tramadoli
-
Kottonmouth
Re: tramadoli
Tramaleita ja alkoa aika turha miksata. Itse vetäisin ensin kännit, ja seuraavana päivänä ottaisin darranpoistoon tramalit. Yhdessä otettuna menee kummankin hienot ominaisuudet hukkaan. Less is more.
-
SahkoinenVelho
- Kameleontti
Tramadoli toimii kyl darralääkkeenä paremmin kuin muut opioidit. Varmaan johtuu tramadolin serotoniinia vapauttavasta vaikutuksesta ja NMDA-antagonistisuudesta. Bentsot on krapulaan tottakai vielä parempi lääke mut tramadoli tulee mulla ainakin melkeinpä heti hyvänä kakkosena.
-
LeFairylette
- OD
450mg tramadolia, ihanan pirtsakka ja jopa euforinen olo
tekis mieli vaan touhuta kaikkea.
tekis mieli vaan touhuta kaikkea.
"Sä oot likanen narkkari! Yhteiskunnan pohjasakkaa!!
-
paarmasisti
- Apteekki
Tramadolin kanssakin saa olla varovainen:
"Vuonna 2010 subutexin aiheuttamaan myrkytykseen kuoli 46, tramadolin 26 ja fentanyylin 16 väärinkäyttäjää." -link
"Vuonna 2010 subutexin aiheuttamaan myrkytykseen kuoli 46, tramadolin 26 ja fentanyylin 16 väärinkäyttäjää." -link
Kunpa auringon päivät päällämme ei päättyisi koskaan.
-
Soppaluu
- Lepakko
Ei tää loppujen lopuksi ole niin paska opiaatti ku monet antaa ymmärtää. Ite tykkään tästä paljon enemmä ku kodeiinista (
) kun piristyy ja jaksaa tehdäkin asioita.
Mut, millasia annoksia te _tolettomat_ vedätte?
edit. kasvaako näihin tää toleranssi millasta vauhtia? Kun jotkut sanoo vetävänsä täällä yli 300mg annoksiakin, ja itelle riittää ihan hyvin 100mg, ja 150mg annoksesta tulee jo paha olo.
edit. kasvaako näihin tää toleranssi millasta vauhtia? Kun jotkut sanoo vetävänsä täällä yli 300mg annoksiakin, ja itelle riittää ihan hyvin 100mg, ja 150mg annoksesta tulee jo paha olo.
-
Metku
- Kameleontti
nolla-toleilla 400mg on ihanne annos itselläni, tosin 200milliäkin on jo mukava annos kaikkiin vaivoihin. Masennukseen, tylsyyteen, sosiaalisten tilanteitten pelkoon.
In the land of the blind, one-eyed man is the king
-
Comadope
Ihan ihmisestä kiinni noi tolet. Itse nollatoleilla mitään opiaatteja aiemmin vetämättä otin tramalia 400mg saamatta kuitenkaan mitään kummoisia oloja..Soppaluu wrote: edit. kasvaako näihin tää toleranssi millasta vauhtia? Kun jotkut sanoo vetävänsä täällä yli 300mg annoksiakin, ja itelle riittää ihan hyvin 100mg, ja 150mg annoksesta tulee jo paha olo.
-
Neste
- OD
En kyllä puhuis toleista sun tapauksessa - tramadol kun ei vaan toimi kaikilla ihmisillä viihteellisesti.Lubbe wrote:Ihan ihmisestä kiinni noi tolet. Itse nollatoleilla mitään opiaatteja aiemmin vetämättä otin tramalia 400mg saamatta kuitenkaan mitään kummoisia oloja..
