MDMA
-
MantaRay
Re: MDMA
Tuota tuota, sellainen kysymys nousi mieleen, että onko kukaan täällä vaultissa päässyt kokeilemaan MDMA-rollin preloudausta pirasetaamilla?
Mitä nyt muilla forkilla lueskellut, niin lähes 100% varmuudella tuo uutta voimaa rolliin.
Monet jopa väittävät, että pirasetaami on nostanut MDMA:n vaikutukset takaisin samoille tasoille "ekan kerran" kanssa ja palauttanut koko hohdon kyseistä ainetta kohtaa niille, jotka ovat liian tiuhaan rouskimalla onnistuneet nostamaan tolensa pysyvästi taivaisiin.
Mitä nyt muilla forkilla lueskellut, niin lähes 100% varmuudella tuo uutta voimaa rolliin.
Monet jopa väittävät, että pirasetaami on nostanut MDMA:n vaikutukset takaisin samoille tasoille "ekan kerran" kanssa ja palauttanut koko hohdon kyseistä ainetta kohtaa niille, jotka ovat liian tiuhaan rouskimalla onnistuneet nostamaan tolensa pysyvästi taivaisiin.
-
Gabriella
- Psykonautti
MDMA Toleranssi
Ajattelin teiltä tietäviltä kysyä, että kuinka paljon pitää seuraavalla kerralla ottaa.
Paino: 55kg
Pituus: 182cm
1. Kerta
2.5.2012 - 100mg
2. Kerta
16.5.2012 - 100mg
3. Kerta
1.6.2012 - 250mg
4. Kerta
6.7.2012 - 100mg
- Viesti yhdistetty oikeaan ketjuun. Se oli väärällä alueella eikä muutenkaan tarvitse omaa topiciaan. -Feya
1. Kerta
2.5.2012 - 100mg
2. Kerta
16.5.2012 - 100mg
3. Kerta
1.6.2012 - 250mg
4. Kerta
6.7.2012 - 100mg
- Viesti yhdistetty oikeaan ketjuun. Se oli väärällä alueella eikä muutenkaan tarvitse omaa topiciaan. -Feya
-
Feya
- OD
Re: MDMA Toleranssi
Ota sen verran kuin tykkäät. Olet pitänyt hyvän pituisia taukoja välissä, joten kunnon toleranssia ei ole ehtinyt syntyä. Tietenkn voit pitää pidemmän (vaikkapa kuukauden pituisen) tauon ennen seuraavaa kertaa, jos haluat sen toimivan vielä vähän paremmin, mutta itse en näe siihen mitään tarvetta.Gabriella wrote:Ajattelin teiltä tietäviltä kysyä, että kuinka paljon pitää seuraavalla kerralla ottaa.
1. Kerta
2.5.2012 - 100mg
2. Kerta
16.5.2012 - 100mg
3. Kerta
1.6.2012 - 250mg
4. Kerta
6.7.2012 - 100mg
Olen itse pystynyt nauttimaan mämmiä kerran viikossa ilman huomattavaa toleranssia (vaikka eihän se enää yhtä "taianomaiselta" tuntunut) - vasta tihennettyäni tahtia kahteen kertaan viikossa minun piti ottaa n. 50% aikaisempa kertaa enemmän, jotta se toimisi kunnolla (eli 100mg:n sijaan 150mg).
-
Kottonmouth
Re: MDMA Toleranssi
No mikä noista kerroista tuntui päräyttävimmiltä?Gabriella wrote:Ajattelin teiltä tietäviltä kysyä, että kuinka paljon pitää seuraavalla kerralla ottaa.
1. Kerta
2.5.2012 - 100mg
2. Kerta
16.5.2012 - 100mg
3. Kerta
1.6.2012 - 250mg
4. Kerta
6.7.2012 - 100mg
Jos tykkäsit 250mg niin ota se. Jos se oli vähän liikaa niin ota vähemmän, vaikka 150-200mg.
