tramadoli

Keskustelua opiaateista, opioideista, bentsodiatsepiineista ja muista sedatiiveista, sekä niiden turvallisesta käytöstä.
opioidirocks
Karvakuono

Re: tramadoli

Post by opioidirocks »

gaia wrote:
gaia wrote:
opioidirocks wrote:Tramal on ylävatsaa eniten ärsyttävä lääke ja sen lisäksi jos verrataan viihde arvoa esimerkiksi connteihin niin jos morfiini = 1 niin tramal = 0,2, oxi 1,5-2 joten aivan turha nappi jos haluaa oikeesti nuokuttaa tmsp. Sillä ei saa kun laatan lentämään ja itsensä vatsahuuhteluun.

Hyvä jos edes laatan lentämään. Nimim. ei onnistunut
Lisää levyy sit vaan tyhjäks, kyl se siitä viel!

No ei
Tuntuu että pitäisi mennä yli 1000mg dosella että tästä saisi jotain irti ja se rupeaa olemaan jo siinä rajalla että onko siinä enää mitään järkeä.
Oon itte vetänny 1800mg kerralla niitä 100mg depotteja eikä tullu ku pahaolo.
Last edited by opioidirocks on Thu 28 Feb 2013, 13:37, edited 1 time in total.
laakeorja@gmail.com

Niin se elämä muuttuu... Hyvästä paskaksi
Pen
OD

Post by Pen »

Tramadol ei yhtään ole kyllä notkuinen, ellei todellakin isompaa satsia ota. Ite pidän kovin siitä pirteydestä jonka tramal tuottaa, vähän MDMA tulee mieleen, joskin laimeempana ja ilman empatiafiilareita / suunnatonta rakkautta. Edes heroiini ei ollut mielestäni parempaa kun tramadoli, koska en niin notkuihmisiä ole. Kunnon hitaista toki heroiini vie verrattuna oksyyn ja bupreen omalla listalla.

Enpä ole koskaan yli 500mg päivässä tosin tramalia syönyt, en edes sillon kun se oli respalla kipulääkkeenä. Silloin vain siitä ei saanut viihdettä tolejen takia. Nykyään syön nopeita tramboja sen yhden lätkän aina sillon tällön kun niitä eteen sattuu. Depoteista en niin paljoa välitä, eivät tunnu yhtä hyviltä vaikka miten murskais. Ja aina siis oraalisesti nämä otan.
Kottonmouth

Post by Kottonmouth »

Penttike wrote:Tramadol ei yhtään ole kyllä notkuinen, ellei todellakin isompaa satsia ota. Ite pidän kovin siitä pirteydestä jonka tramal tuottaa, vähän MDMA tulee mieleen, joskin laimeempana ja ilman empatiafiilareita / suunnatonta rakkautta. Edes heroiini ei ollut mielestäni parempaa kun tramadoli, koska en niin notkuihmisiä ole. Kunnon hitaista toki heroiini vie verrattuna oksyyn ja bupreen omalla listalla.

Enpä ole koskaan yli 500mg päivässä tosin tramalia syönyt, en edes sillon kun se oli respalla kipulääkkeenä. Silloin vain siitä ei saanut viihdettä tolejen takia. Nykyään syön nopeita tramboja sen yhden lätkän aina sillon tällön kun niitä eteen sattuu. Depoteista en niin paljoa välitä, eivät tunnu yhtä hyviltä vaikka miten murskais. Ja aina siis oraalisesti nämä otan.
Ootko saanu kunnon heroiinia vai sitä perus suomessa myytävää paskaa?
lieta
Psykonautti

Post by lieta »

Paska opioidi,mutta mä en pääse tästä paskasta eroon! oon taas niin pettyny itteeni :down: seittemänvuotta söin, sitten ylipuolvuotta ilman ja nyt taas! en pääse yli paskasta olosta enkä energiattomuudesta :(
"Don't curse when it rains,
if you don't ever even smile
when the sun shines "
Pen
OD

Post by Pen »

Kottonmouth wrote:Ootko saanu kunnon heroiinia vai sitä perus suomessa myytävää paskaa?
Ihan saksasta tai espanjasta oli ruskeaa afgaania, sellaista joka nokittamalla toimi. 50mg otin neljässä osassa illan mittaan ja lopussa olin jo sänkykamaa, vähän meni överiksi. Eli käsittääkseni laatu oli kohillaan. 2x 12.5mg viivaan ois pitänyt jättää ja loput nauttia myöhemmin. Tuossa ainoa heroiinikertani joten vaikea verrata laatua, kuulemma joitakin saa rykiä useempia satoja millejä kun taas kunnon tavarassa se 10-50mg on hyvä ellei liikaa, riippuen siitä miten tavaran nauttii.

