Amfetamiini topic.

Stimulantit & empatogeenit. Keskustelua stimulanteista, stimuloivista yrttivalmisteista ja empatogeeneistä.
empej
Psykonautti

Re: Amfetamiini topic.

Post by empej »

Itellä oli kanssa pieni putki päällä. Saan nukahdettua suht ongelmitta niin sen kanssa ei varsinaisesti ongelmaa, mut oli ihan jäätävä olo aamulla jos ei heti herättyään vetäny laineja. Paripäivää sitte nous suht. korkee kuume, niin loppu sit putkeilu siihen. Parempaan päin olo onneks jo, mut ei tää kyl herkkuu oo jos putkittelee..
Metku
Kameleontti

Post by Metku »

Tässä oli jotain ihan OK "amfetamiinia", mutta piriä siis. Metaa meni myös kyllä ja olihan tossa koktailissa varmaan kaikkea muuta myös, mutta rupesi ilmeämään ääreisverenkierto ongelmia; korva tuntui "puutuneelta" ja ranteen verisuonet olivat voisi melkein sanoa hiuksenohuet.

Koskaan ennen ei ole tälläistä käynyt vaikka pahempaa stimulantti sekäkäyttöä on menneisyydessä tapahtunut. Kellään kokemuksia tän kaltaisista oireista verenkierron kanssa stimulanteissa?
Vähän yllätti, mutta nyt keho toimii taas ihan normaalisti, eikä varmaan vähään aikaan tuu nopeita nautittua.
In the land of the blind, one-eyed man is the king
MethAciD
Lepakko

Post by MethAciD »

Metku wrote:Tässä oli jotain ihan OK "amfetamiinia", mutta piriä siis. Metaa meni myös kyllä ja olihan tossa koktailissa varmaan kaikkea muuta myös, mutta rupesi ilmeämään ääreisverenkierto ongelmia; korva tuntui "puutuneelta" ja ranteen verisuonet olivat voisi melkein sanoa hiuksenohuet.

Koskaan ennen ei ole tälläistä käynyt vaikka pahempaa stimulantti sekäkäyttöä on menneisyydessä tapahtunut. Kellään kokemuksia tän kaltaisista oireista verenkierron kanssa stimulanteissa?
Vähän yllätti, mutta nyt keho toimii taas ihan normaalisti, eikä varmaan vähään aikaan tuu nopeita nautittua.
Mulle on nykyää tullu aika useinki sillee et kädet puutuu tosi helposti tai jalat. Yleensä noi oireet alkaa tokana tai kolmantena päivänä.
En tiiä mikä siin sit on. En vedä räpylää, joten en tiiä onko noilla mun ongelmilla millanen yhteys siihe poreen kiskomisee.
Humalaspäissää ja hulluna siinä hihittelevät ja hiplaavat.
Vape
Lepakko

Post by Vape »

voisiko Roaccutanilla ja amfella olla jotain yhteisvaikutusta? Googlesta ei meinaa löytyy tietoo..

Meinaan vaan, kun silloin R-kuurin aikana en saanut piristä normiannoksilla oikein mitään oloja aikaiseksi (ehkä vähän piristi), ja sitten kun redosetin kerran tai pari, eikä tarvinnut edes ottaa paljoa, jotain 0.05mg vetoja niin meitsi samantein kanveesis.

Oon nyt kuukauden ollut ilman Roaccutania, mutta vieläkin jos otan "liikaa" tulee näitä negatiivisia vaikutuksia, toki hieman lievempänä kuin enne. Vaikutuksia kuten voimakasta huimausta, todella korkeaa sykettä, päänsärkyä, ahdistusta, pakkoliikkeitä, kehon lämpötilan kovaa nousua (nytkin ollut parvekkeen ovi auki viimeiset kolme tuntia ja vaikka ulkona on syyskelit niin siltikin tuntuu lämpimältä) jne jne paskaa mitä ei normaalisti tulisi. Pirtsakka on ihan sitä itseään, eikä mitään tutkaria

Mikä tässä mättää?
Onneks sain bentsoilla äskeiset piriolot ees vähän tasottuun. nyt pystyn jopa kävelemään ilman että lähtee taju :doh:
Metku
Kameleontti

Post by Metku »

Täyttä offtopic:ia tiedossa vastaten ylempään kirjoitukseen.

