Amfetamiini topic.

Stimulantit & empatogeenit. Keskustelua stimulanteista, stimuloivista yrttivalmisteista ja empatogeeneistä.
VXA
Kameleontti

Re: Amfetamiini topic.

Post by VXA »

siis mä ymmärsin tän niin että kun se amfe on suolamuodossa käytännössä aina, kuten muutkin aineet, ni se 28 % ois sit sitä joka tekee siitä romppeesta suolamuotoisen.

e. vai esiintyyks eri aineita usein muussa muodossa ku suoloina? en tiä.
Jos metsään haluat mennä nyt,
niin takuulla pajautat.

Kolme likaista hippiä hiisas näin, piippu kiersi ringissä eteenpäin. Ja koska hatsia oli paljon niin, kutsuivat he messiin yhden pajapään.

Kuoseissa taju ajantajusta heikkenee.
Metku
Kameleontti

Post by Metku »

VXA wrote:...
Esiintyy myös mm. sulfaatin muodossa, joka oman kokemuksen mukaan ei liukene veteen yhtä vahvasti kuin hydrokloridi-muodossa oleva amfetamiini. Kemian tuntemukseni ei ole vahva joten menisi omalta osalta spekuloinnin puolelle, mutta eikös MDMAkin teoreettisesti puhuen ollut puhtaana "vain" 82-89% luokkaa? Riippunee labran tasosta, että miten puhdasta saa aikaiseksi. :roll:
In the land of the blind, one-eyed man is the king
reseptorit
Psykonautti

Post by reseptorit »

Tänään koitin pitkästä aikaa amfee ja vaikutuksista voi sen verran sanoa että skarppi olo jne. Mut sivuvaikutksista sen verran että niska,leika ja selkä ovat todella kireinä. Mistäköhän johtuu?? :foil:
Infitialis
Apteekki

Post by Infitialis »

reseptorit wrote:Tänään koitin pitkästä aikaa amfee ja vaikutuksista voi sen verran sanoa että skarppi olo jne. Mut sivuvaikutksista sen verran että niska,leika ja selkä ovat todella kireinä. Mistäköhän johtuu?? :foil:
Lihasten jännittämisestä vaikutuksen alaisena amfetamiinin adrenergisen luonteen vuoksi.
Parhaat karstat on pohjalla.
Personaes
OD

Post by Personaes »

Itse olen menossa nyt testaamaan tuota kyseistä pinkkiä paskaa, jos on kyseessä siis ST:n pinkki amfe..
Saksasta piti tulla ihan sitä itseään tänään, mutta taitaa olla huomisen hommia toi mun postilaatikon kolina..

EDIT: Pinkki pulveri testattu, ihan "hyvää" settiä. En oo tottunut mitään +0.2 vetoja ottamaan kun noita puhtaita nautin, mut mut. Nousut oli "hiipivät" ja kolahti ihan mukavasti kyllä, tuntui että nousut kesti joku 30min+ metaako?
Niin oliko 0.2 siis vahva annos vai miten kovaa kolahti 0.2?
All that we see or seem, Is but a dream within a dream.
-Edgar Allan Poe
KarstaFari

Post by KarstaFari »

Sanotaan näin etten paljoa enempää olisi ottanut. Yllätti ihan täysin, itse tuote oli täysin jauhoa, pinkkejä kokkareita ja "kristallia" = kreatiini, koska ei sotkeentunut veteen..? Tuote oli myöskin täysin hajutonta, maku ei vastannut amfetamiinia.

Tavallaan ihan hyvää settiä, nousut oli aika kivat.. Nekin (nousut) alkoi vasta n. 10s männän pohjaan painamisen jälkeen, ja priima-amfessa voi tuntea vaikutuksen jo puolessavälissä vetoja.. Ja nousut olivat tosiaan pitkät, sydän alkoi hakkaamaan aika paljon, hiki virtasi. Tiedä näistä, en ole metaa koskaan maistanut, mutta vaikutus tuntui hyvin pitkältä annoksen kokoon nähden.
Petri6
OD

Post by Petri6 »