Tramal ei vaan vaikutuksiltaan ole mielestäni ollenkaan samanlainen kuin noi "perus jarrut" ja en niin paljoa juurikaan hitaista tykkää, vaikka heroiinia todellakin haluan jossain vaiheessa lisää testailla. Se tuntui jotenkin "luonnolliselta" ja kaikin puolin mukavalta, jos vertaa esim oxyyn tai bupreen.
taija123

Post by taija123 »

Oon ottanut tramadolia muutaman kerran, oisko ollut 150-200mg, Sertralin lääkityksen kanssa 25-50mg (SSRI), eli ihan minimiannostuksella toi Sertralin. En oo huomannut että mitään ois siihen liittyen tullut, tai siis serotoniinisyndrooman oireita? Kai se on lähinnä jos on iso annostus SSRI/SNRI lääkitystä päällä ja ottaa ison annostuksen tramadolia niin riski suuri silloin. Hmm, kuinkakohan todellinen tuo serotoniinisyndrooman riski on todellisuudessa? Onhan se vakavasti otettava asia tietty, enkä kellekään suosittele combottamaan noita, varmuuden vuoksi. Onko kukaan saanut tosta combosta serotoniinisyndroomaa? Ja niille jotka tota comboaa suurilla annostuksilla niin kannattaa tarkkailla oloja, yhtäkkinen korkea kuume tai kouristuksia niin sairaalahoitoon välittömästi, kun kuolema ei silloin välttämättä kovin kaukana ole... No liibalaa, eiköhän jengi tiedä.

Mä en oikeen tiedä tykkäänkö tramadolista vai en. En saa siitä irti mitään ihmeellisempaa piristyneisyyttä. Pari kertaa ottanut just aamupäivällä ja lähtenyt stadiin päiväks pyöriin. Lähinnä tullut sellasta pientä 'mielen avartumista', tasapainon heikentymistä, lievää mielihyvän tunnetta, ehkä jaksaa vähän paremmin keskittyä ja liikuskella. Ite oon tehny ihan perusjuttuja, dallaillu kaupungilla, kierrelly kauppoja, yhtenä kertana lähdettiin frendin kans kattoo Tarantinon leffaa tramadoleissa, se oli jotenkin ihan miellyttävä kokemus. Eipä siitä muuta oikeen irti saa, tai en oo saanu. Ihan ok fiilikset mut ei mitään kovin ihmeellistä. Jotkut käyttää tota ilmeisesti tarkoitukseen "vedän tramadoleja ja lähen klubittaa", hmm, ei kyllä mulla tulis mieleen. No, olemmehan yksilöitä.

Yks juttu tossa on kyllä epämiellyttävää, meinaan laskut. Ainakin mulla. Yhtenä päivänä kun olin just stadissa pyöriny koko päivän tramadoleissa, lähin sit himaan metrolla ja voi jessus ku iski törkee väsymys. Oli ihan pakko keskittyä näpräämään puhelinta, taisinko vielä soittaa jollekin frendillekin ja keskittyä sen kans puhumiseen etten simahda metroon. Pääsin himaan, väsymys oli kova, tavallaan tosi nuutunut olo mut uneliaisuus lähti, silti ihan puhki jotenkin, iski semmonen epämiellyttävä pahoinvointi ja hikoilu (toi hikoilu/kuumotus oli kyl ollut melkeen siitä lähtien kun alko vaikuttaa). Et en kyllä yhtään diggaa noista laskuista, siinäkin menee joku päälle pari tuntia kevyesti että alkaa helpottaa.

