Etyylifenidaatti
-
mies74
- Karvakuono
Re: Etyylifenidaatti
Toi sun juttu tukee mun omia kokemuksia eli yritän saada sitä samaa "kuosia" ku MDPV:stä eli aakkosista, mut ei sitä ainakaan määrällä saa.
cincemilla
cincemilla
-
rebirth
- Apteekki
Nyt vähän enemän tähän tutustuneena en löydä tälle juurikaan viihteellistä käyttöä paljaltaan. Bupren päälle otettaessa haittavaikutuksia en ole tuntenut päinvastoin olen voinut rauhassa keskittyä hyvään oloon, sekä tässä kombossa nousut sisältää sentäs kunnon euforiaakin jota ei kumpikaan päihde yleensä tarjoa minulle paljaaltaan nautittuina ja nousut kestävätkin aavistuksen pidempään.
Alkoholin kylkiäisenä olen käyttänyt tätä pieninä annoksina jotta kontrolli säilyisi paremmin sekä siksi että käytökseni olisi asiallisempaa humalassa. Tähän tämä tuntuu soveltuvan aivan loistavasti kuhan muistaa ottaa tarpeeksi pieniä annoksia. Seuraavan päivän krapula onkin sitten jotain lähes sietämätöntä, tappodarra x 10.
Paljaltaan tämä soveltuu itselleni enemmän lääkinnälliseen käyttöön avustamaan keskittymistä vaativissa tehtävissä sekä pienellä annoksella helpottamaan nukahtamista.Olen myös havainnut selkeän kipukynnystä nostattava vaikutuksen, mutta mielummin silti otan opiaatteja kipuihin kuin tätä. Tietenkin tämä nyt stimuna helpottaa aamujumissa liikkeelle pääsyä ja antaa pientä energia boostia muihinkin väsymystiloihin joten kuten tästä voikin päätellä niin helpottaa valvomista jos on pakko, mutta jos tahtoo nukkua niin unta saa todella helposti.
Tässä substanssia tällä hetkellä ärsyttää eniten lyhyt kesto ja hyötyynsä nähden kovat laskut isoilla annoksilla sekä tietysti se prkl limakalvojen kärsiminen. Parin päivän käytön jälkeen maanantai aamuna nokasta vuoti verta ittekseen jonka tyrehtymisen jälkeen verenvuotoa onneksi ilmeni enään vain aivastaessa tai voimakkaasti niistäessä(huomioitakoon se että nenäni vuotaa verta muutoinkin joskus yhtäkkiä).
Alkoholin kylkiäisenä olen käyttänyt tätä pieninä annoksina jotta kontrolli säilyisi paremmin sekä siksi että käytökseni olisi asiallisempaa humalassa. Tähän tämä tuntuu soveltuvan aivan loistavasti kuhan muistaa ottaa tarpeeksi pieniä annoksia. Seuraavan päivän krapula onkin sitten jotain lähes sietämätöntä, tappodarra x 10.
Paljaltaan tämä soveltuu itselleni enemmän lääkinnälliseen käyttöön avustamaan keskittymistä vaativissa tehtävissä sekä pienellä annoksella helpottamaan nukahtamista.Olen myös havainnut selkeän kipukynnystä nostattava vaikutuksen, mutta mielummin silti otan opiaatteja kipuihin kuin tätä. Tietenkin tämä nyt stimuna helpottaa aamujumissa liikkeelle pääsyä ja antaa pientä energia boostia muihinkin väsymystiloihin joten kuten tästä voikin päätellä niin helpottaa valvomista jos on pakko, mutta jos tahtoo nukkua niin unta saa todella helposti.
Tässä substanssia tällä hetkellä ärsyttää eniten lyhyt kesto ja hyötyynsä nähden kovat laskut isoilla annoksilla sekä tietysti se prkl limakalvojen kärsiminen. Parin päivän käytön jälkeen maanantai aamuna nokasta vuoti verta ittekseen jonka tyrehtymisen jälkeen verenvuotoa onneksi ilmeni enään vain aivastaessa tai voimakkaasti niistäessä(huomioitakoon se että nenäni vuotaa verta muutoinkin joskus yhtäkkiä).
