Tolvon?

Keskustelua opiaateista, opioideista, bentsodiatsepiineista ja muista sedatiiveista, sekä niiden turvallisesta käytöstä.
h.s.t.

Tolvon?

Post by h.s.t. »

Oiskohan kellään henkilökohtasta kokemusta jakaa kyseisestä lääkkeestä? Ilmeisesti jonkin sortin masennuslääke, sain kaverilta 10 kpl:een levyn 30mg näitä Tolvoneita, ku tuli puheeks et kaipais jotain tehokasta unilääkettä. Sille oli määrätty masennukseen näitä ja se oli syöny pari päivää niitä ja lopettanu, ku oli ollu vissiin niin väsyttävää tavaraa. Tosin puhu et muutaman kerran ku on kaivannu kunnon unia ni se on vetäny pari lärviin ja nukkunu reilu puol vuorokautta.
Toi väsyttävä vaikutushan varmaan katois jos sitä kuuriluontosesti söis, mut mahtaakohan olla suurempaa haittaa, jos juuri unensaantitarkotuksissa söis sillon tällön? En oo siis vielä koittanu. :?:
LD50
Apteekki

Post by LD50 »

Joskus noilla yritin nukkua kyllä, mutta ei toiminut vaikka kuinka isoja annoksia otti(100mg<). Vieläkin näyttää kaapissa niitä olevan. Minulla ei kyllä toimi muutenkaan mitkään uni/nukahtamislääkkeet, joten olen huono vertailukohde.

Moni niitä kyllä haukkunut häröiksi lääkkeiksi, että aiheuttaisi jonkinsortin zombimaisuutta. Tiedä sitten, kun omat kokemukset niistä on verrattavissa hedelmäaakkosten syöntiin.
h.s.t.

Post by h.s.t. »

Saa nähä toimiiko sit mullakaan, mullakaan ei kyl mikään kohtaamani(yleisesti nukuttava) substanssi oo saanu mua putoomaan.

No, täytyy joskus yrittää, jos on tarpeeks epätoivonen...
medicineman
Lepakko

Post by medicineman »

Mä saina joskus vuosia sitten 60millisiä tolvoneita ja ne teki ainakin mut aivan zombix. Tietty en käyttäny niitä kun pari päivää, et käi niiden teho tulee esille vasta muutaman viikon käytön jälkeen.
Fear is the price of imagination.
underworld

Re: Tolvon?

Post by underworld »

onko porukalla tietoa miten nää toimii nokittamalla?
Lännen nopein
Apteekki

Post by Lännen nopein »

underworld wrote:onko porukalla tietoa miten nää toimii nokittamalla?
Eih, taas yksi! Jos sinulla on pilleri niin miksi helvetissä haluat sen välttämättä sieraimeesi? Toimii luultavasti aivan samalla tavalla kuin nieltynäkin ja näin ne ovat tarkoitus nauttiakkin. Ihan ku surkeista ryyneistä tulis jotenkin muka perempia jos ne vetää nenään. Maistuukin aivan helvetin pahalta kaikki nokitettuna :evil:
näin käy näytelmissä, joissa vain kaksin kuutamoa katsellaan, vaivutaan suloisiin suudelmiin tai elimiä irti leikataan.
D.E.S
Kameleontti

Post by D.E.S »

Lännen nopein wrote:
underworld wrote:onko porukalla tietoa miten nää toimii nokittamalla?
Maistuukin aivan helvetin pahalta kaikki nokitettuna :evil:
Marzine nenää oli aika muikee makuelämys :lol: :lol:
"Taste
d.j.pratt
Karvakuono

Post by d.j.pratt »

Tolvon ei sanonut mulle mitään, niin jätin sitten syömättä loppuun ne. Voisihan sitä välistä koittaa uudestaan, kun tuo toleranssi on kasvanut ihan älyttömäksi taas levotzinen ja tenoxin suhteen.
bol
Kameleontti

Post by bol »

[offtopiX] Mistäköhän oikeen johtuu toi lääkkeiden aiheuttama väsymys. Itsellä on ollut sama ongelma monien heinälääkkeiden parissa (esim Heinix). Kun sellaisen syö, niin ei tule päivästä mitään, kun laiskottaa ja väsyttää.. [/offtopiX]