Noh, omasta kokemuksesta voin sanoa että bupren parhaat olot ei kestä jos jatkuvasti käyttää. Esim. jos kerran kuussa vetää niin saa hyvät olot mutta jos jatkaa vetämistä niin aineen vaikutus muuttuu vaan "piristäväksi" ja mielialaa kohottavaksi, tekee vaan elämästä rennompaa. Riippuvaisena aine toimii about noin.BisseRotta wrote:Käykö kellekkään muulle niin että, kun alkaa vetää tätä ilman toleja niin 2-3 vuorokauden päästä, tälle ei oo mitään viihdekäyttöä(sellaisenaan) alkaa vaa väsyttää ja tulee kyl nukuttua vaikka olis kuinka pirteä(ilman kemikaaleja). Annos on ollu n. 2mg/vrk ja oon koittanu myös annoksen nostamista mut sillon on vaa ollu vaikeempi pysyy hereillä ja tulee nukuttuu pidempää. Mulla ei siis oo mitään mielenkiintoa käyttää tätä ees yli 2vrk ihan mielenkiinnosta kyselen, koska joskus käytin tätä kuukausia 5-10mg/vrk, eikä sillon käynyt noin ja ei kiinnostais lopettaa tätä enää kun sen on jo pari kertaa tehny, se on muuten yllättävän helppoa tramalilla, mutta sitä tramalii kannattaa varata aika helvetisti ja mielummin pitkävaikutteista, eka tietysti pitää bubrea tiputtaa jos sitä menee vaik kasi päiväs. esim. vauhdin kanssa tää kyl sopii viihteilyyn tuon muutaman vuorokauden päästäkin. Oon ihan tyytyväinen ku toi tolleen vaikuttaa, koska näit pyörii täs käsissä ihan älyttömän halvalla, ettei vaa alkais vetää taas.
Ei bupresta saa oloja jos putkeen vetää, useimmilla käy näin.. tai ne olot on ihan erilaiset, enemmän semmoiset että jaksaa touhuta jne..
Buppeli on kumminkin tietyllä tapaa aika kevyt jarru eikä annoksia voi nostaa koska kattovaikutus tulee esiin. (Oon vetänyt monesti 8 mg napin kerralla hihaan enkä erottais sitä normi 2 mg tööteistä.)