tramadoli
-
paarmasisti
- Apteekki
Re: tramadoli
Ainakin mitä tulee MAO-estäjien ja SSRI lääkkeiden yhteiskäyttöön, niin PF sanoo seuraavaa: "Poikkeuksen muodostavat sellaiset serotoniinin takaisinoton estäjät, joilla on pitkä eliminaation puoliintumisaika. Niiden käytön loputtua moklobemidihoidon saa aloittaa vasta kahden viikon, ja fluoksetiinin kyseessä ollessa vasta viiden viikon kuluttua."
Kunpa auringon päivät päällämme ei päättyisi koskaan.
-
ElectroHead
- Karvakuono
Joo tosiaan meni vähän off topikiks mutta iso kiitos vastauksista 
It should be remembered that a dose which can be easily tolerated by someone with a significate opiate tolerance could kill an individual with no tolerance.
Minä tahdon, minä määrään. Minä myrkyn suoneen käsken.
Minä tahdon, minä määrään. Minä myrkyn suoneen käsken.
-
Baah
- Karvakuono
Näkyykö tramadoli A-klinikan kusitestissä? Etsitäänkö sitä verikokeessa? Ty.
-
cook
- Lepakko
^miettinyt samaa, ei pitäis näkyä ja verikokeissa ei ainakaan etsitä kun ei ole huimausaine.
-
haltia
- Psykonautti
En tiiä millaisilla annoksilla on jo iso riski saada serotoniinioireyhtymä. Itse otin eilen täysin tolettomana 250 mg tramadolia ja olen syönyt kaksi viikkoa essitalopraamia 5mg päivässä. Savuja vielä päälle, niin oli kyllä melkoinen kuosi, mutta ainoastaan hyvässä mielessä. Tiedä sitten oliko tuokin jo hengellä leikkimistä...Infitialis wrote:Kyllä on potentiaalisesti vaarallinen vaikka olenkin nähnyt SSRI kuurin aikana näitä syötävän, samoin SNRI. En suosittele.ElectroHead wrote:Sori en jaksanu lukee koko topiccii läpi mut yks kysymys olis.
Onks tramadoli jollain tavalla haitallinen/vaarallinen SSRIn kanssa?
Oon jotain tällästä huhuu kuullu mut en oo todellakaan varma asiasta.
-
Petri6
- OD
Suurempi riski on kouristuskynnys, jota sekä SSRI-lääkkeet että erityisesti tramadoli, alentavat. Lisäksi tramadolin ottaminen essitalopraamin kanssa on muutenkin turhaa, koska essitalopraami on voimakas maksaentsyymi CYP2D6:n, jota tramadoli tarvitsee metabolisoituakseen O-desmetyylitramadoliksi, estäjä. 5mg päivässä on tosin hyvin pieni määrä essitalopraamia.haltia wrote:En tiiä millaisilla annoksilla on jo iso riski saada serotoniinioireyhtymä. Itse otin eilen täysin tolettomana 250 mg tramadolia ja olen syönyt kaksi viikkoa essitalopraamia 5mg päivässä. Savuja vielä päälle, niin oli kyllä melkoinen kuosi, mutta ainoastaan hyvässä mielessä. Tiedä sitten oliko tuokin jo hengellä leikkimistä...Infitialis wrote:Kyllä on potentiaalisesti vaarallinen vaikka olenkin nähnyt SSRI kuurin aikana näitä syötävän, samoin SNRI. En suosittele.ElectroHead wrote:Sori en jaksanu lukee koko topiccii läpi mut yks kysymys olis.
Onks tramadoli jollain tavalla haitallinen/vaarallinen SSRIn kanssa?
Oon jotain tällästä huhuu kuullu mut en oo todellakaan varma asiasta.
"Yksi vaarallisimmista huumeiden käyttötavoista on niiden poliittinen käyttö." -Nils Christie & Kettil Bruun
-
haltia
- Psykonautti
Hyvin toimi ainakin, jos siitä oli kyse. En halunnut nostaa essitalopraamin annosta, koska tiesin sen olevan vääränlainen lääke minulle ja saavani uudet pian.
