Imovane (tsopikloni)

Keskustelua opiaateista, opioideista, bentsodiatsepiineista ja muista sedatiiveista, sekä niiden turvallisesta käytöstä.
OverDose

Re: Imovane (tsopikloni)

Post by OverDose »

Ohhoh,kaikkee TODELLA tyhmää sitä onkin tän vaikutuksen alasena tullu tehtyä.Soittanu puheluita mitä ei ois pitäny soittaa,yrittäny murtautua naapurin kämppää (luojan kiitos en koskaan jäänyt kiinni siitä!),yrittäny apteekissa kusettaa että sain ripulilääkkeitä kun hain imovaneja ja kaikkee tommosta :mrgreen:

Voin sanoo että kyl on hävettäny & vituttanu monesti aamulla jos oon ees muistanu mitä sitä on tehny edellispäivänä.Alkoholi ja imovane ei sovi yhtään yhteen,sillon on todella suuri riski että tekee jotain tyhmää...

Onneks nykyää voi nauraa noille kaikelle tyhmyyksille mitä on tullu tehtyä yleensä alko + imovane kombolla.Lopetin imovanet muutama kuukaus sitten kun ne ei yksinkertasesti auttanu mulla unettomuuteen ja ku sit loppuvaiheessa justii aloin käyttää noita "viihteesee"...

Omalla kohalla jos imovane alko rouskuttaa niin vaikka kuinka yritti syyä niitä vaa sen määrän mitä ajatteli syövänsä niin ei,aamulla kun heräs niin listat oli aina tyhjinä.Oli erittäin vaikeeta syödä hallitusti näitä sillee että niitä ois viel seuraavanaki päivänä jäljellä :D

Imovanessa oli se hyvä puoli että jos väsyneenä otin noita muutama niin se väsymys lähti ja tuli energinen & hyvä fiilis.Vähä ku piriä ois vetäny (mutta ei kuitenkaa sinnepäinkää).

Onpas sekavaa tekstiä,noo kai te sen olennaisen tajusitte(tai sitten ette)?
Feya
OD

Post by Feya »

Tällä saa kyllä ihan kiiitettävästi muistin pois.

45 milliä ja puolen tunnin päästä kupsahdin.
60 milliä skumpan ja lyricoiden päälle ja ei miiitän hajua.

Molemmilla kerroilla oli tarkoitus ottaa vain 22,5mg nukahtamiseen... oops. Tiedettävästi mitään typerää ei kuitenkaan ole tultu tehtyä - kämpällä me ainakin pysyttiin.
farout
Psykonautti

Post by farout »

Viimesyksynä kiskasin keskustas subu töötit, + 75mg imovanea. Seuraavat muistikuvat ku olin kääntynyt muslimiks ja ne toi mut himaan eikä ollu avaimia ja olin kavunnu ränniä pitki ylös ja ne luulivat et oon joku murtovaras :D aamul siis kuulin noi tapahtumat.
Mind Explorer
Oonamuru
Karvakuono

Post by Oonamuru »

Huono lääke, ei auta itsellä nukahtamiseen(kaan).. Sai 60mg syödä eikä mitään tapahdu. Viinan kanssa erittäin huono, tullut esim. maalattua seinät, muistamatta toki mitään, soitettua puheluita mistä ei mitään havaintoa :oops:

Lisää oisin saanut mutta en halunnut, jotain 300 kpl noita ehti mennä. Nyt tilalla ketiapiini uneen ja hyvin toimii.
KAUNISuusiMAAILMA
Karvakuono

Post by KAUNISuusiMAAILMA »

