Mulle ainakin tuli joskus vastaavaa pirillä valvotun vuorokauden jälkeen syötyäni 2-3 loratsepaami nappia. En muista vahvuutta. Ei tullut uni, mutta rauhoitti mukavasti ja tuli visuaalisia efektejä. Kaikki näytti vähän samealta, pinnat aaltoili ja esim. windowsin kuvakkeet olivat liikkeessä ja vääntyivät mutkalle kuin korkkiruuvi.C0H0 wrote:Jannaa huomata et pamit, seka kaikki mahdolliset muut bentsot aiheuttaa mulla nykyaan samanlaista visuaalisaatiota kuin zolpideemi, otin 40mg pameja niin alko seinat pyorimaan sisaanpain, ja katossa olevat lampu liikkumaan sivusilmalla. No ei siin viel mitaan, sammutin sit valot et kavis nukkuu, vahan aikaa kattelin ymparlleni, niin kaikki tavarat liikkuin, katoin mun tyynya niin se kuhisi kuin ois tyyny taynna otokoita sisalla, sit katoin mun katta niin huomasin et siin oli jonkinmoinen iso hamahakin tapanen olio liikkumassa ja muuta kaikenlaista pelottavaa shittii. No akkia silmat kiinni pettio paan palle ja nukkumaan, Ehka sillakin vaikutusta et aikasemmin poltellut metaa ja hereilla ollut melkeen 24h.
Yleistä keskustelua bentsodiatsepiineista
-
eNZYMe
- OD
Re: Yleistä keskustelua bentsodiatsepiineista
-
zerk
Mulla on samantapainen kokemus nimenomaan temestalla. Olin valvonut noin kaksi vuorokautta ilman stimulantteja, koska omat unilääkkeet olin unohtanut ottaa mukaan enkä yksinkertaisesti pystynyt nukkumaan. Tästä on useampi vuosi aikaa mutta muistaakseni otin tutun tarjoamia 1mg nappeja 4 tai 5 kappaletta. Tuloksena oli oikeastaan juuri enzymen kuvailema tila. Muistikuvani mukaan nukahdin tosin aika nopeasti mutta mulla ei ole mitään varmaa käsitystä ajankulusta.eNZYMe wrote:Mulle ainakin tuli joskus vastaavaa pirillä valvotun vuorokauden jälkeen syötyäni 2-3 loratsepaami nappia. En muista vahvuutta. Ei tullut uni, mutta rauhoitti mukavasti ja tuli visuaalisia efektejä. Kaikki näytti vähän samealta, pinnat aaltoili ja esim. windowsin kuvakkeet olivat liikkeessä ja vääntyivät mutkalle kuin korkkiruuvi.C0H0 wrote:Jannaa huomata et pamit, seka kaikki mahdolliset muut bentsot aiheuttaa mulla nykyaan samanlaista visuaalisaatiota kuin zolpideemi, otin 40mg pameja niin alko seinat pyorimaan sisaanpain, ja katossa olevat lampu liikkumaan sivusilmalla. No ei siin viel mitaan, sammutin sit valot et kavis nukkuu, vahan aikaa kattelin ymparlleni, niin kaikki tavarat liikkuin, katoin mun tyynya niin se kuhisi kuin ois tyyny taynna otokoita sisalla, sit katoin mun katta niin huomasin et siin oli jonkinmoinen iso hamahakin tapanen olio liikkumassa ja muuta kaikenlaista pelottavaa shittii. No akkia silmat kiinni pettio paan palle ja nukkumaan, Ehka sillakin vaikutusta et aikasemmin poltellut metaa ja hereilla ollut melkeen 24h.
Z-drugseilla, varsinkin tsolpideemilla onkin sitten tullut vastaavia tiloja todella useasta. Tosin nykyään tsolpideemi on mulle täysin hyödytöntä, parin vuoden käytön jälkeen se näköjään menetti tehonsa lopullisesti. Toki pääsen todella ikävään deliriumiin jos popsin tarpeeksi mutta unta, visuaaleja tai rentoutumista mun on turha nykyään odottaa.
