Tamperemiitti
-
Pen
- OD
Re: Tamperemiitti
Ottakaa sit huomioon et Hippisaukolla on kissoja 2 kpl joten mikäli allergioita löytyy niin voi olla este.
Itselläni olisi kolmio, muta ei oikein onnistu koska kämppis ei varmasti tykkää ajatuksesta että tuntemattomia "nistejä" tulee laumoittain meiän olkkariin. Ei tuol olkkaris kyl ees ookkaa kun viidelle tilaa, aika pieni.
Itselläni olisi kolmio, muta ei oikein onnistu koska kämppis ei varmasti tykkää ajatuksesta että tuntemattomia "nistejä" tulee laumoittain meiän olkkariin. Ei tuol olkkaris kyl ees ookkaa kun viidelle tilaa, aika pieni.
-
wRRa
- Moderator
Meikäläisellä on aika paha kissa-allergia, mutta nyt kun säät vielä sallii, niin mites ois kokoontuminen esimerkiks Koskipuistossa tai Sorsapuistossa tms. ja siitä jatkot vaikka tonne Hippisaukon luo?
Tosin mä olen täl hetkel aikamoises flunssas et turha toivo mennä mihinkään. Mut jos tää joskus täs viikonloppuna ois?
Tosin mä olen täl hetkel aikamoises flunssas et turha toivo mennä mihinkään. Mut jos tää joskus täs viikonloppuna ois?
"The Emperor... wants to conquer outer space. Yoda... wants to explore inner space, and that is the fundamental difference between the good and the bad side of the force."
-
Scarlett
- Lepakko
No meikäl on kans katteja ja kaksio, mutta veikkaan että mies ei kauheesti ilahtuisi narkkarilaumasta keittiössään 
(Ja kun molemmat on putseja, niin tajuun että voi olla nihkee hengaa päihtyneiden kanssa, itseäni se ei haittaa)
(Ja kun molemmat on putseja, niin tajuun että voi olla nihkee hengaa päihtyneiden kanssa, itseäni se ei haittaa)
In my world everyone is a pony and they all eat rainbows and poop butterflys
-
wRRa
- Moderator
No emmä tiiä ollaanko me nyt mikään kovin kummoinen narkkarilauma. Mun kamankäytön viimesen puolentoista vuoden ajalta voi laskea yhden käden sormilla (eikä niitäkään kaikkia tarvitse). Omasta puolestani ajattelin muutenkin olla ihan selvinpäin tai korkeintaan juoda 1-2 annosta 
"The Emperor... wants to conquer outer space. Yoda... wants to explore inner space, and that is the fundamental difference between the good and the bad side of the force."
-
Hippisaukko
- Apteekki
Siis mun puolesta me voidaan olla iha selvinkipäin, ja minä tai Pen ei nyt ulkoisestikaan muistuteta narkkareita.
Ollaa iha normin näköst poppoot
Mutmut, puistomiitti ja jatkot meille?
Mutmut, puistomiitti ja jatkot meille?
[12:51] AlbertFish sä oot vaan nuori know-it-all tyttönen
[12:51] AlbertFish vaikka kissa luuleeki saaneensa tiikerin raidat ni kaukana oot
[12:51] AlbertFish vaikka kissa luuleeki saaneensa tiikerin raidat ni kaukana oot
-
Pen
- OD
Ite joudun kyl tän vkolopun jättään väliin ko sattuupi just tuo eräs keskustan tapahtuma olemaan sillon. Majotan täällä viittä henkeä viikolopun ajan ja pitäs varmaan niitten seuranakin olla päiväsaikaan keskustassa päin.
Lisäksi varotuksen sana: koskipuisto yms. keskustan puistot tulee olee vitun täynnä ernuja ja muita animesankareita koska tulevana viikonloppunahan on Tracon, tuo jokavuotinen animetapahtuma @ Tampere-talo. Itse varmaan meen vain puistoon hengailee tuttujen kaa jos sää sallii, mikäli ei salli ni nökötän himas ja annan muiden viettää coninsa ellen innostu sinne ite menee Tampere-taloon sisälle sati (lippu 20€ ja ohjelma ei oo päätä huimvaa joten tuskin). Mut illalla nuo frendit viimeistään tulee meille yöpymään jolloin joudun olemaan paikalla.
