Hello!
Tässä aamuyön tunteina on hyvä heittää pieni kysymys kun ei tuo unikaan tuu.. Elikkäs miten on
tuon e-reseptin kanssa asioiminen? Itsellä lyrica 150mg e-respalla ja 300mg eri lääkäriltä paperirespalla.
Miten tuo tallennushomma menee, voinko hakea ensin e-respalla olevat napit ja sitten eri apteekista
huoletta vahvemmat napit vai näkyykö se heti, että on juuri haettu toisaalta? Kunpa joku osaisi ja jaksaisi
vastata, olis aikas tärkeä tieto.
-J-
elikk
eResepti
-
LeFairylette
- OD
Re: eResepti
Kyllä käsittääkseni se kirjautuu sinne ku käyt nappis. Luuletko että ne ois kehittäny sellasen millä ei saa täysin valvottua lääkkeiden ostoa.
"Sä oot likanen narkkari! Yhteiskunnan pohjasakkaa!!
-
Pen
- OD
Näkyy samantien. Taino ehkä jollain minuutin viivellä?
kanta.fi - pankkitunnuksilla tuolta voi omia tietojaan muuten katsella, sinnekin päivittyy kun on lääkkeet haettu joten ois aika erikoista jos ei apteekeissa näkyisi.
kanta.fi - pankkitunnuksilla tuolta voi omia tietojaan muuten katsella, sinnekin päivittyy kun on lääkkeet haettu joten ois aika erikoista jos ei apteekeissa näkyisi.
-
MethAciD
- Lepakko
Mietityttäny et saaks poliisi jotenkin heti selville onko luvallinen lääkitys?
Ku haetaan bentsot e respalla, niin pakettiin tulee ainoastaan se merkintä kelle on määrätty,kuinka paljon ja mitä, joten kotietsinnässä se ei haittaa.
Mutta entäs jos mä esim. otan yhen liuskan pameja mukaan ja jostain syystä mut viedään putkaan,niin poliisihan on heti et : "Ahaa!! nää on niitä huumaavia lääkkeitä" ja ku ei oo enää paperiversiota mukana niin millä mä todistan saavani niitä ihan luvallisesti ja mun pitää saada mulle määrätyt lääkkeet myös putkassa?
En kanna ikinä pankkitunnuksiakaan mukana et voisin sanoo et kato noilla kanta.fi:stä
Ku haetaan bentsot e respalla, niin pakettiin tulee ainoastaan se merkintä kelle on määrätty,kuinka paljon ja mitä, joten kotietsinnässä se ei haittaa.
Mutta entäs jos mä esim. otan yhen liuskan pameja mukaan ja jostain syystä mut viedään putkaan,niin poliisihan on heti et : "Ahaa!! nää on niitä huumaavia lääkkeitä" ja ku ei oo enää paperiversiota mukana niin millä mä todistan saavani niitä ihan luvallisesti ja mun pitää saada mulle määrätyt lääkkeet myös putkassa?
En kanna ikinä pankkitunnuksiakaan mukana et voisin sanoo et kato noilla kanta.fi:stä
Humalaspäissää ja hulluna siinä hihittelevät ja hiplaavat.
-
tRip
- Moderator
Kelaan ne tiedot kait viimekädessä menee lääkekorvausta varten.
Paperiset respat ei o mitenkään yhteydessä tHa e-databaseen.
Uskoakseni viranomaiset (esim. poliisi) voi ainakin suostumuksella päästä urkkiin sieltä e-databasesta tiedot jos tarve niin vaatii.
Paperiset respat ei o mitenkään yhteydessä tHa e-databaseen.
Uskoakseni viranomaiset (esim. poliisi) voi ainakin suostumuksella päästä urkkiin sieltä e-databasesta tiedot jos tarve niin vaatii.
Keep it unreal.
Vaultti.net - coming soon..
Vaultti.net - coming soon..
-
Feya
- OD
Tuossa tilanteessa varmaan helpointa olisi antaa lääkärisi nimi ja numero poliisille. Kyllä ne varmaan tietää että nykyään käytetään paljon eReseptejä, ja monilla saattaa se paperiresepti olla muutenkin hukassa tai jossain muualla, joten sen luulisi onnistuvan ihan noin. Varma en kuitenkaan ole.MethAciD wrote: Mutta entäs jos mä esim. otan yhen liuskan pameja mukaan ja jostain syystä mut viedään putkaan,niin poliisihan on heti et : "Ahaa!! nää on niitä huumaavia lääkkeitä" ja ku ei oo enää paperiversiota mukana niin millä mä todistan saavani niitä ihan luvallisesti ja mun pitää saada mulle määrätyt lääkkeet myös putkassa?
-
MethAciD
- Lepakko
ok, kiitos vastauksista.
Täytyyki laittaa varmuudeks se lekurin numero puhelimee
Täytyyki laittaa varmuudeks se lekurin numero puhelimee
Humalaspäissää ja hulluna siinä hihittelevät ja hiplaavat.