Unikkotee
-
gaia
- Kameleontti
Re: Unikkotee
En tiedä mitä teen tämän suhteen väärin mutta en ole koskaan saanut opateestä mitään irti. Ehkä slight rentoutumista mutta se siitä. Ja ihan kunnon kodista tehty ja silloin ilman opiaattitoleranssia.
Vai toimiiko?
-
Soppaluu
- Lepakko
Jos sinne kattilaan on jääny sitä litkua paljon ja oot ottanu yhen kupin niin ei välttämättä tuu paljoakaan irti. Anna pitkään olla siellä kattilassa ja oota kunnes sitä nestettä on haihtunu jonkun verran ja et sinne pohjalle ei jää sitä paljoa. Kai oot rikkonu ne kodat ihan pieneks silpuks?gaia wrote:En tiedä mitä teen tämän suhteen väärin mutta en ole koskaan saanut opateestä mitään irti. Ehkä slight rentoutumista mutta se siitä. Ja ihan kunnon kodista tehty ja silloin ilman opiaattitoleranssia.
Niin ja kannattaa ehkä kiehauttaa useammankin kerran. Kannattaa maistaa sitä teetä ihan pieni määrä vaikka lusikalla. Mitä kitkerämpää sen enempi vaikuttavia aineita pitäs olla.
Ja voihan olla että oot ottanu vaan liian vähän sitä teetä. Mut kunhan se on kitkerää niin pitäisi toimia kyl.
-
Huiko
- LD50
Onko tosiaan näin, ettei koko vaultissa ole tietoa nimenomaan unikkoteen jäljistä testeissä? Siis, olen ymmärtänyt ettei tämän kohdalla voi vetää suoria johtopäätöksiä esim. morfiinin tai oopiumin puoliintumisajoista? Kyseisestä teestähän ilmeisesti löytyy muitakin kuin näitä kahta lopputuotetta?
Osaisiko joku antaa selkeää vastausta: Miten nopeasti unikkoteen ainekset poistuu kehosta?
Viikon jälkeen ei ainakaan itseltäni testatuista näytteistä ole löytynyt.
Osaisiko joku antaa selkeää vastausta: Miten nopeasti unikkoteen ainekset poistuu kehosta?
Tää tie vie tuskan, valitusten loukkoon.
Tän kautta käyt iänikuiseen vaivaan.
Tää tie vie kadotuksen väen joukkoon.
Oikeudenmukaisuus sai minut aikaan,
Jumalan Voima, Viisauden summa
ja Alkurakkaus, joka synnit peittää.
Vain ikuiset on ennen mua luotu,
myös mun on ikuisesti kestää suotu.
Kun tästä käyt, saat kaiken toivon heittää.
-Dante (n. armonvuonna 1321 jkr.
-
magiclymagical
- Apteekki
2 Päivän "putki" ja viikko taukoa niin ei itsellä näkynyt mitään myöskään.Kallio wrote:
Hittoko alko himottaan teet. Oon ite jonku 15-20g keittäny ja kahdestaan nautittuna iha jees dose ollut, yksinki ton kyl hörppää(Saa kyl varata koko illan siihen sitten). Onkoha noi ollu sit minkä tehosia kotia? Mikähä o noin niinku keskiarvo mitä yleensä pitää laittaa esim kotamurskaa, grammoissa?
Mun ajatukset on vaan mun ajatuksii, sul on vapaus miettii omia.
-
Personaes
- OD
Niin tosiaan, itse vaikka oon todella paljon unikko-teetä nautiskellut, niin laskenut aina kotamuodossa annokset.
Paljonko tyyliin yksi gigantis kota painaa about? Montako grammaa kotamurskaa tulee 10 gigantis kodan puskasta?
Entä about sellaisesta peruspuskasta normaaleja kotia, paljonko painaa kotamurska?
Unikoista valmistettu nuppis-tee, on kyllä loistava jarru. Jos on vain hyviä kotia, niin menee helposti buprenorfiinin ohi, niin vahvuudessa, euforiassa kuin hinnassakin(siis halvempaa). Yhtä asiaa en vain täysin ymmärrä. Miten ihmeessä se vaikuttaa niin pitkään? Kun jos juot aamulla gigantis-puskallisen, niin pärjäät sillä kyllä seuraavaan aamuun ja euforinen/sedatoiva olokin kestää iltaan asti. Eli tyyliin 8-12 tuntia. Kun taas vaikkapa Morfiinin euforinen/sedatoiva vaikutus on muutamia tunteja ja ei kodeiinillakaan ole lähelläkään noin pitkä vaikutus.
Tiedän että unikoissa on kymmeniä eri alkaloideja, osaako joku avata enemmän tuota puolta?
Paljonko tyyliin yksi gigantis kota painaa about? Montako grammaa kotamurskaa tulee 10 gigantis kodan puskasta?
Entä about sellaisesta peruspuskasta normaaleja kotia, paljonko painaa kotamurska?
