Amfetamiini topic.

Stimulantit & empatogeenit. Keskustelua stimulanteista, stimuloivista yrttivalmisteista ja empatogeeneistä.
frapathea

Re: Amfetamiini topic.

Post by frapathea »

mauseri wrote:
lixcc wrote:Mut siis minkälaista putsi amfe on koostumukseltaan?
Nestettä.
Lähdin tutkimaan ja kyselemään asiaa, ja sain tiedokseni tähän mennessä sen olevan vapaassa muodossa, ei niinkään nestemäistä, vaan öljymäistä. Sulaa siis kyllä.

Oikaisupartio kiittää kaikkia tiedonlähteitä tästä tiedosta!
Psychonautilus

Post by Psychonautilus »

frapathea wrote:
mauseri wrote:
lixcc wrote:Mut siis minkälaista putsi amfe on koostumukseltaan?
Nestettä.
Lähdin tutkimaan ja kyselemään asiaa, ja sain tiedokseni tähän mennessä sen olevan vapaassa muodossa, ei niinkään nestemäistä, vaan öljymäistä. Sulaa siis kyllä.

Oikaisupartio kiittää kaikkia tiedonlähteitä tästä tiedosta!
Kyllä. Freebase-amfetamiini on öljyä. On kuitenkin mielestäni harhaanjohtavaa sanoa, että mikä tahansa jauhemainen amfetamiini ei ole "puhdasta". Ellei sitä säilytä kunnolla ja tiiviisti, amfetamiini vapaana emäksenä haihtuu helvetin äkkiä (olen saanut vitunmoiset pöhinät itselleni pitämällä naamaa pöntön yllä, jossa oli freebase-amfea). Jos siitä on tehty suola - useimmiten amfetamiinisulfaattia, tai vaikka amfetamiinihydrokloridia - niin ellei sitä muulla ole jatkettu, pitäisin sitä silti putsina amfetamiinina. En ajattele, että siinä on joku 80% amfetamiinia, ja 20% hydrokloridia, vaan 100% amfetamiinihydrokloridia. Puhtaassa muodossaan se on niin helvetin epäkäytännöllistä kuitenkin, että sitä säilytetään vain salakuljetettavaksi/jatkettavaksi.

EDIT: Tahnaa voi tehdä vitun helposti läträämällä jauheeseen vaikka mitä, esimerkiksi metanolia.
Feya
OD

Post by Feya »

Hankin taas amfea, jonka laatu on aikalailla samaa kuin viimeksi (annokset 50-120mg). Tuntuu, että oon pikku hiljaa muuttumassa subunististä vauhtihirmuksi - kaikenlaiset stimulantit vaan himottaa koko ajan.

Muistin juuri, miten hauskaa seksi onkaan pireissä. Mä en koskaan oikeasti huomaa minkäänlaista panetusta, vaikka olisin kuinka euforioissa, mutta sitten kun sitä alkaa spontaanisti jotain vähän duunailemaan ja koskettelemaan, niin yhtäkkiä huomaa olemansa aivan järjettömän kiimainen. Piriseksi on ihanan eläimellistä ja rajua, etenkin kun itsevarmuus on täysin huipussaan. On kyllä pakko pitää vesilasia vieressä ja hörppiä siitä säännöllisesti, muuten alkaa huimaamaan todella helposti.
Psychonautilus

Post by Psychonautilus »

Feya wrote:Hankin taas amfea, jonka laatu on aikalailla samaa kuin viimeksi (annokset 50-120mg). Tuntuu, että oon pikku hiljaa muuttumassa subunististä vauhtihirmuksi - kaikenlaiset stimulantit vaan himottaa koko ajan.

Muistin juuri, miten hauskaa seksi onkaan pireissä. Mä en koskaan oikeasti huomaa minkäänlaista panetusta, vaikka olisin kuinka euforioissa, mutta sitten kun sitä alkaa spontaanisti jotain vähän duunailemaan ja koskettelemaan, niin yhtäkkiä huomaa olemansa aivan järjettömän kiimainen. Piriseksi on ihanan eläimellistä ja rajua, etenkin kun itsevarmuus on täysin huipussaan. On kyllä pakko pitää vesilasia vieressä ja hörppiä siitä säännöllisesti, muuten alkaa huimaamaan todella helposti.
Yhdyn tähän täysin. Metamfetamiini aiheuttaa mussa suorastaan hyperseksuaalisuutta, mutta ihan mikä tahansa amfetamiini alkaa kyllä panettaa kunhan alkaa touhuamaan. Kokaiini on jännä; pienet doset panettaa ja tekee siitä huippua, mut isommilla määrillä ei vois vähempää kiinnostaa joku lykkiminen.
lixcc
Psykonautti

