Urbaanit legendat päihde-elämään liittyen,totta vai tarua?

Asiaa Asiasta Asiallisesti.
testeri420
OD

Urbaanit legendat päihde-elämään liittyen,totta vai tarua?

Post by testeri420 »

Laiskuuttani en jaksanut selata läpi tätä mutta aiheeseen.

Koska mieleeni tuli tässä viime yönä? tälläinen muistelma.

Kuulin, näin dokkarissa? luin jostain mutta kuitenkin, silloin 60-70 luvun hippikaudella kun San Fransiscon kadut valtasivat hipit. Niin paikalliset ihmiset alkoivat ihmetellä kun esim. kulkukissat ja muut kotieläimet kummallisesti alkoivat häviämään. Että hipit olisivat piripäissään syöneet kissat pois kuleksimasta... :foil:

Tiedä sitten pitääkö paikkansa vaiko eikö, mutta kertokaa ihmeessä lisää tälläisiä "tarinoita", oli ne varmasti totta eli ei.
Minua kiinnostaa 8)
En kadu mitään mitä olen tehnyt. Kadun vain sitä mitä en ole vielä kerennyt tekemään.
onlydeadfishgo with the flow..
"The water bong is so smooth that you dont realize how high youre getting, until its too late..." -Bubbles
Music is a saint.
bUkkA

Re: Urbaanit legendat päihde-elämään liittyen,totta vai taru

Post by bUkkA »

Kyllä. Piri kasvattaa ruokahalua ja saa erityisesti syömään kissoja. Onko sulla yhtään järkeä päässä?
testeri420
OD

Post by testeri420 »

bUkkA wrote:Kyllä. Piri kasvattaa ruokahalua ja saa erityisesti syömään kissoja. Onko sulla yhtään järkeä päässä?
On mulla järkee, tarpeeks vai ei? Mutta kuten luit tuosta niin urbaani legenda...olen kuullut,nähny dokkarissa tai jotain...

Sitäpaitsi hyvä ja puhas piri ei oo mua estäny syömästä. Päin vastoin joskus tullut nälkä heti vetojen jälkeen kun ollu hyvää porsketta.
En kadu mitään mitä olen tehnyt. Kadun vain sitä mitä en ole vielä kerennyt tekemään.
"The water bong is so smooth that you dont realize how high youre getting, until its too late..." -Bubbles
Music is a saint.
bUkkA

Post by bUkkA »

nousujen ajan amfeissa voi olla joo vähän nälän tunne vatsassa, mutta eipä siinä oikeen koskaan saa mitään syötyä silti. ja se menee suht nopeasti ohi
edit: nyt vetäny d amfetamiinia + kiivestä veistetyn pirilainin. merinaan nukahtaa koneelle..
Mushru
Moderator

Post by Mushru »

mä en voi kuvitella isoo lössii hippei amfeis ja kaikille maistuis ruoka.
Ja vielä että kaikilla ois ny hyvää amfee mistä testeri kertoi ruoan maistuvan..

wTF
. . . (--) °
testeri420
OD

Post by testeri420 »

Mushru wrote:mä en voi kuvitella isoo lössii hippei amfeis ja kaikille maistuis ruoka.
Ja vielä että kaikilla ois ny hyvää amfee mistä testeri kertoi ruoan maistuvan..

wTF
Niin, tuo hipit piripäissään oli vähän väärä sanamuoto. En muista kerrottiinko oliko piripäissään ne, mutta teko on hyvin sen tyylinen että why not?
Music is a saint.
trama
Psykonautti

Post by trama »

en ihmettelis yhtään jos joku söisikin jtn kissoja, miksei? kai tuolla maailmalla syödään oudonpiakin asioita kuten esimerkiksi joku oli syönyt kodittoman jätkän naamaa floridassa, kokaiini psykoosissa tietenkin.
LeFairylette
OD

Post by LeFairylette »

Yksikin kannabispiikki voi tappaa.
"Sä oot likanen narkkari! Yhteiskunnan pohjasakkaa!!
Kottonmouth

Post by Kottonmouth »

trama wrote:en ihmettelis yhtään jos joku söisikin jtn kissoja, miksei? kai tuolla maailmalla syödään oudonpiakin asioita kuten esimerkiksi joku oli syönyt kodittoman jätkän naamaa floridassa, kokaiini psykoosissa tietenkin.
Tyypin verestä ei muuten löytynyt mitään muuta kuin kannabista.
BMCH
Psykonautti

Post by BMCH »

trama wrote:en ihmettelis yhtään jos joku söisikin jtn kissoja, miksei? kai tuolla maailmalla syödään oudonpiakin asioita kuten esimerkiksi joku oli syönyt kodittoman jätkän naamaa floridassa, kokaiini psykoosissa tietenkin.
Eikös kyseinen tyyppi (ja ne muutkin raivopäät jenkkilässä) ollu vetäny tätä "bath salts":ia? En tiedä kyseisen aineen vaikuttavia tekijöitä juuri nyt, enkä jaksa niitä tähän aikaan väsyneenä alkaa edes metsästämään, mutta mutta...

Ohessa linkki videoon (tosin olette varmaan jo nähneet tämän), jossa yksi tyyppi on ko. ainetta vetänyt: http://www.youtube.com/watch?v=SeGdo30klkY
cook
Lepakko

Post by cook »

Eikös bath saltsilla tarkoteta MDPV:tä yleisesti?
Infitialis
Apteekki

Post by Infitialis »

cook wrote:Eikös bath saltsilla tarkoteta MDPV:tä yleisesti?
Niin mä sen oon aina mieltäny.
Parhaat karstat on pohjalla.
horna
Kameleontti

Post by horna »

BMCH wrote:
Eikös kyseinen tyyppi (ja ne muutkin raivopäät jenkkilässä) ollu vetäny tätä "bath salts":ia? En tiedä kyseisen aineen vaikuttavia tekijöitä juuri nyt, enkä jaksa niitä tähän aikaan väsyneenä alkaa edes metsästämään, mutta mutta...

Ohessa linkki videoon (tosin olette varmaan jo nähneet tämän), jossa yksi tyyppi on ko. ainetta vetänyt: http://www.youtube.com/watch?v=SeGdo30klkY
Bath Saltseilla viitataan kaikkiin ns. legal high -jauhoihin, joita myytiin briteissä ennen banneja ja edelleen suuressa osassa jenkkilää. Tuolla bath salts -jutulla kierrettiin se, ettei aineita tarvinnut tarkastuttaa missään viranomaislla, koska kyseessä on kylpysuola -näyte, eikä mikään syötävä juttu. Noissahan on mitä ihmeellisimpiä yhdistelmiä eri tutkareita ja kofeiinia, mutta yleisin osanen taitaa olla pevekki sen tehokkuuden takia (1g pussiin riittää hyvin 1-200mg peveä). Hiukan hymyilytti Suomessa tuon naamansyöntijutun uutisointi, kun jälleen joku lahjakas toimittava ilmoitti kaverin vetäneen LSDn kaltaista uutuushuumetta, joka sisälsi mm. kylpysuoloja. Todellisuudessa kaveri oli poltellut vain savuja ja ilmeisesti kärsi skitsofreniasta.
Science flies you to the moon. Religion flies you into buildings. Drugs just flies you. Choose!