tramadoli

Keskustelua opiaateista, opioideista, bentsodiatsepiineista ja muista sedatiiveista, sekä niiden turvallisesta käytöstä.
Soppaluu
Lepakko

Re: tramadoli

Post by Soppaluu »

Itse asiassa tuo silmien vatkaaminen on ihan kivaa kun ei tarvii keskittyä mihinkää. Mut esim. jos koittaa lukea jotakin niin sit menee jo vittumaiseks koko homma. ÄH. :x :x :x :x
doof
Kameleontti

Post by doof »

Mulla oli noita 50mg ja pari kapselia kerkes hajota, ennenku tajusin vetää puukolla sen folion pois siitä kapselin päältä. Kapselit painus kasaan ja aukes sen folion takia.
Onko toi iha normijuttu noide viiskymppisten kans vai onko noi saamani tramalit vanhoja tai muuten huonoja?
Petri6
OD

Post by Petri6 »

doof wrote:Mulla oli noita 50mg ja pari kapselia kerkes hajota, ennenku tajusin vetää puukolla sen folion pois siitä kapselin päältä. Kapselit painus kasaan ja aukes sen folion takia.
Onko toi iha normijuttu noide viiskymppisten kans vai onko noi saamani tramalit vanhoja tai muuten huonoja?
Jep, noita on ihan yleisesti vittumaista saada pois siitä foliosta.
"Yksi vaarallisimmista huumeiden käyttötavoista on niiden poliittinen käyttö." -Nils Christie & Kettil Bruun
Timp3
Kameleontti

Post by Timp3 »

edit
Last edited by Timp3 on Sat 14 Jul 2012, 23:58, edited 1 time in total.
"What's worse? Being strung out or being fat?"
— Nikki Sixx
Pen
OD

Post by Pen »

Ärsyttävää miten tramalit tulee tolleen "hiipivästi" hitaasti vaikka eihän noi vihreäruskeat 50 milliset ainakaan käsittääkseni oo depotteja. 300MG tossa kiskasin tunti sitten ja ei tunnu ainakaan että futais. Kuitenkin viikko edellisestä niin ei pitäs olla toleistakaan kii, ellei viimeyön MXE jotenkin vaikuta tohon. Nooh, pitänee venailla. Varmaan sekin syynä kun just tuli syötyä niin kaitpa nuo ruoansulatuksessa sitten pikkuhiljaa nousee.

Mulla noissa onsetti tuntuu aina olevan vähän pidempi kuin pitäisi joten eipä mitään uutta mutta joo..
zerk

Post by zerk »

Jostain syystä mulla alkaa noiden 50mg kapselien vaikutus hitaammin, kuin murskattujen 100mg depottablettien. En ole niitä kapseleita koskaan avannut tai rikkonut, mitä listasta irrottaessa ne vääntyy aina välillä. Lieneekö se kapselin rakenne sellainen, että se sulaa jostain syystä hitaasti ainakin meikäläisen vatsassa. Toisaalta mulla menee murskattujen depottienkin kanssa yli tunti, ennenkuin huomaan juuri vaikutuksia.

Mutta sitten, kun nuo kapselit alkaa nousemaan niin se tapahtuu taas aika nopeasti. Voi olla, että ne nousee aavistuksen nopeammin kuin murskatut, tai siis pureskellut depotit ja nousut on ehkä myös hiukan kovemmat, imo. Aika pieniä noi erot jokatapauksessa on, jos niitä ylipäätään edes on. En ole kiinnittänyt asiaan kamalasti huomiota ja nää erot vaikutuksessa voi kaikki olla vaan placeboa.
Comadope

Post by Comadope »

Mikä vittu tässä nyt on ku otin n. 1,5h sitten 300mg 50mg tramaleita, halkasin kapselit ja heitin mömmöt kielen alle imeytymään = En huomaa juurikaan vaikutuksia?
Noh otin 10min sitten 100mg lisää jospa se kohta sanois jotain.

Niin ja nollatolet kyseessä

Skidisti rentoutunut fiilis ja kiva vaan kuunnella musaa ja lukea jotain täyttä paskaa netistä. Luulis kuitenkin et vähän enemmän sanois kun tosissaan ei oikeestaan ole kokemuksia mistään opioideista aiemmin?
Pen
OD

Post by Pen »

Tramaleista ainakin mulla tulee vaan sellasta pirteyttä ja pientä euforiaa. Tosi heikko päihde ainakin mulle. Mitään opiaatti notkuja en oo koskaan saanu noista irti. Vertaisin ehkä jopa pieneen annokseen MDMA:ta, vaikkakin kunnon rolli on ihan eri maata kuin tramalit.

