Amfetamiini topic.

Stimulantit & empatogeenit. Keskustelua stimulanteista, stimuloivista yrttivalmisteista ja empatogeeneistä.
zerk

Re: Amfetamiini topic.

Post by zerk »

Itse en nykyään lähde useimmiten edes ottamaan nopeita jos mulla ei ole heti käsillä jotain opioidia tai bentsoa laskuvarjoksi.
Skilla
Lepakko

Post by Skilla »

zerk wrote:Itse en nykyään lähde useimmiten edes ottamaan nopeita jos mulla ei ole heti käsillä jotain opioidia tai bentsoa laskuvarjoksi.
second dat!

onko kellekkään tullu semmosta kinuskikastikkeen näköstä piriä vastaan? näytti aikasen hurjalta ku siitä jätkät rupes karstalusikal kaapimaan klikkiin sitä..
Sivustakatsoja
Lepakko

Post by Sivustakatsoja »

Hei mulle on toho taipeen yläpuolelle ku suoni jatkuu mulla hauiksen päältä eteepäin, nii on hauiksen kohtaa.kovettunu suoni jotenki oudosti. Noin pikkurillin pitunen pätkä on kovettunu. En oo siihen kohtaa rännittäny, mutta taipeeseen kyl ja käsivarteen. Pelkkää poretta oon tykittäny. Mistä toi kovettuma voi johtuu? Pitäskö huolestuu ??

ja btw tuli taas kivaa poretta(jatkettu sitruunahapolla). Sitä en sentää rätkiny.
Foorumihahmoni on täysin fiktiivinen ja kirjoitukseni/kysymykseni perustuvat kirjaani
karmastrikesback

Post by karmastrikesback »

Piri on kyllä mukava päihde. Vähän ehkä liiankin. Jaksat ryypätä, jaksat tampata, jaksat keskittyä, jaksat valvoa, jaksat jopa siivota ja pystyt sosiaalisesti mihin vaan. Ja voit olla kuosissa silleen ettei kukaan edes huomaa, näppärää! Tänään kävin lenkilläkin porepäissä, tuntuu että jaksaa vaikka maratonin.

Pitäis varmaan kokonaan lopettaa, kun tuntuu että menee yhä useemmin hyödyksi eikä viihteeksi. Ja on alkanut himottaa.
frapathea

Post by frapathea »

karmastrikesback wrote:Pitäis varmaan kokonaan lopettaa, kun tuntuu että menee yhä useemmin hyödyksi eikä viihteeksi.
Hyötykäytössähän piri juuri parhaimmillaan onkin. Ongelma on ainoastaan siinä, että ne hyödyt katoaa nopeesti, jos vetää putkeen tai muutoin liian useasti. Vaikka niinhän katoaa se viihdekin, jos siihen käyttää.
MantaRay

Post by MantaRay »

Itse en ole ikinä poretta vetänyt tai edes kokeillut, mutta sen tarjoamat hyödyt opiskeluun kiinnostaisivat.
Jos henkilöllä olisi <99 m% puhdasta amfetamiinisulfaattia (raseemista), millaisilla doseilla sitä voisi hyödyntää opiskelussa ilman että negatiiviset vaikutukset tulisivat kovin olennaisiksi? Lisäksi kiinnostaisi kuinka kestävää tämmöinen opiskelupöhinöinti olisi. 5-7.5 mg päivässä liikaa jatkuvalla syötöllä (5 pv. viikossa, viikonloput off)?
Neste
OD

Post by Neste »

Mä en ole jatkuvasti käyttänyt, mutta jotain vinkkejä pystyn antamaan. Dekstroa käytin useimmiten, mutta nykyään menee raseemista (molemmat äärimmäisen puhtaita), doset max 10mg (toki hyvin yksilöllistä ja riippuu kamasta). Klo 16-17 jälkeen ei kannata ottaa että illalla uni tulee varmasti. Aamulla otan ensimmäisen kapselin n. tuntia ennen koulun alkua ja siitä sitten muutaman tunnin päästä toinen jos on tarvetta. Kaikki kouluaineet eivät vaadi keskittymistä joten useimmiten otan amfea vain 2 tai 4 tuntia varten. Doset kannattaa fiktailla kapseleihin, nokitellu ei vaan sovellu lääkinnäliseen käyttöön.

