MDMA
-
Pen
- OD
Re: MDMA
Monet sanoo että buusterin kannattaa olla saman kokonen tai isompi kuin ekan dosen. Mut siis joo, eka dose kannattaa olla niin iso ettei jää vajaaks, eli peruskäyttäjällä joku 150mg lienee hyvä ellei oo normaali enemmän painoa tai muuten vain toleja jostain syystä. Ite oon yleensä tehny silleen että alottaa yhellä naksulla ja syö toisen samanlaisen joskus 1-2h päästä tai jos on kristallia niin 150+150.
Kai tuo on ihmisestä kiinni että miten se buustaus toimii ja varsinkin siitä serotoniinista - jos se on lopussa niin ei kai se päihde sitten toimi, aivan sama mimmosia doseja ottaa?
5HTP:ta kannattaa arkipäivisin kuulemma syödä jotta saisi serotoniinia lisättyä, en tosin itse ole eroa huomannut.
Kai tuo on ihmisestä kiinni että miten se buustaus toimii ja varsinkin siitä serotoniinista - jos se on lopussa niin ei kai se päihde sitten toimi, aivan sama mimmosia doseja ottaa?
5HTP:ta kannattaa arkipäivisin kuulemma syödä jotta saisi serotoniinia lisättyä, en tosin itse ole eroa huomannut.
-
ihmisapina
- Karvakuono
Suosittelisin MDMA:n boostaamista pirillä. Buustattuna mäyske tuntuis ainakin itellä toimivan kuin piri, eli lähinnä pitää bileet pystyssä, mutta empatia yms oloja ei kovinkaan suurissa määrin tule, kunnon dosella tietty jonkinlaisia mutta ei siinä määrin että kannattaisi.
Pajari ehdottomasti comboon mukaan. Eli itelle sopivat doset mämmiä + vaikutusten alettua häiventyä jatkaa iltaa pirillä. Vois toimia:)
Pajari ehdottomasti comboon mukaan. Eli itelle sopivat doset mämmiä + vaikutusten alettua häiventyä jatkaa iltaa pirillä. Vois toimia:)
-
MantaRay
Mikez wrote:Hieno aine tämä! Ekan kerran ku tätä vedin ni i.v:nä mikä oli turhaa kun tuli vaan ahdistusta ja aistien voimistumista ja jossai tunnin sisään lähti vaikutus, mut sit jatku sellanen tasanen hyvä fiilis siin vaihees ku ei enää aine vaikuttanu. Tänään tuli sit syöden kokeiltua joku 350mg, ja aluks ahisti vaan vitusti, mut sit yhtäkkii vaa alko hullu empatia, ja euforiaa, pärinää, purkan jauhantaa hahahahahaIhan hullu aine!
Ahdistus voi johtua kortisolitasojen voimakkaasta noususta. Joissain kokeissa havaittu jopa 800% prosentin nousua kortisolitasoissa MDMA:n vaikutuksen alaisena. Hyvä juttu kun tiedostaa tämän niin menee yleensä samantien ohi. Välillä näkee porukkaa jotka ovat napanneet vähän suuremman dosen ja saattavat mennä hetkeksi ihan psykoottisen oloisiksi
Jos haluaa lisää kestoa rolliin niin kannattaa kokeilla "ruokasoodakikkaa" elikkäs virtsan pH:n nostamista. Tämän pitäsi periaatteessa parantaa MDMA:n takaisin imeytyvyyttä alkuvirtsasta ja parantaa muutenkin imeytyvyyttä ohutsuolesta.doof wrote:Kelasin jo tuolla psykepuolella uudenvuodenkuoseja mut meinaako porukka mämmillä juhlia? Tuntuu niin pirun lyhytkestoselta ettei tästä UV kuoseja saa.. Muut juhlijat/kaverit menee viinalla, joten pakko on itekkin pari-kolme bisseä ottaa, tuskin se fiilinkejä täysin tuhoo?
Mut tuo vaikutuaaika tosiaan mietityttää. 500mg kristallia olis taskussa ja ehkä piriäkin. Kokemuksia ym infoo?
Aiheesta lisää keskustelua bluelightissa. Google "MDMA baking soda"
Viime UV meni itsellä kuohuviinin ja MDMA:n merkeissä. Ihan makoisasti meni, mutta vettä unohtui vain juoda riittävästi. Ei saa vaan vetää hillittömiä perseitä alkuillasta ja kun tiputtaa madmut niin lopettaa juomisen siihen. Mutta näin yleisesti ottaen MDMA ja alko on paskimpia komboja mitä on.
-
porter
Eilen läxi hiukan lapasesta tän myrkyn kanssa, alotin 0.3 pommilla ja heitin sitten iv jonku 75mg päälle.. Kohahti toi 75mg hihaan aika kovaa, kysessä kuitenkin ehta kristalli =) . No illan mittaan tuli otettua vielä oraalisesti lisää ainakin 0.3 ja i.v 4-6 tööttiä
kovimmat kait jotaki 125mg, aika kovaa blackouttia ja nyt aika kipee pää kyllä, joku ketola tossa ainaki meni illan aikana, tuli tosin tarjottuaki muille.. mut ne tarjos kyl mulle kans
frendi vaan sano että jäbä vetäs 100mg töötit ja puhisi lattialla vaa ja täris ja sit ku selvis hiuka nii heti tekeen uusia =D ... suonet menee aika paskaks tosta iv heitoista, en suosittele todellakaan + et tuntuu tosi epäterveelliselt pumpulle, tule niitä kuulusia "kananmunan makusia pöhähdyksiä" .
Mut ei siin mukavaa oli ja olot kesti jonku 8-12h , tolta väliltä
ei voi muistaa kun kun... 
-
just1fix
- Lepakko
Olen itse koittanut myös mämmiä iv:nä joskus.porter wrote:Eilen läxi hiukan lapasesta tän myrkyn kanssa, alotin 0.3 pommilla ja heitin sitten iv jonku 75mg päälle.. Kohahti toi 75mg hihaan aika kovaa, kysessä kuitenkin ehta kristalli =) . No illan mittaan tuli otettua vielä oraalisesti lisää ainakin 0.3 ja i.v 4-6 tööttiäkovimmat kait jotaki 125mg, aika kovaa blackouttia ja nyt aika kipee pää kyllä, joku ketola tossa ainaki meni illan aikana, tuli tosin tarjottuaki muille.. mut ne tarjos kyl mulle kans
frendi vaan sano että jäbä vetäs 100mg töötit ja puhisi lattialla vaa ja täris ja sit ku selvis hiuka nii heti tekeen uusia =D ... suonet menee aika paskaks tosta iv heitoista, en suosittele todellakaan + et tuntuu tosi epäterveelliselt pumpulle, tule niitä kuulusia "kananmunan makusia pöhähdyksiä" .
En ymmärrä ollenkaan miks tätä pitää hihaan tuuppia. Pärinät ei oo läheskään yhtä hyvät mielestäni kun syömällä, vaikka onhan siinä kovat nousut juu mutta se on äkkiä ohi ja mikä tärkeintä
siitä olosta puuttu se mämmin taika
Tämä siis perustuu omakohtasiin kokemuksiin...
-
porter
just1fix wrote:Olen itse koittanut myös mämmiä iv:nä joskus.porter wrote:Eilen läxi hiukan lapasesta tän myrkyn kanssa, alotin 0.3 pommilla ja heitin sitten iv jonku 75mg päälle.. Kohahti toi 75mg hihaan aika kovaa, kysessä kuitenkin ehta kristalli =) . No illan mittaan tuli otettua vielä oraalisesti lisää ainakin 0.3 ja i.v 4-6 tööttiäkovimmat kait jotaki 125mg, aika kovaa blackouttia ja nyt aika kipee pää kyllä, joku ketola tossa ainaki meni illan aikana, tuli tosin tarjottuaki muille.. mut ne tarjos kyl mulle kans
En ymmärrä ollenkaan miks tätä pitää hihaan tuuppia. Pärinät ei oo läheskään yhtä hyvät mielestäni kun syömällä, vaikka onhan siinä kovat nousut juu mutta se on äkkiä ohi ja mikä tärkeintä
siitä olosta puuttu se mämmin taika
Tämä siis perustuu omakohtasiin kokemuksiin...
