Yleistä keskustelua bentsodiatsepiineista

Keskustelua opiaateista, opioideista, bentsodiatsepiineista ja muista sedatiiveista, sekä niiden turvallisesta käytöstä.
zerk

Re: Yleistä keskustelua bentsodiatsepiineista

Post by zerk »

SahkoinenVelho wrote:Vaik ois miten kuosit ollut niin aina sitä ees jotain fläsäreitä muistaa, riippuu ihan siitä minkä laskee "muistin menemiseksi". Joskus jo pienet annokset bentsoja ilman alkoholia tekee sen et bentson hävittyä verestä ei oikein muista kovin hyvin tapahtuneita ja asiat ei ole jääneet päähän.
Mulla bentsot vie muistin joko täydellisesti (siis ihan täysi blackout, ei MITÄÄN muistikuvia) tai sit tulee jotain 10min pätkiä joita ei muista mut muuten on selkeä kuva illasta. Tenox on mulle se tehokkain itsensänolaamisbentso, aina menee se täysi purkki narkkikarkkeja ja sit sekoillaan kympillä. Aamulla ei mitään käsitystä miksi muisti ei pelaa, kunnes tulee vastaan se tyhjä lasipurkki.

Hitto mä olen iloinen siitä, että päätin aikoinaan lopettaa bentsot.
seppo600
Lepakko

Post by seppo600 »

Siihen asti on mukavaa ku on alkoholia, lähinnä bissee, ei väkeviä, ja bentsoja (vaikka pameja tai opamoxeja, ei xanoreita tai rivoja ku sillon ollaan monesti putkassa, vaan pamit mulla ainaki todellakin rauhottaa oluen kaa kunnolla, varmasti kaikilla :D, mutten ala sekoileen tai rähisemään, kaljan kaa on hyvä kombo, jos sen osaa handlaa!)

Että omasta mielestä pamit on "viihdekäyttöön" komboksi sopiVaisimpia bentsoja, mut eihän nuo mitään kuosauspillereitä oo, huonoja pelkiltää _päihteeksi_ mutta sopivasti alkon, lyrican, tai opioidien kaa on iha hyvä kombo, sopivasti syötynä!

Mutta kun ne loppuu ja alkaa miettiin mitä on tehty, tai mitä on vahingossa tapahtunut pieni morkkis saattaa tehdä tulojaan. :)
FlyingH

Post by FlyingH »

Ilman toleja aikoinaan rivareista lähti hulluimmat ryynikänät. Saatto olla koko illan baarissa ja käyttäytyä suht normaalisti ja aamulla ei muista sekunttiakaan koko illasta. Xanoreista itselle on tullut aina lepponen olo alkoholin kanssa kun jotkut taas sekoo xanor+alko kombosta täysin
cook
Lepakko

Post by cook »

Mulla tulee melkeen kaikkien bentsojen kanssa kaksoiskuvat aika voimakkaina jos ottaa liikaa alkoholia samassa. Todella vittumaista kun joutuu yhdellä silmällä tihrustamaan, vaikka pää toimii muuten kohtuu ok. Liittyy varmaan johonkin liialliseen lihasten rentoutumiseen tms.
Timp3
Kameleontti

Post by Timp3 »

FlyingH wrote:Ilman toleja aikoinaan rivareista lähti hulluimmat ryynikänät. Saatto olla koko illan baarissa ja käyttäytyä suht normaalisti ja aamulla ei muista sekunttiakaan koko illasta. Xanoreista itselle on tullut aina lepponen olo alkoholin kanssa kun jotkut taas sekoo xanor+alko kombosta täysin
Niin tai ainaki ite muistelee olleesa ihan normaali :D Jälkeepäi kaverit kuittailee et kui vitu sekasi oot ollu :D
"What's worse? Being strung out or being fat?"
— Nikki Sixx
Harold
Kameleontti

