MDPV

Stimulantit & empatogeenit. Keskustelua stimulanteista, stimuloivista yrttivalmisteista ja empatogeeneistä.
LeFairylette
OD

Re: MDPV

Post by LeFairylette »

Ei :D mutta ku tekee mieli niiiin kovin. Mut nyt on lopetettava, ku huomenna niin kauheesti menoa :doh:
"Sä oot likanen narkkari! Yhteiskunnan pohjasakkaa!!
SadPanda
LD50

Post by SadPanda »

1kk ja 2vkoa nyt ilman tätä ja voin sanoo että voin tosi paljon paremmin, varokaa tätä oikeesti, salakavalastiväärentää todellisuuden ja samalla luo vääristymiä mielen täyteen! Vieläkin joudun kärsimään jotenkin koska pitkällä käytöllä tämä tulee jättämään jälkensä ja toivon että vois joskus olla taas siten ettei olisi noita pakkoireistA ajatushäiriöö ja typeriävainoja yms, Joillakin flippas pää kerrasta , osa luulee handlaavansa mut annokset nousee ja tämä aine alkaa ottaa vallan,! Mut noh, niinku joku viisasmies joskus sanoi, damage is allready done ...lol, toisaalta ku luen vanhoja postailujabi tähän niin Emt itkeäkö vaiko nauraa.. Mut nyt valoisampaa ja parempaan suuntaan ja ILMAN TÄTÄ, en halua tätä pirua enää päähäni. Elää ottako saarnana tiedän vaan omakohtasesti miten tämä ovelAsti vie mennessään,ei voi esim stimuihin muihin verrata, Noh nyt loppu saarna.moils
[17:14] <bong_aqua> oot kyllä kohtuukäytön ruumiillistuma
Vape
Lepakko

Post by Vape »

Vape wrote:Onko mitään ongelmia tän nauttimisessa jos on ollut ssri-kuuria päällä? Oon nyt ~5pv ollut ilman tota ssri-kuraa, mutta siinä (vissiin) kestää aikansa että aivot palautuu normaalille tasolle tai jotain. Kehtaako vkl pöhistä? :P
Nojoo saatana ei näköjään riitä viikko. Otin pari pientä pommia ja aluks alko ihan hyvin, piristi ja aloin siivoon ja näin. Sit aivan puun takaa iskee järkyttävä ahdistus, sydämen syke 1000bpm tienoilla ja kaikenlisäks huimausta. myös helvetin kuuma, vaikka iho näytti siltä että olis kylmä. Stimuloivaa/euforisoivaa vaikutusta ei ollenkaan.

että sellasta, olot jatkuu tosiaan vieläkin (4 tuntia viimesimmästä annoksesta). Ei niin huono olo enää mutta ahdistus vieläkin kovempi.
Vähän alkaa jo stimuloiva vaikutus tuleen esiin, alhanen verenpaine kyllä kumoaa ne vaikutukset aika komeesti

oliko tää nyt sitä serotoniinisyndroomaa? vai otinko vaan liian paljon?
Infitialis
Apteekki

Post by Infitialis »

Vape wrote: että sellasta, olot jatkuu tosiaan vieläkin (4 tuntia viimesimmästä annoksesta). Ei niin huono olo enää mutta ahdistus vieläkin kovempi.
Vähän alkaa jo stimuloiva vaikutus tuleen esiin, alhanen verenpaine kyllä kumoaa ne vaikutukset aika komeesti
Kuulostaa vaan ikävämmän luokan mdpv-laskuilta mitä jotkut saavat.
Parhaat karstat on pohjalla.
damazca
Lepakko

Post by damazca »

Mä en ymmärrä miksi porukka tästä niin tykkää. Harvinaisen kylmä ja muutenkin tylsä stimu. Kyllä esim Etyylifenidaatti tai meta vie voiton tästä kirkkaasti. Tosin, en kokenut tämän kanssa myöskään tuota monien mainitsemaa redosetustarvetta, noilla kahdella se kyllä tulee.
Methylenedioxypyrovalerone. Not for human consumption.
Juuan kokista ja nussitaan.
SadPanda
LD50

