Vuoden ollut kohta ilman ja melkein päivittäin mielessä. Onneksi sillä tasolla että pystyy kieltäytymään, mutta voi kun kaipaa niitä oloja kun aamut alko a:lla ja töihin tuli lähdettyä hilpein mielinporter wrote:Kyllä tähänkin aineeseen vaan saa kovat henkiset koukut, kokoajan mieli tekee ainetta ja tupannut unissa kovemmalle sijalle kun opiaatit.. Joka aika ihme.
Amfetamiini topic.
-
Diamond
- Psykonautti
Re: Amfetamiini topic.
-
vauhtihirmu
- Karvakuono
Huomasin tänään kun nappasin suht laadukasta piriä 0.1 pommin naamaan ja kävin hakemassa take away kahvin huoltsikalt, niin se kahvi toi ihmeellisiä euforia aaltoja lisää, eli jotenkin tuntu boostaavan pirin vaikutuksia(?)
Osaako joku kertoa tarkemmin mistä tämä johtuisi?
Nyt kun rupesin kelaamaan, niin en ole kyllä ennen juonut kahvia ollessani vauhdeissa, siksi tämä yllätti. Tosin vain positiivisesti, että miten tämä kahvi nyt näin hyvän olon tuo
Taidankin tästedes lainin jälkeen ruveta kahvia keittämään 
Nyt kun rupesin kelaamaan, niin en ole kyllä ennen juonut kahvia ollessani vauhdeissa, siksi tämä yllätti. Tosin vain positiivisesti, että miten tämä kahvi nyt näin hyvän olon tuo
Never get a second chance to make a first impression
-
feenikslintu
- Tuppisuu
Itse kun lopetin päivittäiskäytön meni lähemmäs kaksi vuotta olon normalisoitumiseen. En olisi ainakaan ensimmäisen vuoden aikana pystynyt kieltäytymään, vaati aikamoista eristäytymistä.Diamond wrote:Vuoden ollut kohta ilman ja melkein päivittäin mielessä. Onneksi sillä tasolla että pystyy kieltäytymään, mutta voi kun kaipaa niitä oloja kun aamut alko a:lla ja töihin tuli lähdettyä hilpein mielinporter wrote:Kyllä tähänkin aineeseen vaan saa kovat henkiset koukut, kokoajan mieli tekee ainetta ja tupannut unissa kovemmalle sijalle kun opiaatit.. Joka aika ihme.
-
Personaes
- OD
Mistä tiedät että juuri se kahvi ne euforia-aallot toi? Ettei vaan olis ollut se laadukas piri mitä vedit naamariin ennen huoltsikalle menoa?vauhtihirmu wrote:Huomasin tänään kun nappasin suht laadukasta piriä 0.1 pommin naamaan ja kävin hakemassa take away kahvin huoltsikalt, niin se kahvi toi ihmeellisiä euforia aaltoja lisää, eli jotenkin tuntu boostaavan pirin vaikutuksia(?)
Nyt kun rupesin kelaamaan, niin en ole kyllä ennen juonut kahvia ollessani vauhdeissa, siksi tämä yllätti. Tosin vain positiivisesti, että miten tämä kahvi nyt näin hyvän olon tuoTaidankin tästedes lainin jälkeen ruveta kahvia keittämään
All that we see or seem, Is but a dream within a dream.
-Edgar Allan Poe
-Edgar Allan Poe
-
Dexma
- Moderator
En tiedä, mutta joskus, kun juonut kahvia pirin päälle niin kyl on tullut sellaista kivaa skarppiutta lisää siitä, että jaksaa paremmin keskittyä kuin normisti pireissä. Itse olen pireissä tosi huono keskittymään loppupeleissä.narcocorrido wrote: Mistä tiedät että juuri se kahvi ne euforia-aallot toi?
Monesti kyllä kahvi saattaa lisätä negatiivisia sivuvaikutuksia esim nestehukkaa ym piripäissään, mutta asenteella aamupirilainin jälkeen on kyllä ihan kiva joskus puolesta päivästä ottaa kuppi kahvia.
-
Huxley
- Tuppisuu
10 vuotta pahimmasta sekoilusta tämän tavaran kanssa. Sen jälkeen yhden kerran meni 7 vuotta sitten. Nyt sitten sain jostain päähäni todella hyvän idean että entäpä jos. Jospa sitä muistaisi sitten että miksi ei. Ja i.v. tietysti. Nenä ei voi vetää mitään ja ne nousut on se juttu. Saa nähdä mitä tuleman pitää....
"I think that in human evolution it has never been as necessary to have this substance LSD. It is just a tool to turn us into what we are supposed to be." -Albert Hoffman-
-
vauhtihirmu
- Karvakuono
Luulisin että lämpimät aallot kehossa tuli kahvin ansiosta, kun kahvia ostaessani pommini toimi jo ja aina hörppiessäni kahvia tunsin kun jokin olisi lisännyt euforiaa ja lämmintä fiilistä koko kehoon, lämpimiä aaltoja, kuin vilunväristyksiä mutta ei kylmän takia.narcocorrido wrote:Mistä tiedät että juuri se kahvi ne euforia-aallot toi? Ettei vaan olis ollut se laadukas piri mitä vedit naamariin ennen huoltsikalle menoa?vauhtihirmu wrote:Huomasin tänään kun nappasin suht laadukasta piriä 0.1 pommin naamaan ja kävin hakemassa take away kahvin huoltsikalt, niin se kahvi toi ihmeellisiä euforia aaltoja lisää, eli jotenkin tuntu boostaavan pirin vaikutuksia(?)
