Jos on sinisiä Defqoneja "sieltä" painamosta niin pitäs olla todella tykkejä. 175-200mg per nakkula.Pendulous wrote:Kellään kokemusta sinisistä Defqoneista? Kuuleman mukaan tämän hetken vahvimpia essoja. Ois tuossa 3kpl vailla testausta.
EDIT: No ei helvetti että tujuja nipsuja!
Ekstaasi-info
-
MantaRay
Re: Ekstaasi info
-
Velho
- LD50
[quote="xPetu"]Joo noi lepran siniset ferrarit oli kyllä helvetin nannaa
1,5 nappia lähtöö ja kolisi kovempaa ku mikää mdma tuote ennen
Johtuen varmaan että edellisistä nakkeli hommista oli aikaa jo 12pv vajaa vuosi
(tarkkaa kirjanpitoa). Nämä olivat siis toisia nipsuja mitä olen koskaan laittanut suuhuni ja tätä ennen on nautittu ainoastaan kaikkien tuntemia timantteja (myös kide mämmiä). Eroa huomasin että näistä ei tullut niin "täpinä" nousut ja vaikutus oli muutenkin lähempänä kristalli mämmiä. Oli kyllä mahtavat kemmakot ja sydäntä lämmitti katsoa kun kahdelta frendiltä lähti mdma neitsyys
Näitähän meni sitten 10-12kpl kahessa päivässä ja voin sanoa ettei hirveen hyvältä tuntunu viikkoo päässä ton jälkee , "Eroa huomasin että näistä ei tullut niin "täpinä" nousut ja vaikutus oli muutenkin lähempänä kristalli mämmiä. " ei voi kun kompata touhuu jos kykenee

Näitähän meni sitten 10-12kpl kahessa päivässä ja voin sanoa ettei hirveen hyvältä tuntunu viikkoo päässä ton jälkee , "Eroa huomasin että näistä ei tullut niin "täpinä" nousut ja vaikutus oli muutenkin lähempänä kristalli mämmiä. " ei voi kun kompata touhuu jos kykenee
I ain't happy but, I'm feeling glad. I got sunshine, in a bag
-
gaia
- Kameleontti
Onko kellään tietoa mitä sattuu sisältämään punaiset tähtiprinttiset naksut sekä vihreät dollariprinttiset naksut? Nousuissa muistutti hyvin paljon amfetamiinia mutta laantui todella nopeasti, sekä aiheutta jonkin sorttista mdma:ista väreilyä näkökenttään. En kuitenkaan usko että kumpikaan ko. naksuista sisälsi mämmiä. Korkeintaan MDA:ta tai MDAI:ita sekä amfetamiinia/metamfetamiinia.
Vai toimiiko?
-
woltti
- Tuppisuu
Pk-seudulla tyypattu mustat defqonit ja varmasti parasta mitä toistaseks vastaan tullu hakkaa siniset fefetkin 6-0 
-
InvisiblePain
- Karvakuono
Punaset apilat(?), (unohdin tarkistaa logon kunnolla,mutta näin sanottiin) LPR, 2kpl heitin huiviin nousut tuli aika nopeasti, ja miellyttävästi menikin... hyviä, mutta kärsimättömälle en niitä suosittele, nousut alko nopeesti(murskasin vesilasiin), miellyttävä olo vähän alta 2 tuntia(vaan) sit alko jo vähän tulemaan lasku oloa.. sopiva biisi jos tulee ni vähän potkasee vielä hymyä naamaa kuitenkin
(ottamisesta reilu 4 tuntia), mutta siis potkasee mukavan olon päälle mutta erittäin lyhyt vaikutteisia, ja kerran vielä kadhella ku starttas niin vähän nyt kyllä petyin..
