Jos et vielä rännää, ni kohta rännäät ja huomaat olevas helvetillises koukus...
Take it easy. Tiedän mistä puhun...
Aijaa? Miksen mä aloittanut bupren rännäämistä? Tai oksikodonin? Tai morfiinin?
Ei sitä rännäämistä ole pakko automaattisesti aloittaa. Vähän itsekuria.
Mä muuten aloitin, kun morfiinia kerran oli injektioliuoksena. Tosin siihen yhteen kertaan se on toistaiseksi jäänyt, kun tuollaista nyt ei ihan joka päivä tule vastaan.
"Yksi vaarallisimmista huumeiden käyttötavoista on niiden poliittinen käyttö." -Nils Christie & Kettil Bruun
zerk wrote:
Aijaa? Miksen mä aloittanut bupren rännäämistä? Tai oksikodonin? Tai morfiinin?
Ei sitä rännäämistä ole pakko automaattisesti aloittaa. Vähän itsekuria.
Mä muuten aloitin, kun morfiinia kerran oli injektioliuoksena. Tosin siihen yhteen kertaan se on toistaiseksi jäänyt, kun tuollaista nyt ei ihan joka päivä tule vastaan.
Mulla on muuten myös sairaalan ulkopuolelta yksi kokeilu iv-käyttöä kun juuri ampullimorfiinia oli tarjolla. Mutta mullakin se jäi siihen yhteen kertaan vuosia sitten, en tuntenut pakottavaa tarvetta kokeilla toista kertaa tai aloittaa käyttöä vaikka sitä oli tarjolla kohtuullisen usein.
Haluaisiko joku valottaa asiaa kun otin tuossa muutama päivä sitten ekaa kertaa buprea,(ks. nollatolet), temgesicin muodossa ja siinä noin 3-4h sisään tuli otettua 11 nappia nasaalisesti mikä vastaisi siis 2.2mg annosta. Ei huonoa oloa, ei suurempia motoriikkaongelmia, helvetin hyvä, pehmeä, rento ja rauhallinen olo? muutama muu kaverikin siinä otti,(hekin ensikertalaisia ja nollatoleilla), ja 0.6 riitti heillä kaksipäiväiseen oksennusjuhlaan ja infernaaliseen 'krapulaan'. itsellä seuraava päivä meni pitkälti hyvissä fiiliksissä ja huonosta olosta ei ollut tietoakaan. Voiko tällainen vaikutusero johtua puhtaasti fysiikasta(itse omistan reilun 105kg elopainon, kun taas kaverit melkein puolet pienempiä) vai onko siihen jotain muita syitä? myöskin kuinka usein noita temgesicejä uskaltaisi ottaa ilman suurempaa huolta koukahtamisesta? 1-2 kertaa viikonloppuisin?
Mä luulen että se on ihan vaan yksilöllistä muten vaikuttaa. En ole ikinä itse saanut mitään huonoon oloon viittaavaakaan bupresta, kun taas kaverini alkaa laattaamaan pienen pienestäkin annoksesta.
Koukahtaminenkin on ihan yksilöllistä. Mut jotenkin en usko että jos silloin tällöin viikonloppuna nauttii, niin kehität itselles riippuvuutta.
Suosittelen pitämään bupren käytön tiukoissa rajoissa, ettei käy niinku mulle ja monelle muulle.
"Sä oot likanen narkkari! Yhteiskunnan pohjasakkaa!!
kormanni wrote:Haluaisiko joku valottaa asiaa kun otin tuossa muutama päivä sitten ekaa kertaa buprea,(ks. nollatolet), temgesicin muodossa ja siinä noin 3-4h sisään tuli otettua 11 nappia nasaalisesti mikä vastaisi siis 2.2mg annosta. Ei huonoa oloa, ei suurempia motoriikkaongelmia, helvetin hyvä, pehmeä, rento ja rauhallinen olo? muutama muu kaverikin siinä otti,(hekin ensikertalaisia ja nollatoleilla), ja 0.6 riitti heillä kaksipäiväiseen oksennusjuhlaan ja infernaaliseen 'krapulaan'. itsellä seuraava päivä meni pitkälti hyvissä fiiliksissä ja huonosta olosta ei ollut tietoakaan. Voiko tällainen vaikutusero johtua puhtaasti fysiikasta(itse omistan reilun 105kg elopainon, kun taas kaverit melkein puolet pienempiä) vai onko siihen jotain muita syitä? myöskin kuinka usein noita temgesicejä uskaltaisi ottaa ilman suurempaa huolta koukahtamisesta? 1-2 kertaa viikonloppuisin?