-
Aesma
- OD
Mulla voi tulla MDMA:sta jo itsessään opiaattien vaikutusten kaltaisia nuokkuja.. Silmät puoliksi kiinni elää ihan omaa elämää ja keho täynnä euforiaa eikä huvita liikkua yhtään mihinkään.FlyingH wrote:Joskus otin 0,2g ja poltin varmaan 2g hyvää kukkaa, niin menin opiaattityylisiin nuokkuihin joissa näin valveunia monia tunteja. Varmaan paras mämmi kerta itsellä toi. Olin yksin kotona ja kuuntelin rauhallista musiikkia ja taisin muutaman kaljankin juoda.
-
Psychonautilus
Sama. MDMA itsessään on mielestäni stimuloiva lähinnä siten, että pitää hereillä - muuten annosten noustessa liikkuminen kiinnostaa yhä vähemmän, ja alkaa upota vaan sohvaan tai kumppaniin. En miellä MDMA:ta bilehuumeeksi, ellei sitä kombota stimulanttien ja/tai psykedeelien kanssa.Aesma wrote:Mulla voi tulla MDMA:sta jo itsessään opiaattien vaikutusten kaltaisia nuokkuja.. Silmät puoliksi kiinni elää ihan omaa elämää ja keho täynnä euforiaa eikä huvita liikkua yhtään mihinkään.FlyingH wrote:Joskus otin 0,2g ja poltin varmaan 2g hyvää kukkaa, niin menin opiaattityylisiin nuokkuihin joissa näin valveunia monia tunteja. Varmaan paras mämmi kerta itsellä toi. Olin yksin kotona ja kuuntelin rauhallista musiikkia ja taisin muutaman kaljankin juoda.
Koksusta IV tuli itse asiassa vähän samat vibat (paitsi että euforia oli noin tuhatkertainen); sitä vaan istuu/makaa paikallaan ja miettii et "Onpas ihmeen hyvä olo."
-
konvehdinmussuttaja
- Karvakuono
viikonloppuna tuli tyypattua taas pitkästä aikaa, kristallia aluks varovasti 0,1 naamaan edelliset överit vielä selvästi takaraivossa.
parin tunnin jälkeenkin olo aika normaali, lähinnä väsy hävis joten heitin sit boostiks 0,2 kun ainoo jälel eikä jaksanu ruveta neppaileen.
sit lähettiikii lentoo huhhuh, tarkkoi muistikuvii ei kyl oo mis vaihees lähti lentoo, jättitrampal pompittii ja sit tuli kiire tanssimaa
voi sitä euforiaa, fiilistä ja hauskaa
paita lähti samatie, silmät kuulemma pyöri jossai takaraivos ja teki vaa mieli halata kaikkee
snadei visuaaleiki oli, taivas päästagen takana näytti svenska teaterin seinältä yms pientä, silmät kii ei näkyny mitää tuntu vaa vitu hyvält
leuat, posket ja kielen vasen puoli huolel hajal, ei mitään muuta negatiivistä. ei laskuja ja fiilis ihan mahtava edelleen, musa tanssittaa vieläkin. ihmettelen vaan ettei toi 0,1 pärähtäny, frendin mukaan siit määräst ois jo mukavasti hyvis. toisaalt tullu viimeaikoin hiisailtuukii iha huolel kenties se joteki vaikuttaa? painookin on se 85 mut toisaalt 0,1 ei parilla pienemmällä frendilläkää sanonu oikee mitää, kunmallista 
parin tunnin jälkeenkin olo aika normaali, lähinnä väsy hävis joten heitin sit boostiks 0,2 kun ainoo jälel eikä jaksanu ruveta neppaileen.
sit lähettiikii lentoo huhhuh, tarkkoi muistikuvii ei kyl oo mis vaihees lähti lentoo, jättitrampal pompittii ja sit tuli kiire tanssimaa
voi sitä euforiaa, fiilistä ja hauskaa
snadei visuaaleiki oli, taivas päästagen takana näytti svenska teaterin seinältä yms pientä, silmät kii ei näkyny mitää tuntu vaa vitu hyvält
auta mut kotimatkan alkuun, en jaksa juosta enää karkuun
-
konvehdinmussuttaja
- Karvakuono
juuri nyt en kyllä muista, nyt kun oikeen miettii niin en edes muista missä vaiheessa iltaa noi ekat otinNeste wrote:Oliko maha kuinka täynnä tuon ensimmäisen dosen aikoihin?
