Joku mainitsi tuon lääkkeen täällä. Jt. toleranssin nousu on bentsoissa veemäistä. Ennen riitti 1mg Xanoria, nykyisin 6mg, mutta Lyrica auttaa laskemaan tolea.zerk wrote:Mitenkäs tämä liittyy bentsodiatsepiineihin?kuumottelija wrote:^^ Ketipinor/Seroquel on kamalin kama Jehovan ohella ensimmäisellä sijalla mitä olen kokeillut. Putosin sängyltä lattialle enkä pystynyt nousta 3 tuntiin ja v verenpaine pilvissä, rytmihäiriöitä jne. Piti ottaa lääpurkki niihin, mutta kuten sanoin, pääsin metrin päästö olevalle kaapille vasta 3 tunnin päästä. Myöhemmin heräsin pää vaatekaapissa ja matto peittona. Ei kovin viihdyttävää mun mielest...
Yleistä keskustelua bentsodiatsepiineista
-
kuumottelija
- Lepakko
Re: Yleistä keskustelua bentsodiatsepiineista
-
Personaes
- OD
Rivatrilit on omia suosikki bentsoja. Sopivan vahva ja mukava vaikutus. Itse en kauheasti tykkää esim. xanoreista, vaikka ovatkin vahvoja, rupeaa väsyttämään liikaa. Dormicum I.V:sti vie kyllä voiton näistä, taitaa olla ainut bentso josta voi saada euforiaa irti. Pami-ampullit on kanssa kivoja.gaia wrote:doof wrote:Mulla riva toimii pitkään ilman taukojaki. Ei siit mitään pössistä saa eikä huomaa vaikutusta jos kattoo telkkaria mut jutelles jonku kans sen vaikutuksen "huomaa" silleen että jaksaa jutella vieraanki kanssa. Selvänä vieraitte immeiste jutut harvoin kiinnostaa jollonka ei vaa jaksa keskustella
Mä en oikein saa hirveästi rivasta irti. En päihde enkä lääkekäytössä. Pitäisi varmaan yrittää vaihtaa tai lopettaa kokonaan. Vähän jänskättää kyllä se että jos nyt tulevilta käräjiltä räpsähtää slämmi, et miten se lusiminen sujuu ilman bentsoja. No, pitää luottaa siihen että muurien sisäpuolella on sentään ylihintaista subua.
All that we see or seem, Is but a dream within a dream.
-Edgar Allan Poe
-Edgar Allan Poe
-
Hz0
- Apteekki
Tälläisiä sain käsiini hiljattain kohtalaisen määrän. Tämä ovat ilmeisesti jotain Taiwanilaista/Thaimaalaista loratsepaamia, mutta mahtaakohan tuon printin implikoima 2.0 pitää milligrammoina yhtään paikkansa?
1,5 kpl heitin hetulaan vähän alle tunti sitten, saas nähdä onko näistä mihinkään.

1,5 kpl heitin hetulaan vähän alle tunti sitten, saas nähdä onko näistä mihinkään.

<@ferox> mä en pysty kuvittelemaan toista kanavaa, jonka puheenaiheet vaihtelee kvanttifysiikasta s-marketin ryöstämiseen
-
Personaes
- OD
Kerroppas kun oot testannut että mitä ne sanoi?Hz0 wrote:Tälläisiä sain käsiini hiljattain kohtalaisen määrän. Tämä ovat ilmeisesti jotain Taiwanilaista/Thaimaalaista loratsepaamia, mutta mahtaakohan tuon printin implikoima 2.0 pitää milligrammoina yhtään paikkansa?
-Edgar Allan Poe
-Edgar Allan Poe
-
mentalhell
- Kameleontti
Pakistanissa valmistetut 2,5 mg loratsepaamit oli kipeitä pillereitä. Mul on tolea sillee et rivoja pitää vetää 10 - 20 mg et alkaa huomaa ni tuo ihme pilleri pisti sellasee tilaa ku ois syöny tyyliin 100 mg diapamia tai 10 mg rivoja. Niis oli pakko olla jotai 5 mg vähintää tai jotai muuta ku se pölly oli iha hirveä ja ei 2,5 mg sellasta tee vielä. Tipahtelin ja näin siitä yhestä sellasesta.
-
Hz0
- Apteekki
Kyllähän nämä tuntuvat ihan luvattua tavaraa olevan. Vahvuudesta en osaa sanoa juuta eikä jaata, mutta about tunnin jälkeen kyllä ahdistus, vitutus ja tärinä hävinnyt tehokkaasti. Loratsepaamista tuskin on yksinään mitään oloja tiedossa, ja sen tiesinkin jo etukäteen.Personaes wrote:Kerroppas kun oot testannut että mitä ne sanoi?Hz0 wrote:Tälläisiä sain käsiini hiljattain kohtalaisen määrän. Tämä ovat ilmeisesti jotain Taiwanilaista/Thaimaalaista loratsepaamia, mutta mahtaakohan tuon printin implikoima 2.0 pitää milligrammoina yhtään paikkansa?
Varmasti mainio buusteri vaikkapa opiaateille jos oman toleranssinsa mukaisesti käyttää.
P.S. maistuvat muuten mansikkakarkeille ja murenevat/sulavat nopeasti suussa.
<@ferox> mä en pysty kuvittelemaan toista kanavaa, jonka puheenaiheet vaihtelee kvanttifysiikasta s-marketin ryöstämiseen
-
PsykeAnonyymi
- Psykonautti
Joku dyyd myi Roach 0,5 merkinnällä varustettuja kellertävän oloisia tabuja. Onneksi ostin vaan yhden... Googletin, että on Rivatril, eli bentsoja.