Jos sulle tuli "helvetin hyvä, pehmeä, rento ja rauhallinen olo" niin kannattaa pitää käyttö muutaman kerran vuodessa vaikka niin ei ole riskiä jäädä koukkuun.
kormanni wrote:Haluaisiko joku valottaa asiaa kun otin tuossa muutama päivä sitten ekaa kertaa buprea,(ks. nollatolet), temgesicin muodossa ja siinä noin 3-4h sisään tuli otettua 11 nappia nasaalisesti mikä vastaisi siis 2.2mg annosta. Ei huonoa oloa, ei suurempia motoriikkaongelmia, helvetin hyvä, pehmeä, rento ja rauhallinen olo? muutama muu kaverikin siinä otti,(hekin ensikertalaisia ja nollatoleilla), ja 0.6 riitti heillä kaksipäiväiseen oksennusjuhlaan ja infernaaliseen 'krapulaan'. itsellä seuraava päivä meni pitkälti hyvissä fiiliksissä ja huonosta olosta ei ollut tietoakaan. Voiko tällainen vaikutusero johtua puhtaasti fysiikasta(itse omistan reilun 105kg elopainon, kun taas kaverit melkein puolet pienempiä) vai onko siihen jotain muita syitä? myöskin kuinka usein noita temgesicejä uskaltaisi ottaa ilman suurempaa huolta koukahtamisesta? 1-2 kertaa viikonloppuisin?
Oletko ennen käyttänyt jotain opioidia kipulääkkeenä, esimerkiksi kodeiinia (Panacod) tai tramadolia (Tramal)? Tämä vaikuttaa nimittäin paljon toleranssiin.
Nyt sinun kannattaa tunnustaa itsellesi, että luultavasti käytät opioideja (lähinnä buprenorfiinia) koko loppuelämäsi, koska mistään muusta ei enää koskaan tule yhtä hyvää oloa. Pari kertaa viikossa on aivan liikaa, itse pidin pitkään rajana kerran kahdessa viikossa, nyt olen lipsunut siitä pahasti, koska buprea on ollut koko ajan tarjolla nenän edessä ja käytännössä ilmaiseksi. Eilen loppui viiden päivän bupreputki ja tänäänkin olen ottanut yhden 50mg Tramalin. Kannattaa siis olla todella varovainen tämän aineen kanssa.
"Yksi vaarallisimmista huumeiden käyttötavoista on niiden poliittinen käyttö." -Nils Christie & Kettil Bruun
Tunnen tyypin joka paino sillä hetkellä noin 140kg-150kg niin sille riitti 0.5mg nasaalisesti juuri tuohon kuvailemaasi oksennusjuhlaan. Kun taas toinen kaveri paino alle 70kg ja hän pysty vetää nollatoleilla iv:nä vaikka puolikkaan illassa, ilman sen kummempia sivuvaikutuksia.. eli ei se oo painosta kiinni vaa jokainen ihminen reagoi erinlailla eri lääkeaineisiin.
Otat korkeintaa kerran pari kuukaudessa niin säästyt mahdolliselta riippuvuudelta. Ei oo todellakaan mitään mukavaa hommaa se.. Itellä monia vuosia takana buprea ja nyt kohta vuoden ollut korvaushoidossa.. Oli todellakin pelastus, että pääsin tähän Mutta en voi suositella kellekkään. Se on loppuelämän pallo jalassa.
Kärsi ne mahdolliset subukrapulat ainakin kunnolla pois ennenku otat edes lisää. Siittä se kaikilla lähtee ku paikkaillaan "krapulaa" "vaan tän päivän"
"What's worse? Being strung out or being fat?" — Nikki Sixx
Jos et vielä rännää, ni kohta rännäät ja huomaat olevas helvetillises koukus...
Take it easy. Tiedän mistä puhun...