Post by lixcc »

Nyt oli aika jauhemaista, vähän kellertävää. 0,3g jotenkuten toimii. Kaverilla 0,5g vähän tuo vivahdetta lyricoiden päälle. Mut siis ei varmaan ollu ku 5% tai jotain..
"Elämästä saa ja pitää nauttia joka päivä. Matkustaminen on keino muistaa se." -Riku Rantala.
zerk

Post by zerk »

Hitaasti mutta varmasti dexma ja feya on tekemässä meikästäkin stimunistiä. :D Mun kokemukset piristä oli aikaisemmin hyvin vähäisiä ja huonoja ja olin päätellyt ettei vauhti tai stimut ylipäätään ole mun juttu. Nyt kun oon maistellut oikeesti helvetin hyvää pörriä niin mun mielipide on muuttunut ihan täysin. Todella smoothit nousut ja vaikutus, ihan eri tavaraa kuin se paska katupiri mitä olen aikasemmin kokeillut. Vähän tahtoo naurattaa kun mietin miten jyrkästi totesin vielä jokunen kuukausi sitten, että stimut ei sovi mulle laisinkaan. :P
mentalhell
Kameleontti

Post by mentalhell »

^ Itsellä vähän sama ollut kesästä asti. Piri on maistunut niin maan hitosti. Maistuu edelleen.

Kadulta en kyllä hanki sitä, koska se on aina jotain ihme paskaa mikä vaan ärsyttää. Kerran kesällä nitkuissa ostin ja sain tahnaa joka oli ihan liisteriä, ja painoa oli kuivana varmaa 0,6 grammaa ja siitä sai kahdet vedot. Ja ne vedot ei toiminut juuri missään.

Myyjien pitäs kuivattaa se piri ennen myyntiä, se kun ei vie kuin hetken aikaa. Vuorokaudessa on märkä tahna muuttunut hyvin paakkumaiseksi tavaraksi jota pystyy käsittelemään ilman että liimautuu kiinni joka ikiseen paikkaan. En tajua niitä jotka suoraan pakastimesta antaa tavaraa joka on ihan niinkuin jauhetta johon oisi heitetty liimaa + vettä.

Tahnan kun kuivattaa, niin sen voi jauhaa pulveriksi tai antaa olla sellaisenaan. Itsellä on mennyt n. 1 vuorokausi siihen että tahmea tahna on muuttunut könteiksi joita on helppo käsitellä. Ei ole kovin iso homma..

Ja tosiaan, 0,6 grammaa on jo sen verran että sillä pärisee yhden yön hyvissä jos on kunnollista piriä. Kadulta ostettu setti pärähti ihan vähän vaan ja valvotti hetken aikaa. En osta kuin luotto ihmisiltä, jotka sanoo suoraan mitä niilä on ja mitä maksaa. Ja saa testata. Jos ei saa testata ni jätän väliin. Yleensä silloin on aineessa laatu huonoa.
mauseri
LD50

Post by mauseri »

mentalhell wrote:
Myyjien pitäs kuivattaa se piri ennen myyntiä, se kun ei vie kuin hetken aikaa. Vuorokaudessa on märkä tahna muuttunut hyvin paakkumaiseksi tavaraksi jota pystyy käsittelemään ilman että liimautuu kiinni joka ikiseen paikkaan. En tajua niitä jotka suoraan pakastimesta antaa tavaraa joka on ihan niinkuin jauhetta johon oisi heitetty liimaa + vettä.

Tahnan kun kuivattaa, niin sen voi jauhaa pulveriksi tai antaa olla sellaisenaan. Itsellä on mennyt n. 1 vuorokausi siihen että tahmea tahna on muuttunut könteiksi joita on helppo käsitellä. Ei ole kovin iso homma..
Jos sulla on 1kg tollasta tahnaa niin kannattaako se kuivattaa, jos sen jälkeen sulla on 600g? Siinä menettää rahaa aika paljon..
"Hampaita ei tarvita, metaa ja baariin"
frapathea

Post by frapathea »

mauseri wrote: Jos sulla on 1kg tollasta tahnaa niin kannattaako se kuivattaa, jos sen jälkeen sulla on 600g? Siinä menettää rahaa aika paljon..
Toisaalta lie myös yleisessä tiedossa, että tavara on tahnamuodossa painavampaa kuin kuivattuaan, eikä kukaan kai märästä kukastakaan täyttä grammahintaa maksa, joten miksi sitten piristä?
MethAciD
Lepakko