Roaccutania käyttäneenä suosittelisin kuurin aikana hoitamaan sen mihin se on tarkoitettu ja keskittymään mahdolliseen työhön tai koulunkäymiseen. Mielialan vaihtelut ovat yleisiä, kuin myös masennus ym.
Viinan kanssa sain lieviä psykoottisia oireita, raivokohtauksia ja mieli yleensäkkin pirstaleina, mutta nämähän ovat vain omia kokemuksiani, eikä voi sanoa että oireet olisivat Roaccutanin aiheuttamia.
Vape wrote:Meinaan vaan, kun silloin R-kuurin aikana en saanut piristä normiannoksilla oikein mitään oloja aikaiseksi (ehkä vähän piristi), ja sitten kun redosetin kerran tai pari, eikä tarvinnut edes ottaa paljoa, jotain 0.05mg vetoja niin meitsi samantein kanveesis.
Tuohan nyt voi olla vaan todella vahvaa amfetamiinia tai "amfetamiinia" mistä ei siis ikinä tiedä, josta "kanveesi" on johtunut. Jos luulet, että se on Roaccutanin aiheuttama niin ei ole varmaan hirmu järkevää ruveta kuosailemaan.

Suosittelen tyytymään bentsoihin kuurin aikana ja jättämään sen kuosaamisen myöhemmälle ajalle.
Skitzle
Psykonautti

Post by Skitzle »

Ensi viikolla varmaan pääsen jo käyttämään suonensisäisesti. Eka pitää vaa kävästä tutkimuksissa..
Tässä onkin ollut jo monen kuukauden toletauko. :3 2x 2ml ruiskua ja 2x neulaa polttelee laatikossa.

Kukaan ei vastannut minun alkuperäiseen kysymykseen, et minkälaista määrää suosittelette ensikertalaiselle?
Mitään kokemusta koko toimeenpiteestä ei ole, mutta kiinnostaa silti kovasti tämä pahamaineinen substanssi. Varmaan aloittelen eka 0.1g laineilla ja siitä saan virtaa sit toteuttamaan tän plänin, kuumottaa, mut kerranhan sitä eletään, et samaha son vaikka kuolla. Voin sit vastineeksi mittailla, vaikka sen mun kyrvän koon, jos teillä pirihinteillä kiinnostaa.. ;)

Mitä oon kyselly lähipiirin narkeilta nii yleensä ottaa jotaki 0,2g - 0,3g vetoja putsia. En kyllä nuin hurjiin lukemiin tosiaan oo menossa. Varmaan 0,05g - 0,15g riippuen laadusta, kerran suoneen, sit pluggailen ja pommitan loput.
Toisen ruiskun säästän ketamiinia varten ja kokeilen kerran 0,1g IM. :p Ahh... ylikivaa luvassa. Tilaan vaan jonku 0.5g, ettei vahingossakaan tällä pikkupojulla lähe mopo lapasesta, sit mahdollisiin laskuihin joku 500mg diazepaamia ja jotain indicaista priimanugettia nii kyllä kelepaa.. Käyn ainakin uimassa ja saunomassa.
Huiko
LD50

Post by Huiko »

^Oot kyllä valinnu kaks ainetta IV-touhuiluus joissa on eniten valmistusprosessissa jääneitä epäpuhtauksia. :/

Ketkun myyjät kertoo yleensä reilusti kuinka puhdasta aine on, tai jos ovat ummikkoja mainitsevat ainakin ettei ole puhdasta.

Mutta amfessa jostain syystä tää homma menee niin että kaikki myy vaan joko putsia tai helvetin hyvää. Sitä 80% harva on oikeasti edes nähny, saatika sitten muuta jatkamatonta. Mä en ole nähnyt kunnollista amfea oikeastaan vuosituhannen vaihduttua. Valmiiksi paskaa jatketaan siinä määrin että se soveltuu enää leivontaan.

Voit sitten miettiä kun tunkaset männän pohjaan ja tunnet kitalaessas sen maun, että mikä siellä maistuu... Oikein arvasit. :left:
Tää tie vie tuskan, valitusten loukkoon.
Tän kautta käyt iänikuiseen vaivaan.
Tää tie vie kadotuksen väen joukkoon.

Oikeudenmukaisuus sai minut aikaan,
Jumalan Voima, Viisauden summa
ja Alkurakkaus, joka synnit peittää.

Vain ikuiset on ennen mua luotu,
myös mun on ikuisesti kestää suotu.
Kun tästä käyt, saat kaiken toivon heittää.

-Dante (n. armonvuonna 1321 jkr.
Opiaate

Post by Opiaate »

