Metiopropamiini (MPA)

Stimulantit & empatogeenit. Keskustelua stimulanteista, stimuloivista yrttivalmisteista ja empatogeeneistä.
Chronic123
Lepakko

Re: Metiopropamiini (MPA)

Post by Chronic123 »

Nyt tuli sitten tätäkin hommattua, elikkä onko miten turvallista kombottaa etyylifenidaatin kanssa ja millä annoksilla? Kenelläkään kokemusta kyseisetä kombosta? :)
Skilla
Lepakko

Post by Skilla »

Chronic123 wrote:Nyt tuli sitten tätäkin hommattua, elikkä onko miten turvallista kombottaa etyylifenidaatin kanssa ja millä annoksilla? Kenelläkään kokemusta kyseisetä kombosta? :)
hyvin toimii kombona. etyylifenidaatti tuo mukavasti euforiaa mpan kirkkaaseen stimulaatioon. annoksista en ´sano mitään.
daxe22
Tuppisuu

Post by daxe22 »

Mites onks tää nykypäivänä jo lääke- tai huumausaine listoilla? :roll:
farout
Psykonautti

Post by farout »

Lääkeaine listalla taitaa olla. Ainankin kaverille tuli lääkeaine rikos tästä. :roll:
Mind Explorer
Hippisaukko
Apteekki

Post by Hippisaukko »

60mg pommilla tätä ei sanonu mulle isommin mitään, tosin lähtöolo oli hyvinhyvin paska ja olo normalisoitui kummasti normaaliin vireystilaan.
[12:51] AlbertFish sä oot vaan nuori know-it-all tyttönen
[12:51] AlbertFish vaikka kissa luuleeki saaneensa tiikerin raidat ni kaukana oot
Feya
OD

Post by Feya »

Kisukettu wrote:60mg pommilla tätä ei sanonu mulle isommin mitään, tosin lähtöolo oli hyvinhyvin paska ja olo normalisoitui kummasti normaaliin vireystilaan.
Suosittelen nokittamaan ja aloittamaan vaikka 30mg annoksella. 50mg toi mulle hyvin puhdasta stimulaatioita ja puheliaisuutta, ja 100mg kombotettuna MDAI:n ja pirin kanssa sopi mainiosti bileisiin.

Itselleni ei tullut edes mieleen ottaan MPA:ta oraalisesti, mutta moni tuntuu kyllä nauttivan tätä vain ja ainoastaan sitä kautta.
Hippisaukko
Apteekki

Post by Hippisaukko »

Feya wrote:
Kisukettu wrote:60mg pommilla tätä ei sanonu mulle isommin mitään, tosin lähtöolo oli hyvinhyvin paska ja olo normalisoitui kummasti normaaliin vireystilaan.
Suosittelen nokittamaan ja aloittamaan vaikka 30mg annoksella. 50mg toi mulle hyvin puhdasta stimulaatioita ja puheliaisuutta, ja 100mg kombotettuna MDAI:n ja pirin kanssa sopi mainiosti bileisiin.

Itselleni ei tullut edes mieleen ottaan MPA:ta oraalisesti, mutta moni tuntuu kyllä nauttivan tätä vain ja ainoastaan sitä kautta.
Ei huvita vetää nokkaan. Valuma on iha jäätävän makunen.

Mutta nyt usea tunti myöhemmin niin on iha peruskiva stimuolo.
[12:51] AlbertFish vaikka kissa luuleeki saaneensa tiikerin raidat ni kaukana oot
horna
Kameleontti

Post by horna »

Voi olla laimennettya tai tehottomampaa. Annoksen nostoa vaan rauhassa, tai tosiaan nenuun.
Science flies you to the moon. Religion flies you into buildings. Drugs just flies you. Choose!
SadPanda
LD50

Post by SadPanda »

