diatsepaami vs. oksatsepaami
-
FlyingH
Re: diatsepaami vs. oksatsepaami
Itse tykkään jostain syystä oksatsepaamista ehkä jopa enemmän kuin diatsepaamista. Hyvä lääke mielestäni...
-
zrrl
- Apteekki
No ei nyt sentään... Taulukoissa on jonkun verran eroja mutta esim. tuossa on mainittu 30 mg oksatsepaamia = 10 mg diatsepaamia: http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_benzodiazepinescook wrote:Oksatsepaami on lähempänä luontaistuotteita kuin muita bentsoja tehonsa puolesta, ainakin muuntotaulukoiden arvojen mukaisesti.
ja tässä 20 mg = 10 mg http://www.benzo.org.uk/bzequiv.htm
Itsekin tykkään enemmän oksatsepaamista ja jostain syystä tunnun saavan siitä enemmän hyötyä irti kuin esim. xanorin ja diapamin "equivalent doseista".
-
tRip
- Moderator
Pamit on oikeestaan aika masentavii.. ja vasta isoil doseil poistaa ahdistusta.. sit onkin jo tokkuras.
Opamoxit taas piristävii & deelisin bentso
tosin sen pari päivää hyödyllisii.. yhtälailla kuin pamitkin oikeestaan.
eli diipadaapa.
Opamoxit taas piristävii & deelisin bentso
eli diipadaapa.
Keep it unreal.
Vaultti.net - coming soon..
-
Harold
- Kameleontti
kyllä ainakin mulla henkilökohtasesti opamoxit oli aika huono vaihtoehto. joskus aikoinaan niitä tuli läpällä rouskittua jotain 150-250mg. sit pitkä tauko ja pitäis lääkinnällisissä tarkotuksissa pärjätä 15mg...no 45mg autto ihan ok. mut sitä suuremmilla tuli jo niin tokkura ettei pystyny varsinaisesti toimimaan.
diapami vähemmän väsyttävä, pidempikestoinen ja yksinkertaisesti parempi!
diapami vähemmän väsyttävä, pidempikestoinen ja yksinkertaisesti parempi!
hyvästi jää, et koskaan minua täällä enää nää
-
cook
- Lepakko
Diatsepaamissa tietenkin se lihasrelaksaatio on plussaa. Oksatsepaamissa en ole ko. vaikutusta noteerannut lainkaan.
-
ag00
- Psykonautti
Ite saan rapulan aika pois noilla diapameilla siihen tarkotukseen ihan pätevä pilleri.
-
zerk
Kun mä pystyin vielä käyttämään alkoholia, oksatsepaami oli mulle todella tehokas lääke darraan. Siinä vaiheessa, kun muut poti karseeta kanuunaa, niin naureskelin itse koko touhulle. Mulla oli kankkuseen ihmelääke.
Tuon jälkeen käytiin kyllä läpi useamman vuoden bentsokoukku. Ehkä se darralääkkeen löytäminen ei ollutkaan ihan niin mahtava juttu.
Tuon jälkeen käytiin kyllä läpi useamman vuoden bentsokoukku. Ehkä se darralääkkeen löytäminen ei ollutkaan ihan niin mahtava juttu.
-
cook
- Lepakko
Mulla ei oo krapula lähteny koskaan bentsoilla, opioideilla kylläkin. Onneksi ei sitä tarvitse enää lääkitä kun ei hurjasti tule juotua. Krapula on kyllä niin vittumainen olotila että en sitä tule ikinä hankkimaan ilman että korjaussarja (jarruja) on käsillä.
-
porter
Pitkään aikaan kunnolla bentsoja syönyt, niin subu+n 100mg opamox oli yllättävän jopa sekaisin vetävä Kombo! Ennen kun buprea ja bentsoja käytti päivittäin... Niin tuo oli ns normi-olo setti .
