Ekstaasi-info
-
xPetu
- Psykonautti
Re: Ekstaasi info
Arvoisat vaulttilaiset, onko nyt monet syöneet näitä valkoisia/harmaita timsuja? Toiset sanoo että skulaavat oikein mahtavasti ja että olisivat muka mdma nakkeleita, toiset taas sanoo et toimii mut ei oo madamee nähnykkää? Itseäni ei kiinnosta kyllä mitää muita suuhun tunkea kun MDMA:ta edes pääasiassa sisältäviä pillereitä.
Tosiaan näitä timsuja olisi nyt saatavilla mutta niin ristiriitaista informaatiota saanu et tässä ei nyt oikee tiiä et uskaltaisko näihin vähäisiä rahoja sijoittaa?
PS. juurikin tälläisistä on puhetta http://www.pillreports.com/index.php?pa ... l&id=29120
Tosiaan näitä timsuja olisi nyt saatavilla mutta niin ristiriitaista informaatiota saanu et tässä ei nyt oikee tiiä et uskaltaisko näihin vähäisiä rahoja sijoittaa?
PS. juurikin tälläisistä on puhetta http://www.pillreports.com/index.php?pa ... l&id=29120
-
anaganja
- Psykonautti
Juuri tuollainen oli se syömäni timantti. En tiä onks eri kaupungeis (tai jopa saman kaupungin sisällä) eri pitosuuksia noissa. Epäilen kyllä. Mutta tampereelta tämän ostin ja kyllähän niissä ainakin myyjän mukaan aina on mdma:ta. Tosin joku kaverikin sano että on, mutta luulen että sen pari aikaisempaakin kokemusta ovat olleet jotain vauhtinaksuja. En tiedä kun en varmasti ikinä ole mämmiä ottanut mutta amfetamiinia olen ja semmoselta ihan jees vauhdilta tää tuntu.xPetu wrote:Arvoisat vaulttilaiset, onko nyt monet syöneet näitä valkoisia/harmaita timsuja? Toiset sanoo että skulaavat oikein mahtavasti ja että olisivat muka mdma nakkeleita, toiset taas sanoo et toimii mut ei oo madamee nähnykkää? Itseäni ei kiinnosta kyllä mitää muita suuhun tunkea kun MDMA:ta edes pääasiassa sisältäviä pillereitä.
Tosin minulle tuli todella kuuma ja hikoilin vaikka yleensä vauhdeissa itselle ainakin tulee hieman vilu. Toisaalta söin sen lämpimänä päivänä. Mitään mdma:n kuvailtuja vaikutuksia en kyllä saanut. Paitsi aivan järkyttävän hyvän fiiliksen (ei rakkaus) mutta mulla tulee vauhdeissa aina.
-
psychiCNoob
- Kameleontti
Joo, samoja nameja täälläkin. 1kpl ekalla kerralla ja skulas kyl ihan jees, nyt 4 yhteensä ottaneena(2kpl saman iltana ja 2kpl eri kerroilla) ja ei kyllä tee mieli ainetta.. Jotenkin menetti tehonsa todella nopeasti.anaganja wrote:Juuri tuollainen oli se syömäni timantti. En tiä onks eri kaupungeis (tai jopa saman kaupungin sisällä) eri pitosuuksia noissa. Epäilen kyllä. Mutta tampereelta tämän ostin ja kyllähän niissä ainakin myyjän mukaan aina on mdma:ta. Tosin joku kaverikin sano että on, mutta luulen että sen pari aikaisempaakin kokemusta ovat olleet jotain vauhtinaksuja. En tiedä kun en varmasti ikinä ole mämmiä ottanut mutta amfetamiinia olen ja semmoselta ihan jees vauhdilta tää tuntu.xPetu wrote:Arvoisat vaulttilaiset, onko nyt monet syöneet näitä valkoisia/harmaita timsuja? Toiset sanoo että skulaavat oikein mahtavasti ja että olisivat muka mdma nakkeleita, toiset taas sanoo et toimii mut ei oo madamee nähnykkää? Itseäni ei kiinnosta kyllä mitää muita suuhun tunkea kun MDMA:ta edes pääasiassa sisältäviä pillereitä.
Tosin minulle tuli todella kuuma ja hikoilin vaikka yleensä vauhdeissa itselle ainakin tulee hieman vilu. Toisaalta söin sen lämpimänä päivänä. Mitään mdma:n kuvailtuja vaikutuksia en kyllä saanut. Paitsi aivan järkyttävän hyvän fiiliksen (ei rakkaus) mutta mulla tulee vauhdeissa aina.
Jollain sivulla mainittiin, että joku valkonen jalokivi sisälsi mahdollisesti bk-MDMA:ta ja piriäkin luulis olevan..