ps. kaveri joka ottanut eilen 0.7 BK:ta, tänään iltapäiväl "krapula pommin"(0.3?), ja toisen samanlaisen muutaman tunti sit ja siihen viel kaks noita apilioita ensimmäisen ja toisen BK pommin välissä pyöri silmät päässä ja taitaa
ps. kaveri joka ottanut eilen 0.7 BK:ta, tänään iltapäiväl "krapula pommin"(0.3?), ja toisen samanlaisen muutaman tunti sit ja siihen viel kaks noita apilioita ensimmäisen ja toisen BK pommin välissä pyöri silmät päässä ja taitaa
"It is sleeping within all of you
A force seldom awakened
Undiscoverable by modern science
The intention of our minds is powerful
And a curse
Explore the power of the mind"
-Headhunterz
A force seldom awakened
Undiscoverable by modern science
The intention of our minds is powerful
And a curse
Explore the power of the mind"
-Headhunterz
-
Aukikco
- OD
Tästä tuli mieleen linkata, liekö ollut aiemmin esillä täällä:mauseri wrote:Varmasti sisältää madamee.
http://www.maps.org/w3pb/new/2011/2011_ ... 3176_1.pdf
Toisin sanoen, kokeneetkaan käyttäjät eivät ainakaan tutkimustilanteessa läheskään aina erota metaa ja madmaa toisistaan.An intriguing observation was that participants had difficulty distinguishing the amphetamines (i.e., many reported that methamphetamine was MDMA and vice versa), further indicating that the two drugs have similar effect profiles. This finding was unexpected because all study participants had previous experience with both methamphetamine and MDMA. In addition, there are scientific and popular reports suggesting that the two amphetamines produce largely distinct effects
-
jermus
- Psykonautti
Itsellä sertralin 50 mg/päivä, jätin eilen ne ottamatta ja otin sinisen ferrarin illalla. Ei ainakaan haitannut yhtään meininkiä tuo lääke. Pakko sanoo et noi siniset ferrarit potkii kyl tooodella kovaaMakoo wrote:Ystävällä on sertralin 100mg/pv, ja puhdasta mdma:ta, mun neuvo oli että ei kannata ottaa, joko serotoniinisyndroomaa, tai hukkaan menee. Mitä mieltä täällä ollaan, tulisiko tuosta muka mitään ?
-
hamppujack
- Tuppisuu
gaia wrote:Onko kellään tietoa mitä sattuu sisältämään punaiset tähtiprinttiset naksut sekä vihreät dollariprinttiset naksut? Nousuissa muistutti hyvin paljon amfetamiinia mutta laantui todella nopeasti, sekä aiheutta jonkin sorttista mdma:ista väreilyä näkökenttään. En kuitenkaan usko että kumpikaan ko. naksuista sisälsi mämmiä. Korkeintaan MDA:ta tai MDAI:ita sekä amfetamiinia/metamfetamiinia.
JOS NÄITÄ TULEE JOLLAIN VASTAAN NIIN ÄLKÄÄ OTTAKO!! SISÄLTÄÄ MONIEN HENKIÄ VAATINUTTA TUTKIMUSKEMIKAALIA, PMMA:TA!!
http://www.pillreports.com/index.php?pa ... l&id=30039
-
Harold
- Kameleontti
onks mitää hajuja tollasista sinisistä no printeistä. tosi paksuja ja painaa 0.2-0.3g. Pirkanmaalla
hyvästi jää, et koskaan minua täällä enää nää
-
Pen
- OD
Itsekin tykkäsin sinisistä defqoneista, vaikka eihän ne toki kristallimämmiin ollut verrattavissa. Mutta selkeästi mämmiä oli, varmaan myös vauhtia tai jotain seassa.Epru0 wrote:
Jos on sinisiä Defqoneja "sieltä" painamosta niin pitäs olla todella tykkejä. 175-200mg per nakkula.
-
tuksu
- Tuppisuu
En ole vielä koskaan testailu mitään essoi jote valaiskaa minua te viisaammat! Onko paljon liikaa jos maksais sinisist ferrareist 25e?
-
MethAciD
- Lepakko
on, olkoon siihen nappiin painettu mitä tahansa niin 25eur/kpl on aivan törkeää kiskontaa.tuksu wrote:En ole vielä koskaan testailu mitään essoi jote valaiskaa minua te viisaammat! Onko paljon liikaa jos maksais sinisist ferrareist 25e?
Humalaspäissää ja hulluna siinä hihittelevät ja hiplaavat.
-
tuksu
- Tuppisuu
Just, mua on taidettu yrittää kusettaa näköjää aik huolel. Mikä sit ois semmone suht normi hinta?