Joo totta puhut
-
ihmisapina
- Karvakuono
heikkouksissani lupauduin ottaa täs lähipäivinä mämmiä kaverin seurana, vaikka just otin perjantaina. Oon koittanu pitää väh 2-4 vk taukoo mämmeilyjen suhteen, koska laskut on yleensä jäätävät ja muutenkin koitan pitää valjaissa satunnaista käyttööni.
Nyt siis mietiskelin, että tuleeko 0,1g ihan ok olot, ja ennen kaikkea ei juurikaan seuraavan päivän kuolema-oloa?
Yleensä otan 0,15-0,2g doseja. Haluan minimoida laskut, mutta silti saada jotain illasta irti. Olisiko toi nollaykkönen ihan hyvä siihen?
Tiiän, aika kaukaa haettua kysellä, mutta jotenkin kun on aina mennyt sillä periaatteella, että mieluummin överit kuin vajarit nii toi nollaykkönen kuulostaa nii miniltä.. ja jos on just ottanu nii kai se silti kolisis? ehkä pitää vaan kokeilla:)
Nyt siis mietiskelin, että tuleeko 0,1g ihan ok olot, ja ennen kaikkea ei juurikaan seuraavan päivän kuolema-oloa?
Yleensä otan 0,15-0,2g doseja. Haluan minimoida laskut, mutta silti saada jotain illasta irti. Olisiko toi nollaykkönen ihan hyvä siihen?
Tiiän, aika kaukaa haettua kysellä, mutta jotenkin kun on aina mennyt sillä periaatteella, että mieluummin överit kuin vajarit nii toi nollaykkönen kuulostaa nii miniltä.. ja jos on just ottanu nii kai se silti kolisis? ehkä pitää vaan kokeilla:)
-
magiclymagical
- Apteekki
Jotain vinkkiä miten vois estää ton perkeleen leukojen pureskelun?
Mämmin jälkeen 2pv tekis mieli vetää keittoruokaa ku sattuu ja huulet samal revitty iha vituiks
Mämmin jälkeen 2pv tekis mieli vetää keittoruokaa ku sattuu ja huulet samal revitty iha vituiks
Mun ajatukset on vaan mun ajatuksii, sul on vapaus miettii omia.
-
Pen
- OD
Suutelu kuulemma on toimiva.
Toinen vois olla että otat magnesium tabletin vaikka 1h ennen dosettamista. Auttaa deeleissäkin lihaksien lukituksiin ainakin itselläni. Pienempi annos toki vähentää purentaa mut sehän harvoin on vaihtoehto.
Toinen vois olla että otat magnesium tabletin vaikka 1h ennen dosettamista. Auttaa deeleissäkin lihaksien lukituksiin ainakin itselläni. Pienempi annos toki vähentää purentaa mut sehän harvoin on vaihtoehto.
-
MantaRay
Kiinasssa kuulema tänä vuonna muuttunut/tullut voimaan uusi PMK-öljyä (safrolia) koskeva laki joka hankaloittaa sen myymistä ulkomaille, mikä on johtanut siihen, että Hollannissa labroilta on öljyt loppu.
Paha sanoa vielä tässä vaiheessa miten tulee oikeasti vaikuttamaan, mutta luulisi, että tällä muutoksella tulee olemaan jonkinlainen vaikutus yleiseen saatavuuteen.
Paha sanoa vielä tässä vaiheessa miten tulee oikeasti vaikuttamaan, mutta luulisi, että tällä muutoksella tulee olemaan jonkinlainen vaikutus yleiseen saatavuuteen.
-
ihmisapina
- Karvakuono
jos pystyy niin kannattaa kuurittaa magnesiumia tabletti päivässä vähintään viikko ennen mämmiä. Magnesiumin vaikutus ainakin oman kokemuksen ja tiedon mukaan tulee semisti jäljessä ja mitä pidempään sitä on ottanut ruokavalion mukana tai tablettina niin pitäis auttaa leukojen lonksuttamiseen ja muihinkin jumeihin. toki voi vaikka tunti ennen mämmiäkin ottaa, mut kyl ton säännöllisen käytön pitäis vaikuttaa viel enemmän.
ja muutenkin kropasta huolehtiminen auttaa laskuista selviämiseen. pari vuotta sitten kun en juurikaan pitänyt fyysisellä kunnolla ja ruokavaliolla väliä, laskut oli huomattavasti järkyttävämpiä kuin nykyään, kun olen yrittänyt elää vähän terveellisemmin. eikä kuumota mämmin fyysiset vaikutukset nii paljoo, esim hullu syke, kun luottaa siihen että kyllä se pumppu kestää, kun kestää pitkät juoksulenkitkin!
Suosittelen muutenkin kun käyttää tällaisia aineita, millä on suuri vaikutus elimistöön, niin vähän suunnittelee sitä ottamista, esim huolehtii ruokavaliostaan tarkemmin edeltävät päivät, riittävä unensaanti ja liikunta.
tulipas melkoinen saarna terveysjuttujen puolesta, mutta mulla ainakin auttanut!:)
ja muutenkin kropasta huolehtiminen auttaa laskuista selviämiseen. pari vuotta sitten kun en juurikaan pitänyt fyysisellä kunnolla ja ruokavaliolla väliä, laskut oli huomattavasti järkyttävämpiä kuin nykyään, kun olen yrittänyt elää vähän terveellisemmin. eikä kuumota mämmin fyysiset vaikutukset nii paljoo, esim hullu syke, kun luottaa siihen että kyllä se pumppu kestää, kun kestää pitkät juoksulenkitkin!
Suosittelen muutenkin kun käyttää tällaisia aineita, millä on suuri vaikutus elimistöön, niin vähän suunnittelee sitä ottamista, esim huolehtii ruokavaliostaan tarkemmin edeltävät päivät, riittävä unensaanti ja liikunta.
tulipas melkoinen saarna terveysjuttujen puolesta, mutta mulla ainakin auttanut!:)
-
seizure
- Tuppisuu
Viime iltana tuli ostettua se 0,15 olevinaan puhdasta mämmiä... Odotin tietty kristallikiteitä, mutta sainkin mustaa tahnaa. Alkoi kolista vasta jossain +50 min ihme kyllä ja kestoaika todella lyhyt (n. 1½h)... Itse piikki (jonka jälkeen olo haihtui kuin tuhka tuuleen) kesti jonkun alle vartin ja sitten alkoi vain hullu hermostuneisuusahdistus. Tuntuu että tällaisen mdma:n suurkuluttajan pitäisi saada ainakin tuplasti tuo määrä, että kolisisi kunnolla. Onhan puhtaan kanssa aina lyhyt kesto ja puhdas euforia on vertaansa vailla, mutta siltikin aika hiton pettynyt olo...
You can bitch all you want cause I don't care
It's a real fine line between being good and being bad
Might as well crash and burn cause we never ever gonna learn
I rather stick to being a bad girl than being real burned
PS. Glamorous Cocaine
It's a real fine line between being good and being bad
Might as well crash and burn cause we never ever gonna learn
I rather stick to being a bad girl than being real burned
PS. Glamorous Cocaine
-
Neste
- OD
^ Vaikuttaisi methylonelta.
ja mitä tuohon safroli hommaan tulee niin sanoisin että kannattaa haalia hyviä nappeja/jauhoa talteen jos mahdollista, koska tilanne on ilmeisen huono.
ja mitä tuohon safroli hommaan tulee niin sanoisin että kannattaa haalia hyviä nappeja/jauhoa talteen jos mahdollista, koska tilanne on ilmeisen huono.
If the doors of perception were cleansed every thing would appear to man as it is, infinite -William Blake
-
Swp
- Psykonautti
eilen ensimmäistä kertaa, ja fefei sit nappasin, ensin yks ihan pieni laini vaa testiks ujost jännät housus, wörkki ihan nätisti. sukat pyöri jalois ja energiaa löyty mut ei mitn hirmusii nousui kummiskaan ja meni nopee ohi. Siitä 2 tunninpäästä puolikas syömällä ja lähettiin jatkoille päin, iski jäätävät ahdistukset, ja jalat tutis vaa ja lämmöt heitteli. Kaveri droppas sit himaan ja sain onneks rauhallisel musal ja makoilulla sit ahdistukse pois, mut tutisiin ja tärisin nalle kainalos peiton alla ja kropan lämmöt heitteli vidust, joku pari tuntii olin aivan pihal.. Ens kerralla sit ehkä pienempii annoksia. ja paasia mukaan et jos iskee paniikki/ahistus.