Metku wrote:
Chiry wrote:Onko kellään muuten tullut vastaan tuollaista vaaleaa purkkamaista tahnaa? Miedon hajuista, vaaleaa (ei valkoista), koostumus muistuttaa aika lailla purukumia, pakkasessa menee kovaksi ei kuitenkaan "kiveksi" ...
Nohh pääpointit kuitenkin että purkkamainen koostumus, mieto haju ja ei mene jauhoksi millään... kokemuksia anyone??
doof wrote:Mä oon tyyliin puolvuot sit törmänny tollaseen purkkamaiseen, tai kuivuneen talin tuntusee stimuun. Ei tainnu olla kun 70mg mut se riitti. Tajuttoman hyvä fiilis ja euforia, kesto tais olla iha normi amfetamiinille, kai.. en oikee sitä muista, mut parasta stimua mitä ikinä saanu. Ehkä jotai tutkaria kuitenkkäin, ei tiedä
Itekkin tommoseen purkkamaiseen törmäillyt silloin tällöin, itseasiassa sanoisin et muistuttaa enemmän muovailuvahaa ja väri oli oranssihtava. Nousi imeskeltäessä nopeasti niin että nous tukka pystyyn ja euforista metaväreilyä tuntu päänahkassa. Tiedä sitten onko samaa settiä ollut, helvetin hyvää ainakin toi mihin ite törmäsin. :up:
LeFairylette
OD

Post by LeFairylette »

Ot, mut ku luki noita kuvauksia porskeesta, ni tuli se maku suuhun ku vetää vedot... :roll:
Alkaa olla 10kk viime kerrasta. Tekis mieli.
"Sä oot likanen narkkari! Yhteiskunnan pohjasakkaa!!
valkonen
Psykonautti

Post by valkonen »

empej wrote:
VXA wrote:
Metku wrote:T
Onks muilla ollu samaa et maisemat näyttää paremmalta tai näät todella yksityiskohtaisesti, "kirkkaasti".
olen kokenut näin.
Just tänään mietin samaa kun otin pitkästä aikaa amfee(pieni annos tosin vain), että kylläpäs on hd näkökenttä.
siis perhana tästä mun on pitäny joskus höpötelläki! Kun ittellä tosi huonot silmät, pitäis olla silmälasit (mut koira söi ne)... Sitten kun ottaa vähän vauhtia ni tuntuu ko laittais silmälasit päähän, kaikki näyttää niin selkeeltä, kirkkaalta ja terävältä :3 Jään aina kiinnittämään ihmeellisiin yksityiskohtiin huomioo ja ahhhhh magic ! Tulee huomattua myös kaikki pienet äänet ja tuoksut jne, yks iso syy minkä vuoksi näistä jauhoist pidän :love:
△ just eat the blossoms ॐ
mentalhell
Kameleontti

Post by mentalhell »

empej wrote:
VXA wrote:
Metku wrote:T
Onks muilla ollu samaa et maisemat näyttää paremmalta tai näät todella yksityiskohtaisesti, "kirkkaasti".
olen kokenut näin.
Just tänään mietin samaa kun otin pitkästä aikaa amfee(pieni annos tosin vain), että kylläpäs on hd näkökenttä.
siis perhana tästä mun on pitäny joskus höpötelläki! Kun ittellä tosi huonot silmät, pitäis olla silmälasit (mut koira söi ne)... Sitten kun ottaa vähän vauhtia ni tuntuu ko laittais silmälasit päähän, kaikki näyttää niin selkeeltä, kirkkaalta ja terävältä :3 Jään aina kiinnittämään ihmeellisiin yksityiskohtiin huomioo ja ahhhhh magic ! Tulee huomattua myös kaikki pienet äänet ja tuoksut jne, yks iso syy minkä vuoksi näistä jauhoist pidän :love:
Tänään just kaupoil ko olin ni otin tyypit, n. 0,3 grammaa. = Koko maailma ympärillä kirkastu monta minuuttia.

Muuten iha peruspulveria valkosta mut toimii! 0,1 - 0,3 doset riittää, ei tietty tod. putsia tai lähelläkää mut sellasta vetokamaa. Ei kumminkaa mitää yli 0,4 grammaa tulis mieleenkää vetää.

Välil ollu täs myös sellasta poretta mitä riittää 15 - 30 mg annos I.V. kunnolla jo oloihi ja 50 mg lyö pään täytee sähköä ja pöhisee niin et tukka hulmuaa. (Kyl se on amfea, huumeseulassa ainakin amfena näkyi ja mausta ei voi erehtyä.)
mentalhell
Kameleontti

Post by mentalhell »

Melko säälittävää mutta piri on paras asia mu elämäs täl hetkel vieläki.

Kai tää täst mut koukku o hullu! Lopettaes menee nii hitaalle ettei tajua yhtää mistää mitää ja joteki iha ihme pökkerös.
mentalhell
Kameleontti

Post by mentalhell »

Skitzle wrote:Ensi viikolla varmaan pääsen jo käyttämään suonensisäisesti. Eka pitää vaa kävästä tutkimuksissa..
Tässä onkin ollut jo monen kuukauden toletauko. :3 2x 2ml ruiskua ja 2x neulaa polttelee laatikossa.