Eipä ole tullut toiste vielä vedettyä, vain pari sellaista ihmistä tunnen joiden seurassa tätä voisin ottaa (en liiku "narkkiporukoissa" ja sellaisten seurassa saa huonot vibat) ja hekin asuvat eri kaupungissa. Mutta en ihmettele miten niin moni on jäänyt tähän koukkuun, ensimmäinen aine joka ei auheuta minulla minkään sortin ylireaktiota, epämukavaa oloa tai krapulaa missään vaiheessa benzojen lisäksi, jotka tosin ovatkin lääkkeitä edellämainittuihin.
muoks. yksi epämiellyttävä juttu tuli, kusilukko. Mutta tosiaan, tämäkin näyttää vaikuttavan aivan eri tavoin eri ihmisiin. Kaverini (kuka on valitettavasti käyttäjä) ei pystynyt liikkumaan mihinkään, itse makoilun lomassa taas laittelin ruokaa, kuuntelin musaa ja hilluin ympäri kämppää mielettömän hyvissä viboissa ja lähdin lopulta kapakkaan, kun laski. Ottaen huomioon että terveydelliset haittavaikutukset ovat vissiinkin nolla pari kertaa vuodessa tapahtuvassa pikkulainien vedossa, niin ihan hyvä aine verrattuna esim. stimuihin, joita mun kroppa suorastaan hylkii.
Voi että kun vittutti eilen. Vietin illan parin vanhan "ystävän" kanssa, jotka ovat koukussa subuun. Mun kämppä, sänky, safkat, kaikki käytössä. Pienistä vedoista jouduin maksaa kympin, todella skideistä tööteistä (ekat elämässä) 20 e oon nyt velkaa ja pantiksi otti hopeaesineen, ja vielä kehtaa valittaa kun piti muka lähteä liian aikaisin koska mutsini tulee käymään ja kuulemma puhunut et tarjoaisin tänään laineja! Joo-o, monikohan tarjoaa kämppänsä tuollaiselle menolle... Seuraa ei ollut nimeksikään, juttua olisi mulla riittänyt mutta tää pariskunta vain käytännössä nukkui. Pistää vihaksi narkit, tätä ainetta kun olisi oikeasti kivaa ottaa hyvässä seurassa harvakseltaan, mutta saatavuus ja käyttö kun keskittyy vakionitkuilijoihin... Karsastan narkkeja, siksi en tätä rupea vetämään. Mutta jos käsiin neljä kertaa vuodessa saa, niin oiva viihteilyaine, kun vain ois parempaa seuraa kuin muumiozombit, ja doset pysyis kurissa. Ei siinä, "nistejä"kin on todella reilua porukkaa, ne ovatkin sitten vanhan liiton miehiä.
Last edited by kuumottelija on Sat 11 May 2013, 21:07, edited 1 time in total.
mattipatti wrote:muistaakseni kysyin jo tätä eilen mut viesti vissiin on poistunut eli kysynpä uudelleen.. eli luin jostain sivulta että tää voi aiheuttaa psykoosin niin onko kukaan foorumilainen saanut kyseisestä aineesta psykoosia, että kuinkahan yleistä on moinen? Luin nuita trippistooreja niin jotku mainitsi nähneensä hallusinaatioita/visuaaleja ja itehän en niitä toivo kun ne aiheuttaa mulle paniikkikohtauksen eli kiinnostais tietää et kuinka yleistä tuo hallujen/visujen näkeminen teemuissa on?
Mulla ainakin jatkuvasti sellanen olo että näkisin todella outoja unenpätkiä vaikka oon valveilla vaikka viimeisestä (over)dosesta aikaa jo 17 h... Huh, vois pistää kyllä lopun tälle. Krapulakin vielä painaa...
kuumottelija wrote:Ottaen huomioon että terveydelliset haittavaikutukset ovat vissiinkin nolla pari kertaa vuodessa tapahtuvassa pikkulainien vedossa, niin ihan hyvä aine verrattuna esim. stimuihin, joita mun kroppa suorastaan hylkii.
"Pari kertaa vuodessa tapahtuvasta haitattomasta pikkulainien vedosta" mentiinkin sitten hihattamiseen rottailevien nistien kanssa alle kuukaudessa. No eipä taida olla edes valitettavasti mikään ennätys.
nönönönöönöö vittu subunistit rottailee ja on paskaa väkee.
