MDMA
-
Neste
- OD
Re: MDMA
Mämmin boostiminen on todella turhaa. "kallista piriä" kuten Kottonmouth taisi joskus sanoa. Ennemmin otat kunnon starttidosen.doof wrote:Otin ruskeeta vähän kokkareista mämmiä starteiks 80mg ja 60+60 30min välein. Tolla ei oikeen mitää kivoja viboja tullu niin olikoha se pienen starttiannoksen syy? Onko mdma vajarit tosiaa nii surkeet et ois mielummi selvinpäi ku vajais?
200 mg tota vielä on ja ne taidan ottaa kerralla huiviin ettei tuu samallaisia vajareita!! Mutta toimiikohan jo viikon päästä?
If the doors of perception were cleansed every thing would appear to man as it is, infinite -William Blake
-
doof
- Kameleontti
Noi mä olin joskus kuullukkin.Neste wrote:Mämmin boostiminen on todella turhaa. "kallista piriä" kuten Kottonmouth taisi joskus sanoa. Ennemmin otat kunnon starttidosen.doof wrote:Otin ruskeeta vähän kokkareista mämmiä starteiks 80mg ja 60+60 30min välein. Tolla ei oikeen mitää kivoja viboja tullu niin olikoha se pienen starttiannoksen syy? Onko mdma vajarit tosiaa nii surkeet et ois mielummi selvinpäi ku vajais?
200 mg tota vielä on ja ne taidan ottaa kerralla huiviin ettei tuu samallaisia vajareita!! Mutta toimiikohan jo viikon päästä?
Emmä noista lopuista kauaa pystyny olla erossa
Mut ei tuollakaa kuuhun menty, eli seuraavalla kerralla otan suoraan sen 200<
-
Psychonautilus
Ite oon skidisti eri mieltä... Usein otan kyllä ihan kerralla kunnon startit, mutta joskus, esim bileissä kun tulee juotua samalla ja heiluttua tanssilattialla, on isoissa starteissa pari ongelmaa:Neste wrote:Mämmin boostiminen on todella turhaa. "kallista piriä" kuten Kottonmouth taisi joskus sanoa. Ennemmin otat kunnon starttidosen.doof wrote:Otin ruskeeta vähän kokkareista mämmiä starteiks 80mg ja 60+60 30min välein. Tolla ei oikeen mitää kivoja viboja tullu niin olikoha se pienen starttiannoksen syy? Onko mdma vajarit tosiaa nii surkeet et ois mielummi selvinpäi ku vajais?
1) Jos startit on oikeesti isot, niin meikällä voi ruveta helposti vähän oksettaan, tai sit vaan muuten olla niin ömmömmöö olo että tekee mieli vaan istua ja valua lattiaa kohti.
2) Jos bileet kestää yli 4-5h niin isotkin startit laskee viimeistään siinä 5h kohdalla - jos ottaa reiluhkon startin ja sit buustin ennen ku eka ehtii laskea, se pitkittää ainakin mulla kokemusta sopivasti. Redosettaminen vaikutuksen loputtua taas on turhaa.
-
Pen
- OD
Ite oon onnistunut redoseemaan joskus n. 4 tuntiakin alkudosesta. 150mg alkuun ja 200mg redose. Noin ~8 tuntia rollaus kesti, vaikka kyllähän sen suurin "taika" katos tos tokas dosessa. Silti selkeästi mämmi vaikutti koko tuon ajan ja elämä oli ihanaa.
Monet kyl redosettaa tyyliin 1h ekan dosen nauttimisen jälkeen, silleen taidan koittaa ens kerralla koska jotenkin yli 200mg alkudoset tuntuu suht kovalta. Mulla ainakin pistää hengityksen niin heikoks ja jalat tärisemään välillä jos jotain 300mg ottaa yhellä kertaa.
Ja sen oon huomannu, et max kerran kuussa on itellä se raja tässä. Muuten ei oo niin taianomaista touhu.