-
Metku
- Kameleontti
Jos on ensimmäinen kerta kyseessä niin itse kyllä maksaisin, olivat todella hyviä. Peak oli 2h nauttimisesta kokonaisena tyhjään mahaan. 1 riittää tälläsellä 75kg~ painosella kaverilla. Leuat ja näkökenttä tärisi, täydellinen euforia tasaantui täydelliseksi harmoniaksi. Oli kyllä jotain sanoin kuvailematonta hyvässä seurassatuksu wrote:En ole vielä koskaan testailu mitään essoi jote valaiskaa minua te viisaammat! Onko paljon liikaa jos maksais sinisist ferrareist 25e?
Eli uskoisin, että saat rahoillesi vastinetta mutta on 25 yhdestä nipsusta jo vähän liikaa..
Ite pulittanu 10-20 mutta kyllä tosta sen 20€ maksais.
In the land of the blind, one-eyed man is the king
-
MethAciD
- Lepakko
No toi äskenen oli vaan mun mielipide ja en voi tietää missä lapin perämetsäs saatat asuu mutta jos joku tulis myymää 25euroon jotai nippelii niin nauraisin päin naamaa.tuksu wrote:Just, mua on taidettu yrittää kusettaa näköjää aik huolel. Mikä sit ois semmone suht normi hinta?
Ite jos yhtä tai kahta oon vailla niin maksaisin korkeintaan 15eur/kpl hyväksi todetusta napista.
Kerran tainnu maksaa jollekkin randomille baarissa 20 mut sillonki oli ollut tosi kuivaa ja olevinaan oli pakko saada.
Tuol on muute enemmä kaikista hinnoista --->http://psyvault.net/viewtopic.php?f=5&t=744&hilit=hinta
Humalaspäissää ja hulluna siinä hihittelevät ja hiplaavat.
-
olpee
- Tuppisuu
Pk-seudulla keltaisia tähtiä, onko kenellään kokemusta kyseisistä nameista ?
-
Aloittelija
- Tuppisuu
Meikä sai näitä itsekkin eilen käsiin 3kpl ja eilen ensin söin yhden puolikkaan ja meni noin reilu 1h että alkoi potkimaan ja huhuh mitenkä kovaa jo potki kun ekaa kertaa pääsin essoakin testaamaan mutta pahaksi onnekseni söin toisen puolikkaan about 3h ekasta puolikkaasta ja sehän paukkui sitten yli ja loppu ilta menikin oksennellessa ja nyt on joka paikka kipeäPendulous wrote:Kellään kokemusta sinisistä Defqoneista? Kuuleman mukaan tämän hetken vahvimpia essoja. Ois tuossa 3kpl vailla testausta.
EDIT: No ei helvetti että tujuja nipsuja!
-
ihmisapina
- Karvakuono
Noita sinisiä defqoneja olis mulla ilmeisesti, toisella puolella joku outo kuvio ja toisella puolella lukee dance?
Pelkkää hyvää olen kyseisistä naksuista kuullut ja täältä lukenut, mutta meillä olis rollille lähtemässä ensikertalainen, mitä mieltä olette, paljon kannattaa ensikertalaisen, ~60kg naisen ottaa? Kyllä varmaan puolikas riittäis?
Entäs osaako kukaan heittää villiä arvausta paljon noi saattais kolahtaa paljon naksuja/mämmiä ottaneella 60kg naisella? Abauttiarallaa puolen vuoden tauko viime naksuilusta kyllä olisi. Julkiselle paikalle ollaan menossa niin ei viitsisi ihan seiniä pitkin valua..
Muutenkin näistä kyseisistä naksuista olis kiva kuulla lisää mielipiteitä.
Pelkkää hyvää olen kyseisistä naksuista kuullut ja täältä lukenut, mutta meillä olis rollille lähtemässä ensikertalainen, mitä mieltä olette, paljon kannattaa ensikertalaisen, ~60kg naisen ottaa? Kyllä varmaan puolikas riittäis?
Entäs osaako kukaan heittää villiä arvausta paljon noi saattais kolahtaa paljon naksuja/mämmiä ottaneella 60kg naisella? Abauttiarallaa puolen vuoden tauko viime naksuilusta kyllä olisi. Julkiselle paikalle ollaan menossa niin ei viitsisi ihan seiniä pitkin valua..
