MDMA
-
gaia
- Kameleontti
Re: MDMA
Hohhoh, tulipas torskeuksissaan vedettyä kolmen päivän benderi mämmiä. Siis ihan sitä ihtiään. Eka perjantaina 25C-Nbomen päälle n. 0,11, Launtaina mentiinkin sitten tosi lujaa kun oli reivit jolloin tyyppasin koko illan/yön aikana ainakin 500mg (mahdollisesti enemmän). Sunnuntaina vielä joku 150mg. Nyt tietää ainakin ottaneensa kunnolla mämmiä kun tyyliin kaikki erowidin luettelemat jälkioireet kummittelee edelleen. Ja varmasti tulevat vielä hetken kummittelemaankin. Saa pitää reilun tauon essoista ja mämmist kyllä nyt.
Vai toimiiko?
-
KarstaFari
Itse pitäisin n. vuorokauden tauon tuossa välisaä..gaia wrote:Kuinkahan kauan tuon yllämainitun mämmeilyn jälkeen olisi syytä pitää välipäiviä että tohtii ottaa tramadolia? Viimeisesti mdma hitistä siis nyt 6 vuorokautta.
Itse otin tuos kesäl tramal retardeja jtn 450mg, ja seuraavana iltana sitten mämmiä, around 110mg..
-
gaia
- Kameleontti
Okei, eli kyllä varmaan uskaltaa jo ottaa huomenna Tramalia kun tulee kuitenkin viikko sitten täyteen viimeisestä mämmihitistä. Tosin koko viime vkl aikana sitä mämmiä meni varmaan se vajaa 900mgKarstaFari wrote:Itse pitäisin n. vuorokauden tauon tuossa välisaä..gaia wrote:Kuinkahan kauan tuon yllämainitun mämmeilyn jälkeen olisi syytä pitää välipäiviä että tohtii ottaa tramadolia? Viimeisesti mdma hitistä siis nyt 6 vuorokautta.
Itse otin tuos kesäl tramal retardeja jtn 450mg, ja seuraavana iltana sitten mämmiä, around 110mg..
Vai toimiiko?
-
VXA
- Kameleontti
eikös tramsuja voi ottaa millon vaan mämmin jälkeen kuhan ne on laskenut, mutta toisinpäin pitää olla mielellään pari päivää väliä?
Jos metsään haluat mennä nyt,
niin takuulla pajautat.
Kolme likaista hippiä hiisas näin, piippu kiersi ringissä eteenpäin. Ja koska hatsia oli paljon niin, kutsuivat he messiin yhden pajapään.
Kuoseissa taju ajantajusta heikkenee.
niin takuulla pajautat.
Kolme likaista hippiä hiisas näin, piippu kiersi ringissä eteenpäin. Ja koska hatsia oli paljon niin, kutsuivat he messiin yhden pajapään.
-
gaia
- Kameleontti
Kun se on just se mitä mä en nyt muista. Ainakin joskus luin että amfen kanssa pitäs olla varovainen. Tai siis että tramadoli ei kaiketi ole mikään paras vaihtoehto pirilaskuihin.VXA wrote:eikös tramsuja voi ottaa millon vaan mämmin jälkeen kuhan ne on laskenut, mutta toisinpäin pitää olla mielellään pari päivää väliä?
Vai toimiiko?
-
About
- Tuppisuu
Huomenna olisi taas tarkoitus ottaa.
Selailin taas koko keskustelun läpi ties kuinka monennen kerran etukäteisfiilistelynä ja pienenä taustatutkimuksena.
Itsellä on jo pitkä aika viime kerrasta (lähes vuosi), mutta mieleen on jäänyt etenkin ne pienet hallusinoinnit joita tuosta on tullut.
Esimerkiksi viime talvena kävelin baarista kotiin ja kaukana tien varrella olevat omakotitalot näyttivät valtavilta lumiauroilta.