Tä on kyl Deja-Vú - olin eräässä vastaavanlaisessa tapahtumassa Lahdessa just sillon ku oli Maikkumin järkkäämät pippalot Tampereella.
No mut katotaan kuinkas käy.
Ja tosiaan, mullekkaan ei se kuosi oo mikään tärkee juttu vaikka se ehkä sosiaalisemmaks tekee (jos tyylii lakkaa juo, mut siinä kun on omat riskinsä niin voinee olla parempi olla juomatta - eipä tota kyl täl hetkel edes oliskaan enkä oo varma etä saanko sitä edes).
Kyl mul pari seurabissee/lonkkuu aina uppoo vaik alkoholii en varsinaisesti juokaan (viimeks humalas ollu joskus 3 vuotta sitten? Jos ei viime talven Japanissa otettui imovane + sakekännejä lasketa - ei enään koskaan tollasta settiä)
Kaipa se jotain "jännitteitä" laukasee vaik viime aikoina on kyl ollu helppo tutustuu uusiin ihmisiin ihan ilman mitään "rohkaisujakin" varsinkin jos on kysees isompi porukka - siel kuitenki on aina se ekstrovertimpi joka luo keskustelua.
Mut jos se on tänä viikoloppuna ja en ite pääse mukaan, niin pitäkää hauskaa munki eestä!
PS. Hervannaski on ihan kiva mesta toi Ahvenisjärven ympäristö - siitä on lyhyt kävelymatka Hippisaukon luokse. Siellä hengailtiin yks kerta parin muun vaulttilaisen kaa joiden nimiä ny en viitti alkaa tässä kertoilemaan koska tuskin haluavat.
Jonneja sun muita sekopäitä siellä lienee voi olla kyl mestoilla varsinkin viikonloppuisin, mutta niinhän niitä on joka paikassa jos on joku puisto kyseessä. Viimeks tutustuttiin silti ihan mukavaan posseen vaikka olivatkin kohtuu humalassa ja bentsoissa kun Kisukettu oli pyörittämässä tulikeppiä ja poita siinä rannalla.
Lisäksi varotuksen sana: koskipuisto yms. keskustan puistot tulee olee vitun täynnä ernuja ja muita animesankareita koska tulevana viikonloppunahan on Tracon, tuo jokavuotinen animetapahtuma @ Tampere-talo. Itse varmaan meen vain puistoon hengailee tuttujen kaa jos sää sallii, mikäli ei salli ni nökötän himas ja annan muiden viettää coninsa ellen innostu sinne ite menee Tampere-taloon sisälle sati (lippu 20€ ja ohjelma ei oo päätä huimvaa joten tuskin). Mut illalla nuo frendit viimeistään tulee meille yöpymään jolloin joudun olemaan paikalla.
Tä on kyl Deja-Vú - olin eräässä vastaavanlaisessa tapahtumassa Lahdessa just sillon ku oli Maikkumin järkkäämät pippalot Tampereella.
No mut katotaan kuinkas käy.
Ja tosiaan, mullekkaan ei se kuosi oo mikään tärkee juttu vaikka se ehkä sosiaalisemmaks tekee (jos tyylii lakkaa juo, mut siinä kun on omat riskinsä niin voinee olla parempi olla juomatta - eipä tota kyl täl hetkel edes oliskaan enkä oo varma etä saanko sitä edes).
Kyl mul pari seurabissee/lonkkuu aina uppoo vaik alkoholii en varsinaisesti juokaan (viimeks humalas ollu joskus 3 vuotta sitten? Jos ei viime talven Japanissa otettui imovane + sakekännejä lasketa - ei enään koskaan tollasta settiä)
Kaipa se jotain "jännitteitä" laukasee vaik viime aikoina on kyl ollu helppo tutustuu uusiin ihmisiin ihan ilman mitään "rohkaisujakin" varsinkin jos on kysees isompi porukka - siel kuitenki on aina se ekstrovertimpi joka luo keskustelua.
Mut jos se on tänä viikoloppuna ja en ite pääse mukaan, niin pitäkää hauskaa munki eestä!
PS. Hervannaski on ihan kiva mesta toi Ahvenisjärven ympäristö - siitä on lyhyt kävelymatka Hippisaukon luokse. Siellä hengailtiin yks kerta parin muun vaulttilaisen kaa joiden nimiä ny en viitti alkaa tässä kertoilemaan koska tuskin haluavat.