Ei sit muut opiaatti nistit? Tai peruspiripöripiripää?
Eivais. Mun mielestä on vain olemassa ihmisiä jotka vetää överiksi joillain menee pitkään ja joillain menee hetken. Ei sitä kama tee tai sitten tietyillä ihmisillä tietyt kamat tekee. Itellä oli esim aika omituista käytöstä pevekin ja alkoholin takia aikoinaan ja bentsoista. Mun mielestä me ollaan aika useat aika urpoja, sit kun me saadaan huuuuuumeita käteen niin yllätys, että rupee meneen enemmän urpoiluksi.
Itehän oon käyttänyt, bupree lähemmäs kaksi vuotta, yhtään kusetusta ei oo tarttenut tehä, oikeastaan moni ihminen tykkää mulle myydä huumeensa pelkästään, koska ne tietää, että mä hoidan hommat vain fiksummin kuin moni muu. Rahat on aina silloin, kun tarttee ja yritän jeesata kavereita, kun ne tarttee apua. Kiltteys ja totuus on mun mielestä aika tärkeitä arvoja douppi jengeissä. Samassa liemessä tässä ollaan miksi siis yritetään paskaa toisille aiheuttaa? Saatais nopeemmin huumeetkin lailliseksi jos oltais aikuisten oikeasti ihmisiksi ja pidettäis vastuistamme kiinni.
Itelle subu aiheutti järjetöntä työnarkomaniaa. Elämä pysyi aika normina vaik omalla tavalla subusta on tullut mulle haaste henkisellä tasolla. Eniten mua kiinnostaa lopettaa tää vain sen takia, että pystyisin näyttään itelleni, että pystyn siihen. Eipä siitä mulle suuria haittoja tullut ikinä...
Oikeasti.
Ei sillä ole väliä mitä te vedätte, vedätte vain oikealla tavalla.
Hankkikaa työpaikat ja muitakin asioita elämään kuin huumeet, hankkikaa oikeita ystäviä, tutkikaa mitä vedätte ja miettikää omat rajanne? Onks hyvä vetää piriä kokoviikonloppu jos sen jälkeen on liian paskana hoitaan arkisia asioita? Tää on ollut mulle oikeasti elämän mittainen opetteleminen. En usko, että kitumalla ja pakottamalla yyber söber oloon mulla on yhtään parempi olo, kuin päihteilijänä, pointtina on löytää se mikä MULLE TEKEE PASKAA ja sen jälkeen yrittää vähentää sitä.
Kaikista noin 80 eri kemikaalista joita olen testannut. Bentso, stimu, opiaatti, alkoholi koukusta ja liiallisesta psykedeelien käytöstä. Niin väitän, että buprenorfiini on mulle loppupeleissä kaikista vähiten aiheuttanut ongelmia. Fyysinen riippuvuus on pieni juttu jos sen voi ruokkia joka päivä, siitä on tullut mulle tosi paljon positiivisia oloja verrattuna negatiiviisiin.
Saa nähdä mitä mä oon tästä mieltä parin viikon päästä, kun varmaan alan taas yrittään bupren "viihdekäyttöä". Onnistunko siinä ja niin eespäin. Toisaalta. En ees koe hävinneeni mitään jos se ei onnistu, koska mulla ainakin kaikki meni aika hyvin verrattuina muihin vaik bupree vedin.
Me ihmiset ollaan erilaisia toisistamme, toisille toinen on paha ja toiselle toinen on vähemmän paha. Niitä omia rajoja selvitetään. Jotkut tekee päätöksen lopettaa kaikki ja saattaa olla senkin jälkeen elämässä ihan paskana, jotkut pistää omat rajat itelleen ja onnistuu saavuttaan tasapainon. Kyse on haittojen vähentämisestä minimiin saakka jokaisella yksilöllä, mielummin kuin paskan levittämisellä sanoo "No kun kerran vedät bupree niin hetken päästä oot niin vitun paskana." Oma vikas, mut ei sekään ole lopullinen moka välttämättä, aina voi kääntää menoa parempaan.