Post by Harold »

hideo wrote:Kauankohan pitäis olla ilman bentsoja tai pienemmällä annostuksella että tolet vähä laskis kun yli vuoden syöny päivittäin kymppi pameja, 40mg päivässä respalla ja vaikka kerralla ottaa niin eipä juuri tuu mitää bentsovaikutusta niinku ennen. Jos olis yhellä pamilla aina päivän niin kauankohan menis että sanoiskin jotain nuo? Jotain suuntaa antavaa vastausta :)
No tuota mulla henkilökohtasesti meni aika vaikeeks. Söin reippaan vuoden verran kaikenlaisia erilaisia benzoja testimielessä/viihteeseen. Jossain vaiheessa perus setti saatto olla 6mg alprazolaamia ja 50mg diazepaamia.
Sitten pidin taukoa varmaan puoli vuotta kokonaan ja nyt käyttänyt satunnaisesta lääkkeenä. Mut eipä isoimmilla annoksklla mitään euforiaa/hyvää pöhnää enää saa aikaseks niinku joskus. Vaikka sekasin kyllä menee, esim toissapäivänä söin 3mg alprazolaamia ja olin aivan katollani.
hyvästi jää, et koskaan minua täällä enää nää
doof
Kameleontti

Post by doof »

Milli depot xanori alla ja taskussa pyörii 225 lyrica, niin oisko siitä mitään iloa? Ryynikännityyliset olot on perseestä, mut rento chill olo ois iloa. Vahvempaa xanorpöhnää en halu ja siks jätän loput xantut muille päiville. Noilla lyricoilla pelkiltään en saa mitää iloa ja ne menee joko nyt tai..tai tod näk. huomenna vaikkei niistä mitään saa

e: tuolla 11pagella kehuttiin benzo-lyry comboa joten kai se käy
Rawr
Karvakuono

Post by Rawr »

Kolme kertaa yks milligrammanen Xanori plus polttoa. En muista saaneeni mitään erityisiä oloja, mutta muisti on tyypillisesti tyhjentynyt muutamalta tunnilta kokonaan. Muutenkin muisti yleensäkin pelittää nykypäivänä aikalailla päin helvettiä, että eipä näistä ainakaan ollut juuri iloa.
Ruupertti
Karvakuono

Post by Ruupertti »

Napit on aina nappeja, ei oo suosikkia. Kaikki eri tarkoitukseen ja kaikista eri olot. Mut jos nyt pitää mainita niin: Lyrica, Rivat, Stilkkarit, Telarit, Dormarit, Temestat, ja lista voi jatkua! :up:

Kombotettuna saa "oloja" jos niistä haluaa olot.

Esimerkkinä nyt on tällänen kombo: ollut 4 päivää 10mg Norspan laastari kiinni (ei tosin liity aiheeseen), 2h sitten 1200mg Lyricaa, 45min sitten kodeiinia 180mg, 2 x 2mg rivoja, 2 x 1mg temesta, 4 x 10mg Tenox, puolikas 15mg stilnoct eli 7.5mg. Tuli huuhdeltua alas yhden Olvin kanssa! :love:

Sit tein tossa valmiiks kombon: Loratsepaamia 2mg nestemäisessä muodossa, 7.5mg zolpideemiä.. 5ml vettä sotkettuna.
Nyt on vedetty toi miksi 3 kertaa suotimen läpi ja tossa on 4ml jäljellä, lisäsin millin lisää vettä.. sotkin uudestaan. Nyt se on pumpussa, odottaen tuuppausta.

Tässä välissä huomaa et kombotus on tuottanut tulosta, hyvä olo kaikin puolin, lievää relaxoitumista havaittavissa. Musiikki vaikuttaa taustalla!

