Ekstaasi-info
-
Drawsku
- Psykonautti
Re: Ekstaasi info
Onko kellään varmempaa tietoa mitä punaiset 3-apilat sisältävät? Kuulemma pelkkää madmaa pitäisi olla (tai ei piriä ainakaan seassa), mutta pystyykö joku vahvistamaan?
Ohessa kuva:
http://aijaa.com/knl6xs
Ohessa kuva:
http://aijaa.com/knl6xs
-
redrum
- Psykonautti
Rikotaas pitkä hiljaisuus kun kaikenlaista hauskaa sattunut... eli noi vihreät Y-pilsut on ihan jees. Ekan nautin ja ei tuntiin mitään jotenihmisapina wrote:Onkos kellään tullut vastaan mintunvihreitä/(ihan vaan vihreitä:D) Y-kirjaimella varustettuja nippeleitä? Kokemuksia? Pirkanmaan seudulta sai kaveri tällaisia haltuun.
päätin vetää toisen. Erittäin pitkät nousut ja kivan smoothit nousut lähti siitä ja kestänyt reilusti yli tunnin jo. Eli loistava pilsu koti-iltoihin
tai sitten suuremmalla startilla bileissä.
-
LeFairylette
- OD
Pari kertaa nyt nipsuja testannu, ja täytyy sanoo et on kyllä ollu suuret pettymykset.
Toivottavasti sais käsiinsä kunnollista tavaraa seuraavan kerran.
Jotain punaisia sydämiä oli viimekerralla. Pienoinen hyvänolon tunne, joka kesti vain hetken.
Jotain punaisia sydämiä oli viimekerralla. Pienoinen hyvänolon tunne, joka kesti vain hetken.
"Sä oot likanen narkkari! Yhteiskunnan pohjasakkaa!!
-
porter
Kyllä noi siniset ferrarit on tähän asti parhaita mitä tullut itse vedettyä, no ainakaan tänä vuonna! Alkaa naisekki tajuan että ei se meikäläinen niin surkee kielimies ookkaan
Näitä bileitä lisää..!
-
jermus
- Psykonautti
Tähän on pakko vastata et näiden ottamisen jälkeen oon ollu hemmetisti itsevarmemmaks, siis ihan luonteeltanikin. Jotenkin terapeuttisia ja tuohon naishommaan sanon samanporter wrote:Kyllä noi siniset ferrarit on tähän asti parhaita mitä tullut itse vedettyä, no ainakaan tänä vuonna! Alkaa naisekki tajuan että ei se meikäläinen niin surkee kielimies ookkaanNäitä bileitä lisää..!
-
kujanaskuli
- Psykonautti
Sain käsiini pari tollasta sinistä nakkulaa jostain porvoon seutuvilta. Ei mitään printtiä. Sinisiä paksuhkoja pillereitä joista toinen puoli vähän kuperampi kuin toinen. Onkos mitään kokemuksia tämmösistä?
"It's not a war on drugs, it's a war on personal freedom, it´s what it is ok?. Keep that in mind at all times. Thank you!"
-
sirkkasorkka
- Psykonautti
Itse söin juuri 2 sinista ferraria, ja mulla sertralin 50mg/päivä annos. Saa nähdä millainen olo tulee, alkoholia juon samalla nyt oloja odottelemaan. 
-
mb1
- Lepakko
Siniset ferrarit parhautta 
"johnilla oli huumeiden ja seksin täyteinen elämä"
Miten karmea kohtalo -- ei ehtinyt koneella olla missään välissä.
APO
APO
-
Diamond
- Psykonautti
Mitä olette mieltä, oisko ensikertalaiselle miehelle puolikas ferrari hyvä startti?
Jos edes siis suostuu ottamaan, pitää yrittää kiltisti vähän suostutella muttei pakottaa 
-
haltia
- Psykonautti
Eiköhän tolla oo ihan hyvä alottaa.Diamond wrote:Mitä olette mieltä, oisko ensikertalaiselle miehelle puolikas ferrari hyvä startti?Jos edes siis suostuu ottamaan, pitää yrittää kiltisti vähän suostutella muttei pakottaa
-
Pen
- OD
Jos on isompi henkilö kyseessä, niin lähtisin varmaan kokonaisella. Mutta alle 70kg tai jotain sinnepäin, puolikas lienee sopiva.