mut tosiaan, parille snadimmalle ystävälleni heitin samaiset satsit eikä niilläkää lähteny potkii
ollut kyllä laskuisa päivä tänää, ei yhtää nii hauskaa ku eile viel.. ja duuni vittu
-
MantaRay
Käytitkö vaakaa?konvehdinmussuttaja wrote:juuri nyt en kyllä muista, nyt kun oikeen miettii niin en edes muista missä vaiheessa iltaa noi ekat otinNeste wrote:Oliko maha kuinka täynnä tuon ensimmäisen dosen aikoihin?![]()
mut tosiaan, parille snadimmalle ystävälleni heitin samaiset satsit eikä niilläkää lähteny potkii
ollut kyllä laskuisa päivä tänää, ei yhtää nii hauskaa ku eile viel.. ja duuni vittu
-
Psychonautilus
Kysyttiinkin jo, että oliko fiktattu vai eyeballattu?konvehdinmussuttaja wrote:viikonloppuna tuli tyypattua taas pitkästä aikaa, kristallia aluks varovasti 0,1 naamaan edelliset överit vielä selvästi takaraivossa.
sit lähettiikii lentoo huhhuh, tarkkoi muistikuvii ei kyl oo mis vaihees lähti lentoo, jättitrampal pompittii ja sit tuli kiire tanssimaa![]()
voi sitä euforiaa, fiilistä ja hauskaapaita lähti samatie, silmät kuulemma pyöri jossai takaraivos ja teki vaa mieli halata kaikkee
![]()
snadei visuaaleiki oli, taivas päästagen takana näytti svenska teaterin seinältä yms pientä, silmät kii ei näkyny mitää tuntu vaa vitu hyvältleuat, posket ja kielen vasen puoli huolel hajal, ei mitään muuta negatiivistä. ei laskuja ja fiilis ihan mahtava edelleen, musa tanssittaa vieläkin. ihmettelen vaan ettei toi 0,1 pärähtäny, frendin mukaan siit määräst ois jo mukavasti hyvis. toisaalt tullu viimeaikoin hiisailtuukii iha huolel kenties se joteki vaikuttaa? painookin on se 85 mut toisaalt 0,1 ei parilla pienemmällä frendilläkää sanonu oikee mitää, kunmallista
Muita mahollisia tekijöitä:
1) Henkilökohtainen luontaistoleranssi. Mainitsitkin jo yhden tyypin olevan 85kg; itse painan varmaan 70kg ja oon tarvinnu vähintään 140-150mg, että kunnolla toimii (ja jos on mämmiä tai putseja naksuja, niin vauhdit toki päälle). Koostakin riippumatta jotkut vaatii eri dousseja.
2) Jonkun mahd. lääkitys
3) Ennakko-odotukset. Itsekin odotin että MDMA "pärähtäisi", mutta varsin mieto ja aika selväpäinen olo siitä tulee, ennen kuin kiskoo reilusti - ainakin mulla. Ehkä frendis on samanlaisii. Porukan puheista oisin voinu kuvitella et ekstaasi on sellata mitä sit myöhemmin oli polttaa metamfetamiinia tai vetää mephedronea, mut petyin pahasti.
-
zerk
Kokemukseni mukaan optimiannos madmaa on mulle jotain 125-175mg väliltä. Pienemmät annokset jää usein selkeesti vajaiksi ja suuremmat saa yleensä aikaan liikaa ikäviä sivuvaikutuksia. Noin suunnilleen samanpainoinen tuttuni totesi juuri vähän aikaa sitten, että sille riittää mainiosti 75mg eikä se tykkää ylittää 100mg annoksia. Kuulemma futaa tuo 75mg jo todella kovaa. Molempien yhteinen, yli 25kg meitä kevyempi kaveri taas ei juuri alle 250mg annoksia ota. Kertoi, että alle 200mg jää useimmiten vaikutuksiltaan aika selkeästi vajaaksi. 20-30v miehiä ollaan siis kaikki. Yksilölliset erot on näköjään aika selkeitä myös madman kohdalla.