Jos kunnon päihtymystä hakee niin tramalit ei kyllä oo oikee valinta. Lähinnä tollasia noi on että on kiva esim. töissä napsia kun mieliala nousee ja hommat sujuu paremmin. Toki varmasti ihmisestä kiinni miten ne futaa.

Kai tarkistit että ne ei oo depotteja? Ja jos oli depot niin pureskelit / jotenkin rikoit että toimii nopeammin ja kovemmin?

Edit: 50mg:t, ne vihreäkeltaset ei pitäis olla depotteja joten oikeella tavalla otit ne. Ite oon ne yleensä syöny tollasenaan ja n. tunnin päästä huomaa mielialan nousun ynnä muut. Tai sitten noi vihreäkeltaset juurikin on depottei ja oon aina ne väärin ottanu. Noh, pääasia että toimivat. :D
Comadope

Post by Comadope »

Juu noita vihreäkeltasia ne on, aukasin ja heitin sisällön kielen alle :) Luulin saavani vähän enemmän irti kun otin 400mg niitä ja neljä bisseä päälle. Pientä euforiaa ja rentoutumista ehkä, odotin kuitenkin enemmän tolla setillä, tai ehkä oon vaan odottanut liikoja toisten kirjotusten perusteella?
SahkoinenVelho
Kameleontti

Post by SahkoinenVelho »

Tramadoli nyt on silleen jännä, et mun mielestä se tuntuu suurinpiirtein joltain miedolta speedball-kombolta yhdessä aineessa... Muistuttaa jonkun verran opioidin ja jonkun amfetamiinityyppisemmän stimulantin komboa. Tai en tiedä, mut pointti oli se, että vaikutus ei ole läheskään niin nuokuttava kuin muilla opioideilla ja varsinkin jos opioideista ei ole kokemusta niin vaikutus voi jäädä helposti todella miedoksi. Muillakin opioideilla kun tuppaa olemaan sama juttu että helposti jos niistä ei ole kokemusta, on vaikutuksia vaikea "huomata" ja niistä on vaikea nauttia. Tramadolin vaikutus on ehkä vielä paljon hienovaraisempi kuin muiden opioidien. "Opettele" opioidi-olot ensin kunnolla niin kyllä se tramadolikin alkaa futaamaan :D

Mut tramadoli on kyllä tosi jokeri-aine välillä. Ensin välillä piristää kuin amfe, sitten tulee miedot madma-kutkutuksen tapaiset olot, jossain vaiheessa täristään huolella, sitten tulee esiin pitkäkestoinen u-opioidivaikutus ja nuokutaan... Joskus taas ei toimi mitenkään. Välillä tasainen mieto speedball-tyyppinen sosiaalinen olo sen 8 tuntia. Ihme pelleily-kamaa :mad:
seppo600
Lepakko

Post by seppo600 »

Kauan täsä menee että loppuu nuo kylmät väreet sun muut kaikki viekkarit jos on vuosi ollu opiaatteja veressä, noin 5kk tramalia jatkuvalla syötöllä 400mg/pv. Seinään kai tämä olis tarkotus lopettaa onko tää jo kolmas päivä ja kuullu että ei oo pitkät viekkarit mutta erittäin VITTUMAISET. 4 tuntia sängyssä pyöriskelyä jes jes
Velho
LD50

Post by Velho »

itel menee aina n.tunti et alkaa toimii oli PO tai IM useasti 500-1000mg
I ain't happy but, I'm feeling glad. I got sunshine, in a bag
Mikez
Karvakuono

Post by Mikez »

Tramalia tekis kyllä niin mieli, jo pienelläkin annostuksella(100-200mg) itselläni poistaa masennustaki ja sillee. Perkele kun TK:ssa eivät suostuneet koviin selkäkipuihin määrätä tätä ees semmosta pientä pakkausta(20x50mg), kun jää kuulemma heti koukkuun... täyttä paskapuhetta :mad:
tRip
Moderator

Post by tRip »

hideo wrote:Kauan täsä menee että loppuu nuo kylmät väreet sun muut kaikki viekkarit jos on vuosi ollu opiaatteja veressä, noin 5kk tramalia jatkuvalla syötöllä 400mg/pv. Seinään kai tämä olis tarkotus lopettaa onko tää jo kolmas päivä ja kuullu että ei oo pitkät viekkarit mutta erittäin VITTUMAISET. 4 tuntia sängyssä pyöriskelyä jes jes
Vähän epäselvään viestiin on selkeesti vaikeet vastata, mutta yritän.