Ei oo helppoo opetella päihteidenkäytön hallintaa. Suurimmalla osalla suomalaisella se on eliniän kestävä prosessi ja alebaarissa näkee kuinka moni meistä ei ees kykene löytään 50 vuodenkaan aikana sitä kultaista keskitietä. Ite ettinyt sitä 8 vuotta. Se on hankalaa, mut ei sitä itelleen paskaa turhaa kandee tehä. Ottakaa huomioon keitä te ootte, mitä teidän sisällä voi olla pielessä ja miten se vaikuttaa teidän päihteiden käyttöön.
Sitä saa mitä tilaa, mä yritän tilata menusta aina parhaat pihvit.
nönönönöönöö vittu subunistit rottailee ja on paskaa väkee.
Ei sit muut opiaatti nistit? Tai peruspiripöripiripää?
Subunistit lie opiaattinisteistä yleisimmin tavattuja täällä pohjolassa. Ja ite oon ainakin tavannut juuri nimenomaan niitä rottia eli nuutuneen itsekeskeisiä valehtelevia kusettavia iniseviä raunioita keskimäärin eniten subunistien joukossa, siinä missä peruspiripöripiripäät psykoosiflippaa enemmän, hatsijurnuttajat heittää väsynyttä läppää ja happofriikit luulee löytäneensä suuren totuuden juotuaan kustaan.
Ja tässä ketjussa nyt satutaan sattumoisin puhumaan nimenomaan subusta, ja ihmisillä nyt sattuu sattumoisin olemaan subunisteistä tietyntyyppisiä kokemuksia. Ei se musta mikään ihme oo. Käsi ylös se, joka ei oo subunistien joukossa rottaa tavannut. Nih.
kuumottelija wrote:Ottaen huomioon että terveydelliset haittavaikutukset ovat vissiinkin nolla pari kertaa vuodessa tapahtuvassa pikkulainien vedossa, niin ihan hyvä aine verrattuna esim. stimuihin, joita mun kroppa suorastaan hylkii.
"Pari kertaa vuodessa tapahtuvasta haitattomasta pikkulainien vedosta" mentiinkin sitten hihattamiseen rottailevien nistien kanssa alle kuukaudessa. No eipä taida olla edes valitettavasti mikään ennätys.
Ei niinkään. Näin pari vanhaa kamua, joista oli tullut rottailevia nistejä. Sitä en ollut aavistanut. Olisi ollut hienoa heittää läppää pienissä nuokuissa, mutta näin vain tärinää, kiukkua ja rottailua sekä sanatonta koomailua sekä yhtäkkistä rahan vaatimista ja kiittämättömyyttä. Yritin puhua järkeä, mutta sain vain kiukkuista aggressiota ja välinpitämättömyyttä sekä valitusta - omassa kämpässäni. Meininki oli sellaista, että "jee, me kuollaan 25-vuotiaina". Hyi hitto.
Tämä myös oli toinen kertani kyseisen aineen kanssa. Päätös hihattamisesta syntyi huomattavassa humalassa "once in a lifetime"-mentaliteetilla. Eli ei tässä ole "menty alle kuukaudessa" mihinkään.
"Nistejä" on reiluja ja toisiaan auttavia, jotka jopa pysyvät työelämässä eivätkä vain onnistu pääsemään koukustaan eroon. Sitten on edellämainitsemiani, jotka on oikein ylpeitä siitä, että ovat nipahtaneet. Se on halveksunnan osoitus kaikille niille, jotka yrittävät päästä paskasta ylös.
Valveunista sen verran, etteivät ne siinä krapulatilassa 2 h nukkuneena enää olleet kivoja
Pakko hehkuttaa kyl tätä fiilistä ku oon ollu nyt sen 2viikkoo ilman teksiä ! Takana kummiski reilu 1,5v päivittäist vetoo. Reflat tuntuu vaan aamusin ja jos ei saa nukuttuu, ni sillo, mut viimeyöt nukkunu ihan kohtuullisesti, vissiin kun sain vihdoinki hatsii Ja ruokaki on maistunu helvetin hyvin jo ennen sauhuu ja nyt viel paremmi.