-
MantaRay
Mitä on/ovat "fefei"t, ferrareitako?Swp wrote:eilen ensimmäistä kertaa, ja fefei sit nappasin, ensin yks ihan pieni laini vaa testiks ujost jännät housus, wörkki ihan nätisti. sukat pyöri jalois ja energiaa löyty mut ei mitn hirmusii nousui kummiskaan ja meni nopee ohi. Siitä 2 tunninpäästä puolikas syömällä ja lähettiin jatkoille päin, iski jäätävät ahdistukset, ja jalat tutis vaa ja lämmöt heitteli. Kaveri droppas sit himaan ja sain onneks rauhallisel musal ja makoilulla sit ahdistukse pois, mut tutisiin ja tärisin nalle kainalos peiton alla ja kropan lämmöt heitteli vidust, joku pari tuntii olin aivan pihal.. Ens kerralla sit ehkä pienempii annoksia. ja paasia mukaan et jos iskee paniikki/ahistus.
Tosissaan MDMA aiheuttaa kovan piikin ihmisen kortisolitasoihin ja tämä voi joillakin yksilöillä laukasta helvetin voimakkaat kuumotukset. Usein kun sen tiedostaa niin siitä fiiliksestä pääsee hyvin nopeasti ohi. Varsinkin nousujen aikaan kuumottumiset ovat hyvin yleistä settiä. Mutta joo, toi mitä kuvailit saattais olla juurikin samanlaista meininkiä mitä itselle tulee usein laskujen/"vaikutusten hiipumisen aikaan". Tekee mieli vain käpertyä omaan sänkyyn sikiöasentoon ja nukkua, saattaa alkaa ahistaa jos joutuu muiden läheisyydessä silloin olemaan vaikka olisivat ihan hyviä ystäviäkin. Tätä ei tosissaan aina tapahdu, mutta joskus.
"Ens kerralla sit ehkä pienempii annoksia." - Hyvä, hyvä, juuri näin
-
doof
- Kameleontti
Mulle on kaks kertaa tullu pelkkää kuuma-kylmä ahistus vaikutuksia, toinen vihreellä kasipallolla ja toinen kellertävällä kristallilla. Mä luulen että toi vois johtuu liian pienestä dosesta, koska kasipallot ei tappovahvoja ollu ja kristallia tuli silmäpalloiltua vähän turhan pieni dose. Tällä samalla kristallilla sain ihanat kuosit pari-kolme viikkoa ennen näitä vajareita, joten laadustakaan ei ollu kiinni.
Voihan tuo johtua jostain muustakin, mut näillä paskoilla kerroilla ei muuta yhdistävää tekijää ole ollu kuin se pieni annoskoko.,.
Voihan tuo johtua jostain muustakin, mut näillä paskoilla kerroilla ei muuta yhdistävää tekijää ole ollu kuin se pieni annoskoko.,.
-
tRip
- Moderator
Mulla tuli taannoin vastaan tällaista mustaa tököttiä, 'lakua', eli nimenomaa mämmiä. Tuoksahti aavistuksen lakritsille.mysthicas wrote:Viime iltana tuli ostettua se 0,15 olevinaan puhdasta mämmiä... Odotin tietty kristallikiteitä, mutta sainkin mustaa tahnaa.
Oli siis ihan sitä itseään. Pisti todella veteläksi.
Ymmärsin että rekristalisointi-vaihe oli jätetty tekemättä, eli jonkinlaista 'raaka-MDMA:ta.'
Keep it unreal.
Vaultti.net - coming soon..
Vaultti.net - coming soon..
-
MantaRay
Itte aina ymmärtäny, että periaatteessa kaikki värjäymät sun muut johtuu nimenomaan siitä, ettei tuotetta ole jaksettu tai sitten tuottavuussyistä haluttu pestä ja uudelleenkristallisoida. Täysin puhdas MDMA-HCl on valkoista, hiukan läpikuultavaa kiteistä ainetta. Murkautuessaan valkoista jauhetta. Jos se sinun saama Madmu oli juuri sellaista hiukan töhnämäistä niin kuvittelisin, että syntetisointi on saattanut jäädä hiukan kesken, jolloin tuotteeseen olisi jäänyt reagoimatonta MDP2P:tä tai isosafrolia. Safrolilla on juurikin hiukan lakritsimainen ominaishaju. Itse MDMA on hajutonta ihmisnenään. Hollannin kemistit käyttävät niiden "likaisten" kivien tekemiseen apuna painetta kristallisointivaiheessa, jolloin saadaan aivan järkyttävän kokoisia moon rockeja.tRip wrote:Mulla tuli taannoin vastaan tällaista mustaa tököttiä, 'lakua', eli nimenomaa mämmiä. Tuoksahti aavistuksen lakritsille.mysthicas wrote:Viime iltana tuli ostettua se 0,15 olevinaan puhdasta mämmiä... Odotin tietty kristallikiteitä, mutta sainkin mustaa tahnaa.
Oli siis ihan sitä itseään. Pisti todella veteläksi.
Ymmärsin että rekristalisointi-vaihe oli jätetty tekemättä, eli jonkinlaista 'raaka-MDMA:ta.'
Uudelleenkirstallisointi on erittäin helppo suorittaa kotona.
(vaihtoehtoinen askel on pestä MDMA jääkylmällä asetonilla. laita asetoni pakkaseen yöksi. Laita MDMA-HCl kahvifiltteriin. Kaada asetonia päälle. Kuivaa kristallit)
Tarvitset vain isopropyylialkoholia (IPA). (teknistä laatua, saa ostettua Suomessakin nettiapteekeista. Jos et saa aivan teknistä laatua käsiisi, niin voit käyttää huonompaakin laatua kunhan kuivaat sen aluksi. Google "how to dry ipa")
Ohjeet: tarvitset kaksi astiaa, mieluiten pyrex maljoja.
Aloita murskaamalla MDMA-HCl niin pieneksi kuin mahdollista ja laita se toiseen astiaan.
Kaada hiukan IPA:a toiseen pyrexastiaan, kuumenna IPA kiehumispisteeseen.
Kun IPA kiehuu aloita IPA:n lisääminen HITAASTI ja VAROVASTI MDMA:n päälle sekoittaen, odottaen, sekoittaen ja taas lisäten. Haluat kaataa IPA:a vain sen verran, että MDMA-HCl on juuri ja juuri liennut kokonaan.
Se siitä... nyt vain annat MDMA-HCl ja IPA:n sekoituksen jäähtyä. Apuna hallittuun jäähtymiseen voi jäyttää vesihaudetta. Keitä ensin vettä ja laita sitten IPA-MDMA-seoskipposi vesihauteeseen. Anna jäähtyä ensin huoneenlämmössä ja sitten voit laittaa sen jääkaappiin. Sitten vielä jääkaapista pakastimeen, huom. ei tarvitse laittaa haudekippoa pakkaseen. Mitä hitaammin seos jäähtyy, sen suurempia ja enemmän kristalleja saat takaisin. Kun Kristallit ovat muodostuneet, voit filtteröidä ne kahvisuodatinpaperiin. Säilytä ylijäämä IPA ja mahdollisesti uudelleenläämitä ja jäähdytä, jolloin on mahdollista saada vielä lisää kristalleja.
Kristallien tulisi olla hyvin puhtaita ja kauniita mikäli olet tehnyt kaiken oikein.
Mikäli kusit hommat laittamalla liikaa IPA:a tai IPA:si sisälsi vettä, voit helpottaa MDMA:n kristallisaatiota lisäämällä seokseen pienen MDMA-HCl kristallin "siemeneksi". Kristalli toimii tarttumis- ja kasvupintana muille kristalleille.
Tämä prosessi on myös kohtalaisen hyvä indikaattori MDMA:si puhtaudesta. Mitä enemmän saat takaisin, sen puhtaampaa MDMA:si on myös alkuksi ollut. (Huom. Mikäli siis teit kaiken oikein
Kuitenkin tulisi pitää mielessä, että tämän prosessin aikana häviää aina vähintäänkin hyvin pieni määrä tuotetta. Normaalisti voidaan puhua 3-10%:sta.
Last edited by MantaRay on Wed 20 Feb 2013, 13:19, edited 1 time in total.
