tramadoli
-
Petri6
- OD
Re: tramadoli
Veikkaan itse vahvasti olevan ihan normaaleja vieroitusoireita, mitään damagea en ole tramadolin koskaan kuullut vatsalle aiheuttavan ja olisi outoa, jos tällaisen oireet ilmaantuisivat nimeonomaan siinä vaiheessa, kun annosta ollaan vähentämässä.
"Yksi vaarallisimmista huumeiden käyttötavoista on niiden poliittinen käyttö." -Nils Christie & Kettil Bruun
-
Huiko
- LD50
Kyllä ne minustakin menee vieroitusoireiden piikkiin. Itsehän söin n. 3. vuotta ja lopetin seinään. Siitä seurasi melkein kolme viikkoa vieroitusoireita, jotka kyllä helpottivat loppua kohden. Mentaalisesti olivat kyllä mielestäni pahemmat. ...Ja koko ajan piti pitää huoli siitä ettei pääse itse keksimään syitä jatkaa käyttöä.Montana wrote:Liittyykö muilla Tramalin käyttöön vatsaongelmia, siis muuta kuin ummetusta? Aika vähän on täällä, tai muualla netissä kokemuksia vatsan oireilusta Tramaliin liittyen, muut sivuoireet tuntuvat olevan yleisempiä.
Tässä on viimeaikoina ollut vireillään pientä lopettamis/vähentämis prokkista, jonka aikana ollaan omilla tahoillamme huomattu erinäisiä vatsaongelmia.
Normaalien vierotusoireiden lisäksi itellä ollut pienehköjä vatsaongelmia, mm paskalla pitää ravata monta kertaa päivässä, ei kovin kovaa mahakipua, närästystä ja ns. ring of firen tunnetta paskalla käydessä, vaikkei ole tulista safkaa syönytOireita ilmennyt siis esim. seuraavana päivänä Trambojen syönnistä ja myös viikko syönnin lopettamisen jälkeen. Aikoinaan mahani oli mielestäni terästä ja oireili vain harvoin. No, nämä on kuitenkin pikkuvikoja ja uskon vatsani palautuvan ennalleen, jos saa (selkä)kipujen puolesta lopetettua käytön. Niin ja Tramalin otto todellakin auttaa noihin vatsakipuihin.
Kaverilla taas pahempi case, sillä on ollut noitten meikän luettelemien oireiden lisäksi vitun kipeä vatsa lähes joka päivä 2 kuukauden ajan, josta viimeset 2vk se on ollut lähes kokonaan ilman Tramalia. Monena päivänä ei ole voinut tehdä mitään mahakivun takia. Tramal auttaa myös sillä. Frendilla on tosiaan käytössä myös muita lääkkeitä, jotka voi osallaan kai pahentaa mahakipua, mutta epäillään molemmat, että Tramal on pääsyyllinen.
Näiköhän Tramali voi rikkoa jotain vatsalaukusta/suolistosta pysyvästi? Ei olla kuitenkaan kumpikaan vierottauduttu kokonaan, ts. oltu useempaa kuukautta kokonaan ilman, joten paha mennä sanomaan meneekö vieroitusoireiden piikkiin.
Jos kuitenkin huolestuttaa, kannattaa seurata tuleeko ulosteen mukana verta (paksusuolen oireita.) tai onko uloste mustaa. (<- suolistoverenvuotoa esim. ohutsuolessa.) Myöskin jos vatsa kramppaa rajusti, kannattaa käydä lääkärissä. Mielluiten sen kanssa juttelemassa joka on ollut hoitavana lääkärinä lääkehoidon aikana.
Tsemppiä.
Tää tie vie tuskan, valitusten loukkoon.
Tän kautta käyt iänikuiseen vaivaan.
Tää tie vie kadotuksen väen joukkoon.
Oikeudenmukaisuus sai minut aikaan,
Jumalan Voima, Viisauden summa
ja Alkurakkaus, joka synnit peittää.
Vain ikuiset on ennen mua luotu,
myös mun on ikuisesti kestää suotu.
