Tenox

Keskustelua opiaateista, opioideista, bentsodiatsepiineista ja muista sedatiiveista, sekä niiden turvallisesta käytöstä.
paarmasisti
Apteekki

Re: Tenox

Post by paarmasisti »

Tenox 10 mg 10 tabl. on läpipainopakkauksessa, mutta muut pakkauskoot ovat tätä nykyä muovipurkissa.
Kunpa auringon päivät päällämme ei päättyisi koskaan.
Infitialis
Apteekki

Post by Infitialis »

OnnenVarjot wrote:Tenox 10 mg 10 tabl. on läpipainopakkauksessa, mutta muut pakkauskoot ovat tätä nykyä muovipurkissa.
Ahaa, no ilmankos. Ei oo tollasta säälipakkausta koskaan nähnyt. Oon muuten aina pitäny noita purkkeja lasisena mut aikani tota paiskottua taitaa se olla kovamuovia...
Parhaat karstat on pohjalla.
paarmasisti
Apteekki

Post by paarmasisti »

^Ovat aiemmin olleet kylläkin lasipurkissa, mutta ilmeisesti jostain syystä siirtyneet käyttämään muovipurkkia (kustannukset?). Kyllähän noissa wanhan polven lasipurkeissa on sellaista tiettyä "ryynimeininkiä", heh. :P
Timp3
Kameleontti

Post by Timp3 »

OnnenVarjot wrote:Tenox 10 mg 10 tabl. on läpipainopakkauksessa, mutta muut pakkauskoot ovat tätä nykyä muovipurkissa.
Itellä oli ainaki 20mg tenoxit 10kpl lasipurkissa :O Mutta en yhtään ihmettele vaikka kympit ois levyssä.. Onkohan tuossa jotai apteekkikohtasia eroja.
"What's worse? Being strung out or being fat?"
— Nikki Sixx
paarmasisti
Apteekki

Post by paarmasisti »

Oiskohan jotain vanhaa varastoa?
Timp3
Kameleontti

Post by Timp3 »

OnnenVarjot wrote:Oiskohan jotain vanhaa varastoa?
Luultavasti... Aika pitkäänhä nuo säilyy
"What's worse? Being strung out or being fat?"
— Nikki Sixx
p420
Psykonautti

Post by p420 »

Timp3 wrote:Itellä oli ainaki 20mg tenoxit 10kpl lasipurkissa :O Mutta en yhtään ihmettele vaikka kympit ois levyssä.. Onkohan tuossa jotai apteekkikohtasia eroja.
Voisko olla, että sait respan 30 tabl, mutta apteekissa antaneet 30 tabl pakkaukseen vain 10 tabl? Mulle on välillä 2mg rivojen kanssa tehty noin..
paarmasisti
Apteekki

Post by paarmasisti »

p420 wrote:Mulle on välillä 2mg rivojen kanssa tehty noin..
Eikö kakkosen rivoista ole vain yksi pakkauskoko: 100 tablettia?
Petri6
OD

Post by Petri6 »

mellow wrote:
p420 wrote:Mulle on välillä 2mg rivojen kanssa tehty noin..
Eikö kakkosen rivoista ole vain yksi pakkauskoko: 100 tablettia?
Kyllä, mutta ainakin kaverille, jolla on apteekkisopimus, apteekki purkittaa uudelleen viikon annoksen (11 kpl) ja veloittaa tästä aivan törkeän hinnan (tosin sossun maksusitoomus niin hinta ei sinällään ole ongelma).
"Yksi vaarallisimmista huumeiden käyttötavoista on niiden poliittinen käyttö." -Nils Christie & Kettil Bruun
dopE
Lepakko

Post by dopE »

nää on viun jäänniä kakljan kans nappeja samae ku muut bentost. pistää tekemään aivan kaikkea ohouto

naurataa oikee ittekäi :D havahduin siihen ku "lapion harukalla voita kattilaan ku piitpoproknia paistaa ja laitoins joitain siiystä sinnhe puolu pulloa kaljkaa sekaan. sitteeeeeeeeeeeeeeeee ihmettelin että mitä ivuitta piti tehä ja jätin hoimmst kaikki kesken kiopopaisin kaiki roskiij a nyt otan aas klajaa
dopE
Lepakko