-
Saruman
- Karvakuono
Onkos muut huomanneet, että etyylifenidaatti toimii vain satunnaisesti? Eli joskus pienet vedot voivat toimia hyvin ja joskus muulloin isommat vedot eivät toimi ollenkaan, vaikka olisikin putsia. Tai tietty määrä jatkettua toimii paremmin kuin sama määrä putsia. Olettaen tietenkin ettei toleranssia ole.
Silloin tällöin tätä on mukava vedellä, mutta itse en tilaisi, koska homma lähtisi varmasti käsistä. Tuli vedettyä liikaa eräänä päivänä, näkyi voimakkaampia visuaaleja kuin mistään psykedeelistä. Seiniin ilmestyi kuvioita ja sanoja, en erottanut oliko ne totta vai halluja. Pystyi kuvittelemaan asioita ja näkemään ne edessään. Verisuonet olivat kasvoissa täysin pullistuneet. Onneksi ymmärsin lopettaa siinä vaiheessa kiskomisen.
Olkaahan varovaisia.
Silloin tällöin tätä on mukava vedellä, mutta itse en tilaisi, koska homma lähtisi varmasti käsistä. Tuli vedettyä liikaa eräänä päivänä, näkyi voimakkaampia visuaaleja kuin mistään psykedeelistä. Seiniin ilmestyi kuvioita ja sanoja, en erottanut oliko ne totta vai halluja. Pystyi kuvittelemaan asioita ja näkemään ne edessään. Verisuonet olivat kasvoissa täysin pullistuneet. Onneksi ymmärsin lopettaa siinä vaiheessa kiskomisen.
Olkaahan varovaisia.
-
Metku
- Kameleontti
Jo yksistä vedoista kristallia alkoi hahmottumaan voimakkaita visuaaleja, niinkuin Saruman kuvaili. Suosin itse pulveri etyylifenidaattia vaikka kyllä kristallikin toimii ja allekirjoittanut pääsi apinoimaan kunnolla 300mg kristallia jälkeen, ei tosin kerta annoksena vaan jonain 4 tunnin sisään nautittuna arviolta, tosin pieni määrä pöhinää vaikutti myös, mutta vain skidist'.
On kyllä kelpo stimulantti oikein käytettynä, mutta en enään lähtisi isoja määriä ottamaan todellakaan.
On kyllä kelpo stimulantti oikein käytettynä, mutta en enään lähtisi isoja määriä ottamaan todellakaan.
In the land of the blind, one-eyed man is the king
-
Velho
- LD50
[quote="Metku"
On kyllä kelpo stimulantti oikein käytettynä, mutta en enään lähtisi isoja määriä ottamaan todellakaan.[/quote]
Eikös se ole niin että isommat määrät alkavat "noidittamaan"/" vainottaa" ainankin metyylifenidaatissa asia on näin kuten kaikissa stimulanteissa MDPV kärkipäässä tässä noitimisessa

On kyllä kelpo stimulantti oikein käytettynä, mutta en enään lähtisi isoja määriä ottamaan todellakaan.[/quote]
Eikös se ole niin että isommat määrät alkavat "noidittamaan"/" vainottaa" ainankin metyylifenidaatissa asia on näin kuten kaikissa stimulanteissa MDPV kärkipäässä tässä noitimisessa
I ain't happy but, I'm feeling glad. I got sunshine, in a bag
-
Metku
- Kameleontti
Ilmaisin itseni tökerösti, juu ei isoja kerta annoksia eikä esim. 1.5 grammaa 2 viikossa yleistä terveyttä ajatellen. Ehkä jos tulee vielä joskus vastaan niin saatan linjat vetästä, mutta ei itseäni enään tämä aine niinkään kiinnosta.
In the land of the blind, one-eyed man is the king
-
Sivustakatsoja
- Lepakko
Tulipas tätäkin nyt kokeiltua. Ihan jees, tykkäsin kyl tosi paljon, mutta vaikutusaika on helvetillisen lyhyt. Tästä syntyi ongelma, ku yritti siinä puolentoista tunnin välein imeä tätä kärsäänsä. Tekee todella kipeää. Kristalli muodossa siis.