Post by MethAciD »

frapathea wrote:
Toisaalta lie myös yleisessä tiedossa, että tavara on tahnamuodossa painavampaa kuin kuivattuaan, eikä kukaan kai märästä kukastakaan täyttä grammahintaa maksa, joten miksi sitten piristä?
Kyl, mut aika yleinen harhaluulo on myös se että tahnapiri on jotenkin tykimpää, joten sitä ei välttämättä ajattele tai välitä että puolet painosta saattaa haihtua ku himaansa pääsee.
Mun mielestä piriä ja kukkaa ei voi oikein verrata tossa painoasiassa sillä pirissä on melkeen aina aika paljon lyöty päihin, kukassa sitä harrastaa ainoastaan "bägimiehet" laittamalla hiuslakkaa jne.
Pirin ja budin säädöissä on muutenkin aivan erilaiset säännöt ja tavat, vaikka kukkaakin myyvät on tulleet koko ajan ahneemmiks ja ahneemmiks(jos ymmärrätte).
Ite saanu jauhona, tahnana, liisterinä ja tärkeimpänä mä pidän sitä että toimii kunnolla turhaan sitä itkee sen huvenneen painon perään jos kolisee kunnolla.

En tiiä 3 päivä radallla,jatkakaa
Humalaspäissää ja hulluna siinä hihittelevät ja hiplaavat.
erina
Karvakuono

Post by erina »

Kellään tullu vastaan ruokasoodalla jatkettua? Olipa muuten aika kiva ylläri, not..
Dexma
Moderator

Post by Dexma »

erina wrote:Kellään tullu vastaan ruokasoodalla jatkettua? Olipa muuten aika kiva ylläri, not..
Tän takia ois kyl hyvä jos ois joku oikea pirin jatkamisopas...

Ei, mut kun porukka puhuu just aina, mitä ihmeellisistä jutuista mitä sinne on laittanut, niin porukka välillä laittaa sinne sit ihan mitä vain...

Jos sitä on pakko jatkaa niin tehkää se oikeasti vittu turvallisesti. Musta hyvää piriä ei tartte tehä paskaksi jatkamalla vain hintaa nostamalla saa siitä hyvästä piristä kyllä rahansa takasin.... Oikeasti 100 millin lainista 10 egee on ihan ok hinta välillä mun mielestä joillain nurkilla... Eikä yhtään huono jos ajattelee, että sillä jaksaa painaa päivän kevyesti...

Sit tietenkin joo geesi kohalla saakin laskea... mut 60 egee hyvästä piristä ei mun mielestä oo ees huono hinta vielä katukaupassa...
porter

Post by porter »

erina wrote:Kellään tullu vastaan ruokasoodalla jatkettua? Olipa muuten aika kiva ylläri, not..
Frendit puhunu että tollasta on ollu tampereen läheisyydessä :mrgreen: hyi vittu oikeesti! kuulemma kivasti poltellu suonia ja nokkaa :roll: ja annospussiinki reikiä..
zerk

Post by zerk »

mentalhell wrote:^ Itsellä vähän sama ollut kesästä asti. Piri on maistunut niin maan hitosti. Maistuu edelleen.
Niinno itse hankin stimuja ihan tietoisesti vain harvoin. Ei mulla tosin olis juuri edes mahdollisuuksia vetää mitään kummempia stimuputkia, ellen sitten jätä velvollisuuksia välistä ja sitä en suostu tekemään.

Ennen pidin piriä ihan surkeena päihteenä itselleni. Nyt ajatus käyttää piriä kuosaamiseen 1-2 viikonloppuna kuukaudessa ei kuulosta ollenkaan huonolta idealta. Se voisi olla se päihde mitä oon etsinyt juuri kerran-kaksi kuussa tapahtuvaan ihan vaan rehelliseen kuosaamiseen.
Harold
Kameleontti

Post by Harold »

mistä tietää et se on soodalla jatkettua ?
hyvästi jää, et koskaan minua täällä enää nää
Skilla
Lepakko

Post by Skilla »

Harold wrote:
mistä tietää et se on soodalla jatkettua ?

heitä kippoo ruokasoodaa ja vettä perää
mauseri
LD50

Post by mauseri »