Nyt tuuppaan tuon mixtuuran: Kerron tod. näk. huomenna olot ja tulokset.
“Anyone who has never made a mistake has never tried anything new.” – Albert Einstein
paarmasisti
Apteekki

Post by paarmasisti »

Ruupertti wrote:puolikas 15mg stilnoct
Mikä ihmeen "15mg stilnoct" - eikö tsolpideemitabletit ole järjestään 10 mg vahvuisia? :shock:
Kunpa auringon päivät päällämme ei päättyisi koskaan.
Ruupertti
Karvakuono

Post by Ruupertti »

OnnenVarjot wrote:
Ruupertti wrote:puolikas 15mg stilnoct
Mikä ihmeen "15mg stilnoct" - eikö tsolpideemitabletit ole järjestään 10 mg vahvuisia? :shock:
Joo tätä tää teettää, eli siis puolikas stilkkari, eli 5mg.. liikaa nappeja ja ajatukset ties missä milloinkin. :doh: Tuo 15mg tuli varmaankin tuosta dormarista.

Ja vielä vastaus tuohon mixtuuraan. Tuli vaan "pirteämpi" fiilis, elikkä jos ottais vähä GT5, ja kattoo illaksi jonkun mukavan kombinaation.
“Anyone who has never made a mistake has never tried anything new.” – Albert Einstein
RcKokki
Apteekki

Post by RcKokki »

Tässä vähän omakohtaista vertailua bentsojen välillä.

Diapam - Ei toimi kunnolla edes +50mg annoksilla, ei poista ahdistusta vaan pikemminkin lisää sitä, ei edes unen saantiin oikein toimi.

Opamox - Ei muuta vaikutusta kuin väsymys ja vähän rentouttaa, muttei sovi uni lääkkeeksi. melko turha mielestäni.

Xanor - Pistää vähän vittuuntunennen ja sekaisen olon eikä juurikaan poista ahdistista, lisäksi toimii liian vähän aikaa.

Tenox - Poistaa ahdistuksen tehokkaasti ja helpottaa sosiaalista elämää, myös unen saantiin käypä pilleri. Toinen lemppari bentsoista.

Temesta - Vain kerran kokeillut ja muisti lähti joten ei paljon sanottavaa tästä.

Rivatril - Ainut bentso joka ei pistä tokkuraan vaan piristää. Jaksaa siivota ja tehdä arki askareita. Jeesaa myös jonkun verran sosiaalisiin tilanteisiin, myös ahdistus on 4mg päivä annoksella tipotiessään. Viihteilyyn ei näistä kyllä ole, mutta lääkkeenä mainio

3mg rivatril + 40mg tenox on aika jees doussi jos haluaa saada asioita hoidettua :)
lixcc
Psykonautti

Post by lixcc »

Itellä lähtee jostain syystä aina bentsot käsistä. Ekaks otan vaikka 80mg tenoxia ja päätän että tuo saa riittää tälle päivälle. sit muistaa vaan sen kun sanoo että vois ottaa pari pamia päälle ja loppu ilta onkin sumee ja tullu sekoiltuu jotain. Aamulla huomaa että kaikki bentsot onkin jo menny. Ja tämä siis vaikka ois 50 erilaista bentsoa. Joskus saattaa jäädä seuraavalle päivälle vielä jotain. Ja ne tulee sitten heti aamulla kiskastuu naamaan ja seuraavaki päivä menee utuisesti sekoillessa.

Tenoxit ja rivat tuntuu toimivan parhaiten kaikkeen. Sekä ahdistukseen, että viihteilyyn. Pamit toimii jotenkin oudosti vaan välillä. Joskus saatan syödä 50mg enkä huomaa mitään ja joskus 20mg riittää ihan hyvin lääkkeeks. Viihteilyyn en ole pelkkiä pameja syönyt vuosiin koska en muista niistä saaneeni ilman alkoholia mitään irti. Myös xanori on yksi lempi bentsoistani. Niitä vaan ei nykyisin hirveästi liiku missään. Ja olen sitä paitsi luvannut olla ilman bentsoja.... Opamox poistaa pientä ahdistusta jo 15mg annoksella, mutta kunnon ahdistukseen tarvii sitten ihan liikaa jo ottaa ja menee taas kujuiluks.