Ei siinä mitään, mutta essoja luulin saavani. Voihan vitura
Elämällä on tarkoitus, se olet sinä.
-
NatiHero
- Kameleontti
Pakko kysyy, paljo maksoit?PsykeAnonyymi wrote:Joku dyyd myi Roach 0,5 merkinnällä varustettuja kellertävän oloisia tabuja. Onneksi ostin vaan yhden... Googletin, että on Rivatril, eli bentsoja.
Velho wrote: Wed 28 Aug 2019, 19:34 NYT VITTU RYHDISTÄYTYKÄÄ DOUPPI ON ELÄMÄN PARASTA AIKAA ja muuteki sillo on jänskää![]()
![]()
-
xPetu
- Psykonautti
Mites nää bentsot päällekkäin otettuna? Ei oo lähi aikoina näitä juuri yhtään syöty ja nyt otti 3mg temesta 45mg opamox..
Tuntuu et ois ihan vitun pihalla
Boostaileeko toinen toista?
Edit: ja en oo tosiaa ikinä siis syöny 2 eri bentsoo samaan aikaan
Tuntuu et ois ihan vitun pihalla
-
NatiHero
- Kameleontti
xPetu wrote:Mites nää bentsot päällekkäin otettuna? Ei oo lähi aikoina näitä juuri yhtään syöty ja nyt otti 3mg temesta 45mg opamox..
Tuntuu et ois ihan vitun pihallaBoostaileeko toinen toista?
No siis meneehän siitä enemmä sekasi ku tarpeeks syö. Ihan nollatoleilla tollanen määrä varmaan pistääki vähä pökkelöön.
Mut en tiiä, menee vähä hifistelyks useemman benjon yhtäaikane syönti. Niiku lääkekäytös, en tie onks kuosaamises sillee hyötyä.
Velho wrote: Wed 28 Aug 2019, 19:34 NYT VITTU RYHDISTÄYTYKÄÄ DOUPPI ON ELÄMÄN PARASTA AIKAA ja muuteki sillo on jänskää![]()
![]()
-
nausea
- Karvakuono
En nyt löytänyt sopivampaakaan topickia tälle. Jos sellanen on olemassa niin heittäkää ihmeessä linkkiä ja kysyn sieltä,...mutta
Kertokaahan mikä olis mielestänne ns vaarattomin bentso. Lievin koukku ja pienimmät reflat? mikä olisi teidän mielestä minulle paras vaihtoehto koittaa. Jokapäiväiseen ahdistukseen tulee.
Benjotolet suht matalat. Viimesen kk aikana päiväannos noin 10-20mg tenoks. Sitä aiemmin opamaxia 45-115mg/vrk noin kk ajan. Nyt koitan pärjätä minimillä. Muutama päivä ilman ja pientä kuumeenpoikasta ja flunssaoloa havaittavissa. Pyrin siihen, että ei ihan jokapäiväiseen käyttöön tulisi, niin eikö silloin kannattaisi valita lyhyemmän puoliintumisajan omaava nappula?
kokemukset kerta annoksina: 5-10mg Pamit toimi ainaki aikasemmin hyvin, Tenoxit toimii hyvin 10-20mg, telarin neljäsosa ei auttanu mitään, Rivatril 1,75mg jeesas vähän, Temesta 1mg pöhnä ja lievää euforiaa mutta suht huonosti poistaa ahdistusta. Opamox 30mg auttaa jotenkin mutta liian myöhään. Pitäiskö vaan pysytellä tennarissa vaiko koittaa jotain uutta? Nopeavaikutuksinen pitäisi olla.
Tais tulla vähän sekavaa tekstiä, mutta koittakaa kestää
Kertokaahan mikä olis mielestänne ns vaarattomin bentso. Lievin koukku ja pienimmät reflat? mikä olisi teidän mielestä minulle paras vaihtoehto koittaa. Jokapäiväiseen ahdistukseen tulee.
Benjotolet suht matalat. Viimesen kk aikana päiväannos noin 10-20mg tenoks. Sitä aiemmin opamaxia 45-115mg/vrk noin kk ajan. Nyt koitan pärjätä minimillä. Muutama päivä ilman ja pientä kuumeenpoikasta ja flunssaoloa havaittavissa. Pyrin siihen, että ei ihan jokapäiväiseen käyttöön tulisi, niin eikö silloin kannattaisi valita lyhyemmän puoliintumisajan omaava nappula?
kokemukset kerta annoksina: 5-10mg Pamit toimi ainaki aikasemmin hyvin, Tenoxit toimii hyvin 10-20mg, telarin neljäsosa ei auttanu mitään, Rivatril 1,75mg jeesas vähän, Temesta 1mg pöhnä ja lievää euforiaa mutta suht huonosti poistaa ahdistusta. Opamox 30mg auttaa jotenkin mutta liian myöhään. Pitäiskö vaan pysytellä tennarissa vaiko koittaa jotain uutta? Nopeavaikutuksinen pitäisi olla.
Tais tulla vähän sekavaa tekstiä, mutta koittakaa kestää
-
NatiHero
- Kameleontti
Jos pamit toimii niin suosittelisin meneen niillä ja kohtuullisil annoksil. Benjoi ei oikeesti kannata syödä yhtään enempää kun on pakko. Ja mitä miedommal pärjää nii aina parempi.