If the doors of perception were cleansed every thing would appear to man as it is, infinite -William Blake
-
FlyingH
Totta, itsellä ensimmäinen opiaatti oli tramadoli. Otin 200mg ja ei sanonut mitään. Lopuksi oli mennyt 750mg jolloin olin jonkinlaisesssa nuokussa, tosin ei varsinaisesti mikään erityisen hyvä olo ollut. Nykyään tosin huomaan 200mg toimivan kun on oppinut tunnistamaan opioidien vaikutukset. Ihan jees piristää vähän ja kutittaa nenääNeste wrote:En kyllä puhuis toleista sun tapauksessa - tramadol kun ei vaan toimi kaikilla ihmisillä viihteellisesti.Lubbe wrote:Ihan ihmisestä kiinni noi tolet. Itse nollatoleilla mitään opiaatteja aiemmin vetämättä otin tramalia 400mg saamatta kuitenkaan mitään kummoisia oloja..
-
Hugster
- Tuppisuu
Kipuun tramadolia useamman kuukauden vetänyt, ja ei kyllä minkäänlaisia oloja ole missään vaiheessa saanut. Toisaalta enpä mä ole lähtenyt ihan järkyttävän isoja kerta-annoksia vetämäänkään.
Nyt vaihtui buprenorfiiniin, saas nähdä auttaako edes kipuun.
Nyt vaihtui buprenorfiiniin, saas nähdä auttaako edes kipuun.
-
cook
- Lepakko
Onko kukaan kokeillut I.M. tramadolia? Onko eroja oraaliseen nautintotapaan? Olis tossa puhtaana niin ajattelin jos väsäis lihakseen, suoneen vissiin aika turhaa kamaa.
-
paarmasisti
- Apteekki
^Mitenkäs sitä sanotaan: "paska on paskaa, vaikka voissa paistais". 
-
cook
- Lepakko
Eihän tramadoli paskaa oo suun kauttakaan, en mä sitä sano. Vaikka jakaahan tämä mielipiteitä tunnetusti mutta oikeen mukava pikku opioidi.
-
rebirth
- Apteekki
Ei tramali paskaa ole. Tovin näitä oon taas popsinu mut silti saa viellä 300-400mg jo ihan hyvät nuokut aikaseks ja välillä jopa valvareita. Valvareiden saantiin kyllä tarviin muita aineita boostaamaan oloja.
Oon huomannu tuo masentuneisuus on tullut vain suomalaisista nopeista 50mg tramaleista, mutta vastaavaa ei ole ilmennyt ulkomaalaisista 200mg depoteista eikä suomalaisista 100mg depoista. Sillä ei oo ollu tämän suhteen merkitystä onko nauttinu nää ehjinä vai murskattuina.
Sitten on ilmaantunu toinenki haittavaikutus näistä, ylittäessä 300mg annoksen niin yleensä mulla alkaa tinnittämään korvissa lähes koko vaikutuksen ajan.
Vastataan ny omaan viestiini.rebirth wrote:Onko muilla tullut vastaavia oireita että tramalit masentaa nousun jälkeen ja jos on tiedätkö syytä?
Oon huomannu tuo masentuneisuus on tullut vain suomalaisista nopeista 50mg tramaleista, mutta vastaavaa ei ole ilmennyt ulkomaalaisista 200mg depoteista eikä suomalaisista 100mg depoista. Sillä ei oo ollu tämän suhteen merkitystä onko nauttinu nää ehjinä vai murskattuina.
Sitten on ilmaantunu toinenki haittavaikutus näistä, ylittäessä 300mg annoksen niin yleensä mulla alkaa tinnittämään korvissa lähes koko vaikutuksen ajan.
-
Feya
- OD
Kyllä Tramadol kodeiinin voittaa, mutta ongelmana on nopea toleranssin nousu ja vaihteleva toimivuus.Soppaluu wrote:Ei tää loppujen lopuksi ole niin paska opiaatti ku monet antaa ymmärtää. Ite tykkään tästä paljon enemmä ku kodeiinista () kun piristyy ja jaksaa tehdäkin asioita.