Post by SadPanda »

Sen tiedän etku tästä pysyn erossa niin pystyn olee kuivilla, tämä on pahin aibe maanpäällä, aiheuttaa käyttäjälle vääristymiä todellisuudesta ja joo kylhä ne nousut on jotain niin loistavaa, mutta itellä se meni aina siihen et olinnousuissa 5-10min välein ja sit makasin Loppupeleissä elämästä vittuakaan välittämättä maanisena pimeessä kattellen jotain tylsiä aivotnarikkaan sarjoja, sitku tää kävi niin hyvin subuviekkareihin ja jos ei ollut subuu nii tälläkyl peliiirtos vaik mikä oli, onneks pääsin pois siitä 8 missä rullasin 24/7, olkaa oikeasti varuilanne, tämä tekee sen addiktion tosi nopiaa ja miettikää se voi tehä sen vaikkei tästä niin tykkäisi silti pitää vetää, oonsanonu niin monesti että ei ikinä enää, nyt sanotaas vaik et ehkä joo sitku olen korvaushoidon suorittaju loppuun :) tartte ainakaan ihan heti olla vetämäs, koska tiän että se kuuluisa eikoskaan mdpv.pää addiktille tuletoimimaan. ;)
LeFairylette
OD

Post by LeFairylette »

Panda, todellaki aika kumma aine! Itseni säikäytti tämä kyllä niin hyvin viime viikolla että taidan ihan oikeasti jättää tän muille. Tuli tosiaa kolme vuorokautta vedettyä koko ajan n. tunnin välein :O tietty oli pidempiäki taukoja, mutta....
Viimeisenä päivänä sit tapahtu jotain, en tiedä johtuiko aineesta vai jostain muusta että käsi lähti turpoamaan, verisuonet pullistumaan ja puskemaan näppyjä. Ja uneen vaikutti vielä parinkin päivän päästä...
Hitler
Apteekki

Post by Hitler »

Jännä psykoosi eilen viikonlopun pää-seinä irroittelusta alkaa olla ohi. Tuli yöllä juostua koivukarahka kädessä peltojen & metsien yli. Mobilisoidut takaa-ajajat lienevät narsistisen painajaisissakävelijän päiväunia.

Huomioita liittyen olosuhteisiin: Yli viis vuorovettä ihmis- ja kemikaaliseurassa ja päivistä viimeisenä Suzuki kekesi ympäri.

"kemikalio/yksivalio"

Katso kolmea pistettä näkökenttäsi rajoilla liikuttamatta päätäsi.
pirun hyvä nuolla kuorena
Vape
Lepakko

Post by Vape »

täs on paskin päihde. ei sovi mulle. stimuloi, muttei euforisoi. ahdistaa vaan vitusti

en tajuu ku jotkut puhuu "hurjista nousuista", ei mulle vaan tule. pitäskö tästä sit jotain euforiaa tulla? :D
LeFairylette
OD

Post by LeFairylette »

Euforia oli aika kaukana nousuissa kyl!!! Huhhuh...
SadPanda
LD50

Post by SadPanda »

vitut mitää euforiaa ku dyssforiaa! yöh, eiole kyl ikävä, pahemmin! hyyyh ajatuski nii hyinstana alkaa kutittaamtaipeit ja käet hiessä! nam. vitut, nam. jooh in and out!
LeFairylette
OD

Post by LeFairylette »

Nousuissa mulle ainaki iski järkyttävä nausea, koko kroppa jännästi kiersi vasemmalle ja mun tapojami täysin vastaan jossaim vaiheessa alko järkyttävät vainikset ja kuumotus.
zero
Kameleontti

Post by zero »

tää on kyl tavaraa mikä aikoinaa oli sen jonkun aikaa ihan kivaa. en kyllä enää koskis :D
Tässä vain olen enkä sille mitään mahda.

http://www.soundcloud.com/suni-4 - Soundcloud
siripiri
Tuppisuu

Post by siripiri »

"oikein kiäytettynä" oikeesti hyvinkin luova ja nimenomaan stimuloiva aine. Tosin harvemmin pysyy kovin kauaa siinä "oikein käytössä" :D Tarvis jättää ruiskut kokonaan pois tästä touhusta, vaikka kyllä ne vedot on aika pitkälti tässä "se juttu", jos onnistuis pitämään kaikenlaisessa muussa,kuin iv-käytössä (jota ei koskaan tule tapahtumaan kun on ne ekat vedot saanut), niin olis oikeesti aika potentiaalinen aine moneenkin asiaan!