-
Serotoniini
- Psykonautti
No nyt! isompi kiitos tästä.MantaRay wrote:Uudelleenkirstallisointi on erittäin helppo suorittaa kotona.
(vaihtoehtoinen askel on pesta MDMA jääkylmällä asetonilla. laita asetoni pakkaseen yöksi. Laita MDMA-HCl kahvifiltteriin. Kaada asetonia päälle. Kuivaa kristallit)
Tarvitset vain isopropyylialkoholia (IPA). (teknistä laatua, saa ostettua Suomessakin nettiapteekeista. Jos et saa aivan teknistä laatua käsiisi, niin voit käyttää huonompaakin laatua kunhan kuivaat sen aluksi. Google "how to dry ipa")
Ohjeet: tarvitset kaksi astiaa, mieluiten pyrex maljoja.
Aloita murskaamalla MDMA-HCl niin pieneksi kuin mahdollista ja laita se toiseen astiaan.
Kaada hiukan IPA:a toiseen pyrexastiaan, kuumenna IPA kiehumispisteeseen.
Kun IPA kiehuu aloita IPA:n lisääminen HITAASTI ja VAROVASTI MDMA:n päälle sekoittaen, odottaen, sekoittaen ja taas lisäten. Haluat kaataa IPA:a vain sen verran, että MDMA-HCl on juuri ja juuri liennut kokonaan.
Se siitä... nyt vain annat MDMA-HCl ja IPA:n sekoituksen jäähtyä. Apuna hallittuun jäähtymiseen voi jäyttää vesihaudetta. Keitä ensin vettä ja laita sitten IPA-MDMA-seoskipposi vesihauteeseen. Anna jäähtyä ensin huoneenlämmössä ja sitten voit laittaa sen jääkaappiin. Sitten vielä jääkaapista pakastimeen, huom. ei tarvitse laittaa haudekippoa pakkaseen. Mitä hitaammin seos jäähtyy, sen suurempia ja enemmän kristalleja saat takaisin. Kun Kristallit ovat muodostuneet, voit filtteröidä ne kahvisuodatinpaperiin. Säilytä ylijäämä IPA ja mahdollisesti uudelleenläämitä ja jäähdytä, jolloin on mahdollista saada vielä lisää kristalleja.
Kristallien tulisi olla hyvin puhtaita ja kauniita mikäli olet tehnyt kaiken oikein.
Mikäli kusit hommat laittamalla liikaa IPA:a tai IPA:si sisälsi vettä, voit helpottaa MDMA:n kristallisaatiota lisäämällä seokseen pienen MDMA-HCl kristallin "siemeneksi". Kristalli toimii tarttumis- ja kasvupintana muille kristalleille.
Tämä prosessi on myös kohtalaisen hyvä indikaattori MDMA:si puhtaudesta. Mitä enemmän saat takaisin, sen puhtaampaa MDMA:si on myös alkuksi ollut. (Huom. Mikäli siis teit kaiken oikein
Kuitenkin tulisi pitää mielessä, että tämän prosessin aikana häviää aina vähintäänkin hyvin pieni määrä tuotetta. Normaalisti voidaan puhua 3-10%:sta.
-
Turskajoe
- Tuppisuu
Moi. Uus jäpä täällä kyselemässä (tsekkaa esittäytyminen jos kiinnostaa). Pitkä viesti tulossa, koittakaa kestää. Aluks vähän taustaa, sitten keissi ja lopuksi kysymyksiä. Toivoisin, että jaksatte sinne asti.
Lähtötilanne lyhykäisyydessään seuraavanlainen: Aktiivisesta napsimisesta melkeen viistoista vuotta aikaa, ja nyt tekis mieli taas. Pari epämäärästä naksua vetäsin tossa lärviin joulukuun alussa, ja kivaa oli. Rupes vaan mietityttää, kun tuskin ne mitään MDMA:ta oli kuitenkaan, ja ryhdyin guuglailemaan (jolloin löysin tän saitin). Hämmästys oli melkoinen, kun hiffasin että noitahan on hirvee määrä kaikenlaisia stimulantteja, joita "ekstaasina" myydään. Mä haluun tietää mitä mä syön.
No nyt sitten pari viikkoa sitten sain gramman puhdasta MDMA:ta. (100€ / gramma, onko ookoo hinta?)
Vai sainko? Siinäpäs mulla on nyt kysymys, johon haluaisin selvyyden mahdollisuuksien mukaan.
Ite matskusta:
- Aika pientä ja kovaa kirkasta kidettä
- Maku ihan saatanan äkänen ja paha. Siis aivan tolkuttoman kitkerän hirvee.
- Nokkaan vetäessä poltti niin perkeleesti
- Kieli tai huulet ei turtunu tai puutunu yhtään
Pohjat ja annostelu:
- Alla "ihan hyvät" kännit, mikä tietty osaltaan määrää suuntaa
- Osin edellisestä johtuen, aika paha mennä sanomaan tarkkoja määriä. Mulla oli pussillinen aluksi (ei mitään hajua oliko siellä edes sitä luvattua grammaa. En kyl osaa yhtään arvioida), aamulla ehkä puolet tallella. Kolmistaan vedeltiin parin jannun kanssa.
- Aluksi vedettiin "pikkulainit", siitä parin tunnin päästä "isot". Enempää ei otettu, ja nyt siis karkean arvion perusteella puolet jäljellä. Voi olla vähemmänkin...
Vaikutukset:
Eka laini:
- Mitään erityisiä nousuja en oikeen kokenut, tai sellasta "rushia". Tuntu ennemminkin siltä, että "olo" melko nopeastikin kiilas kännin syrjään, ja mieli kirkastui. Tuli jututettua tuntemattomia röökipaikalla ihan suvereenisti, läppä lensi, olin hauska.
Toka laini:
- Selkeesti isompi kuin eka. Pian tämän jälkeen tuli mentyä yökerhoon. Tanssilattialle taisin suunnata aikalailla heti kun sain rotsin narikkaan. Siellä tuli sitten vietettyä aika monta tuntia, aikalailla putkeen. Välillä juomaa, välillä röökiä. Rööki maistu hyvältä, mutta juominen oli ikävä kyllä vähän pakotettua. Ei maistunu bisse ainakaan. Suuta kuivas, ja hikoilin kuin sika. Mutta kivaa oli, oikein kivaa.
- En kyllä taaskaan havainnut mitään selkeetä nousuvaihetta (toisaalta en ole muutenkaan kauheen usein niitä kokenut, ennenkään. Vierestä oon joskus kattellu niitä täriseviä ja huokailevia nousijoita, jotenkin jopa vähän kateellisena. Itse samoja nappeja ja samoja määriä vetäneenä olin paljon skarpimmassa kunnossa aina. Ehkä tää on joku luontainen aivokemiajuttu tai jotain, emt.)
- Ei kyllä oikeestaan huvittanut paljoa jutella ihmisten kanssa enää. Tai se tanssilattia vaan ehkä veti kuitenkin enemmän puoleensa kuin muut ihmiset.
Jälkitilat:
- Nukkumista koitin ekan kerran n. 7 tunnin päästä vikasta, isosta lainista. Ekasta oli tällöin kulunut noin 9 tuntia. Ihan kivasti pysty lepuuttaa, ja olo oli rauhallinen, mutta oikea uni ei tullut. Olin yksin, mutta ei ahdistanut. Mielessä pyöri kaikenlaista, melko levotontakin matskua, mutta kaiken kaikkiaan oli kuitenkin aika miellyttävä olo. Kolme - neljä tuntia siinä pötköttelin, ja sitten rupesin puuhailemaan muuta.
- Vähän oli irrallinen olo maailmasta, tapasin frendejä (jotka siis ei olleet ollenkaan tietoisia tosta edellis-illasta saati MDMA:sta), eikä ne kyl mitään ihmetelly.
- Safka ei oikeen maistunut vielä pitkään aikaan. SAi sitä syötyä, ei siinä mitään, mutta ei vaan silleen maistunut.
- Huulet ja poskien sisäpinnat oli saamarin kuivat, rohtuneet ja halkeilleet. Vitun ärsyttävää.
- Silmät pysy melkosina lautasina ainakin 20 tuntii vetämisestä. Toi mua on aina kuumottanut, myöskin vitun ärsyttävää.