Kukaan ei vastannut minun alkuperäiseen kysymykseen, et minkälaista määrää suosittelette ensikertalaiselle?
Mitään kokemusta koko toimeenpiteestä ei ole, mutta kiinnostaa silti kovasti tämä pahamaineinen substanssi. Varmaan aloittelen eka 0.1g laineilla ja siitä saan virtaa sit toteuttamaan tän plänin, kuumottaa, mut kerranhan sitä eletään, et samaha son vaikka kuolla. Voin sit vastineeksi mittailla, vaikka sen mun kyrvän koon, jos teillä pirihinteillä kiinnostaa.. ;)

Mitä oon kyselly lähipiirin narkeilta nii yleensä ottaa jotaki 0,2g - 0,3g vetoja putsia. En kyllä nuin hurjiin lukemiin tosiaan oo menossa. Varmaan 0,05g - 0,15g riippuen laadusta, kerran suoneen, sit pluggailen ja pommitan loput.
Toisen ruiskun säästän ketamiinia varten ja kokeilen kerran 0,1g IM. :p Ahh... ylikivaa luvassa. Tilaan vaan jonku 0.5g, ettei vahingossakaan tällä pikkupojulla lähe mopo lapasesta, sit mahdollisiin laskuihin joku 500mg diazepaamia ja jotain indicaista priimanugettia nii kyllä kelepaa.. Käyn ainakin uimassa ja saunomassa.
Kannattaa ottaa alkuun sellaiset ehkä 0,05 gramman vedot juuri ja sen jälkeen arvioida dose.

Normaalit annokset hyvällä pirillä on siellä 0,1 - 0,3 gramman maissa. Katupirillä annokset voi olla grammoja.

Tahna kannattaa kuivata. (Se kosteus on liuottimia kuten asetonia.)
Tahna kuivaa jossain lautasella esimerkiksi ihan huoneenlämmössä ehkä 6 - 24 tunnin aikana. Paino tippuu yleensä 10 - 60 % alkuperäisestä. Eli grammasta voi jäädä 0,4 g jäljelle. Jos haluaa pitää tahnana niin ilmatiiviisti pakastimeen ja ottaa aina kerralla parit vedot sieltä ettei kokoajan availe sitä.

Jos tahnan jättää minigrippiin pöydälle se yleensä hikoaa läpi noita liuottimia. Ne tulee tosiaan läpi minigripin muovista. Tästä on ehkä lähtenyt liikkeelle jutut siitä että piri sulattaa muovia.. Kyllä tosi kostea tahna on itselläkin tehnyt sellaisia viiltoja pussiin kun on hikoillut pöydällä. Liuottimet on pöydällä lammikkona ja koko pussi on märkä.

Kuivana on helpompi käsitellä, voi nokittaa, sisältää vähemmän paskaa. Vahvuus myö kohoaa tavallaan kun painoa lähtee pois mutta aine säilyy paikallaan. Näin jos 50% haihtuu pois niin aine on tuplasti vahvempaa jauheena.

Tahnapiri on kesken jätetty peseminen, laitettu suoraan pakastimeen että painoa on mahdollisimman paljon. Näin esimerkiksi 10 kiloa piriä muutttuu 6 kiloksi. Ymmärrettävää siis miksi tätä tehdään. Tahna ei myöskään ole yleensä minkään myyjän jatkamaa vaan ihan valmistuksessa kesken jätetty kuivattaminen. Itse tehdyt tahnat ovat erilaisia ja vedellä tahnan tekeminen ei onnistu. (OK. Kyllä se jotenkin voi olla tahnaa jos vettä laittaa sekaan mutta lähinnä aine menee pilalle.)

Asetonilla voi tehdä tahnaa itse, pitää olla vedetöntä. Sitä sekaan niin eivät liukene toisiinsa ja aineesta tulee tahnaa. En tosin näe tässä mitään järkeä kun vaarattomia jatkeita on joilla homman hoitaa nopeasti ja painoa saa ihan erilailla kuin tahnasta, ei siinä paino juuri nouse edes. Eikä liuottimen laittaminen aineeseen ole fiksua. Se pitää nimenomaan saada pois.

Olen joskus nähnyt kyllä piriä joka on vähän niin kuin tahnaa mutta sellaista jännää kuivaa tavaraa. En tiedä mikä sen tekee mutta varmaan valmistukseta jäänyt jotenkin että aine on sellaista kuivaa tahnaa. Niin kuin kuivunut purukumi. (Nämä kuivat tahnat ovat olleet yleensä metamfetamiinia sisällöltään ja yksi varma tieto on että tälläistä on jäänyt kiinni ja sisältö oli pelkkää metamfetamiinia.)
Hz0
Apteekki

Post by Hz0 »

Eksyi varastoon ketola "kuulemma ok" piriä. Pitkä tauko näistä on ollut. Onkohan normaalia että keskikokoisten (~100mg) luottokortilla hienoksi jauhettujen viivojen kumpaankin sieraimeen vetämisen jälkeen nenää, nielua ja suun yläosaa kirvelee ja ärsyttää niin maan infernaalisen perkeleesti? Noin vartti sitten imuroin ja nyt alkaa tilanne jo hiukan helpottaa...