Nyt kun rupesin kelaamaan, niin en ole kyllä ennen juonut kahvia ollessani vauhdeissa, siksi tämä yllätti. Tosin vain positiivisesti, että miten tämä kahvi nyt näin hyvän olon tuoTaidankin tästedes lainin jälkeen ruveta kahvia keittämään
Toki voihan tämä olla täysin omaa mielikuvitustani ja vain hyvää pörriä. Omituisen hyvälaatuista kyllä...
Never get a second chance to make a first impression
-
Huxley
- Tuppisuu
Jos on kahta eri laatua pöydällä, a-luokkaa ja halpahalli-tavaraa niin kummallakohan sitä aloittaisi kuurin? Pitäisikö aloittaa paremmalla vai päättää sillä?
"I think that in human evolution it has never been as necessary to have this substance LSD. It is just a tool to turn us into what we are supposed to be." -Albert Hoffman-
-
Mushru
- Moderator
^ Ite alottaisin heikommalla, rupeis vaan vituttaan kiskoo paskaa hyvän jälkeen.
Mutta jos kuurittaa meinaat, ni en tiiä. Mä en ite ymmärrä tota kuurittamista.
Mutta jos kuurittaa meinaat, ni en tiiä. Mä en ite ymmärrä tota kuurittamista.
. . . ヽ(-▽ -)ノ °●✺
-
Personaes
- OD
Mikset kisko molempia?
Ite oon joskus just tehnyt niin, että jos on kahta eri vahvuista piriä, niin laitan vetoihin osan sitä parempaa ja osan heikompaa.
Itellä muuttunut tosi paljon se miten näen ja koen amfetamiinin.
Ennen nuorempana en arvostanut amfea juuri ollenkaan, vaikka tietyllä tavalla vaikutukset oli silloin voimakkaammat(vahva fyysinen/psyykkinen stimulaatio, "saletti" olo jne, valvominen). Nykyään taas pidän paljonkin, se "rauhoittava stimulaatio" on oikein mukavaa(dexman sanoin "zen olo"), vaikkei puskekkaan päälle samalla tavalla kuin ennen. Tykkään siitäkin että voi ottaa päivän mittaan muutamia annoksia ja saat silti nukuttua illalla, sen sijaan että pitäisi aina valvoa se yö, kun ei millään saa unta, niinkuin ennen.
Maistuis taas kyllä porske, ei vaan kiinnosta ottaa perus-katu piriä. Ostan piriä aina vaan sillon jos saa joko astetta ylemmältä portaalta reilusti parempaa tai jos ei onnaa sieltä, niin sitten deepnetistä. Ei voi olla kuin ihmeissään, kun välillä kuulee minkälaista paskaa porukka ostaa...
Ite oon joskus just tehnyt niin, että jos on kahta eri vahvuista piriä, niin laitan vetoihin osan sitä parempaa ja osan heikompaa.
Itellä muuttunut tosi paljon se miten näen ja koen amfetamiinin.
Ennen nuorempana en arvostanut amfea juuri ollenkaan, vaikka tietyllä tavalla vaikutukset oli silloin voimakkaammat(vahva fyysinen/psyykkinen stimulaatio, "saletti" olo jne, valvominen). Nykyään taas pidän paljonkin, se "rauhoittava stimulaatio" on oikein mukavaa(dexman sanoin "zen olo"), vaikkei puskekkaan päälle samalla tavalla kuin ennen. Tykkään siitäkin että voi ottaa päivän mittaan muutamia annoksia ja saat silti nukuttua illalla, sen sijaan että pitäisi aina valvoa se yö, kun ei millään saa unta, niinkuin ennen.
Maistuis taas kyllä porske, ei vaan kiinnosta ottaa perus-katu piriä. Ostan piriä aina vaan sillon jos saa joko astetta ylemmältä portaalta reilusti parempaa tai jos ei onnaa sieltä, niin sitten deepnetistä. Ei voi olla kuin ihmeissään, kun välillä kuulee minkälaista paskaa porukka ostaa...
-Edgar Allan Poe
-Edgar Allan Poe
-
xammy
- Karvakuono
Miten hyvin amfe toimii opiskeluun? Ois pääsykokeet tulossa niin ajattelin jos hankkisi. Ois oletettavasti jatkamatonta amfea saatavilla, 5-10mg dose oraalisesti pitäisi toimia hyvin pänttäämiseen vai?
-
Petri6
- OD
Joillain toimii, joillain ei. Itselläni ei. Jatkamatonta amfetamiinia et kyllä saa muualta kuin Fimean erikoisluvalla apteekista.xammy wrote:Miten hyvin amfe toimii opiskeluun? Ois pääsykokeet tulossa niin ajattelin jos hankkisi. Ois oletettavasti jatkamatonta amfea saatavilla, 5-10mg dose oraalisesti pitäisi toimia hyvin pänttäämiseen vai?
"Yksi vaarallisimmista huumeiden käyttötavoista on niiden poliittinen käyttö." -Nils Christie & Kettil Bruun
-
xammy
- Karvakuono
Etsivä löytää
Eiköhän tää oo suoraan laboratoriosta tullutta kun noin pienet määrät kuten 10mg toimii. Epäpuhtauksia voi tietysti olla joukossa kun ei varmaan ole mikään lääketehdas sitä valmistanut, mutta suoranaisesti jatkamisesta ei voitane puhua. Kyse siis amfetamiinista, ei piristä.