Itellä ainaki toimi imovanet viihdekäytössä ekaks aivan loistavasti,
tuli sairaan hienoja hallusinaatioita. Kun asuin vielä porukoillani, päätettiin
jostain kumman syystä vetää kaverin kanssa heti aamu yheksältä suunnilleen
4-5 7,5mg imovanea naamaan ku kukaa ei ollu tulossa kotiin ennen iltaa.
Toimivat ku unelmat. Siinä missä sanotaan et ne alkaa vaikuttamaan joskus 15-30min--->>
päästä, näin ite suunnilleen 3 minuutin päästä viidakkoon menevän junaraiteen
siinä missä meidän ulko-oven olis pitäny olla! :o Kaveri ihmetteli ihan kauheasti
että mikä mulle tuli ku otin sitä hihasta kiinni ja ryhdyin sössöttämään ihan
kummallisia jostai junaraiteesta :D Kuulemma oli yrittäny melkeen 15min saada
mua mun huoneeseen mut siinähän olin vaan seisonu ja toistellu et kato, tohon
on tullu junaraide! Hämärä muistikuva mulla siitä on. Jep, hieno oli. Muistan kans
et olohuone näytti suunilleen 5 kertaa isommalta ku normaalisti, ja yks seinä oli
kokonaan ikkunaa. Että sellasia halluja. Normaalisti ne ei ole niin kauhean erikoisia,
hämärässä huoneessa nään usein kärpäsparvia lentelemässä kohti, ja kerran luulin
kerrossängyn kaidetta kasaks koeputkia joissa liikkuu jotain nestettä :') Pitänee taas
piakkoin hankkia imovanea kun siihen olis tilaisuus, ihan ikävä riipas rintaa tätä tekstiä kirjottaessa! :love:
jos tekis safkaa nii siit lähtis nälkä, jos kääntyis ympäri ne puukottas selkään
Kottonmouth

Post by Kottonmouth »

3 minuutin?
mentalhell
Kameleontti

Post by mentalhell »

Imovanet on ihan hyviä unilääkkeitä. Jos näistä ei tulisi sitä raudan makua suuhun, olisi nämä ihan paras valinta. Stilkkarit on turhan väärinkäyttö alttiita mulle.

Mut kyl se 15 mg pitää olla annos et on sopiva.

Joskus oon aika älyttömiä kuosejaki saanu näil, hirveät hallut yms.

Mut joo, hyvä unilääke jonka pilaa se raudanmaku, muuten ois ihan perfect koska ei voi rännätä niinkuin tämän serkkua tsolpideemiä.
Pen
OD

Post by Pen »

Mahtaiskohan imovaneista olla LSD:n tai stimujen jälkeisten nukahtamisvaikeuksien ratkaisuun? Tenoxeja olen käyttänyt mutta niitä ei ole juuri nyt saatavilla. Netistä löytyi asiasta aika heikosti tietoa tai sitten en vain osaa googlettaa.

Vai onko tällä kenties jopa haittavaikutuksia muiden substanssien kanssa? Kuitenkaan ei ole bentso kyseessä.

Edit: ambienilla kun googletteli niin aika ristiriitasta tietoa taasen.. Toiset sitä käyttää juurikin tuohon tarkotukseen ja toiset taas sanovat että lähinnä boostaavat happotrippejä.
Aesma
OD

Post by Aesma »

^Voi kyllä varmaan buustatakkin tietyllä tapaa jos se ei satu väsyttämään tarpeeks kun noista imovaneista tulee itsestäänkin välillä ihan kivoja visuja ja halluja.
zrrl
Apteekki

Post by zrrl »

Ainakin 4-HO-METin ja MXEn kanssa buustaa visuaaleja aivan hemmetisti. Ei ole itseäni koskaan erityisemmin väsyttänyt tämä lääke, oikeastaan melkeinpä päinvastainen efekti.
PCD
Psykonautti

Post by PCD »

Zopinox on paskaa jos viihteilyä sillä haluaa, nukahtamiseen erinomainen. vie muistin jos alkaa viihteilee :foil: kuhan ottaa sen max. 2tabua ennen nukkumaan menoa, muuten voi olo olla päinvastainen eri piristää! ja todellakin siitä saa niitä halluja jos monta popsii viihteeseen, kuvat liikkuu ymv. Alkon kanssa en suosittele.
Panic Chaos Disaster!
zrrl
Apteekki

Post by zrrl »

Yhdellä pillerillä saa ilman toleranssia mukavan huolettoman mutta samalla jotenkin piristävän olon pariksi tunniksi, fiilis josta tykkään todella paljon... Mutta sitten parin tunnin jälkeen olo alkaa alkaa tuntua jotenkin tyytymättömältä, aivoissa sellainen olo että "tarvitsen jotain" -> lisää imovanea sitten.