-
doof
- Kameleontti
On muuten erittäin hyviä, jos nyt samasta nakkulasta ja erästä puhutaan.ihmisapina wrote:Noita sinisiä defqoneja olis mulla ilmeisesti, toisella puolella joku outo kuvio ja toisella puolella lukee dance?
Mä suosittelisin puolikkaan antamaa neidolle ihan varmuuden vuoksi, kun kerra julkisissa olette ja enskertalainen. Tuohon toiseen kysymyksee o paha vastata ja sä varmaan tiedät tarkimmin sun rajas. Kokeilemal se kuitenki selviää joten nappulaa poskeen!
-
MantaRay
Paino ei välttämättä sano mitään. Tiedän yhden tytyn (about 60kg) joka otti ekalla kerrallaan 150mg samaan aikaan erään yli 80kg painavan jätkän kanssa (jätkä myös 150mg) ja jätkällä paukkui kovempaa. Hyvin yksilökohtaista ja riippuu paljolti henkilön aivokemioista itsestään. Joillain (harvoilla) 60-80mg saattaa olla jo erittäin toimiva annos, kun taas joillain 160mg ajaa saman asian.ihmisapina wrote:Noita sinisiä defqoneja olis mulla ilmeisesti, toisella puolella joku outo kuvio ja toisella puolella lukee dance?
Turha kuitenkaan ensikertalaisen on lähteä vetämään mitään 200mg:tä kerralla. 100mg on sellainen dose, että ensikertalaiselle jää siitä kyllä hyvät muistot loppu elämäkseen.
Noi siniset defqonit aka Q-dancet on nimenomaan tämän hetken nakkuloista varmaankin parhaimpia. (Sis. 175-200mg MDMA) Ottakaa talteen, koska pian alkaa varmaan tulvimaan myyntiin myös kopiopaskaa.
-
nection
- Tuppisuu
Viime viikolla tuommoseen törmäsin, hyviä ovat!olpee wrote:Pk-seudulla keltaisia tähtiä, onko kenellään kokemusta kyseisistä nameista ?
-
xanttu
- Tuppisuu
Sain käsiini muutaman sinisen rolexin, missä on vähän valkoisia ja hieman punertavia laikkuja... Onko ketään sattunut törmäämään kyseisiin rolexeihin? Nämä löytyivät pk-seudulta..
-
ihmisapina
- Karvakuono
Onkos kellään tullut vastaan mintunvihreitä/(ihan vaan vihreitä:D) Y-kirjaimella varustettuja nippeleitä? Kokemuksia? Pirkanmaan seudulta sai kaveri tällaisia haltuun.
-
jermus
- Psykonautti
Vastaan tähän sillä periaatteella, että jos jotain haluaa näissä hommissa nii ei se lopulta oo tyhmä kuka pyytää. Mut niiku muutki sanoneet, 25 euroa on suorastaan ryöstöä, koita puhuu se hinta 20 ja kokeile. kyllä mä ainakin essosta maksaisin 20 mutta aina saanu halvemmalla, reilusti halvemmalla. Riippuu kontakteistakin toi hinta. Mut jos on aikomus ns vaa seikkailla yhden kerran esson parissa ja jos ei oo juurikaa kontaktei ja tunnet et tää on elämäs paras tilaisuus kokeilla, nii jos rahaa on nii voi ton maksaa. Mutta ole sen jälkeen tarkkana jos tää sama kauppias tulee tarjoo jotaa muuta, hyväksitytön mahdollisuus tos on, joten ole tarkkana jos päätät ostaa hinnasta huolimatta.tuksu wrote:En ole vielä koskaan testailu mitään essoi jote valaiskaa minua te viisaammat! Onko paljon liikaa jos maksais sinisist ferrareist 25e?
Sen jälkee, jos nyt päädyt kaikesta huolimatta ostamaan, niin testaa se sillee mieluiten et vaikka jossa bileissä mis on hyvii ystävii paikal. Huomaat kyllä jos sulle on myyty paskaa, mutta tulet taatusti huomaamaan jos kyse on laadukkaasta. En oo kovin kokenu essojen käyttäjä, mutta oon nauttinu aina suunnattomasti näistä, jopa vähä heikommistakin. Mut se ensimmäinen kokemus, työviikko takana, aurinko paistaa ikkunast, viikonloppu vapaa, samana iltana parhaalle ystävälle katsomaa lätkää. Istuin mm. aurinkoisella nurmikolla ja makoilin ja vain nautin koska muuta ei voinu. Se oli sillon yks hyvä pinkki timantti. Eka kokemus on aina se paras kuiteskin, ja siihen kannattaa panostaa.