-
Infitialis
- Apteekki
Kokonainen ilman alkoholia. Ensimmäistä kertaa ei saa takas.Diamond wrote:Mitä olette mieltä, oisko ensikertalaiselle miehelle puolikas ferrari hyvä startti?Jos edes siis suostuu ottamaan, pitää yrittää kiltisti vähän suostutella muttei pakottaa
Parhaat karstat on pohjalla.
-
Diamond
- Psykonautti
No mietin just että munkin eka oli kokonainen ilman alkoholia, ja oon kuitenki vajaa 50 kilonen kirppu.. Mutta en voi kyllä väittää että olisin nauttinut niistä nousuista, huhhuh
Mutta ehkä se on vähän eri semmosella 80 kilosella
-
sirkkasorkka
- Psykonautti
Eivätpä sanoneet juuri mitään nuo 2-ferraria, frendeillä toimi, mutta vissiin tuo 50mg/vrk sertralin blokkas koko homman.
Jännä juttu, mutta puhtaasta mämmistä, jota otin 0,2g pärähti hieman ja silmät meni lautaseksi, muttei sekään kunnolla toiminut. No onneksi olenkin hitaiden ystävä.
-
Feya
- OD
Vanha viesti, joo, mutta kommentoimpa silti.Kansku wrote:Pari kertaa nyt nipsuja testannu, ja täytyy sanoo et on kyllä ollu suuret pettymykset.
Nuo nipsut on vähän arpapeliä. En ole itse ottanut MDMA:ta siinä muodossa kuin vain pari kertaa, mutta se on ihan tarpeeksi. Ihka ensimmäinen mämmikokemukseni tapahtui Amerikassa; otin yhden sinisen nipsun juuri ennen 5 tunin ajomatkaa ja vaikutus oli vähän kuin sullakin; pieni hyvänolon tunne, joka kesti vajaa 2 tuntia. Voit kuvitella pettymykseni, kun olin kuullut mämmistä niin upeita asioita, mutta onneksi siitä viikon päästä sain käsiini (ei täydellisen laatuista mutta silti ihan hyvää) kristallia, jota otin yhteensä 300mg ja rakastuin.
Myöhemmin oon saanut onneksi parempia kokemuksia nipsuista, kun otin punaisen pillerin satsista, jossa oli GS/MC testin mukaan keskimäärin 110mg per nipsu. Kokemus oli oikein miellyttävä, mutta mulla oli siinä vaiheessa sen verra toleranssia, ettei se mitenkään tajunnanräjäyttävää ollut.
Mutta anyway; ellei läheiselläsi ole kokemusta juuri samasta satsista, on aina hyvä olettaa, että jos niissä on todella mämmiä (puolessa nipsuista ei sitä ole lainkaan), perusnipsuissa on ehkä 50-60mg. Ihmiset yleensä olettavat kaikissa olevan se 100mg ja sitten pettyvät, mutta se on oikeasti jo iso määrä. Toki löytyy niitäkin nipsuja, joissa on 150mg tai vaikka 200mg, mutta niistä pyydetään aina enemmän. En suosittele ketään ottamaan isoa määrää mitään, jonka sisältöä ei tunne, mutta kannattaa silti varautua ottamaan vähintään 2 nipsua, että see edes jonkunmoiset olot.
-
screwed
- Tuppisuu
Onks kukaan törmänny vihreisiin defqoneihin?
-
hegetus
- Tuppisuu
Viikonloppuna tuli vedettyä sininen ferrari. Tykkään kyseisistä tosi paljon. Vaikkakin olen kokeillut vain kaseja, pinkkejä timantteja, sekä näitä. Tuntuu olevan vaikeasti saatavilla kyseiset napit :E
Sinisiä Defqoneja tekis mieli kokeilla.
Sinisiä Defqoneja tekis mieli kokeilla.
-
gubbe
- Tuppisuu
olis tässä tälläinen pienehkö kova vaaleansininen ehkä vähän turkoosi selkeästi painettu ferrari. onko kokemuksia samanlaisista?
-
rlsmooth
- Apteekki
Joo. Hyviä ovat, laita suuhun ja nielaise. ^^
-
mb1
- Lepakko
On hienoja nappeja joomb1 wrote:Siniset ferrarit parhautta
20:30 startti, buustaus 23:30 ja menin nukkumaan 6 aamulla silloin alkoi laskea ja kylmä tuli, mut kyl nukutti tosissaan 19 asti, eli nukuin 13 tuntia putkeen
Ps. Haluu lisää ferrareita, mut vasta viikon päästä (malttaiskin) et toimii hyvin.