Kun tästä käyt, saat kaiken toivon heittää.
-Dante (n. armonvuonna 1321 jkr.
Tän kautta käyt iänikuiseen vaivaan.
Tää tie vie kadotuksen väen joukkoon.
Oikeudenmukaisuus sai minut aikaan,
Jumalan Voima, Viisauden summa
ja Alkurakkaus, joka synnit peittää.
Vain ikuiset on ennen mua luotu,
myös mun on ikuisesti kestää suotu.
Kun tästä käyt, saat kaiken toivon heittää.
-Dante (n. armonvuonna 1321 jkr.
-
snorlax
- Karvakuono
Onhan tämä ihan ok aine. En tästä ole oloja koskaan saanut mutta refloihin on saanut apua kyllä, voisin kuvitella että serotonerginen vaikutus on ollut viekkareissa plussaa. 2 g taitaa suurin dose olla millä kokeillut saada päihtymystilaa mutta kun ei toimi niin ei, parempi ollut jättää juuri viekkareiden varalle tai heittää kavereille.
-
placebo
- Kameleontti
2g tramadolia kerta annoksena? Kuulostaa aka hullulta määrältä mun mielestä? Itte saan ihan hyvät olot 450mg setistä..snorlax wrote:Onhan tämä ihan ok aine. En tästä ole oloja koskaan saanut mutta refloihin on saanut apua kyllä, voisin kuvitella että serotonerginen vaikutus on ollut viekkareissa plussaa. 2 g taitaa suurin dose olla millä kokeillut saada päihtymystilaa mutta kun ei toimi niin ei, parempi ollut jättää juuri viekkareiden varalle tai heittää kavereille.
Periaatteet perustana, totuus selustana.
-
snorlax
- Karvakuono
Joo tuo toleranssi on aika korkealla. En oikein osaa arvioida mikä on iso annos mutta ei tuo nyt hullulta musta tunnu. Kai se voi olla liikaa jos ei tolea ole juurikaan.placebo wrote:2g tramadolia kerta annoksena? Kuulostaa aka hullulta määrältä mun mielestä? Itte saan ihan hyvät olot 450mg setistä..snorlax wrote:Onhan tämä ihan ok aine. En tästä ole oloja koskaan saanut mutta refloihin on saanut apua kyllä, voisin kuvitella että serotonerginen vaikutus on ollut viekkareissa plussaa. 2 g taitaa suurin dose olla millä kokeillut saada päihtymystilaa mutta kun ei toimi niin ei, parempi ollut jättää juuri viekkareiden varalle tai heittää kavereille.
-
Opiaate
snorlax wrote:Joo tuo toleranssi on aika korkealla. En oikein osaa arvioida mikä on iso annos mutta ei tuo nyt hullulta musta tunnu. Kai se voi olla liikaa jos ei tolea ole juurikaan.placebo wrote:2g tramadolia kerta annoksena? Kuulostaa aka hullulta määrältä mun mielestä? Itte saan ihan hyvät olot 450mg setistä..snorlax wrote:Onhan tämä ihan ok aine. En tästä ole oloja koskaan saanut mutta refloihin on saanut apua kyllä, voisin kuvitella että serotonerginen vaikutus on ollut viekkareissa plussaa. 2 g taitaa suurin dose olla millä kokeillut saada päihtymystilaa mutta kun ei toimi niin ei, parempi ollut jättää juuri viekkareiden varalle tai heittää kavereille.
Joo, tolehan se
-
Pen
- OD
Ei toimi trambot, kuten ei kodeiniikaan (paitsi allerginen-/histamiiinireaktio tulee panacodeista ja ardinexista) mulla nykyään.
Lätkä 100 mg nopeita tullut testattua välillä tai depotteja: lätkä 150 mg tramadoleja, tramageticceja tai tradolaneja mutta vaikutukset puuttuu kokonaan. Ei edes kusilukkoa.