Tämä kyseinen erä ei ole tahnaa, vähän keltaisensävyistä valkoista jonkin verran paakkuuntuvaa settiä, haisee ilmeisesti asetonin jämille. Olen kyllä aiemmin piriä nauttinut enemmän pommilla kuin nokittamalla, mutta nyt ajattelin vähän säästää varastoja ja päädyin nenän limakalvojen raiskaamiseen. Buprenorfiinia tulee imuroitua aina silloin tällöin.

Mites muilla? Onkohan tuo kipu nyt semmoinen oire että batchia on jatkettu jollain happamalla, vai nenän limakalvojen vastalause?
<@ferox> mä en pysty kuvittelemaan toista kanavaa, jonka puheenaiheet vaihtelee kvanttifysiikasta s-marketin ryöstämiseen
urhopurho
Karvakuono

Post by urhopurho »

Hz0 wrote:Eksyi varastoon ketola "kuulemma ok" piriä. Pitkä tauko näistä on ollut. Onkohan normaalia että keskikokoisten (~100mg) luottokortilla hienoksi jauhettujen viivojen kumpaankin sieraimeen vetämisen jälkeen nenää, nielua ja suun yläosaa kirvelee ja ärsyttää niin maan infernaalisen perkeleesti? Noin vartti sitten imuroin ja nyt alkaa tilanne jo hiukan helpottaa...

Tämä kyseinen erä ei ole tahnaa, vähän keltaisensävyistä valkoista jonkin verran paakkuuntuvaa settiä, haisee ilmeisesti asetonin jämille. Olen kyllä aiemmin piriä nauttinut enemmän pommilla kuin nokittamalla, mutta nyt ajattelin vähän säästää varastoja ja päädyin nenän limakalvojen raiskaamiseen. Buprenorfiinia tulee imuroitua aina silloin tällöin.

Mites muilla? Onkohan tuo kipu nyt semmoinen oire että batchia on jatkettu jollain happamalla, vai nenän limakalvojen vastalause?
Itsellä kyllä polttaa nenää ihan kiitettävästi amfe. Aukaisee kyl kivasti kun valuu kaikki limat ulos samantien. Johtunee asetonista? Nokittaessa varsin koukuttava rushi, voin vaan kuvitella miten iv. Erittäin mukava sosiaalisiin tilanteisiin, juttelu on aivan mahtavaa. Itsellä on tapana harhailla ajatuksiin jatkuvasti, niin tuntuu et tää pitää maan pinnalla hyvin. Muutenkin olo mukavan seesteinen, erittäin zen.

*updatea* Lukemani mukaan puhdas amfetamiini itsessään tekee hallaa limakalvoille, voi syöpyä nenäontelot pidemmässä käytössä. Mitenhän polttelis plugatessa?
Illuusio

Post by Illuusio »

Yks kivoimmista tavoista nauttia amfetamiinia on kunnon nokkien jälkeen ison pommin droppaaminen. Toimii tosi pitkään ja tosi smuutisti.

Tää on melkeinpä parempaa tavaraa pommilla kun nenään. Mutta ne kun yhdistää niin. :up: :up:

Amfetamiini on hiton koukuttavaa omalla tavallaan, mutta en miellä pelkän amfetamiinin käyttöä viihteilyksi. Koska se on kuin instant mielialalääke, ei varsinaisesti pörise mut silti pörisee vitusti. :mrgreen: (Hitto mikä sana.. pörisee..)

Pilven kanssa ihan kuistille. Mut ainakin indicaisen polton kanssa stimuloitunut olo vähenee ainakin puoleen. :/

Tykkään nykyään olla joko a) Kokonaan polttamatta budia amfen kanssa tai b) Ottaa iso määrä amfea ja pieni määrä pilveä.
Metku
Kameleontti

Post by Metku »

Illuusio wrote:Amfetamiini on hiton koukuttavaa omalla tavallaan
Niin on, jos sitä ei ole himoitsee sitä oloa vaikka en jaksaisi nähdä vaivaa säätää sitä kun ei ikinä tiedä minkälaista "amfetamiinia" on luvassa ja hyvä tavarakin maksaa sen verran.

