Ekstaasi-info

Stimulantit & empatogeenit. Keskustelua stimulanteista, stimuloivista yrttivalmisteista ja empatogeeneistä.
magiclymagical
Apteekki

Re: Ekstaasi-info

Post by magiclymagical »

Reilusti vaan taukoa ni kyllä ne paremmin futaa. Mutta ei itsellä enää madme toimi samallalailla kuin ennen mutta tähän on syynä omasta mielestä se että tietää jo mitä odottaa ja ei tule enää niin yllätyksenä ja näin pystyy tavallaan varautumaan vaikutuksiin ja siksi ei tunnu samalta kuin ekoilla kerroilla, mut kyl toimii viel ja hyvi. :P
Mun ajatukset on vaan mun ajatuksii, sul on vapaus miettii omia.
MantaRay

Post by MantaRay »

kimi12345 wrote:Hei, olen uusi täällä foorumilla ja kerkesin jo asiaa lyhyesti kertoa esittelyssä. Eli tarvitsen tietäviltä neuvoja sekä mielipiteitä. Viimeisten 1,5 vuoden aikana olen ekstaasia kokeillut seitsämästi(1 pilleri per kerta), aina pitänyt väthintään sen 2-3 kuukauden taukoa ennen seuraavaa ja joka kerta tuntunut aivan kuin ensimmäisellä kerralla. Kokeiltu on valkoisia bentleytä, sinisiä ferrareita. Viimeisin hieno euforiani oli kesäkuun alussa 4kuukauden tauon jälkeen, kyseessä oli vihreä tähti mikä toimi tosi hyvin.

Ensimmäistä kertaa päätin löystää periaatteestani ja nautin juhannu-perjantaina vain 2 viikon taon jälkeen paljon kehutun punaisen kanadan. Otin ensin puolikkaan, vähän kihelmöi joten päätin ottaa myös toisen puolikkaan noin 25 minuutin jälkeen. Ei tuntunut missään, ei niinkuin ennen, vähän tietysti hyvän-olon tunnetta muttei kummempia. En tiedä mikä meni pieleen, oliko tosiaan taukoa liian vähän vai mikä? Muilta ystäviltäni kuullut hyviä euforia-kokemuksi jopa viikon tai kahden tauon jälkeen..

No, pohdin asiaa ja päädyin lauantai-aamuna sellaiseen tulokseen että pilleri oli susi, eli huonoa laatua joka ei sisällä sitä itseään. Kuvittelin vielä seretooneja olevan aivoissa jäljellä joten päätin kokeilla uudestaan seuraavana iltana. Sain käsiini tummansinisen delfiinin, alussa hieman tuntui että NYT LÄHTEE mutta ei ikinä lähtenyt. Tyhmänä otin tunnin päästä vielä toisen(jälkeen päin kaduttaa, hieman likanen olo) samaa satsia eikä auttanut ollenkaan.

Joten mitä tässä on tapahtunut? Voiko tollaisen parin viikon "kovan" käytön jälkeen tehdä pysyviä vahinkoja seretoonireseptoriin? Oma pelkoni on se etten enään ikinä pääsisi samoihin tunnelmiin kuin aikaisemmin, onko huoleni aiheeton?
Pystytkö kaivamaan tuolta pillreports.com ne sun nappisi? Omaan korvaan kuulostaisi kuitenkin siltä, että olet vetänyt perus paskoja naksuja. Tunnen itse kuitenkin pari henkilöä jotka ovat kuukausien ajan kiskoneet kristallia joka viikonloppu ja heillä on aina toiminut jotenkuten/hyvin.
Itse pysyttylen visusti erossa naksuista juuri sen takia, että vaikka olisi kehuttu printti et voi ikinä tietää onko se vain jotain kopioerää, ilman test kittejä. Tosin, sama juttu pätee myös kristalliin, mutta kristallin kanssa pystyy omasta mielestäni kontrolloimaan annostusta huomattavasti paremmin.

Itse olin viime kesänä vähän samankaltaisessa tilanteessa kuin sinä. Nyt vuoden tauon jälkeen olen todellakin sitä mieltä, että viime kesänä tauot pääsivät liian lyhkäsiksi. Kuukaudenkin tauko on monelle liian vähän jos ei halua nostaa annostusta radikaalisti.