Monet kyl redosettaa tyyliin 1h ekan dosen nauttimisen jälkeen, silleen taidan koittaa ens kerralla koska jotenkin yli 200mg alkudoset tuntuu suht kovalta. Mulla ainakin pistää hengityksen niin heikoks ja jalat tärisemään välillä jos jotain 300mg ottaa yhellä kertaa.
Ja sen oon huomannu, et max kerran kuussa on itellä se raja tässä. Muuten ei oo niin taianomaista touhu.
-
Kottonmouth
Moni ottaa redosen heti kun nousujen kovin peak loppuu, mikä on tavallaan ymmärrettävää kun sen olon ei haluaisi loppuvan ikinä. Kiva olisi ottaa ensin kovat nousut mämmistä, sitten jatkella iltaa vaikka pirillä.
Pelkkää mdma:ta ei mitään järkeä kiskoa yhtenä iltana hirveästi, hukkaan menee vaan.
Pelkkää mdma:ta ei mitään järkeä kiskoa yhtenä iltana hirveästi, hukkaan menee vaan.
-
Skilla
- Lepakko
toimii. ei oo kokemusta kodeiinin kanssa mut heroiini ainaki peitti suuren osan vaikutuksista. tosin mdma annoskin oli aika pieni että sillä varmaankin oli tekemistä asian kaa.polkupyörä wrote:toimiiko miten mdma muuten 300mg kodeiinin jälkeen?
-
Mikez
- Karvakuono
Hieno aine tämä! Ekan kerran ku tätä vedin ni i.v:nä mikä oli turhaa kun tuli vaan ahdistusta ja aistien voimistumista ja jossai tunnin sisään lähti vaikutus, mut sit jatku sellanen tasanen hyvä fiilis siin vaihees ku ei enää aine vaikuttanu. Tänään tuli sit syöden kokeiltua joku 350mg, ja aluks ahisti vaan vitusti, mut sit yhtäkkii vaa alko hullu empatia, ja euforiaa, pärinää, purkan jauhantaa hahahahaha
Ihan hullu aine! 
-
nection
- Tuppisuu
Piitkästä aikaa, melko mukavaa koti-illanviettoa!
http://www.youtube.com/watch?v=nrLhJLZ8 ... re=related
http://www.youtube.com/watch?v=nrLhJLZ8 ... re=related
-
King Ink
- LD50
350mg? Toihan on ihan järkyttävän iso annos.. Ite voisin kuvitella vaan oksentavani 5 tuntia putkeen tollasen dosen jälkeen. En puhtauksista voi puhua mitään, mut en pystyis varmaan itse ottamaan 120mg enempää ennenkuin sivuoireet menis liian koviksi.Mikez wrote:Hieno aine tämä! ... Tänään tuli sit syöden kokeiltua joku 350mg, ja aluks ahisti vaan vitusti, mut sit yhtäkkii vaa alko hullu empatia, ja euforiaa, pärinää, purkan jauhantaa
-
porter
PyhKing Ink wrote:350mg? Toihan on ihan järkyttävän iso annos.. Ite voisin kuvitella vaan oksentavani 5 tuntia putkeen tollasen dosen jälkeen. En puhtauksista voi puhua mitään, mut en pystyis varmaan itse ottamaan 120mg enempää ennenkuin sivuoireet menis liian koviksi.Mikez wrote:Hieno aine tämä! ... Tänään tuli sit syöden kokeiltua joku 350mg, ja aluks ahisti vaan vitusti, mut sit yhtäkkii vaa alko hullu empatia, ja euforiaa, pärinää, purkan jauhantaa
-
Pen
- OD
0,3 starttina on kyl aika hurjan kuulonen määrä. Sama kuin 3-4 peruspaskanaksua nappais.
Tuli otettua 105mg painoinen kristallinpalanen tossa juuri 10 minsaa sitten. Aattelin polttaa hieman salvian lehteä päälle tossa tunnin parin päästä. Kellään kokemuksia tästä yhdistelmästä?
Lisäksi.. Osaisko kukaan sanoa että mahtaako ketipinoreista tai imovaneista olla mämmin jälkeisiin oloihin ja nukahtamisvaikeuksiin apua? Ketipinorit lienee ainakin pois laskuista koska serotoniini.