Opioidiset reflat pitäis olla ohi bout viikossa, mut ainakin itsellä jäi vielä kuukausiksi aivosähkökäyrät vitturalleen.. eli sätki ja pätki päässä. mielialakin oli pitkään tosi down.

~vuoden mä kait käytin tramalia.

Seinään tätä ei kyl saa lopettaa! epileptiset kouristukset voi olla aika hengenvaarallisia.
Lubbe wrote:tai ehkä oon vaan odottanut liikoja toisten kirjotusten perusteella?
Sinuna mä oisin ihan onnellinen. Pirullinen aine.
Jos sulla on aivokemiat ihan kondiksessa, eikä kipuja mihin tätä tarviisit, ni eipä se tramali varmaan sanokaan mitään ihmeitä.
Heikko opioidi kaikenlisäks.
Keep it unreal.

Vaultti.net - coming soon..
hheiz
Karvakuono

Post by hheiz »

Mikez wrote:Tramalia tekis kyllä niin mieli, jo pienelläkin annostuksella(100-200mg) itselläni poistaa masennustaki ja sillee. Perkele kun TK:ssa eivät suostuneet koviin selkäkipuihin määrätä tätä ees semmosta pientä pakkausta(20x50mg), kun jää kuulemma heti koukkuun... täyttä paskapuhetta :mad:
Tää on kyllä hyvä lääke kaikkeen! Itselläkin poistaa masennuksestä lähtien kaiken just tuommosilla pienillä annoksilla. Harvoin tulee silti otettua. Joskus tuli otettua 1200mg ramboja ja 450mg lyricaa sekä sauhuja. Kolis iha kivasti mutta seuraava päivä menikin sitten oksennellessa!
xPetu
Psykonautti

Post by xPetu »

Hyvä lääke tosiaan ja kohta mennää apteekkiin kyselemään josko ois e-respa tullu :) Kyllähän tää on tosiaan myös mukava päihde mutta imo vaatii sitä savua kyllä kylkeen. Pitää nyt yrittää hillitä itsensä ku viimeeks näitä saatua tuli ruoskutettua oikein huolella ja sain elämäni ensimmäistä kertaa makua pienistä jarru refloista ja ei kiitos uudestaan. :doh:

E: ja ainakin itseni kohdalla lyricaa vielä boosteriks nii joha alkaa nuokuttaa :P
paarmasisti
Apteekki

Post by paarmasisti »

Tramadoli on siitä jännä opioidi, että sitä ei ole Jenkeissä kontrolloitu ollenkaan - ainoastaan se, että on reseptilääke. Esim. bentsot on Jenkeissä Schedule IV - ja tuo taulukkohan menee Schedule I (laittomat) -> Schedule V (lievästi kontrolloidut). :P Suomessa kuitenkin PKV-a -lääke.
Kunpa auringon päivät päällämme ei päättyisi koskaan.
doof
Kameleontti

Post by doof »

Kun tää kerran toimii ahdistukseen ja masennukseen, niin mite on jännitys? Loppuviikosta pitäis pitää puhe ja bezoja kun ei ole, niin tätä meinasin ottaa. Pientä ahdistustakin tuost tulee ja siihen tää o jees, mut ei kai tramal tuota jännitystä ainakaan pahenna?
Skilla
Lepakko

Post by Skilla »

doof wrote:Kun tää kerran toimii ahdistukseen ja masennukseen, niin mite on jännitys? Loppuviikosta pitäis pitää puhe ja bezoja kun ei ole, niin tätä meinasin ottaa. Pientä ahdistustakin tuost tulee ja siihen tää o jees, mut ei kai tramal tuota jännitystä ainakaan pahenna?
varmasti toimii ihan hyvin siihen esiintymisjännitykseen. kuhan e ota liikaa !
FlyingH

Post by FlyingH »

doof wrote:Kun tää kerran toimii ahdistukseen ja masennukseen, niin mite on jännitys? Loppuviikosta pitäis pitää puhe ja bezoja kun ei ole, niin tätä meinasin ottaa. Pientä ahdistustakin tuost tulee ja siihen tää o jees, mut ei kai tramal tuota jännitystä ainakaan pahenna?
En usko että auttaa tramalit. Hommaa lääkäriltä Beetasalpaajia esim. propral, noi auttaa kaikista parhaiten juuri esiintymisjännitykseen. Parempia kuin bentsot, tai ite ottaisin 40-80mg propralia ja 5mg pamia
Petri6
OD