Nyt on taas amppelin laatu kohdallaan, ei mitään superihmeellistä vaan sellasta kivaa vetoo. Toimii pitkään ja hyvin. Asetoniini vaan jääny haihduttamatta tosta.. Ei oo ikinä ollu tommosta makuu tupin kärjessä kun on vedot vaalmiit. Kyllä tää maistuu taas.. Vois alkaa vetään taas ihan tosissaan tätä. Vielä hormoonit peliin niin hyvin menee. Saatana.
"Hampaita ei tarvita, metaa ja baariin"
kuumottelija
Lepakko

Post by kuumottelija »

Tulipas tätä haukkumaani ja periaattellisista syistä inhoamaani ainetta vedettyä ensi kerran sitten vuoden 2010. Tuli erittäin smoothisti nousseet, kauan kestävät todella positiiviset fiilikset, jotka jopa erikoisella tavalla voimistivat alkoholin sosiaalistavaa vaikutusta. Koko ilta jubailtiin, halailtiin ja fiilisteltiin. Sitten. Hampaat rupesivat narskumaan. Laskut, nyt ne tuli - varmastikin etenkin, koska olen rasittanut kehoani dokaamalla 3 päivää väkeviä putkeen. Tiedä sitten mitä oli, mutta nokat n. 3 aamuyöllä ja tavallaan tuntuu vieläkin, vaikka 2 xantun avulla nukuinkin n. 6 tuntia "kuolleen unta". Pakko oli hakea twelvi tasoittavaa... Ajatukset virtaa vieläkin hyvin nopeaan tahtiin ja näppäimistöllä kirjoittaminen omaa luokkaansa, äsken tuli puhuttua filosofiaa frendien kanssa tunti putkeen autossa.. Salakavalaa settiä! Tekisi mieli vaikkapa vetää taas lainit, mutta onneksi järki pelaa ja tiedän että se olisi jo ehkä kuolemaksi.
mentalhell wrote: Pirihän toimii oikeasti melko huomaamattomasti, monet odottaa liikoja kun kokeilee. Piri toimii erilailla ku useimmat odottavat, eli ei tavallaan toimi mut siltiki toimii vitun kovaa.
Nimenomaan.
VXA
Kameleontti

Post by VXA »

Jos se noi pitkää toimi ni se oli varmaan kai sit metaa tai amfee jos joukos metaa?
Jos metsään haluat mennä nyt,
niin takuulla pajautat.

Kolme likaista hippiä hiisas näin, piippu kiersi ringissä eteenpäin. Ja koska hatsia oli paljon niin, kutsuivat he messiin yhden pajapään.

Kuoseissa taju ajantajusta heikkenee.
Vape
Lepakko

Post by Vape »

Ois tarkotus ekaa kertaa pippaloissa/reiveissä testata amfetamiinia ja tuli pari kysymystä mieleen

Lähinnä mietin sitä, että miten sydän tykkää siitä, että pomppii +-5tuntia konemusiikin tahtiin? Onko jotain suurempaa riskiä olemassa että se sydän sanois poks?
Ois mulla tossa tossa Propralia vaikka kuinka, sitä ainakin vois napsia pillerin pari. Muistelisin kans et aspiriini jotenkin auttaa näis hommissa(??)

Ei oo tosiaan mitään sydänongelmia tms, kuumottelenko mää nyt tässä vaan liikoja?

Mites ton veden kans, kannattaako juoda ja kuinka paljon?
Velho
LD50

Post by Velho »

Jotakin poretta tullut otettua abaut 0,5g muttei mitää kovin hyvää ilmeisesti. Mutta vedettävää tahnaa toimii vaan helvetin pitkään vuokrokauden eli oiskohan metaa 8)
I ain't happy but, I'm feeling glad. I got sunshine, in a bag
MethAciD
Lepakko

Post by MethAciD »

kellertevää todella hienoa jauhoa + pieniä paakkuja(muutaman) sisältävää vauhtia tullut otettua eilen 0,1 laineilla piristy hyvin ja fiilis kohosi huomattavasti ja erittäin sosiaalinen fiilis, siitä ylemmät annokset sai jo aikaan pakonomaista tarvetta liikkua ja säheltää, purra hampaita yhteen jne..
Yhteensä illan aikana otin n. 0,5g ja enempää ei edes tehnyt mieli(oli ehkä vähän liikaakin välillä kun buustasin liian nopeasti), viimenen 0,1g laini otettu joskus 23.45 ja vaikka on ryytynyt ja väsynyt olo niin en ole saanut unta vaikka kuinka silmät pitänyt kiinni.

