Vedin ite ketsin pirii samal ja tonnin lyricaa,paha sanoo henk koht, mut frendit sano ett yks tai kaks (varmaa mieluummi kaks).Normander wrote:onko kui tykkejä? tai et riittääks yks vai onks parempi mennä muutaman voimin?Voima wrote:Punaset sydämet love-printillä Lahessa oli mämmisii.
Ekstaasi-info
-
Voima
- Lepakko
Re: Ekstaasi info
Astun ulos asunnosta, kastan jalat kuraloskaan, taas uusi päivä mikä ei tuu takas koskaan.
-
SadPanda
- LD50
Juu siniset partyflockerit todellakin ehtaa tavaraaa oisko jotai 200mg mdma. Lötköks vetäää. Mä jo ehdin toisen boostin ottaa täs 2h sisää,. NYT ALKAA ROLLAA: LAATU QUALITY ESSOIS emmä tieny et suomes saakaan nykysin näi hyvii namej :O
[17:14] <bong_aqua> oot kyllä kohtuukäytön ruumiillistuma
-
peemies
- Lepakko
Joo, oli reivit tos viime kuun lopussa ja puolikkaan heitin sitä varten naamariin. Meno oli kyllä aika..no kyl te tiiätte. Jos ois kokonaisen ottanut, niin ei ois kyllä pystyny enää pilettää. Ois menny lakanoissa pyörimiseksi ja panemiseksiSadPanda wrote:Juu siniset partyflockerit todellakin ehtaa tavaraaa oisko jotai 200mg mdma. Lötköks vetäää. Mä jo ehdin toisen boostin ottaa täs 2h sisää,. NYT ALKAA ROLLAA: LAATU QUALITY ESSOIS emmä tieny et suomes saakaan nykysin näi hyvii namej :O
It's 4:30 in the morning, it's always 4:30 in the morning. -Bukowski
-
porter
itte otin sinisii party flockei 2 startit, möyrin pitki lattioita ja kuola valu poskella 
-
SadPanda
- LD50
Mutta pakko kommentoida tähän että VALKOSET /harmaahkot enempi vaaleahkot NINTENDOT = parhaita mitä olen koskaa syöny. oiskohan jopa 220-240mg mdma, parempia mitä flockit.
Noi ei ollu pyöreitä vaan buranan muotosia ja niissä lukI NINTENDO
VITUN HYVIÄ <3
lisää esnvkolla
Noi ei ollu pyöreitä vaan buranan muotosia ja niissä lukI NINTENDO
lisää esnvkolla
-
karmastrikesback
Kaveri laitto just tilaukseen noita nintendoita!
saan kuulemma maistiaisia 
-
valkonen
- Psykonautti
-
Kemikaalijeesus
- Psykonautti
40 euroa? Jollain on katteet kohdillaan. Itse en kyllä yli 25 euroa maksaisi mistään naksusta. Tuo 25 euroakin on jo liikaa, mutta mielummi maksaa sen yhdestä laadukkaasta kuin ostaa kaksi huonoa 15 euroa / kpl.
-
karmastrikesback
40e, yhdestä?! Huhhuh.. Noita saa tolla hinnalla 4 jos itse tilaa
Kyllä mullakin sitten katukaupassa se kipuraja menee siinä vähän pääl parissa kympissä, oli kuinka hyvä kiekko tahansa ja jos ei nyt mitään ihan helvetillistä hengenhätää ole. Hulluja hintoja nykyään kyl pyydetään..
-
ihmisapina
- Karvakuono
Hinnat kyllä alkaa oleen naksuissa sitä luokkaa et suosittelen:
ostakaa perus puhdasta MDMAta ja amfetamiinia ja tehkää niistä ite "naksu"pommeja. Tulee halvemmaks ja saa just mieleisensä koktailin sopuhintaan.
Hyvä yhtälö vois olla 0,1g mämmiä ja 0,1g amfea. Jos ostat 1g mämmiä (hinta 50-150e kontakteista riippuen) ja 1g amfetamiinia (20-50e) niin siitä saa 10 pommia, niin säästöö säästöö!:) jos saa mämmit halvalla nii poistaa kavereille näit pommeja sopuhintaan, esim 30% katteella, nii voi pelata itsensä kuiville ja saa omat ilonsa ilmaiseks ja kaverit sopuhintaan.