Post by Petri6 »

FlyingH wrote:
En usko että auttaa tramalit. Hommaa lääkäriltä Beetasalpaajia esim. propral, noi auttaa kaikista parhaiten juuri esiintymisjännitykseen. Parempia kuin bentsot, tai ite ottaisin 40-80mg propralia ja 5mg pamia
Itse taas olen eri mieltä asiasta.
"Yksi vaarallisimmista huumeiden käyttötavoista on niiden poliittinen käyttö." -Nils Christie & Kettil Bruun
FlyingH

Post by FlyingH »

Kun noita beetasalpaajia ottaa tarpeeksi niin syke ei vaan yksinkertaisesti kohoa vaikka kuinka jännittäisi, niin jännitysoireet ei näy ulospäin joka helpottaa esiintymistä huomattavasti.
rebirth
Apteekki

Post by rebirth »

Tramalessa on kyllä ihanan pitkä tuo vaikutusaika ainakin kivunlievitys tarkoituksessa verrattuna esim kodeiiniin tai perus käsikauppatavarana myytäviin kipulääkkeisiin. Eilen päivällä söin nopee vaikutteisia 100mg ja illalla viel 50mg lisää ja vielläkin huomaa et on kipua lievittää vaikutusta jäljellä.
Yksi omituinen homma vaan eilen taas ilmeni näistä. Tramalit oli kerinnyt vaikuttamaan alle kaksi tuntia ja se ihana hyvänolon tunne vaihtu melankoliseksi suorastaan masentuneeksi vaikka selvinpäin olin aiemmin ihan normaali jos ei kipuja lasketa. Edes bentsotkaan ei poistanut sitä oloa. Vasta kun hitaasti tissutteli bisseä niin olo alkoi tasaantumaan normaalimmaksi. Mietin että oiskohan mulla mahdollisesti vaan seratoniinivajetta niin pahasti et seratonit loppuu kesken nousujen jälkeen.
Onko muilla tullut vastaavia oireita että tramalit masentaa nousun jälkeen ja jos on tiedätkö syytä?
doof
Kameleontti

Post by doof »

En noista serootoniinivajeista tie mutta mulle tulee maaninen fiilis noista. Ei tietoakaan mista hilpeydestä. Noistaan saan kivunlievityksen ja notkun, mut en ole koittanukkaan 500mg enempää kun ei bentsoja ole
MethAciD
Lepakko

Post by MethAciD »

HEHEI te kaikki tramaleiden kanssa leikkijät ja combottelijat!

Mitenköhän näitä uskaltais ottaa: tos ois 4 kpl 50mg tramal, 4kpl 100mg tramadol hexal, ja 1 kpl 150mg¨tradolan retard?

muutaman tunnin sisään ottanu tässä 30mg opamox ja 6 kaljaa.

Toivottavasti joku jaksaa vastata aika nopeesti ja kiitokset jo etukäteen :up:
Humalaspäissää ja hulluna siinä hihittelevät ja hiplaavat.
seppo600
Lepakko

Post by seppo600 »

helposti jos on tolee, jos ei oo toleja nuo bisset vois ehkä jättää pois jos siltä tuntuu mutta ittelle menis kyllä ilman toleja nuo.
Metku
Kameleontti

Post by Metku »

^ samoilla linjoilla. bissen kans voi laatta lentää helposti, ei muutenkaan sovi yhteen imo. Paremmat euforiat ilman, muuten ok setti.
In the land of the blind, one-eyed man is the king
MethAciD
Lepakko

Post by MethAciD »

Niin mä vähän epäilinki.
Säästin tramalit jollekki toiselle päivälle ja otin rehdit jurrit :cheers:
Humalaspäissää ja hulluna siinä hihittelevät ja hiplaavat.
porter

Post by porter »

Kun tuli ite alotettua tramalit , niin pari kaljaa 700mg päälle toi hirmu purjoomiset.. Toleranssin tultua otin aamulla 1500mg ja illalla tuhdit kännit (20+) bissee.
zerk

Post by zerk »

Mun kohdalla jo yksi annos alkoa aiheuttaa tramadolin kanssa todella nihkeen olon. Pahoinvoinnin lisäksi toi yhdistelmä saa aikaan tosi ikävää huimausta, päänsärkyä ja syke nousee selkeesti. Tramadolin positiiviset vaikutukset häviää myös oikeastaan kokonaan.