Yleistä keskustelua bentsodiatsepiineista
-
Dabbo
- Tuppisuu
Re: Yleistä keskustelua bentsodiatsepiineista
Itse oon huomannu että pelkästään bentsoilla viihteillessä vaikka olis kuinka kuoseissa, tuntuu ettei kuosi olis "kokonainen" ja tekee mieli heittää aina ne "pari" nappia lisää. Lopputulos on varmaan joillekin tuttu ja muille ainakin pääteltävissä 
-
NatiHero
- Kameleontti
Joo ja nappi napilta tuntuu selvemmältä et tarvii OTTAA LISÄÄ! Sitä se on ku kuösiinki on liian turrutettu.Dabbo wrote:Itse oon huomannu että pelkästään bentsoilla viihteillessä vaikka olis kuinka kuoseissa, tuntuu ettei kuosi olis "kokonainen" ja tekee mieli heittää aina ne "pari" nappia lisää. Lopputulos on varmaan joillekin tuttu ja muille ainakin pääteltävissä
Velho wrote: Wed 28 Aug 2019, 19:34 NYT VITTU RYHDISTÄYTYKÄÄ DOUPPI ON ELÄMÄN PARASTA AIKAA ja muuteki sillo on jänskää![]()
![]()
-
doof
- Kameleontti
Ehkä suun limakalvoilta se imeytyy nopeemmin ja lopettaa (rivat/pamit) epilepsian jos sellanen on tulemassa....? villi veikksudkuumottelija wrote:Sellainen kysymys olisi bentsodiatsepiineihin nähden, että olen viime aikoina lukenut sublinguaalisen hyötyosuuden olevankin pienempi kuin oraalinen! Tämä vastaa täysin päinvastaista käsitystä kuin mihin normaalisti olen törmännyt. Varsinkin klonatsepaamin nieleneminen runsaan nesteen kera vaikuttaisi olevan ainakin pakkausselosteen suositus. Toisaalla taas väitetään täysin päinvastaista! Miten on oikeasti, varmasti joku osaisi vastata tähän? :?
-
magiclymagical
- Apteekki
Kuinha paljon ne oikeesti liukenee limakalvoilta ja kuin paljo sitä tyypit sit nielee sylen mukana.
En usko että on mitää eroa oraalisella ja sublinguaalisella käyttötavalla, ainakaan mainitsemisen arvosta.
En usko että on mitää eroa oraalisella ja sublinguaalisella käyttötavalla, ainakaan mainitsemisen arvosta.
Mun ajatukset on vaan mun ajatuksii, sul on vapaus miettii omia.
-
kuumottelija
- Lepakko
Voi kyllä sanoa, että nykyisin jos ei ole yli 40-vuotias eikä ole aiempaa reseptiä esitettävänä, ei näitä määrätä missään nimessä, julkisella ei reseptilläkään. Yksityisellä hyvin varovasti, saa 10x 10mg Tenox = kuin maitolasin joisi. Onneksi itellä sattuu olemaan pätevä lekuri, mutta saas nähä miten käy kun tää kommunistinen valtio on keksinyt sähkörespat valvomisen avuksi...
Miksi helvetissä haluaisin sydänvikaisena jotain Ketipinoria joka vie multa toimintakyvyn kolmeksi päiväksi, kun vaihtoehtona on lääke joka auttaa nukkumaan ja ahdistukseen? Eihän diabeetikkokaan ole diabeteslääkkeisiin "koukussa", vaan vain tarvitsee niitä.
Hyvin vaikeaa politiikkaa niille kuten minulle, jotka bentsoilla pystyy nukkumaan ja hoitamaan kaikki arkihommat mutta jotka joku saamarin Seroquel lamauttaa täysin, ei anna unta ja aiheuttaa hirveän krapulan.