Edit: nojoo, harvemmin mämmin kaa on vaikeuksia nukahtaa, lähinnä noissa naksuissa joissa on jotain stimua lisänä.
Tuli otettua 105mg painoinen kristallinpalanen tossa juuri 10 minsaa sitten. Aattelin polttaa hieman salvian lehteä päälle tossa tunnin parin päästä. Kellään kokemuksia tästä yhdistelmästä?
Lisäksi.. Osaisko kukaan sanoa että mahtaako ketipinoreista tai imovaneista olla mämmin jälkeisiin oloihin ja nukahtamisvaikeuksiin apua? Ketipinorit lienee ainakin pois laskuista koska serotoniini.
Edit: nojoo, harvemmin mämmin kaa on vaikeuksia nukahtaa, lähinnä noissa naksuissa joissa on jotain stimua lisänä.
-
Soppaluu
- Lepakko
Mitenkä maksatoksista tää on? Oon ymmärtänyt ettei kumminkaan ihan vaaratonta maksalle.
Ku oon syöny lamotriginiä jonkun aikaa ja se aiheuttaa pientä maksan vajaatoimintaa. Mulla siis silmät kellertää vähän. Mut lääkityksen lopetin.
Ja tuo lähtee elimistöstä aika piakkoin. Käytännössä pitäs mennä pois jo.
Mut perjantaina ois tarkotus ottaa MDMAa, mitä mieltä?
Mulla on kyllä labra tiistaina jossa katotaa maksa-arvot, nii tietääpähän sitten. Mut mietin jos teillä olis jotain henk. koht. kokemusta.
Ku oon syöny lamotriginiä jonkun aikaa ja se aiheuttaa pientä maksan vajaatoimintaa. Mulla siis silmät kellertää vähän. Mut lääkityksen lopetin.
Ja tuo lähtee elimistöstä aika piakkoin. Käytännössä pitäs mennä pois jo.
Mut perjantaina ois tarkotus ottaa MDMAa, mitä mieltä?
Mulla on kyllä labra tiistaina jossa katotaa maksa-arvot, nii tietääpähän sitten. Mut mietin jos teillä olis jotain henk. koht. kokemusta.
-
Hippisaukko
- Apteekki
Miten pitkään ennen MDMA:n nauttimista pitäisi olla syömättä ketipinoria ja mirtazapinia? Kuinka paljon noi vaikuttaa ylipäätänsä edes mämmin tehoon?
[12:51] AlbertFish sä oot vaan nuori know-it-all tyttönen
[12:51] AlbertFish vaikka kissa luuleeki saaneensa tiikerin raidat ni kaukana oot
[12:51] AlbertFish vaikka kissa luuleeki saaneensa tiikerin raidat ni kaukana oot
-
Pen
- OD
Jos syöt päivittäin noita niin suosittelen vähintään 3 pv, mielellään viikkoa. Ainakin MDMA:n tehot laimenee käsittääkseni, turvallisuudesta en tiedä. Pari kertaa on tutut syönyt mämmiä ja "hukkaan" mennyt lääkityksen takia.
Toisaalta noita ketiä ja mirtaa ei liene turvallista "lopettaa seinään" vaan parempi pikkuhiljaa pienentää annosta?
Toisaalta noita ketiä ja mirtaa ei liene turvallista "lopettaa seinään" vaan parempi pikkuhiljaa pienentää annosta?
-
Hippisaukko
- Apteekki
Syön ketipinoria vaan sillointällöin nukahtamiseen, eli en varsinaisesti kuurilla niit syö. Eli joku vajaa viikko pitäs riittää iha kohtalaisesti siihe ettei mämmin tehot mee hukkaa?
[12:51] AlbertFish sä oot vaan nuori know-it-all tyttönen
-
Metku
- Kameleontti
ainakin SNRI/SSRI lääkityksen alla mdma menee harakoille, venlafaxin lääkityksen alla meni 2 punaista timanttia (oli hyviä, 1 riittää et pääsee hyviin) kaverilla hukkaan, pupillit laajeni ei kuulemma muita vaikutuksia tullu. Ketipinorista varmaan päivä kannattaa odottaa ennen mämmiä, jotta varmasti toimii.