-
testeri420
- OD
"Tosin nykyään tsolpideemi on mulle täysin hyödytöntä, parin vuoden käytön jälkeen se näköjään menetti tehonsa lopullisesti. "
Kappas, tässäkö se syy minkä takia ko nappi ei sano mitään.
Heittää vaikka sit sen 3-4kpl naamariin ni mitää ei tapahdu.
Muutaman kerran kokeillut sitä tai niitä nyt tässä ku käsiini saanu.
Lopetin niiden syömisen tuossa ööö yli vuos sit. Ja söin niitä vuosia. Ainaki kolme ellen neljä.
Mut joo, mitää ei tapahu ku syö nuita.
Kappas, tässäkö se syy minkä takia ko nappi ei sano mitään.
Heittää vaikka sit sen 3-4kpl naamariin ni mitää ei tapahdu.
Muutaman kerran kokeillut sitä tai niitä nyt tässä ku käsiini saanu.
Lopetin niiden syömisen tuossa ööö yli vuos sit. Ja söin niitä vuosia. Ainaki kolme ellen neljä.
Mut joo, mitää ei tapahu ku syö nuita.
En kadu mitään mitä olen tehnyt. Kadun vain sitä mitä en ole vielä kerennyt tekemään.
onlydeadfishgo with the flow..
"The water bong is so smooth that you dont realize how high youre getting, until its too late..." -Bubbles
Music is a saint.
"The water bong is so smooth that you dont realize how high youre getting, until its too late..." -Bubbles
Music is a saint.
-
mentalhell
- Kameleontti
Vetäkää hihaan ne zolpideemit: toimii.
-
tRip
- Moderator
Toimii ne muutenkin;-mentalhell wrote:Vetäkää hihaan ne zolpideemit: toimii.
Keep it unreal.
Vaultti.net - coming soon..
-
mentalhell
- Kameleontti
Toimii.tRip wrote:Toimii ne muutenkin;-mentalhell wrote:Vetäkää hihaan ne zolpideemit: toimii.
Itse viisaana olen vain murskannut ne ja sekottanut veteen jolloin kalvo jää siihen mukaan ja vedoista tulee maidon näköistä kuplivaa seosta.. Ei tee hyvää, mutta toimii.
Olen ollut näihin lääkkeisiin koukussa aika pahasti tavallaan, kiduttelin aina pari päivää ilman bentsoja ennen lääkepäivää ennen ja sitten täristen kun sain käsiini viikon zolpideemit niin hirveällä kiireellä piti aina saada väsättyä fiksit niistä. Nautin jostain syystä suunnattomasti siitä olosta. 30 - 50 mg IV:nä = mahtavat nousut ja olo kuin pumpulissa maatessa. Enimmillään olen syömällä vetänyt näitä parin tunnin sisään 60 tablettia ja ivnä kerralla jotain 10 tablettia. Monesti tulee jo huono olo kun hihattaa jonkun 70 mg zolpideemia koska nousut on TODELLA rajut. Oikein kaipaan niitä aikoja, nyt olen päässyt irti näistä lääkkeistä. Jonkun 4 vuotta käytin näitä.
Bentsoja, ihan mitä vaan normibentsoja jos on veressä yhtään niin zolpideemit ei toimi tai toimii erittäin heikosti. Esim. rivatrileistä piti pitää taukoa 3 - 4 päivää että zolpparit päris kunnolla, puolisoni ihmetteli aina mitä saan näistä irti mutta kerran kun sillä oli rivat loppu ollut jonkun aikaa ja veti 10 mg niin oksenti koska nousut oli niin rajut. Sit se tajus miks tykkään näistä. Useimmat ei tunnu tajuavan että bentsot blokkaa zolpideemin ihan täysin. Siis kaikki ne hauskat vaikutukset. Jos esim. olen ottanut rivoja 6 mg ja rännään zolpideemiä niin ei tapahdu yhtään mitään. Jotkut nistit täällä meilpäin selitti että niissä on nykysin jotain vasta-ainetta ku ne ei toimi.. Teki mieli sanoa jotain mutta jätin väliin koska kyseessä oli perusnistejä jotka ei oisi ymmärtänyt kumminkaan mitä selitän tai uskoneet että zolpideemien toimimattomuus nykyisin johtuu siitä että ennen niillä ei ollut bentsolääkitystä ja nykyisin on ja siinä on syy miksi ne ei toimi.