Kyllä mun mielestä parhaita bilenaksuja on ne, joissa on vähän vauhtia seassa, ettei mee makoiluks ja vessan lattial pyörimiseks. Kotona fiilistelyyn sitten tietenkin pelkkää mämmiä.. tai miten ite tykkää
ostakaa perus puhdasta MDMAta ja amfetamiinia ja tehkää niistä ite "naksu"pommeja. Tulee halvemmaks ja saa just mieleisensä koktailin sopuhintaan.
Hyvä yhtälö vois olla 0,1g mämmiä ja 0,1g amfea. Jos ostat 1g mämmiä (hinta 50-150e kontakteista riippuen) ja 1g amfetamiinia (20-50e) niin siitä saa 10 pommia, niin säästöö säästöö!:) jos saa mämmit halvalla nii poistaa kavereille näit pommeja sopuhintaan, esim 30% katteella, nii voi pelata itsensä kuiville ja saa omat ilonsa ilmaiseks ja kaverit sopuhintaan.
Kyllä mun mielestä parhaita bilenaksuja on ne, joissa on vähän vauhtia seassa, ettei mee makoiluks ja vessan lattial pyörimiseks. Kotona fiilistelyyn sitten tietenkin pelkkää mämmiä.. tai miten ite tykkää
-
3xperience
- Tuppisuu
Siniset delfiinit 03 alueella NAM! Tsemi paksuja ja mämmisiä oioi. (pörriäki oli, mut mä tykkään näistä kahdesta yhdessä!!) Yllättävän hyvät nousut ottaen huomioon että kolmeneljä päivää aikaisemmin nautiskelin kristallia. Yksi nami melko täyteen masuun ja 40 minuutissa alkoi toimimaan. Laatta lensi. Laatta lensi toistamiseen kun haistoin kaljaa
mikä ihme siinä oluessa on kun tuollaista tekee, aina. Ei siinä mitää, kiemurtelin lämmöstä ja ihanuuden tunteesta, rakkautta oli kaikkialla. Hardstyle omom noissa oloissa. Ensi viikkoa odotellessaaaa!! 
" Olemme kaikki neroja kymmenenteen ikävuoteemme saakka "
-
porter
Itellä kyllä ei delfiini futannu, pienimmätkin olot katos jo paris tunnis täysin ja laskuja ei siis ollenkaan. Höh... No toisilla futas kait iha ok, mää ja mu kestotolet. Onneks ehta mdma ei petä. Partyflockeiki söim 2,5 iltaan3xperience wrote:Siniset delfiinit 03 alueella NAM! Tsemi paksuja ja mämmisiä oioi. (pörriäki oli, mut mä tykkään näistä kahdesta yhdessä!!) Yllättävän hyvät nousut ottaen huomioon että kolmeneljä päivää aikaisemmin nautiskelin kristallia. Yksi nami melko täyteen masuun ja 40 minuutissa alkoi toimimaan. Laatta lensi. Laatta lensi toistamiseen kun haistoin kaljaamikä ihme siinä oluessa on kun tuollaista tekee, aina. Ei siinä mitää, kiemurtelin lämmöstä ja ihanuuden tunteesta, rakkautta oli kaikkialla. Hardstyle omom noissa oloissa. Ensi viikkoa odotellessaaaa!!
-
SadPanda
- LD50
Mä vedin partyflockei 6h 3kpl, sit nintendoi 12h 3kpl .. Nintendot rokkaa kaikki nippelit täl hetkel. Ei paljoo delfiinit varmaa toimis tän naksuttelu jälkee ittelkä 
-
3xperience
- Tuppisuu
joo kaveritkin joutu ottaan enempi, että saivat samanlaiset olot kuin mullaporter wrote:Itellä kyllä ei delfiini futannu, pienimmätkin olot katos jo paris tunnis täysin ja laskuja ei siis ollenkaan. Höh... No toisilla futas kait iha ok, mää ja mu kestotolet. Onneks ehta mdma ei petä. Partyflockeiki söim 2,5 iltaan3xperience wrote:Siniset delfiinit 03 alueella NAM! Tsemi paksuja ja mämmisiä oioi. (pörriäki oli, mut mä tykkään näistä kahdesta yhdessä!!) Yllättävän hyvät nousut ottaen huomioon että kolmeneljä päivää aikaisemmin nautiskelin kristallia. Yksi nami melko täyteen masuun ja 40 minuutissa alkoi toimimaan. Laatta lensi. Laatta lensi toistamiseen kun haistoin kaljaamikä ihme siinä oluessa on kun tuollaista tekee, aina. Ei siinä mitää, kiemurtelin lämmöstä ja ihanuuden tunteesta, rakkautta oli kaikkialla. Hardstyle omom noissa oloissa. Ensi viikkoa odotellessaaaa!!
ne kyä,toimi....