Pen wrote: 65%+ levodekstroamfetamiinin raseemista sekoitusta, ulkomailta tullutta jostain keski-euroopasta tai itäeuroopasta ja ihan labrassa testattua että jokainen erä on sen väh. 65% ja 72%:n (joka onkin maximi eli 100% puhdasta kun tämä aine kyseessä) väliltä vahvuudessaan.
Niin, se saattaakin pitää paikkansa, että amfetamiinisulfaatti vastaa jotain tuolta väliltä amfetamiiniemästä (jossa siis on enemmän amfetamiinimolekyylejä), mutta tämä tieto ei kuitenkaan ole kovin merkityksellistä, kun amfetamiinia ei kerran emäsmuodossa liiku. Eli toisin sanoen, kyllä siitä amfetamiinisulfaatista silti saa 100 %:sta tai ainakin hyvin lähelle sitä, mitä se sitten taas vastaa amfetamiiniemäksenä ei ole kovinkaan merkityksellistä.
"Yksi vaarallisimmista huumeiden käyttötavoista on niiden poliittinen käyttö." -Nils Christie & Kettil Bruun
Personaes
OD

Post by Personaes »

Oli tossa pöhinää joka varmaan oli saman tasosta kun se mitä deepnetissä. Märkää kuten toi 90e/g tavarakin.
Paljon tollasta toleranssittoman pitää ottaa jos haluaa vahvat olot I.V:sti? Entä nokkaan?

Hitto kun tulis nyt työttömyyspäivärahat niin voisi laittaa tilaukseen, amfe hammasta kolottaa pahan kerran.
-Edgar Allan Poe
Personaes
OD

Post by Personaes »

Jeesh, perjantaiksi lähtee varmaan testiin tuota tahnapiriä. Kuulostaa tykiltä. Kukaan muu testaillut tota? Voiko sitä kätsysti säilyttää muuten kuin sekoittamalla veteen?

Jos sekoittaa kaman veteen, niin mistä sais sellaisia pieniä käteviä ampulli-pulloja, jossa voi säilyttää nesteeseen sekoitettuna ja sitten aina ruiskulla ottaa?
-Edgar Allan Poe
Pen
OD

Post by Pen »

Personaes wrote:
Oli tossa pöhinää joka varmaan oli saman tasosta kun se mitä deepnetissä. Märkää kuten toi 90e/g tavarakin.
Paljon tollasta toleranssittoman pitää ottaa jos haluaa vahvat olot I.V:sti? Entä nokkaan?

Hitto kun tulis nyt työttömyyspäivärahat niin voisi laittaa tilaukseen, amfe hammasta kolottaa pahan kerran.
50 mg pommina tolettomalle oli aivan tarpeeks. En tiedä IV:stä, mutta varmasti vähemmän. Päivittäiskäyttäjälle riitti 0.1 pommi, toiselle päivittäiskäyttäjälle IV:nä 75 mg oli hieman liikaakin.

5h välein 50 mg pommeja kaverini tuota otti, parin päivän putken jälkeen tole oli noussut 100 mg pommiin.

Ja märkää se siis oli kuten sanoin.
Personaes
OD

Post by Personaes »

Ja märkää se siis oli kuten sanoin.
Miten säilytit tota? Voiko laittaa sen ihan minigrip pussiin?

Ite vähän mietin että olis sekottanut grammaa vastaavan määrän ihan tomuksi hienonnettua glukoosia. Annostelu/käsittely olis tollein helpompaa. Se on kuulema sellaista vetistä tahnaa.
Ottasin kuivana, mutta ei ole mg vaakaa, näyttää pelkästään 10mg tarkkuudella, ja ei sillonkaan kovin tarkasti.
-Edgar Allan Poe
Pen
OD

Post by Pen »

Pakkases. Minigripis. Siihen pääl vitusti elkukelmuu. Toine grippi. Siihen lisää kelmuu. Kolmas grippi.

Sit ei hahtunu. Ei ollu mun settei ja tyyppi joka ne omisti ei halunnut että haihtuu. Vaikka sain kyl haihduttaa ite pussii paril ketsil. (No tarjosin sitä vaa kaikil ja kämppis sitä otti aika paljo koska mul ei futannu. Ens kerral kyl käytän vaihtotavaranana, tollanen menee saletisti)

Nyt muuten metapohjast poretta 70 mg nokat ja toimiihan tuo. Vast reilu 36h valvottu. Pakko oli ottaa ku on 16 ja 18-20 tärkee tapaamine ja 11 mais meen lääkärii itkee stilkkarei tai ees vittu imovanei tai jotai. Tä on aivan vittu sairasta. Bentsoi on turha ees toivoa että sais ees 30 x 20 mg tenoxia ku koskaa oo bentsorespaa saanu.