Opamoxit on joo miedoimmasta päästä, mutta oon monelta muultakin kuullut, sekä itse kokenut, että niillä vaikutus alkaaa oudon myöhään. Niinkuin itekin mainitsit, eli ei taida olla oikee vaihtoehto. Jos xanori ei toimi niin se on melkeen hyvä juttu oikeeesti, vittumainen lääke varsinkin pidempään käytettynä. Tennaritha on vähä niiku nukahtamista helpottavia bentsoi, et en niitäkää päivälääkkeeks suosis.
Jos pameilla pärjäät niin suosittelisin noilla tiedoilla sitä. jos se tuntuu liia miedolta/lyhytvaikutteiselta (ettei mee siihe et ottaa liia usein, vahingos, ne kun tuppaa lipsuun kaikki bentsot helposti) Niin silloin voisit kokeilla rivatrilia, vaikka puolen millin rivoilla niin on helpompi pitää doussit hallinnassa. Pameilla hoidetaan yleensä bentsojen alas ajo, että siinäkin mielessä se on hyvä valinta, ei tarvi vaihtaa lääkettä.
Itsellä Rivatril on se mikä on pelastanu mun mahdollisuuden päästä normaali elämää. pitkään tasaisesti vaikuttavana, hyvin yleispätevänä bentsona juuri oiva itelle, ei myöskään väsytä, vaan jopa piristää.
Mutta siis joo, noilla spekseillä: pyydä Diapami kokeiluun vaikka ne 5mg napit, aina pienemmil helppo pitää se pienemmis se käyttö. Seuraavana suosittelisin melkein rivatrilia. Molemmat vaikuttaa semi-nopeesti, nopee vaikutteisempiakin on, mut tuskin se 15min kauempaan kestävä vaikutuksen alko maailmaa kaataa
Molemmat ei myöskään oikein käytettynä oo niin "vaarallisia", eikä ees niin pahoi vaikka vähä bissee meniski kyljes, toisin kun monilla esim. xanor pistää isoilla annoksil/alkon kanssa aika rähinäks. Onnistuu toki tietty kaikil bentsoil, jos et oo kokeillu niin älä kokeilekkaa, et mitä tapahtuu kun vedät paketin pamei ja viinalekan kurkusta alas. Todella tyhmää hommaa ja morkkis on usein taattu.
Toivottavasti oli mitään apua ja saat itsellesi sopivan lääkityksen. Myös iltaisen mirtazapiinin oon huomannu tasaavan hiukan mieltä ja ahdistuneisuuta siinä sivussa myös. Lääkärit kun tuputtaa kuitenki jonkun masarin kylkeen niin mirtsu on suht kevyt sivuvaikutuksiltaan (alottaes väsyttää joo pari ekaa päivää ihan vitusti ja nukkuu ku tukki, lähtee säännölises käytös nopee pois toi väsyttävä vaikutus, mut unet on vähintäänkin mielenkiintosia), verrattuna useimpiin ssri lääkkeisiin yms.
DISCLAIMER: Tämä on vain minun mielipiteeni joka pohjaa omiin kokemuksiin sekä havaintoihin ja kekusteluihin muiden ihmisten(myös lääkäreiden) kanssa, sekä lääketieteen pieneen oppimäärään. Itse syönyt pitkän aikaa bentsoja ja kaikenlaisia on kokeiltu niin lääkäristä, kun kadultakin. En ota vastuuta sinun valinnoistasi, vaan koitan auttaa ja toivon parasta puolestasi
-hero
Opamoxit on joo miedoimmasta päästä, mutta oon monelta muultakin kuullut, sekä itse kokenut, että niillä vaikutus alkaaa oudon myöhään. Niinkuin itekin mainitsit, eli ei taida olla oikee vaihtoehto. Jos xanori ei toimi niin se on melkeen hyvä juttu oikeeesti, vittumainen lääke varsinkin pidempään käytettynä. Tennaritha on vähä niiku nukahtamista helpottavia bentsoi, et en niitäkää päivälääkkeeks suosis.
Jos pameilla pärjäät niin suosittelisin noilla tiedoilla sitä. jos se tuntuu liia miedolta/lyhytvaikutteiselta (ettei mee siihe et ottaa liia usein, vahingos, ne kun tuppaa lipsuun kaikki bentsot helposti) Niin silloin voisit kokeilla rivatrilia, vaikka puolen millin rivoilla niin on helpompi pitää doussit hallinnassa. Pameilla hoidetaan yleensä bentsojen alas ajo, että siinäkin mielessä se on hyvä valinta, ei tarvi vaihtaa lääkettä.
Itsellä Rivatril on se mikä on pelastanu mun mahdollisuuden päästä normaali elämää. pitkään tasaisesti vaikuttavana, hyvin yleispätevänä bentsona juuri oiva itelle, ei myöskään väsytä, vaan jopa piristää.
Mutta siis joo, noilla spekseillä: pyydä Diapami kokeiluun vaikka ne 5mg napit, aina pienemmil helppo pitää se pienemmis se käyttö. Seuraavana suosittelisin melkein rivatrilia. Molemmat vaikuttaa semi-nopeesti, nopee vaikutteisempiakin on, mut tuskin se 15min kauempaan kestävä vaikutuksen alko maailmaa kaataa
Toivottavasti oli mitään apua ja saat itsellesi sopivan lääkityksen. Myös iltaisen mirtazapiinin oon huomannu tasaavan hiukan mieltä ja ahdistuneisuuta siinä sivussa myös. Lääkärit kun tuputtaa kuitenki jonkun masarin kylkeen niin mirtsu on suht kevyt sivuvaikutuksiltaan (alottaes väsyttää joo pari ekaa päivää ihan vitusti ja nukkuu ku tukki, lähtee säännölises käytös nopee pois toi väsyttävä vaikutus, mut unet on vähintäänkin mielenkiintosia), verrattuna useimpiin ssri lääkkeisiin yms.