Miksi helvetissä haluaisin sydänvikaisena jotain Ketipinoria joka vie multa toimintakyvyn kolmeksi päiväksi, kun vaihtoehtona on lääke joka auttaa nukkumaan ja ahdistukseen? Eihän diabeetikkokaan ole diabeteslääkkeisiin "koukussa", vaan vain tarvitsee niitä.
Hyvin vaikeaa politiikkaa niille kuten minulle, jotka bentsoilla pystyy nukkumaan ja hoitamaan kaikki arkihommat mutta jotka joku saamarin Seroquel lamauttaa täysin, ei anna unta ja aiheuttaa hirveän krapulan.
Last edited by kuumottelija on Mon 03 Mar 2014, 09:37, edited 1 time in total.
-
Petri6
- OD
Eipä sillä hyötysuhteen kannalta hirveästi väliä ole, mutta hieman nopeammin toimii sublinguaalisesti. Itse asiassa Halcionin touteselosteessa jopa ohjeistetaan tähän, toisaalta Halcionilla hyötysuhde myös nousee sublinguaalisella annostelulla 44 %:sta 53 %:tiin (hyötysuhteiden lähteenä wikipedia).magiclymagical wrote:Kuinha paljon ne oikeesti liukenee limakalvoilta ja kuin paljo sitä tyypit sit nielee sylen mukana.
"Yksi vaarallisimmista huumeiden käyttötavoista on niiden poliittinen käyttö." -Nils Christie & Kettil Bruun
-
Thhh
- Tuppisuu
Otin 16 päivää sitten noin 25mg diapamia, näkyyköhän tuo *mahdollisessa* huumeseulassa huomenna?
-
Huiko
- LD50
^Näkyy melko varmasti. Ne tsekkaa hajoamistuotteita, jotka voi näkyä kuukausiakin.
Tää tie vie tuskan, valitusten loukkoon.
Tän kautta käyt iänikuiseen vaivaan.
Tää tie vie kadotuksen väen joukkoon.
Oikeudenmukaisuus sai minut aikaan,
Jumalan Voima, Viisauden summa
ja Alkurakkaus, joka synnit peittää.
Vain ikuiset on ennen mua luotu,
myös mun on ikuisesti kestää suotu.
Kun tästä käyt, saat kaiken toivon heittää.
-Dante (n. armonvuonna 1321 jkr.
-
zero
- Kameleontti
en oikee usko, itellä kun meni esim. rivoja 2mg/vrk niin näky todella harvoin seuloissa, muutenkin tuntuu että tota näkymisaikaa liiotellaan vähän joka paikas.. mut nykyään menee pameja se 10mg/vrk niin se kyllä näkyy aina. kumma juttu noi rivat ainaki.Kallio wrote:^Näkyy melko varmasti. Ne tsekkaa hajoamistuotteita, jotka voi näkyä kuukausiakin.
-
Huiko
- LD50
Usko nyt vaan. Tietty jotain vaihtelua voi olaa yksilötasolla, mutta kauan näkyy kyllä. Jos tuntuu vaikeelta mieltää, niin hankippa testit kotias ja seuraa itse tilannettasi. Juuri mikään muu ei näy niin pitkään ku juuri nää bentsot. 
Tää tie vie tuskan, valitusten loukkoon.
-
Petri6
- OD
Tämä on totta, pahimpina juurikin klooridiatsepoksidi ja diatsepaami. Syy siihen, että rivat eivät seulassa yleensä näy, on niiden erilainen kemiallinen rakenne ja metabolia. Rivatkin kyllä saa näkyviin, kun annos on tarpeeksi suuri (noin 3-6mg/päivä) tai tehdään kaasukromatografia (silloin näkyvät kauan, koska niiden puoliitumisaika on myös pitkä).Kallio wrote:Usko nyt vaan. Tietty jotain vaihtelua voi olaa yksilötasolla, mutta kauan näkyy kyllä. Jos tuntuu vaikeelta mieltää, niin hankippa testit kotias ja seuraa itse tilannettasi. Juuri mikään muu ei näy niin pitkään ku juuri nää bentsot.