Tällä voi tehdä töitä, harrastaa seksiä, luovuus lisääntyy, mieli on virkeä, vittu kuin jees aine, tää on se mun juttu! -Ainakin aluksi.

Tällä saa myös aikaan pakkoliikkeet, sänky on vastenmielinen, syöminen on vastenmielistä, valvoa voi viikon helposti, psykoosiin saa ittensä nopeesti, k niinkuin kuumotus on olennainen osa tätä, motoriikka on ihan mitä sattuu...
Kaikesta huolimatta tää aine on itselle erittäin rakas vaikka tän kanssa on koettu myös ns. pohja ja nähty se pimeä puolikin, jotenkin sitä aina saa vakuutettua itselleen, että nyt kaikki menee hyvin, klikkikuppi esiin, vedot, nousut ja AAAAAAAHHHHHH! JA UUDESTAAN!
-oravanpyörä valmis.

Erittäin koukuttava aine, eikä sitä voi mitenkään sanoilla kuvailla sitä touhua, sen ymmärtää vasta kun on itse kokenutmitä siitä todella voi seurata, niin hyvässä kuin pahassa.

edit. ja Sadpandaa kompaten, ei ikinä enää- lause vähän turhan tuttu, joten turha sitä on ruveta edes sanomaan. Ja tuttua myös "emmä ees oo sekasin, ihan hanskassahan tää on", kun todellisuus on kuitenkin päinvastainen. Nukkumaankaan ei pääse ellei ole tarpeeks vahvoja kunnolla tipauttavia droppeja.

Sanottava se on myös, että ei kukaan tätä vetelis, jos pelkkää paskaa olis, kyllä tää antaa myös paljon. On tässä muutakin kun ne nousut. Mun mielestä kaikkien pitäis kokeilla itse, ei niitä asioita voi mitenkään sanoilla selittää.
LeFairylette
OD

Post by LeFairylette »

Joo oli mullaki kyllä hauskaakin, mut tän kanssa mulle tuli tosi paljon negatiivisiaki tuntemuksia..eniten mistään kokeilemastani.
Ja tän vetäminen lähtee tosiaa niiiiin hanskasta, tosin mul käy ihan pirin kanssa sama. :roll:
xxx-men
Kameleontti

Post by xxx-men »

Tällä saatiin frendien kans kyl aika hilpeet meiningit aikaseks ku vedettii tätä linnassa about 4 viikkoa pötköön. Kaikki alko tosiaan vaan "yhistä" vedoista. Sit hups 4 viikkoa meniki aika hämärän/psykoosin rajamailla. Mielummin sitä vauhtia kiskoo kuin tätä. Tää on mun osalta nähty ja koettu.
siripiri
Tuppisuu

Post by siripiri »

niin mäkin oon monesti ajatellu, mut aina vaan tulee tilattua uutta satsia ja pari viikkoa hurahtaa taas niin että soi. Tosin piri on mulle kanssa tosi rakas päihde, ja oikeesti tykkään siitä enemmän ja sen tuomista oloista, mut pevekissä on sitä jotain, mitä ei voi sanoilla selittää.
kinky
Apteekki

Post by kinky »