Viime kerrasta alkaa olemaan todella pitkä aika ja mulle alkaisi pikkuhiljaa taas maistua mämmi. Voisin varmaan nipsujakin kokeilla vuosien tauon jälkeen jos tarjottaisiin ilmaiseksi mutta en kyllä alkaisi poistamaan niitä - paitsi tietysti jos luotettava lähde kertoisi harvinaisen suuresta mdma- pitoisuudesta. Silloinkin pitäisi harkita asiaa, en kamalasti tykkää popsia nipsuja joiden sisällöstä mulla ei ole juuri käsitystä. Kristallia olen ajatellut viimeistään syksyllä kokeilla taas - olettaen siis, että saan sitä riittävän helposti säädettyä.
Viime kerrasta alkaa olemaan todella pitkä aika ja mulle alkaisi pikkuhiljaa taas maistua mämmi. Voisin varmaan nipsujakin kokeilla vuosien tauon jälkeen jos tarjottaisiin ilmaiseksi mutta en kyllä alkaisi poistamaan niitä - paitsi tietysti jos luotettava lähde kertoisi harvinaisen suuresta mdma- pitoisuudesta. Silloinkin pitäisi harkita asiaa, en kamalasti tykkää popsia nipsuja joiden sisällöstä mulla ei ole juuri käsitystä. Kristallia olen ajatellut viimeistään syksyllä kokeilla taas - olettaen siis, että saan sitä riittävän helposti säädettyä.
-
Psychonautilus
Jep. Kaikilla tuntuu olevan se oma "sweet spot"; itselläni bileissä 140-160mg (jos vauhtia mukana kombossa) ja 100-120mg (jos psykedeelejä). Yksinomaan mämmiä sit 160-180mg, kun ollaan kahestaan, ei tarvii olla ku paikallaan, voi olla vähän enempi sekasin ja alasti.
200mg ja yli alkaa tuleen pahoja sivuvaikutuksia.
-
zerk
Jeh. Jännästi toi mainitsemasi sweet spot ei tunnu riippuvan ihmisen painosta kovinkaan paljon, tai näin oon ainakin ymmärtänyt. Jos joku tietää asiasta jotain tutkittua tietoa niin vois vaikka jakaa tietämystään jos viitsii; onko tiedossa miksi toiset on selkeesti herkempiä madmalle? Erilaiset aivokemiat joo, mut onko kellään vähän tarkempaa tietoa tai valaistunutta arvausta asiasta?Psychonautilus wrote:Jep. Kaikilla tuntuu olevan se oma "sweet spot"; itselläni bileissä 140-160mg (jos vauhtia mukana kombossa) ja 100-120mg (jos psykedeelejä). Yksinomaan mämmiä sit 160-180mg, kun ollaan kahestaan, ei tarvii olla ku paikallaan, voi olla vähän enempi sekasin ja alasti.
Se täytyy myös mainita, että en tahdo ymmärtää miksi jotkut kaverit-tutut leuhkana kertovat miten överisuuria annoksia madmaa kukin vetää ja pitävät sitä jonkinlaisena saavutuksena sekä tekevät selväksi, että pienempiä annoksia nauttivat ihmiset ovat amatöörejä, nössöjä tai jotain vastaavaa mitä mämmin käyttöön tulee, tai heidän kokemuksensa on huonompi tai vajaa, eivätkä he ymmärrä mistä madmassa on oikeasti kyse... Jotkut mun tutut käyttävät heille liian isoja annoksia myös siitä huolimatta, että he kokevat todella runsaastikin ei-toivottuja sivuoireita, mitä oon ite hämmästellyt. Se menee välillä tosiaan siihen, ettei edes nautita kalliista kuosista mut voidaan jälkeenpäin kertoa muille, että hitto mä vedin sitä madamee muuten ihan vitusti. Tällä tavalla rakennetaan vissii sit statusta itselleen tossa porukassa, vaikkakin imo tosi urpolla tavalla. Näin se kai toimii ylipäätään usein varsinkin nuorten miesten keskuudessa. Me ollaan välil vähän pällei.