Ainoat negatiiviset asiat mitkä olen huomannut on hikoilu (muutenkin aineenvaihduntani on todella nopea) ja suun kuivuminen, mutta niille nyt ei oikein voi mitään. Muistaa vaan juoda nesteitä.
If the doors of perception were cleansed every thing would appear to man as it is, infinite -William Blake
Psychonautilus

Post by Psychonautilus »

MantaRay wrote:Itse en ole ikinä poretta vetänyt tai edes kokeillut, mutta sen tarjoamat hyödyt opiskeluun kiinnostaisivat.
Jos henkilöllä olisi <99 m% puhdasta amfetamiinisulfaattia (raseemista), millaisilla doseilla sitä voisi hyödyntää opiskelussa ilman että negatiiviset vaikutukset tulisivat kovin olennaisiksi? Lisäksi kiinnostaisi kuinka kestävää tämmöinen opiskelupöhinöinti olisi. 5-7.5 mg päivässä liikaa jatkuvalla syötöllä (5 pv. viikossa, viikonloput off)?
Raseeminen amfetamiini ei vaikuta minulla kohtuullisilla annoksilla kovinkaan 'pöhisevästi'; olo ei ole viihteellinen, ja keskittymiskyky säilyy. Itse olen kuitenkin suht. koht. suurikokoinen ja omaan korkeahkon luontaistoleranssin amfetamiinille. Dexedrinejä syödessäni olen huomannut, että 10mg 2x päivässä 5-6 tunnin välein on minulle sopiva annos, joka ei pistä sekaisin, vaan motivoi ja pitää keskittyneenä.
Muuten kun joudun käyttämään ihan peruspiriä, on äärimmäisen tärkeää käyttää niin vähän kuin vain mahdollista, ja muistaa nukkua sekä syödä. Piriputken jälkeen kaikki tehokkuus häviää ja tuijottelee vainoissaan seiniä. Jos nukkuu välissä ja ottaa pieniä dousseja ei 5 päivää viikossa ole paha (jotkut syö höökipillereitä 365 päivää viikossa vuosikymmeniä).

Aikaisin aamulla suosittelen syömään vauhtisi, koska vaikutus on smoothimpi eikä niin pöhisevä. Itke on kuitenkaan koe, että pienet nokat aiheuttaisivat sen kovempia laskuja kuin pommien syöminen - toki ehkä vähän, mutta tärkeämpää on nautitun pirin määrä. Syömällä kannattaa aloittaa varovasti, koska liian iso vahinkopommi voi pistää aivot pärisemään muutamaksi tunniksi, ja opiskelu lykkääntyy (plus laskut pahenee). Varsinkin jos ilta lähestyy ja pitäisi mennä nukkumaan johonkin aikaan, tai herään aamulla aikaisin lukemaan vielä tärppejä, otan mielellään sellaisia 3-5cm, millinohuisia viivoja - ei nouse eikä pöhise, ei tule laskuja ellei ota liikaa, ja voi helposti 10 minuutin välein hienosäätää dosea.
Sivustakatsoja
Lepakko

Post by Sivustakatsoja »

hUuuHhu että on hyvää vauhtia liikenteessä, eteläsuomessa pk-seudulla. peeus jauhoo, ehkä hiukan rakeista.
0,08 vedot fiktiltä ja jytisee nii että :love: :love: :love:
nyt ollu noin 8min nousuu kokoajan ja ei näy loppua !! :love: toi oikeen käden taive (vai miten se sanotaan) on vissiin rustoutunu tai jotain ? kertokaa mikä tossa on ku se on noin 5cm pitune pätkä taipeen suonesta melkee kivikova ollu jo viikon. ei oo mitää särkeny, tai välil on tuntunu epämiellyttävältä siin rustokohas.

e: Tais olla tuo 0.08ki too much. voiks täs olla jotai muuta jatkeena ku pörrää näin hyvin, tai sit ei oo ollu vaa koskaa näin hyvää poretta. Kyselen ku pikku lapsi sry :oops:
Foorumihahmoni on täysin fiktiivinen ja kirjoitukseni/kysymykseni perustuvat kirjaani
Skilla
Lepakko

Post by Skilla »