Foorumihahmoni on täysin fiktiivinen ja kirjoitukseni/kysymykseni perustuvat kirjaani
-
zerk
Joo, lyhyt vaikutusaika yhdistettynä siihen kamalaan kirvelyyn voi tehdä aika pahaa nenälle. Joskus pienen putken jälkeen oli kärsä hellänä melkein viikon ajan.Sivustakatsoja wrote:Tulipas tätäkin nyt kokeiltua. Ihan jees, tykkäsin kyl tosi paljon, mutta vaikutusaika on helvetillisen lyhyt. Tästä syntyi ongelma, ku yritti siinä puolentoista tunnin välein imeä tätä kärsäänsä. Tekee todella kipeää. Kristalli muodossa siis.
-
xxx-men
- Kameleontti
Tää on kyl aika pirun jyrkkää kamaa iiveenä. Nousut oli kyl aika tiukat tuli pieni mittavirhe annostelun kans ja olin varma et oli viimeset vedot.
Onks kui paljo toimivuudes eroo kristallil ja pulveril? Ite tota kristallia vaan testannu.
Onks kui paljo toimivuudes eroo kristallil ja pulveril? Ite tota kristallia vaan testannu.
-
Pen
- OD
Tätä ku nokittaa pari pv ni kyl veri lentää. Ite testasin vaa 200mg eestä eikä sanonu mitää ni annoin frendeil loput 1,8g. Ne sit veti ne pariin päivään koko satsin ja kyl verta kuulemma tuli aika rankasti ku redosee piti aika usein. Hyh mikä myrkkyä.
-
SadPanda
- LD50
Emt. Mä koitin ja kolusin ku tää tuli niin koko aineen läpi kaikilla mahdolisilla käyttötavoilla ja eih, emmää lähtis vertaamaan tätä metyylifenidaattiin ku tästä tulee ainoastaan (myös kaikki pienet iv doset yms oraaliset ) kolunu läpi, ni EIH, EI MITÄÄN! Ihanku olis jossainhelvetin ööaapisen laidal ja ei saa sanaa suustaan ku jumittaa niin et tekee mieli vedellä itteäsä turpaa!
Ok, olen ehkä jossain kohdin saattanut sanoa tästä jotain positiivista mutta se on fakta et ihanme "setting" tämän stimun kohal jos voidaan sellasest puhua on pahasti ittelä ainakin hukassa, ehkä jonky öky empatogeenin pääle esim 5mapb tämä olli ihan kivaa, kut lämmöt nous ja kouristusriski vaan kasvo! tää oli semmonen ku yhtee väliin oli joka puolele et tätä vaan veti vaikka vitutti vetää,mutku oli pakkko jotain vetää. Nyt ku miettii niin kyl tää menee sinne paskimpien kamalien top.3 listalle!
Ja iv ku käytti niin sai olla hyvinki varuilaan ja huolellinen eri patchien kans ja dosen kans ennenku taas löys ittesä lattialta selälään huutamas apua. Hyh bad memories! Ja re-dosettaminen oli kokoaika ja pää meni enemmä ja enemmä jummiin!
Vajaripevekkiä!
disslike, totally! Be carefull ! 
Ok, olen ehkä jossain kohdin saattanut sanoa tästä jotain positiivista mutta se on fakta et ihanme "setting" tämän stimun kohal jos voidaan sellasest puhua on pahasti ittelä ainakin hukassa, ehkä jonky öky empatogeenin pääle esim 5mapb tämä olli ihan kivaa, kut lämmöt nous ja kouristusriski vaan kasvo! tää oli semmonen ku yhtee väliin oli joka puolele et tätä vaan veti vaikka vitutti vetää,mutku oli pakkko jotain vetää. Nyt ku miettii niin kyl tää menee sinne paskimpien kamalien top.3 listalle!
Ja iv ku käytti niin sai olla hyvinki varuilaan ja huolellinen eri patchien kans ja dosen kans ennenku taas löys ittesä lattialta selälään huutamas apua. Hyh bad memories! Ja re-dosettaminen oli kokoaika ja pää meni enemmä ja enemmä jummiin!
Vajaripevekkiä!
[17:14] <bong_aqua> oot kyllä kohtuukäytön ruumiillistuma
-
damazca
- Lepakko
Itse en nykyään niin hirveästi tykkää.