Post by dopE »

ae juttu ku tuntuu että ois aika pesurs selvä tolot muta vitut mitä tyhmää tulee säädeyttääls koojko
Serotoniini
Psykonautti

Post by Serotoniini »

Näillä ei oo kyllä muutaman kerran perusteella minkäänlaista viihdearvoo menee vaan sekasin ja tekee tyhmyyksiä,
on nää kyllä hyvii sillon tällön siihen mihin on määrätty eli unettomuuteen.
dopE wrote:nää on viun jäänniä kakljan kans nappeja samae ku muut bentost. pistää tekemään aivan kaikkea ohouto

naurataa oikee ittekäi :D havahduin siihen ku "lapion harukalla voita kattilaan ku piitpoproknia paistaa ja laitoins joitain siiystä sinnhe puolu pulloa kaljkaa sekaan. sitteeeeeeeeeeeeeeeee ihmettelin että mitä ivuitta piti tehä ja jätin hoimmst kaikki kesken kiopopaisin kaiki roskiij a nyt otan aas klajaa

Jännä juttu.
Breaker
Karvakuono

Post by Breaker »

dopE wrote:ae juttu ku tuntuu että ois aika pesurs selvä tolot muta vitut mitä tyhmää tulee säädeyttääls koojko
Onhan se todella jännää, että benzoista ja viinasta menee sekaisin ja puhe takeltelee eikä muista mitä on tehnyt. :doh:
Lisäksi suuriosa ryynikännääjistä muuttuu mulkuiksi kun vetävät ne kännit.
zrrl
Apteekki

Post by zrrl »

Itselleni tulee merkillinen, melankolisella ja naiivilla tavalla introspektiivinen olo Tenoxista ja olo muistuttaa jollain lailla muutenkin enemmän tsopiklonia tai tsolpideemia kuin muita bentsoja. Muistikin hämärtyy pahasti ja tämä siis ihan 20 mg tabletilla vaikka joskus on tullu enemmänkin otettua. En ole ihan varma tykkäänkö. :)
kuumottelija
Lepakko

Post by kuumottelija »

Hmm, itse lähinnä nukahdan (rentoudun) 60-80 mg annoksista ja herätessä yöllä pitää ottaa n. 20-40 g lisää :|
peemies
Lepakko

Post by peemies »

kuumottelija wrote:Hmm, itse lähinnä nukahdan (rentoudun) 60-80 mg annoksista ja herätessä yöllä pitää ottaa n. 20-40 g lisää :|
Ihan kova kyllä 40g tematsepaamia. oli pakko..
It's 4:30 in the morning, it's always 4:30 in the morning. -Bukowski
kuumottelija
Lepakko

Post by kuumottelija »

peemies wrote:
kuumottelija wrote:Hmm, itse lähinnä nukahdan (rentoudun) 60-80 mg annoksista ja herätessä yöllä pitää ottaa n. 20-40 g lisää :|
Nojoo, normaalisti unettomuuttani hoidan 2-4 mg Rivatrililla. 10 mg Tenox-pakkaukset ovat kyllä pelleilyä ja rahan tuhlausta...
peemies
Lepakko

Post by peemies »

kuumottelija wrote:
peemies wrote:
Nojoo, normaalisti unettomuuttani hoidan 2-4 mg Rivatrililla. 10 mg Tenox-pakkaukset ovat kyllä pelleilyä ja rahan tuhlausta...
On varmasti jos niitä pitää satapäin napsia. :roll:
It's 4:30 in the morning, it's always 4:30 in the morning. -Bukowski
Pen
OD

Post by Pen »

Jännää, itsellä 20mg tenox yleensä auttaa vaikka aika paljon rivoja tulee syötyy kun combottaa oppareiden tai lyrsyn kaa.
levylaatikko
Psykonautti

Post by levylaatikko »

Mulla ei pysy tenoxit hallinnassa. Aina kun olen yhden ottanut, niin estottomana on vaikea olla ottamatta lisää, näin siis omalla kohdallani :P sitten on koko purkki tyhjä, ei ahdista, mutta ei mitenkään pökkyräinen olo, sitten menee siihen päälle ottamaan yhden kaljan.... Jo lähtee jalat alta :shock:
The mind is everything. What you think, you become. -Buddha :)
DonTemazepam
Tuppisuu