Siis Mpa haisee jo niin pahalle ettei sitä voi nokkaan ottaa tai syyä. Hyi helkutti. Sit iv:nä se hönkäsy, niinku joku mätä kananmuna se maku, hyih. puketuttaa.
Ei oo tullu otettua tätä aikoihin, maanantaina pääsee testailee ja komboilee 6-apb:n kera. En tiijä mitenhän MPA sopis 6-apb:n kans kombona? Jos tekis niin että alottais suhkot isolla dosella kutosta eli jotain 250mg tai 300mg ja sitten kun nousee niin nakkais mpa:ta 50mg iv, blokkaiskohan se vaikutuksia kun tosisaan on niin skarppauttava ja puhdas STIMU vai toiskohan se jammailu menoa siihen tai vauhtiasillai sopivasti. Kun 6-apb itellä vetää ainakin aika sohvanpohjalle ja makoiluttaa ja letkistää.. mhmm
[17:14] <bong_aqua> oot kyllä kohtuukäytön ruumiillistuma
^Gangsteri^
Apteekki

Post by ^Gangsteri^ »

yli nollaykköstä tätä ei kyllä uskaltanu iv:ttää ku pumppu hakkas niin sikanopiaa. plussana ei mitään laskuja mulla. ei yhtään mitään laskuja. väsytti vaan euforisesti jälkeenpäin. pikku hedari vaan tän lopettamisen jälkeen. hain buranaa. chillii kamaa.
Lesson number one: Don't underestimate the other guy's greed!
Lesson number two: Don't get high on your own supply.
SadPanda
LD50

Post by SadPanda »

^Gangsteri^ wrote:yli nollaykköstä tätä ei kyllä uskaltanu iv:ttää ku pumppu hakkas niin sikanopiaa. plussana ei mitään laskuja mulla. ei yhtään mitään laskuja. väsytti vaan euforisesti jälkeenpäin. pikku hedari vaan tän lopettamisen jälkeen. hain buranaa. chillii kamaa.
Hedariltaki olisit varmasti säästyny ku oisit sokereita, suolaa ja nesteytystä pitäny yllä,,,veikkaisin ;)
Ja joo 0,1 iv: dose on jo suhkot iso. 50mg oiva startti ja sit 50-100mg iv boosteja itte otan ja just bueno. Laatu vaihtelee kokoajan tämän kohalla ja isosti mutta toivottavasti ite saapi nyt hyvää erää ko pääsee taas maistelee vaikka mitä huomen :P
Hippisaukko
Apteekki

Post by Hippisaukko »

60mg pommi ja parin tunnin päästä 40mg nokkaan oli oikein kiva setti. Toimi ihan tuhat kertaa mukavammin ja kivemmin ku edellinen kerta. Ja ei toi nyt niin kauheesti kirveltäny, eikä ne valumat maistunu nii kauheelle. ;)
Tosi sellanen kiva stimuolo, ei mitää hirveetä haukuttavaa. Eikä edes tullu laskuja minkäänlaisia.
zero
Kameleontti

Post by zero »

kauan tää valvottaa vielä vaikutusten loputtua? jos otan jokailtaisen normaaliannoksen ketipinoria 400mg niin saako nukuttua?
Tässä vain olen enkä sille mitään mahda.

http://www.soundcloud.com/suni-4 - Soundcloud
Hippisaukko
Apteekki

Post by Hippisaukko »

no mie ainaki nukuin iha hyvi 400mg ketipinorilla jo viiden tunnin päästä MPA:sta
Touchet
Moderator

Post by Touchet »

zero wrote:jos otan jokailtaisen normaaliannoksen ketipinoria 400mg niin saako nukuttua?
Nyt menee ohi aiheen, mutta Ketipinoria (tai Seroquelia) ei pitäisi määrätä jatkuvaan käyttöön (ainakaan pelkkään unettomuuteen) tuollaisia annoksia. Itse nostaisin jo hoitovirhesyytettä, mikäli lääkäri tekisi tuollaisia lääkemääräyksiä. Isommilla annoksilla alkaa terveyshaitat, kuten maksa- ja aivovauriot, olemaan hyvin todennäköisiä.