Muutaman pillerin jälkeen alkaa usein olla lähimuisti todella paskana, teen montaa asiaa yhtäaikaa (tsopiklonista tulee itelle sellanen stimumaisen "toimelias" olo)... Kuuloharjoja tulee melkein aina muutaman jälkeen, esim. sellasta että hanasta lorisevan veden äänellä on jonkinlainen puheen kaltainen imformaatioarvo, jonka kuulen päässäni. Muistan just sellasen että vesilasia täyttäessäni lorina sanoi tomeralla äänensävyllä "en suosittele...!" :foil:

Jos hengailee hyvinkin hämärästi valaistussa huoneessa niin yhestäkin napista alkaa mulla usein muodot liikkumaan ja morffailemaan. Varsinaisia "hallusinaatioita" en muista tämän tai tsolpideemin kanssa nähneeni. Jotain outoja illuusioita tms., esim. joku vaatekasa silmäkulmassa näyttää lihavalta neekerinaiselta joka jostain syystä hengailee mun kämpässä ja myös tunnen joitain hänen luonteenpiirteitään... Sitten tää perus, että välillä jos on uponnut omiin ajatuksiinsa tietsikalle niin saattaa tuntua siltä että kämppähän on täynnä ihmisiä, jonkunlaiset bileet aina meneillään. Varjoihmiset.

Tuon erikoisempia hallusinaatioita en ole kummastakaan nukahtamislääkkeestä saanut tai jos olen, niin en muista sitä koska annos on ollut niin suuri siinä vaiheessa. Joskus sanottiin että bentsojen käyttö saattaisi vähentää z-lääkkeiden deliriumvaikutusta? Oxaminia on nimittäin mennyt vuosikaudet about päivittäin, joskin pieniä määriä.

Niin tosiaan jos ottaa samalla MXE tai 4-HO-MET niin sitten visuaalit räjähtävät kyllä ihan uudelle tasolle. En tiiä onko noiden kombottamisessa muuta järkeä, kun tsopikloni tuntuis latistavan ko. aineiden muut toivottavat vaikutukset omalle vähä-älyiselle tasolleen...
This is SPUGEdelia.
porter

Post by porter »

Hihaan ei kuulu ilmeisesti tä pilleri?
Timp3
Kameleontti

Post by Timp3 »

porter wrote:Hihaan ei kuulu ilmeisesti tä pilleri?
Ei. Toisin kuin tsolpideemi (ite en kyllä kannata sitäkää)
"What's worse? Being strung out or being fat?"
— Nikki Sixx
Infitialis
Apteekki

Post by Infitialis »

Timp3 wrote:
Miksei? Molemmat kait vesiliukoisia? En suosittele kumpaakaan.
Parhaat karstat on pohjalla.
Timp3
Kameleontti

Post by Timp3 »

Infitialis wrote:
Timp3 wrote:
Miksei? Molemmat kait vesiliukoisia? En suosittele kumpaakaan.
Ei pelitä tsopikloni hihhaa.. Sitä en tiiä miksi, mutta testattu on :) Paskan maku vaan jää suuhun (kirjainmellisesti)
"What's worse? Being strung out or being fat?"
— Nikki Sixx
Pen
OD

Post by Pen »

Imovanea (7,5mg) saan univaikeuksiin sen 30 kpl paketin kerran kuussa.

Suunnilleen yksi levy tulee viihteltyä kun en kuitenkaan joka päivä näitä halua syödä. Siihen 2-3 kpl per viikko oon pyrkinyt.
Kuitenkin, 75mg ilman alkoa oli aika nopeasti taju pois kun ei onnistunut vaan valvomaan. Ihan hauskaa oli alkuun ja ruoka maittoi jonkun aikaa.

Nyt alla 60mg imovanea ja neljäs olut menossa. Koordinaatiokyky ei paras mahollinen mutta ihan ok fiilis. Ei tosin varsinaista euforiaa nähtävissä.