-
Petri6
- OD
Minä väittäisin taas joko a) kyseessä olevan jotain muuta kuin amfetamiinia (esim. 4-fa/4-fma, 3-fa/3-fma tms. tai b) placeboa.xammy wrote:Etsivä löytääEiköhän tää oo suoraan laboratoriosta tullutta kun noin pienet määrät kuten 10mg toimii. Epäpuhtauksia voi tietysti olla joukossa kun ei varmaan ole mikään lääketehdas sitä valmistanut, mutta suoranaisesti jatkamisesta ei voitane puhua. Kyse siis amfetamiinista, ei piristä.
"Yksi vaarallisimmista huumeiden käyttötavoista on niiden poliittinen käyttö." -Nils Christie & Kettil Bruun
-
xammy
- Karvakuono
Miksi? Onko jotenkin niin mahdoton ajatus että se on jatkamatonta? Se näkyy kyllä myös hinnassa. Saako täällä mainita hintoja?
-
meli
- Tuppisuu
Omalla kohdallani piri ei useimmiten toimi kovinkaan hyvin, alan aina touhuamaan jotain ihan muuta. Toisaalta ihan pieni dose auttaa joskus tekemään hommia vähän kauemmin.xammy wrote:Miten hyvin amfe toimii opiskeluun?
-
Petri6
- OD
Koska jatkettuna siitä saa paremman hinnan eivätkä valmistajat tai lähellä valmistajaa olevat tahot harrasta mitään vähittäismyyntiä. Nyt veikkaisin käyneen niin, että kuka ikinä onkin myynyt tämän amfetamiinin on mainostanut sen olevan jatkamatonta vedättääkseen hintaa ylös. Tämä ei tietysti tarkoita sitä, etteikö kyseessä voisi olla suhteellisen laadukas amfetamiini (esim. 60% verrattuna pahimmillaan 1% katupiriin) tai sitten jokin jatkamaton amfetamiinianalogi (esim. aiemmin mainitsemani). Hintoja käsittääkseni saa mainita keskusteluketjuissa, vaikka niille on omakin viestiketju yleiskeskustelun puolella (itse asiassa tästä olisi hyvä saada moderaattoreiden kannanotto).xammy wrote:Miksi? Onko jotenkin niin mahdoton ajatus että se on jatkamatonta? Se näkyy kyllä myös hinnassa. Saako täällä mainita hintoja?
-
xammy
- Karvakuono
Kyseessä siis yhden nimeltämainitsemattoman kauppapaikan (sourcing tuskin on sallittua) amfe jonka hinta on 100e/0.5g. En tiedä paljonko enempää tuosta voi enää tehdä voittoa jatkamalla. Niin monta positiivista palautetta myös ostajilta että en jaksa uskoa paskemmasta kuin jatkamattomasta ihmisten maksavan mielellään tuota hintaa.
Aika surullista että suomessa on ajauduttu tähän pisteeseen, että koko tavarassa on yleensä enemmän jatkeaineita kuin itse vaikuttavaa ainetta. Ja tämä tuntuu olevan ongelma nimenomaan amfetamiinin kohdalla, muissa aineissa en ole samaa ilmiötä yhtä laajassa mittakaavassa huomannut. Psykedeelien, dissojen tai edes mdman(ostan vain kristallimuodossa, aina on 120mg toiminut kuten pitää) kohdalla. Tavallaan se kertoo myös jotain käyttäjäkunnasta, olettaen että moni myyjä käyttää itse. Itse en jo pelkästään noiden jatkeaineiden takia kauheasti halua amfetamiinia ostaa suomessa. Ulkomailla laatuamfen tai jopa jatkamattoman ei luulisi olevan mikään taikatemppu. Mutta toki on hyvä lähteä siitä oletuksesta että aine ei ole puhdasta, vaikka niinkin voi joskus käydä. Harvemmin tuskin perus katukaupassa.
Aika surullista että suomessa on ajauduttu tähän pisteeseen, että koko tavarassa on yleensä enemmän jatkeaineita kuin itse vaikuttavaa ainetta. Ja tämä tuntuu olevan ongelma nimenomaan amfetamiinin kohdalla, muissa aineissa en ole samaa ilmiötä yhtä laajassa mittakaavassa huomannut. Psykedeelien, dissojen tai edes mdman(ostan vain kristallimuodossa, aina on 120mg toiminut kuten pitää) kohdalla. Tavallaan se kertoo myös jotain käyttäjäkunnasta, olettaen että moni myyjä käyttää itse. Itse en jo pelkästään noiden jatkeaineiden takia kauheasti halua amfetamiinia ostaa suomessa. Ulkomailla laatuamfen tai jopa jatkamattoman ei luulisi olevan mikään taikatemppu. Mutta toki on hyvä lähteä siitä oletuksesta että aine ei ole puhdasta, vaikka niinkin voi joskus käydä. Harvemmin tuskin perus katukaupassa.
-
Captainmorgan
- Karvakuono
Kun subutexin lopettanut kyseinen aine alkanut maistua, äskenkin aamuvedot tuli otettua. Hyvää amfetamiinia tullut lähiaikoina vastaan jotkut jopa poltelleet piikittäessä ja huimat nousut. Suonensisäiseen käyttöön jää kavalasti nalkkiin tämän aineen osalla.
-
LeFairylette
- OD
Nyt kun piristäkin pitää taukoa, niin ainoa asia mitä kaipaan on se tunne kun on saanut männän pohjaan ja se piriseksi!!
"Sä oot likanen narkkari! Yhteiskunnan pohjasakkaa!!