Kaipa sitä pari kertaa vois vielä testata, ennenku päättää että sopiiko tää vai onko ihan shaissea mulle.
FlyingH

Post by FlyingH »

Omasta mielestä tramadoli on ainakin viihdekäytössä vähän niinkuin köyhän miehen subu. Vaikutukset samantyyppiset mutta kaikinpuolin huonommat ja enemmän pahoivointia, päälle vielä riskit epilepsiakohtauksista isoimmilla annoksilla. Riski addiktoitumiseen toki pienempi.
^Gangsteri^
Apteekki

Post by ^Gangsteri^ »

300mg ja siitä annokset ylemmäksi tuottaa mulle lepposan, rennon, huolettoman ja sosiaalisen olon... Tykkään tosi paljon.. :up:
Lesson number one: Don't underestimate the other guy's greed!
Lesson number two: Don't get high on your own supply.
SadPanda
LD50

Post by SadPanda »

Siis onko tää ainut opioidi mikä toimii vaikka on subua veressä?

Olen yön kiskonu pevekkiä. ja sit tota aamulla otin 2.5mg subua, ja nyt sit 3h sitte 3x 100mg depottej tradolanej ja sit 3 x 100mg murskasin kahviin, nyt syön viel yhen depottina.

Toimii iha pirun hyvin. Yleensä pv laskuissa mökötän ja olen surullinen, leuat puree yhteen ja euforia on valloillaan. Kyllä tämä subun hakkaa 012302930ö.0

Siis miten tämä on köyhän miiehen subu? täh. subu on niin caca
[17:14] <bong_aqua> oot kyllä kohtuukäytön ruumiillistuma
Pen
OD

Post by Pen »

^ en tajuu miten miten voi ees verrata subuun tai muihinkaan "normaaleihin opiaatteihin" - mua ainakin euforisoi ja piristää tramadoli, vähän kuin ois pienis mämmeis sen sijaan että ois samanlaista "hitautta" kuten vaikka fentassa, oksyssa, subussa, kodessa ja polakassa.
magiclymagical
Apteekki

Post by magiclymagical »

^ huomasin heittomerkit mutta ei silti opiaatti vaan opioidi. Turhaapilknusjoo.

Tramali itsellä antaa parhaat nuokut kaikista opioideista ja opiaateista, subu tokaks parhaat. Ihan perus suomiskenen hitaat oon testannu.
Tramali ja itellä euforiafiilis taattu. :up:
Mun ajatukset on vaan mun ajatuksii, sul on vapaus miettii omia.
Pen
OD

Post by Pen »

Enhän mä tossa sanonutkaan että tramadoli ois opiaatti, puhuin ihan muista päihteistä :p

1000mg tramadolia tässä alla, ihme hommaa kun ei oikeen mitää sano tällä kertaa nää, 200mg depotteja - 3 kpl murskasin joskus 16 maissa ja sit 2 söin lisää sellasenaan pari tuntia sitten. Turhauttavaa. Yleensä 500mg riittää ihan hyvin päivän ajaksi.
Petri6
OD

Post by Petri6 »

SadPanda wrote:Siis onko tää ainut opioidi mikä toimii vaikka on subua veressä?
Näinhän sitä on kuullut väitettävän, tosin nuo sinunkin kuvailevasi vaikutukset saattavat johtua sen tramadolin muista vaikutustavoista, kuin myy-opioidireseptorin agonismista. Toisin sanoen: en tiedä, onko O-desmetyylitramadolilla vieläkin suurempi affiniteetti tähän kyseiseen reseptoriin kuin buprenorfiinilla.
"Yksi vaarallisimmista huumeiden käyttötavoista on niiden poliittinen käyttö." -Nils Christie & Kettil Bruun
placebo
Kameleontti

Post by placebo »

Perkele..tää on kyl aika addiktoivaa. Tänäänkään ei pitänyt ottaa ollenkaan, kun varastot loppuivat. Piti vaan ottaa korjaukseksi kodeiinia ja sitten olla hetki ihan kokonaan selvinpäin. Mutta kyllä vaan kodeiinin vaikutuksen loputtua kävin noutamassa vielä kaksi lätkää ja päätin, että näiden jälkeen vasta lopetan. Aika rankkaa peliä kyllä, kannattaa olla varovainen tämän substanssin kanssa, ettei jää koukkuun!
Periaatteet perustana, totuus selustana.
Soppaluu
Lepakko

Post by Soppaluu »