In the land of the blind, one-eyed man is the king
-
rlsmooth
- Apteekki
Täytyy edelleen todeta, että mdma on mun kirjoissa parhautta. Avaa solmuja päästä, pystyy käsittelee negatiivisiakin asioita. Mut parhautta ennen kaikkee ku lähtee bileisiin/ viettää laatu-aikaa kavereitten kanssa kuppilaan:p 0,1-0,15g ollu sellasia hyviä ihmisten ilmoil heilumis doseja, enemmän sais euforiaa jos ottas enemmän, mut sit se kyl näkyyki kauas:D
-
doof
- Kameleontti
Viimeks otin yhen defqonin ja muistan vaan että katse täris aivan helvetisti mutta euforiaa ei juurikaan ollu, eli mahtokohan olla lievät overit kysessää? Nyt ois 200mg ruskeeta kristallia ja mietin että paljonkohan kannattais ottaa
-
MethAciD
- Lepakko
Kyl kunnolla ku nousee niin näkökenttä tärisee ainaki mulla, mutta tasottumisen jälkeen aina se euforiaki tullu voimakkaana.doof wrote:Viimeks otin yhen defqonin ja muistan vaan että katse täris aivan helvetisti mutta euforiaa ei juurikaan ollu, eli mahtokohan olla lievät overit kysessää? Nyt ois 200mg ruskeeta kristallia ja mietin että paljonkohan kannattais ottaa
Itelle kristallimuodossa otettuna 100mg on ollut hyvä, sillä annoksella moni saa jo kunnon mämmi olot.
Jos se defqoni(pill reports:150-200mg) oli liikaa, niin varmaan se 100mg on ihan sopiva annostus(pienemmät saattaa jäädä vajaiksi ja se vasta vittumaista onkin).
Humalaspäissää ja hulluna siinä hihittelevät ja hiplaavat.
-
porter
MethAciD wrote:Kyl kunnolla ku nousee niin näkökenttä tärisee ainaki mulla, mutta tasottumisen jälkeen aina se euforiaki tullu voimakkaana.doof wrote:Viimeks otin yhen defqonin ja muistan vaan että katse täris aivan helvetisti mutta euforiaa ei juurikaan ollu, eli mahtokohan olla lievät overit kysessää? Nyt ois 200mg ruskeeta kristallia ja mietin että paljonkohan kannattais ottaa
Itelle kristallimuodossa otettuna 100mg on ollut hyvä, sillä annoksella moni saa jo kunnon mämmi olot.
Jos se defqoni(pill reports:150-200mg) oli liikaa, niin varmaan se 100mg on ihan sopiva annostus(pienemmät saattaa jäädä vajaiksi ja se vasta vittumaista onkin).
Nojuu.. mikään ei vittumaisempaa kun mdma tai deeli vajarit
-
MethAciD
- Lepakko
Mulle 200mg olisi jo sellanen annos kerralla otettuna että en yleisillä paikoilla vois olla ollenkaan vaan makoilisin sohvalla, 350mg mulla lähtis varmaan jo tajuporter wrote: Nojuu.. mikään ei vittumaisempaa kun mdma tai deeli vajarit.. viime vappuna koitin mdmaa josta dexma oli jo prjoillut 100mg annoksesta, otin tuon saman 100mg ja olo jäi todella vaisuksi.. itellä mdma vaatii sen 250mg vähintään, mieluiten otan 350mg startit ja buustiksi tuon 100mg
mutta todellakaan ei monelle sovi nuo doset, ihmisillä on erilaiset fyysiset ominaisuudet + aivot. Tottakai olisin tyytyväinen jos mulla 100mg mdmaa tois samanlaiset euforiat ja pärinät/tärinät kun 350mg
300mg on isoin annos mdma:ta mitä oon ottanu, mutta se oliki 100mg muutaman tunnin välein otettuna, ja silloinki jo flippailin jotain
Humalaspäissää ja hulluna siinä hihittelevät ja hiplaavat.