Eli muuten ihan miellyttävää, mutta vähän nakertaa kun pitää väkisin hereillä vaikka on väsynyt olo...nooh pesen pyykkiä vaikka :D
Humalaspäissää ja hulluna siinä hihittelevät ja hiplaavat.
Viikuna
Karvakuono

Post by Viikuna »

MethAciD wrote:kellertevää todella hienoa jauhoa + pieniä paakkuja(muutaman) sisältävää vauhtia tullut otettua eilen 0,1 laineilla piristy hyvin ja fiilis kohosi huomattavasti ja erittäin sosiaalinen fiilis, siitä ylemmät annokset sai jo aikaan pakonomaista tarvetta liikkua ja säheltää, purra hampaita yhteen jne..
Yhteensä illan aikana otin n. 0,5g ja enempää ei edes tehnyt mieli(oli ehkä vähän liikaakin välillä kun buustasin liian nopeasti), viimenen 0,1g laini otettu joskus 23.45 ja vaikka on ryytynyt ja väsynyt olo niin en ole saanut unta vaikka kuinka silmät pitänyt kiinni.

Eli muuten ihan miellyttävää, mutta vähän nakertaa kun pitää väkisin hereillä vaikka on väsynyt olo...nooh pesen pyykkiä vaikka :D
Luultavasti tullu samalla pulverilla tää yö valvottuu. Muutama laini hyvin pitäny valveilla pitkään. pk-seudul tää siis
VXA
Kameleontti

Post by VXA »

Vape wrote:Ois tarkotus ekaa kertaa pippaloissa/reiveissä testata amfetamiinia ja tuli pari kysymystä mieleen

Lähinnä mietin sitä, että miten sydän tykkää siitä, että pomppii +-5tuntia konemusiikin tahtiin? Onko jotain suurempaa riskiä olemassa että se sydän sanois poks?
Ois mulla tossa tossa Propralia vaikka kuinka, sitä ainakin vois napsia pillerin pari. Muistelisin kans et aspiriini jotenkin auttaa näis hommissa(??)

Ei oo tosiaan mitään sydänongelmia tms, kuumottelenko mää nyt tässä vaan liikoja?

Kun kerta joku joka oikeesti tietää jostain jotain ei sulle viitti kertoa ni mäpä kerron, että joo, mistä vetoo että kuumottelet vaan liikaa...tai no eihän noista paskapireistä ikinä tiiä :foil:

No en mä nyt mitään lupaa, mut must tuntuu et kerta kukaan normaalilla sydämellä varustettu ei noin about koskaan kuole siihen et se reivasee vauhdeis ni sulla mitää hätää oo, huumepropagandatahotkaa ei tämmösillä kai pelottele? ;) ellei joku nyt oo sit tosiaan tunkenu siihe pirii jotai tavallista kummallisempaa. Mutta sen osaan kertoa varmaks et amfe on diureetti ja liikuntaki kuluttaa, eli kantsii juoda tavallista enemmän, mut ei liikaa ettei tuu huono olo. Ei tuu nii pahat laskutkaa ku juo tarpeeks. Ja jos juot alkoholia ni muista et seki on diureetti.

Mut hyvä kysyy aina! Mikäs siinä.

Vai kävitkö jo reivaa? :D
Jos metsään haluat mennä nyt,
niin takuulla pajautat.

Kolme likaista hippiä hiisas näin, piippu kiersi ringissä eteenpäin. Ja koska hatsia oli paljon niin, kutsuivat he messiin yhden pajapään.

Kuoseissa taju ajantajusta heikkenee.
Infitialis
Apteekki

Post by Infitialis »

Vape wrote:Ois tarkotus ekaa kertaa pippaloissa/reiveissä testata amfetamiinia ja tuli pari kysymystä mieleen

Ei betasalpaajia adrenergisten päihteiden kanssa! Voi aiheuttaa rytmihäiriöitä muunmuassa kun kaikki vapautettu adrenaliini ja noradrenaliini joutuu alpha adrenoreseptoriin, beta reseptorin sulkeutuessa.
Jossei ole taustaa pumppuongelmista en pitäisi stimulantteja normaaliannoksilla vaarallisina.
Parhaat karstat on pohjalla.
Vape
Lepakko

Post by Vape »

VanXskua wrote:
No en mä nyt mitään lupaa, mut must tuntuu et kerta kukaan normaalilla sydämellä varustettu ei noin about koskaan kuole siihen et se reivasee vauhdeis ni sulla mitää hätää oo, huumepropagandatahotkaa ei tämmösillä kai pelottele? ;) ellei joku nyt oo sit tosiaan tunkenu siihe pirii jotai tavallista kummallisempaa. Mutta sen osaan kertoa varmaks et amfe on diureetti ja liikuntaki kuluttaa, eli kantsii juoda tavallista enemmän, mut ei liikaa ettei tuu huono olo. Ei tuu nii pahat laskutkaa ku juo tarpeeks. Ja jos juot alkoholia ni muista et seki on diureetti.