DISCLAIMER: Tämä on vain minun mielipiteeni joka pohjaa omiin kokemuksiin sekä havaintoihin ja kekusteluihin muiden ihmisten(myös lääkäreiden) kanssa, sekä lääketieteen pieneen oppimäärään. Itse syönyt pitkän aikaa bentsoja ja kaikenlaisia on kokeiltu niin lääkäristä, kun kadultakin. En ota vastuuta sinun valinnoistasi, vaan koitan auttaa ja toivon parasta puolestasi
-hero
![]()
-
nausea
- Karvakuono
Tattista natihero. Juu kyllä ryynikännit ja morkkis on koettu. Ovelana yritin piilottaa tennarit kaapin perälle kaiken roinan alle. Seuraavana päivänä ihmettelin mihin ne oli sieltä hävinnyt. Miks laittialla oli siellä täällä pillereitä sekä jotain makaroonisörsseliä ja miks mun paidassa ja housuissa hirveä määrä ruokatahroja. Mihin multa oli kadonnut 20euroa ja miks mulle oli ilmestyny budia pöydälle
. No onneksi kaveri selvensi tilannetta selvittyäni.
juu xanorit ei auttanu yhtään(ainakaan depot). Rivatkin huonosti. En tosin tiedä oliko depotteja. Otin eka 2millisestä 0,5mg. puoli tuntia ja toinen samanlainen, taas vartti-puol tuntia kolmas samanlainen ja sit vasta alko jeesaamaan. Eli ei oikeen toimi.
yhteensä 1.5mg eikä 1,75niinku edellisessä viestissäni kerroin..
Vaihtoehtoja ei ihan hirveesti jäänyt, niin kävin psykiatrisen erikoislääkäriltä hakemassa respan 5mg pameille 100kpl. näyttäs jeesivän. Huolestuttaa vaan toi todella pitkä puoliintumisaika 36-200h. totahan kertyy kroppaan väkisinki vaikka kuinka pienellä annoksella söisi
. Toinen mikä tosiaan jeesaa mua niin tennarit, ei pistä väsyttämään. Mut koitetaan nyt hetken tota pamia.
Mirtasta kokemusta kanssa, vitunmoinen liikahikoilu. Unet kyllä ERITTÄIN viihteellisiä.
edit: selkis että eihän ne pitoisuudet ainakaan pienellä annoksella kerry määräänsä enempää. En nyt muista lääketieteellistä termiä...
juu xanorit ei auttanu yhtään(ainakaan depot). Rivatkin huonosti. En tosin tiedä oliko depotteja. Otin eka 2millisestä 0,5mg. puoli tuntia ja toinen samanlainen, taas vartti-puol tuntia kolmas samanlainen ja sit vasta alko jeesaamaan. Eli ei oikeen toimi.
yhteensä 1.5mg eikä 1,75niinku edellisessä viestissäni kerroin..
Vaihtoehtoja ei ihan hirveesti jäänyt, niin kävin psykiatrisen erikoislääkäriltä hakemassa respan 5mg pameille 100kpl. näyttäs jeesivän. Huolestuttaa vaan toi todella pitkä puoliintumisaika 36-200h. totahan kertyy kroppaan väkisinki vaikka kuinka pienellä annoksella söisi
Mirtasta kokemusta kanssa, vitunmoinen liikahikoilu. Unet kyllä ERITTÄIN viihteellisiä.
edit: selkis että eihän ne pitoisuudet ainakaan pienellä annoksella kerry määräänsä enempää. En nyt muista lääketieteellistä termiä...
Last edited by nausea on Wed 10 Sep 2014, 17:37, edited 1 time in total.
-
placebo
- Kameleontti
On kyllä aivan uskomattoman hyviä lääkkeitä lyhyen stimu ja viinaputken päätteeksi. Yksikin savujen kanssa tekee olon jo ihan siedettäväksi. Yhdellä tarkoitan nyt siis vaikka yhtä kymppipamia, yhtä telaria, 30-50 opparia..ja heti huomaa kyllä vaikutuksen olossa.
Periaatteet perustana, totuus selustana.
-
jybro
- Karvakuono
Itse suosittelen Rivatrilia sillä olen pärjännyt viimeiset 9kk, 0,5mg annoksella tottakai alottaen. Siitä sitten vaikka 2mg asti jos tuntuu että että ei vaikuta pienemmät annokset. Pitäisi ahdistus lähteänausea wrote:
Minä pystyn vetämään vaikka kuukauden putkeen ja olla sitten ilman vaikka viikon, ei mitään viekkareita (tosin en ole kokeillut olla kuin muutaman päivän ilman, mutta uskoisin niin
Mutta vain siksi, että otan sitä ennaltaehkäisemään ahdistusta ja helpotusta sosiaalisiin tilanteisiin.
Mut joka-ikinen aine vaikuttaa jokaiseen ihmiseen eritavalla, eikä toi 10mg pamikaan ole huono vaihtoehto, muutaman kerran niitä vedellyt iha kun olen saanut ilmaiseksi ja halunnut verrata eri benjamiineja.