" Olemme kaikki neroja kymmenenteen ikävuoteemme saakka "
-
Neste
- OD
Kun juuri mainitsin MDMA threadissa niin tuohan olisi Shulginien suositus, mutta harva siitä välittää3xperience wrote:oli tosin 3kk taukookin..
If the doors of perception were cleansed every thing would appear to man as it is, infinite -William Blake
-
growy
- Kameleontti
Vihreät omenat? PK-seudulta pohjanmaalle käsittääkseni kuskattuja. Pillreports kertoo että jopa kuolonuhreja eikä jengillä oikeen tietoa sisällöstä. Ite en kiskase huiviin ennenku varmaa tietoa sisällöstä. Kokemuksia?
Ulottuvuuksien kuvitteleminen on meille vaikeaa, koska elämme kolmiulotteisessa avaruudessa ja kiidämme ajan mukana eteenpäin.
-
SadPanda
- LD50
Onko salattujen elämien "OEMP" ELI OMPPU SAAPUNUT SUOMEEN VIIMEIN
D HAHAHHA. ei kannata, peppi ja topi öyskäs ku douple drop! WARNING
-
bol
- Kameleontti
Ai näitä on Suomessakin ?:DSadPanda wrote:Mutta pakko kommentoida tähän että VALKOSET /harmaahkot enempi vaaleahkot NINTENDOT = parhaita mitä olen koskaa syöny. oiskohan jopa 220-240mg mdma, parempia mitä flockit.
Noi ei ollu pyöreitä vaan buranan muotosia ja niissä lukI NINTENDOVITUN HYVIÄ <3
lisää esnvkolla
Maistelin näitä samoja Hollannissa muutama viikko sitten, ja hinta oli viis euroa tsibale ^^.
Puolikkaalla kannattaa tosiaan alottaa.. Ovat todella vahvoja ja nameja
Kokonaisella bilettää viisi-kuusi tuntia helposti, jos aloittaa puolikkaalla.
-
Landmark
Frendi testas näitä eilen. Ensin puolikas naamaan ja tunnusteli vähä ja muutaman tunnin pääst kokonainen ja ihan hyväs kondikses se oli. Oli kuulemma hänen mukaan kuitenkin aika euforisoivia mut ei oikeen osannut sanoa että mitä saattoivat sisältää.growy wrote:Vihreät omenat? PK-seudulta pohjanmaalle käsittääkseni kuskattuja. Pillreports kertoo että jopa kuolonuhreja eikä jengillä oikeen tietoa sisällöstä. Ite en kiskase huiviin ennenku varmaa tietoa sisällöstä. Kokemuksia?
-
rtard
- Karvakuono
Re: Ekstaasi-info
Keltainen ferrari ei niitä kilven muotoisia vaan pyöreä tabletti jossa ferrarin logo. 03 alueella, onko kellään kokemuksia?
-
karmastrikesback
rtard wrote:Keltainen ferrari ei niitä kilven muotoisia vaan pyöreä tabletti jossa ferrarin logo. 03 alueella, onko kellään kokemuksia?
Mua kiinnostais nää kanssa.. Tilasin partyflockerin, mut tulikin tällanen. Kuulemma _lähes_ yhtä hyviä kuin partyflockit, mut onko kellään henk.koht kokemusta?
-
rtard
- Karvakuono
karmastrikesback wrote:rtard wrote:Keltainen ferrari ei niitä kilven muotoisia vaan pyöreä tabletti jossa ferrarin logo. 03 alueella, onko kellään kokemuksia?
Mua kiinnostais nää kanssa.. Tilasin partyflockerin, mut tulikin tällanen. Kuulemma _lähes_ yhtä hyviä kuin partyflockit, mut onko kellään henk.koht kokemusta?
Otin tänäiltana ensin yhden ja siitä tunninpäästä vielä toisenkin kun ei oikeen kuulunut mitään <:D Kantsii testata sit onko allerginen näille naksuille, itselläni kun olin toisen naksun syönyt niin koko kaulan alue ja rinta sellasten allergialäiskien peitossa, allergiakohtaus kesti ehkä 3 tuntia. Kokonaisuudessaan ihan hyviä perusnaksuja,
edittiä: laitetaan vielä nytkun on selvinnyt eilisestä, niin sykemittari näytti 185 parhaillaan ja oli myös pieniä hengitysvaikeuksia piti keskittyä ja vetää syvään henkeä muutaman kerran aina välillä, sekä kun istui sohvalla niin yhtäkkiä vaan pää nuokahti ja sellanen 30 sec tipahdus ja taas pystyyn. Omalla kädellä kun pulssia koitti niin tuntui niinkuin se olis välillä hävinny kokonaan, tiedä sitten aika sekasin olin kummin, ja olot oli kyllä hyvät ku en ite kauheesti ressannu noista sivuoireista, muija oli vahtina niin se kyllä oli aikahuolissaankin.