-
cook
- Lepakko
Kyllä melkeen täytyy olla SSRI/SNRI annokset tapissa ja tramadolin myös jos serotoniinisyndroomaa haikailee, ei se niin herkästi synny. Itse olen venlafaksiinin kanssa (75mg) nauttinut onnistuneesti 400mg tramadolia kerralla. Tuon enempää ei kouristusriskin vuoksi uskalla ottaa, eikä tramadolia kyllä tuota enempää tarvitsekaan kun alkaa haittavaikutukset olla turhan voimakkaita mm. kusilukko.
-
zerk
Mulla taas on kokemus serotoniinsyndroomasta tramadolin ja venlafaksiinin yhdistelmällä. Annoksina oli tuolloin 150mg venlafaksiinia + muistaakseni 300mg tramadolia.cook wrote:Kyllä melkeen täytyy olla SSRI/SNRI annokset tapissa ja tramadolin myös jos serotoniinisyndroomaa haikailee, ei se niin herkästi synny. Itse olen venlafaksiinin kanssa (75mg) nauttinut onnistuneesti 400mg tramadolia kerralla. Tuon enempää ei kouristusriskin vuoksi uskalla ottaa, eikä tramadolia kyllä tuota enempää tarvitsekaan kun alkaa haittavaikutukset olla turhan voimakkaita mm. kusilukko.
-
cook
- Lepakko
Oliko kerta-annos vai päivittäinen setti? Millaset oireet & miten selvis?zerk wrote:Mulla taas on kokemus serotoniinsyndroomasta tramadolin ja venlafaksiinin yhdistelmällä. Annoksina oli tuolloin 150mg venlafaksiinia + muistaakseni 300mg tramadolia.cook wrote:Kyllä melkeen täytyy olla SSRI/SNRI annokset tapissa ja tramadolin myös jos serotoniinisyndroomaa haikailee, ei se niin herkästi synny. Itse olen venlafaksiinin kanssa (75mg) nauttinut onnistuneesti 400mg tramadolia kerralla. Tuon enempää ei kouristusriskin vuoksi uskalla ottaa, eikä tramadolia kyllä tuota enempää tarvitsekaan kun alkaa haittavaikutukset olla turhan voimakkaita mm. kusilukko.
-
Hupu
- Psykonautti
Kuinkahan pitkään tämä näkyy a-klinikan huumetestissä? Otin tätä viimeksi perjantaina ja lauantaina, seulat on huomenna.
Annokset oli molemmilla kerroilla 750mg, Tramadol retard depotteja, jotka pureskelin suussa.
Eli mikä on todennäköisyys,että 15.12 otettu 750mg tramadoli annos näkyisi huomisessa(19.12) huumeseulassa?
Mahdollisimman nopeita vastauksia, kiitos
Annokset oli molemmilla kerroilla 750mg, Tramadol retard depotteja, jotka pureskelin suussa.
Eli mikä on todennäköisyys,että 15.12 otettu 750mg tramadoli annos näkyisi huomisessa(19.12) huumeseulassa?
Mahdollisimman nopeita vastauksia, kiitos
-
VXA
- Kameleontti
Tietääkseni noit ei ees näy huumeseulassa.
e: aa, joo, kyl ne siis näkyyki useimmis niistä. Mut luin kans et joillai ees ei näkyny seuraavana päivänä otetus seulas.
e: aa, joo, kyl ne siis näkyyki useimmis niistä. Mut luin kans et joillai ees ei näkyny seuraavana päivänä otetus seulas.
Jos metsään haluat mennä nyt,
niin takuulla pajautat.
Kolme likaista hippiä hiisas näin, piippu kiersi ringissä eteenpäin. Ja koska hatsia oli paljon niin, kutsuivat he messiin yhden pajapään.
Kuoseissa taju ajantajusta heikkenee.
niin takuulla pajautat.
Kolme likaista hippiä hiisas näin, piippu kiersi ringissä eteenpäin. Ja koska hatsia oli paljon niin, kutsuivat he messiin yhden pajapään.
Kuoseissa taju ajantajusta heikkenee.
