MDMA

Stimulantit & empatogeenit. Keskustelua stimulanteista, stimuloivista yrttivalmisteista ja empatogeeneistä.
frapathea

Re: MDMA

Post by frapathea »

Niin siis tarkennan, että toi mun kokema tunteiden latteus on ilmennyt nimenomaan vaikutuksen aikana. Vaikutuksen hälvettyä oon taas kokenut tunteeni ihan suhteellisen tavanomaisesti.
karmastrikesback

Post by karmastrikesback »

frapathea wrote:
Mul on ADHD- ja Asperger-diagnoosit. Voisko se vaikuttaa? Onks muita joilla olis samanlaisia kokemuksia? Mä en vittu tajuu mist täs on kyse.
Mä oon joskus jostain kuullut, että ADHD-ihmisillä toimii mämmi eri tavalla ja "päinvastoin" :foil:
FlyingH

Post by FlyingH »

karmastrikesback wrote:Mä ainakin huomaan, että kun mämmiä suurinpiirtein kuukauden välein olen ottanut vuoden ajan, niin olen elämässä yleisesti ottaen "ilottomampi" kuin ennen. Musta on tullut jotenkin ärtyneempi ja väsyneempi. Toki johtuu varmasti muutenkin elämäntilanteesta, mutta suht runsas ekstaasinkäyttö tuskin ainakaan parantaa asiaa. Ja tosiaan - eipä mdma mitenkään fantastisesti ole toiminut enää pitkään aikaan.
Pitäisi todellakin pitää piiiiiitkä tauko, mutta aina tätä vaan tulee ostettua ja otettua kun niin usein tulee vastaan :D
Itellä otin mämmiä n. 2krt viikossa parin kuukauden ajan, niin tämän jälkeen oli pitkään että oli vaikea nousta sängystä aamulla ja näki ahdistavia painajaisia nukkuessa...
frapathea

Post by frapathea »

karmastrikesback wrote:
frapathea wrote:
Mul on ADHD- ja Asperger-diagnoosit. Voisko se vaikuttaa? Onks muita joilla olis samanlaisia kokemuksia? Mä en vittu tajuu mist täs on kyse.
Mä oon joskus jostain kuullut, että ADHD-ihmisillä toimii mämmi eri tavalla ja "päinvastoin" :foil:
Mm-m, peruspiristä oon itse kuullut samanlaisen väittämän (jonka puolittain allekirjoitan omasta puolestani ja puolittain en – riippuu senhetkisestä olotilasta, miten vaikuttaa) mutta MDMA:n suhteen en ole moisesta kuullut, en kokemuksien kuin tutkimuksienkaan puolesta. Googlettelenpas ja katson, mitä löytyy. Jos sulla on lähteitä vinkata, ni olis vitun bueno. ;)
SahkoinenVelho
Kameleontti

Post by SahkoinenVelho »

Onks tälle oikeesti mitään tieteellistä todistetta, et stimulantit toimis eri mekanismein ADHD-ihmisillä? Tottakai jos neurokemiat ja pitoisuudet aivoissa poikkeaa muista niin stimulanttien vaikutus voi näkyä eri tavalla, eli ihminen reagoi käytöksellään eri tavalla muuntuneisiin pitoisuuksiin aivoissa ja voi kuvailla vaikutusta hieman eri tavalla kuin ei-ADHD -ihmiset... Tosin vaikuttais, että monilla on joku ihme tarve päästä sanomaan vaan että "piri rauhottaa mua koska oon adhd" jne... Tuntuis että korkealaatuinen amfetamiini rauhottaa aika monia muitakin kuin pelkkiä ADHD-ihmisiä, ja nopealle toilailuvaiheelle siitä menee lähinnä ne ihmiset jotka haluavatkin mennä siitä siihen tilaan. Ne jotka väittää ettei amfetamiini toimi, hakee siitä jotain kofeiinin kaltaista pärinää ja piristymistä kun todellinen vaikutus onkin rauhottava ja päätä selkeyttävä. Jos ei osaa huomata aineen oikeaa vaikutusta niin silloinhan se tuntuu samalta kuin "ei toimi".
MantaRay

Post by MantaRay »