Saas nähä jos ton viidennen bissen jois ja sakepullon korkkais viel.. Ei oikeen tää alkoholi nappaa, vähän taitaa vain pilata imovanen vaikutukset. Voinee myös johtua siitä että ei vuosiin ole ollut kännissä ja viimekski alkoa nautiskelin n. 3kk sitten kahden lonkun verran.

Toi 7,5 mg annos on kyllä pätevä nukahtamiseen, jos ei usein käytä. Tolet toisaalta nousee aika nopee jos joutuu joka päivä syömään.
zrrl
Apteekki

Post by zrrl »

OverDose wrote:Imovanessa oli se hyvä puoli että jos väsyneenä otin noita muutama niin se väsymys lähti ja tuli energinen & hyvä fiilis.Vähä ku piriä ois vetäny (mutta ei kuitenkaa sinnepäinkää).
Itselläni tulee jo yhdestä imovanesta sellanen olo niinkuin olis nauttinut jotain stimulanttia! Tosin sillä erotuksella että lähimuisti on jo tässä vaiheessa vähän paskana ja tulee unohdeltua että mitäs olinkaan tossa äsken tekemässä ja 5 eri rojektia meneillään yhtäkkiä. "Stimu"-olo kestää vähän aikaa, sitten tulee jumittavampi olo mistä syystä tulee usein otettua uudestaan pilleriä naamaan.. Jonka jälkeen deliriantti-ominaisuudet alkavat nostaa päätään ja aivot on sumussa ja kamaluuksia tapahtuu.

Lyhyesti: huono stimulantti! :P

Kiinnostais tietää mistä toi piristävä vaikutus johtuu?!
midvelena

Post by midvelena »

Tulipa kokeiltua näitä ensimmäisen kerran eilen. Heitin huiviin 6 kpl noita 7,5 mg nappeja. Ei oo mitään muistikuvaa muusta olotilasta noita pieniä halluja lukuunottamatta, en nyt meinaa millään muistaa.. Ei ainakaan minkäänlaista pahoinvointia tai muuta epämukavaa ollut (en tiedä voiko siitä ylipäätään pahemmin edes tulla :roll:)

Sen muistan, kun menin suihkuun ja huoneen seinään tuli varjot kaikista shamppoo purnukoista. Sitten yhtäkkiä tajusin, että ne varjothan liikkuvat. Niistä alkoi muodostua ihan kuin jonkun menninkäisen varjoja, ja niitten suut liikkui ihan kuin ne olis keskustelleet.
Innostuin kun tajusin mitä nään, ja loppujen lopuks se meni siihen että tanssahtelin samaan tahtiin niitten varjojen kanssa.. Reaktioni oli vähän että wtf, empä olis uskonut.

Tulin sitten suihkusta ja katseeni kiinnittyi pyykkitelineen vaatteisiin. Vaatteet liikkuivat kiemurrellen sekä telineessä että vaatekaapissa, samoin nojatuoli. Ihan kuin jonkun kädet olis liikkunut sen nojatuolin kankaan alla. Pystyin mieleni voimalla nostamaan sen tuolin pari senttiä ilmaan. Siinä sen päällä, ehkä 1,5 metrin päässä, oli takki(joka näytti kyllä jostain syystä ihan gorillalta). Näin miten siinä luikerteli kaksi käärmettä. Kun menin lähemmäs katsomaan, ne hävisivät kankaan sisään.

Karvamaton päällä kulki tuhansia koppakuoriaisia tai mitä ötököitä olivatkaan, ja mitä tarkempaan katsoin, sitä enemmän niitä oli. Pöydällä oli pinoissa paljon cd-levyjä ja ne alkoivat liikkua aika rajusti, näytti siltä kuin ne olis romahtaneet ihan millä hetkellä hyvänsä.

Vielä ennen kun menin nukkumaan, näin tosi jännän näköisen harhan mun neulepaidassa. Se on siis ihan kokonaan musta, mutta silloin se olikin täynnä violetteja kuvioita. Koitin katsoa kuvioita tarkkaan, ne erottui sen verran epäselvästi. Tuntui siltä, ettei silmät toimineet. Ne violetit kuvat vaihteli koko ajan, ja näin kankaassa vaikka mitä mielenkiintoista. Tuijottelin sitä ties miten kauan.