Kävi pikkuarviointi/fiktausvirhe ja tuli vedettyä 0.2g kristallimaista tavaraa kertatööteillä hihaan.
Noin tunnin päästä alkoin olla sitä mieltä nyt on liian levoton olo tarvitaan jotain rauhoittavaa.
Xone järjestyi kolmella puhelinsoitolla, ovelle tuotuna. Yhteensä tähän meni kaikkine narkkivartteineen 2h kuitenkin.
Ei minulla mitään hätää ollut missään välissä, mitä nyt kiersin kehää 34m^2 kämpässä.
Kaverin saavuttua (60e suboxone, ihan hyvä hinta täälläpäin), puolikas appelsiini kertavedoilla, ja johan rauhoittui, sitten vain odottelemaan iltaa ja unta.
Kävi pikkuarviointi/fiktausvirhe ja tuli vedettyä 0.2g kristallimaista tavaraa kertatööteillä hihaan.
Noin tunnin päästä alkoin olla sitä mieltä nyt on liian levoton olo tarvitaan jotain rauhoittavaa.
Xone järjestyi kolmella puhelinsoitolla, ovelle tuotuna. Yhteensä tähän meni kaikkine narkkivartteineen 2h kuitenkin.
Ei minulla mitään hätää ollut missään välissä, mitä nyt kiersin kehää 34m^2 kämpässä.
Kaverin saavuttua (60e suboxone, ihan hyvä hinta täälläpäin), puolikas appelsiini kertavedoilla, ja johan rauhoittui, sitten vain odottelemaan iltaa ja unta.
Methylenedioxypyrovalerone. Not for human consumption.
Juuan kokista ja nussitaan.
-
damazca
- Lepakko
Viime aikoina on alkanut useilta tutuilta etyylifenidaatin IV-käyttäjiltä alkanut tulemaan raporttia erinäköisistä iho-ongelmista, ja kyseiset toisiaan tuntemattomat ihmiset ovat vielä kaikki osoittaneet nimenomaan etyylifenidaattia syyttävällä sormella.
Methylenedioxypyrovalerone. Not for human consumption.
-
Morgan
- Karvakuono
Muistaakseni varoittelin tästä myrkystä jo aikoja sitten.. Etyylifenidaatti syövyttää ilmeisen tehokkaasti verisuonistoa/pintaverisuonia, ja sitä myötä varmasti tuhoaa myös ihon. Arpeutumia ja jonkinlaisia kuolioita on nähty ko. paskan aiheuttavan sitä säännöllisesti käyttäville.damazca wrote:Viime aikoina on alkanut useilta tutuilta etyylifenidaatin IV-käyttäjiltä alkanut tulemaan raporttia erinäköisistä iho-ongelmista, ja kyseiset toisiaan tuntemattomat ihmiset ovat vielä kaikki osoittaneet nimenomaan etyylifenidaattia syyttävällä sormella.
Vetäkää vaikka samantien jotain crocodiiliä räpyläänne jos korroosio kudoksissanne miellyttää.
-
SahkoinenVelho
- Kameleontti
Metyylifenidaatti syötynä kuten muutkin stimut huonontaa ihoa ainakin itselläni ja on muutenkin yleinen stimujen sivuoire. Luultavasti ihan samasta jutusta kyse, IV:nä isoilla annoksilla tää kyseinen vaikutus on vaan paljon voimakkaampi.
Tietty näis tutkareissa saattaa olla ties mitä myrkkyjä jäänyt esim. synteesissä mukaan tai jossain muussa vaiheessa livahtanut jostain syystä joukkoon, kun näissä ei luonnollisesti mitään kummempaa laadunvalvontaa ole...
Tietty näis tutkareissa saattaa olla ties mitä myrkkyjä jäänyt esim. synteesissä mukaan tai jossain muussa vaiheessa livahtanut jostain syystä joukkoon, kun näissä ei luonnollisesti mitään kummempaa laadunvalvontaa ole...
-
zrrl
- Apteekki
Onko tuohon mitään pirkkaniksejä miten tätä vois nokitella ilman että menee nenä ihan tohjoksi? Itse nuuhkin tos yhen illan (yht. ~100 mg) ja ollut sen jälkeen nenä tukossa pari päivää ja välillä niistelly verisiä klimppejä jne. Vähän turhan ankea ominaisuus muuten suht käyttökelpoiselta vaikuttavassa aineessa.