-
doof
- Kameleontti
Eilen illalla tuli otettumia mämmiä ja sen laskuissa (joskus kahen jälkeen) rivaa 2milliä jotta uni tulis + aamu sujuis paremmin. Aamupäiväl multa sitte kysyttii että miks mä oon puol 5 tullu pesee hampaita ja kysyny et koska puuroa keitetään
jaa-a..... Ei mitään muistikuvaa...
Käveleekö ihmiset mämmiä edeltäneen illan jälkeen unissaan vai mikä tää mun repäsy oli? Normaalisti nukun hyvin ainakin seittemään, jos mieltä ei paina mikää. Jos painaa, niin sitten aamuyöstä tulee herättyä ja tuskailtua heräämisen ja nukahtamisen välissä
Käveleekö ihmiset mämmiä edeltäneen illan jälkeen unissaan vai mikä tää mun repäsy oli? Normaalisti nukun hyvin ainakin seittemään, jos mieltä ei paina mikää. Jos painaa, niin sitten aamuyöstä tulee herättyä ja tuskailtua heräämisen ja nukahtamisen välissä
-
doof
- Kameleontti
Kelasin jo tuolla psykepuolella uudenvuodenkuoseja mut meinaako porukka mämmillä juhlia? Tuntuu niin pirun lyhytkestoselta ettei tästä UV kuoseja saa.. Muut juhlijat/kaverit menee viinalla, joten pakko on itekkin pari-kolme bisseä ottaa, tuskin se fiilinkejä täysin tuhoo?
Mut tuo vaikutuaaika tosiaan mietityttää. 500mg kristallia olis taskussa ja ehkä piriäkin. Kokemuksia ym infoo?
Mut tuo vaikutuaaika tosiaan mietityttää. 500mg kristallia olis taskussa ja ehkä piriäkin. Kokemuksia ym infoo?
-
rlsmooth
- Apteekki
Mä oon ainakin digannu juhlii uutta vuotta mämmillä ja keitolla. Ainaki viime vuon taisin muistaaksee. Kokemus oli erittäin avartava ja kuosinen ku tuli vedettyy mämmi öyskeet joskus klo. 20.00 et just ja just pääs kattoo kylille rakettei kello 00.00. Suosittelen siis myöhempää ajankohtaa tavaran nauttimiselle, hillittyä ja mietoa alkoholin sippailua sitä ennen. Nyt pitäs ite päättää et rykiikö loput madmat joulun kunniaks vai säästäs uv.
-
Pen
- OD
Kyllähän sopivalla buustimisella saa pidennettyä sitä kestoa ihan hyvin. Taino siis jollain parilla tunnilla. Tosta 500mg pitäs kuitenki riittää pariinkiin kertaan jos ihan hyvää on, itse ainakin 100-150mg annoksella pärjään ja jos lisää ottaa niin toiset samalaiset tai ehkä vähän enemmän on hyvä.doof wrote:Mut tuo vaikutuaaika tosiaan mietityttää. 500mg kristallia olis taskussa ja ehkä piriäkin. Kokemuksia ym infoo?
Tokihan se buustaus ei ole enään yhtä taianomaista kuin eka dose, mutta toimii silti. Vaikka serotoniinin määräkin tossa lienee ratkasee ja se, että koska viimeks on madmua ottanut.. Jos edellisestä kerrasta on viikko niin uskoisin ettei vaikutukset oo läheskään samantasoset kuin viikkoa aikasemmin.
-
porter
Huomannu että jos aikoo sen esim 0.3 ottaa yhteensä illan aikana , niiin 150mg+150mg ei kannata ottaa ainakaa itte vaan ottaa esim 0.25+0.05.. jo noin iso alotusdose pärisee melkokauan ja sitte pienet tasurit siihen päälle pidentää! itsellä kesti mdma kuohut 23.00-03.00 kun otin 350mg+100-150mg buustit noin 1h ottamisest!
vasta siis 03 jälkee alko laskuvaihe... sit se paskat olot tuli vasta ihan aaamusta.