Sivustakatsoja wrote:hUuuHhu että on hyvää vauhtia liikenteessä, eteläsuomessa pk-seudulla. peeus jauhoo, ehkä hiukan rakeista.
nyt ollu noin 8min nousuu kokoajan ja ei näy loppua !! :love: toi oikeen käden taive (vai miten se sanotaan) on vissiin rustoutunu tai jotain ? kertokaa mikä tossa on ku se on noin 5cm pitune pätkä taipeen suonesta melkee kivikova ollu jo viikon. ei oo mitää särkeny, tai välil on tuntunu epämiellyttävältä siin rustokohas.

e: Tais olla tuo 0.08ki too much. voiks täs olla jotai muuta jatkeena ku pörrää näin hyvin, tai sit ei oo ollu vaa koskaa näin hyvää poretta. Kyselen ku pikku lapsi sry :oops:
ei me voijjja tietää mitä sä vedit... jos se on >40% niin tommonen dose riittää amfea.. (ainakin itselle tällä metodilla)
Last edited by Skilla on Thu 20 Jun 2013, 22:52, edited 2 times in total.
LeFairylette
OD

Post by LeFairylette »

Ite ainaki reilu viikko sit, juuriki ok-seudulla, ostin piriä mikä kolahti pikku dosella ihan mukavasti. Veikkaus että seassa oli pevekkiä..
"Sä oot likanen narkkari! Yhteiskunnan pohjasakkaa!!
Sivustakatsoja
Lepakko

Post by Sivustakatsoja »

BlisSeeker wrote:Ite ainaki reilu viikko sit, juuriki ok-seudulla, ostin piriä mikä kolahti pikku dosella ihan mukavasti. Veikkaus että seassa oli pevekkiä..
^ no tätä mä tässä itekki mietin :foil: mut eeipä valittamista :love:
Sivustakatsoja
Lepakko

Post by Sivustakatsoja »

Skilla wrote:
Sivustakatsoja wrote:hUuuHhu että on hyvää vauhtia liikenteessä, eteläsuomessa pk-seudulla. peeus jauhoo, ehkä hiukan rakeista.

ei me voijjja tietää mitä sä vedit... jos se on >40% niin tommonen dose riittää amfea.. (ainakin itselle tällä metodilla)
Epäilen vahvasti että täälläpäin liikkuisi 40%> amfee. mut onhan toiki mahollista.
doof
Kameleontti

Post by doof »

Sain tämmöstä keltasta tahnaa pari gemmiä, niin kannattasko se siirtää jääkaappiin\pakastimeen koska ton tahnan annostelu on vaikeet. Se tarttuu sormiin ja elmukelmuun, mihin se siis on kääritty :/ eikai se pakastimessa jäädy niin kovaks että palasiks pistäminen olis viel hankalampaa?
Skilla
Lepakko

Post by Skilla »

doof wrote:Sain tämmöstä keltasta tahnaa pari gemmiä, niin kannattasko se siirtää jääkaappiin\pakastimeen koska ton tahnan annostelu on vaikeet. Se tarttuu sormiin ja elmukelmuun, mihin se siis on kääritty :/ eikai se pakastimessa jäädy niin kovaks että palasiks pistäminen olis viel hankalampaa?
Piri on hydrofiilinen aine, eli se kerää kosteutta ilmasta. Laittamalla sen pussin pakkaseen tää efekti loppuu, siitä tulee kovaa mutta helpommin annosteltavaa. Kräkkää biitin ja punnitsee sen, ei se vaikeaa oo.
VXA
Kameleontti

Post by VXA »

Amfetamiini.

Tätä oon nyt elämässäni ottanut kahdeksan kertaa, jos en oo unohtanut jotain. Yleensä muitten yhdisteiden kaveriksi vereen mennyt, nyt viimeiset kaksi kertaa, tänään ja eilen, selvään päähän, ja vieläpä helvetin hyvää piriä. Varmaan aika tehä raportti.

En mä oikein pidä tän vaikutuksista pelkiltään. Pidän paljon enemmän metyylifenidaatista. Se on energisempää ja hauskempaa, vaikkei sekään nyt ole kunnolla viihteellistä. Piri tuo varsinkin noustessaan liian jumisen tasaisen tylsän olon. Paljon vahvempi ja kehollisesti euforisempi douppi se kyllä on. Duuniin ja opiskeluun kyllä toimii, mutta kyllä mä mieluummin hoidan asiani mefepäissäni.

