iv./im.

Keskustelua opiaateista, opioideista, bentsodiatsepiineista ja muista sedatiiveista, sekä niiden turvallisesta käytöstä.
JOHNSSON
Lepakko

Re: iv./im.

Post by JOHNSSON »

Petri6 wrote: Ja on niitä muitakin käyttötapoja kuin heittäminen.

meille piikkijätkille ei ole. Ennemin jätän vetämättä tai lyön 20 kertaa käytetyllä neulalla kuin käytän jotain muuta tapaa. Tämä siis itsellä. Ei ole tullut muut käyttötavat mieleenkään muutaman ensimmäisen piikkikokeilun jälkeen.
LeFairylette
OD

Post by LeFairylette »

JOHNSSON totta tuokin. Mut kyllä joku järjen ja itsesuojelun hiven kannattaa olla. Ite ennemmin vaikka nokittaisin kun käyttäisin jotai 20 kertaa käytettyä piikkiä. Ja itse olen myös piikkinaisia.
Mut helvettiäkös siitä kiisteleen. Jokanen ottaa elämässään omat riskinsä :)
"Sä oot likanen narkkari! Yhteiskunnan pohjasakkaa!!
nupari
Karvakuono

Post by nupari »

Viikonloppuna tuli kokeiltua tätäkin ensimmäistä kertaa. Nautimme 3 mg buprea kaverin kanssa puoliksi (josta vain noin 0,5 mg löysi tiensä ruiskuun) ja kokemus oli alkukuumotuksia lukuunottamatta melko positiivinen. Vähän kaduttaa, että käytimme tupakkafilttereitä kunnon välineiden sijaan, mikä tosin johtui lähinnä siitä, että päivystyspakkauksessa ei vastoin kaverin tietoja ollutkaan filttereitä mukana. Itse buprenorfiinin vaikutukset eivät salamannopeita nousuja ja huomattavasti pienempää annosta lukuunottamatta eronneet mitenkään nokittamisesta.

Jatkossa ajattelin kyllä pysytellä erossa neuloista.
NatiHero
Kameleontti

Post by NatiHero »

nupari wrote:Itse buprenorfiinin vaikutukset eivät salamannopeita nousuja
"salamannopeet bubrenousut" :D Sori, mut mää en kyl hiffaa SALAMANNOPEITA nousui subusta, taino tietty jos verrataa nokittamiisee niin tietty joo, mut... Kyl te bubrepäät tiette :P
nupari wrote: Jatkossa ajattelin kyllä pysytellä erossa neuloista.
Suosittelen vakavasti. Oikeesti, ei kerrasta varmaan koukkuun kukaa jää (joitai poikkeuksia lukuunottamatta), mut sit ku siihe spigutteluun tottuu niin se ny vaan muodostuu käyttötavaks #1. Aivot jää varmasti kaipaileen sitä, et aineen huiput saavutetaa sekunneis ja monilla aineilla euforia/RUSHI!!! on aika vitun eri luokkaa ku muilla käyttötavoil. Just jollai subul ei sitä niinkää huomaa ku ei se heilahda hattuu sillee, mut vahvat täysagonistit (morfiini,oksyt,heroiini jne.) ja stimulantit (n.60-70mg putsia kristallia(metaa) hihaan metrillä vettä ja vittu MORJES niitä nousuij, jokka kesti sen pari tuntii ja itse vaikutus yli 20h)

Sellaset jytinät kun kokee, niin ei varmaan tuu enää mieleen nokittelut yms.

Et jos tuntuu ettei ollu sun juttu, niin oikeesti, älä kokeile sitä toista kertaa. Mul on itella täl hetkel molemmis käsis suonet aika paskas kunnos, eikä oo kivaa. Mut onneks siitäki hommast tulee ny breikkiä.
Velho wrote: Wed 28 Aug 2019, 19:34 NYT VITTU RYHDISTÄYTYKÄÄ DOUPPI ON ELÄMÄN PARASTA AIKAA ja muuteki sillo on jänskää :doh: :foil:
nupari
Karvakuono

Post by nupari »

NatiHero wrote:"salamannopeet bubrenousut" :D Sori, mut mää en kyl hiffaa SALAMANNOPEITA nousui subusta, taino tietty jos verrataa nokittamiisee niin tietty joo, mut... Kyl te bubrepäät tiette :P
Nokittamiseen sitä vertasinkin. Normaalisti menee melkein puoli tuntia ennen kuin mitään alkaa tapahtua, mutta nyt vaikutukset tuntuivat heti, kun mäntä oli pohjassa.
Petri6
OD

Post by Petri6 »