Miksi se lie sitten niin vaikea käsite ymmärtää, että ihmiset on eri tavalla herkkiä eri substansseille, ja että esimerkiksi sillä lesoominen, että "vittu mä vedän 300mg startit mämmii ja sä vaan 100mg, ootsä joku nössö vai?" on aika koomista. Päteehän tää tietysti myös muihin douppeihin samalla tavalla. Yhtä idioottimaista olisi, jos mä ite leuhkisin vaikka Feyalle, että mä pystyn muuten vetää isompii annoksia opiaatteja ku sä ja oon siksi vitusti kovempi jätkä. Vaikka Feya onki tyttö. Mut. Niin. Silleen. Kyl te tajuutte mitä meinasin.
edit: Huomaan, että tää viesti meni näköjään pikkusen sivuraiteille, kun luin tän nyt uudestaan läpi. Mut on siel jossain asiaaki joukossa. Vähän ainaki, piilossa.
-
MantaRay
Hmm no esim. CYP 2D6-entsyymin konsentraatiot maksassa ovat ihmisillä erilaisia. CYP 2D6 on siis se entsyymi, joka osallistuu MDMA:n metabolisoitumiseen. Henkilöt, joilla on alhaisemmat CYP 2D6 konsentraatiot ovat tietääkseni jonkun verran (ehkä paljonkin) herkempiä MDMA:lle ja muille amfetamiineille.zerk wrote:Jeh. Jännästi toi mainitsemasi sweet spot ei tunnu riippuvan ihmisen painosta kovinkaan paljon, tai näin oon ainakin ymmärtänyt. Jos joku tietää asiasta jotain tutkittua tietoa niin vois vaikka jakaa tietämystään jos viitsii; onko tiedossa miksi toiset on selkeesti herkempiä madmalle? Erilaiset aivokemiat joo, mut onko kellään vähän tarkempaa tietoa tai valaistunutta arvausta asiasta?Psychonautilus wrote:Jep. Kaikilla tuntuu olevan se oma "sweet spot"; itselläni bileissä 140-160mg (jos vauhtia mukana kombossa) ja 100-120mg (jos psykedeelejä). Yksinomaan mämmiä sit 160-180mg, kun ollaan kahestaan, ei tarvii olla ku paikallaan, voi olla vähän enempi sekasin ja alasti.
Greippimehussahan on joku yhdiste, mikä metabolisoituu saman entsyymin avulla ja jotkut väittävätkin, että juomalla greippimehua ennen MDMA-rollia vaikutukset voimistuisivat/kesto pitenisi, koska tällöin kaksi eri yhdistettä "kilpailevat" samasta entsyymistä maksassa johtaen kummankin hitaampaan metabolisoitumiseen.
Kristalli MDMA:n laaduissakin on huomattavia eroja. Suurin MDMA pitoisuus, mikä voidaan saavuttaa lopputuotteeseen (MDMA-hcl) on 84-massaprosenttia (eli grammassa kristallia on 840mg MDMA ja loput hcl). Riippuen kemistin taidoista voi laatu vaihdella jonkin verran.
Myös eri syntetisointimenetelmillä on painoarvoa lopputuotteen laadussa.
Last edited by MantaRay on Wed 18 Jul 2012, 20:42, edited 1 time in total.
-
Aesma
- OD
Mitä välii? Ja joo oon huomannu saman annosleuhkimisjutun mistä puhuit viestissäs, jopa itsessäni ja tajusin sen sitten lopettaa kun se teki mulle pahaa.zerk wrote:edit: Huomaan, että tää viesti meni näköjään pikkusen sivuraiteille, kun luin tän nyt uudestaan läpi. Mut on siel jossain asiaaki joukossa. Vähän ainaki, piilossa.
-
Otorongo
- Kameleontti
Inhibition Selectivity of Grapefruit Juice Components on Human Cytochromes P450Epru0 wrote:Greippimehussahan on joku yhdiste, mikä metabolisoituu saman entsyymin avulla ja jotkut väittävätkin, että juomalla greippimehua ennen MDMA-rollia vaikutukset voimistuisivat/kesto pitenisi, koska tällöin kaksi eri yhdistettä "kilapilevat" samasta entsyymistä maksassa johtaen kummankin hitaampaan metabolisoitumiseen.