Tämä siis tapahtui useaan kertaan muutaman kilometrin kotimatkalla ja parin ekan jälkeen oli lystikästä itse naureskella näille kun tiesi että näen omiani.
MUTTA! Toivoisin huomenna samankaltaisia "harhoja" koska olivat pirun lystikkäitä ja toivat omanlaisensa lisän muutenkin mahtavaan päihteesen. Todennäköisesti oli tullut hatsattua em. illan aikana mutta nykyään en enää polta joten tuo on poissuljettua.
Onko tullut samanlaisia vastaan muilla ilman muuta kuin alkoa alla? Ilmeisesti dosekin vaikuttaa, ajattelin 150+70 (puolen tunnin viiveellä) ottaa.
Tälläisen löysin vielä ketjusta:
Selailin taas koko keskustelun läpi ties kuinka monennen kerran etukäteisfiilistelynä ja pienenä taustatutkimuksena.
Itsellä on jo pitkä aika viime kerrasta (lähes vuosi), mutta mieleen on jäänyt etenkin ne pienet hallusinoinnit joita tuosta on tullut.
Esimerkiksi viime talvena kävelin baarista kotiin ja kaukana tien varrella olevat omakotitalot näyttivät valtavilta lumiauroilta.
MUTTA! Toivoisin huomenna samankaltaisia "harhoja" koska olivat pirun lystikkäitä ja toivat omanlaisensa lisän muutenkin mahtavaan päihteesen. Todennäköisesti oli tullut hatsattua em. illan aikana mutta nykyään en enää polta joten tuo on poissuljettua.
Onko tullut samanlaisia vastaan muilla ilman muuta kuin alkoa alla? Ilmeisesti dosekin vaikuttaa, ajattelin 150+70 (puolen tunnin viiveellä) ottaa.
Tälläisen löysin vielä ketjusta:
konvehdinmussuttaja wrote: snadei visuaaleiki oli, taivas päästagen takana näytti svenska teaterin seinältä yms pientä...
-
porter
vitut mitään 150mg startteja ku roimat 500mg heti kehiin ( ei kannata alottelijat )
mut tosiaan nähny että porukka saa 100mg putsista mdmasta samoja efektejä ku itse saan 350+150 odousseilla. Ekaa kertaa ku otin mdmaa niin otin 0.3 startit ja oli musta semmonen ok ja ihmetttelin noita 0.1 juttuja.
Onks se sit se että mää haen sitä äärimmäistä kokemusta? En tyydy pieneen mämmikutitteluun vaan annan sen raiskata koko kehoa.
Onks se sit se että mää haen sitä äärimmäistä kokemusta? En tyydy pieneen mämmikutitteluun vaan annan sen raiskata koko kehoa.
-
Neste
- OD
Yksilölliset erot.porter wrote:Onks se sit se että mää haen sitä äärimmäistä kokemusta?
Ihmettelen näitä "mä vedän vitusti enemmän kun muut" lesoamisia joihin etenkin mämmin vedossa törmää...
If the doors of perception were cleansed every thing would appear to man as it is, infinite -William Blake
-
porter
On kaikemaailman peniksen korottajia mutta kyllä douppikyrpä pitää jokasella truu nistillä löytyäNeste wrote:Yksilölliset erot.porter wrote:Onks se sit se että mää haen sitä äärimmäistä kokemusta?
Ihmettelen näitä "mä vedän vitusti enemmän kun muut" lesoamisia joihin etenkin mämmin vedossa törmää...
