MDPV

Stimulantit & empatogeenit. Keskustelua stimulanteista, stimuloivista yrttivalmisteista ja empatogeeneistä.
peijjoona
Psykonautti

Re: MDPV

Post by peijjoona »

Niin, eli uskaltaaks tätä myrkkyä nyt maistella skidisti yhden- kahden illan hupina? vai tuhoutuuko elimistö lopullisesti?
Touchet
Moderator

Post by Touchet »

peijjoona wrote:Niin, eli uskaltaaks tätä myrkkyä nyt maistella skidisti yhden- kahden illan hupina? vai tuhoutuuko elimistö lopullisesti?
Uskaltaa, mutta se ei tee hommasta täysin riskitöntä.

Itsehän maistelin MDPV:tä aikoinaan just jonkun kaks vuorokautta putkeen. Aika kulki reippahasti siinä opiskellessani. Mutta siinä vaiheessa vakuutuin täysin siitä, että MDPV on suht kelvoton stimulantti, kun annoin laskujen tulla.

Aine tuntuu vaativan ainaista redosettamista, koska se lupaa palkintoa mitä ei koskaan tule.

Mä luulen että MDPV:lle on eniten käyttöä siinä kun tutkitaan miten laboratoriorotat addiktoituvat aineisiin. On olemassa monen monta liutaa ja tusinaa sellaisia stimulantteja, jotka soveltuvat paremmin ihmiseläimen käytettäväksi.
"Jos ihmismieli on ihmeellisin asia mitä maa päällään kantaa, pyrkimys tutkia narkoottisten ja stimuloivien aineiden psykofysiologisen vaikutuksen syvyyksiä saa tämän ihmeen vaikuttamaan vieläkin suuremmalta."
— Professori Louis Lewin, 1924
peijjoona
Psykonautti

Post by peijjoona »

Joo siis kerkesin itekkin tyyppailemaan tätä jo toissa vklp. Lähinnä siksi kysyin, koska diggasin tavallaan efekteistä, mutta en kuitenkaan niin paljoa, että haluis elimensä tuhota tän takia. Mutta kaippa tota ehkä vähän viitsii vielä maistella:).

Mut siis kiitti Touchetille vastauksesta!
peijjoona
Psykonautti

Post by peijjoona »

Ja on kyl ihan uskomattoman paska douppi. Hauska ottaa ne parit ekat skidit lainoset, tulee mukava euforia ja juttuluistaa, mutta mitä enemmän ainetta boostii olo mmenee vain tasasemmaks ja paskemmaks. En suosittele kenellekkään, parempiakin stimuja todellakin löytyy. Nää laskut ainakin alkoholin kanssa on näköjää yheltäki illalta suht järkyt.

Et sellasii mietteitä nyt tänään eilisestä, vaikka olihan eilen ihan hauskaaa..:D
SadPanda
LD50

Post by SadPanda »

Juuu. ja joooo. Tosiaan sais olla laskuvarjoja pariks viikoks tän nauttimisen jälkeen. Ittellä meni tossa 4vrk tämän kanssa ja onneks oli toissapäivänä rivoja ja xanoreita, eilen ja tänään 30 menny 15kpl 15mg opamoxeja ja tänään vajaa milli xonea. Huomiselle ei olekkaan mitään. Jaiks. :( aaaaaaaaaw, Emt saa nähä, masennus.com
[17:14] <bong_aqua> oot kyllä kohtuukäytön ruumiillistuma
SadPanda
LD50

Post by SadPanda »

Juujaaajoopajooniinpänäimpäjustniiinniii... huhhhuh yhtä helvettiä taas nämä päivät. aamulla herää(ei tod haluta nousta ylös,) sitte tunti menee iha "ok" nyt vitumoisia hengenahdistuksia, paniikkikohtauksia, pelkotiloja yms kivaa. Haluttais nukkua vaan, aina se että ku klo on ilta 18-19:30 niin alkaa ole oleen siedettävä ja ahistus helpottaa. Selvinpäin ollu nyt tässä niin ei tosiaan hyvältä tunnu..

Jos kärsit ahistuksesta / masennuksesta niin kehotan et pysy pysy poissa tästä kamasta tää on kamalaa, oikeasti uskokaa mua. EI siinä kyllähän mulle vedot maistuis nytki.. En tiiä et onko tää järkevää ku huomasin että ku tuli tossa elämänmutos n.3kk sitten niin huomannu et se 3kk on menny tän parissa taas ku PUFFFF ohi ja huomaamatta salakavalasti tätä on taas kulunu ja tuhottu monta säkkiä putsina. Ei saatana ku miettii että miten huhhuh. Tajuttoman kavalaa paskaaha tämä on. EIkä tätä kannata vetää kenenkään, ei kenenkään. Jos haluaa elämästä yhtä helvetin vuoristorataa ja tosi pahoja mielialavaihteluita masennuksen ja superahistuksen parissa 24/7 niin go for it, se ei helpota ennenku otat lisää tätä paskaa tai korvaat sen jollain muulla paskalla esim subulla,,

AHISTAAA!!!! En mä pääse tästä ikinä irti. enkä enää etes halua. Annetaan nyt sit mennä. Tulis vaa rahaa et sais lisää. kaadalissää kaadalissää eise haittaa kyllä maatariittää,, :P aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaargh!