Mutta älä Xanoria valitse! ihan vaan siksi koska se on mielestäni kaikkein koukuttavin.
Tai tämäkin riippuu siintä että onko sulla ihan ahdistushäiriö, vai ahdistusta sillointällöin. Jos on jälkimmäistä niin Xanor käy hyvin, muuten ei missään nimessä.
Ja jos sulla todetaan/on todettu ahdistuneisuushäiriö niin Lyricakaan ei ole huonompi vaihtoehto, vaikka benzoja kyselitkin. Tosin niitä lääkäri määrää hieman harvemmin
Toivottavasti tästä nyt jotain apua oli
huonoa seuraa, mut älä säikähdä, vikkelä ja viina on täällä jokapäiväistä
-
nausea
- Karvakuono
Juu xanorit ja temet on poissuljettu vaihtoehto koukkujen ja reflojen sekä toimimattomuuden takia. Aikasemmin hain kadulta ja nykyään yksityislekurilta. Kunnalliselta kun tuli vastaus, että josset kerran suostu mitään ssri/snri syömään niin ei sulle mitään (huipputehokasta 15mg opamaxia 0,5-1 pilleri max 2 kertaa vrk) määrätä joka toimii joskus ylihuomenna nauttimishetkestä lähtien...
Ahdistuneisuushäiriö ja paniikkihäiriö diagnosoitu mut onneks niistä pahimmista paniikkioireilusta oon päässy eroon. Ahdistuneisuutta on kuitenkin jokapäivä aamusta iltaan vaihtelevissa määrin, mutta täysin ahdistamattomia hetkiä hereilläoloajasta on todella vähän
Eli ennalta ehkäsevästi en ota kun tosi harvoin noita pameja. muuten tarpeenvaatiessa koska ovat nopeita.
((OFFTOPIC Lyrikaakin oon ajatellut kokeilla jossain kohtaa ihan vaan sen takia että sais benjotoleja laskettua sekä lyrica ilmeisesti kohottaa mielialaa, mikä ei tietenkään haitaksi ole.))
Ahdistuneisuushäiriö ja paniikkihäiriö diagnosoitu mut onneks niistä pahimmista paniikkioireilusta oon päässy eroon. Ahdistuneisuutta on kuitenkin jokapäivä aamusta iltaan vaihtelevissa määrin, mutta täysin ahdistamattomia hetkiä hereilläoloajasta on todella vähän
Eli ennalta ehkäsevästi en ota kun tosi harvoin noita pameja. muuten tarpeenvaatiessa koska ovat nopeita.
((OFFTOPIC Lyrikaakin oon ajatellut kokeilla jossain kohtaa ihan vaan sen takia että sais benjotoleja laskettua sekä lyrica ilmeisesti kohottaa mielialaa, mikä ei tietenkään haitaksi ole.))
-
gerotimo
- Kameleontti
Ei nyt ihan tunnu kahdeksanmillisiltä nämä flubrot kun kolmatta viedään jo. Samapa tuo, hoitavat tehtävänsä eniveis.
Erittäin mainio funktionaalinen bentsodiatsepiini kaikenakkiaan. Pää pysyy kirkkaana, mutta ahdistus katoaa ja keho rentoutuu.
Erittäin mainio funktionaalinen bentsodiatsepiini kaikenakkiaan. Pää pysyy kirkkaana, mutta ahdistus katoaa ja keho rentoutuu.
as far back as i can remember all my heroes had trouble in their eyes
well it might have been drugs or it might have been love but thei all knew it was time to die
well it might have been drugs or it might have been love but thei all knew it was time to die
-
Petri6
- OD
Mikä ihmeen flubro? Olisi syytä kirjoittaa vähän taustoja, jos mainitsee jonkin uuden tutkaribentson(?) ensimmäistä kertaa?gerotimo wrote:Ei nyt ihan tunnu kahdeksanmillisiltä nämä flubrot kun kolmatta viedään jo. Samapa tuo, hoitavat tehtävänsä eniveis.
"Yksi vaarallisimmista huumeiden käyttötavoista on niiden poliittinen käyttö." -Nils Christie & Kettil Bruun
-
eNZYMe
- OD
Ilmeisesti Flubromatsepaami. Kuulemma varsin mukava bentso, mutta todella kallis RC-benjoksi. Mahdollisesti kaikkein miellyttävin markkinoilla oleva tutkaribentso tosin. Melko raskas ja hypnoottinen ilmeisesti vrt. Flunitratsepaami. Ei ole itse tullut kokeiltua.
Meklonatsepaami tavallaan kiinnostaisi myös. Tullut ihan hiljattain joillekin RC-kauppiaille valikoimaan. Kuulemma tuntuu identtiseltä klonatsepaamin kanssa, mutta tarvii tupla-annoksen mg per mg klonatsepaamiin nähden. Toimi myös matolääkkeenä "Schistosoma mansoni"-loismatoa vastaan. Haha.
Tosin ei nuo tutkaribentsot niin kiinnosta kuin markkinoilla olevia vahvoja bentsoja saa myös jauheena ja yleensä vielä halvemmalla deepnetistä. Sanktiot voi vaan olla kovemmat kiinnijäädessä. Puhdasta alpratsolaamipulveria ainakin saa todella halvalla, ja veikkaan, että aika harva tutkaribentso pääsee lähellekään alpron viihdearvoa.
