Tamperemiitti

Asiaa Asiasta Asiallisesti.
trollol
Kameleontti

Re: Tamperemiitti

Post by trollol »

Maikkum! Nakkele kuule päiviä vaan, ei tästä muuten eteenpäin koskaan päästä :D
Pillereitä jos otan monta on elämä kuin unta
Jenkem

Post by Jenkem »

Meikäläinen myös ehdottomasti messissä :cheers: Viime miitti oli pirun jees imo, vaikka vähän lyhyeks ehkä jäi meiän osuus vierailusta ;)
Päivämääriä vaan kehiin!
maikkum

Post by maikkum »

Noh minäpä sitten alan lateleen! Elikkäs jos jätetään toi mettäfestari-viikonloppu suosiolla pois, niin seuraava mahdollinen viikonloppuhan olisi sitte tuo 3-5.8 eli elokuun eka viikonloppu. Lauantai ois varmaan parempi päivänä, jos jollaki sattuu oleen vaikka perjantaina töitä.

Jos taas mennään viikolla eteenpäin niin seuraava viikonloppu olisi toi 10-12.8, jos nämä kaks vaihtoehtoa ei saa tarpeeks kannatusta, niin aletaan katseleen taas eteenpäin.

ALUSTAVAT PÄIVÄT OLIS SIIS LAUANTAI 4.8 TAI LAUANTAI 11.8! Laittakaa ihmiset viestiä kummin sopis paremmin. Itselleni henk.koht ei ole midii välii! Nuo viikot oon lomalla, joten tuun mestoille silloin kun muillekkin sopii :p
Mukavia paikkoja ois varmaan (säiden salliessa) Näsinpuisto, Sorsapuisto, Saukonpuisto tai mikä tahansa puisto, joka ois järkevien yhteyksien päässä. Jos on paskat kelit niin sitte täytynee painua jonnekkin kuppilaan, mulla on porttikielto ylä-aleen joten sinne ei sillai mielellään :p
Harold
Kameleontti

Post by Harold »

jos ei mitään kummempia esteitä tuu nii ehottomasti tuo 11.8 !!
hyvästi jää, et koskaan minua täällä enää nää
trollol
Kameleontti

Post by trollol »

Harold wrote:jos ei mitään kummempia esteitä tuu nii ehottomasti tuo 11.8 !!
Joo, parhaimmalta kuulostais myös omalta osaltani..
maikkum

Post by maikkum »

Eli 11.8 kannatusta saanut jo seuraavilta: Harold, Trollol, maikkum
Nyt sitte muutki ihmiset innostuun tästä mahtavuudesta! Eli rohkeasti vaan mukaan, kerro vaan tänne koska nähdään ;)

Ps. Jos joku sattuu oleen tänää Puistoraggaessa niin tulkaa tervehtiin!
robotomia
Psykonautti

Post by robotomia »

oon muutaman päivän pyöritellyt päässäni erilaisia mielikuvia miltä tällänen miitti mahtaisi näyttää. sellanen rumpuympyrä olis tietenkin ensimmäinen veikkaus. tiedä sitten vaikka täällä olisi ihan fiksuakin porukkaa, ja olis ihan normi puistossa istumista. ehkä liiankin fiksua, ja keskustelun aiheet pyörii poliittisesti ja akadeemisti kliinisin tutkimuksin oikeaksi todetuissa aiheissa, ja kukaan kuka poikkeaa tästä aiheesta poljetaan maahan niinkuin pieni itikka, jollaisia ne ovat. itikoita rekan konepellissä, joka kulkee tietenkin roomaan johtavaa, kultaista keskitietä, joka on muutettu asfaltiksi vastaamaan nykykuluttajan tarpeita.

jostain syystä mulla tulee vahvasti mieleen sellanen oikeussali kun mietin miltä vaultti miitti näyttää, siellä vallitseva hierarkia. enmä tiedä.. :foil:

olis jännä nähdä minkälaista populaa täällä piipertää. jollai autofoorumeilla nyt pyörii varmaa amiksia/amiksia aikusina, jollai bändifoorumeillakin varmasti porukkakin aika samanlaista matchaavine hameineen, kaasunaamareineen tai mustine otsahiuksineen, mutta huumefoorumi.. täällä voi olla ihan mitä tahansa porukkaa. Ainoo mikä yhdistää on sama suunta.. ehkä :shock: sellanen yleisfoorumi on tietenki sit eriasia. en ees tiedä mitä mä puhun