-
Dexma
- Moderator
Musta tuntuu, että mämmissä vaikuttaa ihmisen koko siihen annokseen, mut mä en usko, että ois sitä lesoomista tai ees sitä, että hakee tiettyä kokemusta niinkuin porter sanoi. Tai en mä tiiä, miltä porterista tuntuu kun se kiskaisee jonkun 500 mg...Neste wrote:
Musta tuntuu mitä sain psykedeeleillä aikoinaan niin alussa noin parin vuoden ajan (käyttö oli suht koht aktiivista) pysty vetään hitosti isompii annoksia mitä nykyään. Musta tuntuu, että monesti nykyään mun keho on yliherkkä kaikille sivuvaikutuksille ja taas ne ns SIISTIT vaikutukset puuttuu lähes kaikista doupeista paitsi opiaateista (niistäkin jossain määrin). Tai oikeastaan, että ne siistit vaikutukset jää kaiken negatiivisen alle.
Toisaalta. Tää mun teoria ei tunnu pitävän siinä mielessä paikkaa yhtään, että, kun katon joitain kuosaajia jotka on yhtä paljon varmaan kuosannut niin ne ei tunnu saavan niin radikaalia muutosta monissa fiiliksissä, etten sit tiiä. Moni deelipää kyl tuntuu lopettavan aina monesti just sen takia, että alkaa bodyloadit tuntuun kovilta ja varsinkin alkaa karttaan isoja annoksia. En tiiä meneeks mämmissä näin. Deeleissä ja mämmissä kyllä pystyy esim nostaan tolen tosi hurjiin kyllä.
Omalla kohalla siis homma on aina sitä mämmin kohalla, että oksentelen hurjasti jo 110 mg kohalla ja en koe oloani mitenkään hyväksi. Ennen taas pystyin kyl jonkun 200 mg ottaan ja vitun jee jee, mutta ei siitä isompaa nyt ois tehnyt muutenkaan mieli. Musta tuntuu, että oon tosi herkkä tälle tai sit herkkä pienellekkin bodyloadille.
-
About
- Tuppisuu
Itselle tulee huono olo mämmistä joka kerta. Annoksella ei väliä mutta lähtee jo vartissa pois. Tavallaan oppinut pitämään siitä, kertoo että kohta kolisee.
Ja yksi juttu jota ei kyllä ollut ikävä ja jota en edes muistanut. Kitalaki on aivan perkeleen kipeä. Tapahtuuko tätä muilla? Pakko johtua mämmistä sillä tapahtuu vain seuraavana päivänä. Jotain niksejä miten saisi ehkäistyä? Syöminen aivan anaalista...
E: Vielä noihin isoihin annoksiin. Voisi olla kiva joskus koittaa mutta ei kyllä kukkaro anna periksi napata mitään puolen gramman startteja.
Haluan että reilun sadan euron bägistä riittää ainakin kolmeen kertaan.
Ja yksi juttu jota ei kyllä ollut ikävä ja jota en edes muistanut. Kitalaki on aivan perkeleen kipeä. Tapahtuuko tätä muilla? Pakko johtua mämmistä sillä tapahtuu vain seuraavana päivänä. Jotain niksejä miten saisi ehkäistyä? Syöminen aivan anaalista...
E: Vielä noihin isoihin annoksiin. Voisi olla kiva joskus koittaa mutta ei kyllä kukkaro anna periksi napata mitään puolen gramman startteja.
-
porter
Meijän pitää joskus porukalla testailla miltä se tuntuuDexma wrote: koko siihen annokseen, mut mä en usko, että ois sitä lesoomista tai ees sitä, että hakee tiettyä kokemusta niinkuin porter sanoi. Tai en mä tiiä, miltä porterista tuntuu kun se kiskaisee jonkun 500 mg...![]()
-
KarstaFari
Itsellä yksi kokemus, eräänä aamuna otin 300mg depot tramalia, odotin n. 12h ja otin kristallia about 150mg.gaia wrote:Eli nyt kuuluukin kysymys että kuinka pitkä tauko olisi syytä pitää 650mg tramalidosen jälkeen jos aikoo ottaa mämmiä? Tramalit otin toissailtana noin klo 22.00.