Raivottaa, skitsottaa, vituttaa, ahistaa, masentaa, eikä helepotusta näy. Joku järvenpäänsosiaalisairaala vois olla kätevä. menis sinne mdpv nideks valittaa ni ei tarttis teillä lukee.

Mut oikeasti ku luette tätä topiccia niin montako hyvä syytä löydätte kokeilla tätä jos laskette kaiken sen paskan mitä tästä täälläkin on mainittu,-> oikeasti elkää ihmiset pilatko elämäänne tällä. Jos joku muu on sen teille tehnyt niin sitte antakaa käsi niinku mä tein :D omnomn:P
Bukhos
Psykonautti

Post by Bukhos »

Tuon laatuisella ja määräisellä käytölllä ei välttämäti kannattaisi ruveta ainetta demonisoimaan. Kyllähän tuo on ihan mukavaa ja hyöty/haitta-suhteeltaan mallillaan kun tosiaan pitää sen käytön siinä kerran viikossa tai harvemminkin. Itsellä se usein menee(iv) kuitenkin 3 päivän putkiks mut sit tajuu jo lopettaa. Laskut otetaa raakana, tuleepaha mietittyy päätänsä.
Säästä se huomiseksi.
SadPanda
LD50

Post by SadPanda »

Bekos wrote:Tuon laatuisella ja määräisellä käytölllä ei välttämäti kannattaisi ruveta ainetta demonisoimaan. Kyllähän tuo on ihan mukavaa ja hyöty/haitta-suhteeltaan mallillaan kun tosiaan pitää sen käytön siinä kerran viikossa tai harvemminkin. Itsellä se usein menee(iv) kuitenkin 3 päivän putkiks mut sit tajuu jo lopettaa. Laskut otetaa raakana, tuleepaha mietittyy päätänsä.
Eli siis mielestäsi ainetta ei voi demonisoida jos se on juurikin lähtenyt noissa fiiliksissä missä sinä vielä olet ja mihin se addiktiopotentiaali ja epätoivoisuuden kaipuun korjautuminen on helpointa korjata juurikin tällä mikä vie enemmän hukkaan, syvemmälle..
Psykoosit on ittellä ollu aina hallinnassa ja oon melkeimpä leikkiny ajatuksilla että olisi mennyt pahempaan suuntaan mutta hyvin kontrollissa enkä pöljäilly ole (mitä nyt olin roskiksessa 6h jotain ei mitään piilossa ja tein vedot sylkeeni eikä tullu etes horkkia) :D wooot.

Suosittelisitkos "bekos" tätä masentuneille ja ahdistuneille ihmisille?
Tai semmosille jotka koukahtaa esim katuvauhtiin siiis sillai naps,,niinja miettii tän addiktiopotentiaali vie jonku katupöhön 100-0
Ja vaikkei sitä voikkaan verrata vauhtiin niin monet niin tekee ja sentakia sitten ollaanki mieli nurinpäin ja psyyke pirstaleina..
Mä aloin tutkiskeleen tätä sillo joskus 2007v loppupuolilla ja tämmösii putkia on ollu joka vuosi..Kaippane kasvattaa, tai sitte ei. Ihme että tässä ollaan vielä
BisseRotta
Karvakuono

Post by BisseRotta »

Kertokaas nyt viisaat, että miksei kyseinen aine toimi minulla? Eli monesti oon koittanut ja viimeksi aine oli 100% varmasti mdpv:tä ja on kyllä aikasemminkin ollut koska nenään tai nieluun tulee sama maku/olo. Olen pommittamalla koittanut myös muttei silti mitään.

Mietin että blockiiko joku lääke tota niin googletin tunti kaupalla ja selvisi että ssri ja snri lääkkeet blokkii ainakin mdma:ta. Minulla sattui olemaan juuri snri-lääkitys alussa, niin mietin että jos se voi blokkii ekstaasia niin miksei pv:tä. Lopetin lääkkeen sivuvaikutusten takia tai tämä tieto oikeastaan kruunasi lopetus päätöksen. Lopettamisen jälkeen katsoin kauanko lääke vaikuttaa kehossa, puoliintumisaika oli 12h eli karkeesti laskettuna 5 x 12h niin aine on 99%:sti poissa kehosta, se tekee mun matikalla 2.5 päivää.