Meni vähän ohi aiheen mutta puhuin bentsoista kumminkin.. zolpideemit enivei on tosi addiktoivia etenkin IV käytössä, ainakin minunlaiselleni ihmiselle joka tykkää opioideista ja kaikesta hitaasta kamasta eniten. Addiktoi pahemmin kuin bentsot, psyykkisellä tasolla. Fyysisesti varmaan huomattavasti vähemmän addiktoivaa.
-
tRip
- Moderator
noni, löytyyhän sitä tietoakin sulta.mentalhell wrote:..pitää kuoria huolella kalvo pois ja fimailla kerran pari, mieluiten pumpulilla tai mikronfimoilla.tRip wrote:Toimii ne muutenkin;-mentalhell wrote:Vetäkää hihaan ne zolpideemit: toimii.
..
Kun ei tollaset "Vetäkää hihaan ne zolpideemit: toimii." kommentit oikeen kovin informatiivisia ole.
Keep it unreal.
-
mentalhell
- Kameleontti
Sori trip, se oli vaan semmone heitto.tRip wrote:noni, löytyyhän sitä tietoakin sulta.mentalhell wrote:..pitää kuoria huolella kalvo pois ja fimailla kerran pari, mieluiten pumpulilla tai mikronfimoilla.tRip wrote: Toimii ne muutenkin;-
..
Kun ei tollaset "Vetäkää hihaan ne zolpideemit: toimii." kommentit oikeen kovin informatiivisia ole.
Tosissaan joo jos zolpideemiä välttämättä tahtoo rännätä niin tuo kuoriminen/hiominen on välttämätön operaatio, hankala tehdä kun kuori on valkoinen. Tämän jälkeen huolellinen murskaus ja fimaus. (Tolla kuorimisella näistäkin saa kirkkaat/puhtaat vedot, osa ei tuota ole tajunnut. Kaikki tän varmaan tietää mutta kunhan kerroin jos siitä jollekin on hyötyä.)
Ei ollut tarkoitus ärsyttää tai mitään muutakaan, sry!
-
sirkkasorkka
- Psykonautti
Sellainen kysymys olisi että näkeekö yksityinen lääkäri mistään esim. tietokoneelta, että jos on avohoidossa a-klinikalla bentsojen takia?
-
C0H0
Ma tykkaan kans hirveesti kaikista hitaista, kuten opiodiista ja lakasta ja alkosta. Mut en oo koskaan huomannut minkaanlaista psyykkista addiktiota syntyvan bentsoihin, ei oo koskaan himottanut syoda niita, jos ahdistaa niin sit tarvii, mut itelle ainakin addiktiopotentiaali on 0.mentalhell wrote:Meni vähän ohi aiheen mutta puhuin bentsoista kumminkin.. zolpideemit enivei on tosi addiktoivia etenkin IV käytössä, ainakin minunlaiselleni ihmiselle joka tykkää opioideista ja kaikesta hitaasta kamasta eniten. Addiktoi pahemmin kuin bentsot, psyykkisellä tasolla. Fyysisesti varmaan huomattavasti vähemmän addiktoivaa.
-
testeri420
- OD
Ei näe. Koska ei yhteisiä tietokantoja.sirkkasorkka wrote:Sellainen kysymys olisi että näkeekö yksityinen lääkäri mistään esim. tietokoneelta, että jos on avohoidossa a-klinikalla bentsojen takia?
Näin ainaki sillon 6-7 vuotta sitten kun minä niissä juosta ravasin.