-
MantaRay
Näitä mainostetaan 180mg-nappeina (darkwebissä siis)... Pyöreä, keltainen nakkula, ferrari logolla?? Itsellä ei ole näistä mitään kokemusta, koska nappeihin en koske.rtard wrote:karmastrikesback wrote:rtard wrote:Keltainen ferrari ei niitä kilven muotoisia vaan pyöreä tabletti jossa ferrarin logo. 03 alueella, onko kellään kokemuksia?
Otin tänäiltana ensin yhden ja siitä tunninpäästä vielä toisenkin kun ei oikeen kuulunut mitään <:D Kantsii testata sit onko allerginen näille naksuille, itselläni kun olin toisen naksun syönyt niin koko kaulan alue ja rinta sellasten allergialäiskien peitossa, allergiakohtaus kesti ehkä 3 tuntia. Kokonaisuudessaan ihan hyviä perusnaksuja,
edittiä: laitetaan vielä nytkun on selvinnyt eilisestä, niin sykemittari näytti 185 parhaillaan ja oli myös pieniä hengitysvaikeuksia piti keskittyä ja vetää syvään henkeä muutaman kerran aina välillä, sekä kun istui sohvalla niin yhtäkkiä vaan pää nuokahti ja sellanen 30 sec tipahdus ja taas pystyyn. Omalla kädellä kun pulssia koitti niin tuntui niinkuin se olis välillä hävinny kokonaan, tiedä sitten aika sekasin olin kummin, ja olot oli kyllä hyvät ku en ite kauheesti ressannu noista sivuoireista, muija oli vahtina niin se kyllä oli aikahuolissaankin.
MDMA-allergiasta ei ole muuten oikeastaan mitään tieteellistä näyttöä, mutta eihän sitä voi varmuudella sanoa miten ihmiset reagoivat suuriin annoksiin, koska aineen ollessa huumausainelistalla ykkösluokassa, ei laajamittaista tieteellistä tutkimusta ole voitu suorittaa. Se tosin tiedetään, että joillakin ihmisillä esiintyy yliherkkyyttä amfetamiinia kohtaan, mikä voi näkyä allergisena vasteena. Voi siis hyvin olla että sulla on jonkin sortin yliherkkyyttä kys. ainetta kohtaan, mikä ei tosin tarkoita että aine futaisi sulla jotenkin voimakkaammin vaan, että sen käyttö voi nimenomaan laukasta jonkin tommoisen reaktion.
Se tiedetään, että joillakin ihmisillä on maksassa alhaisemmat konsentraatiot erästä entsyymiä, joka osallistuu MDMA:n metabolisointiin. Jos tämä entsyymi siis puuttuu jonkin geneettisen paskaoireyhtymän vuoksi tai sen määrä on alhainen, se on good bye.
Hengitysvaikeudet ja korkea syke viittaavat kyllä jonkin sortin yliannostukseen. Millainen olo sulla nyt on? Jäikö yleensäkkään sellainen fiilis että nappuloissa oli MDMA:ta?
-
rtard
- Karvakuono
Aikaisemmin olen kristallia ottanut ilman ongelmia, kyllä olo ainakin oli mämmimäinen ja vaikutukset kesti 5 tuntia ja sen jälkeen uni tuli heti. Seuraavana päivänä ei ollut mitään laskuja tai mitään. Naamassa vähän pakkoliikkeitä, mutta nekin katosi kun tuhdit savut poltti. Kyllä noissa varmasti jotai muuutaki on seassa ku mdma:ta
-
karmastrikesback
Noniiin, nyt pystyn vastaamaan (jopa omaan) kysymykseeni!
Eilen yhdellä kaverilla oli näit just samoja keltasia ferrareita, ja vietettiin iltaa porukassa, silleen että jokanen söi puolikkaan.. Itse kieltäydyin kun koitan pitää pientä naksutaukoa, ja rouskin tatteja. Mutta hyvin skulas kuulemma, ja siltä näyttikin, niillä jotka söi. Kuitenkin puolikas kyseessä vain. Eli kaipa ne sitten suht hyviä kiekkoja ovat.