-
Kilbertti
- Karvakuono
Minun mielestä ainakin ahdistukseen ja sosiaalisten tilanteiden pelkoihin käytettynä opamox on mulle henkilökohtaisesti ehdottomasti paras bentso. Väsymystä ei tule juuri yhtään eikä mitään muutakaan mitä ei silloin kaipaa mutta juttu luistaa tuntemattomienkin kanssa ja olo mitä mainion, vieläpä ihan 15-30mg annoksilla. Diapamista saan pelkästään ankean väsymyksen ja lievää kireyttä, ainoa mihin se on omiaan on esim svimba tjms laskuissa kun on menossa nukkumaan. Pidän oksatsepaamista jopa enemmän kuin xanoreista jotka nekin liian usein alkavat minua vain väsyttämään. Rivatril ja lorazepami ainoastaan auttaa opamoxeja paremmin siihen mihin itse bentsoja käytän. Tämä viesti oli jokatapauksessa täysin turha koska jokaisella on omanlaisensa aivokemiat ja makuasioistaaan ei voi kiistellä, joten anteeksi 
-
Opiaate
Ite syöny refloihin tänään 100mg Oksatsepamia ja hyvin auttaa. Ei ahdista ja ilonen mieli + perus pikku benzopöhnäpowergrower wrote:Mites näiden kahden vaikutukset eroaa toisistaan ? Kumpaakaan en ole siis kokeillut mutta nemmän "pamista" kuullu. Ois mahis ehkä päästä koittaa Oxamin -nimistä lääkettä, miten paljon kannattas ekakertalaisen ottaa, ja mitä odotettavissa (jos mitään?)
Tykkään kummistakin mut ennemmin syön 50mg Opamoxin ku 10 pamin. Oma mielipide
-
Personaes
- OD
Itellä taas oxepamit jne ei sano juuri mitään, vaikka ottaisi paljonkin. Mutta ei sen puoleen, ei diapamikaan sano paljoa, ellei sitten ota jo 3-5kpl, sillä saa rentoutusta ja listan jos vetää saa jo pienen bentso-pöhnän.
Oma suosikki on rivatril siis ahdistuksen hoitoon ja viihteilyyn Dormicum I.V.
Oma suosikki on rivatril siis ahdistuksen hoitoon ja viihteilyyn Dormicum I.V.
All that we see or seem, Is but a dream within a dream.
-Edgar Allan Poe
-Edgar Allan Poe
-
Blackened
- Apteekki
Nostetaas vanhaa ketjua ylös. Olin alunperin Opamoxilla liikenteessä, 1x 50mg unettomuuteen. Sitä puolisen vuotta jonka jälkeen pyysin vaihtoa Diapamiin, sitä nyt about 9kk 10-15mg vrk. Respalla on vielä 200kpl pameja saamatta (12kk respa 400kpl), mutta olen miettinyt vaihtoa takaisin Opamoxiin, jos Insominia ei suostu kirjoittamaan 2x 5mg. Ehkäpä pyydän 2x 30mg Opamoxia tällä kertaa, tai sitten 1-1,5x 50mg. Taidan kuitenkin ottaavielä ne 200kpl pameja ennen kuin pyydän vaihtoa.
Diatsepaami on kyllä lääkkeenä ihan yleispätevä, mutta paremmin oksatsepaami sedatoi. Sinänsä jännä, että kuitenkin oksatsepaamihan on yksi diatsepaamin metaboliiteista, mutta silti oksatsepaami itsessään tuntuu minun mielestäni paremmalta.
Moni pitää oksatsepaamia ihan paskana kun ei "pärise". Mutta jos pärinöitä hakee bentsoilla niin ollaan vielä aika amatööripohjalla, ja suosittelen että lopettaa bentsot siihen paikkaan ennen kuin niistä muodostuu ongelma. Jos haluaa oikeasti tutkalle niin hommatkaa oikeita huumehia, kuten opioideja, vaikka lääkkeitä nekin heroiinia lukuunottamatta ovat. Tosin esim. Englannissa käytetään edelleen dia(setyyli)morfiinia (100% heroiinia) analgeettina morfiinin sijasta/ohella.
Diatsepaami on kyllä lääkkeenä ihan yleispätevä, mutta paremmin oksatsepaami sedatoi. Sinänsä jännä, että kuitenkin oksatsepaamihan on yksi diatsepaamin metaboliiteista, mutta silti oksatsepaami itsessään tuntuu minun mielestäni paremmalta.
Moni pitää oksatsepaamia ihan paskana kun ei "pärise". Mutta jos pärinöitä hakee bentsoilla niin ollaan vielä aika amatööripohjalla, ja suosittelen että lopettaa bentsot siihen paikkaan ennen kuin niistä muodostuu ongelma. Jos haluaa oikeasti tutkalle niin hommatkaa oikeita huumehia, kuten opioideja, vaikka lääkkeitä nekin heroiinia lukuunottamatta ovat. Tosin esim. Englannissa käytetään edelleen dia(setyyli)morfiinia (100% heroiinia) analgeettina morfiinin sijasta/ohella.