Vittu mä vihaan lääkäreitä, jotka pyrkii hiljentämään jokaisen potilaan överiannoksella neuroleptiä.
"Jos ihmismieli on ihmeellisin asia mitä maa päällään kantaa, pyrkimys tutkia narkoottisten ja stimuloivien aineiden psykofysiologisen vaikutuksen syvyyksiä saa tämän ihmeen vaikuttamaan vieläkin suuremmalta."
— Professori Louis Lewin, 1924
paarmasisti
Apteekki

Post by paarmasisti »

Touchet wrote:Vittu mä vihaan lääkäreitä, jotka pyrkii hiljentämään jokaisen potilaan överiannoksella neuroleptiä.
Menee vähän off-topiciksi - mutta minä myös. Tuntuu, että nuo "uuden sukupolven neuroleptit" (esim. Seroquel) on nykyään semmoinen yleislääke vähän joka vaivaan.
Kunpa auringon päivät päällämme ei päättyisi koskaan.
Olento
Apteekki

Post by Olento »

Hyvää staffii :up:

Hauska kyhäillä pari kertaa pienempii linjoja mitä jostain perus pörristä väsäilis..
Torstaist asti tullu dokailtuu ja tän voimalla valvoskeltuu, kiva puhdas stimulaatio kännin päälle.

Edit: Nyt ei jaksa, ja oon joskus kyl lukenu koko keskustelun läpi, mut en muista nähneeni kenenkään puhuvan tän polttamisesta?
Kiinnostais kuulla jos jollain ihan noin käytännönkokemusta?
kinky
Apteekki

Post by kinky »

Alakaahan tämä kemikaali olla jo aika perkeleen nähty. Yli vuosi tullu säännöllisen epäsäännöllisesti tätä ryittyä.
Kymmenes gramma kaverin kaa pökkii tuhottu about kuukauden sisään.
Kahden viikon tauko oli vasta, mutta eipä tuo vaan tunnu enää toimivan.
Ällöttää koko aine. Varsinki se haju.. Ja maku joka tulee vetojen jälkee suuhun vastaa jotain kalan ruoan ja hevosen paskan sekotusta. Yksinkertasesti sanottuna siis. Tullu vejettyä vitusti liikaa. Ny saa tämä jäähä. Pirullisen halpaa vaan ja helposti saatavilla..
Mutta muutaman kuukauen taon ku pitäis nii veikkaan että tästä vois vielä joskus saaha jotku säväritki ilman puistatuksia ja oksetuksia.
Ja turhia valvottuja öitä jotka saa mut kirjottamaan turhia postauksia turhista asioista. Olen puhunut.
Do you really want to waste your time
Wake up and live your life
I want to be your chemical ride
horna
Kameleontti

Post by horna »

Tuntuu, että on jatkuvasti tullut laimenettua/huonoa vastaan, kun ei alle 100mg nokkaan sano oikeastaan mitään. Tai sitten omaan jonkin luontaisen toleranssin tähän.
Science flies you to the moon. Religion flies you into buildings. Drugs just flies you. Choose!
SadPanda
LD50

Post by SadPanda »

Eih, ei täää oo kivaa. liian puos nas stimulantti imo. need some empathy. Cathinones rules! nyt venailen pe jnta (uus lemppari iv käytös isois annoksil ja pommeil 350mg) ja 4-mec:in kans erittäin huikea kombo. Kivaa kivaa :) siihen uutta ur- savu mix sekoitusta :)
mauseri
LD50

Post by mauseri »

^Gangsteri^ wrote:yli nollaykköstä tätä ei kyllä uskaltanu iv:ttää ku pumppu hakkas niin sikanopiaa. plussana ei mitään laskuja mulla. ei yhtään mitään laskuja. väsytti vaan euforisesti jälkeenpäin. pikku hedari vaan tän lopettamisen jälkeen. hain buranaa. chillii kamaa.
125mg perseeseen suurin määrä mitä ottanut, en oo varmaan koskaan hikoillut niin paljoa. Tulis jo huomenna..
"Hampaita ei tarvita, metaa ja baariin"
gerotimo
Kameleontti

Post by gerotimo »

Mites jengillä kusilukot tän kanssa? Blueligtissa raportoitu niin yliaktiivista rakkoa kuin kusilukkoakin.