Imovanei on sen 10 x 7,5 saanu. Itseasiassa täytyy koittaa muistaa puhuu zopinoxeist koska ne on varmasti 7,5 mg. Enhä mä niil tee hevon vittuukaan mut vaihtoon sit ees.. Huoh. Ehkä joku vaihtais ne vaik kahteen oikeeseen unilääkkeeseen. Ei tä normaalia oo et valvon joka "päivä" jotain 25-50 tuntia na sit nukun sen 12-18 tuntia. Että sellanen rytmi.

Levozinist puhu toi yks toine lääkäri, ainki piriveijarit sit tietää et mult saa vittu pahempaankin psykoosiin myrkkyä. 25 ja 100 mg ketipinorit, 0,5 nopee xanorit / alprazolam neste reilu 2,5mg/ml, temesta ja 2 mg rivatril jo löytyykin. Ja kymppipamit sekä 30 mg opamoxit jo löytyykin, ainakin psykoosiin löytyy apu läheltä jos kaverit tarvitsee.

Vieläku sais vitu unilääkkeit.
Dexma
Moderator

Post by Dexma »

Ei mainita niitä kauppoja tai paikkoja mistä ostetaan doupit ok

Ei lyhenteillä eikä arvostella niitä laatuja mitä on ostanut.
Stickyicky
Karvakuono

Post by Stickyicky »

Pakko kommentoida!

Siis jengi rykii amfee ja sit ihmettelee ku rytmit on sekasin, uni ei tuu/maistu ja pitäisi saada vähän hitaita.

En oo täällä arvostelemassa muitten touhuja, mut kannattais joskus lukee se teksti ennen kuin painaa submit. Ihan vaikka hetken miettis et mitäs mä nyt kirjotin ja onks tässä järkeä (touhussa/tekstissä).

Ei muuta, jatkakaa...
Pen
OD

Post by Pen »

^ Kommentoin tohon sen verran, että itsehän ryin metaa tossa kun "ihmettelin" vasta siinä vaiheessa, kun olin ollut hereillä lähes 2 vrk ja oli pakko saada se selkäkipu/kolotus veke, koska ei pystynyt joka tapauksessa nukkumaan ja seuraavan 12h sisälle oli tiedossa useampikin asia joita ei voinut siirtää.

Mut hyvin se autto - vei kivut pois ja nukuin kuitenkin 11h yöunet sitten keskiviikko-iltana, vasta 15 tuntia viimisistä metapohjasista poreista sain unta tosin.

Mutta mulla on usein 40h-60h+ valvomisia selvin päin koska "mieli on kirkas/pirteä" ja siinä 30h kohalla alkaa kropas tuntuu se touhu niin paljon, että on pakko käyttää jotain opiaattia viemään kivut. Huomasin että meta tekee saman, mutta se lisää sitä valvomisen pituutta ainakin sen 15 tuntia joten ei paras vaihtoehto.

Ja ei, ketipinorit, levozinit, tenoxit, insominit, stilkkarit/stellat tahi imovanet ei mua tipauta vaikka söis kymmenittäin silloin kuin tollanen valvomis"psykoosi" mikä vittu lie onkaan, iskee. Onneksi tapahtuu vain muutaman kerran vuodessa.
Personaes
OD

Post by Personaes »

Hammaskolotus korjattu hamppilääkärin ihmeruiskeella. Aika stydit tahnat kyllä liikkeellä, vaikka pain in the ass käsitellä.
-Edgar Allan Poe
doof
Kameleontti

Post by doof »

Puskeeko joku amffen kemikaaleista hien mukana iholle kun välistä haisen ainakin omaan nenää tosi pirille. Mitää kuuria tai tajuttomia annoksia ei oo tullu otettu vaan aamul keskiverto pommi
Samppa87
Karvakuono

Post by Samppa87 »

Nyt on kovia aineita liikenteessä.. Tosi pienillä määrillä tulee niin skarppi olo, että ei voi kuin ihmetellä :D
Chiry
Tuppisuu

Post by Chiry »

doof wrote:Puskeeko joku amffen kemikaaleista hien mukana iholle kun välistä haisen ainakin omaan nenää tosi pirille. Mitää kuuria tai tajuttomia annoksia ei oo tullu otettu vaan aamul keskiverto pommi