Unikoista valmistettu nuppis-tee, on kyllä loistava jarru. Jos on vain hyviä kotia, niin menee helposti buprenorfiinin ohi, niin vahvuudessa, euforiassa kuin hinnassakin(siis halvempaa). Yhtä asiaa en vain täysin ymmärrä. Miten ihmeessä se vaikuttaa niin pitkään? Kun jos juot aamulla gigantis-puskallisen, niin pärjäät sillä kyllä seuraavaan aamuun ja euforinen/sedatoiva olokin kestää iltaan asti. Eli tyyliin 8-12 tuntia. Kun taas vaikkapa Morfiinin euforinen/sedatoiva vaikutus on muutamia tunteja ja ei kodeiinillakaan ole lähelläkään noin pitkä vaikutus.
Tiedän että unikoissa on kymmeniä eri alkaloideja, osaako joku avata enemmän tuota puolta?
All that we see or seem, Is but a dream within a dream.
-Edgar Allan Poe
-Edgar Allan Poe
-
Personaes
- OD
Ja mites tuon hintapuolen kanssa.
Mikä on mielestänne kohtuullinen hinta, 10 gigantis-kodan puskasta? Entä ns. perus-puskasta.
Muistaakseni täällä perus-puskat ollut 15e ja niistä saa yhden hyvän annoksen(tulee terveeksi ja olot, vaikka olisi vähän toleakin) ja 10 kodan gigantis puska 20e. Josta saa yhden todella vahvan annoksen
tai mahdollisesti kaksi miedompaa(taas tolet mukaan laskettuna). Nolla tolella, noviisin voisin kuvitella ihan 3-4 kodasta(gigantis) jo saavan miedohkot/keskivahvat olot. 10 gigantis kodasta notkuu varmasti.
Kun muistan, että jos tolea esim. bupreen oli 2-3mg/pv verran, niin silti gigantis-puskasta tuli hyvät olot.
Paljonko ulkomailta tilattuna tuollainen gigantis-puskallinen maksaa? Paljonko tulee maksamaan yksi tee-annos, joka siis vastaa noita suomalaisia perus-puskia ja/tai gigantis-puskia?
Kun oon tosiaan laittanut merkille, että täällä jotkut on sanonut että ulkomailta saisi mitä, 50e(korkeintaan oli 100e) sellaisen määrän unikoita, että pysyy terveenä pari kuukautta. Miten tuo on edes mahdollista? Sehän tarkottaisi, että gigantis puskallinen maksaisi ulkomailla jotain euron, korkeintaan kaksi?
Jos niitä tosiaan saa vähittäiskaupassakin jo 1-2e/puska hintaan, niin en ihmettele yhtään että suomessakin on paljon liikkeitä jotka käytännössä pyörii vain unikko-kaupan takia. Tukusta kun ostavat tuhat-puskaa kerralla niin vittu nehän maksaa varmaan 50cent/puska ja myyvät sen 15-25e hintaan.
Voiko se muka noin mennä? Oon ajatellut niin, että jos kaveri pyytää puskasta 20e, niin maksaa siitä itse halvimmillaan 10e, mutta luultavasti enemmänkin 12-15e. Oon tainnut olla tosi tosi väärässä.
Mikä on mielestänne kohtuullinen hinta, 10 gigantis-kodan puskasta? Entä ns. perus-puskasta.
Muistaakseni täällä perus-puskat ollut 15e ja niistä saa yhden hyvän annoksen(tulee terveeksi ja olot, vaikka olisi vähän toleakin) ja 10 kodan gigantis puska 20e. Josta saa yhden todella vahvan annoksen
tai mahdollisesti kaksi miedompaa(taas tolet mukaan laskettuna). Nolla tolella, noviisin voisin kuvitella ihan 3-4 kodasta(gigantis) jo saavan miedohkot/keskivahvat olot. 10 gigantis kodasta notkuu varmasti.
Kun muistan, että jos tolea esim. bupreen oli 2-3mg/pv verran, niin silti gigantis-puskasta tuli hyvät olot.
Paljonko ulkomailta tilattuna tuollainen gigantis-puskallinen maksaa? Paljonko tulee maksamaan yksi tee-annos, joka siis vastaa noita suomalaisia perus-puskia ja/tai gigantis-puskia?
Kun oon tosiaan laittanut merkille, että täällä jotkut on sanonut että ulkomailta saisi mitä, 50e(korkeintaan oli 100e) sellaisen määrän unikoita, että pysyy terveenä pari kuukautta. Miten tuo on edes mahdollista? Sehän tarkottaisi, että gigantis puskallinen maksaisi ulkomailla jotain euron, korkeintaan kaksi?
Jos niitä tosiaan saa vähittäiskaupassakin jo 1-2e/puska hintaan, niin en ihmettele yhtään että suomessakin on paljon liikkeitä jotka käytännössä pyörii vain unikko-kaupan takia. Tukusta kun ostavat tuhat-puskaa kerralla niin vittu nehän maksaa varmaan 50cent/puska ja myyvät sen 15-25e hintaan.