Serotoniinireseptoreihisi et saa pysyvää tuhoa vielä tuolla käytöllä.
kimi12345
Tuppisuu

Post by kimi12345 »

Pystytkö kaivamaan tuolta pillreports.com ne sun nappisi? Omaan korvaan kuulostaisi kuitenkin siltä, että olet vetänyt perus paskoja naksuja. Tunnen itse kuitenkin pari henkilöä jotka ovat kuukausien ajan kiskoneet kristallia joka viikonloppu ja heillä on aina toiminut jotenkuten/hyvin.
Itse pysyttylen visusti erossa naksuista juuri sen takia, että vaikka olisi kehuttu printti et voi ikinä tietää onko se vain jotain kopioerää, ilman test kittejä. Tosin, sama juttu pätee myös kristalliin, mutta kristallin kanssa pystyy omasta mielestäni kontrolloimaan annostusta huomattavasti paremmin.

Itse olin viime kesänä vähän samankaltaisessa tilanteessa kuin sinä. Nyt vuoden tauon jälkeen olen todellakin sitä mieltä, että viime kesänä tauot pääsivät liian lyhkäsiksi. Kuukaudenkin tauko on monelle liian vähän jos ei halua nostaa annostusta radikaalisti.

Serotoniinireseptoreihisi et saa pysyvää tuhoa vielä tuolla käytöllä.
Hei, kiitos vastauksestasi. Ensimmäinen parin viikon tauon jälkeen oli tuo punainen kanada, http://www.pillreports.com/index.php?pa ... l&id=22852 ? en tiedä sitten onko juuri tuota erää? Voiko muuten jatkossa tulla "lume-vaikutusta"? :) Siis elikkä nyt kun ensimmäistä kertaa ei onnistunut ja koki sen niin ensi kerralla aivot voi spoilata koko vaikutuksen... hiukan niin kuin miehillä ei mene kaikki putkeen makkarissa tärkeällä hetkellä koska liikaa miettii sitä.? (:D)
gaia
Kameleontti

Post by gaia »

Vaaleanvihreä lacoste oli kyllä jotain niin nannaa että hohhoijaa! Hatusta heittäisin että mämmiä oli päälle 150mg, koska kyllä sen verran vietereillä oli.
Vai toimiiko?
Pot Head
Psykonautti

Post by Pot Head »

Siniset Delfiinit ihan kelpo namuja. Ei vahvimpia muttei paskojakaan. Heittäisin et ehkä n.100mg tai hiukan reilu mdma:ta ja ehkä hiukan jotain stimua.
Swp
Psykonautti

Post by Swp »

Jengihän tääl puhuu ihan hulluista mäyskyist huh huh... täytyypi ite pitää mielessä noi et ei nappaa liikaa naamariin. :P kuulostaa hurjilt tollaset +200mg, jos kerral vippais nii ei ehkä ois enää bileis hyvä homma ollenkaa jos kokoneemmatki pyörii pitki seinii :D).

ite syöny (PK-seutu):
Sinisii ferrareit (hyviä todellakin!, mutta siitä jo aikaa)
Punasii sydämiä (aika kämysiä, menee nopee ohi ja ei kestä ku max 1½h jos sitäkää
Sinisiä delffiinejä (2 erästä, molemmat pisti sukat pyörii jalois)
Vihreitä mitsuja (3 erästä maistanut kaikki hyviä, mut nää uusimmat (kesäkuun alus) vahval selväl printil aivan mahtava mämmisii ja tippa vauhttii, 2 namil, vetelin 6h sellasis leveleis et oksat pois!)
Rimbaud
Karvakuono

Post by Rimbaud »

Löytyykö muita kuin minä, jotka karttavat kaikkea psykedeelistä kuin hiviä? En ymmärrä itseäni, kuutisen kertaa olen mdma-essoja ottanut, ja joka kerta ei muuta kun "nousut", joissa ahdistaa ja hikoilee ihan saatanasti, ja tämän jälkeen joitakin tunteja aaltoilevaa oloa, jossa tunnetilat heittelevät oudon surullisesta avaruuteen? En pidä tästä ollenkaan, enkä varmaan enää ikinä syö mitään mdma-pitoista. Vai toimisiko puhdas kristalli eri tavalla mahdollisesti? Pahin kokemukseni oli kun erehdyin lyömään ilmeiseti voimakkaan punaisen esson hihaan.. Voi jumalauta sitä flippausta kun se kolahti. Mutta se taitaakin olla vihoviimeinen tapa nauttia mämmiä.
magiclymagical
Apteekki