Normaalisti toimi, ilman foliohatun kiristystä
-
gaia
- Kameleontti
KarstaFari wrote:Itsellä yksi kokemus, eräänä aamuna otin 300mg depot tramalia, odotin n. 12h ja otin kristallia about 150mg.gaia wrote:Eli nyt kuuluukin kysymys että kuinka pitkä tauko olisi syytä pitää 650mg tramalidosen jälkeen jos aikoo ottaa mämmiä? Tramalit otin toissailtana noin klo 22.00.
Okei, eli en usko et jos otan tänään illalla joskus 22-23 aikoihin jotain 0,15 mämmiä niin tuskin on enää mitään akuuttia vaaraa. Tai mistäs minä tiedän
Vai toimiiko?
-
KarstaFari
Kandee silti guuglalla tai lukea tätä/trambotopickia. Luultavasti joku tähän kohta postaa "riski on olemassa." joka nyt on täysin samakuin "huumeisiin voi kuolla" tai "huumeet eivät ole terveellisiä".. Jep kyllä. Riskejä on aina olemassa. Eli pidä vaikka se 1 vrk taukoa, jos folio tuntuu liian piukaltagaia wrote:KarstaFari wrote:Itsellä yksi kokemus, eräänä aamuna otin 300mg depot tramalia, odotin n. 12h ja otin kristallia about 150mg.gaia wrote:Eli nyt kuuluukin kysymys että kuinka pitkä tauko olisi syytä pitää 650mg tramalidosen jälkeen jos aikoo ottaa mämmiä? Tramalit otin toissailtana noin klo 22.00.
Okei, eli en usko et jos otan tänään illalla joskus 22-23 aikoihin jotain 0,15 mämmiä niin tuskin on enää mitään akuuttia vaaraa. Tai mistäs minä tiedän
-
gaia
- Kameleontti
Itsellä yksi kokemus, eräänä aamuna otin 300mg depot tramalia, odotin n. 12h ja otin kristallia about 150mg.
[/quote]
Okei, eli en usko et jos otan tänään illalla joskus 22-23 aikoihin jotain 0,15 mämmiä niin tuskin on enää mitään akuuttia vaaraa. Tai mistäs minä tiedän[/quote]
Kandee silti guuglalla tai lukea tätä/trambotopickia. Luultavasti joku tähän kohta postaa "riski on olemassa." joka nyt on täysin samakuin "huumeisiin voi kuolla" tai "huumeet eivät ole terveellisiä".. Jep kyllä. Riskejä on aina olemassa. Eli pidä vaikka se 1 vrk taukoa, jos folio tuntuu liian piukalta
[/quote]
Ei se folio oikeastaan enää niin tiukalta tunnu koska sitten kun ajattelin mämmin tyyppailla niin aikaa ramboista on jo yli 2vrk. Eli luulis että ei nyt mitään letaalia ainakaan tapahdu. Bluelightistä lueskelin että joku sanoi ottaneensa mämmiä jo heti kun alkoi tuntua että rambot laskivat. Eli n. 9 tunnin päästä. Mutta tiedä sitten. Gimmakaveri joskus otti "unohduksissaan" mämmiä vaikka oli ssri kuurilla mutta mitään ei tapahtunut.
Okei, eli en usko et jos otan tänään illalla joskus 22-23 aikoihin jotain 0,15 mämmiä niin tuskin on enää mitään akuuttia vaaraa. Tai mistäs minä tiedän[/quote]
Kandee silti guuglalla tai lukea tätä/trambotopickia. Luultavasti joku tähän kohta postaa "riski on olemassa." joka nyt on täysin samakuin "huumeisiin voi kuolla" tai "huumeet eivät ole terveellisiä".. Jep kyllä. Riskejä on aina olemassa. Eli pidä vaikka se 1 vrk taukoa, jos folio tuntuu liian piukalta
Ei se folio oikeastaan enää niin tiukalta tunnu koska sitten kun ajattelin mämmin tyyppailla niin aikaa ramboista on jo yli 2vrk. Eli luulis että ei nyt mitään letaalia ainakaan tapahdu. Bluelightistä lueskelin että joku sanoi ottaneensa mämmiä jo heti kun alkoi tuntua että rambot laskivat. Eli n. 9 tunnin päästä. Mutta tiedä sitten. Gimmakaveri joskus otti "unohduksissaan" mämmiä vaikka oli ssri kuurilla mutta mitään ei tapahtunut.