Yleisesti ottaen kaikki muukin väreili sillälailla omituisesti. Oli joo kivaa, ihan mielenkiintoista. Harmi vaan kun en jostain syystä millään meinaa muistaa illasta mitään!
Tiberius
Lepakko

Post by Tiberius »

todella pitkästä aikaa 3,5x7,5mg nappasin,alla puprea pari h sitte 1,5mg nasaaliin neurontineja alla (12h tosin aikaa) ja 12h sitten 2,5mg puprea.katellaan,makua ootellessa alko aaltoilee mestat kettu kuittaa.maku on hermeettisen herkullisen hermeettinen.postaan kohta et miten kävi/kolisi jos kolisi,kyllä ton melkein 30mg pitäs jotaki sanua!
-=€ukataforia eis pathoS=-
kuumottelija
Lepakko

Post by kuumottelija »

Ehdottomasti negatiivisin lääkekokemukseni koskaan, Norflexiakin kauheampi. Todella huonolaatuinen, houre/hallusionaatiomainen "uni" (näkee unta, mutta on "hereillä"), hirveä krapula, kylmä hiki, päänsärky, jne. kivaa kuten kaikista tällaisista paskoista. Ja kyseessä oli siis 7,5 mg nappula.
Soppaluu
Lepakko

Post by Soppaluu »

On se kiva ottaa kolme 7,5mg imovanea ennen nukkumaanmenoa ja katsoa halluja pimeässä huoneessa. Sit aamulla huomaaki et on menny yön aikana muutama lisää eikä mitään muistikuvia.

Taitaa se vissiin muillakin bentsoilla olla mahollista nähdä hallusinaatioita? Nuo oli tosi aidon tuntuisia mut ei siitä osannu ahdistua vaikka huoneessa tallusteli karhu ja katossa lensi haamu jolla oli ihmismäiset kasvot. Vitun bentsot :mrgreen:
zerk

Post by zerk »

Tsopikloni ei ole bentsodiatsepiini.
placebo
Kameleontti

Post by placebo »

Mjoo mut zerk eks nää imovanet jollakki tavalla ollu bentso pohjasia vai onks tää vaikuttava aine sitte ihan täysin eroava bentsoista? Ku tosi monen suusta kuule sanottavan että jollaki tavalla nää olis bentsojen kans samaa. Tietty joo eroo vaikutukseltaan jonkin verran eroo perus benjoista, mut kyllähän ku useemman imovanen turpaansa nakkaa ni huomaa hyvinkin vahvan samankaltasuuden vaikutuksis ku benjoiski.
Periaatteet perustana, totuus selustana.
zerk

Post by zerk »

Nk. Z-lääkkeet (tsolpideemi, tsopikloni) ovat vaikutuksiltaan bentsodiatsepiinien kaltaisia mutta molekyylitasolla erilaisia.

En ole koskaan kuullut minkään bentsodiatsepiinin aiheuttaneen hallusinaatioita ja deliriumin kaltaisia harhatiloja, kun taas tsolpideemin ja tsopiklonin vaikutuksen alaisena olen useamman kerran esimerkiksi keskustellut huonekasvien ja olemattomien ihmisten tai olentojen kanssa, ihaillut nestemäistä kattoa ja seurannut ikkunasta kun maahiset pelaavat jalkapalloa lumisella pihalla keskellä yötä.
placebo
Kameleontti

Post by placebo »

Aika mielenkiintosta kyllä :D itte en oo kyl koskaan saanu imovaneista ainakaan mitään muita vaikutuksia ku bentsojen kaltaisen pöhnän, mutta totta joo puhuit noista rakenne-eroista. Mutta en siis todellakaan väitä etteikö tuollaiset vaikutukset olisi mahdollisia. Kyllähän monesti oon kuullut porukan näillä halluja saaneen.
Periaatteet perustana, totuus selustana.
Petri6
OD

Post by Petri6 »

zerk wrote:Nk. Z-lääkkeet (tsolpideemi, tsopikloni) ovat vaikutuksiltaan bentsodiatsepiinien kaltaisia mutta molekyylitasolla erilaisia.