MDAI:n kanssa tuli aikanaan aivan vitun kivulias kusilukko, silloin tosin meni hieeeeman liikaa eli gramma alle kymmeneen tuntiin. Nyt olis tarkotus MDAI:n kanssa tätä kombotella ja vaikka ei varmaaankaan nyt aiotuilla annoksilla tule mitään ongelmia, kiinnostaisi kuulla kokemuksia.
as far back as i can remember all my heroes had trouble in their eyes
well it might have been drugs or it might have been love but thei all knew it was time to die
horna
Kameleontti

Post by horna »

gerotimo wrote:MDAI:n kanssa tuli aikanaan aivan vitun kivulias kusilukko, silloin tosin meni hieeeeman liikaa eli gramma alle kymmeneen tuntiin. Nyt olis tarkotus MDAI:n kanssa tätä kombotella ja vaikka ei varmaaankaan nyt aiotuilla annoksilla tule mitään ongelmia, kiinnostaisi kuulla kokemuksia.
Eikö toi oo aika selvä, jos MDAI aiheuttaa oireita? Ei tämä kuitenkaan mitään värjettömiä virtsarakon systeemejä ole aiheuttanut, eli veikkaisin että tossa kombossa MDAI on se määräävä.
gerotimo
Kameleontti

Post by gerotimo »

Jhoo, eipä ole millään muulla aineella näitä ongelmia tullut ja tuskin tällä kombollakaan, nyt kun on kontrollia hieman enemmän. Mutta pianhan tämän näkee, raportoitakoon. 8)
as far back as i can remember all my heroes had trouble in their eyes
well it might have been drugs or it might have been love but thei all knew it was time to die
Feya
OD

Post by Feya »

Nyt muistan, miksi tykkäsin tästä niin kovasti. Siitä on jo yli vuosi, kun viimeksi metiopropamiinia ryin, mutta yhtäkkiä alkoi vaan tekemään mieli.

Tämä satsi tuntuu selkeaästi vahvemmalta kuin viimekertainen. Nautin aineen edelleen nenän kautta; kyllä se sattuu, mutta mielummin kestän sen kuin annan osan mennä mahassa hukkaan. Aloitusannos on yleensä ollut 50-60mg, ja sitä sitten boostailen parin tunnin välein 15-30mg viivoilla (himo ottaa lisää on kyllä huomattavan kova). Päivän aikana meni yleensä yhteensä 100-150mg; enemmänkin olisi toki mennyt, mutta koska menin sitten vetämään kaiken arkipäivinä, mun oli pakko hillitä itseäni tai muuten en olisi kyennyt aamulla heräämään.

Vaikka vaikutusaika on suht lyhyt (3-4 tuntia), on vaikeaa (etenkin kun on boostaillut pitkin iltaa) saada levollista unta ilman bentsoja, vaan pyöriskelen suuren osan ajasta puoli unessa outojen ajatusten kera. Laskut eivät ole kovin pahat, lähinnä otulee vaan juminen ja hiukan kylmä olo.

MPA on euforisempaa kuin muistin. Ei se kyllä koksua voita, taikka niitä orgasmisia etyylifenidaattinousuja (joita en tosin aina saa - välillä tulee vaan paska olo) Mutta kun eilen otin 55mg nokat, se kolahti niin ihanasti että mun oli pakko hetkeksi vain nojata sohvaa vasten, sulkea silmät ja leveästi hymyillen nauttia fiiliksestä. Tuo euforia ei kestänyt kauaa, mutta sitä seurasi mukavan kirkas stimulaatio, joka lähentelee metamfetamiinia, ja huoleton olo. Vaikka mieleni ei erityisemmi tehnyt tehdä mitään, aloitettuani jonkun homman keskittymisestä ja motivaatiosta ei koskaan ollut puute.

