Nyt jo uskon että ymmärrän ja osaan käyttää tätä. Sellanen redosettaminen oli alussa aivan liian tiuhaan, tyylin 2h lisäälisää, mut aika pian sen jälkeen oli 6h väliä ja 7h tais olla enkka. Kirjotan tätä värkit joissa on mpa+etyylifeni... suussani. (rektaaliin on paras tapa ottaa mielestäni). Määrät ovat olleet max 50mg joka on todella hyvä, mutta meni tossa 26mg 6h viime yönä. Ihan päästä kiinni tämän aineen toimivuudet, kuten laadukkaassa amfetamiinissä. Elimistö kuluttaa aika paljon, ruoka menee aina päähän. Tältä osin mielestäni ollaan todella lähellä metaa fyysisissä vaikutuksissa.
Tullut tehtyä sata asiaa minkä aina miettii et toi pitäs tehä, mut en tee nyt vaan huomenna. Mutta nyt olen tehnyt kaikki mitä mieleen tulee HETI ja tuntuu hyvältä siivota, järjästellä, purkaa, asentaa jne. Ei oo kämpässä enää yhtään paikkaa minkä vois siivota. Pihasta oon kans siivonnut kaikkee paskaa pois näkyvistä. Todella hyvä mieli että on siistiä ja mahdollisimman viihtyisää, ja siihen vielä sauna päälle kun hommat oli tehty
Purin 2001 vm Applen tietsikan minkä sain kepardilta, kun siinä on sika hienot kuoret joihin aion asentaa kunnon pelikoneen. Musa paukuttaa ja kivaa on yksinkin (höpöttelin yhdessä vaiheessa koiralleni todella paljon..) Armoton panetus tulee, mutta ei oo pillua näkyvissä niin sellasta maratooni runnausta oli eräänä yönä.
Jännää on että mpa:n avulla pysyy myös järki päässä ettei tee sellasta kuin esim: MDPV säätöö jossa ei oo päätä ei häntää, tai pireissä kun havahtuu et on purkanu auton kaasareita myöten kun piti mennä kattomaan onko ilmansuodatin hyvässä kunnossa...
Vanha piripää löyti uuden rakkauden. Taidan laihduttaa tämän avulla 10kg niin lähtee tuo kaljamaha, täytyy vaan pitää järki päässä ja aineet jäässä aina välillä. Alkoholi sopii hyvin tämän kanssa, varsinkin kultalonkero, menee parilla huikalla tölkki. Syöminen aika nihkeetä, mut kun sen tekee niin huh huh.. nousee paremmin kuin vedot. Yksi pala omenapiirakkaa loi hirveän hien, piristi vitusti ja tuli ihana euforia. Kaupunkista kotiin ajaessani söin 3 euron juustoo ja 0,5l pirtelöö. Se oli aika huh huh vaikka 26mg vedoista oli kulunut mutu 4 tuntia ja eipä enää tehnytkään mieli vetää vaikka ajattelin ennen mäkkiin menoa et heti vedot kun on kotona..
..Ja paskat vetäny mitään, alko heti kauhea säätö päälle, tietsikka palasina lattialle. Kuskasin noihin ulkorakennuksiin paljon kaikkee mitä on miettinyt että "toi pitää viedä pois" jo kuukausi sitten, järjästelin kaapit ja työkalut ja ruuvit jne. järkeviin paikkoihin. Luulen että opin tän avulla siihen että heti kun tekee jos joku tulee mieleen ja aloittaa sillä vittumaisimmalla askareella minkä on ennen aina jättänyt viimeiseksi niin se (esim: tiskaus) naurattaa että ompa tää helppoa ja miksi tiskaan kerran viikossa kun voin tiskata aina heti niin lähtee liat helposti. Oon aina ollu sellanen laiska paska, joka lykkää asian aina viime hetkeen, mut toi "lähes selvä" vuosikin opetti niin että enää ei vituta edes selvänä tehdä normaaleja askareita mitä esim. omakotitalossa riittää. Ja nyt mpa näytti mulle hieman psykedeelien tapaan että asiat voi tehdä näinkin.
Elikkä:
Mielestäni paras markkinoilla oleva stimu. Kyllähän laadukas amppeli tai metukka menee olossa edelle, mutta tätä kun tilaa ja vetää niin jää ne kaikki lieveilmiöt pois. Esim: rikollisuus, vittumaisten ja epäluotettavien piripäiden kanssa kun ei tarvitse olla tekemisissä ja laatu on aina hyvä. Ottaisin tätä mieluummin gramman kuin 10g normi katupiriä.
Hahahaha.. Koitin sytyttää värkkii, luulin et se on rööki.. Taitaa olla aika piikittää ja lopettaa paskan jauhaminen.
LOL edit: Oli todella lähellä etten tökännyt pelkkää vettä hihaan..