Voiko se muka noin mennä? Oon ajatellut niin, että jos kaveri pyytää puskasta 20e, niin maksaa siitä itse halvimmillaan 10e, mutta luultavasti enemmänkin 12-15e. Oon tainnut olla tosi tosi väärässä.
-Edgar Allan Poe
-Edgar Allan Poe
-
SahkoinenVelho
- Kameleontti
Ömmh. Itse mitä tilannut ja katsellut brittiläisten tukkukauppojen hintoja joskus, niin kilo giganteumeja ollut sen about 20-50 puntaa. Monesti kyl tosin aika isot postikulut päälle vaikka tuleekin kahdessa vuorokaudessa kotiovelle. Ja noita ei kyllä mitään kymmentä eikä edes viittä tarvinnut todellakaan laittaa kun valmisti huolella, joskus tuli kolmesta oltua oloissa koko päivä
Tosin toleranssiakaan ei ollut oikein mitään.
-
Poppy
- Lepakko
Itse olen maksanut 5-11€ per puska. Hyvä hinta kohtuukäytöön, mutta kallis jos tolet alkaa kasvamaan.
-
Personaes
- OD
Montako kotaa on kilossa? Paljonko kymmenen gigantis kodan puska painaa?SahkoinenVelho wrote:kilo giganteumeja ollut sen about 20-50 puntaa. .
Mistä saat tuohon hintaan puskan? Ihan suomestako vai ulkomailta tilaamalla? Maksoi täälläkin puskat joskus kauan sitten tyyliin 10e/puska. Nyt en ole pitkään aikaan käynyt ostamassa, mutta en ihmettelisi vaikka olisi tuplasti tuon.Itse olen maksanut 5-11€ per puska. Hyvä hinta kohtuukäytöön, mutta kallis jos tolet alkaa kasvamaan.
Täytyy vielä vähän hehkuttaa unikkoja. Kyllä sanoisin että jos saa vaan hyviä kotia, etenkin gigantiksia, niin pesee subun käytön kyllä 10-0. En ymmärrä miten bupre voi olla niin suosittua kamaa suomessa. Ekoina vuosina se vielä meni, kun maksoi silloin yli puolet vähemmän nykyisistä hinnoista, eikä ollut vielä kunnon toleja, niin aine vielä kelpasi. Mutta nykyisillä hinnoilla... Paljon fiksumpaa käyttää unikoita(sikäli mikäli mikään käyttö olisi fiksua).
Mikäköhän muuten on siinä, että kun oli vuosia käyttänyt, niin vaikka olisi ollut pitkiäkin aikoja ilman(eli laskenut tolet nolliin), niin ei siltikään enää saanut subusta samanlaisia oloja kuin ekoina vuosina? Muistan ihan alussa, niin notkuin subusta samalla tavalla kuin heroiinista tai morfiinista. Jopa seisaalteen notkumista/pilkkimistä ja euforiaa. Sitten muutama vuosi myöhemmin, ei mitään notkuja/euforiaa, vaikka olisi nolla-tole. Vain tuli terveeksi ja miellyttävä/lämmin olo. Reseptorit menneet vähän rikki? Mutta miksi sitten kovemmilla jarruilla notkui vanhaan tyyliin?
-Edgar Allan Poe
-Edgar Allan Poe
-
SahkoinenVelho
- Kameleontti
Narco, nää kaikki sun ihmettelemäs asiat on käyty täällä foorumilla jo läpi ja ihmetelty useampaan kertaan
Oisko siinä kilossa ollut joku 60-70 giganteum-kotaa, siis ilman varsia. Monta unikkoa on "puskassa" kun aina sellaisista puhutaan??
Unikkojen vaikutusaikaa on moni muukin ihmetellyt, eihän se tunnu loogiselta että morfiini vaikuttaisi niin pitkään. Syynä voi olla muiden alkaloidien yhteisvaikutus, muiden alkaloidien metaboliitit, unikon sisältämät entsyymit, ja unikon alkaloidien luonnolliset vähän erikoisemmat suolamuodot jotka tekevät sen depot-vaikutuksen.
Syy miks subulla ei jossain vaiheessa enää saa oloja mut muilla opioideilla saa, on se, et buprella on kattovaikutus. Bupre on vain osittaisagonisti. Melkein kaikki muut kun ovat sitten täysagonisteja, eli niillä ei ole minkäänlaista kattovaikutusta. Siks on ihan sama rätkäseekö subua sen listan vai yhden napin vai puolikkaan napin suoneen, toimii kuitenkin samalla tavalla. Sitten esim. oksikodonilla, heroiinilla tai morfiinilla saa tolet ihan miten korkeaksi tahansa. Niin ja kestotoleranssi. Aivot kyllä muistaa sen oppareitten käytön erittäin pitkään
Oisko siinä kilossa ollut joku 60-70 giganteum-kotaa, siis ilman varsia. Monta unikkoa on "puskassa" kun aina sellaisista puhutaan??
