Itse sillontällöin siinä klo 16 jälkeen hivuttaudutaan kavereiden kanssa jonnekki ja iha huvikseen 16:20 pistetään jopot palamaan
420
-
Bongivedelläkuuhun
- Karvakuono
420
Mites on, vietättekö te 420 päivää, tai aikaa? Kokemuksia ja ajatuksia!
Itse sillontällöin siinä klo 16 jälkeen hivuttaudutaan kavereiden kanssa jonnekki ja iha huvikseen 16:20 pistetään jopot palamaan
ja 20 huhtikuuta tottakai aina pitää budia saada, se on vaan semmonen "rituaali", heh 
Tsiigaan lentokoneita, ne lentää bongivedellä kuuhun.
-
lordshiva
- Psykonautti
Re: 420
Tämä. Itsekin joskus aikoinaan kun aloittelin pajauttelua, tykkäsin laittaa spliffin tulille 16:20, mutta nykyään jätän tuon 420-hehkutuksen muille, vaikka tykkäänkinPen wrote:En, jotenkin typerää koko touhu. Ei se pajautus kelloa katso.
edelleen pajauttelusta.
-
Drawsku
- Psykonautti
Me vietämme kaverien kanssa vuosittain 20.4. "pyhäpäivää". Ensimmäinen kerta taisi olla joskus 18-vuotiaana kun asiasta luki jostain netistä ja sitä tuli vietettyä muuten vaan, koska kyseisenä päivänä sattui aina olemaan polttoa ja vapaa-aikaa. Nyt useita vuosia myöhemmin en nää päivää tärkeänä vain polttamisen takia. Kun kaverit, itseni mukaan lukien, muuttivat töiden ja koulun perässä pois samalta paikkakunnalta, tuo päivä edustaa polttelun ohessa myös ns. "bro-päivää", jolloin pitkäaikaisimmat kaverit kokoontuvat yhteen viettämään aikaa. 
-
VXA
- Kameleontti
juu, neljä kaks nollaa vietetään kyllä. ei siinä mitään vikaa oo, on se ihan hauskaa.
Jos metsään haluat mennä nyt,
niin takuulla pajautat.
Kolme likaista hippiä hiisas näin, piippu kiersi ringissä eteenpäin. Ja koska hatsia oli paljon niin, kutsuivat he messiin yhden pajapään.
Kuoseissa taju ajantajusta heikkenee.
niin takuulla pajautat.
Kolme likaista hippiä hiisas näin, piippu kiersi ringissä eteenpäin. Ja koska hatsia oli paljon niin, kutsuivat he messiin yhden pajapään.
Kuoseissa taju ajantajusta heikkenee.