Yritin taas sitten reilu 72 tuntia viimeisestä napista: ei mitään.
Sitten taas pari päivää: ei mitää
Sitten vielä viimesen kerran n.9 vuorokautta viimeisestä snri-kapselista:ei mitään
Kokeilin varmasti tarpeeksi isoilla annoksilla, aine oli sellaista että 0.05grammaa riitti vanhemmalle vetäjälle, jolla oli jonkin verran toleranssi jo kasvanut.

Ja sellasta vielä että minkä hintasta tuo ylensä on? Ite järkytyin ku 3-4v sitten tuota sai lähes ilmaiseksi ja nyt maksoin grammasta 200e. Mistä itse vedin reilu 0.8 yhteensä eikä sanonu yhtään mitään.
SadPanda
LD50

Post by SadPanda »

Yhellä kaverillani oli ssri-lääkitys (cipralex) niin hän otti aina isoja vetoja ja valitti ku ei toimi. Emt sitte.
BisseRotta
Karvakuono

Post by BisseRotta »

SadPanda wrote:Yhellä kaverillani oli ssri-lääkitys (cipralex) niin hän otti aina isoja vetoja ja valitti ku ei toimi. Emt sitte.
Hmm kyllä se siitä johtuu sitten. Onkohan jotenki mahollista vaikka lääkettä ei enää ole kehossa nii se estää, kuitenkin vielä jonkin aikaa?

Mulla ei oo kyllä ikinä toiminu, tosin aina vähän välii on ollu joku ssri tai snri päällä, sitte kun huomaa ettei saa mälliä lentää vaikka olis millanen akka ja vaikka miten pitkää paukuttas nii loppuu kuuri siihen. Enkä enää ikinä noihin koske. Pv kokeilut on varmaa osunu just noihin kohtii sitten. Ehkä pitää kokeilla jonkun kuukauden päästä sitte.

Toisaalta voi olla ihan hyväki ettei toiminu, kun lukee sun kokemuksias. Vaikka mun on tosi vaikee koukahtaa mihkää, ainut oikeestaa on tää oksikodoni, morfiini ja heroiini, mut niistä pääsee eroo ku ottaa niitten jälkee bubre ja sitten tramalia, et kyllä mä niistäki aina eroon pääsen ja oon päässy, kuhan vaa haluan.

Haluisitko kertoo missä hinnoiss tuo pyörii? 200e "putsista" liikaa?
zerk

Post by zerk »

Lieköhän se sit niin, ettei se lääkeaine itsessään estä mitään, vaan sen tekemät muutokset aivokemiaan. Mun käsittääkseni siinä menee ensin aikansa, että sxri-kuuri ehtii saada näitä muutoksia aikaan, mistä johtuu viive vaikutuksen alkamisessa. Loogista olisi, että siinä menee myös aikansa, että aivokemia palaa lääkityksen jälkeen normaaliksi.

Tämä siis pelkkää mutuilua.
BisseRotta
Karvakuono

Post by BisseRotta »

zerk wrote:Lieköhän se sit niin, ettei se lääkeaine itsessään estä mitään, vaan sen tekemät muutokset aivokemiaan. Mun käsittääkseni siinä menee ensin aikansa, että sxri-kuuri ehtii saada näitä muutoksia aikaan, mistä johtuu viive vaikutuksen alkamisessa. Loogista olisi, että siinä menee myös aikansa, että aivokemia palaa lääkityksen jälkeen normaaliksi.

Tämä siis pelkkää mutuilua.
Joo menee lääkkeestä riippuen 2-6 viikkoa. Ei toi ihan tyhmältä kuulosta. Ei tullu mulla mieleenkää. Toi on oikeastaan ainut mahdollinen selitys enää. Se sellvis että kyseiset lääkkeet vievät mdpv:n tehon, ja sekin on selvää että kun lääkettä ei ole enää kehossa niin mdpv ei toimi vieläkään.