Ja bentso-päissäni sitten säädän vauhdit ja subut +muita ryynejä silleen, että rahaa menee se 300 euroa viikonloppuun, eikä siitä muista itse yhtään mitään. Siis vielä seuraavat kaksi päivää menee jossain pakko saada subua fiiliksissä bentojen jälkeen, kun on kunnolla niitä popsinut.
"Elämästä saa ja pitää nauttia joka päivä. Matkustaminen on keino muistaa se." -Riku Rantala.
Ruupertti
Karvakuono

Post by Ruupertti »

Itsellä kanssa on kaikki maailman bentsot käyty läpi!

Nyt menee rivatrilia, ja "silloin tällöin" Temestaa.

pamit, oxet taikka medit... pamit ylipäätäänään aika samankaltasia.. Temesta on kans vähän samankaltainen. Rivatril taitaa olla lääkäreiden keskuudessa aika "nistin" lääke..
Tälläsen kuvan saanu... 2mg rivatril kuulemma vastaa suhteessa 4kpl 10mg Diapamia... Eli ovat lääkärit olleet aina vähän toisella katseella kun katsonut/kuullut et on Rivatril käytössä!

Pointti oli... Rivatril on hyvä perusbentso... temestat oli joskus viel hyvii ku sai 2mg... menee noi pienemmätki.. :)
p420
Psykonautti

Post by p420 »

Itsellä toimii xanori parhaiten mikäli haluaa kunnon guoseihin. Mutta lääkinnälliseen käyttöön olen todennut opamoxin & tenoxin parhaiksi.
paarmasisti
Apteekki

Post by paarmasisti »

Kaikki bentsot sopivat itsensä pöljyyttämiseen.
Metku
Kameleontti

Post by Metku »

koen nämä bentsot seuraavasti:

-Diapam, mukava lepponen bentso poistaa ahdistuksen ja rauhoittaa jo 10mg annoksella ilman kummempaa toleranssia.

-Xanor, poistaa ahdistuksen nopeasti ja tehokkaasti, tekee sosiaaliseksi, ehkä jopa euforisoi hieman, paras bentso comboiluun.

-Opamox, väsyttää ja tulee pöhnä, poistaa ahdistusta heikosti.

-Tenox, sama kuin opamoxilla, mutta poistaa ahdistusta hieman paremmin.

-Dormicum, 15mg oraalisesti murskattuna tuo sedatiivisen, väsyttävän "bentsonuokun", paras bentso comboiluun opiaattien kanssa.

Mutta Diapam on itselläni yleispätevä bentso ahdistuksen poistoon, vaikuttaa ~4 tunnin ajan anksiolyyttinä ja lievänä sedatiivina.
In the land of the blind, one-eyed man is the king
Psychonautilus

Post by Psychonautilus »

Temesta ollu nyt respalla, 1-2,5mg/pv. Helvetin hyvä; toimii yhtä tehokkaasti ja nopeasti ahdistukseen kuin Xanor, tekee muutakin hyödyllistä (toimii tarpeessa myös hypnoottina eikä tule aamupöhnää, kestää pidempään, ei omaa juuri yhtään viihdepotentiaalia, eli jää lääkekäyttöön eikä tuu sekoiltua. Rivatrilia - omaa yleistä luottovalintaani - parempi, kun ei välttämättä tarvitse olla koko päivää ryyneissä, vaan voi ottaa tarpeeseen.

Joku vähän reilu kuukausi kai nyt takana, ja kun napit loppu tossa hetki sitten (frendi ei saa mitään muuta ku Opamoxeja), täytyy kyl todeta et käytön pituus ja kulutus huomioon ottaen loratsepaamista tulee paskimmat reflat mitä mulla on ikinä tullu. Lyhyt puoliintumisaika eikä aktiivisia metaboliitteja eli reflat tulee äkkiä, ja vaikuttaa suht. voimakkaasti jokaisella osa-alueella (anksiolyyttinen, lihasrelaksantti, antikonvulsantti, hypnootti, amnesia), eli refloihin kuuluu vainoja, unettomuutta, sätkimistä ja lihaskramppeja, yleistä vitutusta ja ahdistusta.