Post by magiclymagical »

Imo: Naksut on on aika paskaa verrattuna iha siihen itseensä(näin yleistettynä). Jotkut nappulat on kans itsellä joskus laittanu oudosti ahdistamaan. :right:
Mun ajatukset on vaan mun ajatuksii, sul on vapaus miettii omia.
palikka
Tuppisuu

Post by palikka »

Kyllä on iha yleisellä tasolla nyt naksujen taso laskenu merkittävästi. Edelliset oikeesti ihan ok naksut oli kyl siniset ferrarit ja neki oli viel aika sellasii medium+ laatusia.
Petri6
OD

Post by Petri6 »

Rimbaud wrote:Löytyykö muita kuin minä, jotka karttavat kaikkea psykedeelistä kuin hiviä? En ymmärrä itseäni, kuutisen kertaa olen mdma-essoja ottanut, ja joka kerta ei muuta kun "nousut", joissa ahdistaa ja hikoilee ihan saatanasti, ja tämän jälkeen joitakin tunteja aaltoilevaa oloa, jossa tunnetilat heittelevät oudon surullisesta avaruuteen? En pidä tästä ollenkaan, enkä varmaan enää ikinä syö mitään mdma-pitoista. Vai toimisiko puhdas kristalli eri tavalla mahdollisesti? Pahin kokemukseni oli kun erehdyin lyömään ilmeiseti voimakkaan punaisen esson hihaan.. Voi jumalauta sitä flippausta kun se kolahti. Mutta se taitaakin olla vihoviimeinen tapa nauttia mämmiä.
Ei kyllä nyt kuulosta yhtään MDMA:lta nuo sinun olosi. Itsekin ennen välttelin psykedeelejä, mutta madmaa en koskaan tähän kategoriaan laskenut.
"Yksi vaarallisimmista huumeiden käyttötavoista on niiden poliittinen käyttö." -Nils Christie & Kettil Bruun
Dexma
Moderator

Post by Dexma »

Rimbaud wrote: En ymmärrä itseäni, kuutisen kertaa olen mdma-essoja ottanut, ja joka kerta ei muuta kun "nousut", joissa ahdistaa ja hikoilee ihan saatanasti, ja tämän jälkeen joitakin tunteja aaltoilevaa oloa, jne
Voi joo olla, että et ole ottanut madmaa, mut itellä ainakin on sillai, että oon super herkkä nykyään kaikille deeleillä ja varsinkin mämmille. Ihan puhtaasta mämmistä yli 80 mg dosesta saattanut laatata jo ja just tulee hiki ja tosi epämukavat nousut. Sen jälkeen olo on parempi...

Mut kokeile joskus ottaa pieni dose mämmiä, siis just kristallia. Puhas mämmi toimii jotenkuten jo 40 mgeellä mulla sekin voi illan tehä ihan mielenkiintoiseksi. Nää siis oraali doseja jos oot rännännyt niin ei mikään ihmekkään jos tulee huono olo, koska silloin annos kandee puolittaa...

Tietenkin on niitäkin paljon jotka pystyy taas vetään mämmiä ihan järkyttäviä doseja, mut yleensä se dose on 80-120 porukalla joillain sitä pienempi.
karmastrikesback

Post by karmastrikesback »

Vihreät androidit on aika kovia! Sain melkein ensimmäiseen mämmikokemukseeni verrattavat euforiat kun yhden nappasin : D Tosin oli kyllä naksutaukoakin..
SadPanda
LD50

Post by SadPanda »

Offiks mut mä tartten aniaki 250mg mdma kristallia et saan sen halutun olon :P
[17:14] <bong_aqua> oot kyllä kohtuukäytön ruumiillistuma
Pen
OD

Post by Pen »

Itselläkin tuo dose jotain 150-200mg pintaan on. Joskus kaksikin tollasta naksua tulee otettua.

Mites muuten keltaset ferrarit? Kokemuksia? 180mg madmua väitetään olevan.
SadPanda
LD50

Post by SadPanda »

Pen wrote:Itselläkin tuo dose jotain 150-200mg pintaan on. Joskus kaksikin tollasta naksua tulee otettua.