Identification of the human cytochromes P450 involved in the oxidative metabolism of “Ecstasy”-related designer drugsFive compounds including furanocoumarin monomers (bergamottin, 6′,7′-dihydroxybergamottin (DHB)), furanocoumarin dimers (4-[[6-hydroxy-7[[1-[(1-hydroxy-1-methyl)ethyl]-4-methyl-6-(7-oxo-7H-furo[3,2-g][1]benzopyran-4-yl)-4-hexenyl]oxy]-3,7-dimethyl- 2-octenyl]oxy]-7H-furo[3,2-g][1]benzopyran-7-one (GF-I-1) and 4-[[6-hydroxy-7[[4-methyl-1-(1-methylethenyl)-6-(7-oxo-7H-furo[3,2-g][1]benzopyran-4-yl)-4-hexenyl]oxy]-3,7-dimethyl-2-octenyl]oxy]-7H-furo[3,2-g][1]benzopyran-7-one (GF-I-4)), and a sesquiterpene nootkatone have been isolated from grapefruit juice and screened for their inhibitory effects toward human cytochrome P450 (P450) forms using selective substrate probes. Addition of ethyl acetate extract of grapefruit juice into an incubation mixture resulted in decreased activities of CYP3A4, CYP1A2, CYP2C9, and CYP2D6. All four furanocoumarins clearly inhibited CYP3A4-catalyzed nifedipine oxidation in concentration- and time-dependent manners, suggesting that these compounds are mechanism-based inhibitors of CYP3A4. Of the furanocoumarins investigated, furanocoumarin dimers, GF-I-1 and GF-I-4, were the most potent inhibitors of CYP3A4. Inhibitor concentration required for half-maximal rate of inactivation (KI) values for bergamottin, DHB, GF-I-1, and GF-I-4 were calculated, respectively, as 40.00, 5.56, 0.31, and 0.13 μM, whereas similar values were observed on their inactivation rate constant at infinite concentration of inhibitor (kinact, 0.05–0.08 min−1). Apparent selectivity toward CYP3A4 does occur with the furanocoumarin dimers. In contrast, bergamottin showed rather stronger inhibitory effect on CYP1A2, CYP2C9, CYP2C19, and CYP2D6 than on CYP3A4. DHB inhibited CYP3A4 and CYP1A2 activities at nearly equivalent potencies. Among P450 forms investigated, CYP2E1 was the least sensitive to the inhibitory effect of furanocoumarin components. A sesquiterpene nootkatone has no significant effect on P450 activities investigated except for CYP2A6 and CYP2C19 (Ki = 0.8 and 0.5 μM, respectively).
The human cytochrome P450 (CYP) isozymes catalyzing the oxidative metabolism of the widely abused amphetamine derivatives MDMA (N-methyl-3,4-methylenedioxyamphetamine, “Ecstasy”), MDE (N-ethyl-3,4-methylenedioxyamphetamine, “Eve”), and MDA (3,4-methylenedioxyamphetamine) were identified. Using a simplified non-extractive reversed-phase HPLC assay with fluorescence detection, biphasic Michaelis–Menten kinetics were obtained for formation of all three dihydroxyamphetamines in liver microsomes from a CYP2D6 extensive metabolizer subject. In contrast, no low Km component was detectable in microsomes from a poor metabolizer subject. Additional specific probes for CYP2D6 further confirmed this isozyme as the exclusive low Km component for demethylenation. P450-selective inhibitors applied to CYP2D6-inhibited microsomes and activity measurements in a series of recombinant P450s suggested CYP1A2 as the major high Km component with contributions by CYP2B6 and CYP3A4. Moreover, the relative CYP1A2 content of a panel of 12 human livers was weakly but significantly correlated to the high Km demethylenase activity (Spearman rank correlation coefficient [rs] = 0.58; P < 0.05). Microsomal maximal velocities for N-dealkylation were at least 7-fold lower than for demethylenation and were characterized by apparently monophasic kinetics. The most important isozyme for this reaction appeared to be CYP2B6, the microsomal content of which was found to be strongly correlated to N-deethylation of MDE (rs = 0.90; P < 0.001). We conclude that, in addition to CP2D6 as the sole high-affinity demethylenase, several other P450 isozymes have the capacity to contribute to microsomal oxidative metabolism of methylenedioxyamphetamines. This may be of particular importance in individuals genetically lacking functional CYP2D6.
Taajuuden noustessa huippuun, kaikki mitä aistin, tiivistyi voimakkaan kuohuvasti yhdeksi pisteeksi, joka räjähti auki uskomattomaksi mandalamaiseksi kukaksi.