Jees tänks, vähän arvelinkin et turhaa kuumotusta, ku täälki lukenu kuinka ihmiset on vauhdikkais menoissa tampannu. Tulinpahan varmistaan
Vielä sen kysyn et ku tota Propralia ei ilmeisesti kande ottaa, ni mites ton aspiriinin kans?

Torstaina tosiaan ois meininkiä, perjantaina mahdollisesti myös. Jos hyvä tuuri käy niin saan vielä mämmit hankittua tohon lisäks :up:
Infitialis
Apteekki

Post by Infitialis »

Vape wrote:
VanXskua wrote:

Jees tänks, vähän arvelinkin et turhaa kuumotusta, ku täälki lukenu kuinka ihmiset on vauhdikkais menoissa tampannu. Tulinpahan varmistaan
Vielä sen kysyn et ku tota Propralia ei ilmeisesti kande ottaa, ni mites ton aspiriinin kans?

Torstaina tosiaan ois meininkiä, perjantaina mahdollisesti myös. Jos hyvä tuuri käy niin saan vielä mämmit hankittua tohon lisäks :up:
En suosittele tätäkään, käsittääkseni aspiriini ei kumoa mitenkään amfetamiinien epäsuotuisia vaikutuksia. Taitaa olla päinvastoin..
Aspiriini estää entsyymin toimintaa joka osallistuu tromboksaani A2:n muodostumiseen.
Tromboksaani A2 mm tehostaa verihiutaleiden aggregoitumista.
Jossei sulla veritulpaa ole tulossa niin jätä aspiriini päänsärkyyn.
Parhaat karstat on pohjalla.
porter

Post by porter »

kyl taas nähtiin suomi amfen taso tossa... saatiin 2g ja 1g pussit, luulin 2g pussia ja 1g pussiks ja aattelin että vaikka hyväks sanottiin niin paskat et otan tosta melki 0.4g että noin väh alle puolet silmäpallona :mrgreen:

Otin sit vahingosa 2g säkistä ja noin 0.8-0,9 vedot tuli siis :mrgreen: .. Ja mietin ET UUUUUUU AAAAA ku mäntä oli pohjas et vittu oliha tää vähä parempaa ku yleensä on 0.4g vedot.. mut sit tajusin että vittu väärä pussi :cheers: että juu ku nollatoleilla voi vedellä tommosia vetoja perus suomi amfea.. niin vittu mitä paskaa hei oikeesti! kyllähä tuo satsi sitte toimi todella hyvin tietenki.. ja "tukka nous" pystyy ja mitä kaikkkea.

toisesta satsista se 0.2-0.3 toimiki sit suhteessa paljo paremmin..
Dexma
Moderator

Post by Dexma »

porter wrote:kyl taas nähtiin suomi amfen taso tossa...
jep. Tämänhän takia se on poste restante mistä se hyvä piri tulee...

Enitenhän tollasessa mua pelottaa, millä vitulla sitä on jatkettu ja mitä mä laitoin kehooni yhen GEESIN verran. :mrgreen:

Oikeasti 0,2 jos vetää mitä tahansa piriä niin sit tietää, että maailmassa on pitäis jollain olla kevyesti totakin parempaa, vaik toikin on jo "hyvää" oikeasti.

En vain jaksa vieläkään tajuta, minkä takia pitää myydä 40 egellä piriä joka on jatkettu puolella sieltä mistä on se saatu, kun 80 egellä mä ainakin ostaisin hyvää piriä jos sen "kadulta" saan helpolla ja hyvällä säädöllä. Luulis, että nykyään, kun monella on kumminkin oikeasti parempaa piriä, niin se katupirin tasokin pikkuhiljaa nousis. Oikeasti 10 egee sellaisesta lainista joka toimii kokopäivän on tosi ok hinta mun mielestä...

Ootteks muuten huomannut, että niiltä jolta ostaa sitä hyvää piriä, niin se säätökin on aina niin paljon helpompaa ja kevyempää... Mistähän johtuu... ?