Kysymys onkin sitten että miten pitkään kestää, että aivokemia palaa normaaliksi lääkityksen jälkeen. Riippuu varmasti lääkkeestä ja annoksesta. Varmaan aika samaa luokkaa mitä kestää lääkityksen aloittamisen ja lääkkeen tehon alkamiseen, eli se 2-6 viikkoa, mun tapauksessa menis 2-3 viikkoa, ja noi mun testit loppuu reilu viikkoon,eli tuon kaavan mukaan se ei riitä. Sun "mutuilut" tais osuu oikeeseen. Tai jos ei osunut nii sit on jotai outoa tekeillä tai oon immuuni pv:n vaikutuksille.
SadPanda
LD50

Post by SadPanda »

En tiijä. Taas tätä tullu naukkailtua, tein amatöörin virheen 1. iltana ja vedin ku hullu puuroa, vittu ihan sama mitä kukaan sano niin se kohdistui minuun ja ihan tajuttomia salaliittoteorioita laidastalaitaan eikä ollisi edes mahdollista olla niin laidasta laitaan syylllinen yhtään mihihkään, siis saa nyt nauraa kunta miettii että mitä vittua sitä on kelannu, joku sanoo vaikka sanan "rottaili" tai kysyy että haluatko vedot buprea, ni mitä vittua kieltäydyn enkä ota vetoja buprea koska tunnen että en ansaitse sitä siksi koska mielessäni olen tehnyt jotain väärin vaikkakin olen tehnyt asian ihan oikein mutta miettinyt miten tekisin sen VIELÄ PAREMMIN OIKEIN, niin se sit menee päälaelleen

Noh,, kaikki jotka tietää meikäläiset, tietää myös millanen oon pv päissään, varmasti ihan vitun rasittavaa seuraa jos ei tunne ollenkaan, tai sitten tulee väärinkäsityksiä aiheutettua niin paljon omilla "paikkailuilla" jotka sitten suoltaa juonta jonnekkin ihan utopiaan, josta seuraa väärinkäsitys,

Mutta, entiijä. pitäis varmaan mennä nukkumaan kohta, tai ainakin ottaa taukoa tästä..

Oon suunitellu et lähen katkolle järvenpäänsosialisairaalaan kesä heinäkuun lopussa. syssymmällä syssymmällä.
AAAAAAAAAAAAAAAARGH, puolet postauksista positiivisia ja puolet negatiivisa, 50/50. äske plugasin. iha kivasti toimi
mauseri
LD50

Post by mauseri »

Ja vitut. Oon syöny efexoria varmaan kohta 10 vuotta ja pv toimi aina. Mut ihan sama, täyttä paskaa tää on. Elkää vetäkö, saatte samalla rahalla paljon (siis potenssiin triljoona) parempia stimuja. Just olin irkis ja olin ihan et jee pääsee jutteleen pandan kanssa, no pari sanaa vaihdettiin ja sit alko kyselyt jostain ikivanhasta jutusta että "oliko se nyt ihan oikeesti niin.." Mee nukkuun.. En oikeesti tajua miks jengi vetää tätä eikä muita tutkaristimuja kun niitä on nykyään todella hyviä saatavilla. En usko että kukaan voi nauttia siitä pevekkivainoilusta, ei vaan mee mun järkeen et miks jengi vetää tätä kun tietävät jo etukäteen että se muuttaa järkevän ihmisen ihan täydeksi idiootiksi.
"Hampaita ei tarvita, metaa ja baariin"
SadPanda
LD50

Post by SadPanda »

mauseri wrote:Ja vitut. Oon syöny efexoria varmaan kohta 10 vuotta ja pv toimi aina. Mut ihan sama, täyttä paskaa tää on. Elkää vetäkö, saatte samalla rahalla paljon (siis potenssiin triljoona) parempia stimuja. Just olin irkis ja olin ihan et jee pääsee jutteleen pandan kanssa, no pari sanaa vaihdettiin ja sit alko kyselyt jostain ikivanhasta jutusta että "oliko se nyt ihan oikeesti niin.." Mee nukkuun.. En oikeesti tajua miks jengi vetää tätä eikä muita tutkaristimuja kun niitä on nykyään todella hyviä saatavilla. En usko että kukaan voi nauttia siitä pevekkivainoilusta, ei vaan mee mun järkeen et miks jengi vetää tätä kun tietävät jo etukäteen että se muuttaa järkevän ihmisen ihan täydeksi idiootiksi.
No mutta siis kyllähän tuommosta voi miettiä ilman pevekkiäkin kun kyse on kuitenkin suuresta summasta ja ei muista paljookaan noista ajoista ja sillon ei muute etes tully ryittyä pv:tä. mauser the pyhimys :D
mauseri
LD50

Post by mauseri »