SahkoinenVelho wrote:Onks tälle oikeesti mitään tieteellistä todistetta, et stimulantit toimis eri mekanismein ADHD-ihmisillä? Tottakai jos neurokemiat ja pitoisuudet aivoissa poikkeaa muista niin stimulanttien vaikutus voi näkyä eri tavalla, eli ihminen reagoi käytöksellään eri tavalla muuntuneisiin pitoisuuksiin aivoissa ja voi kuvailla vaikutusta hieman eri tavalla kuin ei-ADHD -ihmiset... Tosin vaikuttais, että monilla on joku ihme tarve päästä sanomaan vaan että "piri rauhottaa mua koska oon adhd" jne... Tuntuis että korkealaatuinen amfetamiini rauhottaa aika monia muitakin kuin pelkkiä ADHD-ihmisiä, ja nopealle toilailuvaiheelle siitä menee lähinnä ne ihmiset jotka haluavatkin mennä siitä siihen tilaan. Ne jotka väittää ettei amfetamiini toimi, hakee siitä jotain kofeiinin kaltaista pärinää ja piristymistä kun todellinen vaikutus onkin rauhottava ja päätä selkeyttävä. Jos ei osaa huomata aineen oikeaa vaikutusta niin silloinhan se tuntuu samalta kuin "ei toimi".
Itsekin olin tässä harhauskossa jonkin aikaa luettuani tätä tornaria ympäri internettiä. Mitään tieteellistä näyttöä asian suhteen ei taida olla ja tunnen kyllä yhden ADHD-diagnosoidun kaverin jolla MDMA ainakin toimii todella hyvin.
SynaKine
Psykonautti

Post by SynaKine »

Viimeks kristallia nauttiessa maattiin peiton alla sohvalla kaverin kanssa monta tuntia putkeen. Ja se tuntui täysin oikealta ja parhaalta. Eihän 'bilettäminenkään' merkitse kaikille samaa aktiviteettia.
frapathea

Post by frapathea »

SynaKine wrote:Viimeks kristallia nauttiessa maattiin peiton alla sohvalla kaverin kanssa monta tuntia putkeen. Ja se tuntui täysin oikealta ja parhaalta. Eihän 'bilettäminenkään' merkitse kaikille samaa aktiviteettia.
No toi taitaapi olla aika yleinen reaktio puhtaaseen madmaan? Sikshän porukka bileissä vetääkin piriä siinä sivussa, tai piripitoisia naksuja, koska madma yksinään vetää monilla aika rennoks.
karmastrikesback

Post by karmastrikesback »

Mä tosiaan yritin hakea silloin lähteitä kuulopuheideni tueksi tolle, että mdma toimisi eri tavalla ADHD-ihmisillä. Enpä löytänyt mitään luotettavaa :D Päädyin loppujenlopuksi ainoastaan jollekkin härölle englanninkieliselle keskustelupalstalle, jossa aloittajalla oli ilmeisesti vähän sama ongelma kuin frapathealla, ja porukka oli verrannut MDMA:n toimintaa metyylifenidaattiin (?) ..
Drawsku
Psykonautti

Post by Drawsku »

Olenkohan luonnollisesti hieman tavallista tolerantimpi MDMA:lle vai mistäköhän johtuu että en saa siitä ihan yhtä kovia fiboja kuin muut? Olen kokeillut MDMA:ta 3 kertaa; 2 kertaa kristallia ja kerran party flockeja. Kristallia nautin startteina 100-140mg ja nautin iltojen aikana kahdet 120-150mg boostit kahden tai kolmen tunnin välein. Olo näillä kerroilla oli mielestäni verrattavissa n. 200mg bk-MDMA oloihin.

Party flockeista luin netistä, että jotkut suosittelivat ottamaan jopa 1/4 startit ettei rollaa liian kovaa. Noin viikko sitten otin tyttöystäväni kanssa kyseisiä nameja niin että tyttöni otti 1/4 ja itse otin puolikkaan. Reilun puolentoista tunnin päästä ajattelin että voisin ottaa toisen puolikkaan, koska vaikutukset eivät olleet niin vahvoja kuin toivoin. Tyttöystäväni ei vielä tässä vaiheessa huomannut vaikutuksia ja otti toisen 1/4 samaan aikaan kanssani, jonka jälkeen ensimmäinen neljäsosa potkaisi pian ja hetken päästä hän sanoi essojen potkivan todella lujaa. Itse yritin vielä boostata oloa 1-2 tunnin päästä 3/4:lla, mutta olo ei yltynyt tästä enää huomattavasti.