NatiHero wrote: Suosittelen vakavasti. Oikeesti, ei kerrasta varmaan koukkuun kukaa jää (joitai poikkeuksia lukuunottamatta), mut sit ku siihe spigutteluun tottuu niin se ny vaan muodostuu käyttötavaks #1. Aivot jää varmasti kaipaileen sitä, et aineen huiput saavutetaa sekunneis ja monilla aineilla euforia/RUSHI!!! on aika vitun eri luokkaa ku muilla käyttötavoil. Just jollai subul ei sitä niinkää huomaa ku ei se heilahda hattuu sillee, mut vahvat täysagonistit (morfiini,oksyt,heroiini jne.) ja stimulantit (n.60-70mg putsia kristallia(metaa) hihaan metrillä vettä ja vittu MORJES niitä nousuij, jokka kesti sen pari tuntii ja itse vaikutus yli 20h)
Itselläni on kokemusta morfiininousuista (20mg injektionesteenä), annos oli toleranssiin nähden riittävä (ja pohjalla vielä peräpuikkomuodossa ollutta ketobemidonia), joskin olisi se voinut suurempikin olla. Olihan ne nousut kivat, mutta päällimmäinen fiilis oli: "tässäkö nää kaikkien hehkuttamat nousut sitten oli". Ottaisin kyllä minä päivänä tahansa (riittävän tauon jälkeen) mieluummin 150mg MDMA:ta oraalisesti kuin 20mg morfiinia injektiona ja nousut olisivat oraalisella mämmillä vähintään yhtä hyvät ja paljon pidempikestoiset kuin ne morfiinin noin 10 sekuntia. Eikä ole mitään ongelmaa ollut käyttää morfiinia oraalisesti (tosin plugaaminen olisi ollut käyttötapa, jos olisin sattunut kotona olemaan) tuon jälkeen, kun sitä on kerran tai pari tullut vastaan.

Tosin sen verran täytyy tunnustaa, että subun nokittamisen mahdolliset tarveysvaikutukset ovat käyneet mielessä useammin kuin kerran, kun sitä menee vähintään se 8mg (+392mg jatkeita) nenään viikossa. Tässä ongelma on se, että subu ei oikein nokittamallakaan sano juuri mitään, joten sublinguaalinen annostelu ei oikein tule kysymykseen.
"Yksi vaarallisimmista huumeiden käyttötavoista on niiden poliittinen käyttö." -Nils Christie & Kettil Bruun
renttuni
Apteekki

Post by renttuni »

Eka kerran kun huumeita kokeilin, niin suoneen vaan samantien. Ja totta, eipä kiinnosta muut käyttötavat enää. Nokittamista kokeilin mutta plaah. Ällöttävää.
Personaes
OD

Post by Personaes »

Petri6 wrote:Itselläni on kokemusta morfiininousuista (20mg injektionesteenä), annos oli toleranssiin nähden riittävä (ja pohjalla vielä peräpuikkomuodossa ollutta ketobemidonia), joskin olisi se voinut suurempikin olla. Olihan ne nousut kivat, mutta päällimmäinen fiilis oli: "tässäkö nää kaikkien hehkuttamat nousut sitten oli"
mieluummin 150mg MDMA:ta oraalisesti kuin 20mg morfiinia
Ihan eriasia verrata jotain MDMA:ta morfiiniin. Ihan erillaiset olot kuitenkin tuovat. Ei taida kovin montaa ainetta olla, joka toisi MDMA:ta paremmat euforiat. Mutta koitappas vetää MDMA:ta viikko ja katso miten hyvät euforiat tulee. Kun taas morfiini tuo olot ja euforiat vaikka olisit kiskonut kuinka kauan, kunhan toleranssi on otettu huomioon annostelussa.

Ei 20mg morfiinia ole kovin vahva annos. Kavereiden kanssa nolletolellakin vedettiin aina se 30mg minimissään.

No. Nää on yksilökohtaisia asioita, mikä maistuu kellekkin, mutta kyllä sanoisin, että jos opiaatit maistuu, niin kyllä I.V morfiini on aika kivaa kamaa.

EDIT.

Ja mitä tulee ruiskuihin/neuloihin. Käyttäkää ihmeessä aina uusia neuloja ja kerran yhtä neulaa. Nistit jotka raiskaa käsiään samalla paskalla neulalla jatkuvasti, on myöhemmällä iällä(hyvinkin nopeasti, jos pahasti raiskaa) ihan vitun kusessa kun joka paikka niin rustottunut, että pitää ettiä suonta ikuisuus.

Mitä pienempi neula, sen parempi. Kun on oppinut käyttään, niin nuo insuliini-neulat on muuten pirun hyviä, taipeet kiittää.

Ainut mitä itse mietin, niin on tuo pieni, 1ml ruisku. Meneekö kamaa hukkaan. Miten paljon siihen 1ml imeytyy ainetta(tai useinhan siihen tulee nestettä vaan 0.8-0.9, että on varaa pakeille)? Subun kanssa ei pitäisi olla ongelmaa, mutta vaikkapa oxycontinit. Niin paljonko oksikodonia mahtuu imeytymään ~1ml? Entä pirin kanssa?
All that we see or seem, Is but a dream within a dream.
-Edgar Allan Poe
paarmasisti
Apteekki

Post by paarmasisti »

narcocorrido wrote:Niin paljonko oksikodonia mahtuu imeytymään ~1ml?
Englanninkielisestä Wikipediasta: "Solubility in water HCl: 166 mg/mL (20 °C)"
Kunpa auringon päivät päällämme ei päättyisi koskaan.
Personaes
OD

Post by Personaes »

Englanninkielisestä Wikipediasta: "Solubility in water HCl: 166 mg/mL (20 °C)"
Mutta tarkottaako tuo puhdasta oksikodonia? Kun vaikkapa 80mg oxycontinista varmaan liukenee muutakin kamaa siihen nesteeseen.