Post by DonTemazepam »

Oivoi.. Kyllä se Tenoxi on mun mieleen. Mukavan lepponen olo tulee.. :) Mutta tosin se että nakkelee sitte niitä pitkin päivää että purkki menee suht nopeeta.. :D
Mikäänhän ei voita tunnetusti kolmen kovan koon yhdistelmää, kalja, kalastus ja kannatusyhdistystoiminta
paarmasisti
Apteekki

Post by paarmasisti »

Onko muuten kenellekään määrätty Tenoxia sen toisella indikaatiolla: "Tilapäinen ahdistuneisuus ja jännittyneisyys." (Pharmaca Fennica)? :P
taija123

Post by taija123 »

levylaatikko wrote:Mulla ei pysy tenoxit hallinnassa. Aina kun olen yhden ottanut, niin estottomana on vaikea olla ottamatta lisää, näin siis omalla kohdallani :P[/size] :shock:
Joo. Itse kärsin kroonisesta unettomuudesta ja n.8-9 eri lääkettä kokeiltu. Joskus aikasemmin ollut Tenox mut lekuri päätti määrätä sen uudestaan ajatuksella "ota 40mg ehkä se auttaa". No ei auttanut kolme vuotta sittenkään eikä auta nyt. Mulla ei yhtään mitään vaikutusta. Ei mitään. Tänään oon popsinu sit tosta purkista yhteensä n. 160-200mg, eikä mitään. Ei väsytä, ihan normi olo. Onkohan noissa joku placebo vaikutus.... Joo siis tyhmää ottaa tollasia määriä mut minkäs teet kun välillä on vaan niin väsynyt ja uuvuksissa. Eniten vituttaa se et kärsinyt unettomuudesta 8 vuotta eikä ekoina vuosina jeesiä saanut, terveyskeskuspuolelta en koskaan, ja nyt yksityiselle vihdoin raahaduin kun tuntuu et on vaan pahentunut ja jää viikossa öitä nukkummatta.

Outoa miten ihmisiin vaikuttaa niin eri tavalla eri lääkkeet ja eri doset.

Yhen "oireen" huomasin tosta suht isosta tenox -määrästä mitä tänään on tullut otettua, mun vieressä oleva peitto näytti ikäänkuin 'hengittävän'. Osaispa vielä jutella niin ois höpöttelyseuraa. ;)
Last edited by taija123 on Thu 17 Apr 2014, 22:08, edited 2 times in total.
taija123

Post by taija123 »

mellow wrote:Onko muuten kenellekään määrätty Tenoxia sen toisella indikaatiolla: "Tilapäinen ahdistuneisuus ja jännittyneisyys." (Pharmaca Fennica)? :P
Mulle ei oo ahdistukseen määrätty mutta käsittääkseni Tenox -valmistetta käytetään myös ahdistus- ja jännitystiloihin (taitaa lukea mukana tulevassa selosteessakin), koska ovat bentodiatsepiinipohjaisia lääkkeitä. Onhan niitä vaikka kuinka monia mitä voi ahdistus- ja jännitystiloihin käyttää jos toi ei sulle natsaa. Eri asia määrääkö lekuri kauheen mielellään muita bentsoja. Toivottavasti löydät tästä lääkkeestä avun (jos siitä ylipäätän oli edes kyse).
Petri6
OD

Post by Petri6 »

CrystalBanana wrote: Joo. Itse kärsin kroonisesta unettomuudesta ja n.8-9 eri lääkettä kokeiltu. Joskus aikasemmin ollut Tenox mut lekuri päätti määrätä sen uudestaan ajatuksella "ota 40mg ehkä se auttaa". No ei auttanut kolme vuotta sittenkään eikä auta nyt. Mulla ei yhtään mitään vaikutusta. Ei mitään.
Unettomuus on kyllä vittumainen vaiva, itse olen nyt kahtena aamuna peräkkäin joutunut heräämään (muuten työttömällä ei niin väliä), niin ensimmäisenä yönä 20mg Tenox + 7,5mg Imovane ja toisena 5mg Insomin + 7,5mg Imovane. Silti sai unta odotella eivätkä pidemmän päälle toimisi. Tuo Insomin on kyllä alkuun ehkä tehokkain Suomen bentsopohjaisista lääkkeistä, kannattaa yrittää saada kokeiluun, jollei vielä ole ollut.
"Yksi vaarallisimmista huumeiden käyttötavoista on niiden poliittinen käyttö." -Nils Christie & Kettil Bruun
Pen
OD

