutti siinä vähä aikaa ja meni kyllä aika pihalle. Kylse pysy järissään mutta sekoili kaverisa kanssa.
Ite otin metrin vettä yksiin isoiihin vetoihin ja tuli semmone fiilis et pukkaan vaan puol metriä, nooh lähti suoraansanottuna jalat alta. Vähä pelotti mut olihan se loppupeleisä ihanaa..
Nyt tänään pitäs äänitellä räppiä ja vaikka mitä hommaa olis. Onneks on vielä peeveet että jaksaa.. Nyt ku alkanu 2vrk tän paris niin huomasin että ei tartte ottaa läheskään niin isoja ja niin tiheästi.
Ei muutaku pakko todeta että onhan tämä ihana aine perkele. Eikä nyt tullu semmosta koukkuuntumisen tunnettakaaa(hahhaha ei vaa joo)
Venttejä keräilly tonne pahanpäivän varalle. Eiköhän tää tästä kuhan päivä valkenee. Moikkelis. \o