Olenkohan siis luonnon puolesta vain resistantimpi madamea kohtaan? Joka kerralla rollailuseura on ollut huomattavasti paremmissa kun minä vaikka annoskoot ovat olleet omaania pienempiä. Itselleni on tullut lähinnä mukava ja hieman avoin fiilis sekä ns. "eye wiggles", mutta en voisi sanoa olotilaani millään tavalla "ekstaasiseksi". Tauot kertojen välillä ovat olleet 4-6vk, en syö mitään lääkkeitä tai ole käyttänyt mitään asiaan tiedettävästi vaikuttavaa muuta päihdettä, PF:t nautin lähes tyhjään vatsaan, en ole masentunut tai mitään vastaavaa. Ehkä aivoni tuottavat rakkauspäissäni muutenkin niin paljon serotoniinia, että MDMA ei oleellisesti aivokemioita muuta? :)
Dexma
Moderator

Post by Dexma »

Drawsku wrote:Olenkohan luonnollisesti hieman tavallista tolerantimpi MDMA:lle vai mistäköhän johtuu että en saa siitä ihan yhtä kovia fiboja kuin muut?
Mä alan pikkuhiljaa uskoon, että tätä oikeasti on aika monella. Oots kauheen isokokoinen? Yleensä isommat ihmiset pystyy tätä ottaan aika paljon enemmän.
Drawsku
Psykonautti

Post by Drawsku »

Dexma wrote:Oots kauheen isokokoinen? Yleensä isommat ihmiset pystyy tätä ottaan aika paljon enemmän.
Olen ihan normaalikokoinen, 183cm / 73kg.

Onkohan tuossa jutussa mitään perää, että ruokasoodan nauttiminen ennen MDMA:ta saisi aikaan vahvemmat vaikutukset koska se tekee virtsasta emäksisempää? Joku väitti redditissä tällaista.
Acidic urine. The bioavailability of MDMA (and all amphetamines) is based on the pH of your urine, as amphetamines will attach to acids and leave the body before taking effect. If your diet consists of a lot of acidic foods/ beverages, this could be decreasing the amount of MDMA that is actually being absorbed by the body. What you can do to get around this is either, A, start eating more alkaline foods (google it..) or B, when you take your MDMA, take about 2 grams of baking soda (I just put it in a capsule. It's super effective, I can confirm) This should increase the amount of the drug that actually gets used.
Lähde: http://www.reddit.com/r/MDMA/comments/1 ... e_to_mdma/
Itselläni homma tuskin on ruokavaliosta kiinni, mutta tuota soodakapselia voisin kokeilla kun nautin loput PF:t.
Neste
OD

Post by Neste »

Kuten täällä on jo varmasti aiemminkin mainittu niin pelkiltään MDMA vetää aika lötköksi. Vaatii jotain stimumpaa kylkeen jos haluaa olla enemmän täpinöissä
If the doors of perception were cleansed every thing would appear to man as it is, infinite -William Blake
mb1
Lepakko

Post by mb1 »

Letkee meininki ja konemusa soi

-mb
"johnilla oli huumeiden ja seksin täyteinen elämä"

Miten karmea kohtalo -- ei ehtinyt koneella olla missään välissä.

APO
Jormis
Karvakuono

Post by Jormis »

Onko ketään muita joiden mielestä piri sopii madman viereen täydellisesti? Vauhti yhdistettynä rakkauteen.. :love:
FlyingH

Post by FlyingH »

Monet tykkää, mutta omasta mielestä vauhti pilaa MDMA:n puhtaan vaikutuksen.
Drawsku
Psykonautti

Post by Drawsku »

Eilinen vahvisti taas hieman näitä omia tole-epäilyksiä. Söin vähän yli yhden party flockin kerralla ja vaikka olo olikin ehkä tähän astisista kerroista voimakkain, tuntui että olisin voinut ottaa samalla suullisella 1-2 kpl lisää, mutta tämä ei kuitenkaan olisi ilmeisesti hirveän järkevää neurotoksisuuden kannalta. Kokeilin myös mainitsemaani ruokasooda-kikkaa, mutta en voi sanoa että olisin huomannut mitään vaikutusta mihinkään. Luin myös että ruokasoodan ei pitäisi voimistaa vaikutuksia vaan nopeuttaa vain imeytymistä, mutta olot alkoivat suht samaan aikaan kuin ilman soodaakin.

Pitää vielä jatkaa testejä kun saa taas tätä käsiin. Tuntuu vain jotenkin hazardilta ottaa useampi sellainen nappula, joista jotkut ovat joutuneet ottamaan huilia jo yhden syötyään. :D
ihmisapina
Karvakuono

Post by ihmisapina »

Drawsku: kai oot murskannu naksun ennenku oot ottanu? jos on tiivistä tavaraa nii voi liueta nii hitaasti ettei tuu kunnon oloja. Mulle kävi näin sinisten defqonien kans, mitkä oli tosi tujuja sitten kun tajuttiin murskata ne.
Drawsku
Psykonautti