Meklonatsepaami tavallaan kiinnostaisi myös. Tullut ihan hiljattain joillekin RC-kauppiaille valikoimaan. Kuulemma tuntuu identtiseltä klonatsepaamin kanssa, mutta tarvii tupla-annoksen mg per mg klonatsepaamiin nähden. Toimi myös matolääkkeenä "Schistosoma mansoni"-loismatoa vastaan. Haha.
Tosin ei nuo tutkaribentsot niin kiinnosta kuin markkinoilla olevia vahvoja bentsoja saa myös jauheena ja yleensä vielä halvemmalla deepnetistä. Sanktiot voi vaan olla kovemmat kiinnijäädessä. Puhdasta alpratsolaamipulveria ainakin saa todella halvalla, ja veikkaan, että aika harva tutkaribentso pääsee lähellekään alpron viihdearvoa.
-
Petri6
- OD
Itse en bentsoista niin perusta (kaikki Suomen markkinoilla olevat klobatsaamia lukuunottamatta testattu + etitsolaami) enkä oikein saa mitään oloja irti, mutta ihan vaan uuden aineen kokeilemisen ilostahan noita tutkaribentsojakin olisi mukava testata.
"Yksi vaarallisimmista huumeiden käyttötavoista on niiden poliittinen käyttö." -Nils Christie & Kettil Bruun
-
gerotimo
- Kameleontti
Joo, anteeksi. Mietin sanavalintaani, mutta tilassani en kuitenkaan kovinkaan pitkälle. Flubromatsepaami tosiaan, on täällä joitain sivuja sitten käsiteltykin. Kalliita ovat, mutta etenkin laskuihin kyllä todellakin arvoisia. Pitkä puoliintumisaika (106h ilmeisesti uusimman tutkimuksen mukaan, aluksi puhuttiin 36 tunnista), pienillä annoksilla kirkas ja lähes huomaamaton (täydellistä työhaastattelumömmöä edellisenä iltana otettuna) ja isommilla taas hypnoottinen ja hyvinkin "pumpulimainen" vaikutus.
Ei siis ilmeisesti ihme, että tuo annos tuntui vielä puolentoista vuorokauden kuluttua lievästi, jos 20mg:n annosta on hätyytelty. Muistin sain myös menemään parilta päivältä niin, että muistan vain välähdyksen toiselta ja muutaman hieman kirkkaamman seuraavalta niin, että olen kuitenkin pystynyt lounastamaan vaikuttamatta päihtyneeltä. Kyllä tähän yhden kokeiluerän verran kannattaa sijoittaa.
Ei siis ilmeisesti ihme, että tuo annos tuntui vielä puolentoista vuorokauden kuluttua lievästi, jos 20mg:n annosta on hätyytelty. Muistin sain myös menemään parilta päivältä niin, että muistan vain välähdyksen toiselta ja muutaman hieman kirkkaamman seuraavalta niin, että olen kuitenkin pystynyt lounastamaan vaikuttamatta päihtyneeltä. Kyllä tähän yhden kokeiluerän verran kannattaa sijoittaa.
as far back as i can remember all my heroes had trouble in their eyes
-
Skitzle
- Psykonautti
Oon iha uus näissä jutuissa, et suokaa anteeksi. :3
Alpratsolaamia 20mg ja Diatsepaamia jonku 700mg olen kokeillut. Ensimmäinen oli ainakin ihan täyttä hevonpaskaa omissa aivoissa. Mites toi fenatsepaami eroaa diatsepaamista? Sen verran tiedän, et 10x isompi annos. Ite en Xanoreista saanut mitään irti, muttaku otti 30mg Valiumia nii huhhuh. <3 Savujen kanssa poistaa kaikki ongelmat mitä itsellä on.. ja saan vielä tosi hyvät olotki näistä kaiken kukkuraksi.
Vuosi sitten kävin viimeksi lääkärissä ja silloin tyrkytti hevosellekki hyödyttömiä SSRI-paskoja, ku noi bentsot kuulemma aiheuttaa riippuvuutta, revin sen horon silmien edessä sen reseptin, haistatin vitut ja lähdin poltteleen pilveä. :3
Blossi on kumminki nii kallista nykyään ja saatavuus on mitä on.. Sossu vielä maksais noi mun puolesta, et joo ilmasta douppia veronmaksajien rahoilla, kyl kelpaa, sit jos joku vois kertoa mikä on "euforisin" bentso, jos ite tilailen jo syvältä verkosta valmiiksi. Oon sille yhen mun yheksästä elämästäni velkaa, joka kehtaa vastata. :)
Muokkasin viestistä pois, ei nyt jaksa noita ''Miten kusettaa lääkäreilt lääkkeit?'' -juttuja. Ei tänne niitä. Me ei neuvota.
Niitä on vaikea saada, vaikka ''tarttisit'' niitä, joten jos et saa niin et saa. -Mushru
Alpratsolaamia 20mg ja Diatsepaamia jonku 700mg olen kokeillut. Ensimmäinen oli ainakin ihan täyttä hevonpaskaa omissa aivoissa. Mites toi fenatsepaami eroaa diatsepaamista? Sen verran tiedän, et 10x isompi annos. Ite en Xanoreista saanut mitään irti, muttaku otti 30mg Valiumia nii huhhuh. <3 Savujen kanssa poistaa kaikki ongelmat mitä itsellä on.. ja saan vielä tosi hyvät olotki näistä kaiken kukkuraksi.