Mutta sitten kun lainien päälle doussaa vaikka tommoset 10 mg mefeä, niin olosta tulee jo oikeasti viihteellinen sillä tavalla kuin stimulanteista puhuttaessa yleensä tarkoitetaan. Sosiaalisuutta ja itsevarmuutta, maailma näyttää kauniilta, fiilis on parempi kuin kummallakaan doupilla yksinään. Tämä oli itselleni suuri yllätys eilen. Tätä komboa mulla varmaan tulee tekemään mieli, itse asiassa nyt jo vähän harmittaa että huomenna mulla tuskin enää on piriä. Pitänee noudattaa tiettyä varovaisuutta tulevaisuudessa jos lähen tälle linjalle useemmin. Ehkei pitäis lähteä ollenkaan. Jaa-a.

huom: mulla on ADHD-diagnoosi.

edittiä. pitää vielä sanoa että mitään laskujahan tästä en oo huomannut tulleen ja toiseksi että vetää kyllä hatsin aika maihin, peittää vaikutusta liikaa. TÄMÄ PAHA! metyylifenidaatti tekee vähän samaa, mutta sen kanssa hatsi toimii kyllä kuitenkin aina ihan tarpeeksi. Mielestäni hyvä kombo tämä jälkimmäinen.
Jos metsään haluat mennä nyt,
niin takuulla pajautat.

Kolme likaista hippiä hiisas näin, piippu kiersi ringissä eteenpäin. Ja koska hatsia oli paljon niin, kutsuivat he messiin yhden pajapään.

Kuoseissa taju ajantajusta heikkenee.
rissu
Karvakuono

Post by rissu »

Onko jollain tullut vastaan pirkanmaan seudulla ruskehtavaa/josain määrin kellertävää piriä? Otin 0.1 nenään kaverilta ja huhhuhu mitä tavaraa. Onkohan seassa metaa?
Dexma
Moderator

Post by Dexma »

rissu wrote: Otin 0.1 nenään kaverilta ja huhhuhu mitä tavaraa. Onkohan seassa metaa?
Tuskin.
Ja voi olla.

Mut noilla tuntomerkeillä myös voi olla ihan mitä vain oikeastaan. Siitä voit olla varma, että jos se 0,1 g toimii niin silloin se on ainakin hyvää laatua. :D

Sen jälkeen mitä oon metaa kokeillut niin eipä sitä fiilistä oikein katupiristä oo saanut. Tästä oon kuullut vähä kahta puhetta, että Suomessa usein ois metaa jatkettuna ja myytäis pirinä ja ettei Suomessa paljoo meta pyöri noissa pireissä vain enemmän dex ja raseemista muotoo.

Riippuu aina keltä sitä saa. Mut kellertävä jauhe ja 0,1 annos niin hyvin mahollista, että se on vain vähemmän jatkettua. Eikä sekään nyt vielä mitään super hyvää ole.
frapathea

Post by frapathea »

Kyllä Suomessa metaa liikkuu, tai ainakin liikkui ihan reippaasti niissä piireissä joissa aikanaan ite pyörin. Mistä tiedän? Muutaman satsin kanssa jäi lähipiirissä porukkaa kiinni, ja siellähän se metamfetamiini komeili poliisien ojentamissa testituloksissa. Ja kyse oli tosiaan, kuten Dexma mainitsit, pirinä myydystä kamasta, eli luultavasti normipiriä metalla & muulla jatkettuna. Mut olipahan "vitun tykkii pirii", sillä kyllähän se meta potkii yleensä ihan huolella.

Eiks yks vanha jippo testata onko kyseessä metaa oo yrittää polttaa sitä? Ei sillä, että se muuten olisi harrastamisen arvoista – tuntuu pahalta ja annostelu on hankalaa – mut jos on epälystä, niin selviää tuolla tavoin aika helpolla.
JOHNSSON
Lepakko

Post by JOHNSSON »

Kyllähän sen nyt jo nousuissa erottaa onko se metaa tai piriä. Tai ainakin itse tunnistan.
Vape
Lepakko

Post by Vape »