SadPanda wrote:1kk ja 2vkoa nyt ilman tätä ja voin sanoo että voin tosi paljon paremmin, varokaa tätä oikeesti, salakavalastiväärentää todellisuuden ja samalla luo vääristymiä mielen täyteen! Vieläkin joudun kärsimään jotenkin koska pitkällä käytöllä tämä tulee jättämään jälkensä ja toivon että vois joskus olla taas siten ettei olisi noita pakkoireistA ajatushäiriöö ja typeriävainoja yms, Joillakin flippas pää kerrasta , osa luulee handlaavansa mut annokset nousee ja tämä aine alkaa ottaa vallan,! Mut noh, niinku joku viisasmies joskus sanoi, damage is allready done ...lol, toisaalta ku luen vanhoja postailujabi tähän niin Emt itkeäkö vaiko nauraa.. Mut nyt valoisampaa ja parempaan suuntaan ja ILMAN TÄTÄ, en halua tätä pirua enää päähäni. Elää ottako saarnana tiedän vaan omakohtasesti miten tämä ovelAsti vie mennessään,ei voi esim stimuihin muihin verrata, Noh nyt loppu saarna.moils
Aikalailla samat mietteet toverini Pandan kanssa.
Itellä kuukausi ilman (edellinen pisin tauko 1,5 viikkoa) ja kyllähän se mieli ja keho voi paremmin kun vuosiin,
mutta himot on silti helvetinmoiset..
Toi aine on tosiaan tehny terveyteen ja mieleen + koko vitun elämään niin pahat pysyvät damaget (puhumattakaan siitä, ettei sen vetäminen oo ollu hauskaa enää vuosiin), niin on aivan käsittämätöntä,
miten sitä silti tekee mieli niin maan perkeleesti.

Mutta niin.. Halusin kai vaan sanoo, että en todellakaan suosittele kenellekään.
Eri asia tietenki, jos handlaa ton käytön, mun silmien eteen vaan ei oo vielä semmosta tapausta sattunu.
Niitä, jotka luulee handlaavan, on ollut ja on senkin edestä.

kinky kuittaa.
Do you really want to waste your time
Wake up and live your life
I want to be your chemical ride
Personaes
OD

Post by Personaes »

Hankkiiko porukka pevekkinsä ihan perinteisistä nettikaupoista, deepnetistä vai kadulta nykään?

En ole paljoa pevekkiä kiskonut(alle 10 krt), mutta tykkäsin kyllä todella paljon.

I.V;nä ne olot on kyllä loistavat.

Miten muuten tuo toimii hihaan jos vetää putkeen? En ole I.V;sti ottanut kuin ihan yksittäisiä kertoja. Miten ne seuraavat vedot aina sitten toimii? Mites muutaman päivän päästä, mitä saa irti hihatettuna?
Entäs tolejen nousu?
All that we see or seem, Is but a dream within a dream.
-Edgar Allan Poe
SadPanda
LD50

Post by SadPanda »

narcocorrido wrote:Hankkiiko porukka pevekkinsä ihan perinteisistä nettikaupoista, deepnetistä vai kadulta nykään?

En ole paljoa pevekkiä kiskonut(alle 10 krt), mutta tykkäsin kyllä todella paljon.

I.V;nä ne olot on kyllä loistavat.

Miten muuten tuo toimii hihaan jos vetää putkeen? En ole I.V;sti ottanut kuin ihan yksittäisiä kertoja. Miten ne seuraavat vedot aina sitten toimii? Mites muutaman päivän päästä, mitä saa irti hihatettuna?
Entäs tolejen nousu?
3-4vuoden kokemuksella sanoisin et ekat vedot toimii parhaiten, nousee parhaiten, eka ilta ja vrk hereilä on raskasta ja vaikottavinta ittel ainakin, sit 2mvrk yli iu on päässy, tää aine näyttää todellisen 'monkeydust' nimensä, sillä sitten se meno jos ei ole siin vaihees psykoosis ku re.dosettaminen on ihan käsittämätöntä eka iltana, mut tosiaan 2-3vrk puolel ku pääsee ittel alko aina se autuaisuus se juurikin apinapölyfiilis, ja vetoja tartti ottaa tyyliin vaan 6-9h välei , ku tole o se verran iso et voi ottaanisompia doseja ja nehä on iha vitun sairssta ja samaanaikaan ihanaa kun ei enää kiinosta esim. vainoilla, vaan ottaa vedot, nauraa ja säätäämja kävelee niinku vieteri pr0ortaita alas,lol huhhuh kylhä tota kirjottaessa kädet hikos ja MELKOSESTI