Pitäs käydä vaihtaan varmaanki Diapameihin kuhan lääkäriin taas jaksan.
doof
Kameleontti

Post by doof »

Kun haette bentsoista viihdettä niin onko se sitä kylillä apinointia vai kotona rentoutuneena, laiskana ja huolettoman olonl merkeissä ? Entä mites riva ja xanor kukkuua yhessä? Meneekö sekoiluksi vai chilliksi

e: ja oishan mulla 120mg kodeiiniakin mutta kannattaako sitä alkaa läträämään?
Psychonautilus

Post by Psychonautilus »

doof wrote:Kun haette bentsoista viihdettä niin onko se sitä kylillä apinointia vai kotona rentoutuneena, laiskana ja huolettoman olonl merkeissä ? Entä mites riva ja xanor kukkuua yhessä? Meneekö sekoiluksi vai chilliksi

Hyvin harvoin haen enää bentsoista viihdettä. Aikoinaan kun kokeilin ryyneillä viihteilyä niin vasta kourallisen syötyäni tuli sellanen fiilis, et "No nyt tuntuu et toimii! Pois alta" tms. En muista kertaakaan niin sanoneeni, mut kaverit kyl valotti. Yhtä lailla sitä tulee nykyään "viihteellisesti" käytettyä kylillä - ei tosin apinoimassa - sekä himassa velttoillen.

Nykyinen bentsojen viihdekäyttöni on n. 2-3x kertaa terapeuttisen annoksen kokoiset doussit - eli vähän rentoutumista parin bissen ja budin kera - tai sitten pientä buustia opiaatteihin. En hae näistä enää viihdettä, se on turhaa. Dorkajumit vois olla ihan letkeet jos pysyis hereillä ja muistas.

Riva ja Xanor on ihan jees itse asiassa. Lihasrelaksaatio jäänee aika vähäiseksi, mut voi tulla aika huoleton olo. Syö kumpikin samaan aikaan, Xanor toimii heti ja Riva nousee sit vähän ajan päästä siinä taustalla. Kuhan kattoo vertailutaulukoista et doset on kohtuulliset, niin ei niissä ole mitään riskiä.
Ota Rivatrilia suurempi annos kuin Xanoria, kun Xanorista menee enempi pihalle ja tulee rähinäryynikänni sekä blackout koko illasta.

120mg kodeiinia on niin vähän että heittäisin siihen kyllä mielellään bentson tai pari kylkeen.
paarmasisti
Apteekki

Post by paarmasisti »

Bentsoissa on kiva mömmiä sohvalla ja katsella elokuvaa. :P
mentalhell
Kameleontti

Post by mentalhell »

Paras lääkkeenä: Rivatril 2 mg.

Akuutimpaan hätään: Diapam 10 mg.

Rivat kun alkavat toimimaan n. 30 minuutissa ja Diapamit 10 minuutissa. Ainakin minulla. Nämä kaksi bentsoa auttavat kaikkeen.
Olen ehkä joskus jo maininnut mieltymykseni näihin.
Psychonautilus

Post by Psychonautilus »

mentalhell wrote:Paras lääkkeenä: Rivatril 2 mg.

Akuutimpaan hätään: Diapam 10 mg.

Rivat kun alkavat toimimaan n. 30 minuutissa ja Diapamit 10 minuutissa. Ainakin minulla. Nämä kaksi bentsoa auttavat kaikkeen.
Olen ehkä joskus jo maininnut mieltymykseni näihin.
Mulla menee ainakin 30 minuuttia ennenkuin merkittävät anksiolyyttiset vaikutukset alkaa tuntua diatsepaamin kanssa. Tietoinen ajattelu siitä, että on ottanut lääkkeen, joka koko ajan alkaa lievittää ahdistavaa tilannetta on itsessään anksiolyyttinen. Jo se, että on pami povarissa ehkäisee ainakin minulla kohtauksia, enkä pode agorafobiaa jos on messissä jotain nopeaa rauhoittavaa.