Minkälaiset olot noista vahvemmista (>50%) pireistä oikein pitäis tulla? Netin syövereistä tilaamani kirje tuli tänään ja oon sitä tässä kolmet nokat ja kahdet pommit ottanu, arvioisin määräks 0.05 per laini. Tosiaan mainostettiin että tää olis >80% (mitä epäilen kyllä) eikä tästä tuu semmosta adhd sekopää fiilistä kuten perus suomipiristä. Helvetin kovat euforiat ja tietty hampaita narskuttelee, mutta muuten tosi chilli/rento fiilis, ei yhtään levoton olo tai mitään. Tietyllä tapaa paljon selkeämpi kuosi myös. Tai selväpäisempi olo mitä yleensä tulee. Siis kirkas olo.
Polttaa paljon nenässä muttei tuskallisesti. Ja hikoo perkeleest
Keskittymiskyky loistaa poissaolollaan, voi olla vähän sekava tekstinpätkä :D

e: kävi sekin mielessä että voiko ssri-lääkitys laimentaa vaikutuksia?
strapfun
Karvakuono

Post by strapfun »

Vape wrote:Minkälaiset olot noista vahvemmista (>50%) pireistä oikein pitäis tulla? Netin syövereistä tilaamani kirje tuli tänään ja oon sitä tässä kolmet nokat ja kahdet pommit ottanu, arvioisin määräks 0.05 per laini.
Mulle on tullu ainakin noista "selkeemmin paremmista" pireistä sellainen tasainen ja hyvä fiilis. Nousujen tunnetta ei tuu välttämättä ollenkaan. Joskus vedin epähuomiossa liian paljon lyhyeässä ajassa, niin menin aika jumiin siitä. Odotin et ois tullu sellainen räjähtävä nousu, niin paskat. Pää jumissa seurailin porukkaa ja jumitin aikani. Muutoin oli sellainen aika selkeä olo.
Olento
Apteekki

Post by Olento »

Dexma wrote:
rissu wrote:Mut kellertävä jauhe ja 0,1 annos niin hyvin mahollista, että se on vain vähemmän jatkettua. Eikä sekään nyt vielä mitään super hyvää ole.
Tosiasiassa toi väri nyt ei sano hevonvittuukaan siitä laadusta... Siit saa kellertävää vaikka heittämäl korkillisen bissee sekaan..
xxx-men
Kameleontti

Post by xxx-men »

Tuli tosta värihommasta mieleen et tehtii kerran yhestä poreesta myrkynvihreetä. Pore oli hyvää mutta kukaan ei sitä suostunu ostaan :P Piti sitte se vetää omiin tarpeisiin. Sinistäki joskus tehtiin. Mikä siin on et pinkkii ostaa porukka mut heti ku tehään vähän kivemman väristä ni jengi ei uskalla ostaa.
Last edited by xxx-men on Sun 07 Jul 2013, 20:20, edited 1 time in total.
KarstaFari

Post by KarstaFari »

Itel tuli parivuot takaperin vihreet pirii vastaan.. Aluks oli normaalinväristä, matkalla turusta paimioon se vaihtoi värin vihreäksi.. wtf? :d
LeFairylette
OD

Post by LeFairylette »

Mä olen kans kuullut tästä vihreästä piristä. Ilmeisesti hulkiksi on sitä kutsuttu. Itellä ei kyllä oo eteen sattunut.
"Sä oot likanen narkkari! Yhteiskunnan pohjasakkaa!!
kissankorva
Apteekki

Post by kissankorva »

Onko turvallista ottaa pirilaskuissa melatoniinia ja ketipinoria jos haluaa saada unta?
xxx-men
Kameleontti

Post by xxx-men »

kissankorva wrote:Onko turvallista ottaa pirilaskuissa melatoniinia ja ketipinoria jos haluaa saada unta?
On. Itekki joskus napsin ketipinoria kun ei ollu mitään muuta laskuihin.
frapathea

Post by frapathea »

Jea, lepteillä saa kyllä takuuvarmasti unta piriputken jälkeen. Tosin saattaapi sit myös nukkua ihan huolella. Veikkaan et melatoniinia ei ees tarvita, jos on jotain väsyttävää neuroleptii käsillä. Kyllä tipahtaa. :mrgreen:
Stickyicky
Karvakuono

Post by Stickyicky »

Mites tollanen vähän ruskean värinen piri? Kokemuksia? Mistä väri tulee?

Ihan ok tavaraa kuitenkin.