Mutta tosiaan se mitä tuhoa tämä saa aikaan niin joutuunkantamaan loppuelämässä samoja vitun salaliittoteorioita yms kivaa että kyl niiden ka s oppi elämääb, mut suosittelen että pysytte erossa koko paskasta, varsini ku jos tykkää. tää vie kielen ja mielen, pv perjantaiii! <- toi pitää kuvitella pizzaperjantai mai oslauluum
Personaes
OD

Post by Personaes »

Kerro vähän lisää tuosta "monkey dust" menosta? Entä noista vahingoista mitä tää tekee?

Oon kuullut paljon juttua miten hirveetä jälkeä tää tekee. Hyvä tietää, sillä itellä tämä on tuntunut vaikkapa piriä harmittomammalta. Mutta en ookkaan ottanut kuin yksittäisiä kertoja ja varannut sitten bentsoja/jarruja joita ottaa kun vaikutus loppuu. Eli hyvä että kerrankin oppi jonkun aineen käytön muuten, kuin kantapään kautta.
-Edgar Allan Poe
majesteetti
Psykonautti

Post by majesteetti »

Löysin tänään muuten meidän talon pannuhuoneesta jonkun paikallisen 20+ jannun alasti pienimuotoisessa psykoosissa. Kertoi olleensa (pannuhuoneessa?) suihkussa ja etsi ilmeisesti tyttökaveriaan. Sitä miksi se on meidän kämppää luullut tuon kaverinsa kämpäksi ei oikein osannut selittää, myöskään sen ymmärtäminen, että pannuhuone ei ole suihku oli aluksi aika vaikeaa.

Kerto valvoneensa juurikin mdpv:llä, tosin syönyt ilmeisesti jotain ryynejä vielä kaupan päälle. Ihan mielenkiintoinen tilanne sinänsä mutta onneksi tapaamisemme oli mitä rauhallisin. En mä kehdannu mitään ruveta jeesusteleen ja jotain poliiseja soitteleen, tarjosin aamutupakat, vettä ja toivotin turvallista matkaa.

Tyyppi kerto tosin, että aikaisemminkin kun mdpv:tä ottanut niin on jotain tän suuntaista sattunut. Liekkö sit altis moiselle.

Mut semmonen stoori tällä erää.

p.s: tunnistaaks joku vaulttilainen itsensä? :)
Mitä mä oon tänne joskus höpöjä kirjotellut.
peemies
Lepakko

Post by peemies »

xxx-men wrote:Tällä saatiin frendien kans kyl aika hilpeet meiningit aikaseks ku vedettii tätä linnassa about 4 viikkoa pötköön. Kaikki alko tosiaan vaan "yhistä" vedoista. Sit hups 4 viikkoa meniki aika hämärän/psykoosin rajamailla. Mielummin sitä vauhtia kiskoo kuin tätä. Tää on mun osalta nähty ja koettu.
"Mitä yhteistä on vauhdin vetämisellä linnassa ja Jyväskylä-ralleissa? Hirveä kiire joka paikkaan, mutta maisemat ei vaihdu." Miten kopissa saa ajan kulumaan yöstä toiseen? Välillä aika vaikea saada se aika kulumaan vapaallakin miehellä noissa menoissa.
It's 4:30 in the morning, it's always 4:30 in the morning. -Bukowski
xxx-men
Kameleontti

Post by xxx-men »

peemies wrote:Miten kopissa saa ajan kulumaan yöstä toiseen? Välillä aika vaikea saada se aika kulumaan vapaallakin miehellä noissa menoissa.
Pelattiin Fifaa ihan raivolla, soiteltiin kitaraa, pelattiin korttii, yatsia, laivanupotusta ja välillä säädettiin ties mitä. Mm. purettiin ja "huollettiin" kahvinkeitin ihan atomeiks. Ajan kanssa koskaan ollu ongelmia päinvastoin.
damazca
Lepakko