Unikkojen vaikutusaikaa on moni muukin ihmetellyt, eihän se tunnu loogiselta että morfiini vaikuttaisi niin pitkään. Syynä voi olla muiden alkaloidien yhteisvaikutus, muiden alkaloidien metaboliitit, unikon sisältämät entsyymit, ja unikon alkaloidien luonnolliset vähän erikoisemmat suolamuodot jotka tekevät sen depot-vaikutuksen.
Syy miks subulla ei jossain vaiheessa enää saa oloja mut muilla opioideilla saa, on se, et buprella on kattovaikutus. Bupre on vain osittaisagonisti. Melkein kaikki muut kun ovat sitten täysagonisteja, eli niillä ei ole minkäänlaista kattovaikutusta. Siks on ihan sama rätkäseekö subua sen listan vai yhden napin vai puolikkaan napin suoneen, toimii kuitenkin samalla tavalla. Sitten esim. oksikodonilla, heroiinilla tai morfiinilla saa tolet ihan miten korkeaksi tahansa. Niin ja kestotoleranssi. Aivot kyllä muistaa sen oppareitten käytön erittäin pitkään
-
Personaes
- OD
tsori, en ole jaksanut lukea alusta loppuun topicia.Narco, nää kaikki sun ihmettelemäs asiat on käyty täällä foorumilla jo läpi ja ihmetelty useampaan kertaan
Eli mitä, 0.5-1e/kota? Ei paha.Oisko siinä kilossa ollut joku 60-70 giganteum-kotaa
hmm, oon kyllä laskenut ne monta kertaa, mutta en nyt ihan varmaksi voi sanoa(en muista tarkkaan). Olisko 45-70.Monta unikkoa on "puskassa" kun aina sellaisista puhutaan??
Mutta ne on siis niitä peukalonpään kokoisia(ja muutenkin veikkaan että miedompia).
Oon tietoinen joo kattovaikutuksesta, mutta tarkotan siis ihan pienemmillä annoksilla jo. Kun aloitteli käyttämään, niin joku 1-1.5mg laittoi jo notkumaan, sitten kun oli käyttänyt parivuotta. Niin vaikka oli ollut kuukausia ilman ja tole nollissa, niin piti ottaa moninverroin enemmän, kuin silloin kun aloitteli käyttään.Syy miks subulla ei jossain vaiheessa enää saa oloja mut muilla opioideilla saa, on se, et buprella on kattovaikutus. Bupre on vain osittaisagonisti. Melkein kaikki muut kun ovat sitten täysagonisteja, eli niillä ei ole minkäänlaista kattovaikutusta. Siks on ihan sama rätkäseekö subua sen listan vai yhden napin vai puolikkaan napin suoneen
Reseptorit vähän paskana? Jos kyseessä kestotole, niin miksi sitten muilla jarruilla ei ole tullut vastaavanlaisia juttuja annoksien kanssa?
-Edgar Allan Poe
-Edgar Allan Poe
-
SahkoinenVelho
- Kameleontti
No ei todellakaan. Siitä voi laskea paljon annokseksi tulee hintaa, paljon vähemmän kuin subulla ja olot ihan satanolla paremmatnarcocorrido wrote:Eli mitä, 0.5-1e/kota? Ei paha.
Ootko varma, et muilla opioideilla oli täysin sama? Samoihin reseptoreihinhan tuo bupre käy kuin muutkin vaikka sillä onkin vähän enemmän k-opioidivaikutusta, niin kuulostais jotenkin vain aivan siltä kestotolelta...Oon tietoinen joo kattovaikutuksesta, mutta tarkotan siis ihan pienemmillä annoksilla jo. Kun aloitteli käyttämään, niin joku 1-1.5mg laittoi jo notkumaan, sitten kun oli käyttänyt parivuotta. Niin vaikka oli ollut kuukausia ilman ja tole nollissa, niin piti ottaa moninverroin enemmän, kuin silloin kun aloitteli käyttään.
Reseptorit vähän paskana? Jos kyseessä kestotole, niin miksi sitten muilla jarruilla ei ole tullut vastaavanlaisia juttuja annoksien kanssa?
-
Velho
- LD50
Itse pidän unikkoteestä toimii jotenkin myös metadonin päälle kunhan muistaa ettei vedä mitää älyttömän napakoita teeitä, tietääkseni yliannostuksen vaara on tässä erittäin todellinen 
I ain't happy but, I'm feeling glad. I got sunshine, in a bag
-
cook
- Lepakko
Hyviä kotia saa vaan metsästää, huonoista kodista monesti saa ittensä niin kipeeksi ettei mitään rajaa. Tiedä mitä paskaa niissä on. Omien kasvattelujen tulos tänäkin vuonna tasan nolla, ei toi nyt ihan rikkaruohon lailla tunnu kasvavan kuitenkaan.
Nyt on taas hyvä aika kun tuore sato euroopassa, ei oo kerenny vielä niin pahasti kuivatut homehtumaan. Muutenkin tuoreet toimii aina paremmin ku viimevuotiset.