Aikanaan tuli jostain 400-1500 mg (joo, korkeat doset on) pienen määrän rivaa kera joko hyvät energiabuustit tai isommilla annoksilla jopa nuokut, mutta ei enään. Lieköhän toleista kiinni vai mistä - en ymmärrä mikä hitaiden kanssa on ongelmana. Kusilukko oli tramadolissa pahin verrattuna muihin hitaisiin, piti ihan suihkuun mennä, kohtuu ärsyttävää.
Kuitenkaan tolet ei sinänsä pitäisi korkeat olla, vaikka kyllähän oppareita tulee parina päivänä viikossa otettua; lähinnä unikkoa.
Oksykaan ei toimi ja bupre sekä metadoni aika heikosti. Onneksi on unikot ja herssi vielä olemassa - bupren käyttö on mennyt mulla aika minimiin unikoiden myötä.
Lätkä 100 mg nopeita tullut testattua välillä tai depotteja: lätkä 150 mg tramadoleja, tramageticceja tai tradolaneja mutta vaikutukset puuttuu kokonaan. Ei edes kusilukkoa.
Aikanaan tuli jostain 400-1500 mg (joo, korkeat doset on) pienen määrän rivaa kera joko hyvät energiabuustit tai isommilla annoksilla jopa nuokut, mutta ei enään. Lieköhän toleista kiinni vai mistä - en ymmärrä mikä hitaiden kanssa on ongelmana. Kusilukko oli tramadolissa pahin verrattuna muihin hitaisiin, piti ihan suihkuun mennä, kohtuu ärsyttävää.
Kuitenkaan tolet ei sinänsä pitäisi korkeat olla, vaikka kyllähän oppareita tulee parina päivänä viikossa otettua; lähinnä unikkoa.
Oksykaan ei toimi ja bupre sekä metadoni aika heikosti. Onneksi on unikot ja herssi vielä olemassa - bupren käyttö on mennyt mulla aika minimiin unikoiden myötä.
-
Opiaate
Pen wrote:Ei toimi trambot, kuten ei kodeiniikaan (paitsi allerginen-/histamiiinireaktio tulee panacodeista ja ardinexista) mulla nykyään.
Voi olla et unikoiden nauttimisen myötä tolet vaan korkeella. Ei itelläkään enää tramadoli eikä kodeiini oikein tuppaa pelittämään kun buprea tulee imeskeltyä, vaikka oottais reilusti yli puoliintumisajan.
-
krisse
- Tuppisuu
Kauas kestää et tolet "nollautuu" osaako kukaan arvata? Eli jos pari päivää on napostanu panacodeja ja sit viikon sisään parina päivänä unikkoteetä, niin kuin pitkä aika menee et osaa taas arvioida trambojen määrän aikasemman "nollatolen" perusteella? Riittääkö viikko? Ööö selitinköhän sekavia toivottavasti joku tajuu 
-
Dexma
- Moderator
Et selittänyt sekavia.krisse wrote:Kauas kestää et tolet "nollautuu" osaako kukaan arvata? Eli jos pari päivää on napostanu panacodeja ja sit viikon sisään parina päivänä unikkoteetä, niin kuin pitkä aika menee et osaa taas arvioida trambojen määrän aikasemman "nollatolen" perusteella? Riittääkö viikko? Ööö selitinköhän sekavia toivottavasti joku tajuu
Toleranssi
Oi tuo mystinen soppa. Miten sinä toimit, milloin sinä menet ja milloinka oikein tulet, (vähän kuin naiset HAHA) ristitoleranssi, psyykkiset odotukset. Tiedät varmaan, että olet jo pistänyt täysin abstraktin kysymyksen?
No joo. Muutamat panakodit ja unikot ei vielä paljoo toleranssia nosta. Viikon päästä voit lähtee aika normi annoksilla ottaan taas kyl tramalii, mikä se sit sulle on.