"Yksi vaarallisimmista huumeiden käyttötavoista on niiden poliittinen käyttö." -Nils Christie & Kettil Bruun
-
zero
- Kameleontti
joo no sama se kai on, omasta kokemuksesta lähinnä puhuin. eikä tarvetta hankkia mitään testejä kun säännöllisesti tulee syötyä. mutta toki voi olla mahollista toi, en sitä kiellä.Kallio wrote:Usko nyt vaan. Tietty jotain vaihtelua voi olaa yksilötasolla, mutta kauan näkyy kyllä. Jos tuntuu vaikeelta mieltää, niin hankippa testit kotias ja seuraa itse tilannettasi. Juuri mikään muu ei näy niin pitkään ku juuri nää bentsot.
-
gouranga
Monta kuukautta ilman bentsoja. Olo on ollut sellainen kaukainen muusta maailmasta välillä. Nyt kun sai aamuksi 1,5mg xanoria niin on todella hyvä olo. En itse käytä säännöllisesti mutta onneksi saan niitä eräältä aina kun tarvitsen.
-
NatiHero
- Kameleontti
Lähin kirjottaa stögiksee, mut aattelin et sopii paremmin tänne.
Ite nukkunu tosi huonosti lähipäivinä, tiiä sit miks, kai se on tää vierotuksen kaa kikkailu stressi.. Luulisin. Onnek tänää sai temetat niin saaa varmasti nukuttua hyvin
Ovat mulla tosi hyvä lääke tähän aaltoilevaan unettomuuteen, parempi kun mikään mitä oon koittanu ja siis lääkkeenä nimenomaan. Koitettu on Tenox, nojoo diapam ja opamoks mut ei iha samaa kategoriaa mummielest, Imovane, Stella, Ketipinor(myös levozin piriputken jälkee, teki kyl gutaa), Dormicum. ja se temesta 
Noita oon koittanu ihan lääkkeenä ohjeen mukaisesti ja tää temesta rokkaa koska säilyttää tehonsa uskomattoman hyvin. Muut menettää tehonsa n. joko 1-2pv:n aikana tai n. viikossa, riippuen lääkkeesta ja saturnuksen sijainnista. Viime syksystä asti syöny ohjeena 1-2kpl illalla iltaahdistukseen ja unen samiseen. Ja toimii ihan niinkuin pitääkin ja on alusta asti toiminut. Ohan noit menny joskus muuten vaanki koska en tarvi niitä joka päivä mut mul on ainaki toistaseks iter rep 30kpl 15pv välein. Enkä oo aina kyl ees muistanu hakee, just sillee et "oho mul on auennu temestat apteekkii melkei kaks viikkoo sit! pitää kai hakee et saa sen toisenki paketin ettei mee päällekkäin tai jotain emt..." Viihdettä näistä mää en saa, ehkä jos laatan syö niin joo ohan se vitu viihdyttävää ku ei saa kunnol puhuttuu ku leuka vähä jumis ja muistaa kaikki asiat maks. 2sek. (öööö ei?)
En todellakaa tajua miten oon voinu olla niiiiiiiiiin koukus bentsojen väärinkäyttöön aikanaan, kun nykyää miettii. Nykyää sellane tyyli ois paskin maholline mitä voisin kuvitella. Kylhä mul on melko iso rivatril annos (3,5mg/pv tosin joustava, eli voin ottaa tarvitsemani määrän 7mg:n asti.) ja tietty noi temestat. Mut rivatril mahdollistaa sen, et mä voin olla oma itteni ja puhuu ihmisille ja oon oikeesti tosi kiva ihminen kun on sopivasti rivaa konees. Muute oon tosi hiljanen ja vetäytyvä. Ja Temestaa otan silloin kun nukkuminen tökkii tai ahdistaa pahasti. Ja no totkiha ny välil pitää vähä relaa. lihasrelaksaatio ja huolettomuuden tunne isommilla annoksilla molemmil on kyl tosi jees, mut et se ei paljoo terapeuttista annosta tarvi ylittää ku o jo rennompi. Eli joo ns. väärinkäytän välil, mun mielest mää vaan otan iha vähä lomaa tunteista ja nautin siit. helpottaa pitkäl aikavälil ahdistusta iha yleisesti IMO.