Vaikken Tramadolia säännöllisesti vedäkään, niin tolettomaksi mua ei voi kutsua sillä opiaattitoleranssini on hyvin korkealla. Muistan aikoinaan kun otin Tramadolia ensimmäisiä kertoja ja jo 200mg toimi ihan kivasti (toisaalta ei ollut mihin verrata, sillä kokemus vahvemmista opiaateista puuttui). Nykyään 1000mg saa aikaan kyllä kivat nuokut ja hyvän olon, mutta ei mitään oikeaa euforiaa. Mieto vaikutus, suuri kohtauksen riski (oon kuullut joidenkin päivittäiskäyttäjien annosten lipuneen lähemmäs 3000mg:ää) ja kallis hinta ei vaan tunnu olevan sen arvosta, joten mielummin käytän tätä aniharvoin, jolloi joku 500mg saattaa toimia ihan hyvin.
-
Psychonautilus
Pidän tästä kyllä enemmän kuin kodeiinista; kodeiinin vaikutus on sinänsä ihan jees, mutta kestää helvetin lyhen aikaa, kutittaa vitusti eikä siltikään ole kovin kummoinen, vaikka kuinka paljon vetäis ilman toleja.Soppaluu wrote:Ei tää loppujen lopuksi ole niin paska opiaatti ku monet antaa ymmärtää. Ite tykkään tästä paljon enemmä ku kodeiinista () kun piristyy ja jaksaa tehdäkin asioita.
Itselleni ilman toleja 300mg on viihteellinen dose, sen alle ei hirveästi muuta kuin kivunlievitystä irtoa mulla. Kaveri tosin meni jo 200mg ihan sekaisin, ja itselläni taitaa olla luontaisesti korkeahko tole, kun täysin nollatoleilla 40mg morfiinia IV oli vaan vitun siistiä, eikä yhtään liikaa.
Toleranssi taitaa kasvaa suhteellisen nopeasti, mutta vaikea sanoa kun väärinkäytin silloista respaani - 100-200mg oli päivälle, mutta helposti tuli syötyä 600-800mg (EI SUOSITELTAVAA ainakaan ilman jotain antikonvulsanttia; vaikka hyvin pieni määrä klonatsepaamia, diatsepaamia, loratsepaamia - hitaita ei saisi kombotella mutta yli 400mg tramadoliannokset voi olla vaarallisia). Joskus soitin kaverin kämpille vahtimaan ja soittamaan tarvittaessa yksykskakkoseen, ku tajusin et olin syöny 1,2g ja alko nykimään vähä joka paikasta. Ei onneks tarvittu, mut vitun sätkystä meininkiä oli.
Ihan hyvä kipulääke. Ennen kuin kokeilin kovempia, sain tästä melkoista euforiaa 300-600mg doseilla. Tramadoli imeytyy tehokkaammin, jos kehossa on sitä valmiiksi, eli kannattaa doussata vähitellen eikä kaikkea kerralla. Alkuun stimuloiva opioidi, loppuvaiheessa nuokuttava. Melkein aina lentää laatta. Kestää miellyttävän kauan, aika lailla koko päivän.
Huono ja arvaamaton kombotettavaksi melkein minkä tahansa kanssa.
-
paarmasisti
- Apteekki
Hmm... eipä tuo 100 kapselin paketti viiskymppisiä Tramaleita paljon apteekissa maksa.Feya wrote:kallis hinta ei vaan tunnu olevan sen arvosta
Ymmärtääkseni tramadolin affiniteetti myy-opioidireseptoriin ilmenee vasta turhan suurilla annoksilla - jolloin kouristusriskikin on merkittävä.
-
VXA
- Kameleontti
200 mg depot on jees, 400 mg alkaa ärsyttää silmii ja kaikkee. Vaikutus kestää mulla aika pitkään, ja nuokut tulee vasta lopuksi.
Nyt just alla toi 200 mg, opiskelen ja kuuntelen musaa. Pystyy keskittyyn tosi hyvin. Myös musaan, ei tuu semmost fiilist et "noh, joko tää biisi loppuu?".
ADHD siis diagnosoitu.