kai työ huolitta kaiken näkösii haahulijoita ottamaan osaa tapahtumaan. mun naama tykkää alittaa kaikki rajat, nääs, mutta onneks mä oon kaksnaamanen ja mulla on usea yritys päästä riman yli. niinku kissoillakin on useita elämiä. sitten kun pääsen sen rajan yli niin lennän naamalteni ja perseelteni ja sen nyt tietää miten siinä käy. pitäs laskeutua jaloillee niinku kissa.
niin noista naamoista ja perseistä puheenollen, ja tästä näin, niin... täytyyköhän mun rikkoo tää mun selvä putki että kykenenn rikkoa sen sosiaalisen seinämän joka erottaa minut teistä?

mut niin, enkai mä hypi teidän silmille, ja teidän rumpujen päälle mikäli mä ilmestyn mihin ikinä ilmestynkään.

ELI: olenko minäkin tervetullut? tossa on mitä yritin kokoajan kysyä.

vaikkette olekaan ehtinyt vastata, ettekä varmaan vastakaan, ilmoitan vielä että tää ei ole mikään lupauspaikalle tulosta heti kun/jos myöntymys annetaan. tuli kyl harvinaisen sekavaa settiä.

voin kuvitella itteni vaan mököttämässä jossain nurkassa ihan hiljaa. Vaikka istuttas puistossa, niin etsisin jonku nurkan.
I put a Ressu in your happo... Hi' dawg!
Pen
OD

Post by Pen »

Harmi kun vasta elokuussa, tänään lähin kotia kohti pohjoseen tampereelta, ois vaikka voinut tulla pyörähtämään jos ois tonne elokuulle loma kestänyt. Noh, ehkä joku toinen kerta.

Mutta pitäkää hauskaa ja raportoikaa että mimmonen oli meininki.

Uskon kyllä että ihan hyvä meininki siellä miitissä on, eiköhän kuitenkin pääasiassa porukka ole sen verran iäkästä että ei tarvitse mistään maailmankatsomuksesta ynnä muusta tapella. Ellei sitten niitä päihteitä tuu otettua vähän liikaa ja harkintakyky petä. :D
Feya
OD

Post by Feya »

Olisi mahtavaa päästä tähänkin miittiin, viimeinen oli mahtava, mutta tuskin kyllä pääsen tuolloin piipahtamaan Tampereelle kun rahatkin on koko ajan niin tiukilla.

Mä ja Dexma ollaan itseasiassa juuri tällä hetkellä täällä Tampereella käymässä. Jos joku haluaa tavata, niin vielä tänään taikka sitten huomenna lauantaina saatettaisiin keretä.
porter

Post by porter »

11.8 kuulostaa hyvältä! :)
Älyttö
Tuppisuu

Post by Älyttö »

11.8. sopii mainiosti. Oon mukana!
trollol
Kameleontti

Post by trollol »

Tilannepäivitystä:
11.8. kannattaa tällä hetkellä: Harold, maikkum, porter, Älyttö ja trollol. Robotomia suurena kysymysmerkkinä vielä??
Hyvä hyvä, lisää porukkaa messiin niin saadaan kunnon miittinki pystyyn! =)
anaganja
Psykonautti

Post by anaganja »

Voisin tulla mutten voisikaan, menee mökkiviikonloppu pahasti päälle. :( Ehkä joku toinen kerta.
haureus
Lepakko

Post by haureus »

Voisin koittaa tulla jos ei ilmaannu jotain akuuttia menoa.
"Ei ole parempaa tapaa välttää huumeita ja niiden haittoja kuin tietää aiheesta mahdollisimman paljon." -Sanohuumeilleei.net
Kilgore
Psykonautti

Post by Kilgore »

Miitti kuulostaa suorastaan vastustamattoman mielenkiintoiselta ajatukselta. Varsinkin, kun en ole aiemmin moisiin foorumitapaamisiin osallistunut. Minulta siis varovainen kyllä.