Kukaan tehny etyylifene-nenäsumutetta?
Kukaan tehny etyylifene-nenäsumutetta?
-
Sivustakatsoja
- Lepakko
tietääkö kukaan, näkyykö etyylifenidaatti seuloissa ?
Foorumihahmoni on täysin fiktiivinen ja kirjoitukseni/kysymykseni perustuvat kirjaani
-
xPetu
- Psykonautti
Tulipa itekkii koskettua ekaa kertaa sitten kesan, no kaverit laitto cristallii ja sanoivat et on tiukinta myrkkyy mita oot ottanu ja aika kadet jannityksesta vapisten vasasin vedot ja sitten ku oli manta pohjassa aloin miettii et hetkinen... Ei tuntunu niiku yhtaa myrkylta, paljon oli samaa mutta joku oli erona aikaisempiin myrkkyihin... Ainakii vaikutus aika tuntu pidemmalta, nyt ku on kulunu jo monta tuntia viime vedoista (5 tai 6) (en ottanu kun kahet noin 100mg) nii puskee pihalle ihan karseet laskut, aikasemmin ei oo tasta tullu ku jotain pienta vasymysta... Olo on verrattavissa parin paivan pirikuuriin... Hassua? No jospa toi puolikas kasipallo jeesais tahan...
Olizkoz silla tekemista asian kanssa kun ekaa kertaa tuli otettua kristallimuodossa? Aiemmat ollu aina pulverii...
Olizkoz silla tekemista asian kanssa kun ekaa kertaa tuli otettua kristallimuodossa? Aiemmat ollu aina pulverii...
-
xxx-men
- Kameleontti
Mullaki oli tota settii just kristallina ja tulihan siinä "muutama" päivä vedettyy tota. Mut en mä ainakaan kokenu mitään erityisiä/inhoja laskuja tosta. Tää kyl pisti hikoiluttamaan ainakin kunnolla. Itsellä tosiaan tuli pieni mitta/ajatus häröily ni väsäsin 100mg vedot ja ku olin painanu sen taipeeseen niin olin satavarma et nyt lähti henki ja pumppu leikkaa kii ku rupes silmissäki jo sumenemaan. Sain tsempattuu ittelleni 40mg propralin ni helpotti pahimman yli.xPetu wrote:(En ottanu kun kahet noin 100mg) nii puskee pihalle ihan karseet laskut, aikasemmin ei oo tasta tullu ku jotain pienta vasymysta... Olo on verrattavissa parin paivan pirikuuriin... Hassua? No jospa toi puolikas kasipallo jeesais tahan...
-
zero
- Kameleontti
ei kukaan oo keksiny mitään hyvää blandista tälle kun ei suonet oikeen taho tykätä?
-
kinky
- Apteekki
Mä oon kyllä ihan samoilla linjoilla tästä substanssista. Mun mielestä ihan ylihypetettyä!SadPanda wrote:Emt. Mä koitin ja kolusin ku tää tuli niin koko aineen läpi kaikilla mahdolisilla käyttötavoilla ja eih, emmää lähtis vertaamaan tätä metyylifenidaattiin ku tästä tulee ainoastaan (myös kaikki pienet iv doset yms oraaliset ) kolunu läpi, ni EIH, EI MITÄÄN! Ihanku olis jossainhelvetin ööaapisen laidal ja ei saa sanaa suustaan ku jumittaa niin et tekee mieli vedellä itteäsä turpaa!
Vajaripevekkiä!disslike, totally! Be carefull !
Do you really want to waste your time
Wake up and live your life
I want to be your chemical ride
Wake up and live your life
I want to be your chemical ride
-
zero
- Kameleontti
haha, sadpanda. 
on tää ihan mukava stimu. mut kertokaa mulle joku oikein mukava mistä ei kummempia laskuja tai sivuvaiikutuksia tule. saat pamin. ja lämpimän halauksen.
candles made me do it!
on tää ihan mukava stimu. mut kertokaa mulle joku oikein mukava mistä ei kummempia laskuja tai sivuvaiikutuksia tule. saat pamin. ja lämpimän halauksen.
candles made me do it!