Mut siis sillai. Kylhän se toleranssi kehittyy kokoajan. En tiiä kuinka paljon se on sitä "psyykkistä odotusta". Esim kyl mää ainakin pääsen aika high pienelläkin annoksella opiaateista, mutta en pääse mihinkää notkuihin. Silloin, kun otan vähän reippaampia doseja, niin odotan paljon enemmän kuin saan. Monesti vähän homma jääkin sillai, että ois ihan sama jos ottais vain semi medium annoksen (hyvin eri annos kuin medium uskotteks?). Monesti pitkät käyttä jaksot nostaa sen toleranssin kattoon ja tekee ns vakio toleranssin. Jos ei ole kuukausien putkia minkään opiaatin kanssa milloinkaan elämässä niin se toleranssi pysyy yllättävän matalana. Toisaalta jo viikonloppuisella käytöllä isoilla doseilla esim vaik tramadol 900mg niin saa sen toleranssin sellaiseen jamaan ja tässä kohtaa monesti juurikin alkaa odottaan, että tulisi toooodella hieno olo, mutta sitten jossain kohtaa se on ihan normi kuosi, että vetää 900mg tramalii.
-
Petri6
- OD
Jep, kyllä se pari kertaa kuukaudessa riittää pitämään yllä sellaista kestotoleranssia, jos siis aina hakee siltä annokseltaan sitä maksimaalisen tehokasta vaikutusta (kyl te tiedättä, se raja et on helvetin hyvä olo mut liikkumalla ylös sängystä laatta lentää). Sitten taas jos käyttää pitkään päivittäin tai semipäivittäin saa olla useamman viikon käyttämättä, jotta "kunnon oloja" enää irtoaa ja silloinkin toleranssi palautuu taas parissa päivässä.
"Yksi vaarallisimmista huumeiden käyttötavoista on niiden poliittinen käyttö." -Nils Christie & Kettil Bruun
-
krisse
- Tuppisuu
Jaa no tää meniki nyt toisinpäin, että unikot on vielä kaapissa mutta trambot menny
Sori mut pakko kyl hehkuttaa vähä hienoa kokemusta...
Eli yhteensä 200 mg depotteja meni pureskeltuna pitkin päivää, siihen pari xanoria ja illalla pari kuppia unikkoteetä kaverilta + hatsia pitkin päivää ni huhhuh! En oo uskatanu tollastakaan dosea syödä pitkään aikaan ku joskus sätkin aika pahasti ja olin saanu kuulemma jonku kohtauksenki (joo, oon pikkunen tyty jolle kolisee kaikki aina helvetisti). Mut nyt oli niitä xanoreita kylkeen niin ei tietoakaan nykimisestä tai mistään muustakaan ikävästä. Jossain vaiheessa iltaa oli hetken huono olo ja melkein lens laatta muttei ihan. En oo noin syvälle toho notkumeininkii ehkä aiemmin päässykään, et pystys oikeasti koko päivän katteleen valvareita eikä pysy hereillä oikeestaan vaikka yrittäis. Todella euforine olo ja ku poltti hatsit ni tipahti kyl syvälle jonneki kauniiseen rajamaailmaan. Oli hieno kokemus, vähän turhanki...
Nyt sitte pitänee ootella pikkutauko ennenku keittelee unikot.
Tänne rekisteröityessä kirjotinki esittelyyn et opiaatit kiehtoo mua mutten oo oikein ottanu niistä selvää / päässy sisälle. Tää eilinen kokemus kyllä avas taas jotain uusia ovia asian tiimoilta. Järkevää? Ei varmaan, mut pelottavan kaunista oli.
Eli yhteensä 200 mg depotteja meni pureskeltuna pitkin päivää, siihen pari xanoria ja illalla pari kuppia unikkoteetä kaverilta + hatsia pitkin päivää ni huhhuh! En oo uskatanu tollastakaan dosea syödä pitkään aikaan ku joskus sätkin aika pahasti ja olin saanu kuulemma jonku kohtauksenki (joo, oon pikkunen tyty jolle kolisee kaikki aina helvetisti). Mut nyt oli niitä xanoreita kylkeen niin ei tietoakaan nykimisestä tai mistään muustakaan ikävästä. Jossain vaiheessa iltaa oli hetken huono olo ja melkein lens laatta muttei ihan. En oo noin syvälle toho notkumeininkii ehkä aiemmin päässykään, et pystys oikeasti koko päivän katteleen valvareita eikä pysy hereillä oikeestaan vaikka yrittäis. Todella euforine olo ja ku poltti hatsit ni tipahti kyl syvälle jonneki kauniiseen rajamaailmaan. Oli hieno kokemus, vähän turhanki...