Ps2. Kauanko näkyy mulla seulois ferrarit, ku oon KH ja seuloja pyydetään turhan usein.
-mb
APO
APO
-
mb1
- Lepakko
On tosissaanporter wrote:Kyllä noi siniset ferrarit on tähän asti parhaita mitä tullut itse vedettyä, no ainakaan tänä vuonna! Alkaa naisekki tajuan että ei se meikäläinen niin surkee kielimies ookkaanNäitä bileitä lisää..!
-mb
APO
APO
-
snusmumrik
- Psykonautti
Itse pidin kyllä enemmän punasista timuista. Molemmat ovat hyviä, mutta niissä timuissa vaan oli jotain... Sinisistä ehkä menee enemmän sekaisin, mutta punasista sai paremmat olot.mb1 wrote:On tosissaanFerrarit on 3 kertaa pinkkejä timantteja(2v sit oli timantteja liikeellä) tehokkaampia ja muutenkin hyviä esim. pitkät nousut ja vaikutus.
-mb
-
hegetus
- Tuppisuu
mitäs jengi sanoo vihreistä Y nameista? onko kukaa temannu?
-
erina
- Karvakuono
En tajuu miks jengi vauhkoo noista (sinisistä) defqoneista. Kokeilin ite ekaa kertaa e:tä ja sillon saatiin niitä käsiin. Otin puolikkaan, mut ei tunninkaan päästä tuntunu missään. Toiset oli ottanu kokonaiset ja niillä alko toimii reilun puolen tunnin jälkeen. No, otin toisen puolikkaan ja sit ei mennykään ku 15min niin johan alko hurjat nousut. Olin ihan sekasin, kävin vessassa vähän kakomassa ja sit näin kaikkia halluja. Mut se kesti about 30min (katoin kellosta) ja sit selvisin täysin ja alko vaan väsyttää ihan törkeesti. Loppuilta menikin paikoillaan istuessa. En ite oikein tykkää, jos vetää liian sekaseks, joten en kyllä noista tykänny ja kun ei vaikutusaikakaan ollu juuri mitään.
Tokaa kertaa ku kokeilin essoja niin oli jotain pinkkejä apiloita, jotka oli ihan kuraa. Välillä tosin huomas kyllä, ettei nyt ihan selvinpäinkään ollu, mut ei muuta.
Nyt sit viime viikonloppuna kokeiltiin vihreitä y-essoja ja vau! Nyt vasta tajuan miks jengi tykkää vetää eetä. Kesti kyllä taas tosi kauan, et alko vaikuttaa (1,5-2h). Sit kun alko niin nousut oli hitaat ja mukavat. Ei menny liian sekasin, mut olo oli mahtava ja tanssilattian ohi ei pystyny kävelee vaan oli pakko mennä sinne heiluu. Noissa ei tosin ainakaan kamalasti mitään vauhtia ollu joukossa, kun ei nyt mitenkään erityisesti tanssijalka vipattanu, mut oli vaan mahtavaa olla siellä ihmisten keskellä ja nauttia siitä musiikista. Euforinen olo oli vielä seuraavana iltapäivänäkin ja vaan nautin olostani. Hassua oli kun sillon yöllä tuli kotiin ja alko nukkuu niin juttelin vaan miehelle kaikkia höpöjä, näin siis unta ja kerroin sille samaan aikaan mitä näin (sama juttu oli sillon niissä apiloissa).
Sain jotkut uudet nousut aamulla seiskan aikaan ja huomasin yhessä vaiheessa, et olin haahuillu eteiseen ja nukuin siellä seisaallaan. 
Tokaa kertaa ku kokeilin essoja niin oli jotain pinkkejä apiloita, jotka oli ihan kuraa. Välillä tosin huomas kyllä, ettei nyt ihan selvinpäinkään ollu, mut ei muuta.