Post by Drawsku »

ihmisapina wrote:Drawsku: kai oot murskannu naksun ennenku oot ottanu? jos on tiivistä tavaraa nii voi liueta nii hitaasti ettei tuu kunnon oloja. Mulle kävi näin sinisten defqonien kans, mitkä oli tosi tujuja sitten kun tajuttiin murskata ne.
En kyllä ihan _murskannut_, mutta osa syömistäni puolikkaista oli ainakin 6 osassa gelatiinikapselin sisällä kun nautin ne. Pitää kokeilla seuraavalla kerralla ihan kunnolla jauhaa ne pieneksi. Kiitos vinkistä. :up:
Dexma
Moderator

Post by Dexma »

Drawsku wrote: gelatiinikapselin :
Ja ei tänne vain normi rizla pommiin niin sulaa paremmin ja nopeemmin. Mä en ikinä käytä noita gelatiineja, ymmärtänyt, että ne just hitaasti hajoo, mut en oo salee tästä?
Drawsku
Psykonautti

Post by Drawsku »

Dexma wrote: Mä en ikinä käytä noita gelatiineja, ymmärtänyt, että ne just hitaasti hajoo, mut en oo salee tästä?
Nopea koukkaus offtopicin puolelle, mutta itse kokeilin joskus pitää yhtä kapselia suussa hetken ja kyllä se tuntui pelkän syljenkin vaikutuksesta sulavan muutamassa minuutissa auki.
MantaRay

Post by MantaRay »

Drawsku wrote:
Dexma wrote: Mä en ikinä käytä noita gelatiineja, ymmärtänyt, että ne just hitaasti hajoo, mut en oo salee tästä?
Nopea koukkaus offtopicin puolelle, mutta itse kokeilin joskus pitää yhtä kapselia suussa hetken ja kyllä se tuntui pelkän syljenkin vaikutuksesta sulavan muutamassa minuutissa auki.
Toinen koukkaus offtopiciin.

Tosissaan normi eläinperäisestä gelatiinista valmistettu kapseli sulaa kyllä hyvin ja nopeasti. Sen sijaan ns. vege-kapselit jotka ovat jotakin kuitua sulavat pahimmillaan parissa tunnissa.
magiclymagical
Apteekki

Post by magiclymagical »

En tiiä minkälaisia vegekapseleita porukka on testaillu, mutta omat kapselit hajoaa kyllä ihan jos suussa pitää alle minuutin. Käteviä ku ei tarvi makustella sitä kirpeyttä :)
Mun ajatukset on vaan mun ajatuksii, sul on vapaus miettii omia.
ihmisapina
Karvakuono

Post by ihmisapina »

FlyingH wrote:Jos ottää niittejä tai mämmejä joka viikonloppu niin vaikka ei pahoja akuutteja laskuja tulis, niin kyllä ne laskut joutuu myöhemmin elämässä maksaan.
mitä käytännössä tarkotat tolla? onko mitää todisteita? alko ny pikkasen kuumotteleen kuosittelu, et tuleeks siitä tosiaan jotai myöhempiä ongelmia. Itellä kyllä terveelliset elämäntavat vastapainona mämmeilylle, luulis auttavan. Otan yleensä noin kerran kuussa, muutama vuosi menny näin. Ja pahat akuutit laskut tulee kyllä:D että ehkä mä maksan ne sit heti..
VXA
Kameleontti

Post by VXA »

taitaa tarkottaa neurotoksisia efektejä, kaiketi dopamiinin hapettuminen serotoniinireseptoreissa. serotoniinireseptoreita kuolee---->masennusta, uniongelmia, yms.

Yleisestihän katsotaan että harvakseltaan mämmeily (muutaman kerran vuodessa järkevillä annoksilla) ei aiheuta juuri lainkaan näitä ongelmia, mutta just joku joka vkl vuosia putkeen ni salettiin tulee jotai ongelmia. Ja tutkimusnäyttöäkin on, ellen nyt aivan pihalla satu olemaan.
Jos metsään haluat mennä nyt,
niin takuulla pajautat.

Kolme likaista hippiä hiisas näin, piippu kiersi ringissä eteenpäin. Ja koska hatsia oli paljon niin, kutsuivat he messiin yhden pajapään.

Kuoseissa taju ajantajusta heikkenee.
Hitler
Apteekki

Post by Hitler »

Vakiolääkäri siirsi semi-rei-ittämätömään nahkaan hieman tätä tavaraa. Hififilsunläpi kusen kultaiset vedot. Puraisi mukavasti, surisi hetken mukavasti. Kivasti jäi vähä piikkihimot päälle, no problemo dohh. Näin mun ihmisiö pitkistä aekaa.