Vai toimiiko?
-
KarstaFari
gaia wrote:Itsellä yksi kokemus, eräänä aamuna otin 300mg depot tramalia, odotin n. 12h ja otin kristallia about 150mg.
Ei se folio oikeastaan enää niin tiukalta tunnu koska sitten kun ajattelin mämmin tyyppailla niin aikaa ramboista on jo yli 2vrk. Eli luulis että ei nyt mitään letaalia ainakaan tapahdu. Bluelightistä lueskelin että joku sanoi ottaneensa mämmiä jo heti kun alkoi tuntua että rambot laskivat. Eli n. 9 tunnin päästä. Mutta tiedä sitten. Gimmakaveri joskus otti "unohduksissaan" mämmiä vaikka oli ssri kuurilla mutta mitään ei tapahtunut.[/quote]
Kyllä 2 vrk jälkeen pitäis olla täysin riskivapaata
-
gaia
- Kameleontti
Juu niin itsekin jostain lueskelin että tärkeämpää on olla ottamatta muutamaan päivään trampoja ennen mämmi kuin se että kuinka nopeasti ottaa niitä mämmin jälkeen. Tosin tietysti varovaisuus kumpaankin suuntaan. No eilen ei tosin mitään serotoniinioireyhtymään viittaavaa ollut vaikka oli vain pari päivää välissä, pientä aamuista päänsärkyä lukuunottamatta. Mut venaillaan nyt täs pari-kolme päivää niin eiköhän toi sitten taas.KarstaFari wrote:Mää sanoisin et ennemin mämmii ja sit tramboi, kuin ensin trambot ja sit mämmi. Pidä silti pieni tauko välissä, ihan vaan varuiksi. Eiköhän 1vrk riitä.gaia wrote:Mitenhän on toisinpäin? Ei varmaan pariin vrk kannata tramalia syödä eilisen mämmin jälkeen?
Vai toimiiko?
-
VXA
- Kameleontti
http://rollsafe.org/
ei tuossa mitään hirveästi uutta taida olla, mutta hyvä, kaunis paketti informaatiota siitä miten mdman käytön haittoja voi minimoida.
ei tuossa mitään hirveästi uutta taida olla, mutta hyvä, kaunis paketti informaatiota siitä miten mdman käytön haittoja voi minimoida.
Jos metsään haluat mennä nyt,
niin takuulla pajautat.
niin takuulla pajautat.
-
gaia
- Kameleontti
VXA wrote:http://rollsafe.org/
Juu eli eiköhän 48h riitä että voi aloittaa tramalilääkityksen uudestaan.
Vai toimiiko?
-
STRN
- Psykonautti
Itellä pienin annos joka on toiminut on 50mg. Tosin siitä jää vaan kauheet vajarit ja se olo kestää ehkä tunnin. Isoin annos mitä oon ottanu on 125mg ja siitähän tuli loistavat olot ja laatta lens. 100mg paikkeillakin on joskus lentänyt laatta. Nyt tosiaan ajattelin ottaa 100mg pommilla ja uskon että se toimii itellä ihan vitun hyvin. Tolei ei hirveesti pitäis olla. Pitäis kyl rajottaa välillä 
Btw. Ite en ikinä kyl uskaltais ottaa ees yli 125mg annoksia. Pelottaa ne sivuvaikutukset ja siitä tulee vaan niin uneliaaks ja takaraivo käy kun pieni moottori.
Btw. Ite en ikinä kyl uskaltais ottaa ees yli 125mg annoksia. Pelottaa ne sivuvaikutukset ja siitä tulee vaan niin uneliaaks ja takaraivo käy kun pieni moottori.