Nyt on taas hyvä aika kun tuore sato euroopassa, ei oo kerenny vielä niin pahasti kuivatut homehtumaan. Muutenkin tuoreet toimii aina paremmin ku viimevuotiset.
-
eNZYMe
- OD
Hyvin tuli 1kg unikonkotia Walesista (Isosta-Britanniasta) kahdessa arkipäivässä kotiovella Royal Mail Airsure toimituksella. Lähetty torstaina keskipäivän aikaan ja mulla kotiovella 10 aikaan aamulla nyt maanantaina. Ihan OK, vaikka maksoikin n 21€ tuo toimitus. Käsiteltiiin pikakirjeenä suomen päässä. Postikin joskus pelaa ihan kiitettävästi.
On vielä ihan helvetin vahvoja kotia. Tämän vuoden satoa. Suurin osa gigantteja, kiinteän napakoita ja tosi kitkerän makuisia. Ihan 6 gigantilla sain tolellisena hyvät vaikutukset. Kestää monta päivää tuo satsi mulla.
On vielä ihan helvetin vahvoja kotia. Tämän vuoden satoa. Suurin osa gigantteja, kiinteän napakoita ja tosi kitkerän makuisia. Ihan 6 gigantilla sain tolellisena hyvät vaikutukset. Kestää monta päivää tuo satsi mulla.
-
Huiko
- LD50
^Paljonko tuo n.6 kotaa on grammoissa? Mulla on tapana mitata suomi-kodat painon mukaan, niin sais paremmin vertailtua.
-
eNZYMe
- OD
~40g ilman siemeniä.Kallio wrote:^Paljonko tuo n.6 kotaa on grammoissa? Mulla on tapana mitata suomi-kodat painon mukaan, niin sais paremmin vertailtua.
Niin, ja kilossa oli 83 kotaa. Osa tennispallon kokoisia ja pienimmät golfpallon kokoluokkaa. Suurin osa kodista isoja.
-
kinky
- Apteekki
Juu sama homma. Kai minussa on taas kerran jotain vikaa.gaia wrote:En tiedä mitä teen tämän suhteen väärin mutta en ole koskaan saanut opateestä mitään irti. Ehkä slight rentoutumista mutta se siitä. Ja ihan kunnon kodista tehty ja silloin ilman opiaattitoleranssia.
Useemminki hyvälaatusia kotia keitelty ja kaikki tehty kyllä ihan ohjeiden mukaan, mut ei vaa sano midist..
Viimeks ootin et olis jotain sanonu, ku viikon bupretauko oli kumminki ollu.
Olin tosin oksikodonii vedelly parin kuukauen kuurin kans, mutta ei kai sen pitäs vaikuttaa?
Opiaattitolet siis ei todellakaan nollissa oo, mutta laskenut paljon viimeaikoina, ja suhteellisen paljon tuli taas teetä kitattua.
Missä lie vika.
Do you really want to waste your time
Wake up and live your life
I want to be your chemical ride
Wake up and live your life
I want to be your chemical ride
-
eNZYMe
- OD
Yksilöllistä. Itse saan helposti 80mg oksikodonia vastaavan euforian (tosin väsyttävämmän ja raskaamman olon) 3 kertaa pitemmällä vaikutusten kestolla sopivalla annoksella. Buprea pystyn rykäisemään 2-4mg nenää sen kummempia oloja.kinky wrote:Juu sama homma. Kai minussa on taas kerran jotain vikaa.gaia wrote:En tiedä mitä teen tämän suhteen väärin mutta en ole koskaan saanut opateestä mitään irti. Ehkä slight rentoutumista mutta se siitä. Ja ihan kunnon kodista tehty ja silloin ilman opiaattitoleranssia.
Useemminki hyvälaatusia kotia keitelty ja kaikki tehty kyllä ihan ohjeiden mukaan, mut ei vaa sano midist..
Viimeks ootin et olis jotain sanonu, ku viikon bupretauko oli kumminki ollu.
Olin tosin oksikodonii vedelly parin kuukauen kuurin kans, mutta ei kai sen pitäs vaikuttaa?
Opiaattitolet siis ei todellakaan nollissa oo, mutta laskenut paljon viimeaikoina, ja suhteellisen paljon tuli taas teetä kitattua.
Missä lie vika.
-
Personaes
- OD
Aika outoa jos muut jarrut toimii, esim. bupre notkuihin asti, mutta että unikko-tee ei toimisi.
Tosiaan teestä saa helposti oksikodoniin/morfiiniin verrattavat olot ja vielä rahallisesti murto-osalla. Ootteko varmoja ettei ole vaan huonoja kotia? Yleensä on ihan hyviä kotia, tai tosi hyviä mutta on muutamia kertoja ollut sellaisia kotia, että vaikka keittäisi kaksi puskaa ja vetäisi kerralla, niin ei vastaisi edes yhtä tavallista puskaa.
Loistava hidaste, etenkin opiaatti-riippuvaiselle, kun vaikutukset kestää monin verroin oksikodonia pidempään, on yhtä vahvaa ja hinnaltaan murto-osan.
