Päihdeseuranta

Asiaa Asiasta Asiallisesti.
kitupiikki
Tuppisuu

Päihdeseuranta

Post by kitupiikki »

Hei. Kaipaisin kiperästi tietoperäisiä vastausksia muutamaan kysymykseen koskien päihdeseurantaa ja eri päihteitä.
Kuinka kauan seuraavien päihteiden kestää kadota kehosta niin, että seurannassa ei näy aineista merkkiäkään.?

Kannabis? 4vko?

Amfetamiini?

Subutex?

Bentsot?

Kiitos teille jotka valaisitte minua vastauksilla.
paarmasisti
Apteekki

Re: Päihdeseuranta

Post by paarmasisti »

Kunpa auringon päivät päällämme ei päättyisi koskaan.
wRRa
Moderator

Post by wRRa »

Nää ajat on siis virtsasta mitattuina:

Kannabis on aika yksilöllinen. Riippuu siitä, paljonko olet sitä käyttänyt ja kuinka kauan, sekä myös siitä, mikä sun rasvaprosentti on. Mitattavat aineet on rasvaliukoisia, joten käsittääkseni ylipainoisilla voi näkyä pidempään. Jos oot vaan yhden kerran polttanut niin muutamia päiviä, max. viikon. Jos oot polttanu vaikka kerran viikossa yhet paukut, niin 1-2 vk, jos useita kuukausia päivittäin niin 3-5vk. Joillain voi näkyä jopa kauemmin.

Amfetamiini näkyy yleensä 1-4 päivää.

Buprenorfiini 2-4 päivää.

Bentsoilla on eroja. Näkyvät yhdestä päivästä jopa kahteen viikkoon, riippuu mikä bentso on kyseessä.

///E: Mellow ehtikin ensin, mutta en poista tätä, koska mulla on vähän eri lähteet.
"The Emperor... wants to conquer outer space. Yoda... wants to explore inner space, and that is the fundamental difference between the good and the bad side of the force."
Dexma
Moderator

Post by Dexma »

wRRa wrote:
Buprenorfiini 2-4 päivää.
t.
Mulla pitkän käytön jälkeen kyllä näkyi ihan 7 päivänkin päästä vielä. Tämä oli tosiaan pitkä käyttö tietenkin. Kuukausia putkeen.