Cogito, ergo sum
-
bilehile
- Apteekki
^ Kyllä beneilläkin pääsee ihan käsittämättömän tutkalle, juurikin mainitsemasi insomin on ainakin mulle ehkäpä päihdyttävin bene
Ite aiheesta oon sitä mieltä että diapam on kaikinpuolin toimivampi (lääkkeenä/päihteenä/päihteen buustina?) vaikka ittellä on opamox respalla. Ei vaan toimi useimmiten, edes siihen mihin pitäis. Eli suurinosa haetuista jää pyöriin kaapinperälle tai syötän frendeille (heidän suostumuksella huom!)
Ite aiheesta oon sitä mieltä että diapam on kaikinpuolin toimivampi (lääkkeenä/päihteenä/päihteen buustina?) vaikka ittellä on opamox respalla. Ei vaan toimi useimmiten, edes siihen mihin pitäis. Eli suurinosa haetuista jää pyöriin kaapinperälle tai syötän frendeille (heidän suostumuksella huom!)
Takana loistava tulevaisuus.
-
Blackened
- Apteekki
^Muistin saa pois ja nukuttua todella suurilla annoksilla, mutta ei tämä mielestäni ole kovin viihteellistä. Kakarana ryynikännit oli coolia, heräiltiin putkasta vaatteet ja naama veressä tai tavarat hävinneenä jostain random paikasta. No, kukin vetää tyylillään.
Mielestäni pää sekaisin ei automaattisesti tarkoita sitä, että olisi hyvä ja viihtyisä olo.
Mielestäni pää sekaisin ei automaattisesti tarkoita sitä, että olisi hyvä ja viihtyisä olo.
Cogito, ergo sum
-
bilehile
- Apteekki
No ei tietenkään voi sanoa että pää sekasin on yhtä kuin hyvä olo. Mutta insomin toimii mulla hyvin, alkoa ei juuri koskaan mee, huhhuh. Rehtoutunut, avoin ja vähän unenomainen tila = yhtä kuin nautinto (tietyssä mindsetissä). Piis 
-
Blackened
- Apteekki
Juu, ilman muuta bentsot toimii jos ei ole toleja. Ihan 10mg pamitkin menivät aluksi päähän. Itselläni ei harmi kyllä enää bentsot sillä tavalla päihdytä, lääkkeenä toimivat ihan ok.bilehile wrote:No ei tietenkään voi sanoa että pää sekasin on yhtä kuin hyvä olo. Mutta insomin toimii mulla hyvin, alkoa ei juuri koskaan mee, huhhuh. Rehtoutunut, avoin ja vähän unenomainen tila = yhtä kuin nautinto (tietyssä mindsetissä). Piis
Edit: Ja sori jos olin vähän töykeä tai epäkohtelias.
Cogito, ergo sum
-
bilehile
- Apteekki
^ Joo en tosiaan käytä benei kovin usein vaikka respat onkin, en mä ihan terve oo päästäni ja koitan sitä korjata radoittamalla minkä kerkiän. Ja oon kyllä tottunu siihen ettei mua aina ymmärretä, teksteihini ei aina oikeen välity mitä haluan sanoa
Pahoittelen aiheen ohi kirjoittamista.
Mutta siis imo diapam pesee opamoxit joka tarkotuksessa (oli se sit tuskan hetkellinen peittäminen tai kuosittelu). Se on mun mielipide ja se siitä, kaikki on erilaisia.
Piis & love
Pamit toimii nopeammin ja vaikutus on lähempänä sitä mitä haen. Ei ois pitäny vaihtaa pamei opareihin, vaikka suhteessa annos nousikin. huono päätös.
Mutta siis imo diapam pesee opamoxit joka tarkotuksessa (oli se sit tuskan hetkellinen peittäminen tai kuosittelu). Se on mun mielipide ja se siitä, kaikki on erilaisia.