Tänne rekisteröityessä kirjotinki esittelyyn et opiaatit kiehtoo mua mutten oo oikein ottanu niistä selvää / päässy sisälle. Tää eilinen kokemus kyllä avas taas jotain uusia ovia asian tiimoilta. Järkevää? Ei varmaan, mut pelottavan kaunista oli.
-
Petri6
- OD
Tollanen määrä harvemmin aiheuttaa mitään kouristelu (tosin ekan kerran jälkeen kynnys alenee pysyvästi), yks mikä auttaa sekä parempiin oloihin että kouristeluherkkyyden vähentämiseen on ottaa ne depotit kokonaisina (suurempi osa tramadolista muuttuu O-desmetyylitramadoliksi, joka on vastuussa tramadolin opioidiefekteistä). Xanor (alpratsolaami) on kaikkein huonoin bentso ehkäisemään kouristelua, sillä sillä on hyvin vähän antiepileptisiä vaikutuksia.
-
Dexma
- Moderator
Joo ja muista ettei siinä kuinka helpolla alkaa nykiin ole mitään tekemistä kuka meistä on kovin vetään kamaa ja niin edespäin. Se on ihan yksilöllistä kuinka helpolla näitä kouristuksia saa. Ite sain ekan kerran tos lyricasta ja no, toivottovasti opin ekasta, että yritän jättää pelleilemättä tulevaisuudessa minkään kanssa mikä voi tehä niitä kouristuksia.krisse wrote:J (joo, oon pikkunen tyty jolle kolisee kaikki aina helvetisti).
Mut sitä mitä piti sanoo, että jos noin pienellä annoksella on vaarana saada kouristuksii niin ei kantsi isoilla annoksilla lähteä pelleileen. Tosiaan mikä vain bentso jeesaa kouristuksiin, mutta xanorin sijaan kantsii etsiä esim diapamia tai oksatsepaamia ymmärtääkseni.
-
Petri6
- OD
Rivatril saattaa olla jopa paras estämään kohtauksia (käytetäänhän sitä nimenomaan epilepsialääkkeenä), Jenkeissä kouristuksiin taas annetaan loratsepaamia, joten sekin on varmaan hyvä vaihtoehto.Dexma wrote:Mut sitä mitä piti sanoo, että jos noin pienellä annoksella on vaarana saada kouristuksii niin ei kantsi isoilla annoksilla lähteä pelleileen. Tosiaan mikä vain bentso jeesaa kouristuksiin, mutta xanorin sijaan kantsii etsiä esim diapamia tai oksatsepaamia ymmärtääkseni.krisse wrote:J (joo, oon pikkunen tyty jolle kolisee kaikki aina helvetisti).
-
krisse
- Tuppisuu
Joo totta puhutte kaikki, mut unohtui tosta kouristuskohtauksesta olennainen, eli lyricaa oli sillon myös alla muistaakseni 150 mg, ja sehän lisää käsittääkseni riskiä huomattavasti. No mut siitä opin kuitenki ettei tää combo mulle ainakaan sovi enkä tramalia yksinäänkään lähe kovin isoja doseja ottaan.
Xanor oli tällä kertaa se bentso siihen kylkeen kun ei ollut muuta. Mut joo oon kans kuullu että rivat ois parhaita tähän tarkotukseen... Ehkä ens kerta sit niiden kans jos joskus saa jostain kaivettua
Xanor oli tällä kertaa se bentso siihen kylkeen kun ei ollut muuta. Mut joo oon kans kuullu että rivat ois parhaita tähän tarkotukseen... Ehkä ens kerta sit niiden kans jos joskus saa jostain kaivettua
-
Petri6
- OD
Itse asiassa noin pienen annoksen Lyricaa (pregabaliinia) pitäisi pikemminkin suojata kouristuskohtaukselta kuin aiheuttaa sellaisia.krisse wrote:Joo totta puhutte kaikki, mut unohtui tosta kouristuskohtauksesta olennainen, eli lyricaa oli sillon myös alla muistaakseni 150 mg, ja sehän lisää käsittääkseni riskiä huomattavasti. No mut siitä opin kuitenki ettei tää combo mulle ainakaan sovi enkä tramalia yksinäänkään lähe kovin isoja doseja ottaan.