Jonneja sun muita sekopäitä siellä lienee voi olla kyl mestoilla varsinkin viikonloppuisin, mutta niinhän niitä on joka paikassa jos on joku puisto kyseessä. Viimeks tutustuttiin silti ihan mukavaan posseen vaikka olivatkin kohtuu humalassa ja bentsoissa kun Kisukettu oli pyörittämässä tulikeppiä ja poita siinä rannalla.
-
wRRa
- Moderator
No mä just ajattelin mennä johonki puistoon hengailee Traconin aikaan ja myydä mun vanhat mangat pois 
-
Hippisaukko
- Apteekki
mä nyt joudun perumaan osaltani kaikki miittisuunnitelmat. mulle ja mun akalle tuli ero ja en nyt aattele viittä minuuttia kauemmas mitään.
-
Pen
- OD
Haha, no ehk siellä nähään jos tunnistetaan toisemme. Kuvat löytyy omakuva-topicist. Itse tosin pääasias hengailen ton viikolopun muiden "animehomojen" eli toisin sanoen irkkittujeni kanssa, meillä kun on noi conit ollu aina tekosyy miitata vaik lopulta se menee siihe et käydään ehkä yhel luennol ja muuten dokataa / doupataa.wRRa wrote:No mä just ajattelin mennä johonki puistoon hengailee Traconin aikaan ja myydä mun vanhat mangat pois
-
Scarlett
- Lepakko
No sana narkkari oli aikamoinen kärjistys 
Ja hippisaukko, voimii!
Mutta oon mukana kun tekin, tuun ainakin naamaani näyttään ja mehun juomaan koska päätättekin miitata. Tracon on kyl astetta pelottavampi tapahtuman
Ja hippisaukko, voimii!
Mutta oon mukana kun tekin, tuun ainakin naamaani näyttään ja mehun juomaan koska päätättekin miitata. Tracon on kyl astetta pelottavampi tapahtuman
-
rtard
- Karvakuono
Meikäkin vois tulla poikkeen, missäspäin tamperetta tää miitti ois.
-
xxx-men
- Kameleontti
Jos saatte ens vkl jonku miitin aikaseks ni voisin tulla pyörähtämään ku tulos muutenki manseen moikkaan yhtä kaveria.
-
Pen
- OD
Ite meinasin mennä isovanhemmille ensi viikolopuksi mutta jos joku tosiaan viittii hostata tän miitin, niin siirrän ton menon myöhemmäks.
Itsehän, kuten jo taisin mainitakin, en ikävä kyllä hostaamaan pysty koska kämppis ei tykkää siitä että täällä pyörii tuntemattomia (tuhansien eurojen arvosta keräilytavaraa olkkarissa jne.) ja muutenkaan ei täällä pahemmin tilaa oo kun noi vitriniit vie puolet olohuoneesta. En oikein tykkää ideasta että keittiö on erillinen huone ja sit 2 makuuhuonetta + olohuone joka loppuenlopuks ei oo kauhean iso.
Puistohan ois paras vaihtoehto, mutta ainakin näillä näkymin ens viikonlopuks on tiedossa sadetta, joten sekään ei varmaan siis toimi.
Kuosaus mun puolesta voidaan jättää välistä, meistä kun on sen verran moni kuivillakin. Tai ainakaan mitään vitunmoista hihaanheittelyä ja bentsoalko-oppari-lyrica-piri ties mitä comboja tuskin kukaan haluaa katsella. Silleen "herrasmiesmäisesti" douppaus ei mua ainkaan häiritse ja näin itsekin mielelläni tekisin koska sen verran introvertti olen mut en usko että esim Scarlett, mikäli hän ilmestyy paikalle tykkää jos porukat vetelee oppareita siinä eessä kun on kuukausi sitten lopettanut.
Itsehän, kuten jo taisin mainitakin, en ikävä kyllä hostaamaan pysty koska kämppis ei tykkää siitä että täällä pyörii tuntemattomia (tuhansien eurojen arvosta keräilytavaraa olkkarissa jne.) ja muutenkaan ei täällä pahemmin tilaa oo kun noi vitriniit vie puolet olohuoneesta. En oikein tykkää ideasta että keittiö on erillinen huone ja sit 2 makuuhuonetta + olohuone joka loppuenlopuks ei oo kauhean iso.