-
Zende
- Tuppisuu
Valkoiset thumbs upit kenkii mahtavasti. Todella isoja ja hyvällä printillä, hatusta heittäisin että ainakin 200mg
-
p420
- Psykonautti
Pinkit sydämet "LOVE" printillä on vitun hyviä!!
-
p420
- Psykonautti
Sinisiä ferrareita taas liikkeellä 05 alueella. Eilen meni se 4kpl, eli perus ferrareita..
-
kimi12345
- Tuppisuu
Hei, olen uusi täällä foorumilla ja kerkesin jo asiaa lyhyesti kertoa esittelyssä. Eli tarvitsen tietäviltä neuvoja sekä mielipiteitä. Viimeisten 1,5 vuoden aikana olen ekstaasia kokeillut seitsämästi(1 pilleri per kerta), aina pitänyt väthintään sen 2-3 kuukauden taukoa ennen seuraavaa ja joka kerta tuntunut aivan kuin ensimmäisellä kerralla. Kokeiltu on valkoisia bentleytä, sinisiä ferrareita. Viimeisin hieno euforiani oli kesäkuun alussa 4kuukauden tauon jälkeen, kyseessä oli vihreä tähti mikä toimi tosi hyvin.
Ensimmäistä kertaa päätin löystää periaatteestani ja nautin juhannu-perjantaina vain 2 viikon taon jälkeen paljon kehutun punaisen kanadan. Otin ensin puolikkaan, vähän kihelmöi joten päätin ottaa myös toisen puolikkaan noin 25 minuutin jälkeen. Ei tuntunut missään, ei niinkuin ennen, vähän tietysti hyvän-olon tunnetta muttei kummempia. En tiedä mikä meni pieleen, oliko tosiaan taukoa liian vähän vai mikä? Muilta ystäviltäni kuullut hyviä euforia-kokemuksi jopa viikon tai kahden tauon jälkeen..
No, pohdin asiaa ja päädyin lauantai-aamuna sellaiseen tulokseen että pilleri oli susi, eli huonoa laatua joka ei sisällä sitä itseään. Kuvittelin vielä seretooneja olevan aivoissa jäljellä joten päätin kokeilla uudestaan seuraavana iltana. Sain käsiini tummansinisen delfiinin, alussa hieman tuntui että NYT LÄHTEE mutta ei ikinä lähtenyt. Tyhmänä otin tunnin päästä vielä toisen(jälkeen päin kaduttaa, hieman likanen olo) samaa satsia eikä auttanut ollenkaan.
Joten mitä tässä on tapahtunut? Voiko tollaisen parin viikon "kovan" käytön jälkeen tehdä pysyviä vahinkoja seretoonireseptoriin? Oma pelkoni on se etten enään ikinä pääsisi samoihin tunnelmiin kuin aikaisemmin, onko huoleni aiheeton?
Ensimmäistä kertaa päätin löystää periaatteestani ja nautin juhannu-perjantaina vain 2 viikon taon jälkeen paljon kehutun punaisen kanadan. Otin ensin puolikkaan, vähän kihelmöi joten päätin ottaa myös toisen puolikkaan noin 25 minuutin jälkeen. Ei tuntunut missään, ei niinkuin ennen, vähän tietysti hyvän-olon tunnetta muttei kummempia. En tiedä mikä meni pieleen, oliko tosiaan taukoa liian vähän vai mikä? Muilta ystäviltäni kuullut hyviä euforia-kokemuksi jopa viikon tai kahden tauon jälkeen..
No, pohdin asiaa ja päädyin lauantai-aamuna sellaiseen tulokseen että pilleri oli susi, eli huonoa laatua joka ei sisällä sitä itseään. Kuvittelin vielä seretooneja olevan aivoissa jäljellä joten päätin kokeilla uudestaan seuraavana iltana. Sain käsiini tummansinisen delfiinin, alussa hieman tuntui että NYT LÄHTEE mutta ei ikinä lähtenyt. Tyhmänä otin tunnin päästä vielä toisen(jälkeen päin kaduttaa, hieman likanen olo) samaa satsia eikä auttanut ollenkaan.
Joten mitä tässä on tapahtunut? Voiko tollaisen parin viikon "kovan" käytön jälkeen tehdä pysyviä vahinkoja seretoonireseptoriin? Oma pelkoni on se etten enään ikinä pääsisi samoihin tunnelmiin kuin aikaisemmin, onko huoleni aiheeton?