4:20pm
-
hahaviv
- Lepakko
Onks kellään hajua onko perfenatsiinilla ja MDMA:lla negatiivisia yhteisvaikutuksia?
Eli peratsinia yleisesti käytetään psykoosien hoitoon, toisinaan myös mm. matkapahoinvointiin.
Apteekissa painotettiin, että alkoholin kanssa ei saisi käyttää mutta en ole huomannut mitään vaikutusta.
Eli peratsinia yleisesti käytetään psykoosien hoitoon, toisinaan myös mm. matkapahoinvointiin.
Apteekissa painotettiin, että alkoholin kanssa ei saisi käyttää mutta en ole huomannut mitään vaikutusta.
theres not enough love, you gotta make love, remake love, co create love, cremate love, reincarnate love, gotta make love,
just make love
just make love
-
Illuusio
Eikös se ole antipsykootti ? Mutupohjalta uskaltaisin sanoa että ei vaaraa. Tämä tosin ei ole yhtään täydentävä vastaus, koska en ole edes varma, mut jostain syystä sellanen mielikuva että ei vaaraa. Älä ota ennenkuin joku asiasta tietävä vahvistaa tämän.hahaviv wrote:Onks kellään hajua onko perfenatsiinilla ja MDMA:lla negatiivisia yhteisvaikutuksia?
-
Drawsku
- Psykonautti
Osaako joku keittiökemisti kertoa, miksi rollsafe.orgissa ei suositella 5-htp:n nauttimista edes 12 tuntia rollailun jälkeen? Olen lukenut monesta lähteestä että L-tryptofaani tai 5-htp on oivallinen antioksidantti estämään MDMA:n neurotoksisuutta jos sitä nautitaan yhtäaikaa MDMA:n kanssa. Jossain sen sanotaan tekevän rollista hieman heikomman, mutta samalla pidemmän - tätä tuskin kuitenkaan rollsafessa haetaan takaa?
Itse L-tryptofaania purkin hommanneena olen ajatellut että viimeistään loppuillasta kun olot alkavat vaipumaan (jos ei itse rollia halua latistaa), olisi tätä järkevää napata pari tablettia.
Itse L-tryptofaania purkin hommanneena olen ajatellut että viimeistään loppuillasta kun olot alkavat vaipumaan (jos ei itse rollia halua latistaa), olisi tätä järkevää napata pari tablettia.
-
xammy
- Karvakuono
Serotoniinisyndrooman mahdollisuus. Itse olen kyllä nauttinut 5-htp samana iltana MDMA:n ottamisen jälkeen ennen nukkumaanmenoa ilman ongelmia. Tiedä sitten onko miten vaarallista. Nykyään jätän turvallisuussyistä sen seuraavaan aamuun/iltaanDrawsku wrote:Osaako joku keittiökemisti kertoa, miksi rollsafe.orgissa ei suositella 5-htp:n nauttimista edes 12 tuntia rollailun jälkeen? Olen lukenut monesta lähteestä että L-tryptofaani tai 5-htp on oivallinen antioksidantti estämään MDMA:n neurotoksisuutta jos sitä nautitaan yhtäaikaa MDMA:n kanssa. Jossain sen sanotaan tekevän rollista hieman heikomman, mutta samalla pidemmän - tätä tuskin kuitenkaan rollsafessa haetaan takaa?
Suosittelen pitämään taukoa 5-HTP:stä ainakin vuorokauden tai enemmän ennen MDMA:n nauttimista. Tuntui suorastaan laimentavan vaikutuksia kun olin nauttinut edellisenä iltana 5-htp, tai ainakin oletan että johtui tuosta. Jouduin ottamaan puolet enemmän samasta erästä MDMA mitä kaveri enkä silti rollannut yhtä kovaa mitä normaalisti. Toleja ei ollut.