Tosin oli melkee jännenpää pelata golfia telaripäisään. Crazy frog toi mieleen nuo päivät eiliseeen

nuoooo päiiivääät eilieseeen, unholaan jää into. Astuu surumieli, juoppolalli. Sellanen musta tulee mämmin jälkeen. Pidän miltei paskaturpani kiinni, luulen olevani scarface Kaukalossa kasaridiskon jytätessä. Tuijotan sillon ja musta tuntuu että se otetaan uhkauksena ellei suhtautuminen muhun ole alentuva. Sääliä ei hirveemmin oo markkinoilla, siks posse rääkyy sen perään.

Oon huomannu että musta tulee usein madman käytön jälkeen kilahteleva, jännitte vittu. Miksi harrastukseni on maanisdepressio beibi?
pirun hyvä nuolla kuorena
Hitler
Apteekki

Post by Hitler »

Hitler wrote:Vakiolääkäri siirsi semi-rei-ittämätömään nahkaan hieman tätä tavaraa. Hififilsunläpi kusen kultaiset vedot. Puraisi mukavasti, surisi hetken mukavasti. Kivasti jäi vähä piikkihimot päälle, no problemo dohh. Näin mun ihmisiö pitkistä aekaa.

Tosin oli melkee jännenpää pelata golfia telaripäisään. Crazy frog toi mieleen nuo päivät eiliseeen

nuoooo päiiivääät eilieseeen, unholaan jää into. Astuu surumieli, juoppolalli. Sellanen musta tulee mämmin jälkeen. Pidän miltei paskaturpani kiinni, luulen olevani scarface Kaukalossa kasaridiskon jytätessä. Tuijotan sillon ja musta tuntuu että se otetaan uhkauksena ellei suhtautuminen muhun ole alentuva. Sääliä ei hirveemmin oo markkinoilla, siks posse rääkyy sen perään. Deksimistä puhutaan robottimaisena, mut kuvaus osuu paremmin mämmiinn. Tuolloin lämpimän aallon jälkee syntyy munasilleen sivukujalla sinisten salamien välkkyessä. Olen tulevaisuudesta, ja kroppaani ohjaa autopilotti. Aika maniac sellanen. FUCK YOU ASSHOLE.

Oon huomannu että musta tulee usein madman käytön jälkeen kilahteleva, jännitte vittu. Miksi harrastukseni on maanisdepressio beibi?
Edit. MDMA = muurinmurtaja #1 + Tämä kaikki voi toki mennä viinapirun ja lyrstypeikon tilille.
pirun hyvä nuolla kuorena
5-meo-EMT
Psykonautti

Post by 5-meo-EMT »

Mitenkäs on, voiko mämmilaskuihin (jotka itselle ovat varsin infernaaliset) ottaa tramadolia. Mietin vaan kumpi on pahempi siinä, kouristus (jonka voisi ehkä blokata esim rivatrililla) vaiko serotoniinisyndrooman riski? Spekulointia, faktoja ja omaa kokemusta tahtoisin kuulla.

Edit: Pahoittelen jos tästä on jo keskustelua, olen laiska.
You know the mind has a thousand eyes..
Psychonautilus

Post by Psychonautilus »

5-meo-EMT wrote:Mitenkäs on, voiko mämmilaskuihin (jotka itselle ovat varsin infernaaliset) ottaa tramadolia. Mietin vaan kumpi on pahempi siinä, kouristus (jonka voisi ehkä blokata esim rivatrililla) vaiko serotoniinisyndrooman riski? Spekulointia, faktoja ja omaa kokemusta tahtoisin kuulla.

Älä missän nimessä ota. Tramadoli ja MDMA on ehkä kaksi pahinta päihdettä serotoniinisyndrooman suhteen.
MantaRay

Post by MantaRay »

Psychonautilus wrote:
5-meo-EMT wrote:Mitenkäs on, voiko mämmilaskuihin (jotka itselle ovat varsin infernaaliset) ottaa tramadolia. Mietin vaan kumpi on pahempi siinä, kouristus (jonka voisi ehkä blokata esim rivatrililla) vaiko serotoniinisyndrooman riski? Spekulointia, faktoja ja omaa kokemusta tahtoisin kuulla.

Älä missän nimessä ota. Tramadoli ja MDMA on ehkä kaksi pahinta päihdettä serotoniinisyndrooman suhteen.

Kuten mr. Nautilus sanoi, kandee jättää väliin. Tramadoli on kuitenkin serotonergi ja toimii serotoniinin takaisinotonestäjänä. + MDMA on serotonergi ja toimii serotoniinin takaisinotonestäjänä.

Ei hyvä kombo.