Rivatril ei auta kovin akuutisti muuten kuin lohduttamalla, että "tunnin päästä helpottaa". Xanor jeesaa 10-15 minuutissa jos pitää kielen alla, muuten 15-30 min välillä. Temesta on mulla toiseksi nopeimmin vaikuttava anksiolyytti. Diapamitkin kyl auttaa silti suhteellisen nopeasti, mut mun pitää vetää niitä muihin anksiolyytteihin verrattuna hirvee määrä että ahdistus lähtee.

Uusin taas Temesta-respan, hyvin toimii, vittumaiset reflat vaan tulee. Ilkeimmät koskaan.
p420
Psykonautti

Post by p420 »

doof wrote:Kun haette bentsoista viihdettä niin onko se sitä kylillä apinointia vai kotona rentoutuneena, laiskana ja huolettoman olonl merkeissä ?
Kotona on ihan mukava istuskella ja notkua sohvalla. Kyllähän sitä sillointällöin tulee kavereille lähdettyä tms, mutta harvemmin tulee kuitenkaan mitään hölmöiltyä.
Psychonautilus

Post by Psychonautilus »

p420 wrote:
doof wrote:Kun haette bentsoista viihdettä niin onko se sitä kylillä apinointia vai kotona rentoutuneena, laiskana ja huolettoman olonl merkeissä ?
Kotona on ihan mukava istuskella ja notkua sohvalla. Kyllähän sitä sillointällöin tulee kavereille lähdettyä tms, mutta harvemmin tulee kuitenkaan mitään hölmöiltyä.
10-20mg vaikka diatsepaamia (tai 1-2mg loratsepaamia, milli rivaa, joku järkevä dose jotain benjoa kuitenkin) pohjalle, nokat piriä, ja kontrollin kanssa tissuttelemaan - ei juomaan - siinä mielessä käytän joskus bentsoja viihteellisesti. Minusta tulee silloin ylisosiaalinen, itsevarma, eikä kuitenkaan kenenkään mukaan mulkero. Liikaa bisseä, liikaa bentsoja, tai pirin tilalle koksu ja mulkerous nousee huomattavasti.
Feya
OD

Post by Feya »

doof wrote:Kun haette bentsoista viihdettä niin onko se sitä kylillä apinointia vai kotona rentoutuneena, laiskana ja huolettoman olonl merkeissä ? Entä mites riva ja xanor kukkuua yhessä? Meneekö sekoiluksi vai chilliksi

Mulle se ahdistuksen poisto on nimenomaan sitä parhaintaviihdekäyttöä. Ahdistun ja stressaannun niin helposti, että päivän päätteeksi on kiva ottaa vaikka 2-3mg rivaa jonkun opiaatin kera ja vaan chillailla. Myös stimujen kanssa/päätteeksi bentsot sopivat loistavasti; tänäänkin oon ottanut vauhtia, ja bupre ja rivat toimivat hyvin sen kylkiäisenä; olo on edelleen skarppi ja motivoitunut, mutta samalla rento. Isommista bentsoannoksista yleensä vaan tipahdan, joten se on aika turhaa.

Bentsoilla apinointi sen sijaan tapahtuu yleensä alkoholin yhteydessä. Itse en sellaisesta pahemmin välitä. Joskus tulee otettua pieni bentsoannos (esim. 1,5mg rivaa, 0,5mg xanoria tai 20mg pameja) ja kolmisen annosta alkoholia, muttei sen enempää.