Vuosi sitten kävin viimeksi lääkärissä ja silloin tyrkytti hevosellekki hyödyttömiä SSRI-paskoja, ku noi bentsot kuulemma aiheuttaa riippuvuutta, revin sen horon silmien edessä sen reseptin, haistatin vitut ja lähdin poltteleen pilveä. :3
Blossi on kumminki nii kallista nykyään ja saatavuus on mitä on.. Sossu vielä maksais noi mun puolesta, et joo ilmasta douppia veronmaksajien rahoilla, kyl kelpaa, sit jos joku vois kertoa mikä on "euforisin" bentso, jos ite tilailen jo syvältä verkosta valmiiksi. Oon sille yhen mun yheksästä elämästäni velkaa, joka kehtaa vastata. :)
Muokkasin viestistä pois, ei nyt jaksa noita ''Miten kusettaa lääkäreilt lääkkeit?'' -juttuja. Ei tänne niitä. Me ei neuvota.
Niitä on vaikea saada, vaikka ''tarttisit'' niitä, joten jos et saa niin et saa. -Mushru
Last edited by Mushru on Fri 03 Oct 2014, 21:56, edited 1 time in total.
Reason: Osa tekstistä pois
Reason: Osa tekstistä pois
-
Petri6
- OD
Tämän sivuston tarkoitus ei todellakaan ole opettaa ihmisiä hankkimaan kamaa. Bentsot eivät sitä paitsi edes ole millään tapaa euforisia, hyviä lääkkeitä, mutta paskoja päihteitä.
-
eNZYMe
- OD
Vittu mitkä tolet edelleen vaikka 2,5 kuukauden aikana ottanut 2 kertaa. Erehdyin 3mg Alpratsolaamia nauttimaan aamukahvin kanssa juuri. Ei tule mitään nousuja eikä sedaatiota tippaakaan. Vähän rentouttaa hermoja. Toimii samanlailla kuin 0,5-1mg joku 6-7 kuukautta sitten, mutta ilman sedaatiota. Anxiolyyttinä kyllä toimii, mut noin julmettu annos pitäisi edes vähän sekoittaa, mutta ei. Kukaan ei varmaan huomaisi, että olen ottanut jotain. Noh lähti ainakin nihkeä kylmä olo, kun pientä opiaattikolotusta vielä 5 päivää unikonsiemenliemiputken jälkeen.
Taitaa jäädä tähän taas hetkeksi. Oli ne bentsoreflat (pääosin Alpratsolaamilla aiheutettuja) 2,5 kuukautta sitten niin kamalat 3 viikkoa. Suuret annokset varmasti aiheuttaa samalaista aivoatropiaa kuin alkoholi, vaikkakin lievempänä. Ei mitään järkeä näillä toleilla enää. Tuskin tippuvat kovinkaan nopeasti. Varmaan vuosia menee.
Taitaa jäädä tähän taas hetkeksi. Oli ne bentsoreflat (pääosin Alpratsolaamilla aiheutettuja) 2,5 kuukautta sitten niin kamalat 3 viikkoa. Suuret annokset varmasti aiheuttaa samalaista aivoatropiaa kuin alkoholi, vaikkakin lievempänä. Ei mitään järkeä näillä toleilla enää. Tuskin tippuvat kovinkaan nopeasti. Varmaan vuosia menee.
-
Personaes
- OD
Ei pidä ihan paikkaansa. Ainakin midatsolaami on I.V:sti otettuna varsin miellyttävä.Petri6 wrote: Bentsot eivät sitä paitsi edes ole millään tapaa euforisia, hyviä lääkkeitä, mutta paskoja päihteitä.
Kombotettuna jarrujen kanssa taas suuriosa bentsoista tuo ihan kivat olot.
Omia suosikkeja Midatsolaami, Bromazepaami ja klonatsepaami. Dormicum samoissa vedoissa subun kanssa on aika mahtavaa.
-Edgar Allan Poe
-Edgar Allan Poe
-
Petri6
- OD
Makuasia, itselleni siihen tarkoitukseen sopivat ainoastaan midatsolaami, diatsepaami ja oksatsepaami ja nekin vähentävät jossain määrin euforiaa (mutta lisäävät nuokuttavuuttta). Syklitsiinikin sitä paitsi kombottuu hyvin opioidien kanssa, silti sitä tuskin kukaan väittää euforiseksi.Personaes wrote: Kombotettuna jarrujen kanssa taas suuriosa bentsoista tuo ihan kivat olot.
Omia suosikkeja Midatsolaami, Bromazepaami ja klonatsepaami. Dormicum samoissa vedoissa subun kanssa on aika mahtavaa.
-
Personaes
- OD
Jees. Tähän varmaan vaikuttaa yksilökohtaiset jututkin paljon. Esim. jos henkilö kärsii pahasta ahdistuksesta/tuskaisuudesta, niin se rauhoittavien tuoma raukeus voi tuntui varsin miellyttävältä, jopa euforiselta.Petri6 wrote:Makuasia, itselleni siihen tarkoitukseen sopivat ainoastaan midatsolaami, diatsepaami ja oksatsepaami ja nekin vähentävät jossain määrin euforiaa (mutta lisäävät nuokuttavuuttta). Syklitsiinikin sitä paitsi kombottuu hyvin opioidien kanssa, silti sitä tuskin kukaan väittää euforiseksi.Personaes wrote: Kombotettuna jarrujen kanssa taas suuriosa bentsoista tuo ihan kivat olot.
Kyllä midatsolaamia hihaan vedettynä voisin kuvailla hivenen euforiseksi, on se senverta miellyttävän tuntuista.