-
SuchE
- Karvakuono
Kuinka herkästi ihmiset yleensä kouristuksia tramaleista saa? Ois pikku pulma käsillä, kun sain pitkän ajan etsimisen jälkeen Tramaleita vihdoin käsiini, mut nyt minua on peloteltu kouristuskohtauksilla, ettei kannattaiskaan niitä vielä syyä...
Eräät "bileet" lähestyy siis uhkaavaa vauhtia ja ite meinasin mämmeillä hieman ja vauhdilla vetää seuraavan päivän. Hypoteettisesti aateltuna siis torstaina mämmit naamaan, pe aamulla/päivällä vauhtia, illalla budia ja lauantaina sitten budia + tramaleita (6x50mg, tuskin kovin montaa olen kuitenkaan syömässä). Onko tämä paha? :B Mulle on toitotettu että unohtaa vaan ne rambot ja kokeilla joku toinen vkl... kiehtois vaan se ajatus ihan liian kovasti, että alkuun bilettää ja sitte loppu viiknlopun vaan rentoutuis
Eräät "bileet" lähestyy siis uhkaavaa vauhtia ja ite meinasin mämmeillä hieman ja vauhdilla vetää seuraavan päivän. Hypoteettisesti aateltuna siis torstaina mämmit naamaan, pe aamulla/päivällä vauhtia, illalla budia ja lauantaina sitten budia + tramaleita (6x50mg, tuskin kovin montaa olen kuitenkaan syömässä). Onko tämä paha? :B Mulle on toitotettu että unohtaa vaan ne rambot ja kokeilla joku toinen vkl... kiehtois vaan se ajatus ihan liian kovasti, että alkuun bilettää ja sitte loppu viiknlopun vaan rentoutuis
-
Dexma
- Moderator
Kyllä toi kombo on aika hazardi. Se mämmi varsinkin tossa on se pahin. Jotkut tuntuu, kyl selviävän mistä vain stimuilusta ja tramalista, mutta ei se terveellistä ole näitä yhdistää ikinä.SuchE wrote: Onko tämä paha? :B Mulle on toitotettu että unohtaa vaan ne rambot ja kokeilla joku toinen vkl...
Varsinkin kun ensi kerran otat tramalia, etkä tiedä yhtään omasta kehostasi miten se futaa sen kanssa niin ei ole hyvä.
Itellä tos tuli eka kerta kohtaus aika yhtäkkiä. Luulin, ettei mun keho saa niitä helpolla, kun aika paljon oli käyttänyt. Mut kyl se sit aina yllättää turhan herkästi, huonoimmillaan täysin väärässä paikkaa väärään aikaan.
Kandee ennemmin jotain bentsoja varata noihin komboihin laskuihin.
-
SuchE
- Karvakuono
Näin vähän pelkäsinki... pakko kai se on uskoa
En hirveästi bentsoista välitä, kun ahistaa se olo, jotenki inha kun tuntuu että oma persoona katoaa kokonaan bentsoissa (ellei ole muutamaa kaljaa alla, dur). Mutta noh. Säästetään tramalit sitten myöhemmälle. 