Mutta on se perkele hyvää ei siitä mihinkään pääse :D
Illuusio wrote:mutta en miellä pelkän amfetamiinin käyttöä viihteilyksi. Koska se on kuin instant mielialalääke, ei varsinaisesti pörise mut silti pörisee vitusti. :mrgreen: (Hitto mikä sana.. pörisee..)
Mustasin kohdat joista komppaan, eri toten tuo instant mielialalääke. Ei tosin parhaimmasta päästä ajatellen sivuvaikutuksia. Siitä huolimatta loistava akuuttilääke masennukseen ja arkiaskareetkin onnistuu tehokkaasti niistä jopa nauttien. Retorisesti, oletko kokenut imuroinnin ja tiskien tiskaamisen käsin euforiseksi?
Illuusio wrote:en miellä pelkän amfetamiinin käyttöä viihteilyksi
Jep! Ei amfetamiinin vaikutuksena olla "sekaisin", "puhalluttavan euforian vallassa" tai pakkomielteen omaisesti lähteä raidaan toiseen kaupunkiin Mitsubishillä piripolkka kaikuen 45€ sterkoista. Mut ohan se ihan hauskaa mut siis.. Ei siis kuskina, koska huumeitten vaikutusten alaisena ei saa ajaa autoa. Vaikka oishan siinä keskittymiskyky ja tarkkaavaisuus sfääreissä liikenteessä, mut siis ajaminen alaisena not cool, not cool. FUCKING AWESOME kun sliipattu letti lepattaa tuulessa vanhanliiton pilottilasit silmillä ja Steppenwolf soiden radiosta.

Tuokin onko sekaisin ja tuleeko puhalluttavaa euforiaa riippuu annoksista mutta ymmärsitte varmaan pointin.
Illuusio wrote:Pilven kanssa ihan kuistille. Mut ainakin indicaisen polton kanssa stimuloitunut olo vähenee ainakin puoleen. :/
Tykkään nykyään olla joko a) Kokonaan polttamatta budia amfen kanssa tai b) Ottaa iso määrä amfea ja pieni määrä pilveä.
En missään nimessä menisi nykään polttamaan amfetamiinin alaisena. Pelkkä pilvi saa minut jo sellaiseen semi-dissosiatiiviseen kaato tilaan niin..

Henkilökohtaisesti, amfetamiini ja pilven pölttö ei sovi samaan aikaan. Toinen syö toistaan jne.
Dexma
Moderator

Post by Dexma »

Metku wrote: kun sliipattu letti lepattaa tuulessa vanhanliiton pilottilasit silmillä ja Steppenwolf soiden radiosta.
Ootte kyl jäbät vähän oikeilla jäljillä ei siinä, mutta loppupeleissä. Jos jostain on kyse päihteilystä niin tuosta lauseesta.

"Yeah, darlin'
Gonna make it happen
Take the world in a love embrace
Fire all of your guns at once
And explode into space
"
mentalhell
Kameleontti

Post by mentalhell »

Henkilökohtaisesti, amfetamiini ja pilven pölttö ei sovi samaan aikaan. Toinen syö toistaan jne.
Tämä on kyllä totta, jotkut tykkää tietenkin mutta itse säästän savut kun lopetan vetämisen ja alan nukkumaan. Nytkin on pieni kiva nuppu huippu budia odottamassa - amfen vaikutuksen laskettua tekee gutaa ja tipahtaa.

Tää kyseinen piri mitä nyt oon ottanu antaa ihan hirveät hönkäsyt ja maut, se haju tuntuu tulevan suuhun vielä 10 minuutin jälkeen ja maku tulee niin voimakkaana että tekis pahaa jos en tykkäis piristä. En tiedä miks, yleensä se on hyvin nopea ja hetkellinen toi maku. Tästä tuntuu melkee ku ois kipannu suuhu sitä ainetta ja et höyryää viel pitkää vetoje jälkee suussa.

Mut muuten kyl iha hyvää vetoo.
anaganja
Psykonautti

Post by anaganja »

Siis kyllä pilvi kuuluu valvomiseen ja pörrin nappailuun.. :cheers: Ei vaa, mut varsinkin kaikki synteettiset kannabinoidit pirin kanssa on jotain aivan tajuttoman kivaa. :D Kunhan muistatte ja tiedätte ne rajanne prkl.
D.E.S
Kameleontti

Post by D.E.S »

Itekään en kyl liikaa tykkää ganja + vauhti combosta. Kyl sitä tulee poltettua aina, mut ei ne kyllä varsinaisesti sovi yhteen. Jos on alkoholia nin sitten kyllä, mutta pelkästään alko + ganja tuntuu tuovan sellasen "kumpi vittu tässä nyt toimii" -fiiliksen... Tavallaan sitä on todella paukuissa, mutta pilven ryydytys/bodyhigh puuttuu kokonaan, ja tavallan sitä on skarppina vauhdeista mutta silti jumissa pilvestä.. Tosi ärsyttävä olotila välillä.
"Taste
urhopurho
Karvakuono

Post by urhopurho »