120mg kodeiinia on niin vähän, että kannattaa ottaa se bentsojen kanssa. Jos sulla ei ole toleja, niin heitä vaikka eka kodeiinit huiviin, sitten ota 1-2mg rivaa päälle ja kato miten futaa, ja jos vähän ajan päästä siltä tuntuu, niin ota vielä vähän xanoria päälle. Tuskinpa se sekoiluksi menee.
jumalatjalassa
Lepakko

Post by jumalatjalassa »

Hei nyt kaipailisin nopeasti apua!

Otin tuossa tunti sitten 15 mg Opamoxin. Vielä ei tunnu minkäänlaista väsymystä ja pitäisi pian päästä nukkumaan. Mulla on tosiaan tällä hetkellä sellainen fiilis, että mä en tosiaan nyt nukahda ilman minkäänmoisia apukeinoja. Tuo nappi vain sattui olemaan viimeinen tuota lajia ja kuten sanoin, se ei tunnu vaikuttavan mitenkään. Onko millään tapaa hyvä idea ottaa Zopinoxia tuohon päälle? Löysin nimittäin sitä 7,5 mg napin kaapin pohjalta. Kokonaisena ei varmaankaan kannata, ehkä puoliksi? Jos/kun sillä on jotain merkitystä, olen alle 50 kg naisihminen.

//: HYI SAATANANVITTU. Nappasin äsken vajaan puolikkaan Zopinoxin sitten nassuun... En tosiaan ikinä aiemmin ole näitä syönyt ja nyt on pakko todeta, että... maistuu korvavaikulta. Hyi helvetti, mä en ole ikinä eläissäni maistanut mitään yhtä pahaa. Hyi vittu, miten tän maun saa pois...
Last edited by jumalatjalassa on Wed 14 Nov 2012, 00:30, edited 1 time in total.
Psychonautilus

Post by Psychonautilus »

Ei ole mitenkään vaarallista ottaa tuohon päälle tsopiklonia. Tsopiklonikin on GABAerginen ja noilla annoksilla luultavasti ainoastaan lisää mahdollisuuksia nukahtaa Opamoxin päälle.

Itselleni tsopikloni on paska unilääke mutta en näe tuossa mitään riskiä; toivottavasti natsaa.

Sen sijaan oksatsepaami imeytyy todella hitaasti; 15mg on pieni annos, mutta 1h päästä ei välttämättä kannata odottaa vaikutuksia. Huippupitoisuudet saavutetaan 2-3h päästä, eli odottaisin vielä ehkä tunnin ainakin.

EDIT:
//: HYI SAATANANVITTU. Nappasin äsken vajaan puolikkaan Zopinoxin sitten nassuun... En tosiaan ikinä aiemmin ole näitä syönyt ja nyt on pakko todeta, että... maistuu korvavaikulta. Hyi helvetti, mä en ole ikinä eläissäni maistanut mitään yhtä pahaa. Hyi vittu, miten tän maun saa pois...
Ei valitettavasti millään, tai itse en ainakaan ole saanut makua millään pois. Vielä ikävämpää on se, että sama pilluhelevetti maistuu suussa seuraavan päivän ainakin iltapäivään ast.

Tsopikloni tuskin alkaa väsyttää kauheasti ellei mene maate, eli nyt kun se kerran on syöty, suosittelisin menemään sänkyyn ja odottamaan unta.
jumalatjalassa
Lepakko

Post by jumalatjalassa »

Sepäs kiva kuulla... Mä olen lukenut tämän maistuvan aivan karmealta, mutta en mä tosiaan tätä osannut odottaa. Hyi saatanansaatana... :D Mutta nyt iltatupakki ja unimaailma kutsuu, kiitokset Psychonautilukselle! (:
doof
Kameleontti

Post by doof »

Meneeköhä aivan överiksi jos otan millin rivaa ja kolmen tunnin päästä lähen juhlimaan ryyppäämistä? Seura on semmosta että tekia mieli skipata mut frendin synttäeit niin ei voi... :[