Yksi iso plussa on, että vaikkei ole yhtään nälkä, MPA:ta otettua on silti erittäin helppo syödä. Eipähän ainakaan iske paha olo. Haittavaikutuksia olivat vatsakivut, sydämentykytys ja satunnainen päänsärky, mutta ne eivät häiritseet erityisen paljon.

Kaikenkaikkiaan MPA on mielestäni edelleen hauska stimu, jonka kesto sopii arkikäyttöön ja työskentelyyn, muttei rankaise samanlaisilla laskuilla kuten esim. pevekki.
Dexma
Moderator

Post by Dexma »

Tulipa tätä tässä kiskottua.

Jännästi alku vaiheessa oli paljon enemmän euforiaa, mut sitten se hävisi, enemmän tunsi vain stimulaatiota.

Isoimmat humahdukset alussa oli kumminkin todella siistejä, vähän kuin mämmistä, tai vaik 4-fa:asta. Sen jälkeen kumminkin, ne euforiset humahdukset väheni, vähän samalla tavalla kuin mämmissä ja deeleissä.

Monesti tuli buustattua hyvinkin pienillä annoksilla joka varmaan oli virhe, ja taisi kolmessa päivässä mennä 500 mg.

Musta alkaa tuntuun, että ööö tietty euforia versus stimulaatio fiilis alkaa mitä enemmän käyttää stimuja meneen siihen suuntaan, että tuntee vain stimulaatiota eikä niin paljoo euforiaa. Eikä niinkään fyysistä stimulaatioo vaan pään sisällä olevaa. Kehoon tulee huonompi olo ja aivot tuntuu käyvän liian kuumana, mut taas fiilis monesti on jopa suoraansanottuna paska...

Yleensä. Katoaa motivaatio tehä asioita, mut sitten yhtäkkiä, kun saa ittensä tekemään jotain niin keskittyy niin kauan siihen, että huomaa voivansa pahoin yhtäkkiä ja tajuaa, että pitää syödä.

Tietyllä tapaa tulee samaa fiilistä kuin psykedeelien kanssa. Ne ei enään oo niin hauskoja, mut hyödyllisiä kyllä, tietyllä tapaa.

Ja mitä pidempi kuuri, sitä jumisemmaksi olo menee. Toisalta jumitus on tosi hyvänlaatuinen jos on esim lukemassa jotain, mut esim itellä kitaran soitto vain heikkenee lujaa ja motivaatio siihen.
zrrl
Apteekki

Post by zrrl »

Onkos tää kemikaali jo ihan passé vai ootteko tyyppailleet tuota uudempaa "crystalline" MPA:ta, joka tuli markkinoille parisen kuukautta sitten kai?

Itse ostin viime talvella 1g sitä aiempaa versiota, joka haisee ja maistuu pahalta ja tarrautuu helposti joka paikkaan. Ihan tyytyväinen olin laatuun mutta aika harvakseltaan tuli nappailtua, tänä syksynä pussukka viimein tyhjeni. Kerran kokeilin nokittaa mutta totesin mahdottomaksi, muut kerrat kapseloituna oraalisesti, mikä toimikin aivan erinomaisesti. Yksi annos oli yleensä 30-60 mg luokkaa ja joinain iltoina tuli otettua pari redosea, koko sessio ehkä max. 150 mg.