Mun on tosi vaikea uskoa tuota 166mg/1ml.

Oon ite huomannut vaikkapa, että jos väsäät 80mg oxycontinin 2ml vettä ja vedät vedot, niin siitä klikkikuppiin jäljelle jääneestä moskasta saa toiset, lähes yhtä vahvat vedot. Sen takia ite käytinkin aina 5ml ruiskua, jos vedin 80mg napin kerralla.

Myös OC-nisti piireissä, jos joku vaikka veti puolikkaan 80mg napin 1.5ml-2ml vedoissa, niin porukka aina pyysi "pärskeitä". Että saivat siis väsätä sen jäljelle jääneen murskan, koska siitä sai kuulema vielä ihan hyvää helpotusta, jos oli vaikka reflat päällä. Itellä se 80mg napista(2ml vettä) jääneet "pärskeet" tuntui vastaavan tyyliin 25-30mg oksikodoni vetoja, perstuntumalta siis.
-Edgar Allan Poe
porter

Post by porter »

itte vedin 2,5ml veteen (i.v)oskus 80mg oxycontin napin ja tosi vahvaa meta/amfe settiä 0.25-0.3 ja kyllä on ehkä itsellä kovimmat "kiksit" ikinä tullut tuosta kombosta, alla oli jo pitkä valvomisputki ja piri laatua 0.1 max ilman toleja.
Miettiny nyt et paljonkoh sit oxya menny hukkaa ku ei oo tullu perskoja aikoinaa paljoo vedeltyä eikä kaveritkaa niitä oo pahemmi vetäny..
zrrl
Apteekki

Post by zrrl »

Itse puuhastelin keväällä ja alkukesästä aika paljon i.m. hommien kanssa, mutta syksyllä siirryin plugaamiseen ja nyt tuntuu siltä että tuskin tulee enää piikiteltyä tai oikeastaan nautittua millään muullakaan tapaa. Hemmetin tehokas ja miellyttävä nautintotapa, jota suosittelen kaikille, tosin tuostakin muodostuu helposti aika voimakas habitti.

Varsinkin i.m. käytössä kuumottaa hitosti tuo hygienia yms. asiat.
Personaes
OD

Post by Personaes »

porter wrote:itte vedin 2,5ml veteen (i.v)oskus 80mg oxycontin napin...
...Miettiny nyt et paljonkoh sit oxya menny hukkaa ku ei oo tullu perskoja aikoinaa paljoo vedeltyä eikä kaveritkaa niitä oo pahemmi vetäny..
En tiedä, mutta olis tosiaan kiva tietää enemmän tästä imeytymisesta ja yleensäkkin eri aineiden kanssa. Esim. että jos on vaikka kehnompaa piriä, jota pitää vetää 250-300mg, niin mahtuuko tuollanen satsi imeytymään siihen 0.8-0.9ml vettä, joka insuliini ruiskuun fiksusti mahtuu(että jää tilaa pakeille ja/tai, jos ei osu ekalla ja ruiskuun tulee verta). Oon ihastunut nykyään noihin insuliini-ruiskuihin, se ohut neula tekee niin paljon vähemmän damagea käsille, että suosittelen tuota insuliiniruiskun käyttöä kyllä kaikille, jotka vaan sellasella pystyy vetämään.

Siitä oon ihan varma että 80mg oxycontin nappi ei kaikki vaikuttava aine imeydy 2ml vettä, sillä niistä pärskeistä saa paitsi että uuden annoksen, niin vielä ihan hyvän annoksen. Että ei voi mitenkään olla esim. placebo asialla, jos oksy nousut saa ja viekkarit pois ja/tai olot, riippuen tolesta. Ite veikkaisin että 80mg/2ml / klikkiin jääneestä murskasta saa vedot jossa on 20-30mg oksikodonia.