Ite nukkunu tosi huonosti lähipäivinä, tiiä sit miks, kai se on tää vierotuksen kaa kikkailu stressi.. Luulisin. Onnek tänää sai temetat niin saaa varmasti nukuttua hyvin
Noita oon koittanu ihan lääkkeenä ohjeen mukaisesti ja tää temesta rokkaa koska säilyttää tehonsa uskomattoman hyvin. Muut menettää tehonsa n. joko 1-2pv:n aikana tai n. viikossa, riippuen lääkkeesta ja saturnuksen sijainnista. Viime syksystä asti syöny ohjeena 1-2kpl illalla iltaahdistukseen ja unen samiseen. Ja toimii ihan niinkuin pitääkin ja on alusta asti toiminut. Ohan noit menny joskus muuten vaanki koska en tarvi niitä joka päivä mut mul on ainaki toistaseks iter rep 30kpl 15pv välein. Enkä oo aina kyl ees muistanu hakee, just sillee et "oho mul on auennu temestat apteekkii melkei kaks viikkoo sit! pitää kai hakee et saa sen toisenki paketin ettei mee päällekkäin tai jotain emt..." Viihdettä näistä mää en saa, ehkä jos laatan syö niin joo ohan se vitu viihdyttävää ku ei saa kunnol puhuttuu ku leuka vähä jumis ja muistaa kaikki asiat maks. 2sek. (öööö ei?)
En todellakaa tajua miten oon voinu olla niiiiiiiiiin koukus bentsojen väärinkäyttöön aikanaan, kun nykyää miettii. Nykyää sellane tyyli ois paskin maholline mitä voisin kuvitella. Kylhä mul on melko iso rivatril annos (3,5mg/pv tosin joustava, eli voin ottaa tarvitsemani määrän 7mg:n asti.) ja tietty noi temestat. Mut rivatril mahdollistaa sen, et mä voin olla oma itteni ja puhuu ihmisille ja oon oikeesti tosi kiva ihminen kun on sopivasti rivaa konees. Muute oon tosi hiljanen ja vetäytyvä. Ja Temestaa otan silloin kun nukkuminen tökkii tai ahdistaa pahasti. Ja no totkiha ny välil pitää vähä relaa. lihasrelaksaatio ja huolettomuuden tunne isommilla annoksilla molemmil on kyl tosi jees, mut et se ei paljoo terapeuttista annosta tarvi ylittää ku o jo rennompi. Eli joo ns. väärinkäytän välil, mun mielest mää vaan otan iha vähä lomaa tunteista ja nautin siit. helpottaa pitkäl aikavälil ahdistusta iha yleisesti IMO.
Velho wrote: Wed 28 Aug 2019, 19:34 NYT VITTU RYHDISTÄYTYKÄÄ DOUPPI ON ELÄMÄN PARASTA AIKAA ja muuteki sillo on jänskää![]()
![]()
-
gouranga
Imovane+Xanor=? . Lisää vai vähentää viihteellisyyttä toisiltaan? Tarkoitus olisi ottaa pari imovanea ja hörppy ressua ja seikkailla pimeässä kevätyössä visuaalien keskellä
.
-
gaia
- Kameleontti
gouranga wrote:Imovane+Xanor=? . Lisää vai vähentää viihteellisyyttä toisiltaan? Tarkoitus olisi ottaa pari imovanea ja hörppy ressua ja seikkailla pimeässä kevätyössä visuaalien keskellä.