Suihkus käymine oli tän vaikutuksen alaisena jotenki aika euforista viime kerral. Vois mennä tänää viel vaik saunaan.
Nyt just alla toi 200 mg, opiskelen ja kuuntelen musaa. Pystyy keskittyyn tosi hyvin. Myös musaan, ei tuu semmost fiilist et "noh, joko tää biisi loppuu?".
ADHD siis diagnosoitu.
Suihkus käymine oli tän vaikutuksen alaisena jotenki aika euforista viime kerral. Vois mennä tänää viel vaik saunaan.
Jos metsään haluat mennä nyt,
niin takuulla pajautat.
Kolme likaista hippiä hiisas näin, piippu kiersi ringissä eteenpäin. Ja koska hatsia oli paljon niin, kutsuivat he messiin yhden pajapään.
Kuoseissa taju ajantajusta heikkenee.
niin takuulla pajautat.
Kolme likaista hippiä hiisas näin, piippu kiersi ringissä eteenpäin. Ja koska hatsia oli paljon niin, kutsuivat he messiin yhden pajapään.
-
VXA
- Kameleontti
Must tuntuu vahvasti siltä, että en pelkästään pysty keskittymään musaan paljon paremmin, vaan se myös kuulostaa helvetisti paremmalta. Kukaan törmännyt samaan ilmiöön tramsujen kaa? Tää varmaa johtuu sitte serotoniinin takaisinottoa estävästä vaikutuksesta.
Jos metsään haluat mennä nyt,
niin takuulla pajautat.
niin takuulla pajautat.
-
Feya
- OD
No tuollaisesta 100 kapselin paketista saisi peräti 5 annosta, jos vetelee sellaisia 1000mg annoksia.OnnenVarjot wrote:Hmm... eipä tuo 100 kapselin paketti viiskymppisiä Tramaleita paljon apteekissa maksa.Feya wrote:kallis hinta ei vaan tunnu olevan sen arvosta![]()
Ymmärtääkseni tramadolin affiniteetti myy-opioidireseptoriin ilmenee vasta turhan suurilla annoksilla - jolloin kouristusriskikin on merkittävä.
-
paarmasisti
- Apteekki
Hmm. Totta.
Eli runsas pari euroa per annos Kela-korvauksen jälkeen.
Toki ymmärrän, että nuo maksavat kadulla enemmän kuin apteekissa, mutta pitipä päästä saivartelemaan.
Toki ymmärrän, että nuo maksavat kadulla enemmän kuin apteekissa, mutta pitipä päästä saivartelemaan.
-
zerk
Joo-o, kyllä se 100x100mg loota menee käytännössä aina alle kymmenessä päivässä. Tulee unikot reilusti halvemmaksi vaikka respalla saankin.
-
ElectroHead
- Karvakuono
Sori en jaksanu lukee koko topiccii läpi mut yks kysymys olis.
Onks tramadoli jollain tavalla haitallinen/vaarallinen SSRIn kanssa?
Oon jotain tällästä huhuu kuullu mut en oo todellakaan varma asiasta.
It should be remembered that a dose which can be easily tolerated by someone with a significate opiate tolerance could kill an individual with no tolerance.
Minä tahdon, minä määrään. Minä myrkyn suoneen käsken.
-
Infitialis
- Apteekki
Kyllä on potentiaalisesti vaarallinen vaikka olenkin nähnyt SSRI kuurin aikana näitä syötävän, samoin SNRI. En suosittele.ElectroHead wrote:Sori en jaksanu lukee koko topiccii läpi mut yks kysymys olis.
Parhaat karstat on pohjalla.
-
zerk
SXRI+tramadoli kombon kanssa on aina serotoniinisyndrooman riski. Mulla on itse kokemusta SNRI (efexor) ja tramadoli kombolla siitä ja se on todella kamala tila.ElectroHead wrote:Sori en jaksanu lukee koko topiccii läpi mut yks kysymys olis.
