Kannabiksen ulkokasvatus (Aloittelija)

Keskustelua kannabiskasvista ja -jalosteista sekä kannabiksen tavoin vaikuttavista aineista.
Comadope

Re: Kannabiksen ulkokasvatus (Aloittelija)

Post by Comadope »

No ei se kyllä varmasti suomen talvessa selviydy ;)
Infitialis
Apteekki

Post by Infitialis »

BahamaReijo wrote:Heei,meinasin ruveta ulkokasvattaan kunhan kesä lähestyy La Divaa ajattelin kasvattaa mutta tietääkö kukaan selviytyykö se suomen talvessa ja ''ruokinta''-ajat yms.? olen aloittelia :doh:
Kannabis on yksivuotinen rikkaruoho. Ei se talvehdi. Istuta kun ei enää yöpakkasia. Kastele jos kuivaa.
Parhaat karstat on pohjalla.
VekkuliVege
Tuppisuu

Post by VekkuliVege »

Hola kaikille,

Onko porukat kasvattamassa ulkona tulevana suvena?
Itse ainakin pistän pääkaupunki seudun vihertämään.
Millaisia kokemuksia porukoilla? Itsellä lähtee 5. kesä ulkohommissa, vaihtelevaa ollut tuoton kanssa. Viime kesä ehkä paskin-> 50puskaa ulos lopputulos alle 10g..
Mietiskelin tuossa tuota esikasvatusta kun olen 3.5-12.5 välisen ajan reissussa niin selviääköhän pienokaiset jos nyt alan idättelee.?
Earlyistä siis kyse ja Autot pistän reissun jälkeen multiin.
RisThor
Psykonautti

Post by RisThor »

VekkuliVege wrote:Hola kaikille,

Onko porukat kasvattamassa ulkona tulevana suvena?
Itse ainakin pistän pääkaupunki seudun vihertämään.
Millaisia kokemuksia porukoilla? Itsellä lähtee 5. kesä ulkohommissa, vaihtelevaa ollut tuoton kanssa. Viime kesä ehkä paskin-> 50puskaa ulos lopputulos alle 10g..
Mietiskelin tuossa tuota esikasvatusta kun olen 3.5-12.5 välisen ajan reissussa niin selviääköhän pienokaiset jos nyt alan idättelee.?
Earlyistä siis kyse ja Autot pistän reissun jälkeen multiin.
Kyllä minä ajattelin ainakin. Tiedän aivan mahtavan spotin, missä on puro vieressä ja muitakin kasveja niin pirusti, joten laitan niiden keskelle kasvamaan, aivan keskellä metsääkin vielä, ei tarvitse varkaita pelätä, eikä muutenkaan että kukaan huomaisi.
Viime vuonna tein saman, huonommassa paikassa ja sain 3 kasvista sen 15g. Ilman idättämistä tai esikasvatusta. :O Jännä homma.

Lajikkeen nimi oli Short Rider.
Sinne minne nenä nenä näyttää ja tuuli tuuli kuljettaa.
rebirth
Apteekki

Post by rebirth »

Tottakai tänäkin kesänä pitää pihalle muutama puska saada. Kunnon spottia varten oon varannu 5 femmattua nirvanan short rideria sekä 5 femmattua barneys farmin critical rapidoa. Jos jaksaa niin pitäis viel toinenki spotti tehä jossa plantut saa selvitä lähes kokonaan kesän ihan ominpäin. Jotain normi autojen siiduja laittas sinne hyvät kasat ja antaa urkkien kasvaa rauhas siel seas. Jos nimittäin nitkut pääsee yllättämään niin sieltä voi hakee sitten pikaista helpotusta.
Mitäs lajikkeita muut on suunnitellu tänä kesänä laittavansa pihalle?