No henkilökohtaisesti ottaisin kyllä nuo imovanet ja xanorit vasta sitten kun ressu alkaa laskemaan. Alkaa meinaan nuokuttamaan ihan huolella. Muistan aikoinaan kun otin 600mg dxm, ja lasku vaiheessa pari 7,5mg imovanea ja 5mg xanoria. Oli kyllä aika täyteläinen euforia, vaikka ne imovanet oli kyllä aika turhia siinä vaiheessa. Kannattaa jättää se imovane pois dxm:n aikana, tekee tripistä paljon sekavamman. Polta kukkaa mielummin. Mut joo se siitä
Vai toimiiko?
-
gouranga
Olen lukenut että ketipinoreilla olisi muka viihdearvoa sellaisenaan, bullshittiä totesin. Mutta erään taulukon mukaan sillä olisi positiivisia yhteisvaikutuksia bentsojen kanssa?
Ketipinor ainakin savujen kanssa tuntui joltain hapolta, kuumotti ihan vitusti joten tässä saattaisi olla perää..
Ketipinor ainakin savujen kanssa tuntui joltain hapolta, kuumotti ihan vitusti joten tässä saattaisi olla perää..
-
Mushru
- Moderator
^ Ei, en usko että sillä oikeesti on mitään viihdearvoa.
Joko niistä tipahtaa tai vaipuu aika zombimaiseen tilaan. Se on semmonen lääke että viihdekäyttö ei sovi samaan lauseeseen.
Ei. Ja hämärältä kuulostaa että savut ja Ketipinor olisi viihdyttävä yhdistelmä. Hapolta? Millä tavalla?
Ehkäpä ne savut oli se vaikuttava osuus...
Sori mut emmä haluu et joku himassaan kelaa et vittu Ketipinorit pärisee ja heittää huiviin kourallisen, on vaikee uskoo et ne vaikuttaisi sillä tavalla kuosiin positiivisesti.
Joko niistä tipahtaa tai vaipuu aika zombimaiseen tilaan. Se on semmonen lääke että viihdekäyttö ei sovi samaan lauseeseen.
Ei. Ja hämärältä kuulostaa että savut ja Ketipinor olisi viihdyttävä yhdistelmä. Hapolta? Millä tavalla?
Ehkäpä ne savut oli se vaikuttava osuus...
Sori mut emmä haluu et joku himassaan kelaa et vittu Ketipinorit pärisee ja heittää huiviin kourallisen, on vaikee uskoo et ne vaikuttaisi sillä tavalla kuosiin positiivisesti.
. . . ヽ(-▽ -)ノ °●✺
-
gouranga
En sanonut että keti+savut olisi olleet viihdyttävää, lähinnä kuumotti ja tuntui että flippaa. Piti saada unta paukkujen jälkeen ja silmät kun avasi välillä niin näytti että esim. katto tulee lähemmäksi ja sänky nousee ylöspäin. Varmaan se kukka oli pääsyy.
-
Dexma
- Moderator
Äsidi on viihdyttävää.gouranga wrote:, lähinnä kuumotti ja tuntui että flippaa. Piti saada unta paukkujen jälkeen ja silmät kun avasi välillä niin näytti että esim. katto tulee lähemmäksi ja sänky nousee ylöspäin..
toi ketipinor+ savut kuosaus on enemmän säälittävää.
Tai no jos on alaikäinen niin silloin se on aika viihdyttävää. Ainakin mulla oli kait? Tai tuskin mulla ikinä ketiapiinillä oli mitenkään jännää tai viihdyttävää. Aika paskaa.
Tämä oikeasti pennut pitäkää mielessä.Mushru wrote:
-
gaia
- Kameleontti
Dexma wrote:Äsidi on viihdyttävää.gouranga wrote:, lähinnä kuumotti ja tuntui että flippaa. Piti saada unta paukkujen jälkeen ja silmät kun avasi välillä niin näytti että esim. katto tulee lähemmäksi ja sänky nousee ylöspäin..
toi ketipinor+ savut kuosaus on enemmän säälittävää.