En ole koskaan kuullut minkään bentsodiatsepiinin aiheuttaneen hallusinaatioita ja deliriumin kaltaisia harhatiloja, kun taas tsolpideemin ja tsopiklonin vaikutuksen alaisena olen useamman kerran esimerkiksi keskustellut huonekasvien ja olemattomien ihmisten tai olentojen kanssa, ihaillut nestemäistä kattoa ja seurannut ikkunasta kun maahiset pelaavat jalkapalloa lumisella pihalla keskellä yötä.
Tuohon listaan voisi vielä lisätä tsaleplonin, jota on Suomessa myyty aikoinaan Sonata-nimellä. GABAergisistä päihteistä, jotka aiheuttavat hallusinaatioita (tai pikemminkin dissosiaatiota), ei tule kyllä Z-lääkkeiden lisäksi muita mieleen kuin punakärpässienen sisältämä muskimoli, josta ei kyllä ole henkilökohtaista kokemusta kouristusriskin vuoksi (siis punakärpässienen kouristusriski, siitä mikä aine tuon siinä aiheuttaa, ei ole itselläni tarkempaa tietoa). Myöskään Z-lääkkeistä en ole hallusinaatioita saanut, tämä kyllä varmaan siksi, etten ole oikein kunnolla kokeillutkaan ottaa, kun on tuo tsolpideemi ihan unilääkkeenä käytössä.
"Yksi vaarallisimmista huumeiden käyttötavoista on niiden poliittinen käyttö." -Nils Christie & Kettil Bruun
renttuni
Apteekki

Post by renttuni »

Mä en saa Imovanesta mitään viihdettä irti. Mutta toista se on tsolpideemin kans 8)
gouranga

Post by gouranga »

...
Last edited by gouranga on Sat 29 Mar 2014, 11:13, edited 1 time in total.
gouranga

Post by gouranga »

Eli 9 kpl Imovaneja naamaan keskellä päivää. Nukahdin ja muisti meni. Olin kuulema kehunut exiäni vaimolleni ja muutenkin puhunut kaikkea tyhmää. Päätin että jätän loput pillerit tarpeeseen.En sitten jättänyt vaan heti seuraavana aamuna kahvin kanssa muutama ja päivän mittaan lisää suuhun ja nenään.Koska olin mielestäni selvinpäin kävin resilarin ostamassa ja kesken erotteluprosessin anoppi tuli hakemaan kauppaan.Kaikki erottelukamppeet piiloon ja MINÄ rattiin.
Ajelin kuulema holtittomasti.Perillä anoppi kysyi vaimoltani käytänkö aineita :D . Kotiin päästyäni ressut lensi viemäriin koska laitoin vahingossa suolaa litkuun.
Uusi pullo hakemaan ja raakana alas. Sitten pimeni. Makoilin sängyssä pitkän aikaa.Jossain välissä nousin etsimään jotain tavaroitani ollen niin sekaisin että kaaduin huoneen lattialle.
Katselin pimeyden muodostamia hallusinaatioita (seinien sisältä tuli luurankoja) sängyssäni ja rupesin nukkumaan. Se kävi helposti ja mukavasti kun silmät kiinni näkyi erillinen huone.
Kolmantena aamuna viimeiset imot naamariin ja olutta perään. Pelasin pleikkaria ja olo oli aika hyvä. Nukkumaan rupesin kun oli mennyt n. 5 olutta.

Nyt heräsin ja aloin editoimaan tätä viestiä koska epäselvää möngerrystä ja tuli postattua tuplana. Hirveä jumitus päällä. Oli mukavat kolme päivää lääketokkurassa sekoilla joo-o..
Vähempikin riittäisi kun ei ole mitään toleransseja mihinkään nappeihin :doh: . No loppu hyvin, kaikki hyvin.
Last edited by gouranga on Sat 29 Mar 2014, 11:26, edited 2 times in total.