Life = The Trip
-
FlyingH
harmaat timantit tosi hyviä.. Sitä itteään on sisältö ja yhessä arvioisin 0.07-0.1g herkkua
-
anaganja
- Psykonautti
Siis jos te puhutte noista samoista harmaista jonka minä sain niin mitäs helvataa.. Luulisin erottavani mdma:n piristä vaikka vain toista näistä olen ottanut.
Vai voiko tuollainen annos, siis joku 0.07-0.1g olla vaikutuksiltaan lähellä hyvää virtaa? Entäs vaikuttaako syöminen kuinka essoihin? Vedin just ennen sitä timanttia helvetillisen määrän perunoita ja jauhelihakastiketta.
Vai voiko tuollainen annos, siis joku 0.07-0.1g olla vaikutuksiltaan lähellä hyvää virtaa? Entäs vaikuttaako syöminen kuinka essoihin? Vedin just ennen sitä timanttia helvetillisen määrän perunoita ja jauhelihakastiketta.
-
FlyingH
En tiedä, mutta noi oli ainakin oli mdma-naksuja. Tunnistan sen kyl, ei mielestäni ollu mitään muuta vaikuttavaa ainetta...
-
FlyingH
Ota kaksi tyhjään mahaan, sitten pärisee. kyllä yhdelläkin pitäisi aika hyvä olo tulla. Ja kannabista tuo syvyyttä siihen kokemukseen ja muutenkin loistava kombo.anaganja wrote:Siis jos te puhutte noista samoista harmaista jonka minä sain niin mitäs helvataa.. Luulisin erottavani mdma:n piristä vaikka vain toista näistä olen ottanut.
-
anaganja
- Psykonautti
Minä vaadin saada käsiini seuraavalla kerralla esson joita riittää yksi. Tai sit mämmii..
Mutta joo, kyllähän noi toimi juu. Kuten sanoin tuolla aikaisemmin, ei menny ilta hukkaan koska mukavaa oli kaikesta huolimatta.
Mutta joo, kyllähän noi toimi juu. Kuten sanoin tuolla aikaisemmin, ei menny ilta hukkaan koska mukavaa oli kaikesta huolimatta.
-
Gabriella
- Psykonautti
Hei! Ajattelin tiedustella, että kauan näkyy mulla essot seuloissa.
Perustiedot
Paino: 55kg
Pituus: 182cm
Painoindeksi: 16.6
Kehon rasva-%: 12%
Sukupuoli: Mies
Toleranssi: Muutama kerta otettu
Edellisestä kerrasta aikaa: 1kk (~250mg)
Otettu
6.7.2012 klo 18.00.
Annos
½ White Speaker (~100mg)
Seula
U-Huum-O (Laaja valvottu huumeseula)
9.7.2012 aamulla.
Perustiedot
Otettu
6.7.2012 klo 18.00.
Annos
½ White Speaker (~100mg)
Seula
9.7.2012 aamulla.
Last edited by Gabriella on Sun 08 Jul 2012, 12:52, edited 1 time in total.
-
Psychonautilus
Tjaa-a, paha mennä sanomaan. Yleensä puhutaan et sen jotain pari kolme vuorokautta, eli tuo menee just hilkulle.
Ehkä joku muu osaa antaa tarkemman vastauksen, mutta itse varautuisin siihen että sieltä löytyy jotain.
-
CHIMONOKIKAARI
- Psykonautti
Eihän U-Humm-O sisällä MDMA:ta, eli jos napissa ei oo ollu virtaa ni pitäis olla turvassa!
-
Gabriella
- Psykonautti
En ole aivan varma mikä seula kyseessä on , mutta lähetteessä lukee ainakin MDMA.yondalar wrote:Eihän U-Humm-O sisällä MDMA:ta, eli jos napissa ei oo ollu virtaa ni pitäis olla turvassa!
-
Psychonautilus
Vaikka ei oliskaan virtaa, niin eikös osa MDMA:n metaboliiteista näy siellä? Jos testataan amfetamiinia, käsittääkseni useampikin MDMA:n aineenvaihduntatuotteista näyttää positiivista. Korjakkee joku jos oon väärässä.yondalar wrote:Eihän U-Humm-O sisällä MDMA:ta, eli jos napissa ei oo ollu virtaa ni pitäis olla turvassa!
Edittiä:
http://www.yml.fi/do.xsp?viewType=produ ... uctOID=662
Tuos seisoo mun mielestä et mämmikin näkyis vaikka ois pelkkää sitä ihteään.
-
CHIMONOKIKAARI
- Psykonautti
Ai kappas, eri labroil on erilaiset noi samannimiset seulat. Mä käyn huslabin seulois ja niis testataan pikkasen erijuttuja, voin kyl olla vääräs ton madamen suhteen.