Tärkeintä täs on ollu itelle et ei jää sohvan pohjalle kieriskelee itsesäälis, vaan lähtee esim. kävelee, ostaa pari lonkeroo ja nauttii kesästä Jos paskakeli tai jotai niin lukee hyvää kirjaa, kattoo leffaa yms. muuta mukavaa. Kuhan tekee jotain mist nauttii tai saa jotain irti (vaikeet i knou) Hatsi tekee itelle alkuu sen et alkaa kelaa niit paskoi keloi, mut senkin voi ottaa oikein ja miettiä vaik syitä miks alkanu käyttää erittäin hyödyllist ja tärkeetä tulevaisuuden kannalt Imo !
Tuntuu nyt aika tymältä ajatella, että tota tuli 6vuotta jokapäivä kadulta ostettua ja ei edes toiminut. Heroiinin käyttökin tuntui fiksummalta kun maksoi muustakin kun terveenä pysymisestä. Onneks ei tarvi enää maksella isoja rahoja terveenä pysymisestä ku on kh:ssa.
Tälläkin pienellä lääkkeellä saa pilattua elämänsä aika kivasti.
Ääh. Mulla on ikävä subua. Tai ei subua, vaan sitä itsevarmaa ja sosiaalista oloa jonka siitä saan. Mulla vaan tulee saatanan kalliiksi Oulun hinnoilla tuon vetäminen, mulla ku on bupreen joku luontainen toleranssi, heti ensi kokeilulla vedin sen 1.5mg nokkaan lähestulkoon täysin opiaatti/opioidi-naiivina, pari kertaa olin tainnut isomman satsin panacodeja popsia aikaisemmin, ja sen jälkeen olenkin todennut että tuota pienempää määrää on turha edes ottaa jos haluaa jotain oloja. Mutta olen luvannut itselleni että nyt pidetään se ainakin 2kk taukoa, just gotta tough it out.
Methylenedioxypyrovalerone. Not for human consumption.
Juuan kokista ja nussitaan.
Nyt tuntuu et oon päässy eroon tästä paskasta ! yli kuukaus menny ilman 3viikon jälkeen alko olo muuttuu, ja nyt saa jo nukuttuu yms. Nää henkiset olot on pahoja, vaikkei mieli tee yhtää bubree. tarvitsen bentsoja tai lyriicaa tai vauhtia että pystyn toimimaan 'normaalisti'. Elämä alkaa pikkuhiljaa maistua, kiitos ystäville!
Tänäään itelläkin neljäs viikko ilman päivittäis käyttöä. Voishan sitä vähän kunnioittaa vaik... Vetämällä bupree!
Ei vais, mun piti olla täl viikon ilman kattoo nyt mitä siitä tulee.
Oikeastaan. Bupren satunnaiskäyttö on ihan perseestä verrattuna sen päivittäiskäyttöön. Päivittäiskäytössä siitä oli paljon apua about kaikkeen. Varsinkin keskittymiseen, mut nyt silloin tällöin. Oon hirveissä puheripuleissa ja loppupäivästä kaadun kuunteleen jazzin klassikot uudelleen ja uudeelleen. Mietin, että kuinkahan nopeesti tolet menee niin alas, että sillä kahen millin vedoilla pärjää taas sen yli 24 tuntia, koska huomannut, että jos nyt ottaa bupree niin sellaiset intensiiviset vaikutukset jää johonkin 6 tuntiin sit sen jälkeen onkin kaksi kolme päivää vain hyvä fiilis ja NÄLKÄINEN sellainen.
Niin pirun pitkä lanka ja tää on varmasti käsitelty monesti mutta ei osunut silmään joten kysytään taas kerran
Teidän mielipiteet temgesicin ja texin eroista nokittaessa?
Itellä ois muistikuva että kerran (nollatoleilla) nokitin 0.4 teemun ja se toimi about yhtä kuin joku 2mg texiä, ellei paremminkin. Tosi harvoin käytän joten mulla ei toleranssia opiaatteihin ole, paitsi luontaistolea (otan aina sen 2-3mg buprea vaikka viime opiaattikerrasta ois kuukausia)
Joten muistanko vain väärin vai onko muidenkin mielestä tuo temgesic jotenkin "vahvempaa"? Ulkomaalasilla foorumeilla porukka on myöskin tätä sanonut mitä tossa googlailin.