Vetojen väsäyksestä ei myöskään voi olla kyse, sillä oma taktiikkaa on kuoria napit, laittaa leivinpaperin väliin ja hakata kovalla esineellä kohtaa missä nappi/jauhemurska on. Tolla tavalla siitä tulee niin pulverimaista, hienoa pölyä, kun vaan voi tulla. Sit klikkikupissa sekottelen aina huolellisesti/pitkään.
-Edgar Allan Poe
Petri6
OD

Post by Petri6 »

narcocorrido wrote:
Petri6 wrote:Itselläni on kokemusta morfiininousuista (20mg injektionesteenä), annos oli toleranssiin nähden riittävä (ja pohjalla vielä peräpuikkomuodossa ollutta ketobemidonia), joskin olisi se voinut suurempikin olla. Olihan ne nousut kivat, mutta päällimmäinen fiilis oli: "tässäkö nää kaikkien hehkuttamat nousut sitten oli"
mieluummin 150mg MDMA:ta oraalisesti kuin 20mg morfiinia
Ihan eriasia verrata jotain MDMA:ta morfiiniin. Ihan erillaiset olot kuitenkin tuovat. Ei taida kovin montaa ainetta olla, joka toisi MDMA:ta paremmat euforiat. Mutta koitappas vetää MDMA:ta viikko ja katso miten hyvät euforiat tulee. Kun taas morfiini tuo olot ja euforiat vaikka olisit kiskonut kuinka kauan, kunhan toleranssi on otettu huomioon annostelussa.

Ei 20mg morfiinia ole kovin vahva annos. Kavereiden kanssa nolletolellakin vedettiin aina se 30mg minimissään.
Itse asiassa mielestäni se rushi on hyvinkin vertailukelpoinen MDMA:n aiheuttamaan euforiaan. Pointti nyt tuossa taisi olla, että omasta kokemuksestani ne nousut nyt vaan eivät ole niin hienoja, että sen takia kannattaisi terveyttään vahingoittaa esimerkiksi pillereitä rännäämällä.

Aivan varmasti 20mg on riittävä annos oikeilla nollatoleilla (henkilöllä, joka ei ole koskaan opioideja käyttänyt) ja saattaa olla liikaakin. Sen vuoksi kannatankin aina opioideista puhuttaessa hieman taustoittamaan omaa käyttöhistoriaa, koska muutaman vuoden opioideja käyttäneen henkilön kuukaudenkin tauon jälkeiset "nollatolet" eivät ole samanlaiset kuin henkilöllä, joka ei oikeasti ole koskaan opioideja käyttänyt. Itselleni tuohon aikaan tuo 20mg oli siis riittävä annos, vaikka se olisi tosiaan voinut olla tuon 30mg:kin. Nykyään taas tarvitsisin enemmän, esimerkiksi oksikodonin kohdalla joskus 40mg oraalisesti oli riittävä annos ja 50mg johti oksentamiseen, nykyään taas tulee aloitettua 60mg oraalisilla annoksilla.
"Yksi vaarallisimmista huumeiden käyttötavoista on niiden poliittinen käyttö." -Nils Christie & Kettil Bruun
Personaes
OD

Post by Personaes »

Mites, ootteko muuten törmännyt ilmiöön, että kun etitte suonta jostain rustottuneesta paikasta, niin ei löydy suonta sillä tavalla kun normaalisti löytyy. Eli kun vetää pakkia niin ei veri virtaa sinne ruiskuun, vaan tulee hitaasti/vähän sellaista veristä, vähänkuin vaahtoa, siis tosi pieniä/olemattomia määriä. Kun oon noissa tilanteissa sitten injektoinut, niin aine kyllä menee suoneen(ei satu) mutta tosi hitaasti saa painettua. Ihan normaalit vaikutukset tulee kanssa.

Mikä tuo juttu käytännössä on? Meneekö hukkaan ainetta? Jos se on suonessa, niin miksei sieltä tule kunnolla verta.
-Edgar Allan Poe
renttuni
Apteekki

Post by renttuni »

narcocorrido wrote:Mites, ootteko muuten törmännyt ilmiöön, että kun etitte suonta jostain rustottuneesta paikasta, niin ei löydy suonta sillä tavalla kun normaalisti löytyy. Eli kun vetää pakkia niin ei veri virtaa sinne ruiskuun, vaan tulee hitaasti/vähän sellaista veristä, vähänkuin vaahtoa, siis tosi pieniä/olemattomia määriä. Kun oon noissa tilanteissa sitten injektoinut, niin aine kyllä menee suoneen(ei satu) mutta tosi hitaasti saa painettua. Ihan normaalit vaikutukset tulee kanssa.

Mikä tuo juttu käytännössä on? Meneekö hukkaan ainetta? Jos se on suonessa, niin miksei sieltä tule kunnolla verta.
Just äskön tööttäsin ja mietin tuota. Kun pakitin niin tummaa verta kyllä tuli mutta tosi hitaanlaisesti. Ja kun neulan ottaa pois niin verta ei aina tule läheskään kunnolla vaan vaaleampaa ja pakeista huolimatta joskus tainnut tulla ite ainettakin pois? Ja tosiaan välillä menee tosi hitaasti ja saa ottaa pakkia ihan vaan varmistaakseen että onko se hittolainen enää siellä suonessa :roll: Mutta ohi ei oo kuitenkaan mennyt, koska sen kyllä huomaa.
Mä ite oon arka pisteleen muualle kuin tuttuihin kohtiin ja siks onkin jo vissiin rustottuneet!? Oon vielä tosi noviisi kyllä näissä puuhissa.