Kyllä puskee, ainakin omasta kokemuksesta voin sanoa että sitä ei aina itse ees huomaa niin helposti kun joku muu (kuka siis tunnistaa pirin hajun). Mutjoo kyllähän sitä itekkin haisi ihan vauhdille sillon kun sitä lähes päivittäin käytin, muuten en lähes koskaan haise edes hielle... mielestäni se tosin kävi ihan hajuvedestä koska jotenkin vaan tykkään siitä pirin hajusta :roll:
"Pistäs tuo poskeesi!"
Chiry
Tuppisuu

Post by Chiry »

Onko kellään muuten tullut vastaan tuollaista vaaleaa purkkamaista tahnaa? (Turun alueella ollut liikenteessä jonkin aikaa) Miedon hajuista, vaaleaa (ei valkoista), koostumus muistuttaa aika lailla purukumia, pakkasessa menee kovaksi ei kuitenkaan "kiveksi", jauhoksi tuota ei saa millään joten nokittaminen on out of the picture ja mitä eilen katsoin kun jotkut " oldschool true nistit" tuota rännäsivät niin aika kauan sen kanssa tappelivat ennenkun liukeni veteen, imeskellessä (imo paras tapa nauttia tuo) maistui kuitenkin selvästi pirille. Vaikutuksesta että kestää aika kauan (yli tunti) että alkaa toimia ja aluksi olot saattavat olla lähes huomaamattomat, tämä kuitenkin riippuu aikalailla seurasta/paikasta, itse otan kuitenkin nykyään aika maltillisesti (max 0,5 illassa katupiriä), mutta esim kustessa tuli kunnon kylmät väreet ja toimii aika kauan.. sydän tosin käy aika kovilla varsinkin laskuissa enkä siksi viitsikkään urakalla ruveta kiskomaan. :foil:

Nohh pääpointit kuitenkin että purkkamainen koostumus, mieto haju ja ei mene jauhoksi millään... kokemuksia anyone??
"Pistäs tuo poskeesi!"
doof
Kameleontti

Post by doof »

Mä oon tyyliin puolvuot sit törmänny tollaseen purkkamaiseen, tai kuivuneen talin tuntusee stimuun. Ei tainnu olla kun 70mg mut se riitti. Tajuttoman hyvä fiilis ja euforia, kesto tais olla iha normi amfetamiinille, kai.. en oikee sitä muista, mut parasta stimua mitä ikinä saanu. Ehkä jotai tutkaria kuitenkkäin, ei tiedä
Metku
Kameleontti

Post by Metku »

Chiry wrote:Onko kellään muuten tullut vastaan tuollaista vaaleaa purkkamaista tahnaa? Miedon hajuista, vaaleaa (ei valkoista), koostumus muistuttaa aika lailla purukumia, pakkasessa menee kovaksi ei kuitenkaan "kiveksi" ...
Nohh pääpointit kuitenkin että purkkamainen koostumus, mieto haju ja ei mene jauhoksi millään... kokemuksia anyone??
doof wrote:Mä oon tyyliin puolvuot sit törmänny tollaseen purkkamaiseen, tai kuivuneen talin tuntusee stimuun. Ei tainnu olla kun 70mg mut se riitti. Tajuttoman hyvä fiilis ja euforia, kesto tais olla iha normi amfetamiinille, kai.. en oikee sitä muista, mut parasta stimua mitä ikinä saanu. Ehkä jotai tutkaria kuitenkkäin, ei tiedä
Mul tais olla vähän saman tyylistä, valkoista ja tahnamaisen- tai juuri purukumin näköistä settiä, mutta kuivaa se oli ja kyllä toimi, alle 0.1 riitti hyvin alkuun, jolla mentiin useampi tunti.
Nyt pari päivää maistellu tollasta suht putsii valkoista jauhetta, dosettelu n. 8h välein ja kyllä jaksaa askarrella kaikkee :)
In the land of the blind, one-eyed man is the king
Samppa87
Karvakuono

Post by Samppa87 »

Nyt en löytänyt suuresta hakemisesta tuloksia.

Voiko/kannattaako pirin kanssa ottaa mämmiä? Lähinnä saavuttaako sillä enää mitään, että kannattais "tuhlata" arvokkaita mämmi kertoja.

Itsellä on sen verra tykkiä piriä, että oon jo niin vauhdeissä pelkästään siitä, että periaatteessa en kyllä mitään lisää tarvi. Kiinnostaa silti :)
Illuusio

Post by Illuusio »

Samppa87 wrote:Nyt en löytänyt suuresta hakemisesta tuloksia.