- Uni tuli kuulaan toisella yrityskerralla tosi hyvin, ja oli levollista ja virkistävää. Tällöin viimesestä lainista oli kulunut varmaan toi 20 tuntia, kokonaisvalvomista joku 40 tuntia.
Ihmettelyä:
Kokemus oli varsin mukava, ja taidan toistaa. Se mikä mua eniten vaivaa on toi pitkä vaikutus tohon nukkumiseen. En oikeen tykkää valvomisesta, vaikkakaan se nyt ei mikään ikävä juttu sinällään nyt ollutkaan. Ei mulla nyt myöskään ollut mitään erityistä euforiantunnettakaan, mitä jotenkin puhtaalta MDMA:lta jotenkin odottelin. Myöskin toi, että veti noin aktiiviseksi, eikä oikeen ollenkaan huvittanu jumittaa sohvassa bamlaamassa on juttu, jota en ihan ois odottanu.
Kysymyksiä:
- Kuinka todennäköisenä arvon raati pitää sitä, että sain MDMA:ta? Mitä muuta se olisi voinut olla jos ei sitä?
- Onko kidemuotoinen MDMA "omanlaistansa" hajun, maun ja tunnon puolesta? Vai voiko sen sekoittaa johonkin jos ei paremmin tunne?
- Tuo maistui siis erittäin voimakkaassti kitkerälle. Voiko joku muu douppi maistua samalle?
- Tuo ei muistaakseni juurikaan haissut millekään (tarkistan vielä myöhemmin, onhan tota vielä tossa). Muistaakseni ne kaikenmaailman pirisäkit joita joskus oon nuuhkinu haisi ihan selkeesti... hmmm... ööö.... pirille?
- Tuo ei puuduttanut kieltä. Koksuhan puuduttaa (siitä ei ole kauheesti kokemusta), ja eikö piri ja meta myös?
- Mitä muita myrkkyjä on kiteinä yleisesti liikkeellä? Mitä "tuntomerkkejä" niillä on?
Hmm.. Eiköhän tämä nyt ollut tässä. Kysykää toki tarkennuksia tai jatkokysymyksiä jos haluatte. Kiitos kärsivällisyydestä pitkästä postista. Ehkä jos vielä jotenkin yrittäisin kiteyttää (hah!) tämän postauksen, kuuluisi se ehkä näin:
Miten tunnistan kidemäisen MDMA:n? Mitkä ominaisuudet ovat sille ominaisia, ja minkälaisia ominaisuuksia sillä ei ainakaan ole? Voiko sen sotkea muihin aineisiin (mihin), ja onko se kovinkaan todennäköistä?
Lähtötilanne lyhykäisyydessään seuraavanlainen: Aktiivisesta napsimisesta melkeen viistoista vuotta aikaa, ja nyt tekis mieli taas. Pari epämäärästä naksua vetäsin tossa lärviin joulukuun alussa, ja kivaa oli. Rupes vaan mietityttää, kun tuskin ne mitään MDMA:ta oli kuitenkaan, ja ryhdyin guuglailemaan (jolloin löysin tän saitin). Hämmästys oli melkoinen, kun hiffasin että noitahan on hirvee määrä kaikenlaisia stimulantteja, joita "ekstaasina" myydään. Mä haluun tietää mitä mä syön.
No nyt sitten pari viikkoa sitten sain gramman puhdasta MDMA:ta. (100€ / gramma, onko ookoo hinta?)
Vai sainko? Siinäpäs mulla on nyt kysymys, johon haluaisin selvyyden mahdollisuuksien mukaan.
Ite matskusta:
- Aika pientä ja kovaa kirkasta kidettä
- Maku ihan saatanan äkänen ja paha. Siis aivan tolkuttoman kitkerän hirvee.
- Nokkaan vetäessä poltti niin perkeleesti
- Kieli tai huulet ei turtunu tai puutunu yhtään
Pohjat ja annostelu:
- Alla "ihan hyvät" kännit, mikä tietty osaltaan määrää suuntaa
- Osin edellisestä johtuen, aika paha mennä sanomaan tarkkoja määriä. Mulla oli pussillinen aluksi (ei mitään hajua oliko siellä edes sitä luvattua grammaa. En kyl osaa yhtään arvioida), aamulla ehkä puolet tallella. Kolmistaan vedeltiin parin jannun kanssa.
- Aluksi vedettiin "pikkulainit", siitä parin tunnin päästä "isot". Enempää ei otettu, ja nyt siis karkean arvion perusteella puolet jäljellä. Voi olla vähemmänkin...
Vaikutukset:
Eka laini:
- Mitään erityisiä nousuja en oikeen kokenut, tai sellasta "rushia". Tuntu ennemminkin siltä, että "olo" melko nopeastikin kiilas kännin syrjään, ja mieli kirkastui. Tuli jututettua tuntemattomia röökipaikalla ihan suvereenisti, läppä lensi, olin hauska.
Toka laini:
- Selkeesti isompi kuin eka. Pian tämän jälkeen tuli mentyä yökerhoon. Tanssilattialle taisin suunnata aikalailla heti kun sain rotsin narikkaan. Siellä tuli sitten vietettyä aika monta tuntia, aikalailla putkeen. Välillä juomaa, välillä röökiä. Rööki maistu hyvältä, mutta juominen oli ikävä kyllä vähän pakotettua. Ei maistunu bisse ainakaan. Suuta kuivas, ja hikoilin kuin sika. Mutta kivaa oli, oikein kivaa.
- En kyllä taaskaan havainnut mitään selkeetä nousuvaihetta (toisaalta en ole muutenkaan kauheen usein niitä kokenut, ennenkään. Vierestä oon joskus kattellu niitä täriseviä ja huokailevia nousijoita, jotenkin jopa vähän kateellisena. Itse samoja nappeja ja samoja määriä vetäneenä olin paljon skarpimmassa kunnossa aina. Ehkä tää on joku luontainen aivokemiajuttu tai jotain, emt.)
- Ei kyllä oikeestaan huvittanut paljoa jutella ihmisten kanssa enää. Tai se tanssilattia vaan ehkä veti kuitenkin enemmän puoleensa kuin muut ihmiset.
Jälkitilat:
- Nukkumista koitin ekan kerran n. 7 tunnin päästä vikasta, isosta lainista. Ekasta oli tällöin kulunut noin 9 tuntia. Ihan kivasti pysty lepuuttaa, ja olo oli rauhallinen, mutta oikea uni ei tullut. Olin yksin, mutta ei ahdistanut. Mielessä pyöri kaikenlaista, melko levotontakin matskua, mutta kaiken kaikkiaan oli kuitenkin aika miellyttävä olo. Kolme - neljä tuntia siinä pötköttelin, ja sitten rupesin puuhailemaan muuta.
- Vähän oli irrallinen olo maailmasta, tapasin frendejä (jotka siis ei olleet ollenkaan tietoisia tosta edellis-illasta saati MDMA:sta), eikä ne kyl mitään ihmetelly.
- Safka ei oikeen maistunut vielä pitkään aikaan. SAi sitä syötyä, ei siinä mitään, mutta ei vaan silleen maistunut.
- Huulet ja poskien sisäpinnat oli saamarin kuivat, rohtuneet ja halkeilleet. Vitun ärsyttävää.
- Silmät pysy melkosina lautasina ainakin 20 tuntii vetämisestä. Toi mua on aina kuumottanut, myöskin vitun ärsyttävää.
- Uni tuli kuulaan toisella yrityskerralla tosi hyvin, ja oli levollista ja virkistävää. Tällöin viimesestä lainista oli kulunut varmaan toi 20 tuntia, kokonaisvalvomista joku 40 tuntia.
Ihmettelyä:
Kokemus oli varsin mukava, ja taidan toistaa. Se mikä mua eniten vaivaa on toi pitkä vaikutus tohon nukkumiseen. En oikeen tykkää valvomisesta, vaikkakaan se nyt ei mikään ikävä juttu sinällään nyt ollutkaan. Ei mulla nyt myöskään ollut mitään erityistä euforiantunnettakaan, mitä jotenkin puhtaalta MDMA:lta jotenkin odottelin. Myöskin toi, että veti noin aktiiviseksi, eikä oikeen ollenkaan huvittanu jumittaa sohvassa bamlaamassa on juttu, jota en ihan ois odottanu.
Kysymyksiä:
- Kuinka todennäköisenä arvon raati pitää sitä, että sain MDMA:ta? Mitä muuta se olisi voinut olla jos ei sitä?