Onko turvallista ottaa tramadolia jos on SSRI-lääkitys? En ole tosin kahteen päivään cipralexia syönyt, mutta kysynpähän silti. Eipähän tuu tulevaisuudessa tehtyä sitten mitään tyhmää :oops: Ois huomenna tarkotus ottaa tramalia.
Petri6
OD

Post by Petri6 »

Soppaluu wrote:Onko turvallista ottaa tramadolia jos on SSRI-lääkitys? En ole tosin kahteen päivään cipralexia syönyt, mutta kysynpähän silti. Eipähän tuu tulevaisuudessa tehtyä sitten mitään tyhmää :oops: Ois huomenna tarkotus ottaa tramalia.
Ei ole. Se kuinka vaarallista se on, riippuu siitä paljonko otat tramadolia. Sekä sitalopraami että varsinkin tramadoli alentavat kynnystä saada epileptinen kohtaus. Lisäksi on olemassa myös serotoniinisyndrooman riski.
"Yksi vaarallisimmista huumeiden käyttötavoista on niiden poliittinen käyttö." -Nils Christie & Kettil Bruun
Soppaluu
Lepakko

Post by Soppaluu »

Petri6 wrote:
Ei ole. Se kuinka vaarallista se on, riippuu siitä paljonko otat tramadolia. Sekä sitalopraami että varsinkin tramadoli alentavat kynnystä saada epileptinen kohtaus. Lisäksi on olemassa myös serotoniinisyndrooman riski.
Mie otin kumminki nyt sen 200mg tyhjään mahaan. Ihan mukavasti kolisee. Ymmärsin, että riski on pieni silloinkin kun syö ssri-lääkettä samalla kun ottaa tramadolia ja nyt ku en oo ottanu kolmeen päivään nii tuskinpa mitään suurta riskiä on. Mut kiitos Petri :3
Pen
OD

Post by Pen »

Ainakin viikon taukoa ovat yleisesti suositelleet pitämään noista SSRI -lääkkeistä. Toisaalta, kyllähän munkin kaveri syö tramaleita ja käyttää MXEtä vaikka sepramia syökin, joten ihan yksilöstä kiinni

Silti, en pelleilisi asian kanssa
Soppaluu
Lepakko

Post by Soppaluu »

Pen wrote:Ainakin viikon taukoa ovat yleisesti suositelleet pitämään noista SSRI -lääkkeistä. Toisaalta, kyllähän munkin kaveri syö tramaleita ja käyttää MXEtä vaikka sepramia syökin, joten ihan yksilöstä kiinni

Silti, en pelleilisi asian kanssa
Hmm, 200mg otin ja tuli kieltämättä aika huono olo. Vähän tuli oksenneltua ja hikoiltua mutta ei pahempaa. Tosin oon ennenkin saanut pahan olon tramadolista, pienemmälläkin annoksella ilman ssri-lääkitystä
Rotsfas
Psykonautti

Post by Rotsfas »

Oon ihmetelly tätä ku ite jos suburefloihin nappaa tramaleita niin olo senkun huononee, kun en muuten syö edes. Röökiä tekee mieli kokoajan, mutta se maistuu pelkältä pahvilta. Lisäksi haukottelen kokoajan ? Se ärsyttää. Tramalihan vaikuttaa jotenkin SSRI-lääkkeiden tapaan, voisiko tuo haukottelu liittyä serotoniinin erittymisen muutoksiin ? Ja ekat epilepsia kohtaukset sain tramalilla ja lyriicalla, sen jälkeen pelkästään 400mg tramalia on aiheuttanut saman, ja en ole syönyt sitten. Jos joku saa tramaleista, tai lyyteistä noit kohtauksia niin ei tosiaan kannata syödä enää ! Kaveri sai suihkussa kohtauksen ja meinas aika huonosti käydä.. kaatu ja löi päänsä.
Huiko
LD50

Post by Huiko »