-
Gabriella
- Psykonautti
Itekki kyllä HUSLABissa käyn, mut seulat on just mämmin takii pistetty päälle.yondalar wrote:Ai kappas, eri labroil on erilaiset noi samannimiset seulat. Mä käyn huslabin seulois ja niis testataan pikkasen erijuttuja, voin kyl olla vääräs ton madamen suhteen.
-
Gabriella
- Psykonautti
Ajattelin teille ilmoittaa, että olen luonut addressin ekstaasin laillistamisesta. Adressin osoite on http://www.adressit.com/xtc
-
Uke
- LD50
Hieno idea ja tuen kyllä, mut asutaan kumminki Suomessa. Täällä ajetaan kaikkea alas ja kielletään kaikkea, niin tuntuis hauskalta et juhlimiseen lähinnä tarkoitettua päihdettä lähettäis laillistamaan tai ees dekriminalisoimaan. Toki aina saa toivoo..Gabriella wrote:Ajattelin teille ilmoittaa, että olen luonut addressin ekstaasin laillistamisesta. Adressin osoite on http://www.adressit.com/xtc

''Ihmiset ovat tismalleen kuin kukat: tarvitsemme aurinkoa ja hoivaa ja sen sellaista, mutta kasvamme paremmin kun päälle nakkaa pussin paskaa.''
PLUR Peace, Love, Unity, Respect.
-
Gabriella
- Psykonautti
Nappi raportit
Ajattelin tämmösen topicin tehä, että jos voisitte luetella ja kuvailla minkälaisia namuja ootte maistellu. Itellä löytyy:
White Speakers
Toimi hemmetin hyvin. Netin mukaa 200mg ja minun kokemuksien perusteella kyllä on. Näitä oon napsinu 3 kertaa ja puolikas on riittäny. Ensimmäine namu mitä oon ottanu. Suosittelen
Triforce
Myös ihan hyviä vaik ei speakereitä voitakkaa. 170mg netin mukaan. Kerra oon ottanu.
- Siiretty. Tästä ketjussa löytyy jo 60:n sivun verran arvosteluja eri nipsuista, miksi aloitit uudet? -Feya
White Speakers
Toimi hemmetin hyvin. Netin mukaa 200mg ja minun kokemuksien perusteella kyllä on. Näitä oon napsinu 3 kertaa ja puolikas on riittäny. Ensimmäine namu mitä oon ottanu. Suosittelen
Triforce
Myös ihan hyviä vaik ei speakereitä voitakkaa. 170mg netin mukaan. Kerra oon ottanu.
- Siiretty. Tästä ketjussa löytyy jo 60:n sivun verran arvosteluja eri nipsuista, miksi aloitit uudet? -Feya
-
Feya
- OD
Joo, en itsekään pysty tällä hetkellä näkemään tuota muuna kuin hienona, mutta naiivina haaveena. Ehkä Yhdysvalloissa, jossa huumeiden dekriminalisoinnille löytyy selkeästi enemmän kannattajia, MDMA saatetaan jopa joskus lähitulevaisuudessa laillistaa terapiakäyttöön, mutta Suomessa ei vieläkään uskalleta vakavissaan puhua edes kannabiksen laillistamisesta julkisuudessa.Uke wrote:Hieno idea ja tuen kyllä, mut asutaan kumminki Suomessa. Täällä ajetaan kaikkea alas ja kielletään kaikkea, niin tuntuis hauskalta et juhlimiseen lähinnä tarkoitettua päihdettä lähettäis laillistamaan tai ees dekriminalisoimaan. Toki aina saa toivoo..Gabriella wrote:Ajattelin teille ilmoittaa, että olen luonut addressin ekstaasin laillistamisesta. Adressin osoite on http://www.adressit.com/xtc
Ja jos oikeasti haluaa johonkin asiaan vaikuttaa, niin nettiadressin avulla ei kyllä pitkälle potkika.
-
bol
- Kameleontti
Kokemuksia sinisistä ferrareista? Pk-seudulta hankittuja..
-
mägik
- Karvakuono
Hohhoijakkaa. Erowidissa oli jotain aiheesta, jos sinulta tuo englanti taittuu:Gabriella wrote:Hei! Ajattelin tiedustella, että kauan näkyy mulla essot seuloissa.
Perustiedot
Otettu
6.7.2012 klo 18.00.
Annos
½ White Speaker (~100mg)
Seula
9.7.2012 aamulla.
Urine Testing
Though MDMA is not specifically tested for in the standard 'SAMHSA-5" drug tests, it is chemically closely enough related to amphetamines that recent MDMA users will test positive in both amphetamines (a common test) and methamphetamines (a somewhat newer and less common test). Because of this, the detection periods for MDMA are very similar to those for amphetamines. Also, many tablets of street ecstasy are not pure MDMA and frequently includes amphetamines (and may also contain DXM, caffeine, MDA, MDE, ephedrine etc) which may trigger drug tests.