-
kuumottelija
- Lepakko
Huh! Aivan karseaa moskaa. Lähes 3 viikon kuuri tätä. Kivun kyllä vie, mutta tuo mukanaan lihaskouristuksia (jo 150 mg:n ja jopa 75 mg:n annoksilla ja sairaalassa annettiin vähintään 300 mg/vrk), ensin pulssin täydellistä katoamista ja sitten hirveää sydämen hakkaamista, unettomuutta, jatkuvaa väsymystä ja työläästi saadun unen huonoa laatua, ahdistuneisuutta, kylmää hikeä ja lopetettaessa kamalaa masennusta ja pää räjähtää-tuntemusta, ikään kuin olisi vetänyt ekstaasia viikon tai jotain. Ei mikään opiaatti (em. Oxycont, Subutex/xone, Panacod) ole tuonut minulle tällaisia vaikutuksia, täysin päinvastaista mukavaa rentoutumisen tunnetta. Tätä tramadolia saan nyt kiittää kamalista lihaskivuista sen tuoman lihasjäykkyyden tähden, onneksi sain eilen Rivat auttamaan ja viekkarit näyttänee olevan poissa. En kyllä suosittele, en käsitä miksei sairaalassa suostuttu kirjoittamaan käsittääkseni paljon miedompaa Panacodia tai Lyricaa (johon mulla oli esittää resepti) mutta kyllä Tradolan Retard 150 mg:tä 2 x päivässä. Ilmeisesti johtuukin tuo ekstaasilasku-fiilis siitä, että tämä lienee ainoa opiaatti joka tyhjentelee serotoniinivaraston tjs. Olisi sekin pitänyt tietää...
-
Kisu
- Psykonautti
Re:
Asia ei kyllä minun ymmärrykseni mukaan ole ihan noin. Pikemminkin päinvastoin, tramadolillahan on SNRI-vaikutuksia, eli ennemmin serotoniinin määrä pääkopassa kohoaisi tätä käytettäessä.kuumottelija wrote:Ilmeisesti johtuukin tuo ekstaasilasku-fiilis siitä, että tämä lienee ainoa opiaatti joka tyhjentelee serotoniinivaraston tjs. Olisi sekin pitänyt tietää...
-
Dexma
- Moderator
Re:
Erittäin harvinaiset sivuoireet sun kohdalle naksahti. Varsinkin jos on käyttänyt muitakin opiaatteja jo noin paljon, mut joo snri-vaikuttaa aika helposti niin, että tuo ikäviä sivuoireita. Suurimman osan mielestähän tramali on tosi nautinnollista siiskuumottelija wrote:Huh! Aivan karseaa moskaa
-
kuumottelija
- Lepakko
Re: Re:
Hmm mitä noita enemmän-alkupään viestejä luin niin esim. noi kouristelut näyttää olevan suhteellisen yleisiä. Ei ainakaan euforioita saa tästä irti, pikemminkin mun (ja ilmeisesti suht monen) kohdalla päinvastoin. Noh, tiedä häntä, eilen tuli haettua luonnonlääkitykset ja paremmin toimii ilman ikäviä sivuoireitaDexma wrote:Erittäin harvinaiset sivuoireet sun kohdalle naksahti. Varsinkin jos on käyttänyt muitakin opiaatteja jo noin paljon, mut joo snri-vaikuttaa aika helposti niin, että tuo ikäviä sivuoireita. Suurimman osan mielestähän tramali on tosi nautinnollista siiskuumottelija wrote:Huh! Aivan karseaa moskaa
-
SuchE
- Karvakuono
Juu, ei kyllä sen kummempia euforioita ilmennyt täälläkään! Tuossa jokunen päivä sitte nappasin naamaan eka 100mg ja myöhemmin loput eli yhteensä 300mg, aika leppoisa annos vielä kuitenki. Hiisasin ja hiisasin, mutta euforioista tietoakaan. Yks kaljakin tuli jossain vaiheessa juotua ja oli ihan semi-kiva olo. Tupakki kyllä buustas (silmät painu kiinni ja korvissa kuulu samanlainen humina ko silloin ko on umpiväsyneenä nukahtamassa, ilmeisesti nuokut?) ja sitä tuli kyllä normaalia enemmän poltettua
Pilveä meni kans reippaasti, mutta ei tullut valvareita eikä euforioitakaan... pöh.