- Onko kidemuotoinen MDMA "omanlaistansa" hajun, maun ja tunnon puolesta? Vai voiko sen sekoittaa johonkin jos ei paremmin tunne?
- Tuo maistui siis erittäin voimakkaassti kitkerälle. Voiko joku muu douppi maistua samalle?
- Tuo ei muistaakseni juurikaan haissut millekään (tarkistan vielä myöhemmin, onhan tota vielä tossa). Muistaakseni ne kaikenmaailman pirisäkit joita joskus oon nuuhkinu haisi ihan selkeesti... hmmm... ööö.... pirille?
- Tuo ei puuduttanut kieltä. Koksuhan puuduttaa (siitä ei ole kauheesti kokemusta), ja eikö piri ja meta myös?
- Mitä muita myrkkyjä on kiteinä yleisesti liikkeellä? Mitä "tuntomerkkejä" niillä on?
Hmm.. Eiköhän tämä nyt ollut tässä. Kysykää toki tarkennuksia tai jatkokysymyksiä jos haluatte. Kiitos kärsivällisyydestä pitkästä postista. Ehkä jos vielä jotenkin yrittäisin kiteyttää (hah!) tämän postauksen, kuuluisi se ehkä näin:
Miten tunnistan kidemäisen MDMA:n? Mitkä ominaisuudet ovat sille ominaisia, ja minkälaisia ominaisuuksia sillä ei ainakaan ole? Voiko sen sotkea muihin aineisiin (mihin), ja onko se kovinkaan todennäköistä?
-
Pen
- OD
Itse olen aina saanut ruskeaa kidettä. Jopa isoja paloja joukossa. Methylone eli bk-MDMA on yksi vaihtoehto jota mämminä joskus myydään. Se tuntuu aika samanlaiselta mutta jotain vain puuttuu verrattuna aitoon. Maun kuuluu olla kitkerä / helvetin pahan makuista.
Vaikea sanoa oliko tuota MDMA:ta mitä sait vai ei, monesti mullakin jäänyt tolleen "vajaaksi" vaikka ihan MDMA kristallia on ollut.
Vaikea sanoa oliko tuota MDMA:ta mitä sait vai ei, monesti mullakin jäänyt tolleen "vajaaksi" vaikka ihan MDMA kristallia on ollut.
-
MethAciD
- Lepakko
Turskajoelle yritän selventää: MDMA voi olla varmasti minkä väristä vaan( itellä tullut todella vaaleeta,kellertävää,rusehtavaa ja ihan ruskeeta kiveä),maku on todellakin kitkerä,äkänen ja paha, nokittaessa sattuu aivan helvetisti ja ainakaan mulla ei ole ikinä puutunut kieli eikä huulet.
MDMA:ssa on omanlaisensa haju ,mutta se ei haise samanlailla kuin esim.piri minigripin ulkopuolelle. Huulet ja poskien sisäpinnat sekä kieli on usein rohtuneet/kipeänä seuraavana päivänä, ja silmät voi olla vielä seuraavana päivänäkin vähän "lautaset".
Jos on paljon innostunut kiskomaan niin seuraavana päivänä(tai jopa koko seuraava viikko)voi mennä vähän oudoissa fiiliksissä.
Mä en ole ikinä saanut MDMA:ta nokittaessa niin hyviä oloja kuin syömällä, eli mun mielestä syötynä toimii paremmin.
Hommaa fikti jos mahdollista ja ota joku 0,1g(100mg) , ja syö se pommilla ja venaa 45min- 1h niin pitäs huomata jo kunnolla vaikutukset( jos 0,1g ei riittäny niin pidä ainakin parin viikon tauko ja ota vähän enemmän).
Niinkun täällä on aikasemmin ollut puhetta MDMA:ta kannattaa ottaa heti tarpeeks iso annos,sillä lisää ottamalla ei kolise enää niin hyvin vaan ehkä enemmänkin pidentää kestoa.
100eur/gramma puhdasta MDMA:ta on mielestäni kohtuullinen hinta.
Sanoit et alla hyvät jurrit , 3 jätkää ottanu yhteensä ( kahessa osassa) n.0,5g, niin en yhtään ihmettele et jos ette mitään tajuttoman hyviä fiiliksiä oo saanu, sillä annokset ollut pieniä,ne on otettu kahessa osassa ja kova humala voi vaimentaa kokemusta.
En ota tohon kantaa et mitä muuta vois olla myyty kristalli mämminä, sillä tutkareita tulee ja menee, ite pyrin enemmän pysymään näissä tutuissa ja "turvallisissa".
MDMA:ssa on omanlaisensa haju ,mutta se ei haise samanlailla kuin esim.piri minigripin ulkopuolelle. Huulet ja poskien sisäpinnat sekä kieli on usein rohtuneet/kipeänä seuraavana päivänä, ja silmät voi olla vielä seuraavana päivänäkin vähän "lautaset".
Jos on paljon innostunut kiskomaan niin seuraavana päivänä(tai jopa koko seuraava viikko)voi mennä vähän oudoissa fiiliksissä.
Mä en ole ikinä saanut MDMA:ta nokittaessa niin hyviä oloja kuin syömällä, eli mun mielestä syötynä toimii paremmin.
Hommaa fikti jos mahdollista ja ota joku 0,1g(100mg) , ja syö se pommilla ja venaa 45min- 1h niin pitäs huomata jo kunnolla vaikutukset( jos 0,1g ei riittäny niin pidä ainakin parin viikon tauko ja ota vähän enemmän).
Niinkun täällä on aikasemmin ollut puhetta MDMA:ta kannattaa ottaa heti tarpeeks iso annos,sillä lisää ottamalla ei kolise enää niin hyvin vaan ehkä enemmänkin pidentää kestoa.
100eur/gramma puhdasta MDMA:ta on mielestäni kohtuullinen hinta.
Sanoit et alla hyvät jurrit , 3 jätkää ottanu yhteensä ( kahessa osassa) n.0,5g, niin en yhtään ihmettele et jos ette mitään tajuttoman hyviä fiiliksiä oo saanu, sillä annokset ollut pieniä,ne on otettu kahessa osassa ja kova humala voi vaimentaa kokemusta.
En ota tohon kantaa et mitä muuta vois olla myyty kristalli mämminä, sillä tutkareita tulee ja menee, ite pyrin enemmän pysymään näissä tutuissa ja "turvallisissa".
Humalaspäissää ja hulluna siinä hihittelevät ja hiplaavat.
-
MantaRay
EZ-testillä on mahdollista ainakin saada suuntaa antava kuva mitä on suuhunsa laittamassa. (googlesta löydät lisätietoa "Ez-test marquis").Turskajoe wrote:Moi. Uus jäpä täällä kyselemässä (tsekkaa esittäytyminen jos kiinnostaa). Pitkä viesti tulossa, koittakaa kestää. Aluks vähän taustaa, sitten keissi ja lopuksi kysymyksiä. Toivoisin, että jaksatte sinne asti.
[/color][/b]
Mitä nyt hintaan tulee, niin aika perus Suomi-hinta MDMA:lle, tosin nykyään, kun internet on avannut uusia ovia on ulkomailta mahdollisuus tilata Suomeenkin MDMA:ta jopa niinkin huokeasti kuin 15-30$/G. (Huom. en ala selittämään tarkemmin tässä enkä privassa, koska foorumin säännöt kieltävät, mutta sanotaan nyt vaikka näin että etsivä löytää.)
Nukkumisesta sen verran, että jos uni ei tahdo tulla, niin kannattaa ensi kerralla ottaa hiukan vähemmän. Yleensä MDMA-"laskuissa" itseä alkaa ainakin väsyttämään niin helvetisti ja sänky tosissaan tuntuu maailman hienoimmalta keksinnöltä. Myös alkoholi saattaa vaikuttaa siihen kuinka paljon henkilö kokee tarpeelliseksi ottaa MDMA:ta illan aikana. Alkoholi latistaa MDMA:n vaikutuksia huomattavasti. Redosettaminen MDMA:lla ei ole myöskään kovin järkevää. Kottonmouthia lainatakseni: "MDMA:n redosettaminen on vain kallista piriä". Lisädoset eivät enää vapauta Serotoniinia samalla tavalla, vaan saat vain ikävän noradrenaliini-dopamiini-pörinän ja nukkumisesta tulee entistä vaikeampaa.