SadPanda wrote:
mauseri wrote:Ja vitut. Oon syöny efexoria varmaan kohta 10 vuotta ja pv toimi aina. Mut ihan sama, täyttä paskaa tää on. Elkää vetäkö, saatte samalla rahalla paljon (siis potenssiin triljoona) parempia stimuja. Just olin irkis ja olin ihan et jee pääsee jutteleen pandan kanssa, no pari sanaa vaihdettiin ja sit alko kyselyt jostain ikivanhasta jutusta että "oliko se nyt ihan oikeesti niin.." Mee nukkuun.. En oikeesti tajua miks jengi vetää tätä eikä muita tutkaristimuja kun niitä on nykyään todella hyviä saatavilla. En usko että kukaan voi nauttia siitä pevekkivainoilusta, ei vaan mee mun järkeen et miks jengi vetää tätä kun tietävät jo etukäteen että se muuttaa järkevän ihmisen ihan täydeksi idiootiksi.
No mutta siis kyllähän tuommosta voi miettiä ilman pevekkiäkin kun kyse on kuitenkin suuresta summasta ja ei muista paljookaan noista ajoista ja sillon ei muute etes tully ryittyä pv:tä. mauser the pyhimys :D
Mistähän vitun asiasta sää nyt puhut? Luulin et puhuit siitä ku ne homot väitti et piris oli jotain metyylipaskaa ja maksettiin joku mutu 3-400 että NE HULLUT EI TULLUT TEILLE HAKKAAMAAN SUA SAIRAALAAN JA TYHJENTÄÄ KÄMPPÄÄS vittu ja sillä aikaa olit kiskonu sen vitun viimesen jemma kakkosen saatana. Nuku nyt vittu välillä
"Hampaita ei tarvita, metaa ja baariin"
Feya
OD

Post by Feya »

En teidän asioista tiedä enkä niihin aio puuttua, mutta kommentoin silti yleisesti väitettäsi, että pv on paskaa.

Musta on vähän liioittelua ja turhaa demonisointia kohdella MDPV:tä pelkkänä paskana ihmisten elämän tuhoajana. Addiktio-potentiaalia kyllä löytyy monia muita huumeita enemmän, mutta loppujen lopuksi kaikki riippuu eniten käyttäjästä ja siitä, miten sitä oikein käytät.

Pidän itse pevekkiä ihan hauskana aineena enkä vedä sitä koska en paremmasta tietäisi - oon kyllä kokeillut kaikenlaisia stimuja, MPA:sta kokaiiniin ja 4-FA:sta perus piriin. En oo mitään isoja putkia tätä ottanut tai valvonut päiviä, mutta tapanani ei ole tehdä niin minkään muunkaan huumeen kohdalla. Laskut on kieltämättä paskat, mutta kun ottaa pienä 5-15mg annoksia pari, kolme lainia päivässä ja ottaa lainin illan päätteeksi niin ne eivät pahasti häiritse ja olo on sopivan euforinen ja sosiaalinen. Tää ei sellainen stimu, jota ottaisin pidempiä aikoja päivittäin (kuten esim. MPA:n ja etyylifenidaatin kanssa voin tehdä), mutta hauskaa kyllä aina silloin tällöin.

Moni kyllä vetelee tätä järjettömiä määriä viikosta toiseen ja valvoo itsensä psykoosiin asti, mutta kyllä sellaset ihmiset tekisi/tekee ihan samoin muidenkin aineiden kanssa. Valinnat lähtee ihmisestä itsestään, vaikka addiktio olisikin kova.
SadPanda
LD50

Post by SadPanda »

Feya wrote:
En teidän asioista tiedä enkä niihin aio puuttua, mutta kommentoin silti yleisesti väitettäsi, että pv on paskaa.

Musta on vähän liioittelua ja turhaa demonisointia kohdella MDPV:tä pelkkänä paskana ihmisten elämän tuhoajana. Addiktio-potentiaalia kyllä löytyy monia muita huumeita enemmän, mutta loppujen lopuksi kaikki riippuu eniten käyttäjästä ja siitä, miten sitä oikein käytät.

Pidän itse pevekkiä ihan hauskana aineena enkä vedä sitä koska en paremmasta tietäisi - oon kyllä kokeillut kaikenlaisia stimuja, MPA:sta kokaiiniin ja 4-FA:sta perus piriin. En oo mitään isoja putkia tätä ottanut tai valvonut päiviä, mutta tapanani ei ole tehdä niin minkään muunkaan huumeen kohdalla. Laskut on kieltämättä paskat, mutta kun ottaa pienä 5-15mg annoksia pari, kolme lainia päivässä ja ottaa lainin illan päätteeksi niin ne eivät pahasti häiritse ja olo on sopivan euforinen ja sosiaalinen. Tää ei sellainen stimu, jota ottaisin pidempiä aikoja päivittäin (kuten esim. MPA:n ja etyylifenidaatin kanssa voin tehdä), mutta hauskaa kyllä aina silloin tällöin.