Sitten muihin aiheisiin joista on jo kyllä puhuttukin, mutta HORKKIIN. Mikä ne siis aiheuttaa? Joku paska joka joutuu verenkiertoon? Tällä lyhyellä historialla oon kokenut kahdesti ehkä!? Mutta mua ihmetyttää kun oon kuullut että kun menee iv, niin horkkien pitäis tulla aikalailla samantien?
Mutta eilen mulla oli piikittämisestä jo toista tuntia kun kuuppa tuli yhtäkkiä sairaan kipeeksi, tärisin ihan horkassa neljän peiton alla ja ne ei kyllä auttaneet siihen kylmyyteen mitään. Kroppaa särki jne. Otin särkylääkettä ja join paljon ja sain onneksi unen ja koko yön heräilin sitten välillä kylmässä hiessä ja välillä todella kuuma. Aamulla olo onneks ok.

Mutta edelliset horkat/överit.. Olin lopetellut pirikuuria ja ottanut sitten subua kun mulla se auttaa nukkumaan. Aamulla heräsin n. 9 aikaan jumalattomaan pääkipuun. Sain raahauduttua ottamaan panadol poretta ja takaisin petiin. Meni viis minsaa niin oksennus tuli väkisinkin. Koitin juoda vettä vaan ei pysynyt yhtään sisällä. Kipu päässä oli ihan julmettu, en ollut koskaan kokenut vastaavaa. Oksentaminen tietty lisäs kipua ja kipu pahoinvointia. Mulla on vaikea migreeni (joka estolääkkeellä on nyt kurissa) ja sen vuoksi oon joutunut usein sairaalahoitoon ja oksikodonitiputukseen. Mutta tää kipu oli paljon pahempaa kuin se. En voinut nostaa päätä vuoteelta ja oksentelin sängyn laidan yli. Mietin jo tosissaan että soitan lanssin koska en pääse muuten sairaalaan ja mulle pitää tulla antamaan kipupiikkiä. Mutta jotenkin nukahdin, heräten aina välillä oksentamaan. Mitään en voinut juoda. Välillä kävin hereillä ja kerroin kaverille puhelimella fb:ssä että oon hengissä. Puhelimen näytön kirkkaus piti laittaa kaikista tummimmalle kun sattui silmiin. Oksensin 12 tuntia. Eli joskus illalla 22 aikaan viimeisen kerran ja sitten pystyin vähän juomaan ja kävin vessassa. Sitten nukuin vielä 13 tuntia. Eli yhteensä 25 tuntia makasin, sinä aikana kävin vaan kerran kusella ja olin varmaan tosi kuivunut. Eräs kaveri kävi välillä ja ois vienyt päivystykseen mutta en olis päässyt kävelemään autoon. Siitä se sitten pikkuhiljaa parani.. Mutta oli kyllä ihan järkkyä ja eiliset horkat ei olleet mitään tuohon verrattuna. Ja kuume tosiaan tuolloin oli siinä neljässä kympissä. Huh huh.. Olisin varmaan sinne lekuriin lähtenyt vaikka lanssilla mutta asun pienehköllä paikkakunnalla ja itse hoitoalalla ja terveyskeskuksessa ja aluesairaalassa paljon tuttuja töissä niin kynnys olisi ERITTÄIN KORKEA lähteä tämmösen takia sinne.. Ja juu tajuan, ei pitäisi vetää.
Personaes
OD

Post by Personaes »

Noita "horkkia" taitaa olla erilaisia käsittääkseni. On ns. "Cotton Fever", jonka saa tupakanfilttereistä tms. jos oot kerran niitä käyttänyt, niin rupee bakteerit pesimään. Heitä siis aina filsut pois käytön jälkeen, tai hyvin todennäköisesti saat horkat, jos käytät vanhaa filsua uudestaan(siis tyyliin vedät aineen filsun läpi, laitat märkänä jonnekkin kuivumaan ja käytät uudestaan).

Sitten toisaalta se itse aine voi sisältää jonkun bakteerin, tai on väsätty vedot epäpuhtaissa oloissa.

Seuraavan kerran kun saat noinkin pahan horkan kuin tuo mistä kerroit, niin lähde ihmeessä sairaalaan. Tollasessa voi heittää henkensä käsittääkseni aika helpostikkin.
-Edgar Allan Poe
renttuni
Apteekki

Post by renttuni »

Mä käytän tupakan filtteriä enkä koskaan oo käyttänyt samaa. Mutta joo samaa neulaa ja pumppua käytän yleensä useamman kerran.. klikit yms. pesen välissä tietty. Mutta tottakai sieltä saattaa joku rotta päästä sekaan. Ajattelinkin tilata netistä niitä kunnon filsuja. Täällä kylällä on vaan yks apteekki ja sielläki tuttuja myyjiä niin en kehtaa mennä värkkejä ostamaan. Yks kaveri tuo niitä mulle sillon tällön.