En ite ole syöny ferrareita mutta sinisivioletteihin partyfloceihin verrattu sinisavalos ja jokapuolta lukenu ettämelkeen yhtä hyviä niin ainaki sit päätellen vois ajatelle ku partyfloceis väitettiin olevan 200-215mg mdma ja keltasis ferrareis jokapuolel tuo 180-200mg niin eiköhän ole ihan laatunippleitä. ! En usko että niin moni ihminen on väärässä.
[17:14] <bong_aqua> oot kyllä kohtuukäytön ruumiillistuma
karmastrikesback

Post by karmastrikesback »

SadPanda wrote:
Pen wrote:Itselläkin tuo dose jotain 150-200mg pintaan on. Joskus kaksikin tollasta naksua tulee otettua.

En ite ole syöny ferrareita mutta sinisivioletteihin partyfloceihin verrattu sinisavalos ja jokapuolta lukenu ettämelkeen yhtä hyviä niin ainaki sit päätellen vois ajatelle ku partyfloceis väitettiin olevan 200-215mg mdma ja keltasis ferrareis jokapuolel tuo 180-200mg niin eiköhän ole ihan laatunippleitä. ! En usko että niin moni ihminen on väärässä.
Tässäki topicissa tais olla aiemmin juttua näistä keltasista ferrareista. Itse olen syönyt myös, ja juuri sitä mitä luvattiin.
MantaRay

Post by MantaRay »

Kaikkien sisältö 180-240 mg -haarukassa:

Vihreät Androidit

Partyflockeja taitaa olla edelleenkin liikkeellä? (Sinisiä ja violetteja)

Punaiset lohikäärmeet (Mortal Kombat)

ja sitten nyt kaikista uusimpana uutuutena siniset ja vaaleanvioletit Lamborghinit. Iso kiekko ja ihan lambon logon muotoinen.
utopia
Tuppisuu

Post by utopia »

Kellään tietoa vihreistä tähdistä 03 alueella?
strapfun
Karvakuono

Post by strapfun »

Onko kenelläkään tietoa tai kokemusta keltaisista hymynaamoista eteläisessä suomessa? Hyvä ja kova printti, toisella puolella katkaisuviivat eli ristikko ja toisella hymynaama. Oon kuullu näistä tarinaa et ok, muttei välttämättä mdma vaan mdxx. En löytänyt näistä mitään järkevää infoa netistä. Ilmeisesti viime kesänä ollu Ibizalla (100mg), mutta tuskin on samoja. Ja tuokin tieto löytyi sinisen kovaprinttisen hymyn alta.
kimi12345
Tuppisuu

Post by kimi12345 »

Mitä mieltä olette 5 viikon tauon jälkeen, onkohan siinä ajassa seretoonit täysin palautuneet? :) Sitten onko jollakin minkälaiset kokemukset ekstaasin nauttimisesta kahtena päivänä peräkkäin, onko mitenkään mahdollista edes että seuraavana päivänä tulisi vielä huimat euforiat.? onko kukaan onnistunut siinä? :) Pitää laskelmoida jo nyt summer soundia silmällä pitäen ;)
LeFairylette
OD

Post by LeFairylette »

Mä olen kahtena päivänä vetäny essoja peräkkäin ja täytyy kyl sanoo et omalla kohdallani toisena päivänä vaikutus oli pienempi vaikka annos oli isompi, kyseessä oli vihreät mitsubishit tässä keväällä.
"Sä oot likanen narkkari! Yhteiskunnan pohjasakkaa!!
MantaRay

Post by MantaRay »

kimi12345 wrote:Mitä mieltä olette 5 viikon tauon jälkeen, onkohan siinä ajassa seretoonit täysin palautuneet? :) Sitten onko jollakin minkälaiset kokemukset ekstaasin nauttimisesta kahtena päivänä peräkkäin, onko mitenkään mahdollista edes että seuraavana päivänä tulisi vielä huimat euforiat.? onko kukaan onnistunut siinä? :) Pitää laskelmoida jo nyt summer soundia silmällä pitäen ;)
Kuukausi on se mitä en alittaisi ikinä ellei ole aivan pakko ja viimeksi kun tarkistin niin päihteitä ei kukaan pakota vetämään.

Serotoniinien palautuminen on täysin yksilökohtaista. Liikunta tuntuu jeesaavan todella paljon. Samoin tryptofaanipitoisten ruokien syöminen tai tryptofaani- tai 5-htp-valmisteilla tankkaaminen. Tryptofaani on huomattavasti parempi vaihtoehto pitkäaikaista käyttöä ajatellen. 5-HTP ja tryptofaani ovat siis serotoniinin esiasteita jotka metabolisoituvat melatoniiniksi ja serotoniiniksi ihmiskehossa. Tehokas metabolisointi vaatii kuitenkin lisäksi sinkkiä ja b-vitamiinia kylkeen. Erilaiset Vitamin B-100 Complex -valmisteet toimivat hyvin.

