Kummasta jengi tykkää enemmän? Mistä syystä?
Itse en oikein osaa sanoa. Etyylifenidaattia olen kyllä ottanut enemmän, kun MPA:ta kokeilin vain sellaisen pienen samplen viime syksynä...
Omasta mielestäni ne on aika tasaväkisiä.
Etyylifenidaatti VS. MPA
-
Hitler
- Apteekki
Re: Etyylifenidaatti VS. MPA
Metiopropamiini pitää marssilaisenkin marssitahdissa. Muistan kuulleeni et tää on semmonen terveystuote, tietty jos ei pysty oleen rännäämäti tunnin välein niin niin sitten ei pysty 8/8
Etyylifenidaatti on aika höttö naamari mut, kuten empatogeenit yleensä, se jotain patoja pisti paskaks. 3/8
Etyylifenidaatti on aika höttö naamari mut, kuten empatogeenit yleensä, se jotain patoja pisti paskaks. 3/8
pirun hyvä nuolla kuorena
-
zero
- Kameleontti
ensimmäiset 5g mpa:ta oli oikein mukavaa tavaraa, sen jälkeen siitä alko tulemaan aivan saatanallisia laskuja, yhh..
etyylifenakin on oikein mukavaa tavaraa, kuhan muistaa välillä nukkua, syödä ja ottaa lääkkeet. eli ei yli kahta/kolmea yötä missään tapauksessa kun ei kuuppa enää kestä. tätä ollut mukana joka kerta kun kolme kertaa tänä vuonna osastolla ollut.
eli nykysin ef. eipähän tuu dokattua niin kun kuurittaa.
etyylifenakin on oikein mukavaa tavaraa, kuhan muistaa välillä nukkua, syödä ja ottaa lääkkeet. eli ei yli kahta/kolmea yötä missään tapauksessa kun ei kuuppa enää kestä. tätä ollut mukana joka kerta kun kolme kertaa tänä vuonna osastolla ollut.
eli nykysin ef. eipähän tuu dokattua niin kun kuurittaa.
-
Suklaasydän
- Tuppisuu
Olen nyt pitänyt n.10kk taukoa aivan kaikesta, mutta tänään löysin siivotessani gramman pussin Etyylifenedaattipulveria. Pussi oli avattu, mutta ollut sen jälkeen tiiviisti suljettuna, pimeässä ja kuivassa paikassa. Maistoin n.5mg ja nokitin n.30mg varmistautuakseni siitä, että pussin sisältö on sitä mitä pitääkin. No, kyllähän se sitä oli eli seuraavaksi n.60mg vedot ruiskuun ja ei kun sisään. Silloin kun oli toleja, otin kerralla 80-120mg, vähän voimakkuudesta (miltä vendorilta, kristallia vaiko pulveria yms.) Mutta nyt tosiaan tuo 60mg kolahti melkolailla mukavasti. Olo on virkeä ja aktiivinen kuin piriä olisi vetänyt, mutta pään sisällä ja elimstössä on melkeinpä oksikodonimaisen onnellinen, lämmin ja pehmeä olotila. Varoitus loppuun, tuo on siis erittäin vaarallinen tapa (vanhasta pussista tiesmitä, iv, ja syövyttävää tms. hapanta ainetta) käyttää Etyylifenedaattia eli älkää nyt ainakaan tämän henk.kohtaisen hehkutuksen vuoksi aloittako. Ainakaan iv.
Mutta varsinaisen ketjun aiheeseen liittyen tuli taas kerran mieleen, että jostain syystä MPA ei ole koskaan antanut minulle mitään. Joku 150mg iv ei tunnu oikeastaan miltään edes vetovaiheessa. Eikä sen jälkeen. Ehkä sitä saattaa unohtaa olleeensa väsynyt. Mutta tähän ei kiinnitä "huomiota", koska fiilikset ovat muuten ihan tavalliset.
Mutta varsinaisen ketjun aiheeseen liittyen tuli taas kerran mieleen, että jostain syystä MPA ei ole koskaan antanut minulle mitään. Joku 150mg iv ei tunnu oikeastaan miltään edes vetovaiheessa. Eikä sen jälkeen. Ehkä sitä saattaa unohtaa olleeensa väsynyt. Mutta tähän ei kiinnitä "huomiota", koska fiilikset ovat muuten ihan tavalliset.
-
SadPanda
- LD50
Mä olen jotenki aina inhonnu etyylifenidaattia
Mpa on kyl todellinen STIMUlantti. Iv.nä antaa kauhean mädän kananmunamaisen hönkösyn +euforiaa. Mpa.lla pystyy valvomaan viikkoja flipauttamatta itteään eikä vainota oikeastaan yhtään. Tuli vaan huomattua että mpa.ta on erinlaatusta ja erinlaista melkeen yhtä paljon mitä eri vendoreita.oli pitkävaikutteista, lyhytvaikutteista, euforisoivaa enemmän tai vähemmän.. Kuitenkin tosi stimuloiva oikeastaan puhdas stimulantti mikä ainakin iv käytössä antaa nousueuforiaa ja paljon. Tykkään tykkään tykkään. Kuha vaan on sitä ittiään. 
[17:14] <bong_aqua> oot kyllä kohtuukäytön ruumiillistuma