Suosittelen teille riippuvuuden ja etenkin sen rahoittamisen kanssa kamppaileville siirtymistä kota-teehen, ite kun kiskoin kotia, niin ei tullut koskaan(jos ei halunnut) niitä vittumaisia välipäiviä, kun ei ole ollut rahaa/kamaa tarjolla. Kotatee. <3
Tosiaan teestä saa helposti oksikodoniin/morfiiniin verrattavat olot ja vielä rahallisesti murto-osalla. Ootteko varmoja ettei ole vaan huonoja kotia? Yleensä on ihan hyviä kotia, tai tosi hyviä mutta on muutamia kertoja ollut sellaisia kotia, että vaikka keittäisi kaksi puskaa ja vetäisi kerralla, niin ei vastaisi edes yhtä tavallista puskaa.
Loistava hidaste, etenkin opiaatti-riippuvaiselle, kun vaikutukset kestää monin verroin oksikodonia pidempään, on yhtä vahvaa ja hinnaltaan murto-osan.
Suosittelen teille riippuvuuden ja etenkin sen rahoittamisen kanssa kamppaileville siirtymistä kota-teehen, ite kun kiskoin kotia, niin ei tullut koskaan(jos ei halunnut) niitä vittumaisia välipäiviä, kun ei ole ollut rahaa/kamaa tarjolla. Kotatee. <3
-Edgar Allan Poe
-Edgar Allan Poe
-
Huiko
- LD50
Topiikin aloitusviestiä on nyt muokattu. Jos joku näkee siinä asiavirheitä ja/tai sieltä puuttuu jotain olennaista, niin laittakoon viestiä.
-
Personaes
- OD
Mites muuten, toimiiko unikon-kodat yhtä hyvin, jos murskaa ihan hienoksi pulveriksi ja syö vaikka jugurtin kanssa? Onko teho sama jos vertaa keittämiseen?
-Edgar Allan Poe
-Edgar Allan Poe
-
NatiHero
- Kameleontti
Parempi. Huomattavasti IMO. Kaikki alkaloidit pääsee kerralla koneeseen, teetä kun pitäis periaattees kai ainaki kahesti keittää (itellä käytös painekattila, eka keitos irrottaa suurimman osan alkaloidesta veteen mutta sitä unikko jauhoo on veemäinen suodattaa niin tulee helpommaks keittää uusiks. isommalla vedellä vaan.) ..että sais kaikki talteen ja siltikin parhaat vaikutukset tuntuu paljon lyhyemmiltä kuin syötynä. Syömisessähän on tosiaa se etu etta koska (suurehko???) osa alkaloidesta imeytyy vasta paksusuolessa joka takaa että olot kestää huomattavasti pitempään kuin teenä.narcocorrido wrote:Mites muuten, toimiiko unikon-kodat yhtä hyvin, jos murskaa ihan hienoksi pulveriksi ja syö vaikka jugurtin kanssa? Onko teho sama jos vertaa keittämiseen?
Juurikin tuollain ite nykyään otan unikot mieluiten, et blenderil jauhoks ja sekottaa jugurttiin. Jos jää viel kauheen ns. "karkeeks" tjsp. et ei mee hyvin alas niin lisää vaan jugurttia ja antaa tosiaan seista hetken sen seoksen, nii pehmenee se jauhoki siel sit ku pääsee kosteus imeytyyn. Ite tosiaan huuhdon jokasen lusikallisen vedellä alas ja juon päälle viellä lasin tai pari vettä viel päälle, mielikuvana että se jugurtti vähän niiku liukenis/ohenis ja helpottas sit sen unikkomössön imeytymistä. Huomannu muutenkin että oraalisesti käyttäessä esim. kodeiini, tramalit, oksyt(murskattuna jauhoks lusikoiden välis tietty
Niin ja kaikki oraalisesti nautittavat päihteet, niin opiaatit kun muutkin niin AINA tyhjään mahaan. Silloha se nopeiten ja tehokkaimin pääsee heti vaikuttaa, mut ei kai sillä niin paljo välii jos vähä on syöny. Mul on vaan joku helvetin tiukkaan juurtunu tapa et otan oikeesti IHAN tyhjään mahaan, etten oo koko päivänä syöny ennenku ne unikot saa syötyy, enkä heti senkää jälkeen vaan oottelen rauhassa, että tuntuu siltä et eiköhä ne oo imeytyny.
Mut mää oonki mää ja tuntuu et oon ainoo tuttavapiiris joka suhtautuu niin intohimosesti unikoihin, just esim toi syömättä jättäminen et toimii paremmin jne. Et kaisse toimii vaik oiski syöny, joku 3h viime ateriasta on iha hyvä väli et pitäs olla ruuan sulanu.