-
Sivustakatsoja
- Lepakko
helevetin tiukkaa stuffia iiveenä tuli tuossa kumottua parisen grammaa pari viikkoa takaperin. Jouduin melkeinpä pakosta hihattamaan tätä kun ei nokka kestänyt enää ekan gramman jälkeen. kyllähän tällä kolmisen päivää pöhisi mukavasti. Laskut ovat sitten taas omaa luokkaansa, mutta onneksi oltiin varauduttu phenazepaameilla ja opamokseilla. Helvetinmoinen trippikuosi kyllä pärähti päälle kahden yön valvomisen jälkeen ku nakkas laskuihin benjot ja lätkän trileptaleja. Mielenkiintoinen kokemus kieltämättä.
-
gerotimo
- Kameleontti
Jos joku tätä skeidaa vielä rykii, niin kerrottakoon tännekin, että Hesarin mukaan on luokiteltu huumausaineeksi.
as far back as i can remember all my heroes had trouble in their eyes
well it might have been drugs or it might have been love but thei all knew it was time to die
well it might have been drugs or it might have been love but thei all knew it was time to die
-
zerk
Ei pidä paikkaansa. Etyylifenidaattia ei luokitella huumausaineeksi.gerotimo wrote:Jos joku tätä skeidaa vielä rykii, niin kerrottakoon tännekin, että Hesarin mukaan on luokiteltu huumausaineeksi.
-
gerotimo
- Kameleontti
Joo, ei pidä ei. Pahoittelen ja poistun takavasemmalle.
as far back as i can remember all my heroes had trouble in their eyes
-
^Gangsteri^
- Apteekki
Juurikin tämän koin viime yönä: (texti kopioitu toiselta foorumilta)
-----------------------------------
Very important to space doses apart at LEAST 3 - 4 hours. The cumulative adrenaline build up can be reeeeal BAHHHD and a bit scary.......
*More like 6-8 hrs if the doses are high (over 100mg ) Death terror psychosis and hypertension are not fun at ALL
Last edited by Hellestopholes; 14-06-2012 at 11:54. Reason: New info
Read more: http://www.drugs-forum.com/forum/showth ... z2wPkMwePM
Itte dosettelin entiseen mallin noin tunnin välein ja BUM! pumppu hakkas varmasti 170bpm - 180 bpm ..
Nuuskasin eka 100mg, sit noin tunnin päästä 40 tai 50mg en nyt muista...
Sitten idioottina dosettelin koko yön lisää. Aijai! Varotuksen sana. Noin 6 tunnin PANIIKKIKOHTAUS!
Onhan sitä oppinu hillitsemään, joten pidin psyykkeeni kasassa, mutta tuntu että täs joutuu bostaileen
sydänkohtausta!
Tuo uus mitä tilasin luotettavasta lähteestä, mistä en ole aikasemmin etyyliä tilannut, vaan jotain muuta, mut
tämä batchi sattu olemaan kyllä TYKEINTÄ IKINÄ. Meinasimpa heittää niin pahasti yli, ihan vaan sen vuoksi
että nuuskaamalla ei saa samanlaista fiilistä ihan kuin suonensisäisesti. Piikittämällä.
No, sit heitin 90mg pommin aamukahdeksan aikaan. Tsädäm!
Varoitan kyllä ihmisiä, koska tuntu että annoskoossa voi jo vaihtaa pilkun toiselle puolelle fiktatessa!
Vasta liian myöhään tajusin että tämä on OIKEASTI sitä mitä pitää, ja muiden firmojen kama, tai sen
aikanen batch on ollu tähän verrattuna aika kuraa. Vaikka sitä luuli sillon... kaikenlaista.
Kyllä aika vaarallisesti heittää prosentit, kuinka vahvaa tavara on. Saattanu monessa pussissa olla
muka et: 97,5% , mut jotenkin arvasin että tältä firmalta tulee hyvää, mut luulin et joo, jos se on puhasta,
oonhan ennenkii vetäny puhasta. Toisin kävi! Tämä oli sit OIKEASTI vahvaa, miltei puhasta. WARNING!!
