Mites muilla paikkakunnilla toi potilaiden piiri?
Täällä tuntuu että hoitajat tietää kaveripiirisi paremmin ku sinä itse mistä tuleekin
mieleen että ihanku jotkut hoidossa/ päihdeyksikössä käyvät.pelaisivat tyyliin pisteitä muiden asioita puhutessa!
Itse olen tehnyt hoitajille heti alussa selväksi että tää hoito on mun hoito missä voidaan
kyllä puhua ihan kaikista asioista kunhan ne on minun asioita. Esim tyyliin ovat tajuneet lopettaa
kysymisen jos sanon et eilen kävin kaveri luona ni eivät enää jaksa vaivautua kysyyn että kenen kaverin..
Välillä mietityttänyt kun hoitajat on tyylii tienny mun männäpäiväiset menot ja esim kyselleet nimillä ihmisiä
joiden kanssa olen tekemisissä (en ole todellakaan maininut nimeä)! En usko että on sattumaa että olisivat vaikka nähny kylillä jossain tms.
Hoitaja nolostuu ku viimeeks sanoin et täällä näköjään pelaa nämä kanssa asiakkaat yhteen hiileen

(yeahright)
Niin jotenki tuntuu et päihdeyksikön asiakkaat pelaavat (en yleistä ) niin omaan pussiin pojoi muiden asioilla!
Mä olen sopinut yhden henkilön kans joka on tulossa kh täälä ja on ollut päihdeyksikön asiakas että voidaan
vapaasti kertoa jos ollaan oltu tekemisissä. (Kinky)
En tajua, vakoileeko päihdeyksikkö sosiaalisissa medioissa vaiko eikö ihmisillä ole omaa elämää?
Mites muu suomi?
Edit: ^gangsteri^ Jos viittit infoo et mitä ne arvot on sit ku saat ne? Koska mietin kauan sulla sit "kantoi"
toi 18mg ? Mulla kantoi 16mg jonku 7kk ja alko oireileen aamuisin jne ja nyt viime vkolla nostetiin 18mg
niin nyt pelkään pahaa että toi hetkellisesti auttaa ja sama juttu tulee taas eteen pikku hiljaa..Riittääkö mikään?
Siis mä alan pikkuhiljaa kelaamaan että tää suboxone hoito on huono hoito ku hoidetaan lääkkeelä mikä on ollu huume!
Ja jotenki ainaki luulis niinku yks sälli sano et suboxone hoito olisi hyvä jos ite ongelma olis joku muu oppari ku bupre..
Toisaalta mulla oli yhtä paha riippuvuus mdpv yms tutkari stimut mutta kuitenkin ehkä metadoni voisi olla parempi kun
Se olisi sitten ihan lääke kun en ole sitä huumatakseni itseni käyttänyt..Veisi varmaan aineiden himon paremin pois?
Täytyy alkaa harkitsemaan jos eivät nosta ( Siis JOS nyt tää ei taas kanna kun sen reilun puol vuotta ja pitää nostaa
jos ne edes nostaa tosta 18mg ylemäs..) tai ainakin ottaa puheeksi että olisiko se metadoni edes mahdollinen?