Tuota tupakan filtteriä vähän poltan jos siitä törröttelee niitä haituvia. Siis en niin että se edes tummuu vaan niin että "painuu kasaan" ne pumpulit.
DJRollerz
Psykonautti

Post by DJRollerz »

Freshi wrote:kolme kysymystä:
1. saako esim. Vinkistä ostaa mikrofilttereitä?
2. jos filtteröi hyvin, niin voiko oxynormia pistää lihakseen?
3. Stadissa saa ilmeisesti vain yhdestä apteekista värkkejä, eli siitä Manskun 24/7 apteekista. Pitääkö oikeasti paikkansa? Oon keskustan yliopiston apteekista ja parin kaupunginosan apteekeista yrittänyt ostaa värkkejä, ei ole ollut. Ja onko yleensä vaihtoehtoja valikoimassa, vai onko aina niitä 2ml putkia?

Mulla kun toi lihakseen pistäminen sujuu aika hyvin, paremmin kuin suoneen. Mulle paras ja helpoin pistokohta on ollut olkavarsi, mut mulla onkin pitkät kädet, niin ylettyy.
Kampista saa myös :)
¸,ø¤º°`°º¤ø,¸¸,ø¤º° ĎĴ ŔŐĹĹĔŔŹ °º¤ø,¸¸,ø¤º°`°º¤ø,¸
Olento
Apteekki

Post by Olento »

Tänään just pohdiskelin kyseistä aihetta (valvoneena kiva mietiskellä) ja olin niin ilonen ja onnellinen siitä että olin kuitenkin sen verran fiksu joskus sillon teininä et tajusin olla heittämättä ikinä hihaan :up: Oon monesti mietiskelly sitä et jos niin oisin tehny ni oman luonteeni tuntien ois ollu erittäin todennäköstä et se ei ois mihinkää muualle enää mennykkään..

En mä ollu edes mistään netistä saanut mitään tietoa siihenaikaan. Mut jotenki ennen ku olin edes kuullu siit koukuttavuuspotentiaalista ni kelasin jotenki et tota en tuu ikinä tekemään.. Moni tuttu ja frendi niin sitte tekikin ja sinnehän sitte meni aina kaikki päihteet mitä vaan pysty piikittämään..

Kylhän sai kuulla aina toisinaan sitä legendaarista "sit vast tietää oikeesti millast piri on ku sitä heittää hihaan".... :down:

No mulla se toimi kyllä aina ihan tarpeeks hyvin nokkiin tai pommina, ja niin toimii edelleenkin. Pommina/syötynä ottamista pidän kyl mielyttävimpänä vaihtoehtona ja niin se yleensä aina meneekin. Tosin jostain syyst sellaset "katupiri" -jauhot vedän mielummin nenään, mut jos vähänkää putsimpaa ni ehdottomasti pommina :up:

Tilaisuuksia stedata hihaan on ollu varmasti monia monia kymmeniä, mut onneks oon ollu kuitenki aina sen verran järjissäni.
Ja monia niitä hetkiä myös kun istunu jossain kämpillä jossa kaikki muut ympärillä heittää hihaan ja ite väsäilen jotain laineja siinä..

Sen verran monet tutut/frendit kuitenki tekee/tehny niin ni en kyl siis tuomitse todellakaan millään tavalla, jokasen oma valinta.
Pientä sääliä tunnen kyl niitä sellasen piikkikoukun hankkineita et täytyy tykittää vaik pelkkää vodaa koska on niin koukus siihen ite operaatioonkin..
Huxley
Tuppisuu

Post by Huxley »

Nuoret sairastuvat likaisista huumeneuloista Mikkelissä
Mikkelin keskussairaalassa on syksystä alkaen hoidettu poikkeuksellisen paljon nuorten pistokohtien infektioita. Infektioylilääkäri Sakari Vuorinen toteaa, että kyse on noin kymmenestä nuoresta, mutta sairaalan näkökulmasta määrä on poikkeuksellisen suuri.

– He ovat olleet 15–25-vuotiaita. Suurin osa on vuonna 1992 syntyneitä. Ongelma ei siis koske kokeneita käyttäjiä vaan nuoria, jotka kokeilevat kaikkea, mitä saatavilla on.
Mikkelissä on hoidettu vakavien pistopaikkojen märkäpesäkkeiden lisäksi verenmyrkytyksiä ja sydämen läppäinfektioita. Likaisesta neulasta leviävät myös C-hepatiitti ja hiv.
– Nuoret eivät noudata riittävää hygieniaa, eli he jakavat pistovälineitä. Ei ymmärretä, että neulojen yhteiskäyttö on vaarallista. Esimerkiksi jo yhdestä kerrasta voi seurata hepatiittitartunta, Vuorinen toteaa.
Sairaanhoitopiirin alueella noin 70 prosenttia suonensisäisten huumeiden käyttäjistä sairastaa C-hepatiittia.
Last edited by Anonymous on Tue 18 Feb 2014, 17:42, edited 1 time in total.
Reason: Lisäsin artikkelin otsikon ja lainauksen artikkelista
"I think that in human evolution it has never been as necessary to have this substance LSD. It is just a tool to turn us into what we are supposed to be." -Albert Hoffman-
renttuni
Apteekki

Post by renttuni »