Tulipas roomaani, mut toivattavasti on ainaki perusteellinen vastaus
Velho wrote: Wed 28 Aug 2019, 19:34 NYT VITTU RYHDISTÄYTYKÄÄ DOUPPI ON ELÄMÄN PARASTA AIKAA ja muuteki sillo on jänskää![]()
![]()
-
Personaes
- OD
Kiitos nopeasta vastauksesta. Kun tässä varmaan huomenna jo tulee otettua.NatiHero wrote:Parempi. Huomattavasti IMO. Kaikki alkaloidit pääsee kerralla koneeseen, teetä kun pitäis periaattees kai ainaki kahesti keittää (itellä käytös painekattila, eka keitos irrottaa suurimman osan alkaloidesta veteen mutta sitä unikko jauhoo on veemäinen suodattaa niin tulee helpommaks keittää uusiks. isommalla vedellä vaan.) ..että sais kaikki talteen ja siltikin parhaat vaikutukset tuntuu paljon lyhyemmiltä kuin syötynä. Syömisessähän on tosiaa se etu etta koska (suurehko???) osa alkaloidesta imeytyy vasta paksusuolessa joka takaa että olot kestää huomattavasti pitempään kuin teenä.narcocorrido wrote:Mites muuten, toimiiko unikon-kodat yhtä hyvin, jos murskaa ihan hienoksi pulveriksi ja syö vaikka jugurtin kanssa? Onko teho sama jos vertaa keittämiseen?
Juurikin tuollain ite nykyään otan unikot mieluiten, et blenderil jauhoks ja sekottaa jugurttiin. Jos jää viel kauheen ns. "karkeeks" tjsp. et ei mee hyvin alas niin lisää vaan jugurttia ja antaa tosiaan seista hetken sen seoksen, nii pehmenee se jauhoki siel sit ku pääsee kosteus imeytyyn. Ite tosiaan huuhdon jokasen lusikallisen vedellä alas ja juon päälle viellä lasin tai pari vettä viel päälle, mielikuvana että se jugurtti vähän niiku liukenis/ohenis ja helpottas sit sen unikkomössön imeytymistä. Huomannu muutenkin että oraalisesti käyttäessä esim. kodeiini, tramalit, oksyt(murskattuna jauhoks lusikoiden välis tietty) niin huikkaa sen ison lasin vettä tai vaikka kaks jostuntuu, niin tunstus toimivan nopeemmin ja tehokkaammin.
päihteet
Niin ja kaikki oraalisesti nautittavat , niin opiaatit kun muutkin niin AINA tyhjään mahaan. Silloha se nopeiten ja tehokkaimin pääsee heti vaikuttaa, mut ei kai sillä niin paljo välii jos vähä on syöny. Mul on vaan joku helvetin tiukkaan juurtunu tapa et otan oikeesti IHAN tyhjään mahaan, etten oo koko päivänä syöny ennenku ne unikot saa syötyy, enkä heti senkää jälkeen vaan oottelen rauhassa, että tuntuu siltä et eiköhä ne oo imeytyny
Mut mää oonki mää ja tuntuu et oon ainoo tuttavapiiris joka suhtautuu niin intohimosesti unikoihin, just esim toi syömättä jättäminen et toimii paremmin jne. Et kaisse toimii vaik oiski syöny, joku 3h viime ateriasta on iha hyvä väli et pitäs olla ruuan sulanu.
Tulipas roomaani, mut toivattavasti on ainaki perusteellinen vastaus
Vielä sen verran, kun puhuit että suuriosa alkaloideista imeytyy vasta paksusuolessa, niin miten se käytännössä vaikuttaa? Kestääkö kauemmin ennenkuin on täydet vaikutukset päällä?
Jugurtin kanssa otettuna, kauan menee about että alkaa vaikuttaa? Entä kauan että on täysi vaikutus päällä?
Entä vaikutusten kesto, jos vertaa teenä nauttimiseen, kestääkö kuinka pitkään?
Thanks!
-Edgar Allan Poe
-Edgar Allan Poe
-
eNZYMe
- OD
On kanssa tullut enemmän syötyä kotia blenderillä jauhettuna. 2-3 kukkarallista ruokalusikallista kerralla isoon kahvimukilliseen, vettä hanasta päälle varovasti, nopea pyöräytys lusikalla, että kotapulveri ja vesi sekoittuu tasaiseksi massaksi, ja lopukai kurkusta alas. Ei saa olla liian kiinteää töhnää jos meinaa vedellä saada alas ja jos jättää veteen seisomaan niin kotajauhe turpoaa imemällä ison osan vettä.
Joskus normaalikokoiset kodat tullut matkalla kukkakaupasta ihan puskasta vaan kota irti, siemenet veke, ja pureskellen suussa joku 5 isoa kotaa kerralla ja lopuks vedellä tai muulla juomalla alas.
Toimii mutulla pidempään ja paremmin.
Teestä saa toki paremmat nousut jos on konsentraatio vahva. Imeytyy aika paljon nopeammin. Esim unikkotee tai unikosiemenlitku tuntuis antavan joskus 15-20 minuutissa hillittömät nousut jos ovat vahvaa tavaraa, mut vaikutus ei kestä yhtä pitkään.