Rotsfas wrote:Oon ihmetelly tätä ku ite jos suburefloihin nappaa tramaleita niin olo senkun huononee, kun en muuten syö edes. Röökiä tekee mieli kokoajan, mutta se maistuu pelkältä pahvilta. Lisäksi haukottelen kokoajan ? Se ärsyttää.
Tramadolhan on vaikutuksiltaan hyvin erillainen kuin buprenorfiini-valmisteiden vaikutukset. Mitä haet sitten ramboilta?
Rotsfas wrote:Tramalihan vaikuttaa jotenkin SSRI-lääkkeiden tapaan, voisiko tuo haukottelu liittyä serotoniinin erittymisen muutoksiin ?
Tramadolilla on SNRI-vaikutuksia. http://fi.wikipedia.org/wiki/Tramadoli
Rotsfas wrote:Ja ekat epilepsia kohtaukset sain tramalilla ja lyriicalla, sen jälkeen pelkästään 400mg tramalia on aiheuttanut saman, ja en ole syönyt sitten.
Miksi pitää vetää isompia määriä kerralla? Rambothan nyt kuitenkin on opioideja joilla jaksaa piristävän vaikutuksensa vuoksi. Kerralla syötynä menee suurin osa vaikutuksista hukkaan, jos syö kourakaupalla. Buusti näitä.
Tää tie vie tuskan, valitusten loukkoon.
Tän kautta käyt iänikuiseen vaivaan.
Tää tie vie kadotuksen väen joukkoon.

Oikeudenmukaisuus sai minut aikaan,
Jumalan Voima, Viisauden summa
ja Alkurakkaus, joka synnit peittää.

Vain ikuiset on ennen mua luotu,
myös mun on ikuisesti kestää suotu.
Kun tästä käyt, saat kaiken toivon heittää.

-Dante (n. armonvuonna 1321 jkr.
Rotsfas
Psykonautti

Post by Rotsfas »

Kallio wrote:
Rotsfas wrote:Oon ihmetelly tätä ku ite jos suburefloihin nappaa tramaleita niin olo senkun huononee, kun en muuten syö edes. Röökiä tekee mieli kokoajan, mutta se maistuu pelkältä pahvilta. Lisäksi haukottelen kokoajan ? Se ärsyttää.
Tramadolhan on vaikutuksiltaan hyvin erillainen kuin buprenorfiini-valmisteiden vaikutukset. Mitä haet sitten ramboilta?
Rotsfas wrote:Tramalihan vaikuttaa jotenkin SSRI-lääkkeiden tapaan, voisiko tuo haukottelu liittyä serotoniinin erittymisen muutoksiin ?
Tramadolilla on SNRI-vaikutuksia. http://fi.wikipedia.org/wiki/Tramadoli
Rotsfas wrote:Ja ekat epilepsia kohtaukset sain tramalilla ja lyriicalla, sen jälkeen pelkästään 400mg tramalia on aiheuttanut saman, ja en ole syönyt sitten.
Miksi pitää vetää isompia määriä kerralla? Rambothan nyt kuitenkin on opioideja joilla jaksaa piristävän vaikutuksensa vuoksi. Kerralla syötynä menee suurin osa vaikutuksista hukkaan, jos syö kourakaupalla. Buusti näitä.
Viihteilyyn söin joskus kauan sitten, ja nykyään pelkästään paratamaan refloja. Tosin ei mulle tunnu sopivan. Joskus aikoinaan sain jotai irti kylläkin, mutta pitäs varmaan tolet laskee melkeen nolliin tällä hetkellä. Itselle jostain syystä tuo 400mg on aina tuntunut melko keskinkertaiselta annokselta, 600mg taas on ollut maksimi. Sen yli ei kyllä ole mielestäni järkeä syödäkkään, niin monet tutuistani ovat saaneet suurilla annoksilla noita epileptisiä kohtauksia.
Pen
OD

Post by Pen »

5 x 200mg adolontaa söin. Vain viimeisen muistin murskata, muut meni ihan depottina. Tramaleita en olekaan pariin kuukauteen syönyt muistaakseni.

Mutta niin, sitä piti kysyä, että mikä on teidän mielenpiteenne - nouseeko tolet pahasti jo yhdessä päivässä? Vielä on toiset 5 kpl noita jäljellä ja ajattelin ne huomenna syödä. Toinen vaihtoehto huomiselle olisi kodeiini, mutta onhan silläkin ristitolea.