Post by Pen »

Itse oon huomannut että sirdalud on selkeesti paras nukahtamiseen. Toki antipsykootitkin nukauttaa, mutta on sitä aika sekavissa koko seuraavan päivän ja helposti tulee nukuttua 12-15 tuntia vaikka ottais vaa 25 mg ketipinorin.

Oon itse koittanut silleen että sirdaludia pari kertaa viikossa ja imovanea pari kertaa viikossa, jos siis on menoa. Eipä tota nyt oo oikein ollu niin ei oo tarvinnu noita syödä.

Mut kyl sirdalud ainakin hakkaa tennarit, dormarit, insominit, imovanet, stilkkarit ja em. rinnakkaisvalmisteet. Silti kaikki noista jotenkuten toimii mulla, mutta osassa se on vähän fifty-fifty että nukutaanko vaiko eikö.

Ainoo mikä mulla on respalla on 10 imovanea tyyliin kerran kuussa jos jaksan maksaa lekurista. Ei oikein oo sen arvosta.. Onneks saa välil paketin (30 x 5 mg) imovanei kaverilta ihan apohintaan ku se ei niit tarvi, on niistä kuiteki jotai hyötyä.

Vittukun lapsesta asti ollu pahat uniongelmat, ei esim työelämään tai koulussakäyntiin pysty mutta ei, mirtatsapiinia, melatoniinia, SSRI-lääkkeitä kuten sepram, venlaflaxiini ja cymbalta ainakin, triptyliä, propralia sun muuta paskaa sieltä on tyrkytetty mutta puolissa oon jo sanonut suoraan että ei kiitos kun kerran SSRI-paskaa pari kuukautta koitin ja mirtsaa kans.

Joo, osahan noist on kyl ahdistukseen ja masennukseen, mutta toimivia lääkkeitä ei kyllä nykyaikana saa, sen takia pitää sitten ne lyricat ostaa kadulta ja doupata että saa jotenkin elämään iloa.
Petri6
OD

Post by Petri6 »

Pen wrote:Itse oon huomannut että sirdalud on selkeesti paras nukahtamiseen.
Mulla on vaan se huono, että käytän noita bupren buustaamiseen niin niistä ei enää unilääkkeiksi ole. Tosin eipä ne kyllä oikein koskaan oo siihen itelläni ollu hyviä, vaikka oliskin tipauttanu niin ei saa nukuttua ku sen 4h ja sit on enää turha haaveilla uudelleen nukahtamisesta.
Pen
OD

Post by Pen »

Tota ongelmaa on kyl joo itelki välil et herää kesken. Buprea eivät tunnu buustivat mut hitto esim. kämppis ku ottaa 1 mg molempia ni johan nuokkuu, paremmin kuin jos ottais 4 mg pelkkää buprea. Nokittamalla tai perseesee toi heittää bupret ja syö sirkan ihan.

Mutta off-topic saanee loppua.

Jännää muuten miten 1 mg nopeet alproxit näyttää 20 mg tenoxeilt. Luulin et napsasen pari tennaria mut hyi vittu se maku kerto kaiken.
xPetu
Psykonautti

Post by xPetu »

Tää on kyl loisto bentso pirin kanssa/laskuihin, helvetin hyvin toimii kyseisiin asioihin varsinkaa ku ei oo mitään toleranssia... (:
kuumottelija
Lepakko

Post by kuumottelija »

Hyvä nukahtamiseen muttei auta pysymään unessa ---> joutuu ottaa uusi annos yöllä ---> tole nousee. 10 mg ovat kyllä yhtä hyödyttömiä kuin 2mg Pamit.