Mutta sit kela saattaa alkaa vaatii selvitystä minkä takii käyt viel yksityisellä vaikka oot avopuolella hoidossa. Näin käsittääkseni tää asia menee?
Korjatkaahan jos väärässä olen....
Ja tuohon somnor asiaan sen verran että juu, pentsot jos on alla nii plokkaa vaikutuksen iha täysin.
En kadu mitään mitä olen tehnyt. Kadun vain sitä mitä en ole vielä kerennyt tekemään.
Music is a saint.
Music is a saint.
-
sirkkasorkka
- Psykonautti
testeri420 wrote:Ei näe. Koska ei yhteisiä tietokantoja.sirkkasorkka wrote:Sellainen kysymys olisi että näkeekö yksityinen lääkäri mistään esim. tietokoneelta, että jos on avohoidossa a-klinikalla bentsojen takia?
Selvä, samaa ittekkin arvelin just, ettei niillä ole yhteisiä tietokantoja.
-
testeri420
- OD
Ne voi olla että ne kysyy taikka hämäyksen vuoks sanoo näin että "-Ja tuolla A-klinikalla oot käyny säännöllisesti?? " , mul meinaa yks lekuri nui sano.sirkkasorkka wrote:testeri420 wrote:Ei näe. Koska ei yhteisiä tietokantoja.sirkkasorkka wrote:Sellainen kysymys olisi että näkeekö yksityinen lääkäri mistään esim. tietokoneelta, että jos on avohoidossa a-klinikalla bentsojen takia?
Selvä, samaa ittekkin arvelin just, ettei niillä ole yhteisiä tietokantoja.Thanks!
Aloin heittääkki sille että oo kunnolla, sen paikan ulko-ovet oon nähny mut muute koko paika on mu mulle uppo outo.
Music is a saint.
Music is a saint.
-
Grower
- Lepakko
Pamit parhaita kovaan ahdistukseen ja pelkotiloihin esimerkiksi pitkän valvomisen ja stimuputken jälkeen. Rivat ja xanorit perusahistukseen ja yleisen hyvän fiiliksen ylläpitoon parhaita.
-
zerk
On kyl todella yksilöllistä miten bentsot toimii.Grower wrote:Pamit parhaita kovaan ahdistukseen ja pelkotiloihin esimerkiksi pitkän valvomisen ja stimuputken jälkeen. Rivat ja xanorit perusahistukseen ja yleisen hyvän fiiliksen ylläpitoon parhaita.
Diatsepaami on kyl ihan pätevä lääke ahdistukseen mut mulle nitratsepaami on monta kertaa tehokkaampaa. Klonatsepaami on luokkaa ihan ok ahdistuksen poistoon, kuosaamiseen sen potentiaali on suunnilleen sama kuin diatsepaamilla, hyvin pieni. Lihasrelaksanttina se taas erinomainen. Alpratsolaami taas aiheuttaa mulle paradoksaalisesti ahdistusta useimmiten joten jos on tarve nopeavaikutteselle bentsolle, käytän mielummin midatsolaamia tai popsin etizolamia.
Opioidin boostaamiseen mun lempikombo on insomin + dormicum. Toi sama kombo on isommalla dosella myös ykkönen nukkumiseen. Ahdistukseen insomin on mulle kaikkein tehokkain. Tramalin kanssa valinta osuu usein insominiin tai rivatriliin. Insomin boostaa tramadolia mukavammin mut rivatrilia tarvitsee suhteessa pienemmän määrän ehkäisemään kouristuksia.