Varmaan unikonsiemistä huljutellusta nesteestä saanut parhaimpia opiaattinousuja ikinä. Voi johtua monesta tekijästä, mutta saattaneet vaan olla vahvasti kuorrutettja raaka-opiumlateksilla, jossa on vähän erilainen alkaloidisuhde (enemmän morfiinia) kun kodissa. Myös pieni määrä öljyä/rasvaa muistaakseni parantaa morfiinin imeytymistä hieman. Siemenlitkussa tulee öljyä mukaan. Kannattaa silti ostaa niitä kotia, koska hyviä siemeniä on pirun vaikea löytää tällä hetkellä.
Joskus normaalikokoiset kodat tullut matkalla kukkakaupasta ihan puskasta vaan kota irti, siemenet veke, ja pureskellen suussa joku 5 isoa kotaa kerralla ja lopuks vedellä tai muulla juomalla alas.
Toimii mutulla pidempään ja paremmin.
Teestä saa toki paremmat nousut jos on konsentraatio vahva. Imeytyy aika paljon nopeammin. Esim unikkotee tai unikosiemenlitku tuntuis antavan joskus 15-20 minuutissa hillittömät nousut jos ovat vahvaa tavaraa, mut vaikutus ei kestä yhtä pitkään.
Varmaan unikonsiemistä huljutellusta nesteestä saanut parhaimpia opiaattinousuja ikinä. Voi johtua monesta tekijästä, mutta saattaneet vaan olla vahvasti kuorrutettja raaka-opiumlateksilla, jossa on vähän erilainen alkaloidisuhde (enemmän morfiinia) kun kodissa. Myös pieni määrä öljyä/rasvaa muistaakseni parantaa morfiinin imeytymistä hieman. Siemenlitkussa tulee öljyä mukaan. Kannattaa silti ostaa niitä kotia, koska hyviä siemeniä on pirun vaikea löytää tällä hetkellä.
-
Personaes
- OD
Ite ajattelin vetää yhden tai puolitoista puskaa unikkoja jugurttiin sekoitettuna. Kun jo ennen metis-hoitoa, meni minimissään se yksi puska, niin 1.5 puskaa olis varmaan hyvä nykyisillä metis-toleilla.
Mietin vaan, että kuinka paljon sitä pulveria niistä oikein tulee, kun yhdessä puskassa on joku 40-60 kotaa...
Mietin vaan, että kuinka paljon sitä pulveria niistä oikein tulee, kun yhdessä puskassa on joku 40-60 kotaa...
-Edgar Allan Poe
-Edgar Allan Poe
-
NatiHero
- Kameleontti
Yllättävän vähän ku iha jauihoks jauhaa. OStakko suomesta unikot, kuulostaa vähän samoilta ku mitä ite ostan kotimaasta.
Pirkanmaan alue kysees
Pirkanmaan alue kysees
Velho wrote: Wed 28 Aug 2019, 19:34 NYT VITTU RYHDISTÄYTYKÄÄ DOUPPI ON ELÄMÄN PARASTA AIKAA ja muuteki sillo on jänskää![]()
![]()
-
Personaes
- OD
Ei osteta samasta paikasta näköjään.
Kertokaas mulle vinkkejä millä saan sen parhaiten jauhoksi, kun mun blenderi(aika vanha) meni rikki. Juuri muuten unikoiden hienontamisessa, tosin teetä varten.
Perus kodat kattilaan, nuijii niin pieneksi kuin pystyy(mulla on sellanen puinen, iso nuija), jolla voi hyvin murskata kattilassa olevia unikoita. Mutta niistä jää silti vielä suhteellisen isoja(jugurtin sekaan).
Osaisko joku antaa hyvää vinkkiä, miten saan ne tuosta vielä pienemmäksi...?
Kertokaas mulle vinkkejä millä saan sen parhaiten jauhoksi, kun mun blenderi(aika vanha) meni rikki. Juuri muuten unikoiden hienontamisessa, tosin teetä varten.
Perus kodat kattilaan, nuijii niin pieneksi kuin pystyy(mulla on sellanen puinen, iso nuija), jolla voi hyvin murskata kattilassa olevia unikoita. Mutta niistä jää silti vielä suhteellisen isoja(jugurtin sekaan).
Osaisko joku antaa hyvää vinkkiä, miten saan ne tuosta vielä pienemmäksi...?
-Edgar Allan Poe
-Edgar Allan Poe
-
paarmasisti
- Apteekki
-
Personaes
- OD
Ei vaan tällanen nuija(ei sama kuin kuvassa).mellow wrote:^Vanha kunnon mortteli?
On mulla sellanen morttelikin(näköjään... Kiitos googlen), mutta puuttuu se nuija osa ja on vaan se "kippo".
Se vois olla muuten aika hyvä vempain ton nuijimisen jälkeen, kun kodat on riittävän pientä mursketta jo.
Vois katella kaupasta tollasta. Thanks.
-Edgar Allan Poe
-Edgar Allan Poe