Nyt sit viime viikonloppuna kokeiltiin vihreitä y-essoja ja vau! Nyt vasta tajuan miks jengi tykkää vetää eetä. Kesti kyllä taas tosi kauan, et alko vaikuttaa (1,5-2h). Sit kun alko niin nousut oli hitaat ja mukavat. Ei menny liian sekasin, mut olo oli mahtava ja tanssilattian ohi ei pystyny kävelee vaan oli pakko mennä sinne heiluu. Noissa ei tosin ainakaan kamalasti mitään vauhtia ollu joukossa, kun ei nyt mitenkään erityisesti tanssijalka vipattanu, mut oli vaan mahtavaa olla siellä ihmisten keskellä ja nauttia siitä musiikista. Euforinen olo oli vielä seuraavana iltapäivänäkin ja vaan nautin olostani. Hassua oli kun sillon yöllä tuli kotiin ja alko nukkuu niin juttelin vaan miehelle kaikkia höpöjä, näin siis unta ja kerroin sille samaan aikaan mitä näin (sama juttu oli sillon niissä apiloissa).
-
ihmisapina
- Karvakuono
erina: oli liikaa vissiin toi kokonainen sininen defqoni nii tuli sulle överit, melko tujuja nipsuja meinaan ja kestää kauan ennenku nousut alkaa. Kaks kertaa oon näitä ny ottanu, ekalla kerralla kokonaisen, 2 tuntia kesti että alko nousut kunnolla. Tokalla kerralla otin puolikkaan, 2h kesti taas nousuihin ja ihan ookoot oli vaikka pienempi dose. Ei tosin parhaimpia nipsuja mitä oon ottanu, mutta 8/10.
Paljon otit y-naksuja?
Suosittelen sinisille defqoneille, että jauhattaa ne ennenkuin syö, koska jos kokonaisen/puolikkaan ottaa niin on sen verran tiiviitä nipsuja että sulaa hitaasti vattassa, tai ainakin tää olis mun teoria, ku nousujen odottelus menny aina noin kauan. Ens kerralla kokeilen jauhettuna..
Paljon otit y-naksuja?
Suosittelen sinisille defqoneille, että jauhattaa ne ennenkuin syö, koska jos kokonaisen/puolikkaan ottaa niin on sen verran tiiviitä nipsuja että sulaa hitaasti vattassa, tai ainakin tää olis mun teoria, ku nousujen odottelus menny aina noin kauan. Ens kerralla kokeilen jauhettuna..
-
Comadope
^ Ite oon aina pureskellut nipsut ja loput mömmöt veden kanssa huuhtonut suusta pois, ei tuu tuota sulamisongelmaa 
-
mb1
- Lepakko
-mb
Last edited by mb1 on Sat 17 Nov 2012, 16:56, edited 1 time in total.
APO
APO
-
erina
- Karvakuono
Joo oli varmaan liikaa, mut kaverit napsinu eetä enemmänkin ja sano, et ota vaan se toinenkin puolikas, kun ei alkanu tuntuu missään. Kun muhun vaikuttaa jostain syystä vähän huonosti kaikki aineet, vaikka oonkin tällanen hoikka tyttö.ihmisapina wrote:erina: oli liikaa vissiin toi kokonainen sininen defqoni nii tuli sulle överit, melko tujuja nipsuja meinaan ja kestää kauan ennenku nousut alkaa. Kaks kertaa oon näitä ny ottanu, ekalla kerralla kokonaisen, 2 tuntia kesti että alko nousut kunnolla. Tokalla kerralla otin puolikkaan, 2h kesti taas nousuihin ja ihan ookoot oli vaikka pienempi dose. Ei tosin parhaimpia nipsuja mitä oon ottanu, mutta 8/10.
Paljon otit y-naksuja?
-
ihmisapina
- Karvakuono
jooo essohallut on kyllä jotain niin hauskaa:D varsiinkin jos ottaa oikein kunnolla hyvälaatuista mdma:ta ja polttelee pajaria vielä järjettömiä määriä niin voi nähdä MITÄ VAIN.
khejkhjeeee!
-
mb1
- Lepakko
mb1 wrote:On hienoja nappeja joomb1 wrote:Siniset ferrarit parhauttaEilen 2 starttiin ja yks buustiksi ja ne nousut oli loputtomat, no siltä tuntui
2 on mulle se maximi kerta dose ja oli kyl olot mahtavat
![]()
20:30 startti, buustaus 23:30 ja menin nukkumaan 6 aamulla silloin alkoi laskea ja kylmä tuli, mut kyl nukutti tosissaan 19 asti, eli nukuin 13 tuntia putkeenOli kyl uni-rästejä.
Ps. Haluu lisää ferrareita, mut vasta viikon päästä (malttaiskin) et toimii hyvin.
-mb
APO
APO