Jumankekka ei pysy kyl yhtään näpeissä tän aineen käyttö. Järkyttävä himo ottaa redose parin tunnin välein, ainakin nokittaessa. Sitä tahtia menee koko vuorokausi ympäri, kunnes on niin paska olo et pakko tipahtaa kun koko kroppa ihan jumissa. Sit jos vetää bupree samalla niin jaksaaki pidempään kun ei pikku kolotukset haittaa. Tosi likanen olo tommosesta ghettospeedballista jälkeenpäin. Mut jumalauta miten saa aikaan siinä vuorokaudessa. Inspiraatiota puskee jatkuvasti, tekee mieli ahmia kirjoja, selata nettiä loputtomiin, siivota, hakata tattia. Rinse and repeat. Leuat jauhaa nii et hampaat tippuu suusta. Bupret onneks jääny pois jo sentään pari viikkoo sit. Ei tästä mitään hurjaa euforiaa saa, on vaan niin pirun motivoitunut olo, mikä tuntuu aivan mahtavalta. Ketipinor on kyllä paras kaveri putken jälkeen.
Personaes
OD

Post by Personaes »

Skitzle wrote:Kukaan ei vastannut minun alkuperäiseen kysymykseen, et minkälaista määrää suosittelette ensikertalaiselle?

Jos on putsia, niin joku 20-50mg. Katu piriä varmaan joku 200-300mg, paitsi jos se on edes semihyvää niin 100-150mg.
All that we see or seem, Is but a dream within a dream.
-Edgar Allan Poe
kirkas
Lepakko

Post by kirkas »

Personaes wrote:
Skitzle wrote:Kukaan ei vastannut minun alkuperäiseen kysymykseen, et minkälaista määrää suosittelette ensikertalaiselle?

Jos on putsia, niin joku 20-50mg. Katu piriä varmaan joku 200-300mg, paitsi jos se on edes semihyvää niin 100-150mg.
Siis liikkuuko muka täysin putsia amfetamiinia "katukaupassa", en oo ikinään tommosta piriä saanut et joku 50mg toimis, en edes tommosta semihyvää et joku 0.1 toimis hyvin i.v:na. Toki tiedän et paskaa saan kun en oo mikään pirinkiskoja, nyt on yli 2vuotta edelliskerrasta, mutta sitä ennen kuitenkin muutamia grammoja meni vuodessa, mutta lähes aina sai käsiinsä semmosta shaibaa josta gemmistä sai oikeestaan vaan 3:t vedot, joskus jos hyvin kävi jopa neljät, mutta ei ton parempaa. Ihan jatketun jatketun jatkettuahan sitä toki saa ihan alaportaassa.
Personaes
OD

Post by Personaes »

kirkas wrote:
Personaes wrote:

Siis liikkuuko muka täysin putsia amfetamiinia "katukaupassa", en oo ikinään tommosta piriä saanut et joku 50mg toimis, en edes tommosta semihyvää et joku 0.1 toimis hyvin i.v:na. Toki tiedän et paskaa saan kun en oo mikään pirinkiskoja, nyt on yli 2vuotta edelliskerrasta, mutta sitä ennen kuitenkin muutamia grammoja meni vuodessa, mutta lähes aina sai käsiinsä semmosta shaibaa josta gemmistä sai oikeestaan vaan 3:t vedot, joskus jos hyvin kävi jopa neljät, mutta ei ton parempaa. Ihan jatketun jatketun jatkettuahan sitä toki saa ihan alaportaassa.
Katutasolla harvemmin liikkuu ihan putsia, vaikka siihenkin oon törmännyt. Tuollaista 100mg/vedot tavara ei kuitenkaan ole mitään harvinaista, jos on yhtään suhteita tai saa tavaran ennen kuin se rikotaan sille loppu käyttäjälle. 200-300mg/vedot tavara taitaa nykyään olla loppu käyttäjällä tavanomaisempaa, itse pidän sitä kuitenkin about kusetus tason pirinä, kun niin helposti saa niin paljon parempaakin...
-Edgar Allan Poe
Personaes
OD

Post by Personaes »

Niin ja lähinnä kun puhuin tossa annostelu ohjeessa putsista, niin mielessä oli deepnetistä tilatut putsit pirit. Vaikka kadullakin oon putsiin piriin törmännyt, mutta se olikin suoraan yhdeltä venäläiseltä piridiileriltä joka haki ite kaman venäjältä, tai sitten ostokset muilta vastaavan tason diilereiltä niin putsia oon saanut.
-Edgar Allan Poe
doof
Kameleontti

Post by doof »

En nyt oo hiffannu et mikä siinä on että jotku euforisoi, mutta jotku vaan stimuloi? Voi olla kyllä annoskoostakin kiinni... Vahvempaa ottaa suhteessa enemmän kun taas sitä euforisoimatonta (heikkolaatusta) ei uskalla ottaa tarpeeks. Ihan sen takia että se jauhokeko siinä paperin päällä näyttää ihan hävyttömän isolta :D
Pitäsköhä vaan uskaltaa, vai menisköhä öyskyks?
Dexma
Moderator