Mitään muuta ei enää ollut. Vain kaikkeus kauneimmillaan kukassa.
Mitään muuta ei enää ollut. Vain kaikkeus kauneimmillaan kukassa.
-
konvehdinmussuttaja
- Karvakuono
figasin kyllä mut emt, kaverin fiktillä tosin, jos siinä ollu jotai häikkää tms.. tosin figasin ekaa kertaa yleesä yhtää mitää mut putkee se mun mielest meni. lääkitystä ei oo minkäälaista. ennakko-odotuksia oli ehkä jonniiverra ku edelline kertaki meni pipariksPsychonautilus wrote:Kysyttiinkin jo, että oliko fiktattu vai eyeballattu?konvehdinmussuttaja wrote:---
Muita mahollisia tekijöitä:
1) Henkilökohtainen luontaistoleranssi. Mainitsitkin jo yhden tyypin olevan 85kg; itse painan varmaan 70kg ja oon tarvinnu vähintään 140-150mg, että kunnolla toimii (ja jos on mämmiä tai putseja naksuja, niin vauhdit toki päälle). Koostakin riippumatta jotkut vaatii eri dousseja.
2) Jonkun mahd. lääkitys
3) Ennakko-odotukset. Itsekin odotin että MDMA "pärähtäisi", mutta varsin mieto ja aika selväpäinen olo siitä tulee, ennen kuin kiskoo reilusti - ainakin mulla. Ehkä frendis on samanlaisii. Porukan puheista oisin voinu kuvitella et ekstaasi on sellata mitä sit myöhemmin oli polttaa metamfetamiinia tai vetää mephedronea, mut petyin pahasti.
noist annosmääristä tuli ny mieleen et usein mulla jääny vajareiks ku vetäny frendien kans samoi satsei, happo ja piri ny ainaki tulee mielee.
-
MantaRay
Onks täällä muuten ollut puhetta MDMA:n aikana välillä tapahtuvista lievistä paranoia-kohtauksista? Lähinnä kuvailisin sen niin, että saattaa ihan muutamaksi sekunniksi kerran rollin aikana (nousun aikana/heti jälkeen) tapahtua niin, että ajatukset alkavat vain mennä pimeyttä päin ja kehon valtaa sellainen "pelon?" tunne. Itse kyllä aina tiedostan mitä se on ja mitä tapahtuu, joten se menee samantien ohi, mutta olen vain miettinyt, että mistä se johtuu. Samaa ovat reportanneet ainakin kaksi kaveriani.
-
tRip
- Moderator
Mulla, kun ensikertaa otin madmaa, niin nousuissa tuli sellanen hetken todella paniikinomainen tila, säntäsin paljainjaloin lampeen, ja siitä alkoikin vasta varsinaiset muikeat nousut.
Jokaisella on eri aivokemiat, ja serotoniini kun liittyy bout kaikkeen mitä kehossa tapahtuu, niin en yhtään ihmettele kun jotkut jopa kertoneet horrorload tripeistä madman kanssa..
Usein syynä lienee ollut liian iso dose.. tai.. en tiedä.
Jokaisella on eri aivokemiat, ja serotoniini kun liittyy bout kaikkeen mitä kehossa tapahtuu, niin en yhtään ihmettele kun jotkut jopa kertoneet horrorload tripeistä madman kanssa..
Usein syynä lienee ollut liian iso dose.. tai.. en tiedä.
Keep it unreal.
Vaultti.net - coming soon..
-
tRip
- Moderator
http://santacruz.patch.com/articles/can ... eat-autismdoof wrote:Toimiiko mdma aspergereilla normaalisti? tuleeko kaikki mdma normi vaikutukset
Many people who suffer from autism have reported lasting improvements after taking MDMA
Keep it unreal.