-
plöks
- Psykonautti
Ei tästä kyllä itekkään mitään varsinaisia euforioita oo koskaan saanu, helvetin hyvän olon noin muutenvaan. Huomannu itekki sen et tupakki kyllä maistuu ku tramalia syö
Savujen kans en oo kokeillu, en tiiä tuunko kokeilemaankaan ku taitaa olla että jätän ton tramalin syömisen kokonaan. Alkaa tulemaan niin nihkeitä oloja seuraavana päivänä et ei nappaa enää.
-
SuchE
- Karvakuono
Olin iteki ymmärtäny, että savut buustaa aika paljon tramadolia ja saattaa jopa tuottaa euforiaa/valvareita, jos niitä ei opiaateista muuten saa... itellä ne jäi kyllä nyt täysin kokematta. Mutta enpä taia kyllä enää itekään toista kertaa tramaleita olla popsimassa, oli vähän turha huume minun makuun
Ei ees savujen kans euforiaa eikä oikeastaan mitään sen ihmeempää, suhteellisen chilli olo oli vaan koko ajan.
-
Illuusio
Itse opin tykkäämään tramalista vasta kolmannen käyttökerran jälkeen. Ja itse tarvitsin "erittäin" suuren dosen tolettomaksi, 700-800mg on ainakin itselleni sellainen täydellinen, alle 500mg ei edes oikein tunnu missään. Ensimmäinen käyttökerta lähinnä vitutti koska tuntui vajarilta, toisella käyttökerralla oli vähän jeesimpi, kolmannella vielä jeesimpi ja selvästi parempi olo kuin selvinpäin... Neljännellä vasta laukastiin pankki.SuchE wrote:Olin iteki ymmärtäny, että savut buustaa aika paljon tramadolia ja saattaa jopa tuottaa euforiaa/valvareita, jos niitä ei opiaateista muuten saa... itellä ne jäi kyllä nyt täysin kokematta. Mutta enpä taia kyllä enää itekään toista kertaa tramaleita olla popsimassa, oli vähän turha huume minun makuunEi ees savujen kans euforiaa eikä oikeastaan mitään sen ihmeempää, suhteellisen chilli olo oli vaan koko ajan.
Ite tramaleissa arvostan pieniä hetkiä ihan vitusti. "Aah ihanaa, voin mennä milloin huvittaa tupakalle ja keittämään teetä ihanaa ihanaa"
Njoo.. Eipä se sulta oo mitään pois jos et tätä tule jatkossa syömään.. Opioidit ei tuo, vaan vie elämältä sisältöä pitemmällä tähtäimellä. Ei jeesustelu mitään auta, mutta kuhan totean.
-
plöks
- Psykonautti
Itellä jännä ku 100mg riitti vallan mainiosti, tolen kasvaessa tarvi nostaa ehkä johonki ~200mg annoksiin vaaIlluusio wrote:Ja itse tarvitsin "erittäin" suuren dosen tolettomaksi, 700-800mg on ainakin itselleni sellainen täydellinen, alle 500mg ei edes oikein tunnu missään.
Tramaleissa kyl arvostaa pieniä asioita jotenki kumman paljon, muistan ite joskus haahuileeni rappukäytävässä menossa röökille ja oli jotenki iha vitun siistiä et voi käyttää hissiä eikä tarvinnu mennä portaisiin
-
Kisu
- Psykonautti
Hmm, mikä ero on euforialla ja helvetin hyvällä ololla? Itse ainakin käsitän nuo synonyymeiksi.plöks wrote:Ei tästä kyllä itekkään mitään varsinaisia euforioita oo koskaan saanu, helvetin hyvän olon noin muutenvaan.
Tramadoli on kyllä kokeilemistani opioideista (tramadolin lisäksi siis kodeiini, buprenorfiini ja unikonsiemenet) ehdottomasti euforisoivin. Harvinaista herkkua kuitenkin heikohkon saatavuutensa vuoksi. Ikävästi myös toleranssi kasvaa nopeasti, minkä myötä myös sivuoireet astuvat kuvaan, pienemmilläkin annoksilla koen huomattavaa lihasten nykimistä. Se ei itsessään ole kovin paha, mutta vähän kuitenkin hirvittää josko se on varoitusmerkki orastavasta epileptisestä kohtauksesta.