-
Pen
- OD
Kyllähän netistä ulkomailta ja suomestakin saa tavaraa jossa puhtaus siellä 70% pinnassa - aika puhdasta siis alkaa olemaan, vaikkei lääketehdastasoa. Ja sen huomaa sitten hinnassa kun gramma maksaa parisataa euroa, kuten kunnon kolasta ja hepastakin pyydetään grammalta 500€ jos ulkomailla se on n. satasen.
Kaverini sai tollasta ~70% amppelia tossa 50g ja jatkoi sen nelinkertaiseksi. Silti meni hetkessä käsistä... Ei yhtään huonompi tienesti siis, pari tonnia päivässä. Tota jatkamatonta tarjosi hän mulle ja mun kämppiksille gramman kun kerroin hänelle miten sitä ulkomailta saa hommattua, niin kyllähän tää vitullista myrkkyä on.. Enkä myrkyllä nyt tarkoita sitä jatkeainemyrkkyä mitä suomen pireissä on.
Mutta silti, se 0.2 tätä sano mulla mitään kuten ei oo ennenkään ulkomailta tilatut paljon hyvää palautetta saaneet amppelit tai kokkelit sanoneet. Vitun ADD vai mikähän mahtaakaan olla.
Oli kyl hauska kattoa kun yks snobi joka aina valittaa pirin laadusta (tää mun kaveri yleensä saa tän kaupungin piriksi varsin hyvää tavaraa, toki ei voi tietää prosenttei mutta monet sanovat että tuolla on yleensä about parasta poretta mitä tässä kaupungissa on myynnissä ja niin antaa menekkikin ymmärtää mutta silti toi yks heppu jaksaa valittaa, niin tällä kertaa ei kauaa mennyt kun jätkä kävi oksentamassa. Onnitteli ja oli et "hienoo, saitte mut oksentaa" ja seuraavat pari tuntia kuumotteli että sydän tulee rinnasta ja otti bentsoja. Kerrankin tais olla sellasta lirpakkaa että ei voinut sanoa ettei muka toimi
. Vähän tosin rasittavaa kuunnella kun jätkä meinaa flipata ja arpoa soittaakko lanssi vai ei, mutta itsepäs halusi sitä mahollisimman puhdasta porsketta..)
Ite veikkaan että mulla on meta tai joku muu ainesosa mikä saa pirin toimimaan, kun taas kerran tuli koitettua ihan ulkomailta tilattua, labras tarkistettua, tuhansien käyttäjien kehumaa dekstrolevo -sekotusta jossa pitäisi voimaa tosiaan olla oikein kunnolla mutta ei... Ei niin mitään vaikutusta vaikka 0.2 pommin otin enkä amfea käytä lähes koskaan.
Mutta joo, harvoin kukaan myy jatkamatonta, suoraan labrasta tullutta settiä, koska jatkamalla saa paremmat rahat ja ihmiset on suomessa tottuneet paskaan - jos joku ottaa tollasta labratavaraa samalla tavalla kuin ottaa perus katupiriä niin sairaalareissu on aika todennäköinen. Eli siis näitä 0.5-1 gramman pommeja.
Kaverikin jatkoi ton koko tilaamansa setin jo ihan siks ettei uskalla laittaa liian tykkiä tavaraa myyntiin koska ei kaikki osaa olla varovaisia, heittävät niitä gramman pommeja kun ovat tottuneet ripuliin ja sitten tuote onkin yhtäkkiä 10x tehokkaampaa niin voi käydä hassusti.
Amfessa on kyllä hyvin katetta. Tollasta n. 70 volttista labrassa tehtyä ja tutkittua tavaraa voi ostaa ulkomailta parilla satkulla puolikkaan heikin. Siitä kun jatkaa sen 50 ketsiä muutaamaan otteeseen ja myy 30-40e / gramma niin nopeasti on jokunen tonni tienattu. Kiva että tunnen henkilön joka uskaltaa näitä riskejä ottaa ja tavaraa myydä - itsehän kun en diilaukseen ryhtyisi, mutta avustavana henkilönä jolla on tietotaitoa saan kuitenkin kaikenlaisia mukavia boonuksia, kuten usein ilmaista tai ainakin kaverihintaista douppia ja muuta vaikka en sitä edes pyydä. Harmi että valikoima vaan on lähinnä sitä poretta jota en ite käytä ja buprea - mutta sellanen se suomi muutenkin maana on.. Helpottaa silti kun saa palikat ja välillä lyricat ja bentsotkin järkihintaan samalta henkilöltä ilman säätämistä ja reissaamista.
Unelmatilanne että musta on tullut ihan oikeasti perhekaveri ns. "isommalle diilerille" jolta saa sitten tarvittaessa vauhdit, subut ja joskus myös lyricat ja bentsot kaverihintaan ellei ilmaiseksi. Onhan tää kaveri mun neuvostuksen avulla tuhansia euroja tienannut mutta mielelläni autan - jos jotain saan takaisinpäin vaivan palkkana niin ... Kukapa nyt kieltäytyisi?
Kaverini sai tollasta ~70% amppelia tossa 50g ja jatkoi sen nelinkertaiseksi. Silti meni hetkessä käsistä... Ei yhtään huonompi tienesti siis, pari tonnia päivässä. Tota jatkamatonta tarjosi hän mulle ja mun kämppiksille gramman kun kerroin hänelle miten sitä ulkomailta saa hommattua, niin kyllähän tää vitullista myrkkyä on.. Enkä myrkyllä nyt tarkoita sitä jatkeainemyrkkyä mitä suomen pireissä on.
Mutta silti, se 0.2 tätä sano mulla mitään kuten ei oo ennenkään ulkomailta tilatut paljon hyvää palautetta saaneet amppelit tai kokkelit sanoneet. Vitun ADD vai mikähän mahtaakaan olla.