Pitää varmistaa vielä, että pääsen ko. päivänä täältä Helsingistä sinne...
trollol
Kameleontti

Post by trollol »

Hyvä hyvä, lisää porukkaa vaan! :)
Touchet
Moderator

Post by Touchet »

Kyllähän sitä todennäköisesti tulee valuttua paikalle. Itse nyt olen vähän menettänyt mielenkiintoani douppailua kohtaan, mutta ihmisiä on aina mukava nähdä.
"Jos ihmismieli on ihmeellisin asia mitä maa päällään kantaa, pyrkimys tutkia narkoottisten ja stimuloivien aineiden psykofysiologisen vaikutuksen syvyyksiä saa tämän ihmeen vaikuttamaan vieläkin suuremmalta."
— Professori Louis Lewin, 1924
porter

Post by porter »

Asiattoman kuosissa sitten kaikki eiku ööö :cheers:
trollol
Kameleontti

Post by trollol »

Kuosissa kuosissa, kyllä vain. PSYVAULTmiittihän tää on :D
No mutta lisää porukkaa kun vielä saisi mukaan.. tällä hetkellä ilmoittautunut 8 henkilöä, joista ei kaikista ole täyttä varmuutta, tulevatko vaiko eivätkö. Lisäksi tapaamispaikka vielä auki.. ehdotuksia?
porter

Post by porter »

Ööö tää olis yliylihuomenna ja paikkaakaan ei oo viel päätetty?! Mitä porukka sanois siitä samaisesta kuppilasta kun viimeksi? Mikä sen nimi nyt olikaan siinä plevnan rakennukses ? se plevnan panimo. Jos mentäisiin sinne ja siel kokoonnuttais, muutamat bishet naamaan ja siitä johkin koskenrantaan yms?
psycoma
Lepakko

Post by psycoma »

Meinasin sanoo et tuun, mut sit tajusin et tulos kaks kaverii, joista toinen jopa tänne vähän kirjotellu. Mut sit tajusin, että en mää kuitenka taho nähä ketään, oon mielummin vaan. En tuukka siis.
RcKokki
Apteekki

Post by RcKokki »

Huomenna liikkumassa tampereella, niin voisin tulla paikalle jos suvaitaan jäseniä joita ei ole ennemmin nähty kasvotusten :) Laittakaa paikkaa ja aikaa jos tämä nyt järjestetään ja miittin saa tulla.
trollol
Kameleontti

Post by trollol »

Toki miittiin uusia naamoja vaan!
Eli: Paikkana sama kuin viimeksi, se panimo-ravintola kapakkahärpäke, what ever.. Entäpäs aika?
haureus
Lepakko

Post by haureus »

Emmätiiä, vaikka neljältä; ehdottakaa jotain, suuntaan tai toiseen.
"Ei ole parempaa tapaa välttää huumeita ja niiden haittoja kuin tietää aiheesta mahdollisimman paljon." -Sanohuumeilleei.net
porter

Post by porter »

Eipä oo tullut pahemmin mietittyä tätä, nyt tilanne kuitenki ettei oo rahaa tällä hetkellä.. ja et onko tänään mitään niin seki on toinen kysymys? no joku toinen kerta taas!
sxoxyvg
OD

Post by sxoxyvg »

Nosto! Onks ketään tänään/huomen nääsvilles? Tahon seuraa!
negatiivisesti sekaisin

<Dexma> Okei okei.
<Dexma> MÄ OLEN IHAN PERUSPANO
Hippisaukko
Apteekki

Post by Hippisaukko »

Mites, oisko jo pikkuhiljaa uuden Tamperemiitin aika? ;)
[12:51] AlbertFish sä oot vaan nuori know-it-all tyttönen
[12:51] AlbertFish vaikka kissa luuleeki saaneensa tiikerin raidat ni kaukana oot
Pen
OD

Post by Pen »

Kannatan edellistä postausta. Mutta missä? Meitä nääs luultavasti ois aika monta jos porukkaa tulee Vammalastakin asti. Ei riitä mikään perus kolmio tai muu vastaava, vaik toki pihalki voi olla jos säät sallii, tuskin tosin sallivat ku alkaa syksy olee.
Scarlett
Lepakko

Post by Scarlett »

Meikä on kyllä messissä jos Tamperemiitti tulee, totta ihmeessä :)
In my world everyone is a pony and they all eat rainbows and poop butterflys
Hippisaukko
Apteekki

Post by Hippisaukko »

Jos porukkaa ei ihan kauheesti tuu ja kaikki on mulle tuttuja niin miun luona vois periaatteessa miitata. Jos tähän päädymme otan oikeudekseni valita ketä miittiin otan. :) Tietty toistaseks viel voi ulkonaki miitata :)
[12:51] AlbertFish sä oot vaan nuori know-it-all tyttönen
[12:51] AlbertFish vaikka kissa luuleeki saaneensa tiikerin raidat ni kaukana oot