Post by Dexma »

doof wrote:En nyt oo hiffannu et mikä siinä on että jotku euforisoi, mutta jotku vaan stimuloi? Voi olla kyllä annoskoostakin kiinni...
Se että minkälaista amfee siellä on ja paljonkin, onko meta, dexe jne. Ja tosiaan vahvuus vaikuuttaa tosi paljon... + mielentila ja set and setting.
doof
Kameleontti

Post by doof »

Dexma wrote:
doof wrote:En nyt oo hiffannu et mikä siinä on että jotku euforisoi, mutta jotku vaan stimuloi? Voi olla kyllä annoskoostakin kiinni...
Se että minkälaista amfee siellä on ja paljonkin, onko meta, dexe jne. Ja tosiaan vahvuus vaikuuttaa tosi paljon... + mielentila ja set and setting.
Okei! No sen tiän et meta euforisoi ja valvottaa pitkään mut entä ne muut? Ja mitäs tääl suomen kamaral liikkuu niinku noin pääsääntösesti?
Imo aika tylsää tämä pelkästää stimuloiva jos viihteillä haluu, mut aamulla on aiva ylikätevää ottaa pien pommi.

Tätäki vois pistää apteekkiin samalla tavalla kun joitai yskänlääkkeitä, eli muita aineita sekaan ettei pysty isoja annoksia ottaa eikä erottelee. Helpottais elämää iha vituuust :D
mentalhell
Kameleontti

Post by mentalhell »

Kyl meikä tänää osti femman poretta joka potkii 0,1 - 0,3 doseil hyvin ja toista 1 gramma joka toimii 20 - 80 mg jo kovaa. Parempi on jauheena, huonompi tahnaa.

Lähteet kun o parantunu hieman niin kyllä monesti tulee vastaa poretta mitä 50 mg toimii ok / jopa kovaa. Ja kynnyksen huomaa 15 - 30 mg. Hintakin laskenut yleisellä tasolla ja kaverien välissä. 35 - 40e maksan hyvästä vedosta. Joskus 50e jos jotai tosi "hyvää", eli ahne myyjä ja about samaa matskuu. Ei oo aikoihi tullu mieleenkää ottaa ku 0.3 - 0.4 g vedot ku haluaa kunnolla olla nopeella, 0,5g menee överiks yleensä. Jos pitää jotai tehä ni joskus iha 50 - 100mg nokkaa ottanu ja hyvi jeesannu tunteja.

Metaa liikkuu myös tavallista enemmän? Suht. hazardia kamaa ku vetää liikaa, amfen kanssa viel pystyy pelaamaa mut metalla lähetää aina sit iha sairaa sekopäisii tiloihi.

Kävi tänää muute niin ku pistin vettä suht vähän ja tosi paljon tota jauhe/kiveä, ei sulanut ku joku 70% tavarasta ja loput ei enää sulanu millää? Saavutti vissii vesi kupissa sen maksimin mitä liukenee? Se ei tosiaan hävinnyt mihinkään ja tuo tavara liukenee hitaasti mutta kaikki. Tuossa kupissa oli 0,2g~ mikä on voinut olla ehkä jotain 50 - 100 mg luokkaa. En pystyny siitäkää vetää ku puolet eli 0,1g ja tuntu ku ois kasvanu härkä sisälle kehoo, suusta tuli hirveät höyryt.

Monet täällä vetelee 0,5 - 1 gramma tööttejä mut en ite näiltä tyypeiltä osta, järkeä maksaa 40 - 50 euroa yksistä tööteistä jotka ei ees toimi pakosti. Pariaki grammaa menny pommina monilla et kyllä sitä paskaa katupiriiä on, pysyn siitä erossa vaan kyllä ku ei oo rahaa paria satasta joka päivälle. Yleensä sellasta vaaleata läpinäkyvää tahnaa joka haisee miedosti tuo peruspaska täällä.

Pinkkiäki pyörii Suomen maalla mutta sisältö on pelkkää metaa todnäk.
Täysin hajutonta tavaraa joka potkasee iha erilailla ku tavalline ja 20h päästä alkaa miettii uusia vetoja vasta. Toi yks meta oli pirin ja metun sekotusta selkeästi, silläki sen 12 - 18h meni vetoje välis mut huomas et jossai vaihees vaikutus latistu ja ilmeisesti meta jäi vielä vaikuttamaan? Emt, törkee sekasi siitä menin. 1.5 grammaa kesti 3 vuorokautta.

Nyt meen väsää jonki 0,35 - 0,4se tahnaa, tukka pystyy töötit.