Mä oon luopunut iv-käytöstä toistaiseksi. Kokeneetkaan käyttäjät eivät meinaa saada mulle pistettyä. Kyynärtaipeet on paskassa jamassa ja mustelmilla. Nyt on kummatkin kädet todella kipeät, ihokin ihan kosketusarka, taipeiden yläpuolinen osa on ihan kova ja toisessa kädessä punoittava. Olen öisinkin herännyt kipuun. Panadol 1g auttaa jonkin aikaa ja Trombosolia ostin tänään. Mitään selviä patteja ei siis ole. Tuo toinen käsi joka punoittaa, on kipeämpi ja kipu säteilee ranteeseen saakka. Siihen kaveri yritti tuupata lauantaina (nyt tiistai) ja meni ohi. Seassa oli neo amiseptiä kun Norspan-laastarista oli töötit väsätty. Luulen että kipu johtuu nimenomaan tuosta amiseptistä, sehän kirvelee helvetisti suoneenkin mennessä. Paranemaan päin tuo jo on niin en ole lääkäriin menossa.
Mutta saa nyt tökkimiset jäädä ainakin hetkeksi ja tungen kamat persuksiin.
Personaes
OD

Post by Personaes »

Mua ihmetyttää nuo c-hepatiitti luvut, siis että 90% I.V touhuja harrastavista on c-hepa?

Mikä siinä on, kun ton välttäminen on kuitenkin varsin yksinkertaista, eikö porukkaa vaan kiinnosta?
Mä oon luopunut iv-käytöstä toistaiseksi. Kokeneetkaan käyttäjät eivät meinaa saada mulle pistettyä. Kyynärtaipeet on paskassa jamassa ja mustelmilla. Nyt on kummatkin kädet todella kipeät, ihokin ihan kosketusarka, taipeiden yläpuolinen osa on ihan kova ja toisessa kädessä punoittava.
Suomessakin pitäis nistien käyttää niitä insuliini-neuloja ja käyttää samaa pistopaikkaa vasta kun on parantunut, auttaisi kovasti pitämään suonet kunnossa.
-Edgar Allan Poe
Musta8
Lepakko

Post by Musta8 »

Ei oo enää tehny todellakaan mieli heittää yhtää mitään enää hoidon alettua! Yhden kerran retkahtanut tohon metyylifenidaattiin, ja tööttien jälkeen tuliu fiilis että ei ole kovin ikävä tätä hommaa. Tuli ahdistava olo vetojen jälkeen ja lähdin melkein heti himaan ja morkkis kesti 4päivää.. Huhhuh!!
Kerroin tööteistä heti omalle hoitajalle korvaushoidossa.. En enään aikonut mitään heittää hihaan. Metadon vie kaikki halut!!
Hi..!
wRRa
Moderator

Post by wRRa »

Personaes wrote:Mua ihmetyttää nuo c-hepatiitti luvut, siis että 90% I.V touhuja harrastavista on c-hepa?

Mikä siinä on, kun ton välttäminen on kuitenkin varsin yksinkertaista, eikö porukkaa vaan kiinnosta?
Mun tutuista C-hepatiitin kantajista kukaan ei oo tietoisesti jakanu värkkejä kenenkään kanssa... Että eipä taidakaan olla niin yksinkertaista kuin luulis. Tarpeeks päihtyneenä ei aina osaa huolehtia omista värkeistä hyvin ja en tiedä voiko esim. samasta klikkikupistakin levitä. Paha sanoa. Tai jos jättää värkin pöydälle kotonansa niin mistä tietää ettei joku kylässä oleva kaveri ole töötännyt sillä siinä välissä?
"The Emperor... wants to conquer outer space. Yoda... wants to explore inner space, and that is the fundamental difference between the good and the bad side of the force."
FlippinDouble
Psykonautti

Post by FlippinDouble »

n.1v IV käyttöä nyt takana, kymmeniä kertoja oon tietty vetäny jo ne kuuluisat Vikat Vedot. :twisted:
Tossa jokunen kuukausi takaperin vedin OMILLA, n.4 kertaa käytetyillä värmeillä, tulehtu käsi aivan saatanan pahasti, saatanan iso patti kasvo siihen pistoskohtaan josta monta päivää ehin kelailla mikä vittu nyt on, kunnes se alko kipeytyä TODELLA PAHASTI. Seuraavana päivänä kun alko oleen niin kipee et itku meinas tulla, uskalsin näyttää kättä frendille ja kysyä tietääkö mikä homman nimi ( lähinnä tarkotin että tarviiko sairaalaan mennä) ja frendi oli et nyt vittu. Olin joskus aiemmin kuullut yheltä lähipiiristä et sillä oli ollu joku patti kädessä josta OLI IMENYT VÄRKEILLÄ MÄTÄÄ??!! ja mietin oisko tää nyt sit sama juttu, frendi sano että koitas tökätä sen patin läpi värkeillä ja tein sitte niin,mietin et jossei se auta niin meen lääkäriin. Ja voi herranjumala. Vittu varmaan puoli desiä mätää sieltä tuli ja kipu helpotti samantien. Patti pieneni varmaan puolella, ja päätin että josse uusiks kasvaa meen lekuriin. Aamulla herättyäni tein saman uudestaan,värkeillä läpi ja puristin sitä mätää sieltä ulos kunnes sieltä tuli pelkkää verta. Ja taas pieneni ja helpotti. Näin joku 3 päivää kunnes patti katosi kokonaan.
Sitten mä kuulin, että jossen oisi tehnyt tota värkillä läpi projektia, hyvin suurella todennäköisyydellä olisin saanut verenmyrkytyksen tosta.