Tai no jos on alaikäinen niin silloin se on aika viihdyttävää. Ainakin mulla oli kait? Tai tuskin mulla ikinä ketiapiinillä oli mitenkään jännää tai viihdyttävää. Aika paskaa.
Tämä oikeasti pennut pitäkää mielessä.Mushru wrote:
Joo ei kyllä todellakaan sovi Ketipinor ja viihdyttävä mitenkään samaan lauseeseen. Tai oikeastaan mikään neurolepti ja sana viihdyttävä.
Vai toimiiko?
-
gouranga
Xanoreita 10mg tänään mennyt. Estot lähteneet kuin olisi juonut olutta mutta ei känniä eikä sekavuutta.
Kuukausi takana 0,5-3mg päivässä syöty ja pitäisi kokeilla lopettaa. Varmaan jonkinlaista reflaa tulee. Nopeita xanoreita ovat.
Kuukausi takana 0,5-3mg päivässä syöty ja pitäisi kokeilla lopettaa. Varmaan jonkinlaista reflaa tulee. Nopeita xanoreita ovat.
-
NatiHero
- Kameleontti
Lopettaes kannataaki kiskoo kaksin käsin enemmän siit tulee sillai helpompaa!gouranga wrote:Xanoreita 10mg tänään mennyt. Estot lähteneet kuin olisi juonut olutta mutta ei känniä eikä sekavuutta.
HUOM SARKASMI DISCLAIMER SARKASMI DISCLAIMER
SOri oon vaan nykyää nii hiilenä turhan bentsojen naukkailun takia. Jos ei oo jo pahas koukus, nii ei kannata kokeilla rajojaan, vitun tyhmää vaan.
![]()
-
gaia
- Kameleontti
gouranga wrote:Xanoreita 10mg tänään mennyt. Estot lähteneet kuin olisi juonut olutta mutta ei känniä eikä sekavuutta.
Jos mahdollista niin etsi se annos joka vie ahdistukset tms. pois ja lähde siitä tiputtamaan. Kuukausi on vielä suhteellisen lyhyt aika, joten jos välittömästi alat tiputtamaan annosta niin selviät ilman mitään hirveitä vieroitusoireita. Mutta jos jatkat pidempään, ja lääkkeesi yhtäkkiä loppuvat niin voin luvata että kylmää kalkkunaa tulee sisään ovista ja ikkunoista + ahdistus tulee tuplana jossei takaisin. Nämä nyt akuutit neuvot, paremmat löydät kun etsit esim. eräältä .org päätteiseltä bentsofoorumilta kattavampia ohjeita. Kuten sanoin, kuukausi on vielä lyhyt aika. Kyllä se siitä.
Vai toimiiko?
-
00000000
- Psykonautti
Tyhmää syödä 10mg annoksella xanoreita, itsellä isoin annos ollut 2mg, niin muisti vain lähtee, viihteellosyys on kofeiinin tasolla. Bentsojen määräämistä on juurikni tehty vaikeammaksi koska tällaiset nappiheikit syö liuskan kerrallaan. Toisaalta näille saisi puolestani jakaa niin paljon bentsoja kuin sielu sietää, omalla vastuulla syököön, kunhan eivät öähte auton rattiin. Bentsoissa ei toleranssi nouse kovinkaan paljoa, jollei väkisin nosta annostusta ja pitää taukoja pari peräkkäistiä päivää viikossa, näin ainakin xanorin kanssa. Hyvin toimii 0,5mg annos terapeutteisesti, niinkuin pitääkin. Bentsoissa ei ole mitään vikaa, saisivat kirjoittaa enemmän.