Moni kyllä vetelee tätä järjettömiä määriä viikosta toiseen ja valvoo itsensä psykoosiin asti, mutta kyllä sellaset ihmiset tekisi/tekee ihan samoin muidenkin aineiden kanssa. Valinnat lähtee ihmisestä itsestään, vaikka addiktio olisikin kova.
Ton mauserin paskanjauhannan jälkeen oikein osuvasti sanottu.
Dexma
Moderator

Post by Dexma »

hmm.

Itehän käytin pevekkiä joskus aika hitosti. Eikä siinä tainnut olla yhtä kertaakaan, kun oisin oikeasti flipannut muutaman kuukauden käytössä kunnolla.

Okei nyt yksi fenetsepaamini kanssa tehty reissu on kyllä vedetty ihan huolella. Muistaks mauseri? :D :D 8) 8) "mä otin eilen DEXMIÄ VITUSTI JA NYT MEEN TÖIHIN..."

Mut siis
En oo tainnut ikinä oikeasti valvoa montaa päivää minkään stimun kanssa, alle kolme päivää aina. Pevekin kanssa on tullut hieman niitä pelkotiloja ja moni ilta mennyt paskaksi vain sen, takia, että yhtäkkiä alkanut laskut, eikä varautunut niihin. MUISTAKAA BENTSOT JA PANAKODIT. (tai vahvemmat jos on tolea)

Mun mielestä ei oo mikään ihmekkään, jos alkaa flippaileen parin päivän valvomisen jälkeen tai syömättömyyden jälkeen. Saa itteään kyllä syyttää vain ja miettiä kandeeko MUN tätä käyttää. Tollanen pandasekoilu on kyllä surullisen huvittavaa... Yleensä naureskelen sille täällä, vaik oikeasti odotan sitä kertaa, kun se kertoo oikeasti flipanneensa ja tulleensa kolmen kuukauden sairaala tai joltain vastaavalta reissulta.. (odotan myös sitä, kun se kertoo että muutti thaimaaseen ja nai siellä norsun ja nyt rakastavat toisiaan paljon)

Mut siis. Jokaisen stimun kohalla mä suosittelen itselleni aina, oppareita vähintään, mieluiten myös bentsoja. Niiden kanssa kuosaaminenkin on paljon hauskempaa. Huomaan ite parin kolmen päivän arkisen pirin käyttö putken jälkeen jo (vaikka en ees valvois tällöin), kuinka kehossa lihakset tuntuu siltä, että ne ei jaksa pitää miestä ylhäällä, ilman piriä. Silloin on tosi hyvä ottaa vain lepo vaihde päälle ja keventää menoa.

Frapsutäti joskus sanoi, että piri on parasta, silloin, kun on syönyt ja nukkunut, sitten ottaa vedot. Mun mielestä toi on totta, ja ne toiset buustit on aina heikommat lähes kaikessa.

Pevekki ei oo mun mielestä mitenkään paskaa. Se on loistava stimulantti varsinkin jeesaamaan hieman ujoja ihmisiä puhumaan asioista ja harjoitteleen kommunikaatiota ja tunnusteleen miltä tuntuu olla kerrankin ihminen joka on se puhuja pälättäjä joka on tärkeä sosiaalinen taito joskus.

Ite ehdottomasti käyttäisin pevekkiä lauantai illan huumana kuin vaik sitä peruspiriä. Mut siis.

Jos pevekin kans flippaa tai joku kaveri sanoo, että hei meet tosi ärsyttäväksi, kun otat tota. Niin kandee kysyä, miksi mä flippasin tän aikana ja kandeeko mun tätä kemikaalia oikeasti ottaa? Tietenkin tarttee se usein ensi kerran kokea, aika moni ihminen ympärilläni tekee monta kertaa sen virheen, että "joo oon mä tällä kertaa varautunut laskuihin". Sit loppuillasta vittuillaan kavereille ja masennellaan plus on paska olo jne.

Kait tää menee niinkuin alkoholin kanssa, mut. Itehän, en oo sen jälkeen, kuin pevekistä koin olevani jotenkin ehkä addiktiossa (olinko mä oikeasti, tuskin, mut tunnistin sen tuomat haasteet liian koviksi), ja vaik monesti mua tekee mieli niitä nousuja. Niin mä myös tiedostan sen mahollisen paskan olon ja jätän sen takia ottamatta. Musta se on vastuullista huumeiden käyttöä ja ihan järkevää, niiden ihmisten takia jotka ei tota tajua, pitää kait valtion tasolla pitää huumeet laittomana, ettei kaikki tyhmät pääse niitä kiskoon.

Mut siis.
arvoisat nistit.
pysykää erossa ongelmista.