Pisti miettimään hetkeks, onko tää tän arvosta.
Ei ole, ja värkit lensi hevosenvittuun, eikä oo mun käsiin sen jälkeen pistelty muutakun verikokeita otettu. Tää päätös pitää, nyt n. 1,5kk ilman piikkiä!!!! oon ylpee kyllä itestäni ! :cheers:
"Olen ollut kauan poissa teidän luotanne, tästä ajasta, tästä kaupungista. Olen ilmaa kevyempi, hyvin vaikeasti havaittavissa." -Pekka Streng
Petri6
OD

Post by Petri6 »

wRRa wrote: Tarpeeks päihtyneenä ei aina osaa huolehtia omista värkeistä hyvin ja en tiedä voiko esim. samasta klikkikupistakin levitä.
Voi.
FlippinDouble
Psykonautti

Post by FlippinDouble »

wRRa wrote:
Personaes wrote:Mua ihmetyttää nuo c-hepatiitti luvut, siis että 90% I.V touhuja harrastavista on c-hepa?

Mun tutuista C-hepatiitin kantajista kukaan ei oo tietoisesti jakanu värkkejä kenenkään kanssa... Että eipä taidakaan olla niin yksinkertaista kuin luulis. Tarpeeks päihtyneenä ei aina osaa huolehtia omista värkeistä hyvin ja en tiedä voiko esim. samasta klikkikupistakin levitä. Paha sanoa. Tai jos jättää värkin pöydälle kotonansa niin mistä tietää ettei joku kylässä oleva kaveri ole töötännyt sillä siinä välissä?
Tähän pakko sanoo, että kun loppu tuo värkittely, uskalsin mennä C-Hepa/ HIV kokeisiin. Pelotti ihan saatanasti koska olin täysin varma ainakin C-Hepasta, koska oon usein vetänyt samasta klikistä, en kuitenkaan toisen vermeillä jossei ole keitetty vähintään 30 min.
Helposti ku sai sen kelan päähän joskus että joo oon vetäny C-positiivisenkanssa samasta klikistä niin antaa mennä vaan että mulla on se jo.

Vittu mikä helpotus kun soitin tuloksia ; " Kuule ihan negatiivista näyttävät kaikki nää tulokset " :love:
"Olen ollut kauan poissa teidän luotanne, tästä ajasta, tästä kaupungista. Olen ilmaa kevyempi, hyvin vaikeasti havaittavissa." -Pekka Streng
Personaes
OD

Post by Personaes »

Vittu mikä helpotus kun soitin tuloksia ; " Kuule ihan negatiivista näyttävät kaikki nää tulokset "
Joo se tuntuu hyvältä tietää että on puhdas, kun 90% IV porukasta kantaa C-hepaa. Ite en ole koskaan muiden klikeistä vedellyt, mutta pari kertaa käyttänyt neulaa, joka on keitetty suolavedessä 15min. Siinä ei pitäisi olla riskiä, mutta kyllä se silti tuntu kivalta kun tuli varmennus että puhdas poika oon.
-Edgar Allan Poe
Baah
Karvakuono

Post by Baah »

Päätin tässä opetella i.v.ttään tulevaisuuden kannalta jos saisin käsiini jotain putsia ja ivttämisen arvosta. Opettelen itsekseni, mulla on yks rännäilijä kaveri mutta hän asuu eri kaupungissa ja muutenkin pienet paineet kysyy apua koska tiedän ettei hän mun iv:ttämistä hyväksyisi.

Kuinkahan nopeesti sais suonet pintaan esim. liikunnalla? Mulla on todella paksu iho ja suonet syvällä, ei näy päällepäin tyyliin kuin ranteissa ja kämmenselässä. Kokeilin tuossa 5 kertaa osua suoneen (ihan testimielessä, ei mitään pumpussa) mutta ei tullut sitä veriruusua neulan kärkeen kertaakaan eikä pumppuun verta pakittamalla, meni kaikki pistot ohi kun en tajua kuinka pistää vaikka kuinka luin ohjeita. Mulla on kyynärtaipeessa sormilla tunnusteltavissa oleva suoni mutta se ei näy pinnassa, tuntuu kuin sokkona tähtäilisin.

Millaisia neuloja kannattaisi hommata? Sain hyväntekeväisyydestä '30g ½" 0,3 x 13 mm' kun kysyin ohuimpia. Onko nää liian ohuita?