Amphetamines are standardly detectable in urine for 24-96 hours after use (72 average). Methamphetamines stay in the system slightly longer, 24-120 hours.
http://www.erowid.org/chemicals/mdma/mdma_testing.shtml
Ja sitten topicin aiheeseenkin liittyen, noita ferrareita on sinisinä ja punasina ainakin liikkeellä, kumpiakaan en ole testannut. Olisi ihan hauska kuulla kommenttia, jos joku on sattunut syömään niitä tosiaan.. Pk seudulla.
@ Gabriella
edit. Ainiin, hymyn sait naamalle tuolla adressilla...
-
Dexma
- Moderator
On varmasti.mägik wrote: @ GabriellaOnko noita triforce / white speakereitä tosiaan suomessa liikkeellä? Melko hehkutettuja nameja ovat.
Veikkaisin, että aika enemmistönäkin välillä. Toisaalta. Nykyään puhas mämmi on aika yleistä jo...
-
mägik
- Karvakuono
Re: Nappi raportit
Cool.Gabriella wrote:Ajattelin tämmösen topicin tehä, että jos voisitte luetella ja kuvailla minkälaisia namuja ootte maistellu. Itellä löytyy:
White Speakers
Triforce
Täytynee todeta sitten, että on kyllä sattunut hyviä nipsuja kohilleen ensimmäiselle kerralle.
Alkaa olla aika tiukkoja tommoset n. 200mg mämmi pläjäykset yhessä nipsussa, monelle tosiaan ehkä liikaakin tommonen kerralla otettuna. Toleranssityypit tosin varmasti mielissään, kun silmät pyörähtää jo yhdellä, eikä tarvitse rouhia pitkin iltaa.
-
Dexma
- Moderator
White speakkereistä oon kyl kuullut vain hyvää. En tiiä, että onko niissä oikeasti se 200 mg, mut aika moni niitä lukuja heittää. Aika hurjaa tollasia vetää, mut ohan se hyvä, kun suomessa nykyään liikkuu parempii nipsuja.
Itelle, kun se 80 millii on yleensä jo ihan tarpeeks
Itelle, kun se 80 millii on yleensä jo ihan tarpeeks
-
Skilla
- Lepakko
noi triforce, white speakers defqon yms nipsut ei kai oo missää laajassa distribuutiossa suomessa
-
strapfun
- Karvakuono
Sininen Ferrari nousi kohtuu pehmeesti ja hyvin puolikas + puolikas muutaman tunnin jälkeen annoksella. Oli toisen puolikkaan jälkeen aika hyvät nousut, mut tole on niin mitätön, et toi satsi riitti. Nousun jälkeen meno olikin tasaisen pehmeetä. En osaa arvioida vaikutuksen kestoa, kun kellonajat ei ollu koko ajan tiedossa. Tän kokemuksen perusteella nää on ok.
Mites siniset hymiöt?
Mites siniset hymiöt?
-
Velho
- LD50
siniset smileyfacet ainaki vaihtelee nii rajust et huhhuh joillai toimii 10min ja joillai pari tuntiibol wrote:Kokemuksia sinisistä ferrareista? Pk-seudulta hankittuja..
I ain't happy but, I'm feeling glad. I got sunshine, in a bag
-
Comadope
Joo sinisiä ferrareita ois tiedossa.. Kaveri kehui ainakin, toivottavasti itellekin osuu nyt hyvää satsia!"
-
Uke
- LD50
Urho approves!Lubbe wrote:Joo sinisiä ferrareita ois tiedossa.. Kaveri kehui ainakin, toivottavasti itellekin osuu nyt hyvää satsia!"

''Ihmiset ovat tismalleen kuin kukat: tarvitsemme aurinkoa ja hoivaa ja sen sellaista, mutta kasvamme paremmin kun päälle nakkaa pussin paskaa.''
PLUR Peace, Love, Unity, Respect.
-
testeri420
- OD
Punaset ferrarit sillo about kymmene vuotta sitte oli MEGA hyviä.
Yks parhaista nakkuloista mikä mun mahassa on käyny oli punane ferrari.
Yks parhaista nakkuloista mikä mun mahassa on käyny oli punane ferrari.
En kadu mitään mitä olen tehnyt. Kadun vain sitä mitä en ole vielä kerennyt tekemään.
onlydeadfishgo with the flow..
"The water bong is so smooth that you dont realize how high youre getting, until its too late..." -Bubbles
Music is a saint.
onlydeadfishgo with the flow..
"The water bong is so smooth that you dont realize how high youre getting, until its too late..." -Bubbles
Music is a saint.