Niin, varotan tuosta adrenaliinibuustista! Etyyli kerääntyy elimistöön, se sieltä yhtäkkiä mihinkään lähe,
kun otat lisää. Itse olin idiootti, onneksi ei käyny mitenkään. Varoittelen,... tiedätte.. PFP
-----------------------------------
Very important to space doses apart at LEAST 3 - 4 hours. The cumulative adrenaline build up can be reeeeal BAHHHD and a bit scary.......
*More like 6-8 hrs if the doses are high (over 100mg ) Death terror psychosis and hypertension are not fun at ALL
Last edited by Hellestopholes; 14-06-2012 at 11:54. Reason: New info
Read more: http://www.drugs-forum.com/forum/showth ... z2wPkMwePM
Itte dosettelin entiseen mallin noin tunnin välein ja BUM! pumppu hakkas varmasti 170bpm - 180 bpm ..
Nuuskasin eka 100mg, sit noin tunnin päästä 40 tai 50mg en nyt muista...
Sitten idioottina dosettelin koko yön lisää. Aijai! Varotuksen sana. Noin 6 tunnin PANIIKKIKOHTAUS!
Onhan sitä oppinu hillitsemään, joten pidin psyykkeeni kasassa, mutta tuntu että täs joutuu bostaileen
sydänkohtausta!
Tuo uus mitä tilasin luotettavasta lähteestä, mistä en ole aikasemmin etyyliä tilannut, vaan jotain muuta, mut
tämä batchi sattu olemaan kyllä TYKEINTÄ IKINÄ. Meinasimpa heittää niin pahasti yli, ihan vaan sen vuoksi
että nuuskaamalla ei saa samanlaista fiilistä ihan kuin suonensisäisesti. Piikittämällä.
No, sit heitin 90mg pommin aamukahdeksan aikaan. Tsädäm!
Varoitan kyllä ihmisiä, koska tuntu että annoskoossa voi jo vaihtaa pilkun toiselle puolelle fiktatessa!
Vasta liian myöhään tajusin että tämä on OIKEASTI sitä mitä pitää, ja muiden firmojen kama, tai sen
aikanen batch on ollu tähän verrattuna aika kuraa. Vaikka sitä luuli sillon... kaikenlaista.
Kyllä aika vaarallisesti heittää prosentit, kuinka vahvaa tavara on. Saattanu monessa pussissa olla
muka et: 97,5% , mut jotenkin arvasin että tältä firmalta tulee hyvää, mut luulin et joo, jos se on puhasta,
oonhan ennenkii vetäny puhasta. Toisin kävi! Tämä oli sit OIKEASTI vahvaa, miltei puhasta. WARNING!!
Niin, varotan tuosta adrenaliinibuustista! Etyyli kerääntyy elimistöön, se sieltä yhtäkkiä mihinkään lähe,
kun otat lisää. Itse olin idiootti, onneksi ei käyny mitenkään. Varoittelen,... tiedätte.. PFP
Lesson number one: Don't underestimate the other guy's greed!
Lesson number two: Don't get high on your own supply.
-
^Gangsteri^
- Apteekki
Nyt tuosta testipäivästä selvinneenä, voin jo toiseen kertaan todeta että en saa etyylistä enää mitään euforiaa. En yhtään. Tuossahan sitä on nyt jemmassa, mut taitaa säästyä kaukaiseen tulevaisuuteen, ellen vedä vessasta alas...
-
Pen
- OD
Koskaan ei kannata mitään vessasta alas vetää. Ehkä joku haluaa sitä ja antaa jotain mistä tykkäät vaihdossa. Toki muista painottaa että mimmosta erää on kyseessä jos se jollekulle muulle menee että ei tapahdu ikävyyksiä.
Kerran vedin MXEtä vessasta ja kadun sitä edelleen.
Kerran vedin MXEtä vessasta ja kadun sitä edelleen.
-
^Gangsteri^
- Apteekki
Huomasin taas että IV:nä tuo paska vaikuttaa paljon paremmin. Tulee ne euforiset nousut ja se olokin on paljon parempi. Euforisempi koko vaikutus. Menihän ne tosiaan loput IV:nä ja frenditki tykkäs.