-
gaia
- Kameleontti
00000000 wrote:Tyhmää syödä 10mg annoksella xanoreita, itsellä isoin annos ollut 2mg, niin muisti vain lähtee, viihteellosyys on kofeiinin tasolla. Bentsojen määräämistä on juurikni tehty vaikeammaksi koska tällaiset nappiheikit syö liuskan kerrallaan. Toisaalta näille saisi puolestani jakaa niin paljon bentsoja kuin sielu sietää, omalla vastuulla syököön, kunhan eivät öähte auton rattiin. Bentsoissa ei toleranssi nouse kovinkaan paljoa, jollei väkisin nosta annostusta ja pitää taukoja pari peräkkäistiä päivää viikossa, näin ainakin xanorin kanssa. Hyvin toimii 0,5mg annos terapeutteisesti, niinkuin pitääkin. Bentsoissa ei ole mitään vikaa, saisivat kirjoittaa enemmän.
Rivatrilin kanssa ei toimi tuo parin peräkkäisen päivän tauottaminen. Itse joudun pitää ainakin 2 viikkoa (johon todella harvoin pystyn) taukoa että saan toleranssin tiputettua alemmas. Nyt tosin syön vain 1,5mg Rivaa päivässä ja aika tiukkaa tekee välillä.
Mut joo, olet oikeassa siinä että on aika typerää syödä niin paljon xanoria kuukauden aikana että joutuu syömään 10mg päivässä. Itse pääsen Xanorilla 3mg päivädosella samaan tulokseen kuin tuolla 1,5mg Rivatrilillä. En näe mitään syytä mennä yli tuon 3mg, silloin harvoin kun Xanoria syö.
Vai toimiiko?
-
doof
- Kameleontti
Mulla riva toimii pitkään ilman taukojaki. Ei siit mitään pössistä saa eikä huomaa vaikutusta jos kattoo telkkaria mut jutelles jonku kans sen vaikutuksen "huomaa" silleen että jaksaa jutella vieraanki kanssa. Selvänä vieraitte immeiste jutut harvoin kiinnostaa jollonka ei vaa jaksa keskustella
-
gaia
- Kameleontti
doof wrote:Mulla riva toimii pitkään ilman taukojaki. Ei siit mitään pössistä saa eikä huomaa vaikutusta jos kattoo telkkaria mut jutelles jonku kans sen vaikutuksen "huomaa" silleen että jaksaa jutella vieraanki kanssa. Selvänä vieraitte immeiste jutut harvoin kiinnostaa jollonka ei vaa jaksa keskustella
Mä en oikein saa hirveästi rivasta irti. En päihde enkä lääkekäytössä. Pitäisi varmaan yrittää vaihtaa tai lopettaa kokonaan. Vähän jänskättää kyllä se että jos nyt tulevilta käräjiltä räpsähtää slämmi, et miten se lusiminen sujuu ilman bentsoja. No, pitää luottaa siihen että muurien sisäpuolella on sentään ylihintaista subua.
Vai toimiiko?
-
kuumottelija
- Lepakko
^^ Ketipinor/Seroquel on kamalin kama Jehovan ohella ensimmäisellä sijalla mitä olen kokeillut. Putosin sängyltä lattialle enkä pystynyt nousta 3 tuntiin ja v verenpaine pilvissä, rytmihäiriöitä jne. Piti ottaa lääpurkki niihin, mutta kuten sanoin, pääsin metrin päästö olevalle kaapille vasta 3 tunnin päästä. Myöhemmin heräsin pää vaatekaapissa ja matto peittona. Ei kovin viihdyttävää mun mielest...
-
zerk
Mitenkäs tämä liittyy bentsodiatsepiineihin?kuumottelija wrote:^^ Ketipinor/Seroquel on kamalin kama Jehovan ohella ensimmäisellä sijalla mitä olen kokeillut. Putosin sängyltä lattialle enkä pystynyt nousta 3 tuntiin ja v verenpaine pilvissä, rytmihäiriöitä jne. Piti ottaa lääpurkki niihin, mutta kuten sanoin, pääsin metrin päästö olevalle kaapille vasta 3 tunnin päästä. Myöhemmin heräsin pää vaatekaapissa ja matto peittona. Ei kovin viihdyttävää mun mielest...