Oli kyl hauska kattoa kun yks snobi joka aina valittaa pirin laadusta (tää mun kaveri yleensä saa tän kaupungin piriksi varsin hyvää tavaraa, toki ei voi tietää prosenttei mutta monet sanovat että tuolla on yleensä about parasta poretta mitä tässä kaupungissa on myynnissä ja niin antaa menekkikin ymmärtää mutta silti toi yks heppu jaksaa valittaa, niin tällä kertaa ei kauaa mennyt kun jätkä kävi oksentamassa. Onnitteli ja oli et "hienoo, saitte mut oksentaa" ja seuraavat pari tuntia kuumotteli että sydän tulee rinnasta ja otti bentsoja. Kerrankin tais olla sellasta lirpakkaa että ei voinut sanoa ettei muka toimi
Ite veikkaan että mulla on meta tai joku muu ainesosa mikä saa pirin toimimaan, kun taas kerran tuli koitettua ihan ulkomailta tilattua, labras tarkistettua, tuhansien käyttäjien kehumaa dekstrolevo -sekotusta jossa pitäisi voimaa tosiaan olla oikein kunnolla mutta ei... Ei niin mitään vaikutusta vaikka 0.2 pommin otin enkä amfea käytä lähes koskaan.
Mutta joo, harvoin kukaan myy jatkamatonta, suoraan labrasta tullutta settiä, koska jatkamalla saa paremmat rahat ja ihmiset on suomessa tottuneet paskaan - jos joku ottaa tollasta labratavaraa samalla tavalla kuin ottaa perus katupiriä niin sairaalareissu on aika todennäköinen. Eli siis näitä 0.5-1 gramman pommeja.
Kaverikin jatkoi ton koko tilaamansa setin jo ihan siks ettei uskalla laittaa liian tykkiä tavaraa myyntiin koska ei kaikki osaa olla varovaisia, heittävät niitä gramman pommeja kun ovat tottuneet ripuliin ja sitten tuote onkin yhtäkkiä 10x tehokkaampaa niin voi käydä hassusti.
Amfessa on kyllä hyvin katetta. Tollasta n. 70 volttista labrassa tehtyä ja tutkittua tavaraa voi ostaa ulkomailta parilla satkulla puolikkaan heikin. Siitä kun jatkaa sen 50 ketsiä muutaamaan otteeseen ja myy 30-40e / gramma niin nopeasti on jokunen tonni tienattu. Kiva että tunnen henkilön joka uskaltaa näitä riskejä ottaa ja tavaraa myydä - itsehän kun en diilaukseen ryhtyisi, mutta avustavana henkilönä jolla on tietotaitoa saan kuitenkin kaikenlaisia mukavia boonuksia, kuten usein ilmaista tai ainakin kaverihintaista douppia ja muuta vaikka en sitä edes pyydä. Harmi että valikoima vaan on lähinnä sitä poretta jota en ite käytä ja buprea - mutta sellanen se suomi muutenkin maana on.. Helpottaa silti kun saa palikat ja välillä lyricat ja bentsotkin järkihintaan samalta henkilöltä ilman säätämistä ja reissaamista.
Unelmatilanne että musta on tullut ihan oikeasti perhekaveri ns. "isommalle diilerille" jolta saa sitten tarvittaessa vauhdit, subut ja joskus myös lyricat ja bentsot kaverihintaan ellei ilmaiseksi. Onhan tää kaveri mun neuvostuksen avulla tuhansia euroja tienannut mutta mielelläni autan - jos jotain saan takaisinpäin vaivan palkkana niin ... Kukapa nyt kieltäytyisi?
-
gaia
- Kameleontti
Itse vedin nuorempana aika pitkälti joka viikonloppu ja joskus arkenakin piriä. Mutta nyt vanhemmiten se tuntuu ottavan ihan liikaa kropan päälle. Tulee kusivaikeuksia, ripulia, särkyjä, pääkipua (laskuissa) yms. muuta ei niin kivaa. Kyllä sitä sen pienen nokareen voi ottaa kerran tai pari vuodessa mutta ei oikeen nappaa enää kun koulutkin on käyty eikä tämän hetkinen duunikaan oikeen ole semmonen mihin amppeli sopii. Aikoinaan raksallahan sitä oli niinkuin Monacon omistaja kun oli vetäissyt kunnon kärsät ennen duunia, tai vähän pussista pudottanut aamukahviin.
Tosiaan joku tuolla ylempänä mainitsi tuon kuurittamisen, ja täytyy kyllä komppailla että en itsekään sitä oikein hiffaa. Viikonlopun sitä jaksoi vetää, mutta sitten aina sunnuntai-aamut oli sellaisia että jo pelkkä ajatus boostaamisesta alkoi etoa. Tämä siis joskus vuonna 2008. Nykyään ei tulisi mieleenkään vetää vuorokautta pitempään.
Tosin moni on sanonut mulle että eivät ymmärrä sitä miten voin syödä lääkkeitä niin paljon. Puhun siis opiaateita sekä bentsoista. Niihin oon oikeasti jäänyt koukkuun, piriin en oikeastaan millään tasolla koskaan.
Tosiaan joku tuolla ylempänä mainitsi tuon kuurittamisen, ja täytyy kyllä komppailla että en itsekään sitä oikein hiffaa. Viikonlopun sitä jaksoi vetää, mutta sitten aina sunnuntai-aamut oli sellaisia että jo pelkkä ajatus boostaamisesta alkoi etoa. Tämä siis joskus vuonna 2008. Nykyään ei tulisi mieleenkään vetää vuorokautta pitempään.