Post by damazca »

Tääkin on vähän liian "uudet töötit, uudet töötit" - aine, että tykkäisin. Tuleehan tuota silti paremman puiutteessa vedettyä. Liian helposti käy se, että huomaa että on tullut vedettyä liian monet liian nopeesti. Ja sitten ollaan ettimässä rauhottavia että pystyy olee.
Methylenedioxypyrovalerone. Not for human consumption.
Juuan kokista ja nussitaan.
SadPanda
LD50

Post by SadPanda »

Jea, sit kelaa et onks sitä vajaereis vai övereis ja aina tultii kavereiden kans siihe lopputulokseen et vajareis kunnes joku kouristeli ja ambulanssia soiteltiin, yleens se olin mä :D aika villi osa elämääni oli tämä aine, tulikohan täs nyt 3kk jea,3kk täyteen ilman et olen nähnyt tätä kys.kamaa nenäni edessä :)

Tuntuu erittäin hyvältä vaikka jäljet tämä on todellakin jättänyt minnuu, en luota ihmisiin (ainakaan samalla tavalla ku joskus) vainoilen mietin ihan turhia asioita.. osa salaliittoteorioista tulee vieläkin mieleen jos ottaa muit stimuj esim mf kokeiluni pitkästä aikaa yks 54mg concerta vetimut ihan vainotiloihin, eikä ollut edes kivaa.. a-pvp meni ja oli jeesmut ei todellakaan yllä tämän tasolle..

Tällä saa elämänsä kirjaimellisesti VITUILLEEN ja persoonallisuushäiriön vähintäänki :D Ja tää ainakin jatkuvalla käytöllä muuttaa ihmistä isosti, ja sit on vaan levällään palasina psyyke aakkoset hukassa aapisest. :D

Mutta...

En siltikään tiedä pystyisinkö kieltäytymään jos joku toisi klikkikupillisen tätä naamani eteen, tuskin! :P käet hikkoilee ku kirjottaa tätä. Tää tekee siis kaikesta melankolista paskaa, turhauttaa maniaa depistä ja mikä pahinta, IHMINENN ALKAA PITÄÄN SIITÄ OLOSTA VA6K SE EI OLIS HYVÄ! Warning!
^Gangsteri^
Apteekki

Post by ^Gangsteri^ »

En näe tollasessa sekoilussa mitään hienoo. :mad:
Lesson number one: Don't underestimate the other guy's greed!
Lesson number two: Don't get high on your own supply.
SadPanda
LD50

Post by SadPanda »

Eipä ole tullut vastaan ihmistä joka tätä pystyis vetämään ettei alkas sekoilee tai kävis noin, vaan olen nähnyt kyllä ihmisiä jotka luulevat handläävänsä ja osaavansa käyttää tätä ilman sekoilua, noh ne on ollut niitä pahimpia tapauksia ku käyttö on jatkunut pitemmälle.

Enkä kyllä sanonut että tässä olisikaan mitn hienoa päin vastoin!
Personaes
OD

Post by Personaes »

Aika hauska ilmiö nuo amerikan "bath saltsit", eli myyty aijemmin täysin laillisesti MDPV:tä esim. huoltoasemilla, random headshopeissa ja ties missä. Joka tuntuu vitun uskomattomalta. Mutta tosiaan ennenkuin MDPV julistettiin laittomaksi jenkeissä ihan pari vuotta sitten. Niin sai huoltoasemilta ostettua 20$/gramma MDPV:tä.
-Edgar Allan Poe
anaganja
Psykonautti

Post by anaganja »

Voi tsiisus mitä tavaraa, ekan kerran iv:nä otin äsken ja on aika jyrkkää! :D Taidan kuitenkin jättää tämän tähän, siis kyllähän tää ainakin omasta mielestä on vitunmoista myrkkyä verrattuna hyvään piriin. Joopajoo, ainakaa vielä tunnu, että olis jotenki erityisen paljon enemmän addiktoivampaa kuin hyvä A, jne..
Piiskaa, piiskaa.