Se on kyllä jännä piirre monissa tälläkin foorumilla olevista ihmisistä, että käytetään päihteitä ja tiedetään, että niistä tulee huono olo lopuksi. Illat menee perseelleen, kun halutaan pienet nousut. En tiiä, onko se sen arvoista aina, mut ite yritän vain joinain iltoin keksiä muuta puuhaa kuin huumeista nauttimisen, ihan vain sen takia, että on paskat setit käsillä.
SadPanda
LD50

Post by SadPanda »

Kaverini otti tuossa 0,2 mdpv 0,2 A-pvp ja nimesi sen "melkein tulemiseksi" ei suositella aloittelijoilla, eikä heikkohermoisille. Itse olen näreissäni kun haluan kokea saman. Tekijä oli alan ammattailainen. Ryyppääminen on jäänyt vähemmälle tämän aineen ansioista. Tykkään tästä.
horna
Kameleontti

Post by horna »

SadPanda wrote:Kaverini otti tuossa 0,2 mdpv 0,2 A-pvp
Kuulostaa kyllä kohtuullisen järeältä annokselta. Huh.
Science flies you to the moon. Religion flies you into buildings. Drugs just flies you. Choose!
farout
Psykonautti

Post by farout »

joskus 0.3 vedot, epäilin et oli jatkettua -> riipas samantien keuhkojen kautta sillee et nyt lähti henki. Ei siinä pientä puuskutusta ja samantien psykoosiin. :doh:
Mind Explorer
mentalhell
Kameleontti

Post by mentalhell »

farout wrote:joskus 0.3 vedot, epäilin et oli jatkettua -> riipas samantien keuhkojen kautta sillee et nyt lähti henki. Ei siinä pientä puuskutusta ja samantien psykoosiin. :doh:
Mitäs tollaset töötit sit teki, kiinnostaa tietää mitä 300 mg pevee tekee räpylästä? Tarkemmin siis kiinnostaa.
farout
Psykonautti

Post by farout »

mentalhell wrote:
farout wrote:joskus 0.3 vedot, epäilin et oli jatkettua -> riipas samantien keuhkojen kautta sillee et nyt lähti henki. Ei siinä pientä puuskutusta ja samantien psykoosiin. :doh:
Mitäs tollaset töötit sit teki, kiinnostaa tietää mitä 300 mg pevee tekee räpylästä? Tarkemmin siis kiinnostaa.
aluks otin 30mg peruslähöt, sit alko vaan väsyttää (saatto jo öyskätä sillon :mrgreen: ), anyways "pimeni" maailmankuvat niin perseelleen ja luuli tuttuja kytiks etc.. perus pv/piri vainot potenssiin 10. Kokeile :twisted:
Mind Explorer
kinky
Apteekki

Post by kinky »

Ristiriitaset mietteet on tästä roinasta..

Ensimmäiset kerrat tätä ainetta -> välitön rakastuminen.
Koin suurinta euforiaa mitä oon koskaan kokenu ja uusiin ihmisiin tutustuminen oli suorastaan loistavaa ajanvietettä. Toimi loistavasti bileissä joissa saatto olla toistakymmentä ihmistä, joskus vieressä taas oli yks ainoa kaveri, yhtä mahtavaa se oli enivei ku jaettiin kaikki diipeimmätki lapsuusmuistot ja saatettiin puhua pulputtaa kolmeki vuorokautta putkeen. Tän tuoma itsevarmuus oli kans jotain jota ei voi sanoin kuvailla. Lyhyesti sanottuna olo oli ihana ja maailma kaunis. Laskut oli toki jo sillon aivan järkyttävät, mutta mun mielestä oikeasti sen olon arvoset mitä vielä sillon tältä aineelta sain.
Nyttemmin oon miettiny, että tää korosti niitä piirteitä, joista itsessäni pidän. Eli just sosiaalisuus, uteliaisuus, iloisuus ja puheliaisuus.

Sitte päästään mun pointtiin:

Viimeset viis kertaa ku oon tätä vetäny, tää on aikaansaanu mussa aivan päinvastaisen reaktion. Oon muuttunu hiljaiseksi, mietiskeleväksi, synkisteleväksi ja sisäänpäinkääntyneeksi ihmiseksi, kun tosielämässä oon kaukana noista. Kaikki sosiaalinen kanssakäyminen on yksinkertasesti ihan saatanan hankalaa, melkein mahdotonta. Sitä saattaa loopata jotain asiaa päivän päässä ja aatella että "kohta sanon tän ääneen", kuitenkaan sitä sanaa ei saa koskaan suusta. Mua suorastaan etoo nykyään aatella jälkeenpäin, millanen oon ollu pevepäissäni. Zombie on kuvaavin sana itsestäni, jonka keksin. Ne "euforiatki" kestää nykyään sen 15 minuuttia ja sitte sen tuntee ku alkaa ryminällä laskemaan. Laskut on yhtä pahat ku ennenki, mutta vainoilla höystetyt eikä TODELLAKAAN olojen arvoiset.