-
Mushru
- Moderator
Nopeesti googlea tsekkaillessa sanottiin että 2-5 päivää,mutta luulisi ettei se kauheen montaa päivää näy,Hupu wrote:Kuinkahan pitkään tämä näkyy a-klinikan huumetestissä?
varsinkin kun kyseessä ei oo päivittäinen käyttö. Emmää sen enempää tiijä
. . . ヽ(-▽ -)ノ °●✺
-
seppo600
- Lepakko
Tankkailet vettä pari tuntia ennenku on seulat, jos noin teet niin tuskimpa näkyy jos ei oo päivittäistä käyttö. Joku beroccaki olis varmaan hyvä niin värjäis vähän kusta. Eri asia sitte ton vesitankkauksen yhteydessä että jos sulla pitää näkyä testissä vaikka bentsot, jos pitää näkyä, ja oot vähä pitemmän aikaa syöny päivittäin benejä niin niittenki kyllä _pitäis_ näkyä vaikka vettä joisitki paljon ennen seulaa.
-
alterego
- Karvakuono
Mä kyl pidän paljon tästä. Tänään otin 200mg käytännössä nollatoleilla ja toimii loistavasti. Tulee tosi energinen ja sosiaalinen fiilis, jaksaa tehä kaikkii juttuja. Voisin melkee sanoo et nää on mun lempi oppareita.
-
cook
- Lepakko
Juu ja tramadoli tuntuu toimivan vaikka toleranssia "normaaleihin" opiaatteihin olisikin, sille on ikään kuin oma toleranssinsa. Joillainhan ei toimi ollenkaan, mutta mulla kanssa toimii pienillä annoksilla hyvin. Hieman samantyyppinen piristysruiske kuin buprenorfiini, joskin jollain tapaa selkeämpi eikä "laskuja" jotka mulle ainakin bupresta tulee. Aliarvostettua tavaraa, mikä on tietysti hintojen kannalta mukavaa.
-
SahkoinenVelho
- Kameleontti
Tottakai, tramadolilla on niin monta muutakin vaikutusmekanismia kuin pelkkä opioidireseptorien agonismi. Wikipedian mukaan se myös toimii serotoniinia vapauttavana aineena sekä noradrenaliinin takaisinoton estäjänä, ja vielä sen lisäksi NMDA, 5-HT2C. (α7)5, M1 ja M3 -reseptoreiden antagonistina.cook wrote:Juu ja tramadoli tuntuu toimivan vaikka toleranssia "normaaleihin" opiaatteihin olisikin, sille on ikään kuin oma toleranssinsa.
-
cook
- Lepakko
Toki, olen itse kokeillut tramadolia myös opioidiantagonistin (naltreksoni) kanssa, ja todennut että paljoa vaikutusta ei jää jäljelle. Erään tutkimuksen mukaan tramadolin kipua lievittävä vaikutus ei poistu opioidiantagonistin myötä kokonaan, mutta viihteelliset vaikutukset tuntuvat kyllä poistuvan.SahkoinenVelho wrote:Tottakai, tramadolilla on niin monta muutakin vaikutusmekanismia kuin pelkkä opioidireseptorien agonismi. Wikipedian mukaan se myös toimii serotoniinia vapauttavana aineena sekä noradrenaliinin takaisinoton estäjänä, ja vielä sen lisäksi NMDA, 5-HT2C. (α7)5, M1 ja M3 -reseptoreiden antagonistina.cook wrote:Juu ja tramadoli tuntuu toimivan vaikka toleranssia "normaaleihin" opiaatteihin olisikin, sille on ikään kuin oma toleranssinsa.
-
5-meo-EMT
- Psykonautti
Anteeksi heikko foorumin navigoimiskykyni mutta...Kuinkahan pitkä väli olisi suotavaa voidakseen nauttia tramadolista otettuaan MDMA:ta? Jotenkin assosioisin serotoniinisyndrooman välttämiseksi vähintään sen 2 viikkoa, mutta olisi kiva kuulla vastausta muiltakin kuin mr. wikipedian nippelitiedolta. Kiitos etukäteen vastauksesta tyhmään kysymykseen 
You know the mind has a thousand eyes..