Piis & love
-
SadPanda
- LD50
Ennen olisin sanonut tähän että diapam (10v) sitten.. Nyt sanon että oksatsepaami koska jos syön 1 x 10mg diapam menen nii tokkuraan etten voi toimia. Taino ok tämäkin on ihan kiinni siitä että missä ja mihin tilanteeseen syöpi... Diapami on oikeasti joskus aiheuttanut minulle lievän ahdistuksen.. ENNEN taas 15mg opamoxit ei sanoneet mitään vaikka 30 söi koska sillon 10v takaperin etsin sitä kuosia niistä.. EILEN söin pitkästä aikaa TARVITTAESSA 2x 15mg opamoxia ja kyllä auttoi ja pystyi toimimaan ilman tokkuraa.. Nyt söi saman Dosen ku puskee gabapentineistä refloihin päälle ja tunnen jo nyt ahdistukseen lievittävän. Ja ne ikävät tuntemukset... Molemmat hyviä riippuen mistä roikkuu
[17:14] <bong_aqua> oot kyllä kohtuukäytön ruumiillistuma
-
Kasiko
- Apteekki
Mulla toimi sillon , kun ei ollu vielä bentsojen syönti joka päivästä,
Nuo opamoxit paremmin.
Nykysin toimii.diapamit selkeästi paljon paremmin , tosin nykysin mahdollisimman pienellä annoksella koittanu pysyä , hyvä lääke huono päihde.
Eli mun mielestä pamit toimii paremmin ahdistukseen.
10mg pami toimii paremmin mitä 30-50mg moxeja.
Nuo opamoxit paremmin.
Nykysin toimii.diapamit selkeästi paljon paremmin , tosin nykysin mahdollisimman pienellä annoksella koittanu pysyä , hyvä lääke huono päihde.
Eli mun mielestä pamit toimii paremmin ahdistukseen.
10mg pami toimii paremmin mitä 30-50mg moxeja.
-
Suboxoneprinssi
- Lepakko
Lääkekäytössä molemmilla on mulla samat ongelmat.
1) Ahdistukseen sopimattomia, kun ovat suhteessa anksiolyyttiseen vaikutukseen liian sedatiivisia - ahdistuksen poistava annos väsyttää liikaa. Diapam toimii sentään nopeana apuna jos ei muuta ole, Opamox nousee niin hitaasti että se on otettava ennaltaehkäisevästi.
2) Nukkumiseen ei niitä parhaita; Opamox alkaa toimia liian hitaasti ja kestää niin lyhyen aikaa että saatan herätä kesken unien; Diapam taas ei ole riittävän sedatiivinen, pienemmällä annoksella Tenoxia tai Insominia saa paremman tuloksen.
3) Viihteeseen/narkkarin off-label -lääkekäyttöön Diapam on ylivoimainen; nousee nopeaan, kestää pidempään, vaikuttaa monipuolisemmin ja tehokkaammin. Opamox on mieto bentso, jonka 3-4h vaikutusta saa venaa kaks tuntia.
1) Ahdistukseen sopimattomia, kun ovat suhteessa anksiolyyttiseen vaikutukseen liian sedatiivisia - ahdistuksen poistava annos väsyttää liikaa. Diapam toimii sentään nopeana apuna jos ei muuta ole, Opamox nousee niin hitaasti että se on otettava ennaltaehkäisevästi.
2) Nukkumiseen ei niitä parhaita; Opamox alkaa toimia liian hitaasti ja kestää niin lyhyen aikaa että saatan herätä kesken unien; Diapam taas ei ole riittävän sedatiivinen, pienemmällä annoksella Tenoxia tai Insominia saa paremman tuloksen.
3) Viihteeseen/narkkarin off-label -lääkekäyttöön Diapam on ylivoimainen; nousee nopeaan, kestää pidempään, vaikuttaa monipuolisemmin ja tehokkaammin. Opamox on mieto bentso, jonka 3-4h vaikutusta saa venaa kaks tuntia.
-
mentalhell
- Kameleontti
Diapam on yleisbentso. Siksi se. Toimii kaikkeen, aina, perusvarma.
Opamox on ihan okei, mutta hitaasti alkava ja lyhyt vaikutus miinusta.
Diapam vaikuttaa varttitunnissa ja kestääkin sen 6 - 8 tuntia.
Opamox on ihan okei, mutta hitaasti alkava ja lyhyt vaikutus miinusta.
Diapam vaikuttaa varttitunnissa ja kestääkin sen 6 - 8 tuntia.
-
SadPanda
- LD50
sori jos offtopic mutta mulla ihan sama mikä bentso se on ni se auttaa ku se on matkalla tonne mahalaukkuun
alle 5min pelittää 
[17:14] <bong_aqua> oot kyllä kohtuukäytön ruumiillistuma
-
tRip
- Moderator
KomppaanSadPanda wrote:sori jos offtopic mutta mulla ihan sama mikä bentso se on ni se auttaa ku se on matkalla tonne mahalaukkuunalle 5min pelittää
Mut on benjoilla eroja.. huomattavastikin.