-
lieta
- Psykonautti
Olin jo niin hyvällä mallilla ton tramadolin lopettamisen kanssa ja taas se kompastuskivi on sama, kun ei vaan kestä tota tyhjää oloa ja 24/7 masentuneisuutta
Tosin joo, nyt sitten on kourassa ihka ensimmäistä kertaa oma resepti ks.lääkkeeseen. Ei ollu hyvä juttu yhtään, mutta heikko olen tämän kanssa. Älkää ihmiset käyttäkö pitkiä putkia.
"Don't curse when it rains,
if you don't ever even smile
when the sun shines "
if you don't ever even smile
when the sun shines "
-
ElectroHead
- Karvakuono
Kuinkas kauan pitää olla syömättä SSRItä et uskaltais tramadolia nauttii? Olisko joku kuukaus viimesestä napista vai kuinkas? Sitä ollaa meinaa just ajamas alas ja nyt olis tilaisuus..zerk wrote:SXRI+tramadoli kombon kanssa on aina serotoniinisyndrooman riski. Mulla on itse kokemusta SNRI (efexor) ja tramadoli kombolla siitä ja se on todella kamala tila.ElectroHead wrote:Sori en jaksanu lukee koko topiccii läpi mut yks kysymys olis.
It should be remembered that a dose which can be easily tolerated by someone with a significate opiate tolerance could kill an individual with no tolerance.
-
Metku
- Kameleontti
Sanoisin 3-5 päivää olevan jo aivan riittävä, vähempikin aika luultavasti riittää, mutta jotta pysyttäisiin turvallisessa käytössä ja järkevässä keskustelussa täällä niin en sano, että päiväkin riittäisi.ElectroHead wrote:Kuinkas kauan pitää olla syömättä SSRItä et uskaltais tramadolia nauttii?
Komppaan, MAO-estäjä ja tramalit olivat kauhea kokemus, en tahallaan syönyt MAOi:tä tosin, (2 promillen humalatilalla voi olla osuutta harkintakykyyni).zerk wrote:SXRI+tramadoli kombon kanssa on aina serotoniinisyndrooman riski. Mulla on itse kokemusta SNRI (efexor) ja tramadoli kombolla siitä ja se on todella kamala tila.
Ystäväni sanoi, näitten minulle tuntemattomien pillereiden vahvistavan tramalin vaikutusta (jälkeen päin tosin mainitsi mitä olivat, mutta vahinko oli jo ehtinyt tapahtua) joten "heh, miksipä ei<napit naamaan>". Tästä seurasi paranoiaa, kuumeista oloa, vapinaa, nauseaa ym. "mukavaa".
-
ElectroHead
- Karvakuono
Eli siis 3pv+..
Mietin tässä että viimeks kun SSRI ajettiin alas niin viekkarit kesti suurinpiirtein kuukauden päivät viimesestä nappulasta.. onko näin että sen kuukauden aikana se poistu mun elimistöstä ja siks aiheutti reflat vai oliks se vaan siitä riippuvuudesta toipumista?
Mietin tässä että viimeks kun SSRI ajettiin alas niin viekkarit kesti suurinpiirtein kuukauden päivät viimesestä nappulasta.. onko näin että sen kuukauden aikana se poistu mun elimistöstä ja siks aiheutti reflat vai oliks se vaan siitä riippuvuudesta toipumista?
-
Metku
- Kameleontti
reflat = elimistösi huutaa ainetta mitä ei ole vähään aikaan näkynyt siellä pidemmän kuurin jälkeen. Reflathan tulee kun aine on poistunut elimistöstä, se tuskin on kuukautta sun elimistössä ellei ole jäätävän pitkä puoliintumisaika mikä ei ole mahdollista. Lueskelemalla foorumia löydät kyllä vastaukset kysymyksiisi, jos et niin pikainen googlettaminen yleensä antaa ainakin suuntaan antavan vastauksen.
Edit: jokseenkin offtopicia jo, pahoitteluni.