Kyllä teksissä ja teemuissa on suhteessa ihan saman verran sitä buprea. Milli teksiä toimii tasan yhtä hyvin kuin milli teemuja. Tosin subuja säilytetään usein väärällä tavalla, jolloin niiden vahvuus voi kärsiä. Se on ainut järkevä selitys placebon lisäksi jonka keksin asialle.
Mä olen ehkä onnellinen tälle kesällle nimittäin korvaushoitojaksoni alkaa 11.6 =) Eli viikko tässä kitua. Reflasena. Mut jesh.. ahihi =) Loppuu se rahan hukkkaaamine ja muiden aineinden kokoaikane narkkaaminen
[17:14] <bong_aqua> oot kyllä kohtuukäytön ruumiillistuma
No ei einakaan vetää ilmasta douppia, ennemminki pysyä hengissä, terveenä, ja kattoa mitä mahollisuuksia sitä sais tuotakautta, kun en ole juuri kokeillut käydä töissä / tutustua työelämään kovinkaan innolla juuri subutexriippuvuuteni takia, tai kouluihin ttms.
Noh, jännä nähä. Tänään taidan ostaa viimiset buprenorfiinit 1 ja puoli subutexiä joilla pärjään vkon ja sitten alkaa liotus
Viimi yö oli kyllä täyttä tuskaa, JALKOJA siis jalkapyötää särki niin mahdottomasti että heräilin puolen - tunnin välein. Hyyhhyh. Eikait siinä. Tsemii kaikikille subukäyttäjille. Ja niinku moni on sanonu et "eine bupre viekkarit ole pahat et älä valita subunide" ¨
..kokeileppa ite ja tervemenoo katotaan miten kauan jaksat olla ilman ? Ihan perseestähän ne on ja kestää fyysiset itel nyt kolmatta vkoa. Milin taisin viime perjantaina ottaaa, eikä valoa / loppua näy
Henkiset on aivan persiestä, ei kykene suoriutumaan esim kaupassa käynistä, sieltä tulee lähinnä ostettua olutta jne joka aamu.
Hrrr. Onneks saan tos 14:00 mennes pelii ja siihe mennes kaikki haastattelut on ohi. JEAh, hyvät päivän jatkot kaikille
MOON AAMUPANDA <3
[17:14] <bong_aqua> oot kyllä kohtuukäytön ruumiillistuma
Onnee yritykseen panda. Toivottovasti löydät jotain muita asioita elämääs kuin narkkaus, se on mun mielestä SE THE JUTTU aina, kaikissa lopetuksissa. Se on myös se haasteellisin. Mut ota pieniä askelia, jos menee yksi askel taakseppäin niin tsemppiä vain seuraavaan. Kyl niitä huumeita saa ottaa, mut kohtuus on se tavoite aina mun mielestä.
Kyl se bupre on kova reflailu ja riippuvuus, muuttaa kyllä ajatuksenkulkua hetkeksi, mut mut. Ei se nyt pahimmasta päästä ole, ja kunnon lääkkeillä niin kyl sitä pärjää. Paskaa vain on, se motivaation putoaminen, mut anna aikaa itelles. Ajattele, että olisi sairaslomalla vain lepäämässä ja uusimassa elämääs. Käyt läpi sitä perusteellisesti läpi mitä haluut mitä et haluu jne.
Itelle tää bupren päivittäis käytön lopettaminen näyttää olevan sillain, että ainakin se tavoite on saavutettu, vaik bupree oon ottanut välillä. Oon vielä aika tyytyväinen tähän tilanteeseen, vielä kun sais vähän lisää tohon arkeen kurinalaisuutta, ettei aina vain jumittais himassa/sohvalla vaan alkais oikeasti tekeen asioita niin se ois loistavaa.
Vähän jänskätti kun tässä 10kk ajan ottanu pari - kolme kertaa viikossa subua ja päätin kun viime viikolla löin puoli palloa hihaan ja ei tuntunut juuri missään et nyt saa loppua tää rahan tuhlaus ja frendit varoitteli kovasti "ei tosta tuu mitää" "vaikka et päivittäin vedä nii kyllä saat refloja tuntea"
Kohta viikko oltu vetämättä ja ei tunnu missää, ei edes tee mieli. Mielenkiintoista... Jos sitä vaikka kuukauden päästä ottaisi vedot med lyrica ja saisi edes pienet valveunet