-
cook
- Lepakko
Molemmathan ovat serotoniinia vapauttavia kemikaaleja, eikä tramadolilla ole serotoniinin takaisinottoa estävää vaikutusta kuten SSRI/SNRI-lääkkeillä. Tietenkään molempia ei kannata samanaikaisesti nauttia, mutta 2 viikkoa kuulostaa vähän liioitellulta. Serotoniinia voi vapauttaa paljonkin, mutta niin kauan kuin takaisinottoa tai MAO-entsyymejä ei estetä niin serotoniinisyndrooman riski pitäisi olla pienehkö.5-meo-EMT wrote:Anteeksi heikko foorumin navigoimiskykyni mutta...Kuinkahan pitkä väli olisi suotavaa voidakseen nauttia tramadolista otettuaan MDMA:ta? Jotenkin assosioisin serotoniinisyndrooman välttämiseksi vähintään sen 2 viikkoa, mutta olisi kiva kuulla vastausta muiltakin kuin mr. wikipedian nippelitiedolta. Kiitos etukäteen vastauksesta tyhmään kysymykseen
Asiasta toiseen, onko LSD:n ja tramadolin yhdistämisestä kokemuksia/komplikaatioita?
-
Pen
- OD
Ite ainakin oon tyyliin mämmin jälkeen seuraavana päivänä ottanut tramalia, eikä ongelmia. Ei toki tarkota että olisi turvallista. Mutta pari päivää lienee riittävä ainaki.
LSD + tramal mahdollinen serotoniinisyndrooma isoilla doseilla? Sama tosin kuulemma mämmissä + hapossa mutta eipä ole näin koskaan käynyt.
LSD + tramal mahdollinen serotoniinisyndrooma isoilla doseilla? Sama tosin kuulemma mämmissä + hapossa mutta eipä ole näin koskaan käynyt.
-
SadPanda
- LD50
Mäkin olen ottanu joskus ku on MDMA pitosia nippeleitä rouskinut edellisenä iltana, söinköhän taannoin silloin jotain 2 keltasta euroa ja yhen pinkin euron..Niin pitkälle yöhön tamppasin ja naksuttelin ja sit tipahin ja nukuin ja aamulla heitin 150mg tramadol retardin naamariin ku oli niin nihkeä olo, niin ei siitä ainakaan henki lähteny, tuli vaan uskomattoman hyvä olo ja eipä ollu enää laskuista tietoakaan..
Nihkeetä ku alko koskaan käyttämään buprea koska tämä ei ole toiminu sen jälkeen ku subua aloin vetämään niin millään annoksella MILLÄÄN tavalla vaikka ollu 5-7päivää ilman subua ja sitte syöny. Oksettaa vaan ja tulee paha olo eikä mitäään positiivisia vaikutuksia. Harmillista ja outoa.
Edit: Mut kaikki on erillaisia kaikinpuolin että varmanpääle kaikenvaralta älä ota ainakaan 2-3päivään..Mä luulen et tämän kohalla on myös kyse isoista annoksista ja nimenomaan comboteltuna tuo serotoniinisyndooma, en tiedä varmuudella mutta kannattaahan se aina ottaa varman pääle
Nihkeetä ku alko koskaan käyttämään buprea koska tämä ei ole toiminu sen jälkeen ku subua aloin vetämään niin millään annoksella MILLÄÄN tavalla vaikka ollu 5-7päivää ilman subua ja sitte syöny. Oksettaa vaan ja tulee paha olo eikä mitäään positiivisia vaikutuksia. Harmillista ja outoa.
Edit: Mut kaikki on erillaisia kaikinpuolin että varmanpääle kaikenvaralta älä ota ainakaan 2-3päivään..Mä luulen et tämän kohalla on myös kyse isoista annoksista ja nimenomaan comboteltuna tuo serotoniinisyndooma, en tiedä varmuudella mutta kannattaahan se aina ottaa varman pääle
[17:14] <bong_aqua> oot kyllä kohtuukäytön ruumiillistuma
-
Neste
- OD
Sanoisin että mämmin jälkeen (12-24h??) on ok ottaa tramadolia, mutta ei toisinpäin.
If the doors of perception were cleansed every thing would appear to man as it is, infinite -William Blake
-
5-meo-EMT
- Psykonautti
Kiitti vastauksista jengille. Oltiin tyttöystävän kaa aika maassa vähän liian tiheeseen nautitun mämmin takii mut nyt pärissy tramalit (100mg oraalisesti + 25mg boost + ~25mg plugged
) ja tuntuu et masennus kaikonnut jonnekin horisontin toiselta puolelta kaukoputkella katsottuna helvetin kauas. Seksihuume tämäkin, aijaijai huhhuh ihan käsistälähtenyttä = suosittelen.