En tiedä mistä tää johtuu, onko nykyään oikeesti liikkeellä vaan heikkolaatusta/erilaista tavaraa, vai onko tää kaikki mun päässä?
Asenteessa en usko ongelman olevan, olen kuitenki antanu tolle useamman mahdollisuuden ensimmäisen nihkeän kuosin jälkeen.
Taitaa olla parempi vaan pysyä erossa. Tunnetusti tuo onnistuu siihen asti, että joku tulee viereen ja tarjoaa vedot..
Siinä vaiheessa muhun iskee aina pieni toivon kipinä, että josko se nyt ois samanlaista ku ennen. :doh:
Noitten hyvien ja huonojen kertojen välillä oli muuten melkeen vuoden tauko, että en usko että vois liiallisesta rykimisestäkään johtua.. :right:
Do you really want to waste your time
Wake up and live your life
I want to be your chemical ride
Dexma
Moderator

Post by Dexma »

kinky wrote: Nyttemmin oon miettiny, että tää korosti niitä piirteitä, joista itsessäni pidän. Eli just sosiaalisuus, uteliaisuus, iloisuus ja puheliaisuus.
Joo tätähän tää usein tekee, tulee just sellainen höpinä pöpinä. Muutamat stimut tätä teettää tosi paljon. Monet ujot ihmiset rakastuu tähän, kun kerrankin ei välitä omista puheistaan ja on itsevarma.
kinky wrote: Sitä saattaa loopata jotain asiaa päivän päässä ja aatella että "kohta sanon tän ääneen", kuitenkaan sitä sanaa ei saa koskaan suusta. Mua suorastaan etoo nykyään aatella jälkeenpäin, millanen oon ollu pevepäissäni. Zombie on kuvaavin sana itsestäni, jonka keksin.
Ite huomas sen jälkeen, kun alku ihastus oli ollut ohi, että meni usein vain hirveeseen stimu jumiin. Jumitti, sydän sykki, mut ei oikein mitenkään erikoinen olo siltikään. Annoksia piti kasvattaa.
kinky wrote: En tiedä mistä tää johtuu, onko nykyään oikeesti liikkeellä vaan heikkolaatusta/erilaista tavaraa, vai onko tää kaikki mun päässä?
Ainakin itellä meni sellaiseksi, että jossain kohtaa oli arkipäivää vedellä pevekkiä vähän kokoajan sit ei se enään oikein toiminut niin hyvin. Alkuihastus loppui ja toleranssista tuli vakio tai jotain.

Kaikkee aikansa kait... Niitä muistelee kieli vetisenä :D Tuskin se huononlaatuista on, tai riippuu mistä ostaa tietenkin...

Viimesetkin kokeilut ei oikein ollut niin siistejä, kun niiden odotti olevan täs joku aika sitten. En sit tiiä mistä täysin johtui. Toisaalta voishan tätä taas vetää :D
Musta8
Lepakko

Post by Musta8 »

Noin kahden kuukauden aikana tullu otettua yhden yön verran MDPV:tä.
Jäin tähän niin pahasti koukkuun että huhhuh! Saatoin välillä yli viikon valvoa ja yhden yön nukkua, sitten jatkaa rataa. Nyt on tullut rauhotuttua ja osaa jo hymyillä ilman tätä ainetta. =)

Mites onko tää aine syrjäyttänyt pirin siellä missä kuka vaulttilainen nyt asuukin. Omalla asuinalueella on tätä enemmän liikkeellä kun hyvää piriä. Paskaa piriä nyt tietenkin löytyy joka kolosta!
Hi..!
SadPanda
LD50

Post by SadPanda »

Vittu tarttis lisää jostai. Taskunpohilta kaivoin viltterit ja väsäsin ne. Jengi o iha vitu pihal tästä taas. oikeesti. huhu. siiis miten paljo sekasi pitää olla että kehtaa edes kysyä ystävältä joka on ollu psykoosi/lastenvahtina vikat 24h niin et "eihä pussi tarttunu sun mukaan" , lähties pummin vetoij, ja nyt soitin viel et voisko se nakata johki boostit. NIII WOOOT. pussit hukas. Noh Kinky nakkaa koht 4-fluoroo ja laitan noi pv ventit sekaan. Katkolle täsä joutas ;O
farout
Psykonautti

Post by farout »

Pevekki on kyllä yks vahvimpia stimuja mitä löytyy, miettii et riittää joku 5-10mg, ku puhtaas amfeski on jo vähintään kymmenen kertaset annokset. Katkolle tai kadulle tän kanssa pääsee.
Mind Explorer