Voiko/kannattaako pirin kanssa ottaa mämmiä? Lähinnä saavuttaako sillä enää mitään, että kannattais "tuhlata" arvokkaita mämmi kertoja.

Itsellä on sen verra tykkiä piriä, että oon jo niin vauhdeissä pelkästään siitä, että periaatteessa en kyllä mitään lisää tarvi. Kiinnostaa silti :)
Kyllä piri + mdma matchaa useimmilla loistavasti, linkut kannattaa ajoittaa 10min sen jälkeen kun mdma nousut tulee. Siitä vaan kokeilees :up:
Samppa87
Karvakuono

Post by Samppa87 »

Illuusio wrote:
Samppa87 wrote:Nyt en löytänyt suuresta hakemisesta tuloksia.

Kyllä piri + mdma matchaa useimmilla loistavasti, linkut kannattaa ajoittaa 10min sen jälkeen kun mdma nousut tulee. Siitä vaan kokeilees :up:
Kiitos vastauksesta!

Entäs näin toisinpäin? Piriä on alla ja meininki loistava.. Mietin, että ottaisko baarissa vielä mämmiä ennen tanssilattialle siirtymistä? Voin olla outo, mutta mun mielestä mikään ei ole kiksauttavampaa kuin jorata mämmeissä. Muutenkin rakastan tanssimista,, niin sitten mämmeissä se tanssiminen on vaan <3
Hitler
Apteekki

Post by Hitler »

Samppa87 wrote: Mietin, että ottaisko baarissa vielä mämmiä ennen tanssilattialle siirtymistä? Voin olla outo, mutta mun mielestä mikään ei ole kiksauttavampaa kuin jorata mämmeissä. Muutenkin rakastan tanssimista,, niin sitten mämmeissä se tanssiminen on vaan <3
No nyt on niin friikit mielihalut kyä että koitas nyt olla normaali siä.
Olin selvinpäin viikon ja tanssin joka päivä niinku tulisilla siileillä. Sit otin vähän huumeita enkä tanssinu enää vaan marssin ja harrastin puhumista.
pirun hyvä nuolla kuorena
kilpikonna
Psykonautti

Post by kilpikonna »

ennen juhannusta törmäsin vaultilaiseen stadissa.paikka jossa törmäsimme oli ykkösraide steisillä ja kello oli jotain 6 paikkeilla aamulla.odotin n-junaa olin menossa keravalle ja sinä olit menossa korsooseen.tarjosit eka bissen ja jupailtiin niitä näitä (joku muija oli käyttäytyny sulle ihan oudosti) sit siinä junassa kysyit multa haluunko vauhtii ja mullehan se oli kuin lottovoitto.Voin sanoo et se keltainen kivi oli ihan vitun hyvää ja noin hyvää juttuu en oo saanu vuosiin.Jos tunnistat itsesi tästä tai muistat minut,niin olisi kiva jos laittaisit mulle yksityisellä viestillä numerosi jotta voisin kiittää sinua ??????? mun nimi alko k kirjaimella jos muistat????
nyo
Tuppisuu

Post by nyo »

Olisi tarkoitus kokeilla piriä piakkoin ensimmäistä kertaa ja kaipailisin hiukan vinkkejä teiltä. Paljonko on about sopiva annos ensikertalaiselle (noin 55-kiloiselle naiselle, laatu ilmeisesti hiukan parempaa kuin perus katupiri)? Kannattaako aine nielaista mieluummin pommina vai vetää nokkaan? Entä oletteko kokeneet pahoinvointia nousuissa? Onko nukkuminen seuraavana yönä täysin mahdotonta? Onko comedown odotettavissa (ja onko siinä mitään samaa kuin esim. mämmicomedownissa)? Tai olisiko teillä ylipäätään muita neuvoja tai ohjeita tai varoituksia? :3

Pahoittelen täyttä noobiuttani, mutta jo oman turvallisuuteni kannalta haluan varmistua asioista, jotta ensimmäisestä kerrastani tulisi mahdollisimman onnistunut. Mikäli joku tulee ehdottamaan Erowidin selailua niin sitä olen tehnyt ja tulen kyllä vielä ahkerasti tekemäänkin :D
Infitialis
Apteekki