Tosin moni on sanonut mulle että eivät ymmärrä sitä miten voin syödä lääkkeitä niin paljon. Puhun siis opiaateita sekä bentsoista. Niihin oon oikeasti jäänyt koukkuun, piriin en oikeastaan millään tasolla koskaan.
Vai toimiiko?
-
mentalhell
- Kameleontti
Siellä vauhtiin laitetaan melko yleisesti kofeiiniä jatkeeksi ja huomasin itse sillä tavaralla juuri sen että kaikki kirkastui, nousut kesti paljon normaalimpaa kauemmin myös. Ja ihan faktaa että sitä kofeiiniä oli. Kiinni ku sitä jäi niin löydetyt vaikuttavat aineet oli amfetamiini ja kofeiini. Mitään muuta poikkeavaa tuossa ei ollut, siksi olen aika varma että se kofeiini teki nuo vaikutukset. En olisi ajatellut että se niin voimakkaasti vaikuttaa, nousut tosiaan tuntui vaan jatkuvan ja värit olivat todella terävät.Kaveri tarjos tommosta saksasta tulleen samplevauhti pussista vedot mulle, veikkaisin et oli joku 150mg ja muut veti varmaan 1/3 tai 2/3 tosta , nousut oli aika hurjatsilmissä tuli todella nopea värien terävöityminen ja muutenkin näkökenttä värisi
Ja tahnahan tulee ihan siitä että labroissa ollaan laiskoja kuivattamaan tuote liuottimista jotka eivät liukene aineeseen ja tekevät siitä tahnaa. Painoa kun siinä saa jopa 50 % enemmän. 10 grammaa tahnaa muuttuu yleensä 5 - 6 grammaksi kuivana jauheena. Jos esim. tekevät 10 kg erän niin tuskin tahtovat kuivattaa sitä 5 -6 kiloksi. Tahna kun on jo nykypäivänä yleisempää lähestulkoon.
Jotkut ovat höpisseet että vedellä tekevät tahnaa, piripäät.. haluaisin nähdä miten se on mahdollista ja mitä hyötyä siitä edes on kun jos sitä vettä laittaa niin että painoa tulee oikeasti niin koko tavara on vettä sitten. Ehkä jos pakastaisi sen heti ja ihan minimaalisesti sitä vettä, mutta ei siinäkään olisi järkeä.
Hyvin usein kuulen miten on muka ollut vedellä jatkettua tahnaa taas liikkeellä nistipiireissä. Asetonilla kyllä saisi jauheesta tehtyä "tuoreemman" ja ehkä sitä myötä paremman oloista ainetta, painonlisäys on melko vähäinen kyllä. Olen todella täynnä nistilegendoja missä ei ole mitään järkeä ja suunnilleen turpaan tulee jos sanot ettei ole totta. (Kyllästyttää tilanteet joissa Viagraa hihaan pistävä henkilö kertoo miten typerää on pistää kokaiinia koska tappaa kuulemma heti, onneks selvisin siitä =) )
Ja laadusta, itse en täältä pienestä kaupungista osta piriä juuri ikinä kun startit jo tarvisi 1 gramman ja samanlaisia monet päivässä. Aivan järjetöntä. Briteissä olen lukenut että tämä heikkolaatuinen tahna on todella yleistä mutta hintakin on niin halpa että gramman vetoja voisi vedelläkin. Täällä sitten jos se hinta on jossain 35 - 50 € niin kyllä siitä pitää riittää vedettävää useampiin hyviin.
Sitä 1 - 5 % "superhyvää" piriä myyvät nilkit pitäisi karkottaa maasta melkeen. Ei niiltä juuri muut kuin uudet tulijat osta mutta on siinäkin järkevä liikeidea myydä huumetta joka ei oikeastaan ole edes huumetta. Ja nämä samat sankarit vetävät aina överit saman kaavan mukaan koska "0,7 grammaa on mulle ihan perusjuttu vaikka olis mitä piriä". Ehkä se on paras antaa näiden kiskoa sitä ainetta jossa on jotain amfetamiinin jäämiä kun paremmista vedetään överit aina ja valitetaan kaikesta.
Oma toleranssini on aivan pilvissä kyllä nykyisin myös mutta jos gramman ostaa ja se korkeintaan likaa seulatuloksia niin jossain mättää ja pahasti. Nyt on mennyt hyvää tahnaa, aivan liian kosteata kyllä vielä mutta vahvuus on kova. % ei voi sanoa ja varmasti sisältää kaikkea epämääräistä kuten ne liuottimet mitkä käryää seassa. Mutta pitää sisällään myös amfea hyvin. 50 - 100 milligramman annoksilla saa jo olot ja sellaset 0,2 g vedot repivät säkenöivän tunteen kehon läpi ja 8 tuntia menee loistavissa oloissa. Ja siis varmasti jollain 30 milligramman annoksilla tätä saisi jo vaikutukset esiin, jos nyt vaikka vähän niinkuin lääkkeenä ottaisi.
Kysymys muuten olisi että onko kukaan puhdistanut amfetamiinisulfaattia itse? Kiinnostaisi kokeilla kun tarpeet on melko pienet prosessiin ja tietäisi suunnilleen kuinka vahvaa on oikeasti. Mutta miten ootte tehneet sen ja onko järkeä yrittää? Lähinnä testimielessä ja siksi että näkisi itse paljon vaikka 10 grammasta jää jäljelle niin voisi jotain suuntaa antaa vahvuudelle. Ja toisaalta myös saisi epäpuhtauksia pois.