5-HTP:tä määrätään Japanissa masennuksen hoitoon nykyisin enemmän kuin SSRI-lääkkeitä.

Tee niin kuin parhaaksi näet ja koet. Oma mielipiteeni on kuitenkin se, että musiikin vuoksi tuollaiseen tapahtumaan mennään eikä niinkään huumeiden. Itse olen tänä vuonna menossa vain kahdeksi päiväksi, koska trance-valikoima oli yllättävän paska tänä vuonna ja oikeastaan myös edellisenäkin (pelkkää bassopörinäskeidaa) lukuunottamaatta Above & Beyondia ja Super8 & Tabia. Emerykin tekee niin yksinkertaisesti tylsää musaa nykyään. :roll:

Tosissaan annostusta nostamalla on mahdollista seuraavana päivänä saada ihan ok vibat, mutta en kuitenkaan suosittele.
frapathea

Post by frapathea »

Huomatkaa, että tämä ketju on tarkoitettu erilaisista ekstaasipillereistä ja niiden sisällöstä sekä pitoisuuksista raportoimiseen. Muu ekstaasi/MDMA-keskustelu kuuluu MDMA-ketjuun.
mb1
Lepakko

Post by mb1 »

Törmäsin perjantaina punaiseen kadana nipsuun ja kyl toimi hienosti 6kk tauon jälkeen :up:
"johnilla oli huumeiden ja seksin täyteinen elämä"

Miten karmea kohtalo -- ei ehtinyt koneella olla missään välissä.

APO
Rilono
Karvakuono

Post by Rilono »

Keltaiset ferrarit (180mg) ovat siis laatua? Kun mainostetaan olevan "melkein yhtä hyviä" kun siniset party flockit ja puhtaitakin esim. vauhdista.
rtard
Karvakuono

Post by rtard »

Itselläni ferrareista ainakin puski jonkinsortin allerginen reaktio, kirjoitinkin siitä tähän. Vihreät androidit pirkanmaalla on kyllä ainakin hyviä.
Metku
Kameleontti

Post by Metku »

rtard wrote:Itselläni ferrareista ainakin puski jonkinsortin allerginen reaktio, kirjoitinkin siitä tähän. Vihreät androidit pirkanmaalla on kyllä ainakin hyviä.
Yksi tuttu löi 1/4 hihaan ja käsi rupesi vähän punoittamaan kuin olisi allergia reaktio, mutta MDMA:lta toi tuntus vaikutuksiltaan allekirjoittaneella.
In the land of the blind, one-eyed man is the king
doof
Kameleontti

Post by doof »

Keltasen pyöreen ferrarin söin eile ja ihan hyvää oli
Swp
Psykonautti

Post by Swp »

mb1 wrote:Törmäsin perjantaina punaiseen kadana nipsuun ja kyl toimi hienosti 6kk tauon jälkeen :up:
oon kuullu huhuu et punasis vaahterois / kanadois ois 2-CP:tä... aika haluttuja nää siks tietyis porukois. en tiiä tarkkaa mut 2-cp joku psychedelic amphetamine tyyppine tutkari?

osaaks kukaan vahvistaa tätä 22-cp huhuu?

valkoset timantit hyviä pk-seudulla! :) suosittelen!
mb1
Lepakko

Post by mb1 »

Swp wrote:
mb1 wrote:Törmäsin perjantaina punaiseen kadana nipsuun ja kyl toimi hienosti 6kk tauon jälkeen :up:
oon kuullu huhuu et punasis vaahterois / kanadois ois 2-CP:tä... aika haluttuja nää siks tietyis porukois. en tiiä tarkkaa mut 2-cp joku psychedelic amphetamine tyyppine tutkari?

osaaks kukaan vahvistaa tätä 22-cp huhuu?

valkoset timantit hyviä pk-seudulla! :) suosittelen!
Mul oli anakin mdma pitoista, ku nousuis raukkaus valtas ja halailin.

-mb
"johnilla oli huumeiden ja seksin täyteinen elämä"

Miten karmea kohtalo -- ei ehtinyt koneella olla missään välissä.

APO