Syömisjuttu on ihan normisettiä. Amfetamiinit tuntuvat boostaavan haju- ja makuaistin aivan uusiin sfääreihin seuraavaksi päiväksi, joten liha- ja maitotuotteet saattavat hajun ja maun puolesta olla aika kummallisia. Kannattaa syödä vaikka hedelmiä. Suusi oli luultavasti kuivunut koska nesteytys oli jäänyt vajaaksi. Siihen yhdistettynä alkoholin kuivattava vaikutus niin ei ihme jos suu ja huulet olivat hiukan rapeat.
MDMA:ta ennen kannattaa aina pari tuntia ennen napata vähän magnesiumia. Tuntuu helpottavan lihäsjäykkyyttä huomattavasti ja vähentävän joillakin MDMA:n aiheuttamaa hampaiden narskuttelua. (Joillakin tätä esiintyy vasta nukkuessa.)
Hyvin todennäköistä että oli sitä itseään. Tosin voi olla ihan hyvin myös jotakin muuta MDXX-yhdistettä.
MDMA-HCl voi olla niin monen väristä, että sen puolesta on vaikea arvioida. Haju on tyypillisesti salmiakkimainen (anis?). Täysin puhdas MDMA on tosin valkoista ja hajutonta (aika harvinaista tosin, koska kokit eivät jaksa suoritella uudelleenkristallisointia.)
Varmasti moni muukin HCl-suola voi maistua samantyyppiselle.
Ei kuulu puuduttaa kieltä. En ole ainakaan kuullut että Metalla ja Amfetamiinilla olisi paikallispuudutusvaikutuksia. Tosin saattavat lievittää yleistä kipua vaikutuksiensa kautta. (Ei omaa kokemusta oikeastaan kummastakaan aineesta.)
Ei tarvitse arvuutella kun hommaat EZ-testit
-
Turskajoe
- Tuppisuu
Kiitos erinomaisista vastauksista kaikille edellisille!
Raati lieneen siis yksimielinen siitä, että mitä suurimmalla todennäköisuudellä tuo matsku oli sitä itseään. Tämä on hyvä tietää, sillä saattaa olla että sitä voi saada lisää samasta lähteestä.
Tossa kurkkasin just pussiin, ja tosiaan: Kiteet ovat aivan kirkkaita, tuoksua ei juurikaan ole, ja maku on PAHA ja KITKERÄ. Minkä kokoinen kide on "iso"? Tossa suurimmat on sellasia 1x1x3 mm, suurin osa on kuitenkin reippaasti pienempää.
Hyvä vinkki toi pommina syöminen verrattuna nokittamiseen. Ite oon aina kelannu, että nenään vetämisellä kama kun matsku olis jotenkin "tehokkaampaa" kuin syöden. Pillerimuotoisia naksuja ei kyllä oo koskaan tullut mieleenkään sniffata, ne on aina tullut rouhittua suussa (en tiedä mistä tämä tapa on lähtöisin), mutta tämä oli niin karseen makuista että vedin kärsään. Noh, eipä ollut sekään erityisen mukavaa
Samoin taitaa jäädä buustaukset pois tästä lähtien. Kyllä omaan satunnaiseen viihdekäyttöön saa riittää yksi (sopivaksi testattu) annos, etenkin jos tuo lepääminenkin tuolla tulisi hieman helpommaksi. "Kallista piriä", heh! Jos tilanne on tosiaan toi, niin passaan
Mutta tuosta puutumisesta: Jos ei amfe tai meta puuduta, niin mikäköhän sitten puuduttaa? Viime viestissä mainitsemistani kahdesta "epämääräisestä" napista toinen puudutti kuitenkin kielen siihen malliin, että tuntui tovin kuin olisi hammaslääkärillä käynyt. Mitähän siinä on sitten oikein ollut? Noh, ei ehkä tämän ketjun aiheeseen kuulu...
EZ -testin olin kyllä ajatellut itsekin tilata, toimituskuluineen alle 25€ kymmenestä testistä on mun mielestä varsin kohtuullinen hinta. Mä en ihan kuitenkaan päässyt kärryille siitä, että testaako toi MDMA -testi kaikkia niitä aineita, jotita MDMA:na saatetaan kaupata? Entä jos jossain napissa on vaikka montaa ainetta, miten testi siihen suhtautuu? Ilmaiseeko se ainoastaan sen mitä on "eniten"?
Noh, kiitos vielä asiallisista vastauksista! Jatketaan tutkimuksia
ja ps. eikös banskut oo melkosia magnesiumpommeja?
EDIT:
Juu, tuosta Methylenestä luinkin täältä, ja se kyllä vaikutti jopa ihan kiinnostavalta tuttavuudelta, etenkin kun moni sanoi vaikutusten olevan MDMA:ta "lyhytkestoisempia", mutta kuitenkin saman henkisiä. Mutta eikö tuo yksityiskohta puhu juuri sen puolesta, että täämä meikäläisen kide ei sitä ainakaan olisi? Tuotahan vois testatakin jos vastaan tulee, ans kattoo ny.
Raati lieneen siis yksimielinen siitä, että mitä suurimmalla todennäköisuudellä tuo matsku oli sitä itseään. Tämä on hyvä tietää, sillä saattaa olla että sitä voi saada lisää samasta lähteestä.
Tossa kurkkasin just pussiin, ja tosiaan: Kiteet ovat aivan kirkkaita, tuoksua ei juurikaan ole, ja maku on PAHA ja KITKERÄ. Minkä kokoinen kide on "iso"? Tossa suurimmat on sellasia 1x1x3 mm, suurin osa on kuitenkin reippaasti pienempää.
Hyvä vinkki toi pommina syöminen verrattuna nokittamiseen. Ite oon aina kelannu, että nenään vetämisellä kama kun matsku olis jotenkin "tehokkaampaa" kuin syöden. Pillerimuotoisia naksuja ei kyllä oo koskaan tullut mieleenkään sniffata, ne on aina tullut rouhittua suussa (en tiedä mistä tämä tapa on lähtöisin), mutta tämä oli niin karseen makuista että vedin kärsään. Noh, eipä ollut sekään erityisen mukavaa
Samoin taitaa jäädä buustaukset pois tästä lähtien. Kyllä omaan satunnaiseen viihdekäyttöön saa riittää yksi (sopivaksi testattu) annos, etenkin jos tuo lepääminenkin tuolla tulisi hieman helpommaksi. "Kallista piriä", heh! Jos tilanne on tosiaan toi, niin passaan
Mutta tuosta puutumisesta: Jos ei amfe tai meta puuduta, niin mikäköhän sitten puuduttaa? Viime viestissä mainitsemistani kahdesta "epämääräisestä" napista toinen puudutti kuitenkin kielen siihen malliin, että tuntui tovin kuin olisi hammaslääkärillä käynyt. Mitähän siinä on sitten oikein ollut? Noh, ei ehkä tämän ketjun aiheeseen kuulu...
EZ -testin olin kyllä ajatellut itsekin tilata, toimituskuluineen alle 25€ kymmenestä testistä on mun mielestä varsin kohtuullinen hinta. Mä en ihan kuitenkaan päässyt kärryille siitä, että testaako toi MDMA -testi kaikkia niitä aineita, jotita MDMA:na saatetaan kaupata? Entä jos jossain napissa on vaikka montaa ainetta, miten testi siihen suhtautuu? Ilmaiseeko se ainoastaan sen mitä on "eniten"?
Noh, kiitos vielä asiallisista vastauksista! Jatketaan tutkimuksia
ja ps. eikös banskut oo melkosia magnesiumpommeja?
EDIT:
Juu, tuosta Methylenestä luinkin täältä, ja se kyllä vaikutti jopa ihan kiinnostavalta tuttavuudelta, etenkin kun moni sanoi vaikutusten olevan MDMA:ta "lyhytkestoisempia", mutta kuitenkin saman henkisiä. Mutta eikö tuo yksityiskohta puhu juuri sen puolesta, että täämä meikäläisen kide ei sitä ainakaan olisi? Tuotahan vois testatakin jos vastaan tulee, ans kattoo ny.