Olin yllättynyt kun kävin lukemassa BL:tä tai jostain kommentteja MPA:sta ja melkeinpä valtaosa käyttäjistä tuntui kertovat etteivät saa siitä juuri minkäänlaista euforiaa. WTF! No, tääkin on tietty yksilökohtaisesta aivokemiasta tai jostain kiinni mutta muistan kun aivan ekalla kerralla otin vain 20-30 mg ja tuli ihan tukka pystyyn -nousut ja euforiat noinkin pienestä määrästä. (Silloin tosin ei ollut toleranssia millekään stimulle tms.) Usein myöhemminkin tullut ihanat nousut, toisinaan taas noussu vaan smuuthimmin. Jos ottaa uusia annoksia illan aikana niin euforioita ei ole enää tullut.

No, asiaan: tuli hommattua tuota crystal MPA:ta. Ei tuo nyt ihan kristallilta näytä mutta on selvästi erilaista materiaalia. Kimaltelee ehkä ihan vähän oikeassa valossa. Valkoista jauhoa, joka hajoaa pieniksi kökkäreiksi kun pussia heiluttaa ja puristettaessa kasaan menee tiiviiksi muovailuvahaksi. Haju on olematon tai melko neutraali, en tiedä tuoksuuko tuossa nyt minigrip-pussi vai jauho itse. Maku on kirpeähkö, ihan jees mutta en välttämättä nokittaisi ikävänmakuisen dripin pelossa. Kiinnostaa kylläkin tietää että onko tän nokittaminen miten erilaista tuohon vanhaan verrattuna.

Tunti sit otin kapselissa 35 mg. Tuntuisi pörräävän, kuten tästä postauksen pituudesta voi päätellä (anteeksi), mutta ei tullu niitä MPA-nousuja joita niin kovasti olen ikävöinyt. Saattoi olla kyse liian pienestä annoksesta ja en tiiä vaikuttaako asiaan miten paljon se että otin viikonloppuna pariin otteeseen desoksipipradrolia, viimeksi reilut 3 pvä sitten otettu viimeinen deso-annos. Että oisko mahdollisesti tästä johtuvaa pientä stimutoleranssia läsnä tai muuta häikkää.

Tutkimukset jatkukoon. =>

edit: annoksia korjattu
SadPanda
LD50

Post by SadPanda »

Mua kiinostais tyypata tuota kristalli mpa:ta, mun tiedossa olevat vendorit ei vaan myy sitä :{
Muuten en ole jaksanu etes vaivautua tilaamaan / vetämään koko paskaa. niin kyllästyny koko aineeseen ja tosiaan niin nähty juttu.. Tekee pahaa ajatuski ainaki siitä perus mpa möhnästä..

Muutenki ollu aika selvinpäin täs. Ei vaan jaksa enää samalla tahilla. Pakko ajatella terveyttä jne..
SadPanda
LD50

Post by SadPanda »

Emt nyt tuli maisteltua pitkästä aikaa tota Metiopropaminea, ja samanlainen koostumus ehkä vähän eriväristä

Vendorin mukaan uutta batchia, ja emt. Tämä mpa alkaa puuskuttaan/ oksettamaan ja muutenki euforisoi enemmän ja vetojen jälkeen vaikutus kestäää huomattavasti pitempään. Esimerkiksi yksillä vediolla pärjäää 6-8h..

Emt. jotenki tuntuu et vois taas tilata tätä. Kyllähän tuo oli kivaa. Vaikutuksien erilaisuude tunto saattoi johtua pohjilla olevista aineista mitä oli alla elikkä : Mophedrone aka 3mmc, 2fluorometamfetamiini, ja alpha-pvp,

Oli hyvät kuosit harmi vaan ku loppu.
Last edited by King Ink on Wed 16 Jan 2013, 08:24, edited 1 time in total.
Reason: Poistin aiheeseen liittymättömän lätinän.
King Ink
LD50

Post by King Ink »

Siirsin tästä muutaman viestin Apua tullin kanssa- ketjuun, vaikkei se ihan suoraan sinnekään kuulunut. Koittakee pitää keskustelu aiheeseen liittyvänä.