Myös jatkamisen suhteen olen miettinyt että onko mitään erityisiä neuvoja miten toteuttaa se, ettei tule mitään sattumakohtia ja aine ei mene pilalle. Nesteessähän ilmeisesti liukenisivat keskenään mutta miten työlästä tuo on? Myös jatkeaineista kiinnostaa tietää, joku aine millä saa painoa mutta ei likaa ja tee aineestaa vaarallista. Dekstroosi vaikuttaa melko harmittomalta ja helpolta, kiinnostaa kuulla kokemuksia asiasta ja neuvoja ihan kaiken varalle, jos jatkaa joutuu niin perus piripää kaataa sinne kaikenmaailman maitojauheet ja tomusokerit. (Kerran oikeasti nokitin piriä josta tuli pullan maku suuhun.
-
MethAciD
- Lepakko
Tulipahan taas todistettua että ei se koostumus, maku tai haju aina kerro kaikkea.
Ei mitenkää ihmeelliseltä vaikuttanu ku pussia tutkailin ja ihan testiks poistin pari ketolaa: Valkosta, melko pulverimaista, miedon hajuista, eikä kovin pistävän makuistakaan viuhkaa.
Otin 3-4 tuntia sitten veteen sekoitettuna ja juotuna n.0,3 g.
Aluks ei tuntunu sanovan mitään 10-20 minuuttiin, mut pikkuhiljaa huomasin piristyväni ja nyt oon ihan selvästi vauhdeissa.
Ei yhtään sellanen "myrkyttynyt" olo, mitä viimeaikoina on monesti tullut...Ehkä pieni jomotus päässä, mut en oo syöny tänään joten se voi olla syynä.
Pupillit pysyny lähes normaaleina, puhuessa huomaan pientä hampaiden yhteen puremista ja suuta kuivaa jatkuvasti.
Energinen ja erittäin positiivinen olo tällä hetkellä, tekee mieli jutella vanhojen tuttujen kanssa jne.
Tuntuu et pystyis syömäänki jotain, vaikka yleensä ei edes pienillä annoksilla tee yhtään mieli syödä.
Tiedä sit mitä kaikkea toi loppujenlopuks sisältää, mut tällä hetkellä vaikuttaa ihan lupaavalta
Täytyy jatkaa tutkimuksia seuraavaks nokittamalla, mut nyt kauppaan hakemaan jotain pientä purtavaa
Unohtu kaiken kiireen keskellä: Toi määrä on max.0,3(lähellä kumminki), ja PK-Seutu kyseessä.
Ei mitenkää ihmeelliseltä vaikuttanu ku pussia tutkailin ja ihan testiks poistin pari ketolaa: Valkosta, melko pulverimaista, miedon hajuista, eikä kovin pistävän makuistakaan viuhkaa.
Otin 3-4 tuntia sitten veteen sekoitettuna ja juotuna n.0,3 g.
Aluks ei tuntunu sanovan mitään 10-20 minuuttiin, mut pikkuhiljaa huomasin piristyväni ja nyt oon ihan selvästi vauhdeissa.
Ei yhtään sellanen "myrkyttynyt" olo, mitä viimeaikoina on monesti tullut...Ehkä pieni jomotus päässä, mut en oo syöny tänään joten se voi olla syynä.
Pupillit pysyny lähes normaaleina, puhuessa huomaan pientä hampaiden yhteen puremista ja suuta kuivaa jatkuvasti.
Energinen ja erittäin positiivinen olo tällä hetkellä, tekee mieli jutella vanhojen tuttujen kanssa jne.
Tuntuu et pystyis syömäänki jotain, vaikka yleensä ei edes pienillä annoksilla tee yhtään mieli syödä.
Tiedä sit mitä kaikkea toi loppujenlopuks sisältää, mut tällä hetkellä vaikuttaa ihan lupaavalta
Täytyy jatkaa tutkimuksia seuraavaks nokittamalla, mut nyt kauppaan hakemaan jotain pientä purtavaa
Unohtu kaiken kiireen keskellä: Toi määrä on max.0,3(lähellä kumminki), ja PK-Seutu kyseessä.
Humalaspäissää ja hulluna siinä hihittelevät ja hiplaavat.
-
Personaes
- OD
Blaah, amfetamiini hammasta kolottaa.
Nyt oon kahdenvaiheilla, ostaisiko sellaista perus piriä, pinkin väristä vai maksaisiko 90e/g sellasesta kuulema tosi hyvästä.
Kellään kokemuksia näistä pireistä? Kumpaa suosittelisitte ostamaan? Onko se kallis sen arvoista?
Nyt oon kahdenvaiheilla, ostaisiko sellaista perus piriä, pinkin väristä vai maksaisiko 90e/g sellasesta kuulema tosi hyvästä.
Kellään kokemuksia näistä pireistä? Kumpaa suosittelisitte ostamaan? Onko se kallis sen arvoista?
-Edgar Allan Poe
-Edgar Allan Poe
-
rlsmooth
- Apteekki
En maksais 90 pöhinästä. Okei, jos se toimii tosi snadeilla annoksilla, se riittää hiton pitkään. Mutta, ihan periaatteesta, koska muualla maailmassa saat laatukamaa halvemmalla, kuin Suomesta, en maksais tuplahintoja..
-
Personaes
- OD
Se on kuulema puhdasta ja deepnetistä siis. Käyttäjäkokemukset on 5/5 tähteä ja kuulema 10-20mg toimii jo.En maksais 90 pöhinästä. Okei, jos se toimii tosi snadeilla annoksilla, se riittää hiton pitkään. Mutta, ihan periaatteesta, koska muualla maailmassa saat laatukamaa halvemmalla, kuin Suomesta, en maksais tuplahintoja..