-
Pen
- OD
Muista sitten että et täyteen mahaan tota ota. Noi kiteet mitä kuvailit on "isoja" vaikka alunperinhän MDMA käsittääkseni on sellasta tosi isoa kristallilohkeretta jonka sitten vendorit murskaa - sekaan jää vähän isompia kiteitä ja sitten sellasta tosi pientä "huttua" joka kuitenkin vielä on kiteistä. Harvoin toi on ihan jauhoksi grindattu, omasta kokemuksesta se ei ole koskaan täysin jauhoa ollut.
Hyvä tapa pommina ottaa on esim. rizlan sisässä tai kapselissa - näin vältät sen helvetin paskan maun kun suoraan nielet ainakin pääasiassa.
EZ-testissä MDMA:n pitäisi olla tumman violettia käsittääkseni? Vai onko tuo sama asia kuin markiisitesti? En ole perehtynyt näihin testeihin.
Ja 100mg pommina suosittelen itsekin alkudoseksi, ota kuitenkin jokunen viikko, mielellään kuukausi väliä että tolet laskisi. Sitten seuraavalla kerralla vaikka 150-200mg jos toi 100mg jää vajaaksi. Itse yleensä otan 200mg mutta elopainoa ja luontaistolea tuntuu mulla olevan. Ellen siis toki combota jonkun deelin, vaikka sienien tai hapon kanssa - silloin se 100mg riittää nätisti. Alkoholi kannattaa suosiolla jättää ens kerralla pois.
Myös, jos kiinnostaa, voit 5-HTP:ta hakea luontaistuotekaupasta ja sitä syödä sellasina päivinä kun et MDMA:ta ota ja MDMA:n ottamista jälkeisenä päivänä. Tuotteen siis pitäisi lisätä serotoniinia ja auttaa niihin mahollisiin MDMA:n laskuihin. Tuosta tosin on aika vaihtelevaa mielipidettä että toimiiko se, mutta itselläni ainakin on tuntunut toimivan, ellei se sitten plaseboa vain ole.
Ainoat huulta/kieltä/suuta puuduttavat aineet mitä tulee mieleen on kola ja nBOMEt. Kumpaakaan en tosin usko naksuissa olevan koska kola on kallista ja nBOME toimii µg-tasolla. 2 mg nBOMEja on jo varsin iso annos, supistaa ikävästi verisuonia ja 5mg lienee jo hengenvaarallinen. Noihin on ihmisiä ihan kuollut.
Tarkemmin aatellen, mullakin on joskus aika kirkasta kristallia ollut, mutta yleensä se on ollut sellasta ruskehtavaa kidettä. Ruskeus tosin vaihtelee, välillä vaaleampaa, välillä tummempaa.
Methylonelta toi sun settis ei vaikutanut jos kesto tosiaan oli pidempi kuin sen n. 2 tuntia, veikkaan että toi nokitus ja alkoholi vain olivat suurin syy miksi ei toiminut toivotulla tavalla. Käsittääkseni aine kuitenkin toimi yli sen pari tuntia, en nyt tota kohtaa viestistäsi onnistunut uusiksi bongaamaan.
Ja naksuista vielä sen verran ellei jopa kiteestäkin, että toi "pärähtääkö" se täysillä vai ei on tosi vaihtelevaa. Johtunee ehkä naksujen koostumuksesta tai jatkeaineista tai sitten ihan omista aivoista? Sama batchi MDMA:ta tai naksuja on mulle tuottanut erilaisia nousuja. Joskus nousuu hitaasti esim 15 min aikana peakkiin kun taas joskus tulee sellanen että "hei, nyt alkaa tuntumaan" ja minuutin sisällä sitten serotoniinit virtaakin aivoissa jo täydellä vauhdilla, eli täysillä mennää.
Hyvä tapa pommina ottaa on esim. rizlan sisässä tai kapselissa - näin vältät sen helvetin paskan maun kun suoraan nielet ainakin pääasiassa.
EZ-testissä MDMA:n pitäisi olla tumman violettia käsittääkseni? Vai onko tuo sama asia kuin markiisitesti? En ole perehtynyt näihin testeihin.
Ja 100mg pommina suosittelen itsekin alkudoseksi, ota kuitenkin jokunen viikko, mielellään kuukausi väliä että tolet laskisi. Sitten seuraavalla kerralla vaikka 150-200mg jos toi 100mg jää vajaaksi. Itse yleensä otan 200mg mutta elopainoa ja luontaistolea tuntuu mulla olevan. Ellen siis toki combota jonkun deelin, vaikka sienien tai hapon kanssa - silloin se 100mg riittää nätisti. Alkoholi kannattaa suosiolla jättää ens kerralla pois.
Myös, jos kiinnostaa, voit 5-HTP:ta hakea luontaistuotekaupasta ja sitä syödä sellasina päivinä kun et MDMA:ta ota ja MDMA:n ottamista jälkeisenä päivänä. Tuotteen siis pitäisi lisätä serotoniinia ja auttaa niihin mahollisiin MDMA:n laskuihin. Tuosta tosin on aika vaihtelevaa mielipidettä että toimiiko se, mutta itselläni ainakin on tuntunut toimivan, ellei se sitten plaseboa vain ole.
Ainoat huulta/kieltä/suuta puuduttavat aineet mitä tulee mieleen on kola ja nBOMEt. Kumpaakaan en tosin usko naksuissa olevan koska kola on kallista ja nBOME toimii µg-tasolla. 2 mg nBOMEja on jo varsin iso annos, supistaa ikävästi verisuonia ja 5mg lienee jo hengenvaarallinen. Noihin on ihmisiä ihan kuollut.
Tarkemmin aatellen, mullakin on joskus aika kirkasta kristallia ollut, mutta yleensä se on ollut sellasta ruskehtavaa kidettä. Ruskeus tosin vaihtelee, välillä vaaleampaa, välillä tummempaa.
Methylonelta toi sun settis ei vaikutanut jos kesto tosiaan oli pidempi kuin sen n. 2 tuntia, veikkaan että toi nokitus ja alkoholi vain olivat suurin syy miksi ei toiminut toivotulla tavalla. Käsittääkseni aine kuitenkin toimi yli sen pari tuntia, en nyt tota kohtaa viestistäsi onnistunut uusiksi bongaamaan.
Ja naksuista vielä sen verran ellei jopa kiteestäkin, että toi "pärähtääkö" se täysillä vai ei on tosi vaihtelevaa. Johtunee ehkä naksujen koostumuksesta tai jatkeaineista tai sitten ihan omista aivoista? Sama batchi MDMA:ta tai naksuja on mulle tuottanut erilaisia nousuja. Joskus nousuu hitaasti esim 15 min aikana peakkiin kun taas joskus tulee sellanen että "hei, nyt alkaa tuntumaan" ja minuutin sisällä sitten serotoniinit virtaakin aivoissa jo täydellä vauhdilla, eli täysillä mennää.
-
Infitialis
- Apteekki
MDMA on luontaisesti pienikiteistä, isompia luodaan keinotekoisesti (ei substanssin luontainen kiteytyminen) paineistamalla.Penttike wrote:vaikka alunperinhän MDMA käsittääkseni on sellasta tosi isoa kristallilohkeretta
Parhaat karstat on pohjalla.
-
SahkoinenVelho
- Kameleontti
Set & Setting vaikuttaa tän aineen kohdalla ihan älyttömän paljon. Mahan sisältö, imeytymisen nopeus jne tosiaan kanssa... Yleensä puhutaan tosta MDMA:n serotoniinia vapauttavasta vaikutuksesta, mut serotoniinin lisäks se lisää myös dopamiinia ja noradrenaliinia ihan älyttömästi. Pelkkä serotoniinin vapautuminen ei välttämättä johda vielä mihinkään älyttömän kaksisiin vaikutuksiin.
Mut lisäähän esim. kokaiini tai 4-FA:kin kaikkia kolmea monoamiinia voimakkaasti. MDMA:n "taika" johtuu osittain siitä että se agonisoi 5HT1A ja 5HT2A -reseptoreja, ja niiden lisäksi vaikuttaa vielä monimutkaisempiin ja tuntemattomampiin järjestelmiin aivoissa.
Mut lisäähän esim. kokaiini tai 4-FA:kin kaikkia kolmea monoamiinia voimakkaasti. MDMA:n "taika" johtuu osittain siitä että se agonisoi 5HT1A ja 5HT2A -reseptoreja, ja niiden lisäksi vaikuttaa vielä monimutkaisempiin ja tuntemattomampiin järjestelmiin aivoissa.