Hieman vaihdan aihetta mutta pakko hehkuttaa taas noita sinisii ferrareita, ai luoja vetää vertoi ekalle kokemukselle, melkein. Onk kellää hajuakaa paljo noi sisältäs madmaa, oma veikkaus on et vähintään yli 100 melko varmasti. Pitkävaikutteisia ja potkii kauan ainakin jos ei muuta
-
mauseri
- LD50
Itsekkin otin tuollaisen ensimmäiseksi essoksi noin 10 vuoteen (Efexor..) ja kyllä potki ja lujaa. Ei hajuakaan madman määrästä, mutta sitä se satavarmasti oli.jermus wrote:
Hieman vaihdan aihetta mutta pakko hehkuttaa taas noita sinisii ferrareita, ai luoja vetää vertoi ekalle kokemukselle, melkein. Onk kellää hajuakaa paljo noi sisältäs madmaa, oma veikkaus on et vähintään yli 100 melko varmasti. Pitkävaikutteisia ja potkii kauan ainakin jos ei muuta
"Hampaita ei tarvita, metaa ja baariin"
-
LeFairylette
- OD
täältä Helsingistä saatiin käsiimme punaisia heartagram(?) nippeleitä. TODELLA kynyjä. itellä eka kerta kun esson nautin, ja pettymys oli erittäin suuri
vielä ois odottamass punaisia sydämiä ja mahdollisesti lisää vielä tulossa.-
vielä ois odottamass punaisia sydämiä ja mahdollisesti lisää vielä tulossa.-
"Sä oot likanen narkkari! Yhteiskunnan pohjasakkaa!!
-
lixcc
- Psykonautti
Itä-suomessa liikkuu keltaisia batmanejä joiden väitettiin olevan 3x sininen ferrari. Eivät sanoneet juuri mitään. Mutta nuo ferrarit on kyllä tosi kovia namuja! Kahdesta niitistä sai kolistella hampaita ihan kunnolla.
"Elämästä saa ja pitää nauttia joka päivä. Matkustaminen on keino muistaa se." -Riku Rantala.
-
Uke
- LD50
3x sinisten ferrareiden tasosia
Ne saa sit olla vissiin jo jotain Fairyn konepesutabletin kokosia hevospillereit. Joo kyl noi siniset ferrarit on todettu toimiviks ja punaset apilat, niissä kyl tooodella isoja eroja. Toisena iltana meni kahen voimilla ja toisena iltana melkein samoihin fiiliksiin pääs vajaalla puolikkaalla.
ps. tuntuu et Suomessa liikkuu nameja nyt jotenki törkee laajaa skaalaa laidasta laitaa verraten edellisevuosiin.
ps. tuntuu et Suomessa liikkuu nameja nyt jotenki törkee laajaa skaalaa laidasta laitaa verraten edellisevuosiin.

''Ihmiset ovat tismalleen kuin kukat: tarvitsemme aurinkoa ja hoivaa ja sen sellaista, mutta kasvamme paremmin kun päälle nakkaa pussin paskaa.''
PLUR Peace, Love, Unity, Respect.
-
lixcc
- Psykonautti
Nää siniset ferrarit on kyl hyviä nameja! Selkeesti madma pohjanen kun ollaan miehen kaa todettu sekä terapeuttikseks et sit ihan hyvä myös biletykseen. Nyt on mulla 1 alla ja miehel 1,5 kyl on hyvä
Antanut aivan uuden suhtautumissen konemusaan ja on jamittanu jo monta päivää(jopa ilman namua) Kyl mun mielestä voittaa pirin 1-0 
"Elämästä saa ja pitää nauttia joka päivä. Matkustaminen on keino muistaa se." -Riku Rantala.
-
porter
Siniset ferrarit oli kyl hyviä! 1 Ferrari + piri= jeeejee. Mut kyl se oli eniten WOAAHHH kun otti 400mg+100mg mämmii.