Mutta olis kiva kuulla, jos täällä joku testannut, että millasta on ja kannattaako ottaa.
-Edgar Allan Poe
-Edgar Allan Poe
-
Skitzle
- Psykonautti
Itelki pirihammasta kolottaa ja sama kysymys olis tai sit vaan tilaan koksua. :DPersonaes wrote:Se on kuulema puhdasta ja deepnetistä siis. Käyttäjäkokemukset on 5/5 tähteä ja kuulema 10-20mg toimii jo.En maksais 90 pöhinästä. Okei, jos se toimii tosi snadeilla annoksilla, se riittää hiton pitkään. Mutta, ihan periaatteesta, koska muualla maailmassa saat laatukamaa halvemmalla, kuin Suomesta, en maksais tuplahintoja..
Mutta olis kiva kuulla, jos täällä joku testannut, että millasta on ja kannattaako ottaa.
Mites sit tän kombottaminen ekstaasiin? Todella vaarallista tietenkin, mut onko kellään kokemuksia ja mites annostelu?
Muutaman kerran olen tätä substanssia nauttinut. Rakastan vähän liikaakin tätä myrkkyä.
Ekalla kerralla 0,1g lainit "60 volttista katupiriä". Toimi ihan hyvin, kun poltti nousuissa vielä pienet älyhitit päälle,
valvoin pari vuorokautta yhdellä redosetuksella, piirsin 10h putkeen, todella itsevarma olo ja kaikki oli kivaa. :D
Sit pitkä tauko ja tilasin deepwebistä "40% amfetamiinitahnaa". Kokeilin 0,2g pommin ja myin loput pois, koska alkoi ahdistamaan liikaa.
0,2g nokat etelästä tuotua 40% katusokeria ei sanonut oikeastaan mitään. Kokeilin myös dextroamfetamiinia ja siitä tuli vain todella normaali olo
ja pieni vitutus.
Pari kuukautta sitten tilasin getsin 72% vahvaa amfetamiinitahnaa ja tää sit räjäytti mun tajunnan.
Kaverin kanssa nokitettiin 0,1g ja muistan elävästi kuinka smoothit ne nousut oli. Just niinku mulle tehtyä huumetta,
innostuin jopa baariin lähtemisestä, todella hyvät olot, joita vertaisin ekstaasiin, mut silti hyvin erilainen.
Valvoin n. 52h ja sekoilin oikeen kunnolla, lähti jopa perseneitsyys tämän kanssa. :) Unta sain vasta kun pussi oli tyhjä.
-
Pen
- OD
Oli tossa pöhinää joka varmaan oli saman tasosta kun se mitä deepnetissä. Märkää kuten toi 90e/g tavarakin.
65%+ levodekstroamfetamiinin raseemista sekoitusta, ulkomailta tullutta jostain keski-euroopasta tai itäeuroopasta ja ihan labrassa testattua että jokainen erä on sen väh. 65% ja 72%:n (joka onkin maximi eli 100% puhdasta kun tämä aine kyseessä) väliltä vahvuudessaan. Tai kerrallahan ne tekee varmaan kilon eriä ja käyttää siitä näytteen labrassa jotta tuotteen laatu varmistuu.
Hollannissa tollanen testaus ainakin on mahdollista mutta sieltä amfea tuskin tulee kilokaupalla, tai ehkä ihan vain vientituotteeks, käsittääkseni tuota ei oikein Alankomaissa mene kun on kolaakin saatavilla.
Siitä sai helposti 100e grammalta jos myi sellasenaan Tampereen seudulla joten ei toi 90e/g kuulosta yhtään oudolta. Toisaalta kaveri mielummin jatko sitä jostain 5g -> 15-20g ja myi 30-40 euroon gramma, tolleen sai isommat rahat ku puhtaana myytynä eikä tarvitse kuulla siitä miten joku on heittäny perus 0.5 pommin ja öyskäillyt.
65%+ levodekstroamfetamiinin raseemista sekoitusta, ulkomailta tullutta jostain keski-euroopasta tai itäeuroopasta ja ihan labrassa testattua että jokainen erä on sen väh. 65% ja 72%:n (joka onkin maximi eli 100% puhdasta kun tämä aine kyseessä) väliltä vahvuudessaan. Tai kerrallahan ne tekee varmaan kilon eriä ja käyttää siitä näytteen labrassa jotta tuotteen laatu varmistuu.
Hollannissa tollanen testaus ainakin on mahdollista mutta sieltä amfea tuskin tulee kilokaupalla, tai ehkä ihan vain vientituotteeks, käsittääkseni tuota ei oikein Alankomaissa mene kun on kolaakin saatavilla.
Siitä sai helposti 100e grammalta jos myi sellasenaan Tampereen seudulla joten ei toi 90e/g kuulosta yhtään oudolta. Toisaalta kaveri mielummin jatko sitä jostain 5g -> 15-20g ja myi 30-40 euroon gramma, tolleen sai isommat rahat ku puhtaana myytynä eikä tarvitse kuulla siitä miten joku on heittäny perus 0.5 pommin ja öyskäillyt.
-
Personaes
- OD
Kertokaas tosta että miksi amfe voi olla vaan 68-72%:sta? Riippuuko jotenkin labran tasosta että underground labrat ei saa puhtaampaa, vai mikä on? Lääketehtaat saa puhtaampaa kuin 72%?
-Edgar Allan Poe
-Edgar Allan Poe