You know the mind has a thousand eyes..
-
gaia
- Kameleontti
Tämä menee kyllä itsellä sinne paskimpien opioidien, ellei paskimman opioidin joukkoon. En ole kuin 4 kertaa tätä testannut ja millään kerralla en ole saanut mitään odottamaani irti. Ensi annokseni oli joskus taannoin 300mg = ei mitään. Seuraavaan annokseen kului parikin vuotta ja tuolloin annostus oli 500mg. Silloin sain jotain pientä irti, ehkä snadia lyrikamaista hyvänolontunnetta sekä oloa että teki mieli puuhastella kokoajan jotain. Kolmas kerta oli yhtä suuri ja vaikutukset miltei samat. Neljäs kerta oli 500mg nopeita tramaleita ja yksi 200mg depot murskattuna. Vaikutukset lähinnä stimuloituneet erittäin oudolla tavalla, eikä mitään puhetta minkäänlaisesta rentoutumisesta tai nuokuista. Tällöin oli vielä 4mg rivatril alla kramppien varalta.
Jo pelkästä lyricasta saan paljon paremmat vibat kuin tramadolista. Itseasiassa tramadoli ei edes mielestäni tunnut opioidilta.
Jo pelkästä lyricasta saan paljon paremmat vibat kuin tramadolista. Itseasiassa tramadoli ei edes mielestäni tunnut opioidilta.
Vai toimiiko?
-
opioidirocks
- Karvakuono
Tramal on ylävatsaa eniten ärsyttävä lääke ja sen lisäksi jos verrataan viihde arvoa esimerkiksi connteihin niin jos morfiini = 1 niin tramal = 0,2, oxi 1,5-2 joten aivan turha nappi jos haluaa oikeesti nuokuttaa tmsp. Sillä ei saa kun laatan lentämään ja itsensä vatsahuuhteluun.
-
gaia
- Kameleontti
Hyvä jos edes laatan lentämään. Nimim. ei onnistunutopioidirocks wrote:Tramal on ylävatsaa eniten ärsyttävä lääke ja sen lisäksi jos verrataan viihde arvoa esimerkiksi connteihin niin jos morfiini = 1 niin tramal = 0,2, oxi 1,5-2 joten aivan turha nappi jos haluaa oikeesti nuokuttaa tmsp. Sillä ei saa kun laatan lentämään ja itsensä vatsahuuhteluun.
Vai toimiiko?
-
opioidirocks
- Karvakuono
Lisää levyy sit vaan tyhjäks, kyl se siitä viel!gaia wrote:Hyvä jos edes laatan lentämään. Nimim. ei onnistunutopioidirocks wrote:Tramal on ylävatsaa eniten ärsyttävä lääke ja sen lisäksi jos verrataan viihde arvoa esimerkiksi connteihin niin jos morfiini = 1 niin tramal = 0,2, oxi 1,5-2 joten aivan turha nappi jos haluaa oikeesti nuokuttaa tmsp. Sillä ei saa kun laatan lentämään ja itsensä vatsahuuhteluun.
No ei
-
gaia
- Kameleontti
Tuntuu että pitäisi mennä yli 1000mg dosella että tästä saisi jotain irti ja se rupeaa olemaan jo siinä rajalla että onko siinä enää mitään järkeä.opioidirocks wrote:Lisää levyy sit vaan tyhjäks, kyl se siitä viel!gaia wrote:Hyvä jos edes laatan lentämään. Nimim. ei onnistunutopioidirocks wrote:Tramal on ylävatsaa eniten ärsyttävä lääke ja sen lisäksi jos verrataan viihde arvoa esimerkiksi connteihin niin jos morfiini = 1 niin tramal = 0,2, oxi 1,5-2 joten aivan turha nappi jos haluaa oikeesti nuokuttaa tmsp. Sillä ei saa kun laatan lentämään ja itsensä vatsahuuhteluun.
No ei
Vai toimiiko?