-
mentalhell
- Kameleontti
Bentsot kyllä joo addiktoi eniten nimenomaan fyysisesti, en mäkään koe mitään himoa normi rauhottaviin, tarvitsen niitä ja syön niitä, joskus tekee mieli ottaa vähän ekstraa..C0H0 wrote:Ma tykkaan kans hirveesti kaikista hitaista, kuten opiodiista ja lakasta ja alkosta. Mut en oo koskaan huomannut minkaanlaista psyykkista addiktiota syntyvan bentsoihin, ei oo koskaan himottanut syoda niita, jos ahdistaa niin sit tarvii, mut itelle ainakin addiktiopotentiaali on 0.mentalhell wrote:Meni vähän ohi aiheen mutta puhuin bentsoista kumminkin.. zolpideemit enivei on tosi addiktoivia etenkin IV käytössä, ainakin minunlaiselleni ihmiselle joka tykkää opioideista ja kaikesta hitaasta kamasta eniten. Addiktoi pahemmin kuin bentsot, psyykkisellä tasolla. Fyysisesti varmaan huomattavasti vähemmän addiktoivaa.
MUTTA zolpideemi on poikkeus. Se addiktoi minua ainakin ihan törkeästi, kun käytin sitä IVnä pääasiassa about vuoden, syömällä käytin kolme vuotta sitä ennen. Tämä on poikkeus, ainoa "bentso" joka addiktoi psyykkisesti ja paljon.
Itse olen bentsokoukussa kyllä mutta se koukku on lähinnä fyysistä riippuvuutta, psyykkisel tasol benjaminit lukuunottamatta zolpideemiä on melko vähän addiktoivia, ei niihin mitään hirveää himoa tule. Jostain syystä zolpideemiin tuli, aivan hirveä himo saada sitä aina, mulla kesti vuosia ennen kuin koukutuin siihen pahasti, en aluks tajunnut oikein sitä oloa mut sit aloin nauttii siit iha hirveästi ja sit ku tajusin et näit voi rännätä ni addiktio kasvo ^100.
Tämä on kyllä varmaan poikkeuksellista, useimmat ei noista välitä erityisesti.
EDIT: Ja en siis tota vuotta käyttäny joka päivä niitä, about 7 tablettia viikossa, 1 - 2 päivänä. Sen verran amnesiakamaa ettei pystyis käyttää iha kokoaja. Mut jotenki se aine tarjoaa ihan erilailla hyvän olon ku bentsot, semmose huolettoman leijailevan olon. + Nousut IVnä on mahtavat. Ketamiiniin sekoitettu zolpideemi oli aika härski kokemus, IVnä. Mut ei siit sen enempää.
-
porter
Vaihdan kyllä ensi käynnillä 200 nopeeta ykkös xanttua depoteiks, ottaa 1-2mg depottia aamupäivästä niin paljo jeesimpi ku jos on paniikkia niin joutus nopeeta ottaa lisää jo klo 16-17... depoteil pysyy annokset kurissa.
-
Soppaluu
- Lepakko
Onko kukaa täällä kokeillu tuota Libraxia? Jos on, niin minkälaisia määriä kannattaa ottaa tuota? Vai onko ihan turha lääke.
-
Psychonautilus
Klooridiatsepoksidia ja jotain antikolinergistä muistaakseni? Klooridiatsepoksidi on kokeilmistani bentsoista heikoin, eli melko turha. Refloihin, krapuloihin yms. paremman puutteessa - viihdekäytöstä aika turha toivoa.Soppaluu wrote:Onko kukaa täällä kokeillu tuota Libraxia? Jos on, niin minkälaisia määriä kannattaa ottaa tuota? Vai onko ihan turha lääke.
-
Soppaluu
- Lepakko
Jotain tällästä arvelinkinPsychonautilus wrote:Klooridiatsepoksidia ja jotain antikolinergistä muistaakseni? Klooridiatsepoksidi on kokeilmistani bentsoista heikoin, eli melko turha. Refloihin, krapuloihin yms. paremman puutteessa - viihdekäytöstä aika turha toivoa.Soppaluu wrote:Onko kukaa täällä kokeillu tuota Libraxia? Jos on, niin minkälaisia määriä kannattaa ottaa tuota? Vai onko ihan turha lääke.
edit. typoja
-
Micke
- Psykonautti
Zolpideemi on muuten kolmanneksi yleisin syy raajojen amputaatioon. Ensimmäisenä oli tennarit, toisena bubre ja kolmantena zolppari. Risolid ei toimi itsellä oikeastaan lainkaan. Jos tahtoo poistaa pahaa ahdistusta, niin puoli kourallista saattaa auttaa. Ennemmin syön 2mg:n Diapameja. Samoin Oxepam, poistaa ainoastaan ahdistusta mihin hyvä lääke.