Sen tiedän, että depottimuodossa tää tramadoli tulee kestämään pitkään, varmaan huomenna aamullakin voi vielä vaikuttaa - saapa nähdä.
paarmasisti
Apteekki

Post by paarmasisti »

Mitä oon esim. Bluelightia lukenut, niin Suomi on niitä harvoja paikkoja missä tramadolia pidetään ylipäätään missään arvossa... :roll:
Kunpa auringon päivät päällämme ei päättyisi koskaan.
Pen
OD

Post by Pen »

mellow wrote:Mitä oon esim. Bluelightia lukenut, niin Suomi on niitä harvoja paikkoja missä tramadolia pidetään ylipäätään missään arvossa... :roll:
Sama hommahan se on buprenkin kanssa. Isossa maailmassa käytetään heroiinia. Mutta nyt ollaankin suomessa joten bupre ja tramadol saa kelvata. :)
Dexma
Moderator

Post by Dexma »

Pen wrote:. Mutta nyt ollaankin suomessa joten bupre ja tramadol saa kelvata. :)
Se on jännä, että nää kaksi opioidia (no okei metadoni myös) on ehkä pitkävaikutteisimmat ja niillä on tosi monipuolinen vaikutus aivoihin.

En mä ainakaan jaksais missään koni koukussa olla (jos ei musta tule juppia jolla on rahaa vitusti ja sit kolaa ja konii vain JA MÄ HALUUN ETTÄ MUSTA TULEE SELLAINEN) liian säätämistä ja kokoajan sais olla tyyppaamassa.

Bupre/tramadol hoitaa ahdistusta ja antaa puhtia päivää ihan erilailla kuin muut opiaatit. Muissa opiaateissa tuntuu siltä, että pakko hieroo munaansa johonkin ja kuunnella Jimi Hendrixiä. Mut muuten kyl arkipäiväsessä käytössä just arvostan hitosti bupree ja ramboja. Tramadolin huono puoli on vain se, että ainakin omalla kohalla sitä tolen nousa ei voinut estää eikä mitenkää kikkailla niinkuin bupren kanssa, mutta jos saisin mahollisuuden niin lähtisin heti rottakokeeseen jos tutkittais sitä, että miten tramadoli vaikuttaa ahdistukseen, masennukseen ym. Luulis, että sillä olis paljon annettavaa. Samoin buprella.
xPetu
Psykonautti

Post by xPetu »

Dexma on kyllä asian ytimessä!
placebo
Kameleontti

Post by placebo »

Itte varsinkin Tramadolin kohdalla kyllä myös sitä mieltä että se on kyllä todella hyvä lääkeaine. Auttaa ahdistukseen, piristää ja saa ehkä jopa pääkopan toimimaan paremmin. Vielä silloin kun ramboja kiskoin sain tehtyä todella paljon päivässä ja jopa nautin siitä. Nyt hommat tuntuvat aina välillä puulta ja varsinkaan pilvessä ei saa mitään aikaiseksi :D
Periaatteet perustana, totuus selustana.
vauhtihuora
Psykonautti

Post by vauhtihuora »

Elikkäs sain tollasen tramadolin kaverilta ja pitäs tietää moni millinen on
eli nappula on tollanen keltanen buranan muotonen
mitään en ole ottanut vuosiin nyt tekisi mieli toi napata suuhun :) millasta annosta suosittelette? ja otanko tyhjään vatsaan vai?
aiemmat kokemukset kipulääkkeistä/opiaateista on muutama subu kokeilu suht pienellä annoksella ja jotain pieniä määriä panacodia

mutta siis tärkeintä olisi nyt tietää minkä kokonen toi nappula on (yhtä keltanen kun aurinko tossa psychoactive - vault logossa) ja tommonen buranan muotonen ja aika saman kokonen
xxx-men
Kameleontti

Post by xxx-men »

vauhtihuora wrote:Elikkäs sain tollasen tramadolin kaverilta ja pitäs tietää moni millinen on
eli nappula on tollanen keltanen buranan muotonen
mitään en ole ottanut vuosiin nyt tekisi mieli toi napata suuhun :) millasta annosta suosittelette? ja otanko tyhjään vatsaan vai?
aiemmat kokemukset kipulääkkeistä/opiaateista on muutama subu kokeilu suht pienellä annoksella ja jotain pieniä määriä panacodia

mutta siis tärkeintä olisi nyt tietää minkä kokonen toi nappula on (yhtä keltanen kun aurinko tossa psychoactive - vault logossa) ja tommonen buranan muotonen ja aika saman kokonen
Tradolan retard 200mg. Murskaks vaan ja tauluun koko setti.