Mut pääpiirteissään bentsot jakaa samat ominaisuudet, eli jo tieto siitä että on nappi taskus (tai persauksis) joka jeesaa kun menee vaikeil fjongil, ja mystisesti ahristaa tai nuppia kiristää ja on joteki vaikee vaa olla ku vaan keskenään ahinoissa..
Siihen auttaa bentso ku bentso, vaikka vaikutusprofiiili olisi mikä tahansa...
My choise benjoista on bromatsepaami.. siin on jotenkin kohillaan kaikki, eikä aiheuta inhottavaa päihtymystä, mut jeesaa ahdistukseen kuin ahdistukseen, aiheuttamatta turhia negoja sivuhäröjä.
Pamit on sellanen perus flätter-willer-killer. Jeesaa, mut pidemmän päälle elämästä tulee tasapaksua ja ahinatkin löytää kyllä lopulta tiensä tietoisuuteen, jolloim pitääkin ottaa toista benjoo et ei ahistais vaik onkin jo ihan turpeis.
Oksatsepaamin hienous on et se kyl jeesaa oikeel dosel, ja ihan jo sillä hetkellä kun napin rouskasee..ku vaan luottaa siihen et kyl se olo siitä helpottaa.
Mut pirun bentsokoukku kyl..
Ei o toista koukkua yhtä primitiivisen eroonpääsemätöntä.
Montakohan kertaa vierottautunut, mut aina samaan koukkuun palannut.
Ei polle tai mopedi tai pentiini -addiktiokaan yhtä syvään juurru, vaik saattaikin tehdä mielen mustaava kuolemaa.
Bentsot on jarru jokaisen solun; siks sitä on niin vaikee päihittää..
Opamoz.bromatseBIOS.
PaMit tekee vähä lampaaks..
påxmåx taaz addikiivisiikkeriks.
Six bromaze, ku se on vähän kaiken välimuoto , mut tehokas just siihen mihin pitääki.
Sori munkin.offi..tai semi-offi, puolet meni topicin aiheeseen.
Ja toinen puoli PAndan komppaamiseen
Keep it unreal.
-
^Gangsteri^
- Apteekki
Mun mielestä ainakin 30mg oxepami menee reippaasti 10 diapamin yli. Vaikutus alkaa oxepamissa hitaammin mut kestää monen monta tuntia pitempään ja vaikutus on voimakkaampi kuin diatsepaamissa.
Diapami vaikuttaa niinku just ja heti ku sen syö, ja siitä tulee sellanen "bentonousu", mutta viimeksikkin kun kokeilin niin vaikutus meni jossain
tunnissa ohi. Ihmettelin, kun söin joskus vuosia niitä ihania sinisiä kymppipameja, et miten helvetin laiska bentso se on verrattuna mun nykyiseen
oksepami lääkitykseen.
Diapami vaikuttaa niinku just ja heti ku sen syö, ja siitä tulee sellanen "bentonousu", mutta viimeksikkin kun kokeilin niin vaikutus meni jossain
tunnissa ohi. Ihmettelin, kun söin joskus vuosia niitä ihania sinisiä kymppipameja, et miten helvetin laiska bentso se on verrattuna mun nykyiseen
oksepami lääkitykseen.
Lesson number one: Don't underestimate the other guy's greed!
Lesson number two: Don't get high on your own supply.
Lesson number two: Don't get high on your own supply.
-
Trapped
- Psykonautti
Oon katkolla atm ja ottanut aamu metkun 90mg päälle 60mg oksatsepaamia ja ihan letkee olo on kyl mukava chilli fiilis.
Eilen otin muuten samat mutta 120mg opamoxei mut silloin tipahtelin vaan ja olin pirun väsynyt johtu todenäköiseti osittain siitä että olin just tullu radalta niin oli kroppa aivan finito/kabut
Eilen otin muuten samat mutta 120mg opamoxei mut silloin tipahtelin vaan ja olin pirun väsynyt johtu todenäköiseti osittain siitä että olin just tullu radalta niin oli kroppa aivan finito/kabut
Звуки Дождя
Örsöt Syö Vain Leipää.
Örsöt Syö Vain Leipää.