-Edgar Allan Poe
-Edgar Allan Poe
-
Petri6
- OD
Sitä koitinkin tuolla alkuperäisellä "paskoja päihteitä, hyviä lääkkeitä" -kommentilla viitata, että ahdistuksen helpotukseen sopivat hyvin ja moni saattaa tosiaan sekoittaa pahan ahdistuksen lievittymisen "oikeaan" euforiaan (vrt. opioidit, jotka ovat euforisia huolimatta siitä, onko henkilöllä kipuja vai ei). Tästä on siis tehty tutkimuskin, jossa euforiaa bentsoista raportoivat saavansa vain koehenkilöt, joilla oli todetusti ahdistuneisuushäiriöitä tai "monipäihdekäyttöä" (polydrug use). Tuossa myös opioidieuforiaa ja bentso"euforiaa" vertaileva topikki kv-foorumilta (saihan tänne linkittää tavaraa muilta foorumeilta?): https://www.drugs-forum.com/forum/showt ... hp?t=46333Personaes wrote:Jees. Tähän varmaan vaikuttaa yksilökohtaiset jututkin paljon. Esim. jos henkilö kärsii pahasta ahdistuksesta/tuskaisuudesta, niin se rauhoittavien tuoma raukeus voi tuntui varsin miellyttävältä, jopa euforiselta.Petri6 wrote:Makuasia, itselleni siihen tarkoitukseen sopivat ainoastaan midatsolaami, diatsepaami ja oksatsepaami ja nekin vähentävät jossain määrin euforiaa (mutta lisäävät nuokuttavuuttta). Syklitsiinikin sitä paitsi kombottuu hyvin opioidien kanssa, silti sitä tuskin kukaan väittää euforiseksi.Personaes wrote: Kombotettuna jarrujen kanssa taas suuriosa bentsoista tuo ihan kivat olot.
Kyllä midatsolaamia hihaan vedettynä voisin kuvailla hivenen euforiseksi, on se senverta miellyttävän tuntuista.
Hihaan heittäminenkin on vähän eri juttu, sillä itselleni piri (en siis heitä hihaan) on tuonut euforisen olon vain muutaman kerran sadoista ottokerroista, joten näinä kertoina on kyseessä ollut hyvin todennäköisesti metamfetamiini, joka vaikuttaa dopamiinin lisäksi serotoniiniin. Itse en siis koe dopamiiniin vaikuttavia aineita euforisina (IV-käytöstä ei tosiaan näiden kohdalla yhtään kokemusta), mutta uskon, että ne voivat joillekin ihmisille aiheuttaa euforiaakin ja IV-käytössä luultavasti varmasti tekevätkin niin.
Pointti lähinnä tuolla kommentilla on ollut se, että vältettäisiin "kuinka monta x bentsoa pitää ottaa, että tulee hyvä olo" -kysymyksiä, johon mielestäni oikea vastaus on "0, jollet ole oikeasti ahdistunut, sillä bentsoista ei tule hyvää oloa." Toki ymmärrän halun tutkia eri psykoaktiivisten aineiden vaikutuksia, ja itsekin mielelläni testaan kaikkia uusia bentsoja, mutta se tulisi tehdä siitä lähtökohdasta, ettei niiltä väkisin yritä hankkia sellaisia vaikutuksia, joita niillä ei yksinkertaisesti ole.
-
Dexma
- Moderator
Joo samaa mieltä, ettei euforiaa saa sillai bentsoilla, MUTTA
Reflat.
Bentsot tulee käsiin ja pääsee nukkuun 3 päivän tärisemisen jälkeen. AAAH
Laskut TÄRINÄt
Bentsot ja se kaikki loppuu. AAAAH
Ahistaa.
OTA XANORI AAAH
Ja tietteks. Pitkästä aikaa, kun ei ole juonut tai syönyt bentsoja ja syö vaikka 2 mg alprazolaamia. Niin se humahtaa päähän ja kaikki on hetken pehmoista. Se on euforiaa se nousu. Se on euforiaa.
Mut joo pidemmän päälle näähän on sopivia kombotteluun, varsinkin viinan kanssa toimii, mutta sitä en muista kovin hyvin, mutta epäilen, että toimii.
Reflat.
Bentsot tulee käsiin ja pääsee nukkuun 3 päivän tärisemisen jälkeen. AAAH
Laskut TÄRINÄt
Bentsot ja se kaikki loppuu. AAAAH
Ahistaa.
OTA XANORI AAAH
Ja tietteks. Pitkästä aikaa, kun ei ole juonut tai syönyt bentsoja ja syö vaikka 2 mg alprazolaamia. Niin se humahtaa päähän ja kaikki on hetken pehmoista. Se on euforiaa se nousu. Se on euforiaa.
Mut joo pidemmän päälle näähän on sopivia kombotteluun, varsinkin viinan kanssa toimii, mutta sitä en muista kovin hyvin, mutta epäilen, että toimii.
-
doof
- Kameleontti
Annetaanko leikkauspöydällä midatsolaamia rauhottamiseen/nukutukseen? Pari kertaa olen ollu operoitavana ja leikkaussalissa annetaan jotain suoraan suoneen, että mahtaako olla tuota midatsolaamia?Personaes wrote:Kyllä midatsolaamia hihaan vedettynä voisin kuvailla hivenen euforiseksi, on se senverta miellyttävän tuntuista.
Lääkkeen annon jälkee hetken jaksaa pysyä hereillä ja se olo on kyllä hjyyvä. Ei huolet paina ja olo on niin raukee että..! Jos vanhuuteen kuoleminen tuntuu samalta niin olis kyllä hienoa