Tuon zolpparin iv-käytön jälkeen voi huomata että kaikki lääkkeet ovat menneet ja kädet ovat kamalassa kunnossa.. Etsii, etsii, etsii.. ei löydä. Joskus tullut vedettyä iv, mutta tarvitsee 10mg:n pumpun mielellään.. Tai femman.
Tuon zolpparin iv-käytön jälkeen voi huomata että kaikki lääkkeet ovat menneet ja kädet ovat kamalassa kunnossa.. Etsii, etsii, etsii.. ei löydä. Joskus tullut vedettyä iv, mutta tarvitsee 10mg:n pumpun mielellään.. Tai femman.
Still looking for something....
-
Muru
- Psykonautti
Kertokaapa onko kuinka riskaapelia kun poikaystävä tossa päätti ottaa 12 diapamia (10mg) ilman toleja... ?
Non, je ne regrette rien.
-
CHIMONOKIKAARI
- Psykonautti
Ilman muita juttuja ohessa (holia, oppareita, shottia esim) ei tuon henkeä pitäisi uhata. Todennäkösin tilanne on että nukahtaa, toinen vaihtoehto on että menee vähän sekoiluksi eikä muista huomenna mitään tai lähes mitään tekemäänsä.Muru wrote:Kertokaapa onko kuinka riskaapelia kun poikaystävä tossa päätti ottaa 12 diapamia (10mg) ilman toleja... ?
-
eNZYMe
- OD
Diatsepaamilla on aika pitkä puoliintumisaika. Kovin pöhnä saattaa mennä vuorokaudessa ohi, mutta voi sekoilla ja unohdella asioita vielä monta päivää ton jälkeen. Olis hyvä jos olis joku kattomassa vähän perään.
-
Muru
- Psykonautti
Niinhän siinä onneks kävi että säikähdyksellä selvittiin, kuulemma tuli sekoiltua jonkin verran ja muisti pätkii siltä illalta aika pahasti muttei mitään sen vakavampaa 
Non, je ne regrette rien.
-
seppo600
- Lepakko
Kauankohan pitäis olla ilman bentsoja tai pienemmällä annostuksella että tolet vähä laskis kun yli vuoden syöny päivittäin kymppi pameja, 40mg päivässä respalla ja vaikka kerralla ottaa niin eipä juuri tuu mitää bentsovaikutusta niinku ennen. Jos olis yhellä pamilla aina päivän niin kauankohan menis että sanoiskin jotain nuo? Jotain suuntaa antavaa vastausta 
-
tRip
- Moderator
Pari viikkoa menee palautuessa..
Pari kuukautta toipuessa..
Pari vuotta parantuessa.
Pari kuukautta toipuessa..
Pari vuotta parantuessa.
Keep it unreal.
-
Soppaluu
- Lepakko
Miten herkästi menee muisti illalta bentsojen ja alkon sekakäytöstä? Riittääkö miten pienet määrät jo, esim pari bisseä ja 10 mg diapamia?
-
zerk
Yksilöllistä. Voi hyvinki riittää, riippuu toki myös toleista. Kaverille riitti neljä kaljaa ja 10mg insomin.Soppaluu wrote:Miten herkästi menee muisti illalta bentsojen ja alkon sekakäytöstä? Riittääkö miten pienet määrät jo, esim pari bisseä ja 10 mg diapamia?
-
SahkoinenVelho
- Kameleontti
Vaik ois miten kuosit ollut niin aina sitä ees jotain fläsäreitä muistaa, riippuu ihan siitä minkä laskee "muistin menemiseksi". Joskus jo pienet annokset bentsoja ilman alkoholia tekee sen et bentson hävittyä verestä ei oikein muista kovin hyvin tapahtuneita ja asiat ei ole jääneet päähän.