-
konvehdinmussuttaja
- Karvakuono
jaahas, melkeen ketola tuli yks ilta kiskottua parin hapon kaveriks. aamulla vaan jossain vaiheessa tajus että pussi on tyhjä
eka pommi tais olla jo siin överien rajoilla, vähän oli kakomista ja tuntu et kohta räjähdän palasiks, piti vaan istuu ja pidellä itteesä kasas et rupes hellittää ja sit vast mentiiki.
loppuilta meniki sit ilosest sormenpäälllä pussista dippailles, ei parin boostin jälkee oikeestaa ees tuntunu mitää piristi vaa sillee et jakso auringonnousuu.. tosin vast 12 jälkee sitä
rauhottu sen verra et pysty istuu paikallaa..
torstaina tuli siis kiskottuu, nyt vast rupee olee sellane tyhjähkö fiilis. eilen oli aika sekavii unii ja jotai tosi pelottavaa kävi kutkuttelemas välil
eka pommi tais olla jo siin överien rajoilla, vähän oli kakomista ja tuntu et kohta räjähdän palasiks, piti vaan istuu ja pidellä itteesä kasas et rupes hellittää ja sit vast mentiiki.
loppuilta meniki sit ilosest sormenpäälllä pussista dippailles, ei parin boostin jälkee oikeestaa ees tuntunu mitää piristi vaa sillee et jakso auringonnousuu.. tosin vast 12 jälkee sitä
rauhottu sen verra et pysty istuu paikallaa..
torstaina tuli siis kiskottuu, nyt vast rupee olee sellane tyhjähkö fiilis. eilen oli aika sekavii unii ja jotai tosi pelottavaa kävi kutkuttelemas välil
-
konvehdinmussuttaja
- Karvakuono
mmeno jatkuu näköjää edellee, duunimatkaennätykset aika hyvin paukkunu fillaril, muuteki jaksaa duunaa vaik mitä ja säntäillä sinne tänne olo kaikinpuolin pirtee. iltasin on sit vähä niheetä ku nukkuu pitäs, vaik hatsii polttaa ei silti nukuta hikoiluttaa vaan ja silti kylmä samalla ja jalka vipattaa vaik jotai ambienttii kuuntelis. ja torstaina siis tuli mämmeiltyy
sais kyl mennä ohi jo tällane touhufiilis, ei jaksa kokoaja 
jännäst sai kyl viel aika mämsysii kiksei hatseista kun katteli tän tän vuode boomivideoit, oikee tuns mite aurinko taas poltti käsii ja musa ja pätkien ympäristö imas taas takas portugaliin ja muutenkin se kaik lämpö ja fiilis festareilt palaa takas hetkeks
jännäst sai kyl viel aika mämsysii kiksei hatseista kun katteli tän tän vuode boomivideoit, oikee tuns mite aurinko taas poltti käsii ja musa ja pätkien ympäristö imas taas takas portugaliin ja muutenkin se kaik lämpö ja fiilis festareilt palaa takas hetkeks
-
Psychonautilus
Näin tossa hetki sitten melkein mustaa mämmiä. Jätin syömättä, jengi kyl sano et toimii ihan niinku pitääkin mut et laskut ois jotenkin ekstra-ikävät. En oo niin kauheesti perehtyny siihen et mikä toi olis mut melko varmasti synteesin tai säilytyksen aikana mennyt jokin pieleen ja jäänyt/tarttunut jotain paskaa itse asian kylkeen. Muut nähny vastaavaa liikkeellä?
-
tni
- Tuppisuu
Itse näin vähänaikaa sitten semmosta todella tummanpunasta, melkein mustaa mämmiä. Kivikovaa oli, melkee niinku pl. Nipin ko hajotti niin sisältä oli paljon vaaleempaa tavaraa sitten, hyvin hämärää. Hyvin se frendeillä futas ja mistään extra-ikävistä laskuista en ainakaan itse kuullut.
-
doof
- Kameleontti
Otin ruskeeta vähän kokkareista mämmiä starteiks 80mg ja 60+60 30min välein. Tolla ei oikeen mitää kivoja viboja tullu niin olikoha se pienen starttiannoksen syy? Onko mdma vajarit tosiaa nii surkeet et ois mielummi selvinpäi ku vajais?
200 mg tota vielä on ja ne taidan ottaa kerralla huiviin ettei tuu samallaisia vajareita!! Mutta toimiikohan jo viikon päästä?
200 mg tota vielä on ja ne taidan ottaa kerralla huiviin ettei tuu samallaisia vajareita!! Mutta toimiikohan jo viikon päästä?