Post by Infitialis »

nyo wrote:Olisi tarkoitus kokeilla piriä piakkoin ensimmäistä kertaa ja kaipailisin hiukan vinkkejä teiltä. Paljonko on about sopiva annos ensikertalaiselle (noin 55-kiloiselle naiselle, laatu ilmeisesti hiukan parempaa kuin perus katupiri)?
Puhdasta amfetamiini halunnet viihdeannokseen 25-100mg verenkiertoosi.
Syötynä ota 0.2g kolmen vartin välein kunnes haluttu tila on saavutettu. Nokitettuna voit ottaa hieman tiuhempaan. IV tietäisit heti ja plugauksella nopeasti. Hiukan parempaa kuin peruskatupiri on usein valhe niin tässä voi kyllä kestää tuhottoman kauan saada riittävä annos sisään joka voi olla pahimmillaan gramma tai yli.
nyo wrote: Kannattaako aine nielaista mieluummin pommina vai vetää nokkaan?
Plugaa tai syö on mun mielipiteeni. Hyötysuhteet menee IV>rektaalinen>nasaalinen>oraalinen. Kahden jälkimmäisen eroista on montaa mielipidettä. Toisten mielestä eroa ei ole. Pidän syömisen vaikutuksia parempana kuin nokittamisen.
nyo wrote: Entä oletteko kokeneet pahoinvointia nousuissa? Onko nukkuminen seuraavana yönä täysin mahdotonta? Onko comedown odotettavissa (ja onko siinä mitään samaa kuin esim. mämmicomedownissa)? Tai olisiko teillä ylipäätään muita neuvoja tai ohjeita tai varoituksia? :3
Piri:
Jos voitais luottaa että kyse on amfetamiinista... Mutta kun pirin kohdalla ei voida. Siinä pulverissa voi olla neljää viittä eri stimulanttia. Mahdoton spekuloida mitä sulle tapahtuu fyysisellä ja henkisellä puolella koktailien kanssa. Laskut voivat olla todella tuskallisia ja pahoinvointia voi tulla vaikka kofeiiniövereistä jossei muusta.

Amfetamiini:
Normi amfetamiini (ei meta) ei valvota kovinkaan kauaa kun ei oikein toimikkaan yli kuutta tuntia enempää. Minua se valvottaa kyllä kymmenisen ehkä kaksitoista tuntia mutta olenkin uniongelmainen. Laskuissa odotettavissa vireystilan laskua, väsymystä ja nälän tunteen palaaminen. "Oireilu" riippuu hirveesti siitä oletko hoitanut itsesi normaalisti amfetamiinin käytön aikanasi. Ihminen menee rikki unettomuudesta ja syömättömyydestä ilman stimulanttejakin.
nyo wrote: Pahoittelen täyttä noobiuttani, mutta jo oman turvallisuuteni kannalta haluan varmistua asioista, jotta ensimmäisestä kerrastani tulisi mahdollisimman onnistunut. Mikäli joku tulee ehdottamaan Erowidin selailua niin sitä olen tehnyt ja tulen kyllä vielä ahkerasti tekemäänkin :D
Älä ota mitää random pulverii nimeltä "perus katupirii parempaa" jos oot huolissas turvallisuudestas.
Parhaat karstat on pohjalla.
nyo
Tuppisuu

Post by nyo »

Jeez, kiitos Infitialis. Erityisesti annostusta koskevat tiedot tulevat tarpeeseen.
Älä ota mitää random pulverii nimeltä "perus katupirii parempaa" jos oot huolissas turvallisuudestas.
Olen varautunut siihen että mitä tahansa saattaa huumeiden kanssa sattua, ja ymmärrän myös, ettei mikään kadulta hankittu jauhe ikinä sinänsä ole _turvallista_. Ilmaisullani ajoinkin takaa lähinnä sitä, että tiedostan ottavani riskin, mutta haluan minimoida aineidenkäytön negatiiviset seuraukset esim. oikealla käyttötavalla ja annostuksella.
Hiukan parempaa kuin peruskatupiri on usein valhe
Tarkoitukseni ei ollut millään tavalla, hmm, brassailla tai mitään muutakaan, enkä uskokaan saavani käsiini laadultaan mitenkään erityistä piriä. Heitin käyttämäni ilmaisun melko lailla hatusta, ja uskonkin, että todellisuudessa käsiini saamani tavara on luultavasti kovin normaalilaadusta poikkeamatonta. Pahoittelen siis huonoa sanavalintaani ja kiitän oikaisustasi :)