Puistohan ois paras vaihtoehto, mutta ainakin näillä näkymin ens viikonlopuks on tiedossa sadetta, joten sekään ei varmaan siis toimi.
Kuosaus mun puolesta voidaan jättää välistä, meistä kun on sen verran moni kuivillakin. Tai ainakaan mitään vitunmoista hihaanheittelyä ja bentsoalko-oppari-lyrica-piri ties mitä comboja tuskin kukaan haluaa katsella. Silleen "herrasmiesmäisesti" douppaus ei mua ainkaan häiritse ja näin itsekin mielelläni tekisin koska sen verran introvertti olen mut en usko että esim Scarlett, mikäli hän ilmestyy paikalle tykkää jos porukat vetelee oppareita siinä eessä kun on kuukausi sitten lopettanut.
-
Pen
- OD
Sori tuplapostaus mut tällästä irkissä suositteli eräs Tamperelainen joka ei muista passuaan foorumille:
"kirjota sinne et näsipuistos on ufokatos ja et puistolaval on lawa minkä alla voi olla sateensuojas + tuo ettei o vääränlaista säätä vaan vääränlainen varustus
"
Joten jos ei mestaa löydy sisätiloist ja porukka oikeesti haluu miitata niin onhan toikin aina vaihtoehto.
"kirjota sinne et näsipuistos on ufokatos ja et puistolaval on lawa minkä alla voi olla sateensuojas + tuo ettei o vääränlaista säätä vaan vääränlainen varustus
Joten jos ei mestaa löydy sisätiloist ja porukka oikeesti haluu miitata niin onhan toikin aina vaihtoehto.
-
Hippisaukko
- Apteekki
No kyl mua miitti sittenki kiinnostas. Erosta toivuttu ennätysnopeaa.
D Missä, milloin? Päättäkää jotain! 
-
jumalatjalassa
- Lepakko
Älkää herranjeesus puistolavalle menkö. Puisto kuhisee nipoja, joten poliisitkin diggaa mestasta. Ja sateella se lava on aina vitun täynnä. Välttelen tota mestaa ku ruttoo vaik paljonki kaverei pyörii siel välil ja yrittävät muaki pyydellä sinne. Ehkä karsein mesta keskustan alueella nykyään. Edes Anttilan kulmaus tai Duo tai Keskustori vedä vertoja.
Näsinpuiston ufoa suosittelen.
-
Scarlett
- Lepakko
Kuukaus ja viikkoPen wrote:Silleen "herrasmiesmäisesti" douppaus ei mua ainkaan häiritse ja näin itsekin mielelläni tekisin koska sen verran introvertti olen mut en usko että esim Scarlett, mikäli hän ilmestyy paikalle tykkää jos porukat vetelee oppareita siinä eessä kun on kuukausi sitten lopettanut.
Mutta toki tuun pyörähtään kun sanotte ajan ja paikan !
-
porter
semmonen miittipystyyn kun pidettiiin alkuvuodesta Ircis albertfish nickil ( en nyt muista kaverin foorum nikkii) siel oli asiameininki, ei oltu kuoseisa 
-
Pen
- OD
Sitä miittiä pystyyn - kuka hostaa? Ei kellään ois omakotitaloa?
-
wRRa
- Moderator
Tulipa tässä mieleen että hirveesti ei ainakaan kenenkään douppailuja kannata tässä suunnitella. Muistuttaisin, että Yleiskeskustelu on sellainen alue, jonka näkevät kaikki – myös rekisteröitymättömät.
Voitaishan me järkätä miitti jossain baarissa tai kahvilassakin. Why not?
Voitaishan me järkätä miitti jossain baarissa tai kahvilassakin. Why not?
-
porter
olishan mullakin 60neliöinen kaksio.. jossa saa metelöidä melko rauhassa. Tosin en tiiä kiinnostaako kämppistä että hälle tuikituntemattomat tulvivat sisään, tosi hänkin on tosi huumeisiii menevä et mämmeliä vaan kaikille niin
hyvä tulee.. voisinhan mää kysyy häneltä et kiinnostaisko. MEillä o muuten sit 40 tuumanen töllötin ja xbox ja vitusti pelejä ;P. Että kaikkee hienouksia löytyy.